НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 26 квітня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про затвердження порядку та умов організації і проведен..."  № 174 від 22.09.2020р. 
Документ №174 від 22.09.2020р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про затвердження порядку та умов організації і проведення конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м.Коломиї
Рішення виконавчого комітету  №224 від 30.10.2018р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

26.09.2020



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 22.09.2020р.  № 174
 

Про затвердження порядку та умов організації і проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади


З метою створення безпечних і якісних умов у сфері пасажирських послуг на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади, покращення якості та доступності пасажирських перевезень, створення конкурентного середовища у даній сфері, вибору на конкурсних засадах юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що зможуть виконувати необхідні обсяги перевезень, беручи до уваги положення Закону України «Про засади здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», відповідно до статей 7, 43 - 46 Закону України  «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України  від 03.12.2008 №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (зі змінами і доповненнями), керуючись статтями 30,40,52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

вирішив:

1. Затвердити Порядок та умови організації і проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади (додається).

2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету від 30.10.2018 №224 «Про затвердження порядку та умов організації і проведення конкурсів з перевезення пасажирів на автобусних  маршрутах загального користування в м. Коломиї».

       3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Олега Дячука.



Міський голова                                                                                                       Ігор СЛЮЗАР

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення  виконавчого комітету

міської ради

від 22.09.2020 року № 174


Порядок та умови

організації і проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади (далі - Порядок)


  1. Загальна частина

1.1. Цей порядок та умови розроблені відповідно до Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (далі - Постанова), постанови Кабінету Міністрів від 18.02.1997р. № 176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», і є обов’язковими при проведенні конкурсу з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади.

1.2. Організатором перевезень на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади є виконавчий комітет Коломийської міської ради (далі – Організатор).

1.3. Цей Порядок визначає встановлені Організатором (обов’язкові та додаткові) умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об'єкті конкурсу.

Умови застосовуються для регулярного та недискримінаційного доступу до пасажирських перевезень на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади.

1.4. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

конкурсна пропозиція – умови обслуговування пасажирів, що пропонуються перевізником-претендентом, які зазначені у поданих на конкурс документах;

конкурсний комітет – постійний або тимчасовий орган, утворений Організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;

місце формування оборотного рейсу - один або обидва кінцеві пункти маршруту, з якого (яких) розпочинається робота на міському чи приміському маршруті;

оборотний рейс - рух автобуса від початкової до кінцевої зупинки маршруту і у зворотному напрямку до початкової зупинки;

паспорт маршруту - документ, що містить схему маршруту, розклад руху, таблицю вартості проїзду, графіки режимів праці та відпочинку водіїв тощо;

перевізник-претендент – автомобільний перевізник, який в установленому порядку подав заяву та документи для участі в конкурсі;

робочий орган – підприємство (організація), що має фахівців у галузі автомобільного транспорту, матеріальні ресурси та технології, а також досвід роботи не менш як три роки з питань організації пасажирських перевезень, яке, у разі потреби, залучається Організатором на конкурсних умовах за договором для організації проведення конкурсу.

1.5. Рішення щодо проведення конкурсу приймає Організатор.

1.6. Метою визначення автомобільного перевізника на конкурсних засадах є: реалізація основних напрямів розвитку галузі автомобільного транспорту; створення безпечних умов для перевезення пасажирів автомобільним транспортом; покращення якості та доступності пасажирських перевезень; створення конкурентного середовища; забезпечення оновлення рухомого складу; підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів; забезпечення виконання соціально значущих перевезень.

1.7. Об'єктом конкурсу може бути маршрут (кілька маршрутів), сукупність оборотних рейсів міського або приміського автобусного сполучення за умови, що кількість таких рейсів на об'єкті конкурсу становить не менш як 50 на день.

Такими об’єктами можуть бути:

- ті, на яких спливає термін дії договору на здійснення перевезень пасажирів;

- договори на здійснення перевезень пасажирів, які було анульовано (розірвано);

- нові маршрути із затвердженими паспортами.

Об’єкт конкурсу визначається Організатором відповідно до встановленого порядку як самостійно, так і за зверненням підприємств, установ, організацій, громадських об’єднань, а також фізичних осіб - підприємців і громадян.

На конкурс пропонуються маршрути із затвердженими паспортами.

1.8. У разі, коли Організатором прийнято рішення про залучення для організації проведення конкурсу робочого органу, на нього покладаються функції з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу, паспортів автобусних маршрутів, аналізу одержаних пропозицій та їх оцінки, договорів з переможцями конкурсу та інших, пов’язаних із організацією та проведенням конкурсу, матеріалів. Робочий орган визначається на конкурсних засадах.

Детальний перелік здійснюваних робочим органом функцій визначається умовами договору про виконання функцій робочого органу.

У разі, відсутності претендентів на здійснення функцій робочого органу Організатор повинен забезпечити проведення конкурсу самостійно, однак протягом періоду не більш як два роки з моменту оголошення конкурсу з визначення робочого органу. У такому випадку функції, визначені у абзаці першому пункту 1.8 розділу 1 цього Порядку, покладаються на виконавчий орган Коломийської міської ради, до  повноважень якого входить вирішення зазначених питань (далі - представник Організатора).

1.9. Переможця чи переможців конкурсу визначає Організатор перевезень на підставі рішення  конкурсного комітету окремо щодо кожного об’єкта конкурсу.

У разі, коли щодо одного чи кількох об’єктів конкурсу, встановленого комітетом, прийнято рішення з порушенням законодавства, Організатор перевезень приймає рішення про скасування такого рішення конкурсного комітету щодо цих об’єктів та вносить його для повторного розгляду  на наступному засіданні конкурсного комітету.


2. Кваліфікаційні вимоги до автомобільних перевізників - претендентів


2.1. У конкурсі можуть брати участь автомобільні перевізники (фізичні особи-підприємці та юридичні особи), які мають ліцензію на право надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом, на законних підставах використовують у достатній кількості сертифіковані транспорті засоби (сертифікати відповідності та екологічності) відповідного класу (І, ІІ) та відповідають вимогам статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт».

2.2. Обов’язкові умови конкурсу:

2.2.1. Транспортні засоби, які перевізник-претендент пропонує залучити до перевезень на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади, повинні відповідати вимогам безпеки, охорони праці, державним стандартам, бути зареєстрованими відповідно до чинного законодавства, перебувати в належному технічному і санітарному стані, мати двигуни, які відповідають нормам Евро-3 або вище по викидах в атмосферу шкідливих речовин.

2.2.2. Перевізник забезпечує роботу транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, в кількості до 50 відсотків - з 1 січня 2020 року.

Транспортні засоби, пристосовані для перевезення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, повинні бути пристосовані для користування інвалідами з вадами зору, слуху та з ураженнями опорно-рухового апарату, а також передбачати можливість встановлення зовнішніх звукових інформаторів номера і кінцевих зупинок маршруту, текстових та звукових систем у салоні для оголошення зупинок. Загальний перелік відповідних вимог встановлюється згідно з порядком визначення класу комфортності автобусів, сфери їх використання за видами сполучень та режимами руху, затвердженого Мінінфраструктури.

2.3. Додаткові умови конкурсу:

2.3.1. Перевізник забезпечує роботу рухомого складу на маршруті за затвердженим Організатором розкладом руху, з урахуванням обов’язкового режиму руху відповідно до паспорту маршруту.

2.3.2. Перевізник зобов’язується на умовах, визначених Організатором, встановити на кожний транспортний засіб, що працює на маршруті, GPS обладнання, забезпечити його постійне підключення і працездатність та надати Організатору доступ до GPS-даних для моніторингу роботи автобусів в он-лайн режимі.

Додаткові умови конкурсу однаково та в повному обсязі застосовуються до всіх об’єктів конкурсу.

2.4. Організатор перевезень приймає рішення про недопущення до участі в конкурсі перевізника-претендента, який:

2.4.1. Подав до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію.

2.4.2. Визнаний банкрутом або щодо якого порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або який перебуває у стадії ліквідації.

2.4.3. Не відповідає вимогам статті 34 Закону України «Про автомобільний транспорт».

2.4.4. Не має достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, визначеної обов'язковими умовами конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до чинних договорів. Достатня кількість транспортних засобів визначається як кількість автобусів, необхідних для виконання перевезень, та кількість резервних транспортних засобів, яка становить 10 відсотків необхідної кількості автобусів для виконання перевезень.

2.4.5. Має несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансбезпекою, або водії якого мають несплачені штрафи, накладені відповідно до статті 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені у судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу).

2.4.6. Подав конкурсну пропозицію, що не відповідає обов'язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 44 Закону України «Про автомобільний транспорт».

2.4.7. Подав до участі в конкурсі більшу кількість автобусів, ніж це передбачено умовами конкурсу.

2.4.8. Передбачає використовувати на маршруті автобуси, які переобладнані з вантажних  транспортних засобів.

2.5. Пільгові перевезення пасажирів здійснюються відповідно до чинного законодавства та умов договору на перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування (далі – договір).


3. Утворення та основні засади діяльності конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників


3.1. Персональний склад конкурсного комітету, в тому числі його голову, заступників та секретаря затверджує Організатор.

Секретар конкурсного комітету призначається Організатором з числа представників Організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.

3.2. До складу конкурсного комітету входять представники органів виконавчої влади, органу місцевого самоврядування, Укртрансбезпеки, Національної поліції, територіального органу з надання сервісних послуг МВС та громадських організацій.

Кількість представників громадських організацій, діяльність яких пов'язана з автомобільним транспортом, повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій.

До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб'єктів господарювання - автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.

3.3. Чисельність складу конкурсного комітету визначається Організатором за поданням наведених у пункті 3.2 цього Порядку органів та організацій.

Із складу конкурсного комітету 50 відсотків - представники органів виконавчої влади та (або) органів місцевого самоврядування, решта - представники громадських організацій.

3.4. Організатор та робочий орган можуть для здійснення своїх повноважень залучати відповідних фахівців та експертів за їх згодою.

3.5. Члени конкурсного комітету:

3.5.1 Беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки пропозицій за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів на міських та приміських автобусних маршрутах і забезпечують прийняття рішення про визначення  переможця конкурсу;

3.5.2 Мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу;

3.5.3 Зобов'язані дотримуватися норм законодавства, цього Порядку, об'єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.


4. Оголошення про проведення конкурсу на визначення

автомобільного перевізника


4.1. Організатор або робочий орган публікує в друкованих засобах масової інформації не пізніше, ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс (крім друкованих оголошення може бути розміщено також в інших засобах масової інформації), яке повинне містити таку інформацію:

1) найменування Організатора та робочого органу;

2) порядковий номер та основні характеристики кожного об'єкта конкурсу: номер маршруту, найменування кінцевих зупинок, кількість оборотних рейсів або кількість автобусів для забезпечення перевезень, режим руху та інтервал, особливості періодичності виконання перевезень (сезонний, у певні дні тижня тощо);

3)  умови конкурсу;

4)  порядок одержання необхідної інформації про об'єкт конкурсу;

5) кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі;

6) найменування організації (робочого органу), режим його роботи та адреса, за якою подаються документи для участі в конкурсі;

7) місце та дата одержання бланків документів для участі в конкурсі;

8) місце, дата та час початку проведення засідання конкурсного комітету;

9) розмір плати за участь у конкурсі;

10) телефон для довідок (електронна адреса або адреса сайту) з питань проведення конкурсу.


5. Подання документів для участі у конкурсі


5.1. Для участі у конкурсі перевізник-претендент подає окремо щодо кожного об’єкта конкурсу документи, визначені статтею 46 Закону України “Про автомобільний транспорт”, за формою згідно з Додатками 1-4 до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 (зі змінами і доповненнями).

5.2. Документи, подані перевізником-претендентом для участі в конкурсі, пронумеровуються, прошнуровуються, підписуються автомобільним  перевізником або уповноваженою особою автомобільного перевізника із зазначенням кількості сторінок цифрами і словами.

5.3. Документи для участі в конкурсі подаються у двох закритих конвертах (пакетах), на яких зазначається його назва, адреса і ідентифікаційний код.

Конверт (пакет) з позначкою «№ 1», який містить  документи для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після закінчення строку їх прийняття .

Конверт (пакет) з позначкою «№ 2», який містить документи з інформацією про те, на який об’єкт конкурсу подає документи перевізник-претендент, відкривається під час засідання конкурсного комітету.

Конверти в міру їх надходження реєструються організатором в журналі обліку з однаковим реєстраційним номером на конвертах № 1 і 2, що дасть змогу визначити приналежність їх одне одному.

5.4. Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі визначається Організатором і не може становити менш як 10 робочих днів до дати проведення конкурсу.

5.5. Документи, що безпосередньо стосуються конкурсу, які надійшли до Організатора у  зазначений в оголошенні про проведення  конкурсу строк від підприємств, установ та організацій, які не є перевізниками-претендентами, подаються на розгляд конкурсного комітету.

У випадку залучення Організатором для організації проведення конкурсу робочого органу, документи, що безпосередньо стосуються конкурсу, подаються робочому органу у зазначений в оголошенні про проведення конкурсу строк від підприємств, установ та організацій, які не є перевізниками-претендентами, та надаються на розгляд конкурсного комітету.

5.6. Документи, які надійшли до Організатора після встановленого в оголошенні строку,  не розглядаються.

5.7. Якщо перевізник-претендент бере участь на кількох об’єктах конкурсу на міських та приміських автобусних маршрутах, які проводяться на одному засіданні конкурсного комітету, а поданих ним пропозицій достатньо для виконання перевезень тільки на частині об’єктів конкурсів, він повинен визначити пріоритети щодо визнання його переможцем у конкурсах, про що робиться запис в пункті 1 заяви на участь у конкурсі. У разі визнання перевізника-претендента переможцем у конкурсі (конкурсах) з вищим пріоритетом до участі в інших конкурсах він не допускається. При цьому, плата за участь у конкурсах не повертається щодо тих об’єктів, щодояких він не став переможцем конкурсу.

5.8. За роз'ясненнями щодо оформлення документів для участі в конкурсі перевізник-претендент має право звернутися до Організатора, який зобов'язаний надати їх в усній чи письмовій формі (за вибором перевізника-претендента) протягом трьох днів.

5.9. Інформація про будь-яку зміну умов конкурсу повинна бути доведена до відома всіх перевізників-претендентів не менш як за 20 днів до дати проведення конкурсу шляхом опублікування у засобах масової інформації, в яких було розміщено оголошення про конкурс.

5.10. Достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених п.5.1 цього Порядку, перевіряється Організатором не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.

Перевірку поданих документів на відповідність обов’язковим і додатковим умовам конкурсу та наявності усіх документів, передбачених цим Порядком, проводить представник Організатора. У випадку залучення робочого органу - відповідні функції покладаються на цей орган.

5.11. Для підготовки інформації про відповідність технічного стану автобусів претендента умовам перевезень та відповідність претендента вимогам нормативно-правових актів у сфері безпеки дорожнього руху робочий орган, а у випадку його відсутності – представник Організатора не менш як за дев'ять робочих днів до дати проведення конкурсу надсилає список перевізників-претендентів на відповідний конкурс до Національної поліції та територіального органу з надання сервісних послуг МВС України.

Для отримання зазначеної інформації автомобільний перевізник за власним бажанням має право в установленому Мінінфраструктури  за погодженням з МВС порядку звернутися до уповноваженого підрозділу Національної поліції та територіального органу з надання сервісних послуг МВС України.

Підготовлена інформація подається відповідно до вимог пункту 6.2 розділу 6 цього Порядку.

5.12. Подані на конкурс документи реєструються Організатором у журналі обліку. Документи, подані несвоєчасно, не реєструються і повертаються автомобільному перевізникові з повідомленням про спосіб повернення коштів, внесених за участь у конкурсі.

5.13. Під час приймання документів Організатор або робочий орган повинен створити умови для одержання перевізником-претендентом детальної інформації про характеристики об'єкта конкурсу.

5.14. Усі документи складаються державною мовою.

5.15. У разі відсутності у перевізників-претендентів автобусів, що відповідають умовам конкурсу, вони мають право подавати до конкурсного комітету заяву на участь у конкурсі та  документи,  що містять характеристику наявних автобусів, які перевізник-претендент пропонує використовувати на даному маршруті, а також інвестиційний проект-зобов'язання щодо оновлення парку автобусів на цьому маршруті на визначений період до п'яти років.

У разі відсутності перевізників-претендентів, які мають автобуси, що відповідають умовам конкурсу, конкурс проводиться серед претендентів, які пропонують використовувати  на  даному маршруті автобуси,  що відповідають  вимогам безпеки, але не відповідають умовам конкурсу за класом, пасажиромісткістю, параметрами комфортності, з урахуванням поданих  інвестиційних проектів-зобов'язань щодо оновлення парку автобусів, які  будуть повністю відповідати всім вимогам, у термін до п'яти років.


6. Проведення конкурсу та визначення переможця


6.1. Під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів на підставі інформації, поданої ними в конвертах №1 і 2.

6.2. Під час проведення конкурсу представники Організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.

Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.

6.3. У разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів, конкурсний комітет визначає переможця з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, та подає пропозиції Організатору.

Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом згідно з додатком 5 до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 (зі змінами і доповненнями), є підставою для визначення переможця конкурсу.

6.4. Під час проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах запрошуються перевізники-претенденти, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції. Претендентам надається право на обґрунтування запропонованих ними конкурсних пропозицій. Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.

6.5. У разі відсутності перевізника-претендента на конкурсі з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах його інтереси може представляти особа, яка має довіреність, видану перевізником-претендентом.

6.6. У разі відсутності на конкурсі представника перевізника-претендента конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.

6.7. Організатор перевезень визнає переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на міських та приміських автобусних маршрутах того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом.

Організатор перевезень визнає перевізником-претендентом на конкурсі з перевезення пасажирів, який посів друге місце, того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом, без урахування показника переможця конкурсу.

У разі, коли перевізники-претенденти під час участі у конкурсі з перевезення пасажирів набрали однакову кількість балів, переможець конкурсу визначається шляхом голосування. Перевізника-претендента, визнаного переможцем конкурсу з перевезення пасажирів, може бути визнано таким, лише у разі, коли набрана ним за окремим об’єктом конкурсу кількість балів вища ніж нуль.

Якщо перевізником-претендентом на один чи кілька об’єктів конкурсу є тільки один автомобільний перевізник, він визнається переможцем у разі його відповідності вимогам статей 45 і 46 Закону України «Про автомобільний транспорт».

6.8. Рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, в тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету (або, за його відсутності, голос заступника голови конкурсного комітету – головуючого на засіданні).

6.9. Під час проведення засідання конкурсного комітету здійснюється технічний аудіозапис. Аудіоматеріали та протокол  засідань зберігаються в Організатора протягом десяти  років.

6.10. Рішення про результати конкурсу оформляється протоколом, який підписується головуючим, секретарем та присутніми членами конкурсного комітету і подається Організатору перевезень протягом п’яти робочих днів.

Переможця чи переможців конкурсу визначає Організатор на підставі рішення конкурсного комітету окремо щодо кожного об’єкта конкурсу.

Організатор перевезень протягом десяти робочих днів від дати надходження  протоколу конкурсного комітету опрацьовує матеріали проведеного конкурсу з перевезення  пасажирів та у разі відсутності зауважень до порядку проведення  конкурсу приймає рішення окремо за кожним об’єктом щодо переможця чи переможців конкурсу, а також того, хто зайняв друге місце.

За наявності підстав вважати рішення конкурсного комітету про результати конкурсу такими, що прийняті з порушенням законодавства, приймається обґрунтоване рішення із зазначенням змісту порушень про скасування  рішення конкурсного комітету щодо результатів конкурсу або скасування свого рішення як за окремими об’єктами конкурсу, так і в цілому всього конкурсу.

6.11. Протокол засідання конкурсного комітету повинен містити інформацію про:

- дату, час та місце проведення засідання конкурсного комітету;

- прізвища, імена та по батькові членів конкурсного комітету, які присутні на засіданні;

- номери та назви об'єктів конкурсу;

- найменування перевізників-претендентів;

- результати поіменного голосування членів конкурсного комітету або результати, отримані за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів;

- рішення про результати конкурсу.

6.12 Рішення про результати конкурсу з визначення переможців та протокол засідання конкурсного комітету Організатор перевезень опубліковує на своєму офіційному сайті.

6.13. Витяги з протоколу засідання конкурсного комітету подаються на підставі письмової заяви перевізника-претендента протягом п'яти днів з дня її надходження. У разі надходження письмової заяви перевізника-претендента до моменту оформлення протоколу строк подання витягів з протоколу засідання конкурсного комітету відраховується з моменту оформлення протоколу відповідно до пункту 6.10 цього Порядку.

6.14. Організатор перевезень на міських та приміських автобусних маршрутах не пізніше десяти робочих днів з дня опублікування свого рішення на офіційному сайті укладає з переможцем конкурсу договір згідно з обов’язковим та додатковими (за наявності) умовами конкурсу та додатковими умовами обслуговування  маршруту, наданими перевізником-претендентом.

У разі письмової відмови перевізника-претендента, який став переможцем конкурсу, від укладення з Організатором перевезень договору такий  договір укладається з перевізником-претендентом, який зайняв друге місце. У разі відсутності перевізника-претендента, який зайняв друге місце, рейс (маршрут) включається до об'єкта іншого конкурсу.

У договорі визначаються умови перевезень на рейсі (рейсах) та/або маршруті (маршрутах) відповідно до визначеного об’єкта конкурсу.

У разі, коли перевізник-претендент, який став переможцем конкурсу, письмово відмовився  від виконання перевезень, Організатор перевезень за відсутністю на цьому об’єкті перевізника, який зайняв друге місце, приймає рішення щодо проведення нового конкурсу за цим об’єктом.

У разі, коли перевізник-претендент, який став переможцем конкурсу, не звернувся за укладенням договору і не відмовився від перевезень, Організатор перевезень протягом 20 робочих днів з дня опублікування свого рішення надсилає такому перевізникові попередження. Якщо протягом десяти робочих днів з дати отримання такого попередження перевізник не звернувся за укладенням договору і не розпочав виконання перевезень, Організатор перевезень приймає рішення щодо проведення нового конкурсу за цим об’єктом або надає право виконання перевезень перевізникові-претенденту, який зайняв друге місце (за наявності).

Якщо перевізник-претендент, який став переможцем конкурсу, уклав договір і не розпочав виконання перевезень, Організатор перевезень протягом десяти робочих днів з дня укладення договору надсилає такому перевізникові попередження. Якщо протягом десяти робочих днів з дати отримання такого попередження перевізник не розпочав виконання перевезень, Організатор перевезень розриває договір та приймає рішення щодо проведення нового конкурсу за цим об’єктом і надає право виконання перевезень автомобільному перевізнику-претенденту, який зайняв друге місце (за наявності) з укладенням відповідного договору.

Якщо перевізник-претендент брав участь у конкурсі і визнаний переможцем у кількох конкурсах, договір укладається окремо на кожний об’єкт конкурсу. Строк дії договору, який укладається за результатами конкурсу, становить п’ять років.

За наявності підстав, визначених статтею 44 Закону України «Про автомобільний транспорт», строк дії договору може становити менше, ніж п’ять років.

6.15. Строк дії договору продовжується один раз на п’ять років за рішенням Організатора перевезень за наявності заяви автомобільного перевізника - переможця попереднього конкурсу, яку він подає за формою згідно з додатком 6 до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 (зі змінами і доповненнями), до якої додається наступна інформація:

- відомості про автобуси, які будуть використовуватися на автобусному маршруті (за формою згідно із додатком 2 до Постанови);

- відомості про додаткові умови обслуговування маршруту (за формою згідно із додатком 3 до Постанови);

- анкета до заяви про участь у конкурсі з перевезення пасажирів або продовження строку дії договору (за формою згідно із додатком 4 до Постанови);

- відомості щодо інвестування коштів на придбання більш нових та/або комфортабельних автобусів (за формою згідно із додатком 7 до Постанови).

У разі продовження строку дії договору з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування автомобільний перевізник не пізніше ніж за 90 календарних днів до закінчення строку дії договору подає Організатору заяву за формою згідно з додатком 6 Постанови.

У разі пропуску автомобільним перевізником зазначеного строку визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування здійснюється за результатами конкурсу.

6.16. Договір може бути достроково розірвано Організатором перевезень в частині відносин щодо обслуговування усього (усіх) маршруту (маршрутів) та/або виконання окремих рейсів з підстав, визначених законодавством.

Організатор перевезень зобов’язаний провести конкурс не пізніше ніж за 45 календарних днів до дня закінчення строку дії договору, укладеного з попереднім переможцем конкурсу. У такому разі дія договору, укладеного за результатами конкурсу, починається  після закінчення строку дії договору на перевезення, укладеного відповідно до результатів попереднього конкурсу на цьому об’єкті.

6.17. Організатор зобов’язаний:

6.17.1 Забезпечити за заявою автомобільного перевізника продовження строку дії договору, але не більше одного разу і не більше ніж на п’ять років у разі виникнення підстав, визначених  пунктом 6.15 розділу 6 цього Порядку;

6.17.2 Забезпечити дострокове розірвання договору  з автомобільним перевізником - переможцем конкурсу у разі:

- наявності фактів порушення ним умов договору. Розірвання договору відбувається після невиконання надісланого Організатором попередження такому перевізникові про недопущення порушення умов договору. У такому разі для роботи на міському та приміському автобусному маршрутах призначається автомобільний перевізник, який за результатами конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, на строк до закінчення строку дії договору, який було розірвано (анульовано), а в разі його відмови чи відсутності - призначається до проведення конкурсу інший автомобільний перевізник, транспортні засоби якого відповідають за параметрами, класом, категорією, комфортністю і пасажиромісткістю вимогам, передбаченим для відповідного виду перевезень, один раз на строк не більш як три місяці;

- підтвердження інформації про факт подання перевізником-претендентом недостовірних відомостей для участі у конкурсі з перевезення пасажирів;

6.17.3 Укласти договір з автомобільним перевізником, який за результатами проведення конкурсу визнаний таким, що зайняв друге місце, у разі:

- настання обставин, передбачених пунктами 1, 2  підпункту 6.17.2 цього Порядку на строк дії договору, який було розірвано;

- відмови перевізника-претендента, який визнаний переможцем конкурсу, від укладення договору;

6.17.4. У разі зупинення судом рішення щодо результатів конкурсу  призначити на строк дії відповідної ухвали суду автомобільного перевізника для виконання перевезень, передбачених об’єктом конкурсу.

6.17.5. У разі скасування судом рішення щодо результатів конкурсного комітету провести новий конкурс за об’єктом (об’єктами), за яким (якими) було прийнято таке рішення суду.

6.17.6. Контроль за виконанням умов договору здійснює Організатор та інші органи виконавчої влади згідно з компетенцією за наявності відповідного звернення або доручення Організатора.


7. Фінансування проведення конкурсу та розгляд спорів

7.1. Фінансування проведення конкурсу здійснюється за рахунок коштів, внесених перевізниками-претендентами як плата за участь у конкурсі, а також за рахунок власних коштів.

7.2. Розмір плати за участь в конкурсі встановлюється Організатором на підставі кошторису витрат і не може перевищувати 300 неоподаткованих мінімумів доходів громадян на дату подання заяви на участь у конкурсі.

Кошторис може розроблятися окремо за видами об’єктів конкурсу з урахуванням таких характеристик:

- кількість маршрутів в одному об’єкті конкурсу;

- наявність в об’єкті конкурсу нових та/або діючих маршрутів.

7.3. Перевізник-претендент, який бере участь у кількох конкурсах, вносить плату за участь у кожному конкурсі окремо.

7.4. Кошторис витрат, пов'язаних з підготовкою та проведенням конкурсу, включає витрати з:

- підготовки пропозицій щодо об'єктів та умов конкурсу;

- розміщення інформації про об'єкти та умови конкурсу в засобах масової інформації;

- організації приймання документів;

- перевірки достовірності одержаної від перевізника-претендента інформації;

- аналізу та оцінки відповідності пропозицій перевізника-претендента умовам конкурсу;

- підготовки інформаційних матеріалів для членів  конкурсного комітету;

- доведення результатів конкурсу до відома перевізників-претендентів;

- подання перевізникам-претендентам  інформації про участь у конкурсі;

- технічного забезпечення конкурсу ;

- виготовлення паспортів автобусних маршрутів.

Організатор затверджує кошторис витрат пов’язаних з підготовкою та проведенням конкурсу.

7.5. Плата за участь у конкурсі вноситься перевізником-претендентом на рахунок Організатора або робочого органу (у випадку його залучення Організатором) у розмірі, встановленому Організатором для відповідного об'єкта конкурсу.

7.6. Кошти, сплачені за участь у конкурсі, повертаються повністю у разі, коли конкурс не відбувся або переможця не було визначено з вини організатора (робочого органу), а також перевізникам-претендентам, які подали достовірну інформацію, у разі настання обставин, визначених підпунктом 1 пункту 55 цього Порядку.

7.7. Перевізникам-претендентам, які не стали переможцями конкурсу або не допущені до участі у конкурсі, плата за участь у конкурсі не повертається і використовується на покриття витрат, пов'язаних з підготовкою, проведенням конкурсу.

7.8. У разі, коли перевізник-претендент до початку проведення конкурсу офіційно відмовився від участі у конкурсі, йому повертається частина суми, сплаченої за участь у конкурсі:

- за умови відкликання заяви до завершення приймання документів – 80 відсотків плати;

- за умови відкликання заяви після завершення приймання документів, але до проведення конкурсу – 60 відсотків.

7.9. Скарги за результатами конкурсу можуть подаватися протягом 10 днів з дати його проведення та розглядатися Організатором протягом 30 днів з дня надходження скарги від перевізника-претендента. Неврегульовані Організатором спори вирішуються в установленому порядку. Скарги, що надійшли з порушенням установленого строку, не розглядаються.

7.10. Документи та зазначена в них інформація, що подані автомобільними перевізниками-претендентами для участі у конкурсі, повинні бути достовірними станом на дату подання таких документів на конкурс і на дату проведення самого конкурсу.



Заступник начальника відділу економіки                                           Ірина КОПАЙГОРЕНКО



2011-2024 © Всі права застережено.