НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Понеділок, 06 грудня 2021 року
 Рішення міської ради  "Про затвердження Програми "Громадський бюджет Коломийсь..."  № 4903-68/2020-68 від 18.09.2020р. 
Документ №4903-68/2020 від 18.09.2020р. Внесено зміни
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про затвердження Програми "Громадський бюджет міста Коломиї на 2017-2021 роки" та Положення про громадський бюджет міста Коломиї у новій редакції
Рішення міської ради  №3787-47/2019 від 27.06.2019р. Втратив чинність
Рішення міської ради  Про внесення змін до рішення міської ради від 18.09.2020 року №4903-68/2020 "Про затвердження Програми "Громадський бюджет Коломийської міської об'єднаної територіальної громади на 2021-2022 роки" та Положення про Громадський бюджет Коломийської міської об'єднаної територіальної громади "
Рішення міської ради  №113-4/2020 від 24.12.2020р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Рішення міської ради  Про внесення змін до рішення міської ради від 18.09.2020 року №4903-68/2020 "Про затвердження Програми "Громадський бюджет Коломийської міської об'єднаної територіальної громади на 2021-2022 роки" та Положення про Громадський бюджет Коломийської міської об'єднаної територіальної громади "
Рішення міської ради  №1182-19/2021 від 29.09.2021р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Рішення міської ради  Про внесення змін до рішення міської ради від 18.09.2020 року №4903-68/2020 "Про затвердження Програми "Громадський бюджет Коломийської міської об'єднаної територіальної громади на 2021-2022 роки" та Положення про Громадський бюджет Коломийської міської об'єднаної територіальної громади "
Рішення міської ради  №1409-22/2021 від 18.11.2021р. Внесено зміни в інший нормативний акт

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

22.09.2020



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(68  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 18.09.2020р.  № 4903-68/2020-68
 


Про затвердження Програми «Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади на 2021-2022 роки» та Положення про Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади у новій редакції


З метою розвитку демократичного суспільства і громадянської освіти, удосконалення діалогу між владою і громадою, створення та підтримки повноцінного громадянського простору, вирішення соціально значущих питань, активізації жителів громади щодо участі у бюджетному процесі, керуючись статтями 25, 61 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада

вирішила:

       1.        Затвердити Програму «Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади на 2021-2022 роки» та Положення про Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади у новій редакції (додається).

       2.        Вважати таким, що втратило чинність, рішення міської ради від 27.06.2019р. № 3787-47/2019 «Про затвердження Програми «Громадський бюджет міста Коломиї на 2017-2021 роки» та Положення про громадський бюджет міста Коломиї у новій редакції».

       3. Фінансовому управлінню міської ради (Ганна Бакай) при формуванні проекту міського бюджету передбачити кошти для реалізації Програми.

       4.        Координацію робіт та узагальнення інформації про виконання Програми покласти головного відповідального виконавця - відділ економіки міської ради (Олена Остяк).

       5.        Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Олега Дячука.

       6.        Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Роман Крутко).



Міський голова                                                                                                          Ігор СЛЮЗАР



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 18.09.2020 р. №4903-68/2020


Програма «Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади на 2021-2022 роки»





Замовник Програми



Відділ економіки міської ради


Олена ОСТЯК


Керівник Програми



Заступник міського голови


Олег ДЯЧУК





ПОГОДЖЕНО



Відділ економіки

міської ради



Олена ОСТЯК

Фінансове управління

міської ради



Ганна БАКАЙ


Юридичний відділ

міської ради



Владислава МАКСИМ'ЮК




Голова постійної комісії

міської ради з питань

бюджету, інвестицій, соціально-

економічного розвитку та

зовнішньоекономічних відносин






Роман КРУТКО




ПАСПОРТ ПРОГРАМИ

«ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ

КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2021-2022 РОКИ»


1. Ініціатор розроблення Програми (замовник):

- відділ економіки міської ради

2. Розробник Програми:

- відділ економіки міської ради

3. Термін реалізації Програми: 2 роки

4. Етапи фінансування Програми: 2021-2022 роки

5. Обсяг фінансування Програми: 10 000,00 тис.грн.


Роки

Обсяги фінансування, тис. грн.

Всього

В т. ч. за джерелами фінансування

Державний бюджет

Обласний бюджет

Міський бюджет

Інші джерела

2021-2022

10000,0

-

-

10000,0

-

В т.ч.






2021

5000,0

-

-

5000,0

-

2022

5000,0

-

-

5000,0

-


6. Очікувані результати виконання:

- створення ефективного механізму взаємодії структурних підрозділів Коломийської міської ради та жителів Коломийської ОТГ в бюджетному процесі;

- залучення населення до процесу прийняття рішень на місцевому рівні;

- формування довіри громадян до місцевої влади;

- підвищення відкритості діяльності органів місцевого самоврядування;

- підвищення рівня прозорості процесу прийняття рішень шляхом надання жителям Коломийської ОТГ можливості безпосереднього впливу на бюджетну політику;

- вирішення проблем, які найбільше хвилюють жителів Коломийської ОТГ.

7. Терміни проведення звітності: щорічно.


Замовник Програми

Відділ економіки міської ради                __________________  Олена ОСТЯК


Відповідальний виконавець

Відділ економіки міської ради                __________________  Олена ОСТЯК


Керівник Програми

Заступник міського голови                        __________________  Олег ДЯЧУК



Обгрунтування доцільності розроблення Програми «Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади

на 2021-2022 роки»


       Більша частина людей звикли до думки, що бюджетний процес на місцевому рівні – прерогатива лише депутатів місцевих рад. Проте, існує інструмент, завдяки якому до процесу бюджетування можуть бути активно залучені звичайні жителі.

       Найбільш вдалим світовим досвідом щодо технології залучення громадян до процесу розподілу коштів місцевого бюджету є використання Громадського бюджету, запровадженого в рамках проєкту «Партиципаторний бюджет – можливості для підвищення громадської активності і встановлення належного партнерства з органами влади» міжнародною громадською організацією «Фундація українсько-польської співпраці ПАУСІ» за сприяння Польсько-Канадської Програми Підтримки Демократії DFATD.

       Процес Громадського бюджету формує довіру громадян до місцевої влади та сприяє кращому розумінню процесу управління громадою, створює ефективний механізм взаємодії структурних підрозділів міської ради та жителів громади в бюджетному процесі, а також допомагає у визначенні та вирішенні проблем, які найбільше хвилюють жителів Коломийської ОТГ. Крім того, Громадський бюджет підвищує рівень відкритості та прозорості роботи місцевої влади, оскільки реалізація обраних проєктів здійснюється впродовж року, а жителі можуть безпосередньо контролювати та впливати на бюджетну політику громади.

       Таким чином, затвердження Програми реалізації Громадського бюджету Коломийської міської об’єднаної територіальної громади на 2021-2022 роки сприятиме залученню громадян до бюджетного процесу, запровадженню процесу демократичного обговорення та прийняття рішень, у якому звичайні люди вирішуватимуть як розподілити частину бюджету громади та допоможе зміцнити довіру громадян до місцевої влади.


Мета Програми


       Метою Програми є запровадження ефективної системи взаємодії влади та громадськості в бюджетному процесі, залучення жителів до прийняття важливих рішень щодо розподілу місцевого бюджету та створення бази найважливіших потреб та проблем, на які жителі Коломийської міської об’єднаної територіальної громади найбільше звертають увагу.


Обгрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, строки та етапи виконання Програми


       Вирішення проблеми здійснюється шляхом розроблення механізму взаємодії структурних підрозділів міської ради та громадян в бюджетному процесі, залучення жителів до процесу прийняття рішень на місцевому рівні та розв’язання найбільш нагальних потреб жителів громади.

       Програма розрахована на 2021-2022 роки та передбачає виконання, відповідно до Положення про Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади (далі – Положення) заходів, визначених у Додатку до цієї Програми.


Фінансування Програми


Фінансування Програми здійснюватиметься за рахунок коштів міського бюджету. Суми коштів, цілі та напрямки використання коштів по кожному проєкту-переможцю визначаються після офіційного оприлюднення результатів голосування, визначення переможців та враховуються на підставі бюджетного запиту фінансовим управлінням Коломийської міської ради в проєкті рішення «Про міський бюджет».

Головні розпорядники, до повноважень яких відноситься реалізація проектів-переможців Програми за кошти міського бюджету, визначаються в рішенні про міський бюджет на відповідний бюджетний період. В частині забезпечення інформаційної кампанії у 2021-2022 роках головним розпорядником є відділ економіки міської ради.


Обсяги та джерела фінансування Програми


з/п

Напрями використання коштів

Прогнозний обсяг коштів, тис. грн.

2021 рік

2022 рік


1.

Виконання об’єктів, які визнано проєктами-переможцями

5000,0

5000,0


Очікувані результати


- створення ефективного механізму взаємодії структурних підрозділів Коломийської міської ради та жителів Коломийської ОТГ в бюджетному процесі;

- залучення населення до процесу прийняття рішень на місцевому рівні;

- формування довіри громадян до місцевої влади;

- підвищення відкритості діяльності органів місцевого самоврядування;

- підвищення рівня прозорості процесу прийняття рішень шляхом надання жителям Коломийської ОТГ можливості безпосереднього впливу на бюджетну політику;

- вирішення проблем, які найбільше хвилюють жителів Коломийської ОТГ.





Додаток до Програми «Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади на 2021-2022 роки



Перелік заходів, обсяги та джерела фінансування міської Програми «Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади на 2021-2022 роки

п/п

Найменування заходу

Виконавець

Термін виконання

Орієнтовні обсяги фінансування тис. грн..

Очікувані результати

Роки

Всього

В т.ч. за джерелами фінансування



Державний бюджет

Обласний бюджет

Місцевий бюджет

Інші джерела


Інформаційна кампанія щодо ознайомлення жителів Коломийської ОТГ з основними принципами і можливостями громадського бюджетування , вимогами до подання проєктних пропозицій та заохочення жителів до подання проєктних пропозицій

Координаційна рада

відділ інформаційної політики міської ради

ІІІ квартал

2021-2022 роки

2021-2022

-

-

-

-

-

Створення ефективного механізму взаємодії структурних підрозділів Коломийської міської ради та жителів Коломийської ОТГ в бюджетному процесі


2021

-

-

-

-

-


2022

-

-

-

-

-


Подання проєктних пропозицій; прийом та реєстрація проєктних пропозицій, ведення їх реєстру; передача до Координаційної ради зареєстрованих проєктних пропозицій; розміщення сканованих копій проєктних пропозицій (за винятком інформації про персональні дані та інформації, на розповсюдження якої автор не надав своєї згоди) на офіційному сайті міської ради

автори проєктних пропозицій

управління «Центр надання адміністративних послуг» (ЦНАП)

відділ інформаційної політики міської ради

ІІІ квартал

2021-2022 роки

2021-2022

-

-

-

-

-

Залучення населення до процесу прийняття рішень на місцевому рівні

Формування довіри громадян до місцевої влади


2021

-

-

-

-

-


2022

-

-

-

-

-


Аналіз проєктних пропозицій; заповнення карток аналізу проєктних пропозицій та передача їх до Координаційної ради; створення переліку проєктних пропозицій, які допускаються до голосування; оприлюднення проєктних пропозицій та карток аналізу на сайті міської ради

структурні підрозділи, до повноважень яких відноситься реалізація проєктів

Координаційна рада

відділ інформаційно політики міської ради

ІV квартал

2021-2022 роки

2021-2022

-

-

-

-

-

Підвищення відкритості діяльності органів місцевого самоврядування


2021

-

-

-

-

-


2022

-

-

-

-

-


Визначення громадської думки шляхом голосування; підрахунок голосів, встановлення підсумків голосування та визначення проєктів-переможців, які будуть фінансуватися в рамках Програми; розміщення на сайті міської ради результатів голосування

громадяни України, які зареєстровані на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади і яким на день голосування виповнилось 16 років

Координаційна рада

відділ інформаційної політики міської ради

ІV квартал

2021-2022 роки

2021-2022

-

-

-

-

-

Підвищення рівня прозорості процесу прийняття рішень шляхом надання жителям Коломийської ОТГ можливості безпосереднього впливу на бюджетну політику


2021

-

-

-

-

-


2022

-

-

-

-

-


Затвердження рішенням Коломийської міської ради переліку проєктів-переможців Громадського бюджету, строків, обсягів їх фінансування та відповідальних виконавців за реалізацію проєктів-переможців; реалізація проєктів-переможців; підготовка і оприлюднення звітів щодо реалізації проєктів-переможців

відділ економіки міської ради

депутати Коломийської міської ради

відповідальні виконавці за реалізацію проєктів-переможців

Координаційна рада

відділ інформаційної політики міської ради

2021-2022 роки

2021-2022

10000,0

-

-

10000,0

-

Вирішення проблем, які найбільше хвилюють жителів Коломийської ОТГ


2021

5000,0

-

-

5000,0

-


2022

5000,0

-

-

5000,0

-





Замовник Програми

Відділ економіки міської ради                                                                       Олена ОСТЯК


Керівник Програми

Заступник міського голови                                                                                 Олег ДЯЧУК



ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                               рішення міської ради

                                                               від 18.09.2020 р. №4903-68/2020


Положення

про Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади


1. Визначення понять

1.1. Терміни, які вживаються в Положенні:

1.1.1. Громадський бюджет (бюджет участі) – частина міського бюджету Коломийської міської об’єднаної територіальної громади (далі – Коломийської ОТГ), з якої здійснюється фінансування проєктів-заходів, виконання робіт, надання послуг, визначених безпосередньо жителями територіальної громади шляхом голосування, відповідно до цього Положення та за процедурою, визначеною відповідною Програмою.

1.1.2. Територіальна громада – жителі, які зареєстровані на території Коломийської ОТГ.

1.1.3. Проєктна пропозиція – це пропозиція, що подана автором та має підтримку не менше 25 осіб (окрім самого автора), не суперечить чинному законодавству, реалізація якої належить до компетенції міської ради, термін реалізації не перевищує одного бюджетного року, обсяг виділеного фінансування та оформлена відповідно до вимог даного Положення.

1.1.4. Координаційна рада – постійно діючий робочий орган, утворений розпорядженням міського голови, що організовує та координує впровадження та реалізацію Громадського бюджету в Коломийській ОТГ.

1.1.5. Учасники Громадського бюджету – автор проєктної пропозиції, особи, що мають право голосувати у Громадському бюджеті, члени Координаційної ради, структурні підрозділи міської ради, що здійснюють аналіз та/або реалізацію проєкту.

1.1.6. Бланк-заява – єдина для всіх авторів, обов’язкова для заповнення форма, яка містить опис, бюджет проєкту та додатки (Додаток 1).

1.1.7. Автор – громадянин України, який подає свою проєктну пропозицію на Громадський бюджет і якому на момент подання проєктної пропозиції виповнилось 16 років, за наявності документа, що посвідчує особу (паспорт, ID картка).

1.1.8. Малий проєкт (ІІ група) – проєктна пропозиція, яка подається автором на Громадський бюджет, буде реалізована на території міста Коломиї та вартість якої становить не більше 500 000 гривень. В даній категорії обираються не більше 3 проєктів-переможців.

1.1.9. Малий проєкт (ІІ група) – проєктна пропозиція, яка подається автором на Громадський бюджет, буде реалізована на території міста Коломиї та вартість якої становить не більше 400 000 гривень. В даній категорії обирається не більше 1 проєкта-переможця.

1.1.10. Великий проєкт (І група) - проєктна пропозиція, яка подається автором на Громадський бюджет, буде реалізована на території міста Коломиї та вартість якої становить від 500 000 гривень до 1000 000  гривень. В даній категорії обирається не більше 2 проєктів-переможців.

1.1.11. Проєкт сільської громади (ІІІ група) – проєктна пропозиція, яка подається автором на Громадський бюджет, буде реалізована на території сіл, що приєдналися до Коломийської міської об’єднаної територіальної громади та вартість якої становить не більше 500 000 гривень. В даній категорії обирається не більше 2 проєктів-переможців.

1.1.12. Шкільні проєкти (IV група) – проєктна пропозиція, яка подається директором закладу загальної середньої освіти на Громадський бюджет, буде реалізована у закладах загальної середньої освіти Коломийської міської ОТГ та вартість якої становить: 1 місце – 50 000 гривень, 2 місце – 30 000 гривень, 3 місце – 20 000 гривень.

1.1.13. Аналіз проєктів – перевірка поданих авторами проєктів на відповідність вимогам даного Положення, місцевим нормативно-правовим актам та законодавству України. Аналіз проєктів здійснюється відповідними структурними підрозділами Коломийської міської ради, які визначаються Координаційною радою.

1.1.14. Карта аналізу проєкту – документ встановленої форми для проведення аналізу поданих авторами проєктних пропозицій (Додаток 2 цього Положення).

1.1.15. Голосування – процес визначення жителями Коломийської міської об’єднаної територіальної громади (особами, яким на момент голосування виповнилось 16 років) проєктів-переможців серед поданих проєктних пропозицій шляхом заповнення бланку для голосування в паперовому (Додатки 3,4 цього Положення) чи електронному вигляді (на офіційному сайті Коломийської міської ради).

1.1.16. Проєкт-переможець – проєкт, що відповідно до підсумків голосування набрав найбільшу кількість голосів та після завершення голосування затверджений до реалізації рішенням Коломийської міської ради.


2. Загальні положення

2.1. Фінансування Громадського бюджету здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.

2.2. Загальний обсяг Громадського бюджету визначається Коломийською міською радою у рішенні «Про міський бюджет» на відповідний бюджетний рік.

2.3. За рахунок коштів Громадського бюджету фінансуються проєкти-переможці та інформаційна кампанія Громадського бюджету відповідно до Програми.

2.4. Терміни етапів Громадського бюджету, а саме: прийом проєктних пропозицій, аналіз та голосування встановлені цим Положенням, але за необхідності можуть бути змінені відповідно до повноважень Координаційної ради.

2.5. Термін реалізації проєктних пропозицій не повинен перевищувати одного бюджетного року.

2.6. Проєктні пропозиції, що будуть профінансовані за рахунок коштів Громадського бюджету, повинні бути спрямовані, зокрема, на поліпшення комфорту проживання мешканців та естетичного вигляду населених пунктів територіальної громади, сприяти соціально-економічному, культурному і просторовому розвитку, впровадженню сучасних інноваційних проєктів в усіх сферах життєдіяльності громади (не пов’язані з поточним утриманням бюджетних установ та повинні бути доступними для всіх жителів та гостей територіальної громади).

2.7. Проєкти-переможці після завершення голосування визначаються окремо у категоріях «Великий проєкт», «Малий проєкт», «Шкільні проєкти» за максимальною кількістю голосів, отриманих від жителів Коломийської ОТГ, у категорії «Проєкт сільської громади» - за відносною більшістю голосів жителів сільської територіально громади.

2.8. Пріоритетні напрямки Громадського бюджету для великих, малих проєктів та проєктів сільських громад:

2.8.1. благоустрій території (встановлення огороджень, пандусів (за винятком пандусів у житлових будинках), з’їздів, перил, тротуарів; пішохідні та велосипедні доріжки, майданчики для вигулу тварин, сортування сміття тощо);

2.8.2. поточний та капітальний ремонт (вулиці та провулки, дороги і тротуари, асфальтування та створення дорожнього покриття тощо);

2.8.3. спортивні та дитячі майданчики;

2.8.4. облаштування прибудинкової території;

2.8.5. рекреаційні зони (зелені зони, зони відпочинку, сквери, сади, майданчики тощо);

2.8.6. енергозбереження та використання альтернативних джерел енергії в громадських місцях (освітлення пішохідних переходів, пішохідних зон, доріг, зон відпочинку, парків, скверів тощо);

2.8.7. інновації, інформаційні технології (створення медіатек та бібліотек, інтелектуальних та розмовних центрів, лабораторій робототехніки, створення бібліо-хабів та сучасного простору у бібліотеках; створення молодіжного центру);

2.8.8. розвиток інфраструктури та привабливості населених пунктів (пам’ятні знаки, меморіальні стели та пам’ятники, вуличні меблі та конструкції, креатив у міському просторі).

2.9. Пріоритетні напрямки Громадського бюджету для шкільних проєктів:

2.9.1. проєкти, спрямовані на покращення умов навчально-виховного процесу (сучасний мультимедійний клас, ігрові кімнати, створення лабораторій, влаштування медіатек, створення сучасного простору у бібліотеках, поповнення бібліотечного фонду тощо).

2.10. Не приймаються до розгляду та не реалізуються за кошти Громадського бюджету в напрямку «Шкільні проєкти» проєктні пропозиції, спрямовані на благоустрій прилеглих територій та проведення капітальних чи поточних ремонтів будівель навчальних закладів.

2.11. Проєктні пропозиції, які були подані на Громадський бюджет, але не стали переможцями, можуть бути обрані та рекомендовані Координаційною радою на розгляд депутатів міської ради до реалізації у наступному бюджетному році за рахунок коштів міського бюджету.


3. Етика в Громадському бюджеті

3.1. Члени Координаційної ради, посадові особи місцевого самоврядування, задіяні у всіх етапах Громадського бюджету, зобов’язані:

3.1.1. дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, дотримуватись високої культури спілкування, з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, інших юридичних осіб, не проявляти байдужість до їх правомірних дій та вимог;

3.1.2. керуватися Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про захист персональних даних», розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради, виконавчого комітету міської ради, Положенням про Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади;

3.1.3. незважаючи на особисті ідеологічні, релігійні або інші погляди, не надавати будь-яких переваг окремим фізичним чи юридичним особам, представникам громадських організацій;

3.1.4. члени Координаційної ради не мають право подавати проєкти на Громадський бюджет.

3.2. Політичні партії, депутати Коломийської міської ради не можуть використовувати проєкти у власних інтересах, в якості власної реклами або реклами політичної сили, яку вони представляють.

3.3. Правила поведінки у Громадському бюджеті:

3.3.1. проєкти на Громадський бюджет можуть подаватись авторами незалежно від їх поглядів, ідеологічної, расової, релігійної, гендерної чи іншої приналежності;

3.3.2. автор має право подавати по одній проєктній пропозиції в кожній категорії, за виключенням категорії «Шкільні проєкти»; на проведення агітації за власний проєкт/проєкти; може бути залучений до процесу реалізації проєкту в межах чинного законодавства;

3.3.3. під час етапу голосування учасники Громадського бюджету повинні керуватися принципами рівності та взаємоповаги один до одного;

3.3.4. у разі виникнення підозри щодо використання незаконних засобів агітації, підкупу, засобів примусу, втручання в процес голосування із використанням власного службового становища чи авторитету, порушень в процесі реєстрації  користувачів або голосів, особа, яка виявила порушення, має право подати скаргу відповідно до розділу 4 цього Положення;

3.3.5. авторам проєктів та учасникам Громадського бюджету під час голосування заборонено пропонувати або надавати неправомірну вигоду в обмін на голос, а також вимагати фото чи відеофіксацію відповідного факту голосування. Особа, від якої вимагається вчинення подібних дій, має право подати скаргу відповідно до розділу 4 цього Положення;

3.3.6. учасникам Громадського бюджету забороняється проводити антиагітацію по відношенню до інших авторів та проєктів;

3.3.7. вся інформація щодо результатів розгляду скарг та порушень фіксується в Протоколі засідання Координаційної ради та має бути оприлюднена на офіційному сайті міської ради;

3.3.8. учасники Громадського бюджету, депутати та посадові особи органів місцевого самоврядування або будь-які інші сторонні особи не мають права втручатися в процес голосування або будь-яким іншим чином впливати на його результат.


4. Порядок розгляду скарг

4.1. Скарга щодо порушень вимог цього Положення подається на ім’я голови Координаційної ради через структурний підрозділ міської ради, який здійснює опрацювання звернень громадян.

4.2. З метою детального та неупередженого розгляду скарги рекомендується додавати аудіо, відео файли, фотофіксацію та інформацію на інших носіях, що підтверджуватиме порушення.

4.3. Члени Координаційної ради подають скаргу на загальних підставах.

4.4. Координаційна рада розглядає скаргу щодо можливого порушення протягом 7 робочих днів з дня її отримання із запрошенням на засідання заявника та особи, чиї дії оскаржуються.

4.5. За результатами розгляду скарги Координаційна рада має право застосувати одне або декілька наступних заходів впливу:

4.5.1. винести попередження учасникам Громадського бюджету та/чи надати рекомендації щодо вживання належних заходів;

4.5.2. зняти голоси, за якими виявлено порушення із загальної кількості голосів, що віддали за проєктну пропозицію на етапі голосування;

4.5.3. виключити проєктну пропозицію з Громадського бюджету на будь-якому етапі.


5. Порядок утворення та повноваження Координаційної ради

5.1. До складу Координаційної ради входить не більше 15 осіб, з них:

- від депутатів – 5 осіб;

- представники громадських організацій, асоціацій, об’єднань (не більше 5 осіб);

- представники структурних підрозділів Коломийської міської ради (не більше 5 осіб).

5.2. Склад Координаційної ради затверджується розпорядженням міського голови. Координаційна рада затверджується у складі голови, заступника, секретаря та членів на термін проведення усіх етапів Громадського бюджету відповідного року. Зміни до складу Координаційної ради вносять у разі потреби.

5.3. Координаційна рада здійснює діяльність щодо загальної організації, включаючи інформаційну, організаційну та методологічну підтримку авторів проєктів та супроводить Громадський бюджет на всіх його етапах у межах території Коломийської ОТГ, зокрема:

5.3.1. за необхідності змінює терміни подання, прийому та реєстрації проєктних пропозицій, аналізу проєктних пропозицій, терміни голосування за проєктні пропозиції;

5.3.2. приймає рішення про відповідність проєктної пропозиції вимогам цього Положення;

5.3.3. проводить попередній розгляд проєктних пропозицій, при необхідності надає авторам рекомендації щодо їх доопрацювання;

5.3.4. подає висновки та рекомендації щодо проєктних пропозицій, поданих для фінансування за рахунок коштів Громадського бюджету;

5.3.5. приймає рішення щодо включення проєктних пропозицій в перелік для голосування;

5.3.6. визначає дату початку подання проєктних пропозицій, дату початку та дату завершення голосування за проєктні пропозиції;

5.3.7. забезпечує підрахунок голосів, поданих за проєктні пропозиції та формує списки з результатами голосування;

5.3.8. за результатами голосування визначає проекти-переможці Громадського бюджету;

5.3.9. отримує інформацію про хід реалізації проєктних пропозицій, що фінансуються за рахунок коштів Громадського бюджету, в тому числі заслуховує звіти керівників структурних підрозділів міської ради, посадових осіб комунальних підприємств з питань реалізації проєктних пропозицій;

5.3.10. визначає уповноважених представників для доповідей і співдоповідей з питань громадського бюджету на засіданнях виконавчого комітету, постійних депутатських комісій та сесіях міської ради;

5.3.11. контролює хід реалізації проєктних пропозицій, що фінансуються за рахунок Громадського бюджету, в тому числі готує звіти про хід реалізації проєктів;

5.3.12. розглядає скарги та приймає рішення за результатами розгляду скарг;

5.3.13. проводить свої засідання гласно та відкрито.

5.4. Координаційна рада працює у формі засідань, всі рішення на засіданні приймаються шляхом відкритого голосування. Протоколи засідань та оголошення про проведення засідань розміщуються на офіційному сайті міської ради.

5.5. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини від загальної кількості членів Координаційної ради.

5.6. Засідання вважається легітимним, якщо на ньому присутня більшість від загального складу Координаційної ради. У разі рівного розподілу голосів, рішення голови Координаційної ради має вирішальне значення.


6. Етапи Громадського бюджету

6.1. Інформаційна кампанія для залучення жителів Коломийської ОТГ до участі у Громадському бюджеті.

6.2. Підготовка та подання проєктних пропозицій авторами.

6.3. Аналіз проєктних пропозицій працівниками відповідних структурних підрозділів.

6.4. Визначення Координаційною радою проєктних пропозицій, допущених або не допущених до голосування.

6.5. Голосування за проєкти жителями Коломийської ОТГ.

6.6. Визначення Координаційною радою проєктів-переможців Громадського бюджету.

6.7. Затвердження рішенням Коломийської міської ради переліку проєктів-переможців Громадського бюджету, строки, обсяги фінансування та відповідальних виконавців.

6.8. Підготовка та оприлюднення звітів про реалізацію проєктів-переможців.


7. Інформаційна кампанія

7.1. Для залучення жителів Коломийської ОТГ до участі у Громадському бюджеті проводиться інформаційна кампанія.

7.2. Інформаційна кампанія фінансується за рахунок коштів міського бюджету.

7.3. Інформаційна кампанія проводиться на всіх етапах Громадського бюджету через ЗМІ, мережу Інтернет, виготовлення та поширення друкованої продукції.

7.4. Автори самостійно та за власний рахунок організовують інформаційні заходи для презентації своїх проєктів.

7.5. Інформаційна кампанія передбачає:

- ознайомлення жителів з основними процедурами та принципами Громадського бюджету, їх заохочення до підготовки та подання проєктів на Громадський бюджет в якості авторів;

- інформування про перелік заходів Громадського бюджету;

- проведення семінарів, зустрічей із залученням фахівців для надання допомоги авторам у написанні проєктів;

- промоцію проєктів, допущених до голосування, та заохочення жителів до участі у голосуванні за них;

- оголошення проєктів-переможців Громадського бюджету;

- інформування про хід та результати реалізації проєктів-переможців.

7.6. Оголошення про терміни прийому проєктів, аналіз та терміни голосування за проєкти оприлюднюється на офіційному сайті Коломийської міської ради.


8. Порядок подання проєктних пропозицій (великих, малих, проєктів сільських громад) на Громадський бюджет

8.1. Проєктні пропозиції подаються авторами протягом 30 календарних днів з моменту оголошення про початок подання проєктних пропозицій на офіційному сайті Коломийської міської ради. Проєктні пропозиції у паперовому вигляді подаються у робочий час до Управління «Центр надання адміністративних послуг» (далі – ЦНАП) або у електронному вигляді на офіційному сайті Коломийської міської ради.

8.2. Проєктні пропозиції у паперовому вигляді разом з усіма додатками подається особисто його автором.

8.3. При складанні кошторису проєктної пропозиції, яка включає роботи з будівництва, реконструкції або капітального ремонту об’єктів, авторам необхідно керуватись орієнтовними цінами на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції, визначеними Центральними органами виконавчої влади або комерційними цінами установ та організацій, що виконують відповідні роботи та послуги.

8.4. Проєктні пропозиції, що подаються на Громадський бюджет, повинні відповідати наступним вимогам:

8.4.1. Реалізація проєктів належить до компетенції виконавчих органів Коломийської міської ради.

8.4.2. Мають бути оформлені відповідно до вимог даного Положення з додатками. У випадку подання проєктної пропозиції в електронному вигляді, додатки повинні бути відскановані та прикріплені до електронної форми.

8.4.3. Назва повинна відображати суть проєктної пропозиції та бути викладена одним реченням.

8.4.4. Можуть бути реалізовані протягом одного бюджетного року, в межах території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади.

8.4.5. Вартість проєктної пропозиції становить не більше суми, визначеної даним Положенням для відповідної категорії проєктів.

8.4.6. Якщо реалізація проєктної пропозиції передбачає використання земельної ділянки, вона повинна належати до комунальної власності територіальної громади.

8.4.7. Результати реалізації проєктної пропозиції повинні бути доступними усім жителям Коломийської ОТГ.

8.5. Причини, за яких проєктні пропозиції може бути відхилено та не допущено до голосування:

8.5.1. оформлені неналежним чином, неповні або не містять підпису автора чи його згоди на обробку персональних даних;

8.5.2. містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміну конституційного ладу країни тощо;

8.5.3. не відповідають пріоритетним напрямкам Громадського бюджету та вимогам Положення;

8.5.4. суперечать діючим Програмам або дублюють завдання, які передбачені цими Програмами на поточний рік;

8.5.5. суперечать чинному законодавству України;

8.5.6. передбачають виключно розробку проєктно-кошторисної документації;

8.5.7. носять незавершений частковий характер;

8.5.7. реалізація проєкту передбачена на території, яка знаходиться у приватній власності, крім територій ОСББ.

8.6. Автор може зняти проєктну пропозицію з розгляду не пізніше, ніж за 5 календарних днів до початку голосування.

8.7. Автор має право подати по одній проєктній пропозиції в кожній категорії, за виключенням категорії «Шкільні проєкти», порядок подання яких встановлено пунктом 9 даного Положення.

8.8. Бланк-заява проєктної пропозиції та інші додатки розміщуються на офіційному сайті Коломийської міської ради.

8.9. ЦНАП здійснює прийом проєктних пропозицій, що подаються у паперовому вигляді, веде реєстр отриманих проєктних пропозицій.

8.10. ЦНАП протягом 2-х робочих днів з дня отримання та реєстрації проєктної пропозиції передає пакет документів до Координаційної ради.


9. Порядок подання Шкільних проєктів на Громадський бюджет

9.1. Для подання проєктної пропозиції на Громадський бюджет заклади загальної середньої освіти (далі – заклади) обирають переможця серед проєктних ідей, які подають учні 5-11 класів.

9.2. Проєктні ідеї подаються у паперовому вигляді протягом 15 календарних днів з дати, визначеної у оголошенні про початок подання проєктних пропозиції на Громадський бюджет на офіційному сайті Коломийської міської ради.

9.3. Прийом проєктних ідей, організацію процесу голосування за проєктні ідеї, підрахунок голосів, визначення проєктної ідеї, що набрала найбільшу кількість голосів та складання протоколу за результатами голосування здійснює координатор, який призначається наказом директора закладу.

9.4. У проєктній ідеї повинні бути зазначені: прізвище, ім’я та по батькові, назва закладу, клас, у якому навчається автор ідеї; назва проєктної ідеї, викладена одним реченням; опис проєктної ідеї (не більше 1 аркуша). 

9.5. Проєктні ідеї можуть бути спрямовані на покращення умов навчально-виховного процесу.

9.6. Після закінчення строку для подання проєктних ідей протягом 5 календарних днів відбувається процес голосування.

9.7. Голосувати за проєктні ідеї мають право учні 5-11 класів відповідного закладу.

9.8. Заклад самостійно організовує процес голосування за проєктні ідеї.

9.9. Кожен голосуючий має право віддати один голос за одну проєктну ідею.

9.10. Результати голосування оформляються протоколом за підписом директора закладу, в якому зазначаються: назва проєктної ідеї, її автор, кількість голосів, що віддали за кожну проєктну ідею.

9.11. Термін подання проєктних ідей учнями, процес голосування та подальше подання проєктної ідеї, що набрала найбільшу кількість голосів на Громадський бюджет не може перевищувати 30 календарних днів з дати, визначеної у оголошенні про початок подання проєктів на офіційному сайті Коломийської міської ради.

9.12. Проєктну ідею, що набрала найбільшу кількість голосів, подає на Громадський бюджет директор закладу як проєктну пропозицію.

9.13. Проєктна пропозиція подається у ЦНАП в паперовому вигляді, шляхом заповнення бланку-заяви. У бланку-заяві не зазначається вартість проєктної пропозиції та інформація щодо інформування жителів.

9.14. До бланку-заяви додається належним чином завірена копія протоколу про результати голосування.

9.15. Бланк-заява проєктної пропозиції та інші додатки розміщуються на офіційному сайті Коломийської міської ради.

9.16. ЦНАП здійснює прийом проєктних пропозицій, що подаються у паперовому вигляді, веде реєстр отриманих проєктних пропозицій.

9.17. ЦНАП протягом 2-х робочих днів з дня отримання та реєстрації проєктної пропозиції передає пакет документів до Координаційної ради.


10. Аналіз проєктних пропозицій

10.1. На засіданні Координаційної ради всі проєктні пропозиції, які були подані на Громадський бюджет, перевіряються на правильність заповнення та повноту поданих документів.

10.2. У разі, якщо проєктна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим п.8.4 цього Положення, Координаційна рада електронною поштою або телефоном звертається до її автора з проханням надати необхідну інформацію протягом 3 робочих днів з дня звернення. Якщо протягом цього терміну автор не надає інформацію, проєктна пропозиція відхиляється.

10.3. Після проведеної перевірки копії бланків-заяв передаються до відповідних структурних підрозділів міської ради з метою здійснення більш детального аналізу та оцінки кожної з проєктних пропозицій.

10.4. Аналіз проєктних пропозицій здійснюється структурними підрозділами протягом 15 календарних днів, але не пізніше, ніж 3 дні до дня початку голосування.

10.5. Автор проєктної пропозиції на етапі аналізу має право представити свій проєкт структурному підрозділу, який проводить аналіз проєктної пропозиції.

10.6. Якщо проєктна пропозиція не містить важливої необхідної інформації, працівники відповідних структурних підрозділів електронною поштою  або телефоном звертаються до автора з проханням надати необхідну інформацію протягом 3 робочих днів з дня звернення. Якщо протягом цього терміну автор не надає інформацію, проєктна пропозиція відхиляється.

10.7. Зміни до проєктної пропозиції та об’єднання декількох проєктних пропозицій в одну можливі лише за згодою авторів відповідних проєктних пропозицій.

10.8. Результати аналізу проєктних пропозицій заносяться до карти аналізу (Додаток 2 до цього Положення), яка передається до Координаційної ради.

10.9. Карти аналізу проєктних пропозицій розміщуються на офіційному сайті міської ради.

10.10. Відповідно до результатів карт аналізів проєктних пропозицій та вимог п. 8.4 цього Положення Координаційна рада на своєму засіданні приймає рішення щодо допущення проєктних пропозицій до голосування або їх відхилення. Перелік допущених до голосування та відхилених проєктних пропозицій розміщуються на офіційному сайті Коломийської міської ради.


11. Порядок голосування

11.1. Голосувати за проєктні пропозиції, які отримали позитивну оцінку та були виставлені на голосування, мають право громадяни України віком від 16 років, які зареєстровані на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади.

11.2. Голосування відбувається:

- на офіційному сайті міської ради або спеціалізованому веб-ресурсі за посиланням https://budget.e-dem.ua/ (онлайн-голосування);

- особисто в офіційних пунктах для голосування, шляхом заповнення бланку для голосування, за наявності паспорта та ідентифікаційного коду або ID картки з додатком (довідка про реєстрацію місця проживання особи).

11.3. Голосування за проєкти відбувається протягом 7 календарних днів. Інформація про дату початку та закінчення голосування оприлюднюється на офіційному сайті міської ради.

11.4. Координаційна рада визначає перелік офіційних пунктів для голосування та оприлюднює зазначену інформацію не пізніше, ніж за 14 календарних днів до дня початку голосування на офіційному сайті Коломийської міської ради.

11.5. Бланки для голосування надаються в офіційних пунктах для голосування в період їх роботи. Також у цих пунктах можна буде ознайомитись з переліком проєктних пропозицій, що беруть участь у голосуванні.

11.6. Голосувати в категоріях «Великий проєкт», «Малий проєкт», «Шкільний проєкт» мають право жителі Коломийської ОТГ. Кожен голосуючий має право віддати по одному голосу в кожній категорії.

11.7. Голосувати в категорії «Проєкт сільської громади» мають право лише жителі сільських населених пунктів Коломийської ОТГ.


12. Встановлення підсумків голосування

12.1. Встановлення підсумків голосування передбачає підрахунок голосів, відданих за проєктну пропозицію, фінансування якої здійснюватиметься за рахунок коштів міського бюджету, та оприлюднення результатів на офіційному сайті Коломийської міської ради.

12.2. Переможцями у категоріях «Великі проєкти», «Малі проєкти», «Шкільні проєкти» визнаються проєктні пропозиції, які за результатами голосування отримали більшість голосів жителів громади.

12.3. Переможцем у категорії «Проєкт сільської громади» визнається проєктна пропозиція, яка отримала відносну більшість голосів жителів сільської територіальної громади. Відносна величина голосів, поданих за дану категорію проєкту, визначається за формулою:

Р= (Кг/Кж)*100%, де

Р- результат голосування за проєктну пропозицію;

Кг – кількість голосів, поданих за проєктну пропозицію;

Кж – кількість жителів сільської громади, якою подана проєктна пропозиція.

12.4. Голоси, віддані під час онлайн- голосування на спеціалізованому веб-ресурсі за посиланням https://budget.e-dem.ua/, підраховуються автоматично.

12.5. Голоси, віддані особисто шляхом заповнення бланку для голосування, підраховують члени Координаційної ради на засіданні.

12.6. Інформація щодо результатів голосування та сформований рейтинговий список проєктних пропозицій оприлюднюється на офіційному сайті міської ради.

12.7. Результати голосування фіксуються у протоколі Координаційної ради.

12.8. Загальна вартість всіх проєктів-переможців не може бути більшою, ніж сума коштів Громадського бюджету, передбачена на відповідний рік.

12.9. Якщо в результаті голосування дві або більше проєктні пропозиції отримали однакову кількість голосів в одній категорії, переможцем вважається та проєктна пропозиція, яка була подана та зареєстрована першою.

12.10. Рекомендованими до реалізації вважатимуться ті проєктні пропозиції, що набрали найбільшу кількість голосів – у категоріях «Великий проєкт», «Малий проєкт», «Шкільні проєкти» та відносну більшість голосів жителів сільської територіально громади - у категорії «Проєкт сільської громади».

12.11. Всі спірні питання, які виникають під час проведення голосування за проєктні пропозиції Громадського бюджету, вирішуються Координаційною радою на її засіданні протягом 5 робочих днів після завершення голосування. Протягом 3 робочих днів після прийняття за результатами розгляду рішення щодо переліку проєктів-переможців, воно опубліковується на офіційному сайті міської ради.


13. Реалізація проєктів-переможців

13.1. Перелік проєктів-переможців, строки, обсяги їх фінансування та відповідальні виконавці затверджуються рішенням Коломийської міської ради.

13.2. Суми коштів для реалізації проєктів-переможців є обов’язковими для включення до проєкту міського бюджету на наступний рік.

13.3. Відповідальними виконавцями за реалізацію проєктів-переможців (далі – Виконавець) є: структурні підрозділи та комунальні підприємства Коломийської міської ради.

13.4. Виконавці щопівроку звітуються про стан реалізації проєктів-переможців. Звіт подається у письмовій формі на ім’я Голови Координаційної ради та включає в себе:

- загальний опис результатів проєкту;

- стан реалізації;

- фактичний бюджет;

- фото-звіт результату.

13.5. Звіти про стан реалізації та про повну реалізацію кожного проєкту-переможця оприлюднюються на офіційному сайті Коломийської міської ради протягом 5 робочих днів з моменту їх подання.


14. Механізм перерозподілу коштів

14.1. Після проведення попередньої оцінки та моніторингу, Координаційна рада може звернутися з пропозицією до Коломийської міської ради щодо перерозподілу залишкових коштів в рамках проєктів Громадського бюджету.



                                                   Додаток 1

                                                   до Положення про Громадський бюджет

                                                   Коломийської міської об’єднаної

                                                   територіальної громади


Бланк-заява проєктної пропозиції Положення про Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади


1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

Заповнюється працівником Управління «Центр надання адміністративних послуг»

Дата надходження»

«___» _____________ 20___р.

Прізвище працівника, що прийняв проєктну пропозицію, підпис

_________________________

                                  ПІБ

__________________________

                                  підпис

Номер реєстрації:

№ _______________________

П.І.Б. автора проєктної пропозиції


Назва проєктної пропозиції (викладена одним реченням)


Категорія, до якої відноситься проєктна пропозиція

?? Великий проєкт

?? Малий проєкт

?? Проєкт сільської громади

?? Шкільний проєкт

Місце реалізації проєктної пропозиції (адреса, назва житлового масиву, установи/закладу, кадастровий номер земельної ділянки (якщо відомо) тощо)

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

_____________________________________________________

Загальна вартість проєктної пропозиції, грн.



2. ОПИС ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (не більше 1 сторінки)

2.1. Існуюча ситуація (передумови, обгрунтування необхідності реалізації проєктної пропозиції; потреба або проблема жителів, причини проблеми).

Опис проєктної пропозиції не повинен містити вказівки на суб’єктів, які можуть бути потенційними виконавцями. Необхідно обов’язково зазначити відповідність тематики пріоритетним напрямкам Громадського бюджету (п.2.8, 2.9 Положення).

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2.2. Цільова аудиторія та очікувані результати (вкажіть основні групи жителів, які зможуть користуватися результатами реалізації проєктної пропозиції).

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

2.3. Завдання проєктної пропозиції (основні великі кроки, які необхідно виконати для досягнення мети; рекомендується 3-5 кроків)

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

2.4. Перелік видів діяльності по кожному із завдань із вказівкою необхідних ресурсів для кожного виду діяльності (роботи, послуги, товари):

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________


3. ОРІЄНТОВНА ВАРТІСТЬ (КОШТОРИС) ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

Примітка: Рекомендуємо звернутися до організацій різних форм власності з запитами на комерційні пропозиції для визначення реальної вартості різних видів діяльності, запланованої у п. 2.4. бланку-заяви (роботи, послуги, товари).

Також рекомендується у кошторисі додати пункт «Непередбачувані витрати», які складають 10-15% від загальної суми витрат.

У таблицю за необхідності можна додавати рядки.

Складові завдання

Орієнтовна вартість, грн.

1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.



11.



12.



13.



14.



Загальна вартість проєктної пропозиції



4. ІНФОРМУВАННЯ ЖИТЕЛІВ

Чи інформували Ви жителів прилеглих будинків або мікрорайону про те, що у разі перемоги в Громадському бюджеті даний проєкт буде реалізовано за вищезазначеною адресою:

                       ??ТАК                                                ??НІ


5. ІНША ІНФОРМАЦІЯ

Примітка: рекомендується додати фотографії, ескізи, візуалізації, карти з зазначенням місця реалізації проєктнїо пропозиції та інше до бланку-заяви.


6. ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРА ПРОЄКТНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ

____________________________________________________________________

                                                          ( прізвище, ім’я, по батькові повністю)

Дата народження: «___» _______________________ ________ року

Повних років: ________________________________________________________

Ідентифікаційний код: _________________________________________________

Паспорт: серія ____ № _________________ виданий: ________________________

____________________________________________________________________

Дата видачі: __________________________________________________________

Або інший документ: __________________________________________________

Адреса реєстрації: ____________________________________________________

____________________________________________________________________

Контактний телефон автора: ____________________________________________

Адреса електронної пошти: _____________________________________________


Рід занять автора (поставити відмітку):

??

Студент (-ка)

??

Пенсіонер (-ка)

??

Найнятий (-а) працівник (-ця)

??

Підприємець

??

Безробітний (-на)

??

Інше


Як Ви дізналися про Громадський бюджет? (поставити відмітку):

??

Інтернет

??

Брав (-ла) участь у минулих роках

??

Реклама в ЗМІ

??

Друзі/знайомі

??

Телебачення, радіо

??

Інше

  • Згода на обробку персональних даних (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, дані паспорта або ID картки, ідентифікаційний код, адреса реєстрації, контактний телефон, адреса електронної пошти):

Відповідно до Закону України від 01.06.2010 року №2297-VI «Про захист персональних даних» я,

____________________________________________________________________

                                                      (прізвище, ім’я, по батькові повністю)

даю згоду на обробку моїх персональних даних з метою подання та реєстрації бланку-заяви для участі у Громадському бюджеті.


_______________                                                             ____________________

                 (дата)                                                                                    (підпис)


Я погоджуюсь:

- що заповнений бланк-заява (за виключенням даних, викладених у п. 6) буде опубліковано на офіційному сайті Коломийської міської ради для ознайомлення і голосування;

- на уточнення і доопрацювання моєї проєктної пропозиції у відповідності до нормативно-правових актів і вимог (рішень, будівельних норм, правил тощо);

- що у разі обрання моєї проєктної пропозиції за результатами голосування проєктом-переможцем, виконавцями проєкту будуть структурні підрозділи та комунальні підприємства Коломийської міської ради, які можуть залучати мене до роботи по реалізації проєкту, але остаточні рішення приймають самостійно.


______________                        _______________                        __________________

               (дата)                                              (підпис)                                                                                             (ПІБ автора)





  Додаток

                                                      до Бланку-заяви проєктної пропозиції

                                                      Положення про Громадський бюджет

                                                      Коломийської міської об’єднаної

                                                      територіальної громади


Список осіб, які підтримують проєктну пропозицію

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

                                                                                                        (назва проєктної пропозиції)

*Даю згоду на обробку моїх персональних даних (прізвище, ім’я, по батькові, адреса проживання, контактний телефон, дані паспорта або ID картки), вказаних у даному списку, з метою реєстрації проєктної пропозиції. Забороняю надавати інформацію третім особам без моєї згоди.


№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Адреса проживання

Контактний телефон

Серія та номер паспорту/ID картки

Підпис

1.






2.






3.






4.






5.






6.






7.






8.






9.






10.






11.






12.






13.






14.






15.






16.






17.






18.






19.






20.






21.






22

.





23.






24.






25.








Автор проєктної пропозиції

___________________________________                              ____________________

                                                    (ПІБ)                                                                                                                                            (підпис)




        Додаток 2

                                                   до Положення про Громадський бюджет

                                                   Коломийської міської об’єднаної

                                                   територіальної громади


Карта аналізу проєктної пропозиції

Назва структурного підрозділу Коломийської міської ради, що проводить аналіз:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Номер проєктної пропозиції: ___________________________________________

Назва проєктної пропозиції: ____________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

ПІБ автора проєктної пропозиції: ________________________________________

____________________________________________________________________

1. Форма проєктної пропозиції містить всю інформацію, необхідну для здійснення аналізу пропозиції або автор надав додаткову інформацію (у разі виявлення недоліків проєктної пропозиції):

??так, містить всю інформацію;

??надав додаткову інформацію (проєктна пропозиція доопрацьована);

??не надав додаткову інформацію (проєктна пропозиція відхиляється)

2. Реалізація проєктної пропозиції входить до повноважень Коломийської міської ради:

??так;

??ні (зазначити чому?).

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

3. Проєктна пропозиція відповідає законодавству України, нормативно-правовим документам міської ради, вимогам Положення про Громадський бюджет Коломийської міської об’єднаної територіальної громади, пріоритетам і цілям розвитку громади:

??так;

??ні (зазначити чому?).

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

4. Територія (земельна ділянка, об’єкт), на якій автором пропонується реалізація проєктної пропозиції:

??належить до комунальної власності територіальної громади, відповідає вимогам містобудівної документації; цільовому призначенню, не перебуває в користуванні іншої особи та не потребує відведення тощо (необхідне зазначити); на ній можливо здійснювати реалізацію проєктної пропозиції за рахунок коштів Громадського бюджету;

??належить до комунальної власності територіальної громади, на ній неможливо здійснювати реалізацію проєктної пропозиції за рахунок коштів Громадського бюджету (зазначити чому?)

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

??не належить до комунальної власності територіальної громади, на ній неможливо здійснювати реалізацію проєктної пропозиції за рахунок коштів Громадського бюджету.

5. Реалізація запропонованої проєктної пропозиції може відбутися протягом одного бюджетного року:

??так;

??ні (зазначити чому?).

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________6. Чи існує необхідність розробки проєктно-кошторисної документації проєктної пропозиції за рахунок коштів міського бюджету (включається у вартість проєкту):

??так;

??ні

7. Кошторис проєктної пропозиції:

??приймається без додаткових зауважень;

??із зауваженнями (необхідно змінити, додати, уточнити або видалити статті витрат)

Обгрунтування:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

Оновлений кошторис проєктної пропозиції (вноситься до проєктної пропозиції):

Складові завдання

Орієнтовна вартість, грн.

1.



2.



3.



4.



5.



6.



7.



8.



9.



10.



11.



12.



13.



14.



Загальна вартість проєктної пропозиції, грн.


8. Висновок щодо технічних можливостей виконання проєктної пропозиції:

??позитивний;

??негативний (зазначити чому?)

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

9. Рекомендація Координаційній раді щодо допущення проєктної пропозиції до голосування:

??допустити;

??відхилити (зазначити чому?)

Обгрунтування:

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________



____________                        _____________                _______________________

              (дата)                                                                                  (підпис)                                                          (ПІБ керівника структурного підрозділу

                                                                                                                                                                                                   міської ради)




     Додаток 3

                                                   до Положення про Громадський бюджет

                                                   Коломийської міської об’єднаної

                                                   територіальної громади


БЛАНК ДЛЯ ГОЛОСУВАННЯ


Прізвище


















Ім’я


















По батькові


















Дата народження












Адреса реєстрації

місто/село













Вулиця/провулок/

площа

















Будинок





квартира







Паспортні дані

серія




номер







ID-картка


















(у разі голосування на паперовому бланку, оригінал паспорта чи іншого документа з відміткою про реєстрацію місця проживання необхідно предявити особі, яку уповноважено супроводжувати етап голосування).


  • Згода на обробку персональних даних:

Я, ____________________________________________________________________, висловлюю свою згоду на обробку моїх персональних даних (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, адреса реєстрації, дані паспорта або ID картки) в Базі персональних даних міської ради з метою голосування за проектні пропозиції Громадського бюджету, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року №2297-VI. Забороняю надавати інформацію третім особам без моєї згоди.





_____________________                                                     ________________________

                         (дата)                                                                                (підпис)




Категорія проєктної пропозиції

№ проєктної пропозиції

Назва проєктної пропозиції

Відмітка про голосування

Великий проєкт








Малий

проєкт








Шкільний

проєкт










_______________                        _________________                      ________________________

                 (дата)                                                                                  (підпис)                                                                   (прізвище, ініціали)






     Додаток 4

                                                   до Положення про Громадський бюджет

                                                   Коломийської міської об’єднаної

                                                   територіальної громади


БЛАНК ДЛЯ ГОЛОСУВАННЯ

(*виключно для категорії «Проєкт сільської громади»)


Прізвище


















Ім’я


















По батькові


















Дата народження












Адреса реєстрації

місто/село













Вулиця/провулок/

площа

















Будинок





квартира







Паспортні дані

серія




номер







ID-картка


















(у разі голосування на паперовому бланку, оригінал паспорта чи іншого документа з відміткою про реєстрацію місця проживання необхідно предявити особі, яку уповноважено супроводжувати етап голосування).


  • Згода на обробку персональних даних:

Я, ____________________________________________________________________, висловлюю свою згоду на обробку моїх персональних даних (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, адреса реєстрації, дані паспорта або ID картки) в Базі персональних даних міської ради з метою голосування за проектні пропозиції Громадського бюджету, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року №2297-VI. Забороняю надавати інформацію третім особам без моєї згоди.





_____________________                                                      ________________________

                         (дата)                                                                                 (підпис)





Категорія проєктної пропозиції

№ проєктної пропозиції

Назва проєктної пропозиції

Відмітка про голосування

Проєкт

сільської

громади













_______________                        _________________                      ________________________

              (дата)                                                                                  (підпис)                                                                       (прізвище, ініціали)




Додатки:



2011-2021 © Всі права застережено.