НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Четвер, 05 грудня 2024 року
Повязані документи
Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020р. №118-4/2020 "Про погодження інвестиційної програми КП "Коломияводоканал" на 2021-2022 роки
Рішення міської ради №350-9/2021 від 22.02.2021р. Втратив чинність
Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020р. №118-4/2020 "Про погодження інвестиційної програми КП "Коломияводоканал" на 2021-2022 роки
Рішення міської ради №704-14/2021 від 20.05.2021р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
28.12.2020
Про погодження інвестиційної програми КП «Коломияводоканал» на 2021-2022 роки |
Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи норми Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, затвердженого наказом Мінрегіону від 19.08.2020 р. №191, а також на виконання п. п. 16, 17 Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011р. №869 (зі змінами від 03.04.2019, 10.06.2020), розглянувши звернення КП «Коломияводоканал», міська рада
вирішила:
1. Погодити інвестиційну програму комунального підприємства «Коломияводоканал» на 2021-2022 роки з метою обґрунтування запланованих витрат ліцензіатів, які спрямовуються на капітальні інвестиції в будівництво, реконструкцію, модернізацію об’єктів централізованого водопостачання та водовідведення.
2. Директору КП «Коломияводоканал» Володимиру Цибуляку щорічно звітувати перед депутатами міської ради про виконання інвестиційної програми.
3. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови згідно розподілу функціональних обов’язків.
4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Ігор Костюк) та постійній комісії з питань житлово-комунального і дорожнього господарства та комунікацій (Віктор Фітьо).
Міський голова Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ
Додаток 1
до рішення міської ради
від 24.12.2020 р. №118-4/2020
«Інвестиційна Програма
Комунального підприємства «Коломияводоканал»
на 2021-2022 роки»
Замовник Програми Управління комунального господарства міської ради |
Володимир НАЛИВАЙКО |
|
Керівник Програми Заступник міського голови
|
_____________________ |
|
Відповідальний виконавець Комунальне підприємство «Коломияводоканал» |
Володимир ЦИБУЛЯК |
ПОГОДЖЕНО
Фінансове управління міської ради
|
Ганна БАКАЙ |
|
Юридичний відділ міської ради |
Любов СОНЧАК |
|
Відділ економіки міської ради |
Ірина КОПАЙГОРЕНКО |
Додаток 1
до Порядку розроблення, погодження та затвердження
інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері
централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування
діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації
(підпункт 1 пункту 2 розділу II)
Рішення Коломийської міської ради_____ від 24.12.2020 р. №118-4/2020 М.П. |
ЗАТВЕРДЖЕНО Директор КП «Коломияводоканал»______ __________________Володимир ЦИБУЛЯК "___" _______________ 20____ року М.П. |
Комунального підприємства «Коломияводоканал»
(найменування ліцензіата)
ЗМІСТ
1. |
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА комунального підприємства «Коломияводоканал» до інвестиційної програми на 2021-2022 роки |
2-4 |
2. |
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН використання коштів для виконання інвестиційної програми на 2021-2022 роки |
5-9 |
3. |
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН використання коштів для виконання інвестиційної програми та їх врахування у структурі тарифів на 12 місяців (2021 рік) |
10-12 |
4. |
ПЛАН ВИТРАТ за джерелами фінансування на виконання інвестиційної програми для врахування у структурі тарифів на 12 місяців (2021 рік) |
13-14 |
5. |
Пояснювальна записка до ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ комунального підприємства «Коломияводоканал» на 2021-2022 роки. Узагальнена характеристика об’єктів з централізованого водопостачання та водовідведення станом на 01 жовтня 2020 року |
15-25 |
6. |
Опис заходів ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ комунального підприємства «Коломияводоканал» на 2021-2022 роки. Техніко-економічне обгрунтування. |
26-40 |
Додаток 2
до Порядку розроблення, погодження та затвердження
інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері
централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування
діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації
(підпункт 3 пункту 2 розділу II)
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
ліцензіата до інвестиційної програми
на 2021-2022 роки
(строк)
Комунальне підприємство «Коломияводоканал»
(найменування ліцензіата)
1. Загальна інформація про ліцензіата
Комунальне підприємство «Коломияводоканал» |
|
Рік заснування |
1968 (2002) |
Форма власності |
Комунальна |
Місце знаходження |
Юридична адреса: 78200, Івано-Франківська область, місто Коломия, площа Відродження, 1 Фактична адреса: 78249, Івано-Франківська область, Коломийський район, село Шепарівці, вулиця Шевченка, 3 |
Код за ЄДРПОУ |
32148690 |
Прізвище, ім’я, по батькові посадової особи ліцензіата, посада |
Цибуляк Володимир Михайлович, директор |
Тел., факс, е-mail |
(03433) 4-96-37, kolomyavoda@meta.ua |
Ліцензія на _________________________ |
Ліцензія на централізоване водопостачання та водовідведення, серії АГ № 580442, видана 17.08.2011 року. Термін дії ліцензії є безстроковим (п. 6 ст. 21 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності») |
Статутний капітал ліцензіата, тис. грн |
33 100, 00 |
Балансова вартість активів, тис. грн |
136 896, 00 |
Амортизаційні відрахування за останній звітний період (9 місяців 2020 р.), тис. грн |
1 320, 50 |
Заборгованість зі сплати податків, зборів (обов’язкових платежів) |
- |
2. Загальна інформація про інвестиційну програму
Зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів; зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби; підвищення якості послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення; закупівля транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення |
|
Строки реалізації інвестиційної програми |
2021-2022 роки |
На якому етапі реалізації заходів, зазначених в інвестиційній програмі, ліцензіат знаходиться |
Заходи, які фінансуватимуться за рахунок кредитних коштів, знаходяться на етапі завершення; заходи, фінансування яких планується за бюджетні кошти, знаходяться на етапі підготовки |
Головні етапи реалізації інвестиційної програми |
|
3. Відомості про інвестиції за інвестиційною програмою
12 372, 08 |
|
власні кошти |
3 521, 32 |
позичкові кошти |
|
залучені кошти |
3 729, 76 |
бюджетні кошти |
5 121, 00 |
Напрямки використання інвестицій (у % від загального обсягу інвестицій): |
|
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
14 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
|
Заходи зі зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби |
8 |
Заходи щодо підвищення якості послуг з централізованого водопостачання та водовідведення |
22 |
Заходи щодо впровадження та розвитку інформаційних технологій |
|
Заходи щодо модернізації та закупівлі транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення |
32 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
|
Інші заходи |
24 |
4. Оцінка економічної ефективності інвестиційної програми
Додаток 5
до Порядку розроблення, погодження та затвердження
інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері
централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування
діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки
Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації
(підпункт 4 пункту 2 розділу II)
ПЛАН ВИТРАТ
за джерелами фінансування на виконання інвестиційної програми для врахування у структурі тарифів на 12 місяців (2021 рік)
Комунальне підприємство «Коломияводоканал»
(назва підприємства)
№ з/п |
Найменування заходів |
Кошти, що враховуються у структурі тарифів за джерелами фінансування, тис. грн (без ПДВ) |
|||||
загальна сума |
з урахуванням: |
||||||
амортизаційні відрахування |
виробничі інвестиції з прибутку |
сума позичкових коштів та відсотків за їх використання, що підлягає поверненню у плановому періоді |
сума інших залучених коштів, що підлягає поверненню у плановому періоді |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
І |
Водопостачання |
||||||
1.1 |
Будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів водопостачання, з урахуванням: |
||||||
1.1.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
||||||
1.1.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
||||||
1.1.3 |
Заходи щодо зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби |
||||||
1.1.4 |
Заходи щодо підвищення якості послуг з централізованого водопостачання |
||||||
1.1.5 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
||||||
1.1.6 |
Інші заходи |
1 470, 75 |
1 470, 75 |
||||
Усього за пунктом 1.1 |
1 470, 75 |
1 470, 75 |
|||||
1.2 |
Інші заходи, з урахуванням: |
||||||
1.2.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
||||||
1.2.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
||||||
1.2.3 |
Заходи щодо зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби |
||||||
1.2.4 |
Заходи щодо підвищення якості послуг з централізованого водопостачання |
||||||
1.2.5 |
Заходи щодо провадження та розвитку інформаційних технологій |
||||||
1.2.6 |
Заходи щодо модернізації та закупівлі транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення |
100, 00 |
100, 00 |
||||
1.2.7 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
||||||
1.2.8 |
Інші заходи |
||||||
Усього за пунктом 1.2 |
100, 00 |
100, 00 |
|||||
Усього за розділом І |
1 570, 75 |
1 570, 75 |
|||||
II |
Водовідведення |
||||||
2.1 |
Будівництво, реконструкція та модернізація об’єктів водовідведення, з урахуванням: |
||||||
2.1.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
||||||
2.1.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
||||||
2.1.3 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
||||||
2.1.4 |
Інші заходи |
||||||
Усього за пунктом 2.1 |
|||||||
2.2 |
Інші заходи, з урахуванням: |
||||||
2.2.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів |
189, 90 |
189, 90 |
||||
2.2.2 |
Заходи щодо забезпечення технологічного та/або комерційного обліку ресурсів |
||||||
2.2.3 |
Заходи щодо провадження та розвитку інформаційних технологій |
||||||
2.2.4 |
Заходи щодо модернізації та закупівлі транспортних засобів спеціального та спеціалізованого призначення |
||||||
2.2.5 |
Заходи щодо підвищення екологічної безпеки та охорони навколишнього середовища |
||||||
2.2.6 |
Інші заходи |
||||||
Усього за пунктом 2.2 |
189, 90 |
189, 90 |
|||||
Усього за розділом ІІ |
189, 90 |
189, 90 |
|||||
Усього за інвестиційною програмою |
1 760, 65 |
1760, 65 |
|||||
________ |
Володимир ЦИБУЛЯК |
||||||
М.П. |
|||||||
Головний бухгалтер |
________ |
Оксана ПУЛЬКОВСЬКА |
|||||
Головний економіст |
________ |
Галина МАРТИНЮК |
Пояснювальна записка до ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ комунального підприємства «Коломияводоканал» на 2021-2022 роки
Комунальне підприємство «Коломияводоканал» створене рішенням Коломийської міської ради №81 від 14.08.2002 року з метою забезпечення споживачів міста Коломиї послугами з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Предметом діяльності підприємства є:
- безперебійне постачання якісної питної води споживачам, прийняття стічних вод у комунальну каналізацію і їх очистка;
- розвиток і вдосконалення систем водопостачання та водовідведення з метою максимального забезпечення потреб абонентів;
- надання інших платних видів послуг підприємствам, установам, організаціям і фізичним особам, які не заборонені Законом;
- здійснення заходів щодо охорони навколишнього середовища і бережливого використання природних ресурсів;
- виконання під’єднань, будівництво водопровідних та каналізаційних мереж.
Кількість населення, якому надаються послуги, станом на 01.10.2020 року становить 44 472 осіб.
Середньо-облікова чисельність працівників на підприємстві станом на 01.10.2020 р. складає 157 чол., які взаємопов’язані між собою через виробничі підрозділи та забезпечують безперебійне постачання питної води та водовідведення стічних вод.
ВОДОПОСТАЧАННЯ
Єдиним джерелом водопостачання міста є річка Прут, централізоване водопостачання з якої розпочалося з 1964 року. Протягом 1980-1985 р. р. побудовано нові водозабірні споруди галерейного типу з інфільтраційними басейнами та штучним поповненням води з річки Прут потужністю 25 тис. м куб. на добу.
Вода з річки самопливом подається у водозабірний ківш, звідки насосними агрегатами сирої води подається у басейни-відстійники (3 шт.) розміром 150х45 м кв. і глибиною 3, 5 м. Після відстоювання по самопливному розподільчому трубопроводу діаметром 200 мм вода надходить у інфільтраційні басейни (8 од.) розміром 200х20 м кв. і глибиною 3, 0 м. Інфільтраційні басейни розміщені вздовж водозабірної галереї з обох сторін на відстані 50 м від її осі і призначені для акумулювання води, яка фільтрується у водозабірну галерею. Днище кожного басейну заповнене фільтруючим шаром гравійно-піщаної суміші товщиною 0, 5 м. Відфільтрована вода надходить у водозабірну галерею протяжністю 980 м, змонтовану з нахилом до водозабірного колодязя діаметром 6, 0 м і глибиною 10 м.
Установлена виробнича потужність насосної станції І-го підйому складає 40, 0 тис. м куб./ добу. За звітними даними загальний обсяг води, піднятої за 9 міс. 2020 року становить 1 887, 72 тис. м куб., що становить 17 % використання потужності водозабору.
Далі, із водозабірного колодязя вода транспортується по двох водогонах насосною станцією освітленої води у два резервуари чистої води об’ємом 6 тис. м куб. із монолітного бетону і 1, 5 тис. м куб. із збірного залізобетону на площадці насосної станції ІІ-го підйому, де проводиться її знезараження.
В результаті впровадження Проекту розвитку міської інфраструктури, що фінансувався Міжнародним банком реконструкції та розвитку протягом 2009-2012 років, закуплено та встановлено 6 один. насосного обладнання на насосні станції І-го та ІІ-го підйому потужністю 900 м куб./ год і 2 300 м куб./ год, яке дало можливість зекономити споживання електроенергії.
Роки |
Споживання електроенергії, тис. кВт |
Середня ціна за 1 кВт по роках |
Вартість електроенергії по роках, тис. грн |
2009 |
2 181, 549 |
0, 63 |
1 376, 208 |
2010 |
2 122, 593 |
0, 72 |
1 532, 088 |
2011 |
2 119, 297 |
0, 89 |
1 885, 496 |
2012 |
1 747, 224 |
1, 01 |
1 762, 460 |
2013 |
1 367, 497 |
1, 10 |
1 507, 091 |
2014 |
1 358, 866 |
1, 25 |
1 691, 788 |
2015 |
1 305, 539 |
1, 56 |
2 040, 401 |
2016 |
1 291, 898 |
1, 89 |
2 443, 082 |
2017 |
1 220, 927 |
2, 22 |
2 705, 037 |
2018 |
1 194, 208 |
2, 56 |
3 062, 140 |
2019 |
1 140, 404 |
2, 59 |
2 948, 011 |
І півріччя 2020 р. |
564, 029 |
2, 51 |
1 415, 532 |
Встановлено нову установку дезінфекції води МІОХ, яка є безпечною для здоров’я людини, нове лабораторне обладнання, що дає можливість швидко реагувати на якість питної води.
В 2019 році виконано роботи, що передбачали гідроізоляцію стінок та днища двох резервуарів чистої води. А також замінено технологічну обв’язку резервуару об’ємом 6, 0 тис. м куб.
Далі, насосною станцією ІІ-го підйому по двох водогонах діаметром 400 мм і двох водогонах діаметром 600 мм вода транспортується у міську розподільчу мережу.
Загальна довжина водопроводів у системі водопостачання складає близько 112, 70 км водопровідних мереж.
Завдяки реалізації Проекту «Розвиток міської інфраструктури» протягом 2009-2012 років проведено заміну відкритим способом 7 022, 5 м аварійних металевих водопровідних мереж міста на поліетиленові діаметром 90-220 мм, встановлено запірної арматури 356 шт. діаметром 80-600 мм, встановлено фасонних частин 806 шт., влаштовано 53 шт. коверів та штоків телескопічних, 30 шт. колодязів. Завдяки заміні водопровідних мереж зменшились втрати води, на даних ділянках немає аварійних ситуацій, як наслідок, зменшились витрати на їх ремонт. Заміна запірної арматури дала можливість перекривати воду на окремих ділянках водопровідних мереж без зупинки водоканалу.
З 2018 року в рамках реалізації Проекту «Розвиток міської інфраструктури-2» триває процес реконструкції водопровідних мереж та абонентських підключень (заміна труб, водопровідних колодязів і запірної арматури). Вперше встановлено пожежні гідранти наземного типу. Станом на 01.10.2020 року протяжність замінених водопровідних мереж становить 29 900 м.
На виконання Закону України «Про житлово-комунальні послуги», а також «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» було придбано і встановлено 100 вузлів комерційного обліку (ВКО). Закон вимагає, що всі будівлі повинні бути оснащені загальнобудинковими лічильниками, оскільки весь обсяг води, що ввійшов у будинок, має бути оплачений. В майбутньому КП «Коломияводоканал» зобов’язаний враховувати показники ВКО, виставляючи рахунки за спожиті послуги, де до загальної мережі водопостачання підключено декілька абонентів (багатоповерхові будинки). Станом на 01.10.2020 р. оснащеність вузлами комерційного обліку – 112 один., враховуючи 12 один. нових під’єднань.
Експлуатаційні показники водопровідної мережі, яка знаходиться на балансі підприємства, за матеріалами, віком, станом та аварійністю, наведено таблиці:
Матеріал труб |
Протяжність по ступеню зносу (%), км |
Усього, км |
||||
< 25 |
26-50 |
51-75 |
76-90 |
> 90 |
||
Сталь |
0,000 |
0,000 |
32,798 |
0,000 |
3,570 |
36,368 |
Чавун |
0,000 |
22,695 |
0,000 |
0,000 |
2,950 |
25,645 |
Залізобетон |
0,000 |
6,467 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
6,467 |
Азбестоцемент |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
Пластик |
43,260 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
0,000 |
50,675 |
Усього |
43,260 |
29,162 |
32,798 |
0,000 |
6,520 |
112,700 |
Мережа водопостачання |
Усього мереж |
Ветхих та аварійних |
||||
км |
% |
км |
% |
|||
Водоводи |
21,70 |
19,3% |
3,00 |
13,82% |
||
Прохідні тунелі |
0,00 |
0,0% |
0,00 |
0,00% |
||
Вулична мережа |
69,70 |
61,8% |
22,00 |
31,89% |
||
Внутрішньоквартальна та дворова мережа |
21,30 |
18,9% |
10,00 |
47,50% |
||
Усього |
112,70 |
100,0 |
35,00 |
31,32% |
Наведені у таблиці дані свідчать, що 31,32 % водопровідних мереж використали свій термін експлуатації. Згідно звітності за 2019 р. 31, 32% (35 км) мереж є ветхими та аварійними.
Аварійність на водопроводах складає 1,73 авар./1 км./рік, що свідчить про те, що дані водопроводи потребують негайної заміни.
Основними причинами аварійності мереж є:
- висока зношеність та внутрішня і зовнішня корозія труб віком від 25 до 50 років;
- коливання тиску в мережі під час включення і виключення підкачувальних насосних станцій;
- незадовільний стан мережевої запірної арматури;
- відсутність регулюючих засобів і автоматичних повітряних клапанів, що спричиняє велику кількість гідроударів і, відповідно, – поривів на мережах.
Таким чином, для системи водопостачання є характерним:
1. Наявність суттєвої різниці між кількістю води, поданої у мережу, і реалізованої споживачам;
2. Частково незадовільна якість води у розподільчій мережі під час проходження паводків;
3. Зменшення тиску та пропускна здатність водопроводів, що впливає на якість надання послуг;
4. Зношеність понад 32% водопровідних мереж;
5. Зростаюча аварійність водопровідних мереж, яка перевищує середню по Україні у 1,2 рази;
6. Суттєві технологічні втрати – до 50% від піднятої води;
7. Зруйновані паводками берегоукріплювальні (у районі водозабору) споруди.
ВОДОВІДВЕДЕННЯ
У місті Коломия експлуатується загальносплавна система каналізації по каналізаційних вуличних колекторах, побудованих до 1937 року. Діаметри труб овальної форми 400/ 600 – 1000/ 1200 мм. У 1985 році введено в експлуатацію головний каналізаційний колектор Ш 1000 мм.
Загальна протяжність каналізаційної вуличної мережі – 100, 65 км.
Система централізованого водовідведення:
1. Перекачуюча каналізаційна насосна станція із мікрорайону вул. Леонтовича.
2. Каналізаційна мережа Ш 100 – 1000 мм – 100, 65 км.
3. Головна каналізаційна насосна станція, що здійснює приймання та перекачування стоків на каналізаційні очисні споруди.
4. Каналізаційні очисні споруди, розташовані в с. Корнич Коломийського району.
Проектні потужності:
Qс.в. – 15, 0 тис. м3/ добу – добовий розхід
Фактичні потужності:
Qс.в. – 19, 0 тис. м3/ добу – добовий розхід
Етапи та склад очисних споруд:
- приймальна камера, механічні решітки – 1 шт., приміщення механічних решіток;
- витратомір «Взлет – РСЛ»;
- горизонтальні пісколовки з круговим рухом води продуктивністю 40 м куб./добу – 2 шт.;
- первинні радіальні відстійники Ш 24 м – 2 шт.;
- насосна станція сирого осаду, в якій встановлено наступні насоси:
- насоси для відкачування сирого осаду – НП – 28 – 2 шт.,
- насоси для відкачування плаваючих речовин і опорожнення відстійників – ФГ 216/ 24 – 2 шт., СМ 150 – 125 – 315/4,
- насос дренажних вод – ВКС – 1/16.
- двохступінчасті аеротенки – освітлювачі – 2 шт.;
В центральній частині розміщена зона освітлення, обмежена по боках зонами аерації, розділена уклонними перегородками, у верхній частині яких –переливні вікна.
У верхній частині зони освітлення перегородка з перекриттям утворює зону дегазації. Тут же розміщені лотки для збирання і відведення освітленої води.
Дно зони виконано у вигляді конуса. Зона освітлення обладнана ерліфтами для відкачування надлишкового намулу.
В зоні аерації розміщені трубопроводи стічної води, яка поступає, опорожнення, трубопровід подачі повітря до аераційних труб.
- аероємні біологічні ставки – 2 шт. довжиною 42 м, глибиною 4 м, кріплення внутрішніх відкосів з/бетонними плитами;
- контактна траншея довжиною 95 м, шириною 17 м (по дну 2 м), глибиною 4 м з відкосами 1:2. Випуск із траншеї здійснюється через шахтний монолітний з/б колодязь і оголовок випуску у річку;
- аеробний мінералізатор довжиною 42 м, шириною 9 м, глибиною 4, 8 м і осадоущільнювач 9 х 3 м, який має двохбункерне днище з кутом нахилу 55?. Аератори – перфоровані труби;
- намулові майданчики-ущільнювачі – 6 карт-резервуарів із водонепроникним днищем і стінками – прямокутна споруда довжиною 68 м, шириною 18 м, глибиною 2 м кожна;
- піскові бункера – циліндрична металічна споруда із конусним днищем Ш 2 м, висотою 2, 6 м;
- насосна повітродувна станція із зовнішньою відкритою трансформаторною підстанцією і внутрішнім ЩСУ.
У повітродувному відділенні встановлено турбоповітродувки ТВ-80 – 1,6 – 2 шт.
У насосному відділенні встановлені наступні групи насосів:
- насоси надлишкового намулу – СМ 100-65-200/4 та СМ 100-65-250/4;
- насоси технічного водопостачання – РС 50-200 – 2 шт;
- насоси опорожнення споруд – ФГ 216/24 та РС-150/315;
- насоси госп. фек. каналізації ОС – СМ 100-65-200/4 – 2 шт.
Обгрунтування інвестиційних витрат за їх складовими та аналіз впливу результатів реалізації інвестиційної програми на структуру тарифу у прогнозному періоді (2021 рік)
З 2018 року і на сьогоднішній день на КП «Коломияводоканал» реалізується проект «Розвиток міської інфраструктури – 2». В рамках даного проекту заплановано і будуть проводитися у 2021 році наступні заходи:
- Реконструкція двох резервуарів чистої води 6000 м куб. та 1500 м куб. на території НС-ІІ – 948, 77 тис. грн;
- Встановлення системи доочищення води – 2 780, 99 тис. грн.
Подача води споживачам КП «Коломияводоканал» здійснюється цілодобово і безперебійно. У двох резервуарах чистої води загальним об’ємом 7, 50 тис. м куб. міститься 100% добової подачі води в мережу. Гідроізоляція стінок і днищ, заміна технологічних трубопроводів двох резервуарів зменшить технологічні витрати і втрати питної води при подачі в систему водопостачання, а також зекономить електроенергію на перекачування води.
Якість води, яка виходить в місто з насосної станції ІІ – го підйому у водопровідну мережу, відповідає вимогам Державних санітарних норм та правил «Гігієнічні вимоги до води питної призначеної для споживання людиною» ДСанПіН 2.2.4 – 171 – 10. Але в окремі паводкові періоди каламутність у річці Прут значно підвищується, і фільтрація води з інфільтраційних басейнів у водозбірну галерею не забезпечує необхідну очистку води. Внаслідок чого питна вода, яка подається у водопровідну мережу, може перевищувати регламентовані допустимі норми по каламутності. Мікробіологічна якість питної води в такий період забезпечується підвищеною дозою дезінфікуючих речовин, але в межах допустимих норм.
При невідповідності якості питної води нормам ДСанПіН 2.2.4–171–10 по каламутності адміністрація підприємства інформує споживачів про якість води та рекомендує вживати її після кип’ятіння.
Встановлення системи доочищення води усуне проблему з каламутністю в паводковий період.
Капітальні ремонти аварійних ділянок мережі водопостачання в сумі 1 221, 00 тис. грн, фінансування яких планується за кошти місцевого бюджету, зменшить витрати матеріальних і трудових ресурсів підприємства на проведення аварійно-відновлювальних робіт, а також дасть змогу зекономити електроенергію і понизити технологічні витрати і втрати питної води у мережі через зменшення аварійності і несанкціонованих витоків на водопроводах.
Сума амортизаційних відрахувань в структурі тарифу на централізоване водопостачання – це амортизаційні відрахування по основних засобах, які були придбані і встановлені за рахунок кредиту Міжнародного банку реконструкції і розвитку в рамках Проекту «Розвиток міської інфраструктури» та Другого Проекту «Розвиток міської інфраструктури». Тому вся сума амортизаційних відрахувань 1 470, 75 тис. грн (інвестиційна складова тарифу на водопостачання) буде спрямована на погашення основної суми кредиту. Відповідно до графіку погашення виплати будуть здійснюватися до 15 червня і до 15 грудня 2021 і 2022 років рівними частинами по 735, 375 тис. грн
Капітальні ремонти аварійних ділянок каналізаційної мережі за рахунок амортизаційних відрахувань в структурі тарифу на централізоване водовідведення планується виконувати протягом 2021-2022 років на загальну суму 579, 81 тис. грн, в тому числі на придбання насосного обладнання каналізаційної насосної станції по вул. Леонтовича – 204, 00 тис. грн.
В результаті реалізації інвестзаходів по водовідведенню підвищиться рівень пропускної спроможності мережі, зменшиться обсяг матеріальних витрат і витрат на оплату праці працівників, зайнятих ліквідацією проривів. Заміна насосного обладнання на каналізаційній насосній станції по вул. Леонтовича на нове, енергоефективне, забезпечить надійність процесу перекачування стічних вод, а також зекономить використання електроенергії в майбутньому.
Додаток 6 до Порядку розроблення, погодження та затвердження інвестиційних програм суб'єктів господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, ліцензування діяльності яких здійснюють Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації (підпункт 5 пункту 2 розділу II) |
УЗАГАЛЬНЕНА ХАРАКТЕРИСТИКА
об’єктів з централізованого водопостачання та водовідведення
Комунальне підприємство «Коломияводоканал»
(найменування ліцензіата підприємства)
№ з/п |
І. Найменування та характеристика об'єктів водопостачання |
Одиниця виміру |
Загальний показник |
||
1 |
Кількість населених пунктів, яким надаються послуги (1*) |
од. |
1 |
||
2 |
Чисельність населення в зоні відповідальності підприємства (станом на 01.01.2020 р.) |
осіб |
61 167 |
||
3 |
Чисельність населення, яким надаються послуги, усього, з них: |
осіб |
42 962 |
||
4 |
безпосередньо підключених до мереж |
осіб |
42 962 |
||
5 |
яке використовує водорозбірні колонки |
осіб |
0 |
||
6 |
Кількість населення, що користується привізною питною водою (населення) |
осіб |
0 |
||
7 |
Кількість населення, якому вода подається з відхиленням від нормативних вимог |
осіб |
0 |
||
8 |
Кількість споживачів, яким послуга надається за графіками |
од. |
0 |
||
9 |
Частка споживачів, яка отримує послуги з перебоями (рядок 8/рядок 10) |
% |
0 |
||
10 |
Кількість абонентів водопостачання, усього, з них: |
од. |
20 980 |
||
11 |
населення |
од. |
19 389 |
||
12 |
бюджетних установ |
од. |
114 |
||
13 |
інших |
од. |
1 477 |
||
14 |
Частка охоплення послугами (рядок 3/рядок 2х100), з них: |
% |
70 |
||
15 |
з підключенням до мереж (рядок 4/рядок 3х100) |
% |
100 |
||
16 |
з використанням водорозбірних колонок (рядок 5/рядок 3х100) |
% |
0 |
||
17 |
Кількість абонентів з обліковим споживанням, усього, з них: |
од. |
20 250 |
||
18 |
населення |
од. |
18 659 |
||
19 |
бюджетних установ |
од. |
114 |
||
20 |
інших |
од. |
1 477 |
||
21 |
Частка підключень з обліком, усього (рядок 17/рядок 10х100), з них: |
% |
97 |
||
22 |
населення (рядок 18/рядок 11х100) |
% |
96 |
||
23 |
бюджетних установ (рядок 19/рядок 12х100) |
% |
100 |
||
24 |
інших (рядок 20/рядок 13х100) |
% |
100 |
||
25 |
Загальна протяжність мереж водопроводу, з них: |
км |
112, 7 |
||
26 |
водоводів |
км |
21, 7 |
||
27 |
вуличної мережі |
км |
69, 7 |
||
28 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
21, 3 |
||
29 |
Щільність підключень до мережі водопостачання (рядок 10/рядок 25) |
од./км |
186 |
||
30 |
Загальна протяжність ветхих та аварійних мереж, з них: |
км |
35 |
||
31 |
водоводів |
км |
3 |
||
32 |
вуличної мережі |
км |
22 |
||
33 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
10 |
||
34 |
Частка ветхих та аварійних мереж (рядок 30/рядок 25х100), з них: |
% |
31 |
||
35 |
водоводів (рядок 31/рядок 26х100) |
% |
14 |
||
36 |
вуличної мережі (рядок 32/рядок 27х100) |
% |
32 |
||
37 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі (рядок 33/рядок 28х100) |
% |
47 |
||
38 |
Кількість персоналу в підрозділах водопостачання за розкладом |
осіб |
109 |
||
39 |
Фактична чисельність персоналу в підрозділах водопостачання |
осіб |
95 |
||
40 |
Чисельність персоналу на 1000 підключень (рядок 39/рядок 10х1000) |
ос./1000 од. |
5 |
||
41 |
Чисельність персоналу на 1 км мережі (рядок 39/рядок 25) |
осіб/1 км |
1 |
||
42 |
Обсяг піднятої води за рік (9 місяців) |
тис.м3/рік |
1 887, 72 |
||
43 |
Середньодобовий підйом води насосними станціями І підйому (274 дні) |
тис.м3/добу |
6, 89 |
||
44 |
Обсяг закупленої води зі сторони за рік |
тис.м3/рік |
0 |
||
45 |
Обсяг очищення води на очисних спорудах за рік (9 місяців) |
тис.м3/рік |
1 887, 72 |
||
46 |
Середньодобове очищення води на очисних спорудах |
тис.м3/добу |
6, 89 |
||
47 |
Обсяг поданої води у мережу за рік (9 місяців) |
тис.м3/рік |
1 385, 46 |
||
48 |
Середньодобова подача води у мережу (274 дні) |
тис.м3/добу |
5, 06 |
||
49 |
Обсяг реалізованої води усім споживачам за рік (9 місяців), у тому числі: |
тис.м3/рік |
1 003, 73 |
||
50 |
населенню |
тис.м3/рік |
827, 53 |
||
51 |
Витрати на технологічні потреби (рядок 52+рядок 53), з них: |
тис.м3/рік |
539, 07 |
||
52 |
витрати на технологічні потреби до мережі |
тис.м3/рік |
483, 33 |
||
53 |
витрати на технологічні потреби у мережі |
тис.м3/рік |
55, 74 |
||
54 |
Частка технологічних витрат (рядок 51/(рядок 42+рядок 44)х100) |
% |
29 |
||
55 |
Обсяг втрат води всього (рядок 56+рядок 57), з них: |
тис.м3/рік |
344, 92 |
||
56 |
обсяг втрат води до мережі (рядок 42+рядок 44-рядок 47-рядок 52) |
тис.м3/рік |
18, 93 |
||
57 |
обсяг втрат води у мережі (рядок 47-рядок 49-рядок 53) |
тис.м3/рік |
325, 99 |
||
58 |
Частка втрат до поданої води у мережу (рядок 57/рядок 47х100) |
% |
24 |
||
59 |
Обсяг втрат води на 1 км мережі за рік (рядок 57/рядок 25) |
тис.м3/км |
3 |
||
60 |
Виробництво води на 1 особу (рядок 47/рядок 3х1000000/274) |
л/добу |
118 |
||
61 |
Водоспоживання 1 людиною в день (рядок 50/рядок 3х1000000/274) |
л/добу |
70 |
||
62 |
Кількість резервуарів чистої води, башт, колон |
од. |
2 |
||
63 |
Розрахунковий об’єм запасів питної води |
тис.м-3 |
7, 50 |
||
64 |
Наявний об’єм запасів питної води |
тис.м-3 |
7, 50 |
||
65 |
Забезпеченість спорудами запасів води (рядок 64/рядок 63х100) |
% |
100 |
||
66 |
Кількість поверхневих водозаборів |
од. |
1 |
||
67 |
Кількість підземних водозаборів, з них: |
од. |
0 |
||
68 |
кількість свердловин |
од. |
0 |
||
69 |
Кількість окремих свердловин |
од. |
0 |
||
70 |
Кількість насосних станцій І підйому (рядок 66+рядок 67+рядок 69) |
од. |
1 |
||
71 |
Кількість насосних станцій ІІ, ІІІ і вище підйомів |
од. |
1 |
||
72 |
Витрати електричної енергії на підйом води |
тис. кВт/год |
276, 12 |
||
73 |
Питомі витрати електричної енергії на підйом 1 м-3 води |
кВт*год/м3 |
0, 15 |
||
74 |
Кількість комплексів очисних споруд водопостачання |
од. |
1 |
||
75 |
Витрати електричної енергії на очищення води |
тис. кВт/год |
9, 22 |
||
76 |
Питомі витрати електричної енергії на очищення 1 м-3 води |
кВт*год/м-3 |
0 |
||
77 |
Кількість насосних станцій підкачування води |
од. |
18 |
||
78 |
Кількість встановлених насосних агрегатів насосних станцій водопостачання |
од. |
18 |
||
79 |
Кількість насосних агрегатів, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
0 |
||
80 |
Витрати електричної енергії на перекачування води |
тис. кВт/год |
517, 66 |
||
81 |
Питомі витрати електричної енергії на подачу 1 м-3 води у мережу |
кВт*год./м-3 |
0, 37 |
||
82 |
Кількість приладів технологічного обліку |
од. |
20 |
||
83 |
Кількість приладів технологічного обліку, які необхідно придбати |
од. |
0 |
||
84 |
Забезпеченість приладами технологічного обліку (рядок 83/рядок 82х100) |
% |
100 |
||
85 |
Кількість систем знезараження, усього, у тому числі з використанням: |
од. |
1 |
||
86 |
рідкого хлору |
од. |
0 |
||
87 |
гіпохлориду |
од. |
1 |
||
88 |
ультрафіолету |
од. |
0 |
||
89 |
Кількість систем знезараження, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
0 |
||
90 |
Кількість лабораторій |
од. |
1 |
||
91 |
Кількість майстерень |
од. |
4 |
||
92 |
Кількість спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів |
од. |
22 |
||
93 |
Установлена виробнича потужність водопроводу |
тис.м-3/добу |
40 |
||
94 |
Установлена загальна потужність водозаборів |
тис.м-3/добу |
40 |
||
95 |
Установлена виробнича потужність очисних споруд |
тис.м-3/добу |
40 |
||
96 |
Використання потужності водопроводу (рядок 47/274/рядок 93х100) |
% |
13 |
||
97 |
Використання потужності водозаборів (рядок 42/274/рядок 94х100) |
% |
17 |
||
98 |
Використання потужності очисних споруд (рядок 45/274/рядок 95х100) |
% |
17 |
||
99 |
Кількість аварій на мережі водопостачання за 9 міс. 2020 р. |
аварії |
74 |
||
100 |
Аварійність на мережі з розрахунку на 1 км (рядок 99/рядок 25) |
аварії/км |
1 |
||
101 |
Витрати електричної енергії на водопостачання за рік (9 місяців) |
тис. кВт/год |
793, 78 |
||
102 |
Витрати на електричну енергію на водопостачання за рік (9 місяців 2020 р.) |
тис. грн |
1 950, 21 |
||
103 |
Питомі витрати електричної енергії на 1м-3 води (рядок 101/(рядок 42+рядок 44) |
кВт*год/м-3 |
0, 21 |
||
104 |
Витрати з операційної діяльності водопостачання за рік (9 міс. 2020 р.) |
тис. грн |
14 683, 52 |
||
105 |
Експлуатаційні витрати на одиницю продукції (рядок 104/рядок 49) |
грн./м-3 |
14, 63 |
||
106 |
Витрати на оплату праці за рік (9 міс. 2020 р.) |
тис. грн |
7 611, 66 |
||
107 |
Співвідношення витрат на оплату праці (рядок 106/рядок 104х100) |
% |
52 |
||
108 |
Співвідношення витрат на електричну енергію (рядок 102/рядок 104х100) |
% |
13 |
||
109 |
Витрати на перекидання води у маловодні регіони за рік |
тис. грн |
0 |
||
110 |
Співвідношення витрат на перекидання води (рядок 109/рядок 104х100) |
% |
0 |
||
111 |
Амортизаційні відрахування за рік (9 міс. 2020 р.) |
тис. грн |
1 103, 07 |
||
112 |
Використано коштів за рахунок амортизаційних відрахувань за рік |
тис. грн |
1 103, 07 |
||
113 |
Співвідношення амортизаційних відрахувань (рядок 111/рядок 104х100) |
% |
8 |
||
№ з/п |
ІІ. Найменування та характеристика об'єктів водовідведення |
Одиниця виміру |
Загальний показник |
||
1 |
Кількість населених пунктів, яким надаються послуги (2*) |
од. |
1 |
||
2 |
Чисельність населення в зоні відповідальності підприємства (станом на 01.01.2020 р.) |
осіб |
61 167 |
||
3 |
Чисельність населення, яким надаються послуги, усього, з них: |
осіб |
44 472 |
||
4 |
безпосередньо підключених до мереж |
осіб |
43 942 |
||
5 |
яке транспортує стічні води на очисні споруди з вигрібних ям, септиків |
осіб |
530 |
||
6 |
Кількість підключень до мережі водовідведення, усього, з них: |
од. |
21 417 |
||
7 |
населення |
од. |
19 734 |
||
8 |
бюджетних установ |
од. |
120 |
||
9 |
інших |
од. |
1 563 |
||
10 |
Частка охоплення послугами (рядок 3/рядок 2х100), з них: |
% |
73 |
||
11 |
з підключенням до мереж (рядок 4/рядок 3х100) |
% |
99 |
||
12 |
з використанням вигрібних ям, септиків (рядок 5/рядок 3х100) |
% |
1 |
||
13 |
Кількість підключень з первинним очищенням стічних вод |
од. |
0 |
||
14 |
Частка з первинним очищенням стічних вод (рядок 13/рядок 6х100) |
% |
0 |
||
15 |
Загальна протяжність мереж водовідведення, з них: |
км |
100, 7 |
||
16 |
головних колекторів |
км |
26, 1 |
||
17 |
напірних трубопроводів |
км |
5, 9 |
||
18 |
вуличної мережі |
км |
56, 2 |
||
19 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
12, 5 |
||
20 |
Щільність підключень до мережі водовідведення (рядок 6/рядок 15) |
од./км |
213 |
||
21 |
Загальна протяжність ветхих та аварійних мереж, з них: |
км |
15 |
||
22 |
головних колекторів |
км |
5 |
||
23 |
напірних трубопроводів |
км |
0 |
||
24 |
вуличної мережі |
км |
6 |
||
25 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі |
км |
4 |
||
26 |
Частка ветхих та аварійних мереж (рядок 21/рядок 15х100), з них: |
% |
15 |
||
27 |
головних колекторів (рядок 22/рядок 16х100) |
% |
19 |
||
28 |
напірних трубопроводів (рядок 23/рядок 17х100) |
% |
0 |
||
29 |
вуличної мережі (рядок 24/рядок 18х100) |
% |
11 |
||
30 |
внутрішньоквартальної та дворової мережі (рядок 25/рядок 19х100) |
% |
32 |
||
31 |
Чисельність персоналу в підрозділах водовідведення за розкладом |
осіб |
73 |
||
32 |
Фактична чисельність персоналу в підрозділах водовідведення |
осіб |
62 |
||
33 |
Чисельність персоналу на 1000 підключень (рядок 32/рядок 6х1000) |
ос./1000 од. |
3 |
||
34 |
Чисельність персоналу на 1 км мережі (рядок 32/рядок 15) |
осіб/1 км |
1 |
||
35 |
Обсяг відведених стічних вод за рік (9 місяців), усього, у тому числі: |
тис.м-3/рік |
4 496, 3 |
||
36 |
прийнято від інших систем водовідведення |
тис.м-3/рік |
0 |
||
37 |
Середньодобове перекачування стічних вод (274 дні) |
тис.м-3/добу |
16 |
||
38 |
Пропущено через очисні споруди за рік, усього, з них: |
тис.м-3/рік |
4 496, 3 |
||
39 |
з повним біологічним очищенням |
тис.м-3/рік |
4 496, 3 |
||
40 |
з доочищенням |
тис.м-3/рік |
0 |
||
41 |
Середньодобове очищення стічних вод на очисних спорудах |
тис.м-3/добу |
16 |
||
42 |
Обсяг скинутих стічних вод за рік без очищення (рядок 35-рядок 38) |
тис.м-3/рік |
0 |
||
43 |
Частка скинутих стічних вод без очищення (рядок 42/рядок 35х100) |
% |
0 |
||
44 |
Обсяг недостатньо очищених скинутих стічних вод (рядок 35-рядок 39) |
тис.м-3/рік |
0 |
||
45 |
Частка недостатньо очищених стічних вод (рядок 44/рядок 35х100) |
% |
0 |
||
46 |
Передано стічних вод іншим системам на очищення за рік |
тис.м-3/рік |
0 |
||
47 |
Частка переданих стічних вод на очищення (рядок 46/рядок 35х100) |
% |
0 |
||
48 |
Обсяг реалізованих послуг по водовідведенню усім споживачам за рік (9 місяців), у тому числі: |
тис.м-3/рік |
1 081, 78 |
||
49 |
населенню |
тис.м-3/рік |
862, 76 |
||
50 |
Кількість засмічень у мережі водовідведення за рік (9 міс. 2020 р.) |
од. |
219 |
||
51 |
Засміченість на мережі з розрахунку на 1 км (рядок 50/рядок 15) |
од./км |
2 |
||
52 |
Кількість аварій в мережі водовідведення за рік (9 міс.) |
аварії/рік |
12 |
||
53 |
Аварійність на мережі з розрахунку на 1 км (рядок 52/рядок 15) |
аварії/км |
0 |
||
54 |
Обсяг відведених стічних вод на 1 особу (рядок 35/рядок 3х1000000/274) |
л/добу |
369 |
||
55 |
Обсяг очищення стічних вод на 1 особу (рядок 39/рядок 3х1000000/274) |
л/добу |
369 |
||
56 |
Кількість насосних станцій перекачування стічних вод |
од. |
2 |
||
57 |
Кількість очисних споруд водовідведення |
од. |
1 |
||
58 |
Загальна кількість насосних агрегатів насосних станцій водовідведення |
од. |
5 |
||
59 |
Кількість насосних агрегатів, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
3 |
||
60 |
Кількість систем знезараження, усього, у тому числі з використанням: |
од. |
1 |
||
61 |
рідкого хлору |
од. |
1 |
||
62 |
гіпохлориду |
од. |
0 |
||
63 |
ультрафіолету |
од. |
0 |
||
64 |
Кількість систем знезараження, які відпрацювали амортизаційний термін |
од. |
1 |
||
65 |
Кількість лабораторій |
од. |
1 |
||
66 |
Кількість майстерень |
од. |
1 |
||
67 |
Кількість спеціальних та спеціалізованих транспортних засобів |
од. |
4 |
||
68 |
Установлена потужність водовідведення |
тис.м-3/добу |
25, 00 |
||
69 |
Загальна установлена потужність насосних станцій водовідведення |
тис.м-3/добу |
25, 00 |
||
70 |
Установлена потужність очисних споруд водовідведення |
тис.м-3/добу |
15, 00 |
||
71 |
Частка використання водовідведення (рядок 35/274/рядок 68х100) |
% |
66 |
||
72 |
Частка використання очисних споруд (рядок 38/274/рядок 70х100) |
% |
109 |
||
73 |
Витрати електричної енергії на водовідведення за рік (9 місяців 2020 р.), з них: |
тис. кВт*год |
827, 56 |
||
74 |
загальні витрати електричної енергії на очищення стічних вод |
тис. кВт*год |
430, 86 |
||
75 |
питомі витрати електричної енергії на очищення 1 м-3 стічних вод (рядок 74/рядок 73х100) |
кВт*год/м-3 |
52 |
||
76 |
загальні витрати електричної енергії на перекачування води |
тис. кВт*год |
396,70 |
||
77 |
питомі витрати електричної енергії на перекачку 1 м-3 стічних вод (рядок 76/рядок 73х100) |
кВт*год/м-3 |
48 |
||
78 |
Витрати на електричну енергію за рік (9 місяців 2020 р.) |
тис. грн |
2 033, 21 |
||
79 |
Питомі витрати електроенергії на 1м-3 стічних вод (рядок 73/рядок 35) |
кВт*год/м-3 |
0, 18 |
||
80 |
Витрати з операційної діяльності водовідведення за рік (9 місяців 2020 р.) |
тис. грн |
10 086, 73 |
||
81 |
Експлуатаційні витрати на одиницю продукції (рядок 80/рядок 48) |
грн./м-3 |
9, 32 |
||
82 |
Витрати на оплату праці за рік (9 місяців 2020 р.) |
тис. грн |
5 205, 63 |
||
83 |
Співвідношення витрат на оплату праці (рядок 82/рядок 80х100) |
% |
52 |
||
84 |
Співвідношення витрат на електричну енергію (рядок 78/рядок 80х100) |
% |
20 |
||
85 |
Амортизаційні відрахування за рік (9 місяців 2020 р.) |
тис. грн |
217, 43 |
||
86 |
Використано коштів за рахунок амортизаційних відрахувань за рік |
тис. грн |
217, 43 |
||
87 |
Співвідношення амортизаційних відрахувань (рядок 85/рядок 80х100) |
% |
2 |
||
Кількість багатоповерхових будинків |
од. 4 985 |
||||
Кількість квартир у багатоповерхових будинках (абоненти) |
од 16 580 |
||||
Кількість будівель індивідуальної забудови (абоненти) |
од. 3 154 |
||||
Кількість багатоповерхових будинків з приладами обліку (загальнобудинкові) |
од. 112 |
||||
Кількість квартир у багатоповерхових будинках з приладами обліку (абоненти) |
од. 16 054 |
||||
Кількість будівель індивідуальної забудови з приладами обліку (абоненти) |
од. 2 828 |
*1 |
Назва населених пунктів, яким надаються послуги: |
||||
Назва населеного пункту Населення (чол.) |
|||||
1 … |
м. Коломия 61 167 __________________ |
||||
*2 |
Назва населених пунктів, яким надаються послуги |
||||
Назва населеного пункту Населення (чол.) |
|||||
1 |
м. Коломия 61 167 |
||||
________ |
Володимир ЦИБУЛЯК |
||||
М.П. |
|||||
Головний бухгалтер |
________ |
Оксана Пульковська |
|||
Головний інженер |
________ |
Славомир ЗУМЕР |
Опис заходів ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ комунального підприємства «Коломияводоканал» на 2021-2022 роки. Техніко-економічне обгрунтування.
№ п/п |
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАХОДІВ |
ВОДОПОСТАЧАННЯ |
|
1.1.3 |
Заходи щодо зменшення обсягу витрат води на технологічні потреби, з них: |
Реконструкція двох резервуарів чистої води на території насосної станції ІІ в рамках Другого проекту «Розвиток міської інфраструктури» |
|
1.1.6 |
Заходи щодо підвищення якості послуг з централізованого водопостачання, з них |
Встановлення системи доочистки питної води на території насосної станції ІІ в рамках Другого проекту «Розвиток міської інфраструктури» |
|
1.2.3 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів, з них: |
Капітальний ремонт водопроводу по вул. Театральній, 32 в м. Коломия |
|
Капітальний ремонт підвідного водопроводу до дитячого садочку по вул. Сніжній в м. Коломия |
|
Капітальний ремонт водопровідної мережі по вул. Шарлая-Топоровського в м. Коломия |
|
1.2.6 |
Заходи щодо модернізації та закупівлі транспортних засобів |
Перспективний розвиток підприємства КП «Коломияводоканал» на 2021-2022 роки |
|
ВОДОВІДВЕДЕННЯ |
|
2.2.1 |
Заходи зі зниження питомих витрат, а також втрат ресурсів, з них: |
Капітальний ремонт каналізаційної мережі біля будинку №2 по вул. Тютюнника в м. Коломия |
|
Капітальний ремонт каналізаційної мережі від буд. 272, 274 по вул. Мазепи в м. Коломия |
|
Капітальний ремонт каналізаційної мережі від буд. 20, 22, 24 по вул. Шкрумеляка в м. Коломия |
|
Придбання насосного обладнання на каналізаційну насосну станцію по вул. Леонтовича |
ВОДОПОСТАЧАННЯ
Інвестиційний проект
«Капітальний ремонт водопроводу по вул. Театральній, 32 в м. Коломия»
Передумови. Водопровідний ввід Ш 100 мм зі сталевих труб, що проходить через підвальне приміщення буд. 32 по вул. Театральній, загальною протяжністю 60 м, знаходиться в незадовільному технічному стані через тривалий час експлуатації. Використання даного трубопроводу призводить до понаднормових витрат питної води та перебої з водопостачанням, а також збільшує експлуатаційні витрати підприємства. Протягом останніх років через віковий знос та корозію металу проводилися неодноразові виїзди для проведення робіт з ліквідації аварійних витоків.
Метою капітального ремонту водопровідного вводу по вул. Театральній, 32 є заміна стальних труб на поліетиленові, із зміною діаметру труб на 90 мм, та обхід підвального приміщення буд. 32 по вул. Театральній
Очікувані результати. Проведення даних робіт призведе до покращення надання послуг водопостачання, а саме:
- зменшення позапланових відключень водопостачання;
- покращення якості питної води, що подається споживачу;
- зменшення витрат підприємства на проведення аварійно-відновлювальних робіт;
- усунення непрохідних місць, які є точками збору осаду та джерелами погіршення якості питної води.
Технічні показники
№ п/п |
назва |
кількість |
1 |
Протяжність водопровідного вводу |
60 метрів |
2 |
Матеріал водопровідного вводу (існуючий/ проектний) |
сталь/ поліетилен |
3 |
Діаметр водопровідного вводу (існуючий/ проектний) |
100/ 90 |
Очікувана вартість робіт складає 66, 00 тис. грн. Остаточна вартість виконання даних робіт буде визначена після складання кошторисної документації, роботи над якою проводяться на даний час.
Проект направлений на забезпечення мешканців безперебійними послугами з централізованого водопостачання.
Джерело фінансування проекту у 2021-2022 роках – кошти місцевого бюджету (поповнення статутного фонду підприємства).
Інвестиційний проект
«Капітальний ремонт підвідного водопроводу до
дитячого садочку № 2 по вул. Сніжній в м. Коломия»
Передумови. Водопровід Ш 100мм зі сталевих труб, що проходить по вул. Сніжній, загальною протяжністю 300 м, введений в експлуатацію у 80-х роках, знаходиться в незадовільному технічному стані через тривалий час використання. Даний факт спричиняє понаднормові витрати питної води та перебої з водопостачанням, а також збільшує експлуатаційні витрати підприємства. Протягом 2019-2020 років здійснено 2 виїзди на ліквідацію аварій на даний водопровід, що перевищує середню аварійність в розрахунку на 1 км по підприємству у 3 рази за даний період.
Частина водопроводу проходить по приватизованих земельних ділянках, що ускладнює процес ліквідації аварій через неможливість під’їзду землерийної техніки. Також вагомим фактором проведення робіт з капітального ремонту водопроводу по вул. Сніжній є те, що основним споживачем являється ДНЗ №2 «Дударик», адміністрація якого часто виражає незадоволення через часті відключення, що впливає на роботу даного закладу.
Метою капітального ремонту водопровідної мережі по вул. Сніжній є заміна стальних труб на поліетиленові труби Ш 90мм та винесення їх за межі приватних земельних ділянок.
Очікувані результати. Проведення даних робіт призведе до покращення надання послуг водопостачання, а саме:
- зменшення позапланових відключень водопостачання;
- відсутність аварійних відключень ДНЗ №2 від водопостачання;
- покращення якості питної води, що подається споживачу;
- зменшення витрат підприємства на проведення аварійно-відновлювальних робіт;
- виніс підземних інженерних мереж за межі приватних володінь;
- збереження інфраструктури міста шляхом зменшення руйнування дорожнього покриття при ліквідації аварій.
Технічні показники
№ п/п |
назва |
кількість |
1 |
Протяжність водопровідної мережі |
300 метрів |
2 |
Матеріал водопровідної мережі (існуючий/ проектний) |
сталь/ поліетилен |
3 |
Діаметр водопровідного вводу (існуючий/ проектний) |
100/ 90 |
Очікувана вартість робіт складає 255, 00 тис. грн. Остаточна вартість виконання даних робіт буде визначена після складання кошторисної документації, роботи над якою проводяться на даний час.
Проект направлений на забезпечення мешканців безперебійними послугами з централізованого водопостачання.
Джерело фінансування проекту у 2021-2022 роках – кошти місцевого бюджету (поповнення статутного фонду підприємства).
Інвестиційний проект
«Капітальний ремонт водопровідної мережі
по вул. Шарлая-Топоровського в м. Коломия»
Передумови. Водопровід Ш 100мм зі сталевих труб, що проходить по вул. Шарлая-Топоровського, загальною протяжністю 1 900 м, знаходиться в незадовільному технічному стані через тривалий час експлуатації, спричиняючи понаднормові витрати питної води та перебої з водопостачанням, а також збільшує експлуатаційні витрати підприємства. Протягом останніх років через віковий знос та корозію металу проводилися численні роботи з ліквідації аварійних витоків.
Метою капітального ремонту водопровідної мережі по вул. Шарлая та вул. Косачівській є заміна стальних труб на поліетиленові труби Ш 110мм, та проведення робіт із закільцівки водопроводу по вул. Шарлая із приватним водопроводом заводу ТзОВ «ЗПК ЮМАС». Також в процесі проведення даних робіт заплановано встановлення запірної арматури та точок пожежогасіння.
Очікувані результати. Проведення даних робіт призведе до покращення надання послуг водопостачання, а саме:
- зменшення позапланових відключень водопостачання;
- покращення якості питної води, що подається споживачу;
- зменшення витрат підприємства на проведення аварійно-відновлювальних робіт;
- збереження інфраструктури міста шляхом зменшення руйнування дорожнього покриття при ліквідації аварій;
- усунення непрохідних місць, які є точками збору осаду та джерелами погіршення якості питної води;
- підключення нових споживачів внаслідок збільшення продуктивності нового водопроводу (орієнтовно 30 абонентів).
Технічні показники
№ п/п |
назва |
кількість |
1 |
Протяжність водопровідної мережі |
1 900 метрів |
2 |
Матеріал водопровідної мережі (існуючий/проектний) |
сталь/ поліетилен |
3 |
Діаметр водопровідного вводу (існуючий/ проектний) |
100/ 110 |
Очікувана вартість робіт складає 900, 00 тис. грн. Остаточна вартість виконання даних робіт буде визначена після складання кошторисної документації, роботи над якою проводяться на даний час.
Проект направлений на забезпечення мешканців безперебійними послугами з централізованого водопостачання.
Джерело фінансування проекту у 2021-2022 роках – кошти місцевого бюджету (поповнення статутного фонду підприємства).
Інвестиційний проект
«Перспективний розвиток підприємства КП «Коломияводоканал» на 2021-2022 роки»
Передумови. Комунальне підприємство “Коломияводоканал” (далі – КП “Коломияводоканал”, підприємство) створене за рішенням міської ради № 81 від 14.08.2002 р.
Підприємство створено з метою забезпечення споживачів міста послугами централізованого водопостачання та водовідведення. Предметом діяльності підприємства є:
- безперебійне постачання якісної питної води споживачам, прийняття стічних вод у комунальну каналізацію та їх очистка;
- розвиток і вдосконалення систем водопостачання та водовідведення з метою максимального забезпечення потреб споживачів;
- надання інших платних видів послуг споживачам, підприємствам, установам, організаціям і приватним особам, які не заборонені законом;
- здійснення заходів щодо охорони навколишнього середовища і бережливого використання природних ресурсів.
- виконання під’єднань, будівництво водопровідних та каналізаційних мереж.
Загальна протяжність мереж водопостачання, які обслуговуються КП «Коломияводоканал» становить 113 км. 75% яких замінені в рамках реалізації проектів, які фінансувалися з 2009р., дані свідчать, що 25% водопровідних мереж використали свій термін експлуатації та потребують заміни.
Мережа водовідведення, яка обслуговується КП «Коломияводоканал» становить 102 км. Дані свідчать, що 50% каналізаційних мереж мають термін експлуатації від 25 до 50 і більше років. Це призводить до збільшення рівня аварійності на каналізаційних мережах. Основною причиною аварій є затори, проломи та просідання.
В межа своєї діяльності підприємством здійснюються роботи по приєднанні нових споживачів до мереж централізованого водопостачання та водовідведення. Протягом 2018-2020рр. до мереж водопостачання здійснено 301 приєднань, а до мережі водовідведення 313приєднань. Така тенденція означає, що м. Коломия розвивається як наслідок населення та юридичні структури все більше мають намір користуватися послугами, які надає КП «Коломияводоканал». Для вирішення цього питання виникає потреба в прокладанні нових мереж водопостачання та водовідведення, а також заміна існуючих мереж для збільшення їхньої пропускної спроможності. У зв’язку з чим кожного року з різних джерел фінансування в рамках існуючих програм здійснюється фінансування таки проектів. Так протягом 2018-2020рр. для проведення робіт з прокладання каналізаційних мереж з обласного фонду охорони навколишнього природнього середовища було виділено 6,8млн.грн.
Беручи до уваги вище наведене КП «Коломияводоканал» в рамках перспективного розвитку на 2021-2022рр., має намір брати безпосередню участь у виконанні таких видів робіт, як прокладання чи заміна мереж водопостачання та водовідведення.
Метою реалізації даного інвестиційного проекту є придбання основного засобу (колісного багатофункціонального екскаватора-навантажувача з навісним обладнанням), виготовлення необхідних дозвільних документів для проведення будівельних робіт, підвищення кваліфікаційних навичок працівників.
Очікувані результати. Результатом реалізації даного проекту є:
- можливість підприємства брати участь в оголошених закупівлях (за державні кошти) для проведення робіт з прокладання чи ремонту мереж водопостачання та водовідведення. Це в свою чергу призведе до появи нового джерела доходу та покращення фінансового стану підприємства.
- можливість підприємства надавати послуги з прокладання чи заміни водопровідних мереж та будинкових вводів, каналізаційних мереж та каналізаційних випусків іншій категорії замовників (фізичні особи, юридичні особи не державної форми власності). Як наслідок поява нового джерела доходу та покращення фінансового стану підприємства.
- можливість надання послуги оренди екскаваторної техніки для виконання робіт у відповідності до технічної можливості придбаної техніки.
- можливість залучення техніки в очищенні міста в період інтенсивних снігових опадів.
- покращення надання послуг основної діяльності підприємства. Зменшення часу виконання робіт з ліквідації аварій на водопровідно-каналізаційних мережа міста, через багатофункціональність придбаної техніки.
Технічні показники
№ п/п |
назва |
Кількість |
Вартість (тис. грн.) |
1 |
Придбання колісного багатофункціонального екскаватора-навантажувача |
1шт. |
2900,0 |
2 |
Придбання навісного обладнання (гідромолот, фреза, засіб швидкої навісного обладнання, ківш планувальний, сніговий відвал) |
5шт. |
1000,0 |
3 |
Виготовлення дозвільних документів |
2шт. |
50,0 |
4. |
Підвищення кваліфікаційних навичок працівників |
4 |
50,0 |
Очікувана вартість реалізації інвестиційного проекту складає – 4000,00 тис. грн.
Проект направлений на покращення фінансового стану підприємства.
Джерела фінансування проекту у 2021-2022 роки – 3900 тис. грн кошти місцевого бюджету (Поповнення Статутного фонду підприємства), 100 тис. грн амортизаційні відрахування.
ВОДОВІДВЕДЕННЯ
Інвестиційний проект
«Капітальний ремонт каналізаційної мережі біля будинку №2 по вул. Тютюнника в м. Коломия»
Передумови. Каналізація Ш 150мм по вул. Тютюнника, 2 працює із перевищенням експлуатаційного терміну та знаходиться в аварійному стані. Основним фактором необхідності проведення капітального ремонту є звуження діаметру труб під час будівництва та заростання внутрішньої поверхні, що впливає на продуктивність мережі. Також в процесі тривалої експлуатації та руху ґрунтових покривів утворилися контрнахил та пошкодження мережі. Як наслідок часто проводяться ремонтні роботи по ліквідації утворених засмічень. Протягом 2019-2020 років здійснено 9 виїздів з усунення засмічення на даній каналізаційній мережі, що перевищує середній показник в розрахунку на 1 км по підприємству у 18, 5 рази за даний період.
Метою капітального ремонту каналізаційної мережі по вул. Тютюнника, 2 є заміна азбестових труб, в яких закінчився термін експлуатації внаслідок довготривалого використання та дії агресивного середовища каналізаційних стічних вод, на двошарові гофровані труби типу «КОРСИС» більшого від існуючого діаметру.
Це приведе до підвищення пропускної спроможності даної мережі, зменшення затрат на ліквідацію заторів, покращення екологічного та санітарного стану в районі вул. Тютюнника.
Технічні показники
№ п/п |
назва |
кількість |
1 |
Протяжність каналізаційної мережі |
105 метрів |
2 |
Матеріал каналізаційної мережі (існуючий/ проектний) |
Азбест/ труби типу «КОРСИС» |
3 |
Діаметр вводу (існуючий/ проектний) |
150/ 200 |
Очікувана вартість робіт складає 140, 81 тис. грн. Остаточна вартість виконання даних робіт буде визначена після складання кошторисної документації, роботи над якою проводяться на даний час.
Джерело фінансування проекту – амортизаційні відрахування за 2021 та 2022 роки.
Констатуючи низьку ефективність даного проекту, необхідно ще раз зробити наголос на досягненні вкрай важливих цілей, які не можуть бути оцінені в грошовому еквіваленті, а саме надійне водовідведення стоків мешканців та уникнення аварійних ситуацій, що загрожують забрудненням навколишнього природнього середовища.
Інвестиційний проект
«Капітальний ремонт каналізаційної мережі від буд. 272, 274
по вул. Мазепи в м. Коломия»
Передумови. Каналізаційна мережа Ш 150мм від буд. 272, 274 по вул. Мазепи працює із перевищення експлуатаційного терміну та знаходиться в аварійному стані. Основним фактором необхідності проведення капітального ремонту є утворення контрнахилів та пошкоджень мережі і, як наслідок, проведення частих аварійно-відновлювальних робіт та робіт по усуненню засмічень. Протягом 2019-2020 років здійснено 9 виїздів з усунення засмічення на даній каналізаційній мережі, що перевищує середній показник в розрахунку на 1 км по підприємству у 49 раз за даний період.
Метою капітального ремонту каналізаційної мережі від буд. 272, 274 по вул. Мазепи є заміна азбестових труб, в яких закінчився термін експлуатації внаслідок довготривалого використання та дії агресивного середовища каналізаційних стічних вод, на двошарові гофровані труби типу «КОРСИС» більшого від існуючого діаметру.
Це приведе до підвищення пропускної спроможності даної мережі, зменшення затрат на ліквідацію заторів, покращення екологічного та санітарного стану в районі житлового масиву по вул. Мазепи.
Технічні показники
№ п/п |
назва |
кількість |
1 |
Протяжність каналізаційної мережі |
40 метрів |
2 |
Матеріал каналізаційної мережі (існуючий/ проектний) |
Азбест/ труби типу «КОРСИС» |
3 |
Діаметр вводу (існуючий/ проектний) |
150/ 200 |
Очікувана вартість робіт складає 80, 00 тис. грн. Остаточна вартість виконання даних робіт буде визначена після складання кошторисної документації, роботи над якою проводяться на даний час.
Джерело фінансування проекту – амортизаційні відрахування за 2021 та 2022 роки.
Констатуючи низьку ефективність даного проекту, необхідно ще раз зробити наголос на досягненні вкрай важливих цілей, які не можуть бути оцінені в грошовому еквіваленті, а саме надійне водовідведення стоків мешканців та уникнення аварійних ситуацій, що загрожують забрудненням навколишнього природнього середовища.
Інвестиційний проект
«Капітальний ремонт каналізаційної мережі від буд. 20, 22, 24 по вул. Шкрумеляка в м. Коломия»
Передумови. Каналізаційна мережа Ш 200 мм від буд. 20, 22, 24 по вул. Шкрумеляка працює із перевищення експлуатаційного терміну та знаходиться в аварійному стані. Основним фактором необхідності проведення капітального ремонту є утворення контрнахилів та пошкоджень мережі і, як наслідок, проведення частих аварійно-відновлювальних робіт та робіт по усуненню засмічень. Протягом 2019-2020 років здійснено 18 виїздів з усунення засмічення на даній каналізаційній мережі, що перевищує середній показник в розрахунку на 1 км по підприємству у 35 раз за даний період.
Метою капітального ремонту каналізаційної мережі від буд. 20, 22, 24 по вул. Шкрумеляка є заміна азбестових труб, в яких закінчився термін експлуатації внаслідок довготривалого використання та дії агресивного середовища каналізаційних стічних вод, на двошарові гофровані труби типу «КОРСИС».
Це приведе до підвищення пропускної спроможності даної мережі, зменшення затрат на ліквідацію заторів, покращення екологічного та санітарного стану в районі житлового масиву по вул. Шкрумеляка 20, 22, 24.
Технічні показники
№ п/п |
назва |
кількість |
1 |
Протяжність каналізаційної мережі |
110 метрів |
2 |
Матеріал каналізаційної мережі (існуючий/ проектний) |
Азбест/ труби типу «КОРСИС» |
3 |
Діаметр вводу (існуючий/ проектний) |
200/ 200 |
Очікувана вартість робіт складає 155, 00 тис. грн. Остаточна вартість виконання даних робіт буде визначена після складання кошторисної документації, роботи над якою проводяться на даний час.
Джерело фінансування проекту – амортизаційні відрахування за 2021 та 2022 роки.
Констатуючи низьку ефективність даного проекту, необхідно ще раз зробити наголос на досягненні вкрай важливих цілей, які не можуть бути оцінені в грошовому еквіваленті, а саме надійне водовідведення стоків мешканців та уникнення аварійних ситуацій, що загрожують забрудненням навколишнього природнього середовища.
Інвестиційний проект
«Придбання насосного обладнання КНС по вул. Леонтовича»
Передумови. Каналізаційна насосна станція (Леонтовича) введена в експлуатацію 1990 році і призначена для відкачки стічних вод з масиву Леонтовича, а саме від будинків № 2, 4, 8, 10, 16, 20, 22, 24, 26 і вул. Моцарта № 85, 87 в кількості 250 - 350 м3/ добу в суху погоду, і 350 - 500 м3/ добу – в дощову.
Стічні води відкачуються насосами марки СМ-125-80, FZV 3.2 6.1 4112.
Насоси включаються автоматично по мірі набирання стоків в приймальну камеру та перекачуються у міський колектор, який знаходиться по вул. Хмельницького.
За період експлуатації виникла необхідність провести заміну насосного обладнання, як такого, що вичерпало свій експлуатаційний ресурс.
Насосне устаткування КНС (Леонтовича), встановлене в 90-х роках морально застаріле, та знаходить в незадовільному стані, що призводить до частих зупинок та надмірних матеріальних затрат підприємства. Основними неполадками є частий вихід з ладу підшипників насосів, двигуна та інших обертових деталей (вал, крильчатка). Також причиною необхідності заміни насосних агрегатів є значне енергоспоживання.
Отже, заміна насосних агрегатів забезпечить надійність процесу перекачування стічних вод, зменшення витрат на обслуговування, а також встановлення сучасних насосних агрегатів призведе до зменшення використання електричної енергії.
Очікувана вартість складає 104, 00 тис. грн.
Проект направлений на забезпечення мешканців безперебійними послугами з централізованого водовідведення, зменшення витрат підприємства на обслуговування даного об’єкту та витрат за спожиту електричну енергію.
Джерело фінансування проекту – амортизаційні відрахування за 2021 та 2022 роки.
Директор
КП «Коломияводоканал» Володимир ЦИБУЛЯК
Головний інженер Славомир ЗУМЕР