НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 29 березня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про створення комунальної установи "Центр професійного ..."  № 4922-68/2020 -68 від 18.09.2020р. 
Документ №4922-68/2020  від 18.09.2020р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

22.09.2020



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(68  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 18.09.2020р.  № 4922-68/2020 -68
 

Про створення комунальної установи

«Центр професійного розвитку педагогічних

працівників   Коломийської   міської   ради

Івано-Франківської області»


Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 року №672 «Деякі питання професійного розвитку педагогічних працівників», з метою сприяння професійному розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої освіти та ресурсних центрів, міська рада


в и р і ш и л а:

1. Створити комунальну установу «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської ради Івано-Франківської області».

2. Затвердити Статут комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської ради Івано-Франківської області» (додається).

3. Затвердити штатний розпис комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської ради Івано-Франківської області» (додається).

4. Призначити тимчасово виконувати обов’язки директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської ради Івано-Франківської області» Калин Мирославу Василівну.

5. Уповноважити виконуючого обов’язки директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської ради Івано-Франківської області» Мирославу Калин подати необхідні документи державному реєстратору для проведення реєстраційних дій в порядку, визначеному чинним законодавством України.

6. Фінансовому управлінню Коломийської міської ради (Ганна Бакай) передбачити кошти на утримання комунальної установи з коштів міського бюджету.

7. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Володимира Бойцана.

8. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту та охорони здоров’я (Геннадій Романюк).


Міський голова                                                                                                              Ігор СЛЮЗАР



                       ЗАТВЕРДЖЕНО

                       рішення міської ради

                       від 18.09.2020 р. №4922-68/2020



СТАТУТ

КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ

ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ»



1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Даний Статут визначає правовий статус та основні засади діяльності комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників  Коломийської міської ради Івано-Франківської області» (надалі – Центр).

1.2. Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської ради Івано-Франківської області» (надалі – Центр) є бюджетною установою.

1.3. Повне найменування: комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської ради Івано-Франківської області»

        Скорочене найменування: Коломийський ЦПР.

Найменування англійською мовою: Kolomyia Сenter for Professional Development..

1.4. Засновником Центру є Коломийська міська рада (далі - Засновник), яка здійснює контроль за виконанням завдань й обов’язків, покладених на Центр, а також затверджує Статут та штатний розпис у порядку визначеному чинним законодавством.

Відповідно до Закону України «Про співробітництво територіальних громад» Центр може укладати договори про спільну діяльність або засновницький договір у порядку, визначеному законодавством із іншими об’єднаними територіальними громадами.

1.5. Юридична адреса місцезнаходження Центру: вулиця Кобринського, будинок 10, місто Коломия, Івано-Франківська область, Україна, 78203.

1.6. Засновник здійснює фінансування, матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, обладнання, транспортні засоби та інше.

1.7. Уповноваженим органом управління Центром є управління освіти Коломийської міської ради (надалі – управління освіти).

1.8. Центр самостійно здійснює діяльність і приймає рішення в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством і цим Статутом.

1.9. У своїй діяльності Центр керується Конституцією України, Господарським та Цивільним кодексами України, Кодексом законів про працю України, Законами України, Указами Президента України, Постановами, розпорядженнями Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України, нормативними документами Міністерства освіти і науки України, рішеннями Коломийської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, наказами начальника управління освіти Коломийської міської ради і цим Статутом.

1.10. Центр несе відповідальність за своїми зобов’язаннями відповідно до вимог законодавства, не несе відповідальності за зобов’язаннями Засновника. Засновник не несе відповідальності за зобов’язаннями Центру, крім випадків, встановлених законодавством.

1.11. Центр є неприбутковою установою та немає на меті отримання доходів. Забороняється розподіляти отримані доходи (прибутки) або їх частини для розподілу серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.

Доходи (прибутки) Центру використовуються винятково для фінансування видатків на утримання Центру, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених його установчими документами.

1.12. Центр здійснює діяльність на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади.

1.13. Взаємовідносини між Центром з юридичними та фізичними особами визначаються відповідними угодами.

1.14. Центр має печатку і штампи, бланки встановленого зразка, може мати самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державної казначейської служби України.


2.МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

2.1. Основними завданнями центру є сприяння професійному розвитку педагогічних працівників, їх психологічна підтримка та консультування.

2.2. Центр відповідно до покладених на нього завдань:

2.2.1. узагальнює та поширює інформацію з питань професійного розвитку педагогічних працівників;

2.2.2. координує діяльність професійних спільнот педагогічних працівників;

2.2.3. формує та оприлюднює на власному веб-сайті бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інші джерела інформації (веб-ресурси), необхідні для професійного розвитку педагогічних працівників;

2.2.4. забезпечує надання психологічної підтримки педагогічним працівникам;

2.2.5. організовує та проводить консультування педагогічних працівників, зокрема з питань:

- планування та визначення траєкторії їх професійного розвитку;

- проведення супервізії;

- розроблення документів закладу освіти;

- особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;

- впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.

Центр не може виконувати завдання, не передбачені цим Статутом та іншими актами законодавства.

3. УПРАВЛІННЯ ТА КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦЕНТРУ

3.1. Управління Центром здійснюють його засновник, уповноважений орган  та директор.

3.2. Засновник Центру:

1) затверджує Статут, штатний розпис та стратегію розвитку Центру, порядок проведення конкурсу на зайняття посад директора та педагогічних працівників (консультантів) Центру, а також найменування та кількість посад працівників, які виконують функції з обслуговування;

2) визначає територію обслуговування Центру, забезпечує його утримання та розвиток, створює умови, необхідні для належного функціонування;

3) організовує та проводить конкурс на зайняття посади директора Центру;

4) здійснює інші повноваження, визначені законодавством.

3.3. Уповноважений орган Центру:

1) здійснює управління діяльністю Центру та контроль дотриманням вимог законодавства, у тому числі цього Статуту.

2) організовує та проводить конкурс на зайняття посад педагогічних працівників Центру;

3) здійснює інші повноваження, визначені законодавством.

3.4. Безпосереднє керівництво діяльністю Центру здійснює його директор, який обирається на конкурсній основі відповідно до Порядку затвердженого Засновником. Призначається на посаду Засновником, після чого укладається строковий трудовий договір (контракт) із міським головою.

Директор Центру:

1) розробляє стратегію розвитку Центру та подає на затвердження Засновнику;

2) затверджує план діяльності та організовує роботу Центру відповідно до стратегії розвитку Центру, подає пропозиції Засновнику щодо штатного розпису та кошторису Центру;

3) призначає на посади працівників Центру, звільняє їх із займаних посади відповідно до законодавства, затверджує посадові інструкції працівників Центру, заохочує працівників Центру і накладає на них дисциплінарні стягнення;

4) може залучати юридичних та фізичних осіб до виконання завдань Центру шляхом укладення з ними цивільно-правових договорів (угод, контрактів тощо) відповідно до своєї компетенції;

5) створює належні умови для ефективної роботи працівників Центру, підвищення їх фахового і кваліфікаційного рівнів;

6) видає відповідно до компетенції накази, контролює їх виконання;

7) використовує в установленому засновником порядку майно Центру та його кошти, укладає цивільно-правові договори;

8) забезпечує ефективність використання майна Центру;

9) забезпечує охорону праці, дотримання законності у діяльності Центру;

10) діє від імені Центру без довіреності;

11) може вносити Засновнику Центру пропозиції щодо вдосконалення діяльності центру;

12) подає Засновнику Центру річний звіт про виконання стратегії розвитку Центру.

3.5. На посади директора, інших педагогічних працівників центру призначаються особи, які є громадянами України, вільно володіють державною мовою, мають вищу педагогічну освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної та/або науково-педагогічної роботи не менш як п’ять років та які пройшли конкурсний відбір і визнані переможцями конкурсу відповідно до порядку, затвердженого Засновником Центру.

3.6. Обов’язки директора та інших працівників Центру визначаються законодавством та їхніми посадовими інструкціями.

3.7. Трудові відносини у Центрі регулюються чинним законодавством України про працю, нормативно-правовими актами Міністерства освіти і науки України, а також прийнятими відповідно до них правилами внутрішнього трудового розпорядку.

3.8. Працівники Центру мають право:

1) на вільний вибір педагогічно-доцільних форм, методів і засобів роботи з педагогічними кадрами;

2) на підвищення кваліфікації, участь у семінарах, нарадах тощо;

3) вносити пропозиції щодо поліпшення діяльності Центру;

4) на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до чинного законодавства;

5) брати участь у роботі органів місцевого самоврядування та виконавчої влади;

6) займатися викладацькою діяльністю в обсязі не більше як 240 годин на рік;

7) об'єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об'єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;

8) інші права, що не суперечать законодавству України.

3.9. Працівники Центру зобов'язані:

1) дотримуватися Статуту та правила внутрішнього трудового розпорядку центру;

2) виконувати накази, доручення та розпорядження директора Центру;

3) дотримуватися етики і норм загальнолюдської моралі.

3.10. Працівники Центру несуть відповідальність за майно Центру.

3.11. Атестація працівників Центру здійснюється відповідно чинного законодавства.

3.13. Працівники, які систематично порушують Статут, правила внутрішнього трудового розпорядку Центру, не виконують посадові обов’язки, умови колективного договору або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.


4. ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО ТРУДОВОГО РОЗПОРЯДКУ ЦЕНТРУ

4.1. Центр керується цим Статутом і Правилами внутрішнього трудового розпорядку.

4.2. Правила внутрішнього трудового розпорядку розробляються директором Центру і приймаються загальними зборами трудового колективу.

4.3. Робота центру може бути організована з використанням різних форм роботи, за гнучким графіком роботи або у дистанційній формі.


5. ФІНАНСУВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ЦЕНТРУ

5.1. Фінансування Центру здійснюється його Засновником відповідно до законодавства.

5.2. Матеріально-технічна база Центру складає: будівлі, споруди, приміщення, землю, комунікації, обладнання, транспортні засоби, інші матеріальні цінності, вартість яких відображена у балансі. Майно, закріплене за Центром, належить йому на праві оперативного управління та не може бути вилучене, крім випадків, визначених законодавством.

5.3. Фінансово-господарська діяльність Центру провадиться відповідно до законодавства. Джерелами фінансування Центру є кошти Засновника, благодійні внески юридичних та фізичних осіб, інші джерела, не заборонені законодавством. Центр надає послуги педагогічним працівникам в межах своєї території обслуговування за рахунок коштів Засновника.

5.4. Центри можуть надавати платні освітні та інші послуги у порядку, визначеному законодавством (крім послуг, що надаються Центрами для виконання завдань, визначених цим Статутом та іншими актами законодавства).

Перелік платних послуг, що може надавати Центр:

1) Оренда приміщення.

2) Організація бізнес-семінарів та тренінгів.

3) Психолого-педагогічне консультування.

4) Послуги із професійного розвитку для працівників освіти, які працюють поза території обслуговування.

5) Організація туристично-краєзнавчої роботи та освітнього туризму (професійні подорожі, екскурсії, турпоходи тощо).

6) Літні програми для дітей.

5.5. Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та звітності в Центрі здійснюється в порядку, визначеному нормативно-правовими актами України.

Бухгалтерський облік здійснюється через централізовану бухгалтерію управління освіти міської ради.

5.6. Координацію, моніторинг та сприяння діяльності Центру здійснює державна установа, що належить до сфери управління МОН.


6. РЕОРГАНІЗАЦІЯ АБО ЛІКВІДАЦІЯ ЦЕНТРУ

6.1. Рішення про реорганізацію або ліквідацію Центру приймається Засновником відповідно до чинного законодавства України.

6.2. Ліквідація Центру проводиться ліквідаційною комісією, призначеною Засновником. Порядок і строки проведення ліквідації визначаються згідно з чинним законодавством України.

6.3. Під час реорганізації або ліквідації Центру працівникам, які звільнюються, гарантується додержання їх прав та інтересів відповідно до трудового законодавства України.

6.4. У разі реорганізації Центру його права і обов’язки переходять до правонаступників.

6.5. Центр є ліквідованим з дня внесення до Єдиного державного реєстру запису про його припинення.


7. ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ В РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА

7.1. Центр має право здійснювати міжнародні зв'язки відповідно до вимог чинного законодавства України.


8.ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ

8.1. Цей Статут є основним документом, який визначає порядок діяльності, сукупність загальних прав та обов’язків Центру протягом усього періоду його функціонування.

8.2. Зміни та доповнення до цього Статуту у разі потреби вносяться Засновником шляхом викладення його у новій редакції та реєструються в установленому законом порядку.

8.3. У всьому, що не врегульовано цим Статутом, слід керуватися чинним законодавством України.


Начальник управлінн освіти                                                                              Любомир БОРДУН




                       ЗАТВЕРДЖЕНО

                       рішення міської ради

                       від 18.09.2020 р. №4922-68/2020


Штатний розпис

комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської ради Івано-Франківської області»



Посада

Кількість штатних одиниць

1

Директор

1

2

Консультант

6

3

Психолог

1

4

Провідний бухгалтер

1

5

Діловод

1


Всього

10



Начальник управлінн освіти                                                                              Любомир БОРДУН





2011-2024 © Всі права застережено.