НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 27 квітня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про затвердження Програми розвитку надання адміністра..."  № 1516-21/2017-21 від 25.05.2017р. 
Документ №1516-21/2017 від 25.05.2017р. Внесено зміни
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про внесення змін до рішення міської ради від 25.05.2017 №1516-21/2017 "Про затвердження Програми розвитку надання адміністративних послуг Коломийським районним відділом управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області на 2017-2019 роки"
Рішення міської ради  №3979-51/2019  від 19.09.2019р. Внесено зміни в інший нормативний акт

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

29.05.2017



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(21  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 25.05.2017р.  № 1516-21/2017-21
 

Про затвердження  Програми  розвитку надання адміністративних послуг Коломийським районним відділом управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області на 2017-2019 роки

Відповідно до  статті 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», постанови Кабінету Міністрів України № 509 від 01.10.2014 року «Про облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції», з метою покращення якості надання адміністративних послуг мешканцям міста Коломийським районним відділом управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області (далі - ДМС), поліпшення матеріально-технічного та ресурсного забезпечення, міська рада

вирішила:

  1. Затвердити Програму розвитку надання адміністративних послуг Коломийським районним відділом управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області на 2017-2019 роки (додається).
  2. Організацію виконання цього рішення покласти на першого заступника міського голови Коцюра С.П.
  3. Контроль за виконанням цього рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин.

       



Міський голова                                                                                                      І.Слюзар




                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                               рішення міської ради

                               від 25.05.2017 р. №1516-21/2017




ПРОГРАМА

розвитку надання адміністративних послуг Коломийським районним відділом управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області на 2017-2019 роки





Замовник програми


Коломийська міська рада                                І.Слюзар _____________


Керівник програми

Перший заступник міського голови                С.Коцюр      _____________



ПОГОДЖЕНО


Відділ економіки та муніципального

розвитку міської ради                                        С.Сенюк     ______________


Фінансове управління міської ради                          Г.Бакай       ______________



Юридичний відділ міської ради                        Л.Сончак     _____________






Коломия 2017

                               

ПАСПОРТ

Програми розвитку надання адміністративних послуг Коломийським районним відділом управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області на 2017-2019 роки


Назва Програми

Програма розвитку надання адміністративних послуг Коломийським районним відділом управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області на 2017-2019 роки

Підстави для розробки Програми

- Закон України "Про місцеве самоврядування в Україні";

- Бюджетний кодекс України

Дата затвердження Програми


Замовник Програми

Коломийська міська рада 

Головний розробник Програми

  • Коломийський районний відділ Управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області
  • Відділ економіки та муніципального розвитку міської ради

Мета

покращення якості надання адміністративних послуг мешканцям міста Коломийським районним відділом управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області, поліпшення матеріально-технічного та ресурсного забезпечення

Завдання

  • Налагодження електронного зв’язку між управління надання адміністративних послуг міської ради;
  • Створення належних умов роботи органів управління ДМС з надавачами та отримувачами адміністративних послуг.

Терміни реалізації Програми

2017-2019 роки

Основні джерела фінансування заходів Програми

Власні кошти

Міський бюджет

Інші джерела

Обсяг коштів міського бюджету

60,0 тис. грн.

Система організації контролю за виконанням Програми

Контроль за виконанням заходів Програми здійснюють:

-Коломийська міська рада;

- постійна депутатська комісія міської ради   з питань  бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин;

- виконавчий комітет міської ради;

- Коломийський районний відділ Управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області .





Замовник програми


Коломийська міська рада                                І.Слюзар _____________


Керівник програми

Перший заступник міського голови                С.Коцюр      _____________


















1. Основні положення

Програма розвитку надання адміністративних послуг Коломийським районний відділ Управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області  (далі – Коломийський РВ УДМС)  на 2017-2019 роки   (далі – Програма) розроблена  з метою покращення якості надання адміністративних послуг Коломийським РВ УДМС, поліпшення його матеріально-технічного та ресурсного забезпечення  для належного надання послуг мешканцям міста, організації дієвої співпраці з Коломийською міською радою та фізичними і юридичними особами.

З огляду на наведене вище, важливим фактором є суттєве покращення матеріально-технічного оснащення, фінансово - ресурсного забезпечення Коломийського РВ УДМС для належної і якісної  реалізації повноважень і компетенцій згідно зазначених сучасних вимог чинного законодавства України.

Особливого значення і державної ваги набуває інформаційно-роз'яснювальна та просвітницька робота, проведення правової освіти серед населення району, посадовців органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, учнівської молоді, громадських організацій і утворень щодо сутності, змісту та основних напрямків діяльності Коломийського РВ УДМС, організація ефективної співпраці і взаємодії всіх наведених вище суб’єктів впливу.

Зазначені фактори свідчать про необхідність розробки та впровадження комплексу заходів щодо покращення якості надання адміністративних послуг Коломийським РВ УДМС. Реалізацію таких заходів передбачається здійснити в межах даної Програми, строк дії якої, з урахуванням динаміки суспільно-політичних та соціально-економічних процесів, становитиме 3 роки: з 2017 по 2019 роки. 

Програма спрямована  на  подальший  розвиток Коломийського РВ УДМС як складової становлення громадянського суспільства, розвиток демократії, поліпшення умов для забезпечення життєдіяльності та соціального захисту населення міста, надання якісних сучасних соціальних послуг на належному рівні. 

2. Мета та основні завдання Програми

      1.         Метою Програми є:
  • розвиток надання адміністративних послуг Коломийським РВ УДМС;
  • покращення якості надання адміністративних послуг мешканцям міста, шляхом удосконалення матеріально-технічного та ресурсного забезпечення  Коломийського РВ УДМС для належного надання якісних адміністративних послуг мешканцям міста;
  • забезпечення ефективної співпраці Коломийського РВ УДМС з державними і громадськими інституціями та Коломийською міською радою.

Основні завдання Програми:

- забезпечення стабільної роботи Коломийського РВ УДМС, наближення  адміністративних послуг до європейських стандартів;

     - удосконалення діяльності Коломийського РВ УДМС з використанням сучасних підходів та технологій, новітніх і дієвих механізмів взаємодії та співпраці з державними і громадськими інституціями, міською радою для реалізації на території міста державної політики у сферах міграції (імміграції та еміграції), протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб тощо;

     - покращення ефективності контролю за додержанням посадовими особами та громадянами правил паспортної системи, іноземцями та особами без громадянства – правил перебування в Україні, транзитного проїзду через її територію;

    - організація дієвої співпраці з міською радою,  громадськими організаціями, приватним сектором та іншими державними інституціями та фізичними і юридичними особами, посилення скоординованості  та ефективності роботи органів державної виконавчої влади, правоохоронних органів, депутатів та посадовців міської ради;

    - впровадження сучасних комп’ютерних технологій у діяльності,  створення системи сучасного інформаційного і комп’ютерного забезпечення;

   - підвищення рівня правової культури мешканців міста щодо захисту їх прав і свобод шляхом проведення інформаційно-роз’яснювальної діяльності;

- забезпечення організаційних, правових та матеріально-фінансових умов для максимальної поінформованості населення про діяльність  і послуги Коломийського РВ УДМС;

  • матеріально-технічне оснащення і фінансово-ресурсне забезпечення діяльності Коломийського РВ УДМС.


3. Очікувані результати


Основними результатами, яких планується досягти, є:

  • створення ефективного механізму взаємодії Коломийського РВ УДМС та структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради та громадян при наданні адміністративних послуг;
  • формування довіри громадян до місцевої влади;
  • підвищення відкритості діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування;
  • вирішення проблем, які найбільш хвилюють жителів міста Коломиї.



4. Заходи на виконання Програми


з/п

Призначення видатків

Видатки на

2017-2019 роки

(тис. грн.)

2017

2018

2019

1.

Забезпечення робочих місць працівників матеріалами, обладнанням та інвентарем (комп’ютерними комплектуючими)

20,0

20,0

20,0

2.

Забезпечення друкарським папером (формату А3, А4), фотопаперу (А4), інформаційних стендів  та інших канцелярських товарів для потреб

20,0

20,0

20,0

3.

Придбання сучасного комп’ютерного обладнання (персональних комп’ютерів, ноутбуків, принтерів, факсів, копіювально-розмножувальної техніки, телефонів, мережевого обладнання, Wi-Fi роутерів) та іншої необхідної електронної техніки  для забезпечення роботи

20,0

20,0

20,0


Всього

60,0

60,0

60,0







2011-2024 © Всі права застережено.