НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2019 р. № 33 з цього питання
Рішення виконавчого комітету №59 від 26.05.2020р. Чинний
Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Коломийській міській раді за 2020 рік
Рішення виконавчого комітету №27 від 25.02.2021р. Чинний
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
26.09.2020
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2020 році |
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в Коломийській міській раді встановлено дієвий контроль за своєчасним, повним, кваліфікованим і об'єктивним розглядом звернень громадян. Особлива увага приділена вирішенню питань пільгових категорій та незахищених верств населення, внутрішньопереміщених осіб, учасників АТО, членів їх сімей та розгляду звернень громадян, що надходять до органів влади вищого рівня.
Протягом І півріччя 2020 року до Коломийської міської ради надійшло 1295 звернень, що на 281 звернення більше або на 22 % більше ніж за І півріччя 2019 року. В тому числі, 1206 – письмових та 89 усних, колективних – 70, повторних звернень – 11, а також від вищих органів влади – 255.
Актуальними питаннями, які турбували громадян надалі залишається соціальна політика, комунальне господарство, житлова політика, а також земельних відносин, транспорту, охорони здоров’я, сфери торгівлі тощо. У своїх зверненнях громадяни міста порушили 1295 питань (за аналогічний період минулого року – 1014). Надходження такої кількості звернень громадян пов’язано з низьким життєвим рівнем, потребою в соціальній підтримці та захисті, матеріальній допомозі на лікування та потребою в забезпеченні житлом, проблемою з фінансуванням закладів охорони здоров’я.
У звітному періоді відділом звернень постійно вживалися відповідні заходи, спрямовані на посилення контролю за виконанням документів та зміцнення виконавської дисципліни, удосконалення організації діловодства за зверненнями громадян, чим вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків, визначених законодавством. З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради за звітний період 2020 року, з порушенням терміну не виявлено. Щодо інформаційних запитів, то за І півріччя 2020 року один запит був наданий в термін пізніше ніж встановлено законодавством.
Для посилення контролю за виконанням документів та зміцнення виконавської дисципліни, удосконалення організації діловодства за зверненнями громадян, наданням практичної та методичної роботи в роботі по зверненнях громадян в структурних підрозділах міської ради здійснюється перевірка на дотримання Законів України «Про звернення громадян» та Законів України «Про доступ до публічної інформації», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
Розглянувши довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2020 року та враховуючи зазначене вище, керуючись підпунктом 1 пункту “б” частини першої статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня розгляду питань, що порушуються громадянами, виконком міської ради
в и р і ш и в:
1. Довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2020 року, взяти до відома (додається) та скерувати керівникам структурних підрозділів міської ради для вжиття відповідних заходів.
2. Секретарю міської ради, заступникам міського голови, керуючому справами виконавчого комітету відповідно до функціонального розподілу обов’язків:
2.1. Підвищити вимогливість до керівників підпорядкованих структурних підрозділів Коломийської міської ради за якісний, своєчасний та повний розгляд питань, визначених у зверненнях заявників, виконання завдань, визначених у резолюціях керівників вищих органів влади та міської ради.
2.2. Забезпечити належну організацію усного прийому громадян, всебічне, об’єктивне і справедливе вирішення, порушених ними питань;
2.3. Не допускати невчасного розгляду документів, більше як 2 дні, особливо тих, які мають короткий термін виконання.
3. Керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств, установ, організацій:
3.1. Об’єктивно і вчасно розглядати звернення громадян, перевіряти викладені в них факти та забезпечити надання обґрунтованих відповідей на звернення громадян і неухильне дотримання статті 15 Закону України "Про звернення громадян" щодо порядку надання відповідей за результатами розгляду звернень, а також роз’яснення порядку оскарження прийнятого рішення при відмові.
3.2. Дотримуватися графіків проведення особистих прийомів громадян та взяти на постійний особистий контроль першочерговий розгляд звернень пільгової категорії населення, а також вирішення їх питань.
3.3. Взяти на постійний контроль виконання статтей 7 та 20 Закону України "Про звернення громадян", статті 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та вжити додаткових заходів для підвищення виконавчої дисципліни, а саме дотримуватися термінів розгляду звернень та інформаційних запитів, які не входять до повноважень міської ради, при пересиланні звернення за належністю відповідному органу.
3.4. Проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян та за наслідками вжити відповідних заходів щодо усунення причин, що призвели до порушення виконання термінів.
3.5. Вжити дієвих заходів по налагодженню серед жителів міста ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо повноважень, завдань і функцій органів місцевого самоврядування.
3.6. Розглянути на засіданнях нарад, не частіше як двічі на рік, стану роботи із зверненнями громадян та подання до 10 числа наступного місяця за звітним кварталом звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) у відділ звернень міської ради.
4. Відділу звернень міської ради (Ірина Дикан):
4.1. Забезпечити розміщення довідки про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2020 року на офіційному веб-сайті міської ради.
4.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення питань, які потребують першочергового вирішення.
4.3. Посилити контроль за недопущенням надання неповних або необґрунтованих відповідей за зверненнями громадян та інформаційними запитами із порушенням строків, установлених законодавством.
4.4. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником (запитувачем).
4.5. Продовжити перевірки в структурних підрозділах міської ради на дотримання Законів України «Про звернення громадян» та Законів України «Про доступ до публічної інформації», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, та забезпечення виконання нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями та інформаційними запитами в структурних підрозділах міської ради.
5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - відділ звернень міської ради (Ірина Дикан).
6. Рішення виконавчого комітету Коломийської міської ради від 26.05.2020 року № 59 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2019 р. № 33 з цього питання» вважати виконаними та зняти з контролю.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому Тараса Кухтара.
Міський голова Ігор СЛЮЗАР
Додаток
до рішення виконкому
від 22.09.2020 р. № 163
Довідка
про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2020 року
Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян у Коломийській міській раді є пріоритетною у повсякденній діяльності та спрямована лише на поліпшення якості розгляду звернень і безумовне виконання вимог законодавства про звернення громадян.
На адресу Коломийської міської ради протягом І півріччя 2020 року надійшло 1295 звернень (проти аналогічного періоду 2019 року – 1014 звернень, їх кількість значно збільшилась), з них надійшли: від установ вищого рівня – 255 звернень, поштою – 863, електронною поштою – 88 звернень, на особистому прийомі керівництвом міської ради – 18 звернень та на виїзному прийомах – 15 звернень, на «гарячу» лінію міської ради – 56 звернень.
Щодо звернень, які надійшли протягом першого півріччя 2020 року, безпосередньо до Коломийської міської ради, їх кількість становить 1040 звернень (в минулому році за І півріччя 2019 року - 768).
З метою здійснення додаткових заходів спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань, що їх турбують, на місцевому телебаченні ТРК «НТК» неодноразово проводилися прямі ефіри з міським головою, заступниками міського голови, де коломияни мали можливість звернутись, зателефонувавши, з актуальних питань територіальної громади міста. Під час прямого ефіру надавалися роз’яснення, решту телефонних звернень за дорученням керівництва скеровувалися на розгляд у структурні підрозділи міської ради для належного їх розгляду та вирішення питання відповідно до чинного законодавства.
При міській раді продовжує діяти постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян.
В травні 2020 року на засіданні виконавчого комітету Коломийської міської ради розглядалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2019 р. №33 з цього питання», прийнято рішення виконавчого комітету міської ради від 26.05.2020 року №59. Керівниками структурних підрозділів міської ради проведена відповідна робота по виконанню пунктів прийнятого рішення, та відділом звернень міської ради здійснений контроль за станом їхнього виконання.
Протягом І півріччя 2020 року заявниками порушено 1295 питань, а загальна кількість громадян, що звернулася становить 2599 осіб.
За звітній період 2020 року до міської ради надійшло 70 колективних звернень, що на 4 звернення більше ніж за аналогічний період 2019 року. У більшості колективних звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства, а саме ремонту дорожнього покриття, відновлення вуличного освітлення, благоустрою, комфортних та безпечних умов проживання, ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж, питань земельних відносин, житлових питань, а також з питань ліквідації наслідків стихійного лиха внаслідок повені в червні 2020 року.
За І півріччя 2020 року кількість повторних звернень зменшилась та становила 11, що на 4 звернення менше у порівнянні з І півріччям 2019 року.
Для покращення інформованості населення та з метою запобігання поширенню вірусу COVID-2019, у Коломийській міській раді здійснювався прийом телефонних дзвінків на «гарячу» лінію (за І півріччя 2020 року - 56 телефонних звернень).
Інформацію про функціонування гарячої лінії та телефону довіри розміщено на сайті міської ради в розділі «Звернення».
В міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій:
Категорія заявників |
Січень-червень 2020 року |
Січень-червень 2019 року |
Порівняння (+,-) |
||
1 |
Дитина війни |
7 |
11 |
-4 |
|
2 |
Інвалід війни |
1 |
5 |
-4 |
|
3 |
Учасник війни |
0 |
7 |
-7 |
|
4 |
Учасник бойових дій |
29 |
53 |
-24 |
|
5 |
Ветеран праці |
3 |
7 |
-4 |
|
6 |
Ветеран військової служби |
1 |
1 |
0 |
|
7 |
Особа з інвалідністю І групи |
23 |
37 |
-14 |
|
8 |
Особа з інвалідністю ІІ групи |
42 |
60 |
-18 |
|
9 |
Особа з інвалідністю ІІІ групи |
31 |
37 |
-6 |
|
10 |
Особи, які постраждали від Чорнобильської катастрофи |
5 |
2 |
+3 |
|
11 |
Учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС |
5 |
6 |
-1 |
|
12 |
Дитина-інвалід |
2 |
1 |
+1 |
|
13 |
Багатодітні сім’ї |
8 |
14 |
-6 |
|
14 |
Одинокі матері |
8 |
9 |
-1 |
|
|
Разом: |
165 |
243 |
-78 |
Основні питання, з якими звертаються громадяни цих категорій: виділення житла та поліпшення умов проживання, ремонт будинків, покрівель, надання матеріальної допомоги, відведення земельних ділянок тощо.
Результати аналізу звернень за І півріччя 2020 року за характером питань свідчать, що найбільше у своїх зверненнях громадяни порушують питання соціального захисту, їх кількість становить – 507 питань (у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року їх кількість збільшилася на 291 питання). Найбільш актуальними є питання надання матеріальної допомоги (392), отримання, призначення, перерахунок субсидії та соціальних виплат (92), решта – 6 питань - реабілітація та соціальний захист громадян, які потребують підтримки, роз’яснення законодавства із питань соціального захисту (8) тощо.
На другому місці питання житлово-комунального господарства, їх кількість становить – 183 питання (у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року – 251 питання, їх кількість зменшилась на 68 питань). Громадяни порушували питання, які стосувалися благоустрою прибудинкових територій та ремонту доріг (134), мереж зовнішнього освітлення на вулицях Коломийської ОТГ (25), ремонту та технічного стану будинків (25), вартості житлово-комунальних послуг (6).
Значна кількість звернень надійшла з питань землекористування і землевпорядкування, земельних відносин, їх кількість – 137 питань (у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року – 152 питання, їх кількість зменшилась на 15 питань).
У І півріччі 2020 року для ліквідації наслідків стихійного лиха, завданого червневою повінню 2020 року надійшло 90 звернень.
За звітній період 2020 року з питань житлової політики надійшло 62 звернення, що на 27 звернень менше в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року, основними питаннями були поліпшення умов проживання та взяття на квартирний облік.
В І півріччі 2020 року значно зменшилося звернень з питань транспорту та становить 11 звернень проти 50.
Збільшилася кількість звернень, що надійшла з питань охорони здоров’я – 51 звернення (за І півріччя 2019 року – 17 звернень). Основними питаннями були діяльність медичних закладів та установ, робота аптек, недостатнє фінансування медицини.
З питань будiвництва, мiстобудування, архiтектури – 50 звернень проти 60. Серед основних питань, які були порушені – перевірки законності будівництва, реконструкції приміщень та житлових будинків.
Також, у своїх зверненнях громадяни порушували такі питання, як: освіти (7 проти 18), сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей (23 проти 27) тощо.
За результатами розгляду звернень, заявникам у визначений законом термін надані змістовні та розгорнуті відповіді: 412 звернень (54% від загальної кількості) , піднятих заявниками, вирішено позитивно, на 702 – дано роз’яснення (32% від загальної кількості), 27 - скеровано за належністю в інші організації та установи згідно з чинним законодавством України, решта - 146 перебували на розгляді.
На всі звернення міською радою в межах терміну розгляду, встановленого статтею 20 Закону України «Про звернення громадян», надані письмові відповіді – роз’яснення чи рекомендації з обов’язковим посиланням на норми законодавства, з тим, щоб юридична необізнаність не була використана громадянам на шкоду та роз’яснено порядок звернення у відповідні установи або порядок оскарження дій чи бездіяльності органів управління.
Протягом І півріччя 2020 року до Коломийської ради через органи влади вищого рівня надійшло 255 звернень, з них від:
- Урядової гарячої лінії надійшло 235 звернень, за аналогічний період 2019 року – 200 звернень, кількість надходжень збільшилась на 17,5%;
- Офісу Президента України - 8 звернень (у І півріччі 2019 року - 20);
- Верховної Ради України - 4 звернення (за аналогічний період 2019 року - 2);
- Івано-Франківської обласної державної адміністрації – 3 звернення (за І півріччя 2019 року - 11);
- «гарячої» лінії Івано-Франківської облдержадміністрації – 2 звернення (в першому півріччі 2019 року - 2) та ін.
В зверненнях до органів влади вищого рівня серед актуальних звернень є:
питання соціального захисту населення, їх – 108, це питання виплати соціальних допомог, призначення та перерахунок субсидій (65), надання роз’яснень щодо призначення та нарахування соціальних виплат (3), надання матеріальної допомоги (21), інші питання соціального захисту (19),
значна кількість – питання комунального господарства – 26 звернень, серед них порушуються питання благоустрою (7), перерахунку нарахувань за користування комунальними послугами (5), дорожнього покриття (2), та інші (12),
питання охорони здоров’я – 40 звернень, це питання діяльності медичних закладів та установ (16), фінансування медицини (17), санітарно-епідеміологічний стан (3), інші (4),
а також земельні питання – 16 звернень, питання транспорту та зв’язку – 5 звернень, житлової політики – 4 звернення, та інші.
У І півріччі 2020 року до Коломийської міської ради надійшло 207 інформаційних запитів (у І півріччі 2019 року – 167), з них: поштою (на руки) – 123 та електронною поштою – 84. За І півріччя 2020 року від фізичних осіб надійшло – 142 запити, від юридичних осіб – 29 та від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 36 запитів.
Актуальною тематикою запитів на інформацію за І півріччя 2020 року були питання земельних відносин (59), реалізація житлової політики, будівництво (23), комунальне господарство (21), фінансова політика, розпорядження бюджетними коштами (7), соціальний захист (4), охорона здоров’я (10), освіта (21), питання спорту та туризму (28), діяльність органів місцевого самоврядування (13) та ін.
За результатами розгляду запитів протягом І півріччя 2020 року всі запити було задоволено, на один запит відповідь підготовлено з порушенням установленого терміну.
Протягом І півріччя 2020 року до міської ради надійшло 4 електронних петиції: одна з них - набрала необхідну кількість голосів та видано розпорядження міського голови про підтримання петиції і прийнято відповідне рішення міської ради, одна – не набрала необхідної кількості підписів, відповідь надана у порядку визначеному Законом України «Про звернення громадян», дві – не опубліковані в зв’язку з невідповідністю чинному законодавству.
У міській раді значна увага приділяється дотриманню вимог діючого законодавства з розгляду звернень громадян, підвищенню рівня виконавської дисципліни щодо додержання термінів розгляду звернень, персональної відповідальності посадових осіб з кваліфікованого, всебічного розгляду звернень, надання повних обгрунтованих відповідей з посиланням на норми закону та порядок оскарження прийнятих рішень.
Протягом І півріччя 2020 року порушень термінів розгляду звернень громадян не припускалось. Рівень виконавської дисципліни по роботі зі зверненнями громадян склав 100 %.
Проведений аналіз дотримання законодавства щодо звернення громадян у міській раді свідчить про досить велику відповідальність керівництва за ведення роботи з даного питання.
Звернення громадян чутливо відображають стан суспільства, його проблеми, ставлення людей до органів влади. Тому найважливішим завданням міської ради при розгляді звернень громадян – є надання максимально можливого сприяння у вирішенні їх проблем.
Керуючий справами виконкому Тарас КУХТАР
Додаток до довідки
ДАНІ
про звернення громадян, що безпосередньо надійшли
до Коломийської міської ради за І півріччя 2020 року в порівнянні з 2019 роком
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1, 1.1.1, 1.6) * |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
вирішено позитивно п. 9.1 |
відмовлено у задоволенні п. 9.2 |
дано роз’яснення п. 9.3 |
інше п. 9.4 – 9.6 |
||||||||||||
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
1 |
Коломийська міська рада |
768 |
1040 |
646 |
1007 |
122 |
33 |
115 |
411 |
12 |
7 |
540 |
468 |
101 |
154 |
№ з/п |
Кількість звернень, з них: |
|||||||||||||||
повторних (п.2.2) |
колективних (п.5.2) |
від учасників війни та осіб з інвалідністю війни, учасників бойових дій (п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
від осіб з інвалідністю І,ІІ,ІІІ групи (п.7.7, 7.8, 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6) |
від дітей війни (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11 ,7.12, 7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
|||||||||
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1 |
7 |
5 |
65 |
70 |
61 |
30 |
62 |
36 |
6 |
2 |
4 |
3 |
14 |
4 |
7 |
10 |
Продовження таблиці
з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
у тому числі питання: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транспорту і зв’язку |
фінансової, податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати, охорони праці, промислової безпеки |
охорони здоров’я |
комунального господарства |
житлової політики |
екології та природних ресурсів |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, запобігання дискримінації |
|||||||||||||
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
|
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
|
1. |
768 |
1040 |
144 |
121 |
38 |
6 |
8 |
2 |
104 |
399 |
1 |
2 |
9 |
11 |
227 |
157 |
79 |
57 |
23 |
86 |
14 |
2 |
№ з/п |
у тому числі питання: |
Штатна чисельність відділу роботи зі зверненнями громадян |
||||||||||||||||
сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей |
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
діяльності центральних органів виконавчої влади |
діяльності місцевих органів виконавчої влади |
діяльності органів місцевого самоврядування |
державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
інші |
|||||||||||
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
2019 |
2020 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
27 |
21 |
14 |
5 |
2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
1 |
12 |
5 |
0 |
0 |
64 |
165 |
3 |
3 |
Начальник відділу звернень ______________ Ірина ДИКАН
(підпис)