НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про організацію роботи з інформування й залучення насел..."  № 347-р від 18.11.2020р. 
Документ №347-р від 18.11.2020р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

22.11.2020



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 18.11.2020р.  № 347-р
 

Про організацію роботи з інформування й залучення населення в сфері надання адміністративних послуг та застосування гендерноорієнтовного підходу


З метою організації роботи щодо інформування та залучення населення в сфері надання адміністративних послуг, підвищення обізнаності мешканців Коломийської міської об’єднаної територіальної громади щодо діяльності управління «Центру надання адміністративних послуг» (далі – ЦНАП) та налагодження якісної комунікації з мешканцями із врахуванням гендерноорієнтованого підходу, в рамках співробітництва з Програмою       «U-LEAD з Європою: створення центрів надання адміністративних послуг та підвищення інформування населення на тему: що таке належний ЦНАП», фаза впровадження (Раунд 4), керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законом України «Про адміністративні послуги»:

1. Утворити робочу групу з інформування та залучення населення в сфері надання адміністративних послуг та діяльності ЦНАП та затвердити її склад (додається).

2. Затвердити та реалізувати комунікаційний план для ЦНАП Коломийської міської ради об’єднаної територіальної громади, згідно з Додатком 2.

3. Затвердити гендерний паспорт Коломийської міської об’єднаної територіальної громади, згідно з Додатком 3.

4. Результати засідань робочої групи оформлюються відповідними протоколами, які обов’язкові до виконання.

5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконкому міської ради Тараса Кухтара.



Міський голова                                                                                Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ

                       ЗАТВЕРДЖЕНО

                       розпорядження міського голови

                       від 18.11.2020 р. № 347-р


Склад

робочої групи з інформування та залучення населення в сфері надання адміністративних послуг та діяльності ЦНАП


Кухтар

Тарас Миронович

керуючий справами виконавчого комітету міської ради;

керівник робочої групи

Рогулько

Юрій Васильович

заступник начальника управління “Центр надання адміністративних послуг” міської ради; секретар комісії

Члени робочої групи:

Андрусяк

Микола Михайлович

начальник управління “Центр надання адміністративних послуг” міської ради

Боднарук

Тарас Володимирович

депутат міської ради (за згодою)

Бордун

Любомир Бориславович

начальник управління освіти міської ради

Букреєва

Яна Олександрівна

адміністратор відділу інформаційної роботи і діловодства управління “Центр надання адміністративних послуг” міської ради

Келлі

Вікторія Богданівна

начальник відділу інформаційної роботи і діловодства управління “Центр надання адміністративних послуг” міської ради

Мандрусяк

Уляна Миколаївна

начальник управління культури міської ради

Михайлишин

Любов Іванівна

заступник голови Коломийської районної державної адміністрації Івано-Франківської області (за згодою)

Палій

Оксана Дмитрівна

головний спеціаліст відділу інформаційної політики міської ради

Приходько

Тамара Володимирівна

головний редактор телеканалу НТК(за згодою)

Рогів

Михайло Тарасович

голова ГО «Асоціація ОСББ міста Коломиї», громадський активіст (за згодою)



Начальник управління

«Центр надання адміністративних послуг»

міської ради                                                                                            Микола АНДРУСЯК


Додаток 2

до розпорядження

міського голови

від 18.11.2020 р.

№ 347-р



Комунікаційний план для ЦНАП Коломийської міської ради об’єднаної територіальної громади


Цільова аудиторія

Ключове повідомлення

Канали і формат

Період

1

Проінформувати мешканців громади міста Коломиї та Коломийського району про діяльність ЦНАП та послуги, які надає ЦНАП

1.1.

Мешканці Коломийської міської об’єднаної територіальної громади та Коломийського району - потенційні споживачі послуг у ЦНАП, 14-45 років

Інформаційні повідомлення за пакетом «МІНІМАЛЬНИЙ»:

-У ЦНАП Коломийської міської ради ОТГ кожен з мешканців може отримати необхідний перелік адміністративних послуг в одному місці та в комфортних умовах.

Для зручності мешканців віддалених населених пунктів Коломийської міської ОТГ утворено 5 віддалених робочих місць адміністраторів ЦНАП (ВРМ) в сс. Шепарівці, Товмачик, Іванівці, Саджавка і Воскресинці. 
- Загалом ЦНАП надає 273 послуги: від реєстрації актів цивільного стану, місця проживання, бізнесу і нерухомості до видачі паспортів і дозвільних документів.
- ЦНАП працює у форматі «єдиного вікна» та «прозорого офісу», надає послуги для населення та бізнесу й дозволяє вирішити одразу декілька питань в одному місці.
- Діяльність ЦНАП зосереджена на тому, щоб зробити якісні адміністративні послуги доступними, швидкими та зручними для громадян.
- Електронна система керування чергою забезпечує зручність та оперативність обслуговування мешканців у ЦНАП.

- Орієнтований на різні групи громадян графік роботи ЦНАП дозволяє отримувати адміністративні послуги у зручний для мешканців час. 


Графік роботи ЦНАП:

Пн, Вт, Чт: 8:30-16:00, Ср 8:30-20:00, Пт: 8:30-15:30


Графік роботи ВРМ:

Пн, Вт, Ср, Чт: 8:30-16:00, Пт: 8:30-15:30


- ЦНАП належно обладнаний для комфорту різних груп громадян: для людей з інвалідністю, а також для батьків, які можуть залишити дітей у ігровому куточку.
- ЦНАП надає послуги прозоро. Кожна послуга має свій порядок надання, зафіксований в інформаційній картці у відкритому доступі.

- інформування про кількість наданих адміністративних послуг, зокрема через ВРМ.

1. Інформування на офіційному сайті «Центр надання адміністративних послуг м. Коломия»: актуалізація інформації за результатами модернізації ЦНАП (розміщення ВРМ, графік роботи ЦНАП і ВРМ, перелік послуг, які надаються ЦНАП і ВРМ, інформаційні картки та зразки заяв, контакти і персонал ВРМ).

1 квартал 2021 року та в міру надходження інформації



2. Публікації щодо роботи ЦНАП:

- на офіційному сайті «Центр надання адміністративних послуг м. Коломия»;

- на офіційних сторінках Facebook «Коломийська міська рада» та  «Центр надання адміністративних послуг міста Коломиї».

1 раз на місяць


Мешканці Коломийської об’єднаної територіальної громади та Коломийського району - потенційні споживачі послуг у ЦНАП, 45+ років

3. Фотозвіт в соціальних медіа

лютий-квітень 2021


4. Використання Telegram-бота (дублювання новин міської ради)

Оперативне інформування

2.

Проінформувати про нову послугу єМалятко

2.1.

Мешканці Коломийської міської об’єднаної територіальної громади - потенційні споживачі послуг у ЦНАП, 18-45 років

Відтепер ЦНАП у м. Коломия видається комплексна послуга єМалятко для батьків новонароджених. За однією заявою можна отримати одночасно близько 10 державних послуг від різних органів влади.

Користуючись сервісом єМалятко, ви  отримуєте такі переваги:

Економите час та сили. Щоб отримати усі документи для дитини (передбачені сервісом єМалятко) традиційним способом, батькам доводиться відвідати близько 11 різних державних установ та витратити на це щонайменше 10 днів. єМалятко зменшує кількість установ до 1 — всі послуги можна замовити в один час в одному місці.

Заповнюєте лише одну заяву. До заяви вносяться відомості про батьків та дитину, а навпроти послуг, які бажаєте отримати, ставиться галочка. Орієнтовний час заповнення заяви з адміністратором єМалятко — 15-20 хв.

Пред’являєте мінімум документів

1. Анонс на офіційних сайтах «Коломийська міська рада» та «Центр надання адміністративних послуг м.Коломия»

лютий-квітень 2021

2. Анонс та інформування в соціальних мережах:

- на офіційних сторінках Facebook «Коломийська міська рада» та «Центр надання адміністративних послуг міста Коломиї»;

- Telegram-бот (дублювання новин міської ради)
-Про початок видачі
- Про перелік документів

- Про 100 родину, яка отримала комплексну послугу

лютий-квітень 2021

2.2.

Представники місцевих ЗМІ

3. Інформація (прес-анонс і прес-реліз) для місцевих ЗМІ (e-mail розсилка)

Перед запровадженням послуги

3.

Сформувати обізнаність населення громади про переваги та послуги, які надає ЦНАП і ВРМ

3.1.

Мешканці Коломийської об’єднаної територіальної громади та Коломийського району - потенційні споживачі послуг у ЦНАП, 14-45 років

Такі ж ключові повідомлення як і для поінформування мешканців громади міста Коломиї та Коломийського району про діяльність ЦНАП та послуги, які надає ЦНАП

1. Інформування на офіційному сайті «Центр надання адміністративних послуг м. Коломия»: актуалізація інформації за результатами модернізації ЦНАП (розміщення ВРМ, графік роботи ЦНАП і ВРМ, перелік послуг, які надаються ЦНАП і ВРМ, інформаційні картки та зразки заяв, контакти і персонал ВРМ).

лютий-квітень 2021

3.2

Мешканці Коломийської об’єднаної територіальної громади та Коломийського району - потенційні споживачі послуг у ЦНАП, 45+ років, пенсіонери

2. Публікації щодо роботи ЦНАП:

- на офіційному сайті «Центр надання адміністративних послуг м. Коломия»;

- на офіційних сторінках Facebook «Коломийська міська рада» та  «Центр надання адміністративних послуг міста Коломиї».

Постійно

3.3.

Громадські активісти та об’єднання, ЗМІ, лідери громадської думки

3. Річний звіт міського голови

4 квартал 2021

4.Використання Telegram-бота

постійно

5. Інформація (прес-реліз) для місцевих ЗМІ (e-mail розсилка)

лютий-квітень 2021

4.

Сформувати обізнаність населення громади про інклюзивність будівлі ЦНАП

4.1.

Групи населення, які мають інвалідність та переміщаються за допомогою інвалідних візків

Задля кращої доступності ЦНАП, який розташовувався на 2-му поверсі приміщення на пл. Привокзальній 2а/1, відтепер адміністративні послуги надаються й на нещодавно капітально відремонтованому 1 поверсі будівлі.

ЦНАП облаштовано зручним пандусом із поручнями. Приміщення та санітарна кімната 1 поверху пристосовані для вільного пересування на інвалідних візках.

1. Публікація про інклюзивність ЦНАП на офіційному сайті «Центр надання адміністративних послуг м. Коломия» та на офіційній сторінці Facebook «Центр надання адміністративних послуг міста Коломиї».

лютий-квітень 2021

4.2.

Групи населення, які мають інвалідність та вади зору

Будівля ЦНАП облаштована графіком роботи, продубльованим шрифтом Брайля, зручним пандусом із поручнями.

3. Інформація (прес-реліз) для місцевих ЗМІ (e-mail розсилка)

лютий-квітень 2021

5.

Проінформувати жителів віддалених населених пунктів про діяльність ЦНАП та ВРМ

5.1

Мешканці віддалених населених пунктів - потенційні споживачі послуг у ЦНАП, 20+ років

Поширити інформацію про діяльність:

  • основного ЦНАП,
  • перелік послуг, які можна отримати на ВРМ в наступних селах: Шепарівці, Товмачик, Іванівці, Саджавка і Воскресинці;
  • графік роботи ВРМ в сс. Шепарівці, Товмачик, Іванівці, Саджавка і Воскресинці.

1. Публікації:

- на офіційному сайті «Центр надання адміністративних послуг м. Коломия»;

- на офіційних сторінках Facebook «Коломийська міська рада» та «Центр надання адміністративних послуг міста Коломиї».

лютий-квітень 2021



2. Інформація (прес-реліз) для місцевих ЗМІ (e-mail розсилка)




3. Річний звіт міського голови

4 квартал 2021



4. Використання інформаційних стендів в старостатах

постійно



5.Особисті робочі виїзди голови та його заступників до віддалених населених пунктів

Згідно внутрішнього плану роботи

6.

Запровадження інших заходів (з інформування і залучення населення до діяльності ЦНАП)

6.1.

Коломийської об’єднаної територіальної громади - потенційні споживачі послуг у ЦНАП, автори і громадяни, маючі право голосувати за проекти громадського бюджету

Активна промоція можливостей участі у Громадському бюджеті Коломийської міської об’єднаної територіальної громади у ЦНАП та ВРМ: умови участі та голосування.

1. Інформування на офіційному сайті «Центр надання адміністративних послуг   м. Коломия»

лютий-квітень 2021

2. Інформування на офіційному сайті «Коломийська міська рада»

3. Інформування на офіційних сторінках Facebook «Коломийська міська рада» та  «Центр надання адміністративних послуг міста Коломиї»

4. Використання Telegram-бота

5. Інформація (прес-анонс) для місцевих ЗМІ (e-mail розсилка)

6.2.

Мешканці Коломийської міської об’єднаної територіальної громади і Коломийського району - споживачі послуг у ЦНАП і на ВРМ

Можливість залишити свої відгуки стосовно роботи ЦНАП і ВРМ, якості надання адміністративних послуг, роботи персоналу та пропозицій щодо покращення роботи ЦНАП і ВРМ

Повідомлення, в т.ч. усні повідомлення під час обслуговування суб’єктів звернень

Постійно



Міський голова                                           Богдан Станіславський


                       Додаток 3

                                       до розпорядження міського голови

                                       від 18.11.2020 р. № 347-р



Гендерний паспорт

ЗМІСТ


Вступ.

Об’єднана територіальна громада Коломийської міської ради.

Дата створення – 05.09.2018.

Населенні пункти, які увійшли до складу ОТГ:

м. Коломия Івано-Франківської обл., адміністративний центр громади,

с. Воскресинці Коломийського р-ну Івано-Франківської обл.,

с. Шепарівці Коломийського р-ну Івано-Франківської обл.,

с. Товмачик Коломийського р-ну Івано-Франківської обл.,

с. Іванівці Коломийського р-ну Івано-Франківської обл.,

с. Саджавка Надвірнянського р-ну Івано-Франківської обл.,

с. Кубаївка Надвірнянського р-ну Івано-Франківської обл.


  1. Демографічні показники
    1. Розподіл  населення в ОТГ за статтю за 2019 рік (Ч-33017, Ж-37836).
    2. Розподіл населення в ОТГ за віком за 2019 рік (Діти до 6 років: Х-1433, Д-1419; діти від 6 до 18 років: Х-7298, Д-7624; жителі, старші 18 років: Ч-21192, Ж-25010).
    3. Розподіл  народжених за статтю в ОТГ за 2019 рік (536 новонароджених).
    4. Відпустки по догляду за дитиною в ОТГ з а 2019 рік (439).
    5. Розподіл померлих за статтю в ОТГ за 2019 рік (Ч-748, Ж-104).


  1. Географічні та економічні показники в ОТГ
    1. Місце розташування ОТГ в області. Близькість до обласного та районного центру. Об’єднана територіальна громада Коломийської міської ради знаходиться в південно-східній частині Івано-Франківської області, на відстані 64 км від обласного центру, також місто Коломия є районним центром.
    2. Кількість працюючого населення в ОТГ з розбивкою за статтю (Ч-13867, Ж-17156).
    3. Основні напрямки економічної спроможності ОТГ (економічна характеристика ОТГ, хто наповнює бюджет ОТГ). Об’єднана територіальна громада Коломийської міської ради є інвестиційно-привабливою територією для залучення вітчизняного та іноземного капіталу. Серед переваг – вигідне географічне положення, розвинене транспортне сполучення, трудові та природні ресурси, вільні виробничі потужності у промисловій галузі, позитивна динаміка розвитку сільського господарства. Провідними підприємствами ОТГ є:
  • Завод німецького концерну Leoni;
  • ПРАТ «Коломийське заводоуправління будівельних матеріалів»;
  • ТОВ «ТРОКС Україна»;
  • ВАТ «Коломиясільмаш»;
  • ПП «Коломийський хлібокомбінат»;
  • ТОВ «Консервний завод «Консерваторія»;
  • СП «ТОВ «Лісова компанія «Лаванда»;
  • ТЗОВ «Вуд панель плюс»;
  • ТОВ «АБО-МІКС»;
  • Компанія «VIGOR»;
  • ТОВ «Воскресінецькі ковбаси».


  1. Міграція населення
    1. Розподіл внутрішньо переміщенних осіб (ВПО)1 за статтю в ОТГ за 2019 рік (130 осіб).
    2. Кількість нових мешканців в ОТГ (ново зареєстрованих місць проживання) за 1 півріччя 2019 (276 осіб).
    3. Кількість вибулих громадян (знятих з реєстрації в ОТГ) за 1 півріччя 2019 (291 осіб).


  1. Соціальна структура населення.
    1. Кількість осіб з інвалідністю серед дорослого населення та дітей станом на дату складання портрету: Коломия – 1285, діти – 236; Шепарівці – 90, діти – 5; Іванівці – 62, діти – 8; Товмачик – 68, діти – 5; Саджавка – 13; Воскресинці – 96, діти – 10.
    2. Кількість осіб пенсійного віку з розбивкою за статтю (13045 осіб, з них Ч-9124, Ж-3921).


  1. Управління міської ради
    1. Керівництво міської ради за статтю (чоловіки – 7).
    2. Склад депутатського корпусу – загальна кількість та з розбивкою за статтю (34 депутати, з них чоловіки – 29, жінки – 5).
    3. Структура міської ради та службовці міської ради за статтю.

Структура Коломийської міської ради

  • Міський голова
  • Секретар міської ради
  • 4 Заступники міського голови
  • Керуючий справами

Старости ОТГ:

  • Староста сіл Кубаївка та Саджавка
  • Староста села Воскресинці
  • Староста села Іванівці
  • Староста села Шепарівці
  • Староста села Товмачик

Структурні підрозділи міської ради:

  • Відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення
  • Фінансове управління
  • Юридичний відділ
  • Організаційний відділ
  • Управління освіти
  • Управління культури
  • Відділ молоді та спорту
  • Служба у справах дітей
  • Відділ інформаційної політики
  • Відділ архітектури та містобудування
  • Відділ економіки
  • Відділ земельних відносин
  • Відділ інвестиційної політики та енергозбереження
  • Відділ перспективного розвитку та капітального будівництва
  • Управління комунального господарства
  • Відділ муніципальної інспекції
  • Відділ з питань майна комунальної власності
  • Відділ з питань цивільного захисту
  • Департамент соціальної політики
  • Єдиний центр надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї
  • Центр допомоги учасникам антитерористичної операції
  • Загальний відділ
  • Архівний відділ
  • Відділ ведення Державного реєстру виборців
  • Відділ бухгалтерського обліку та звітності
  • Відділ економічного аналізу та стратегічного планування
  • Відділ звернень
  • Служба господарського забезпечення
  • Управління "Центр надання адміністративних послуг"
  • Відділ кадрів
  • Відділ інформаційних технологій
  • Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю

Комунальні установи:

  • Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"
  • Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр"
  • Комунальне підприємство "Госпрозрахункове проектно-виробниче архітектурно-планувальне бюро відділу архітектури та містобудування міської ради"
  • Комунальне підприємство "Коломия Паркосервіс"
  • Комунальне підприємство "Зеленосвіт"
  • Комунальне підприємство "Коломийська міська ритуальна служба"
  • Комунальне підприємство "Коломийський центральний продовольчий ринок"
  • Комунальне підприємство "Коломияводоканал"
  • Комунальне підприємство "Полігон Екологія"
  • Комунальне підприємство „Коломиятеплосервіс”
  • Комунальне некомерційне підприємство "Коломийська інфекційна лікарня Коломийської міської ради Івано-Франківської області"
  • Комунальне некомерційне підприємство "Коломийський фтизіопульмонологічний центр" Коломийської міської ради Івано-Франківської області
  • Коломийський центр дозвілля та туризму
  • Центральна міськрайонна аптека №31
  • Комунальне підприємство "Роздрібна торгово-закупівельна база громадського харчування"

На сьогодні у виконавчих органах всього працює 297 працівників. Із загальної кількості посадових осіб: чоловіків – 25,2% (75), жінок – 74,8% (222).


  1. Інфраструктура
    1. Наявні заклади освіти (позашкільні – 4, дошкільні – 16, школи – 17, гуртки – 56, заклади вищої освіти – 6 тощо).
    2. Наявність закладів сфери охорони здоров’я: ФАП – 1, багатопрофільні поліклініки – 2, стаціонарні відділення лікарні – 2, госпіталь ветеранів війни – 1, пологовий будинок – 1, амбулаторії загальної практики сімейної медицини – 9.
    3. Наявність та розміщення скверів – 32, парків – 3 та інших місць відпочинку та спілкування населення – 3 (озера та територія біля озера), а також дитячих майданчиків спільного користування (96) та спортивних майданчиків (25).


Висновок

Впровадження ґендерної рівності в роботі ЦНАП на всіх її етапах наближає адміністративні послуги до реальних потреб громадян. Громадяни можуть отримувати якісні послуги, що будуть доступні як для людей з інвалідністю, так і для людей з дітьми та дітьми на візочках.



Міський голова                                                                                Богдан СТАНІСЛАВСЬКИЙ


1 Внутрішньо переміщенні особи



2011-2024 © Всі права застережено.