НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
01.03.2014
Звіт загального відділу міської ради про стан роботи з документами та рівень виконавської дисципліни у 2013 році |
Заслухавши і обговоривши звіт загального відділу міської ради про стан роботи з документами та рівень виконавської дисципліни у 2013 році, виконком міської ради зазначає, що у виконавчих органах міської ради здійснюються заходи для організації системної роботи зі службовими документами.
У виконкомі запроваджено єдиний порядок документування управлінської діяльності і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем та програмного забезпечення. Діловодство технічно забезпечує функцію управління, сприяє підготовці управлінських рішень, їх оперативному доведенню до виконавців, контролю за виконанням документів. Організація роботи зі службовими документами має системний характер та чітко регламентована Інструкцією з діловодства.
Одним із напрямків роботи з документами є складання та видання власних розпорядчих документів. Так, у 2013 році проведено 9 сесій, які складались із 17 пленарних засідань, прийнято 263 рішення міської ради. Відбулося 17 засідань виконавчого комітету, прийнято 249 рішень виконкому. Міським головою видано 1277 розпоряджень, зокрема: 263 - з основної діяльності та 1014 з кадрових питань.
У звітному періоді до міської ради надійшло та було зареєстровано 6165 вхідних документів (у 2012 році - 5470), із них 1142 взято на контроль. У середньому в місяць надходить понад 500 документів. Залишається тенденція надходження документів термінових та негайних з термінами виконання 1 – 2 дні, що впливає на якість та повноту підготовки відповідей. У більшості підготовка відповіді на такі документи потребує збору інформації від структурних підрозділів міської ради, підприємств та організацій міста, аналізу та узагальнення, для чого потрібен певний час. На виконання документів підготовлено 2441 листи-відповіді. Крім того, в порядку ініціативи підготовлено 1518 листів.
Що стосується виконавської дисципліни, то сукупний показник вчасно виконаних та повернутих документів складає біля 98 %, з порушенням терміну розглянуто та повернуто 102 документи або 1.7% від загальної кількості отриманих у 2013 році. Найбільше допущено порушення термінів виконання управлінням архітектури, містобудування та капітального будівництва і відділом земельних відносин та обліку комунального майна міської ради.
Дієвим механізмом вирішення існуючих проблем є передбачені законодавством засоби депутатського реагування. У звітному періоді від народних депутатів України та депутатів обласної ради отримано 32 депутатських звернення та 1 депутатський запит. Депутатами Коломийської міської ради було внесено 259 запитів та звернень. Керівниками виконавчих структур, в основному, забезпечено своєчасний розгляд та належне реагування на всі депутатські запити та звернення, хоча не завжди була можливість виконати заплановані роботи через брак коштів в міській казні.
Враховуючи вищенаведене, виконком міської ради
в и р і ш и в :
1. Звіт загального відділу міської ради про роботу з документами та рівень виконавської дисципліни у 2013 році взяти до відома (додається).
2. Вважати недостатньою роботу з документами у 2013 року керівників управління архітектури містобудування та капітального будівництва міської ради Ю.Процюка і відділу земельних відносин та обліку комунального майна міської ради Б.Мондрика.
Керівникам вищезазначених структурних підрозділів міської ради проаналізувати причини порушення виконавської дисципліни щодо своєчасності та якості підготовки документів, вжити дієвих заходів щодо поліпшення організації контролю в підпорядкованих структурних підрозділах, дати принципову оцінку роботі підлеглих працівників, які допустили порушення термінів виконання завдань та подати міському голові пропозиції про притягнення їх до відповідальності.
3. Першому заступнику, заступникам міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючому справами виконкому, керівникам структурних підрозділів міської ради забезпечити дотримання вимог статті 188 Інструкції з діловодства в частині безпосередньої організації контролю за виконанням завдань, визначених у документах.
4. З метою підвищення ефективності роботи з документами застосовувати таку форму роботи як звітування керівників структурних підрозділів міської ради на засіданнях виконкому або апаратних нарадах з питань виконавської дисципліни, організації виконання контрольних документів тощо.
5. Загальному відділу міської ради (О.Шмідль):
- звіт про роботу з документами та рівень виконавської дисципліни у 2013 році направити в структурні підрозділи міської ради, керівникам міських установ, комунальних підприємств для аналізу та вжиття додаткових заходів;
- брати участь, в межах компетенції, в роботі робочої групи по проведенню перевірок стану дотримання вимог інструкції з діловодства, законодавства про звернення громадян та відповідності наказів чинному законодавству відповідно до затвердженого графіку.
6. Організаційному відділу міської ради (У.Савчук) і надалі щоквартально здійснювати аналіз роботи з запитами та зверненнями депутатів міської ради та інформувати керівництво міської ради.
7. Керівникам структурних підрозділів міської ради:
7.1. Взяти під особистий контроль виконання завдань, визначених в документах органів влади вищого рівня та власних розпорядчих документах. Забезпечити контроль за якістю та повнотою інформації щодо виконання документів, додержання вимог діловодства щодо їх оформлення. Попередити їх про персональну відповідальність за належний рівень організації контрольної діяльності, якісне, повне та своєчасне виконання документів.
7.2. В організації контрольної діяльності в підпорядкованих підрозділах чітко дотримуватися вимог Положення про порядок організації контролю за виконанням документів у Коломийській міській раді та її виконавчих органах.
7.3. З метою упереджувального контролю дотримуватись термінів виконання документів встановлених сектором контролю загального відділу міської ради.
7.4. Щомісячно аналізувати стан виконавської дисципліни в роботі з документами, результати аналізу враховувати при встановленні премій посадовим особам відповідно до Положення про преміювання працівників виконавчих органів міської ради.
7.5. Здійснити аналіз власних розпорядчих документів, а саме: рішень виконкому та розпоряджень міського голови з основної діяльності, які взято на контроль. У разі виконання, або в зв’язку з втратою актуальності питання забезпечити підготовку узагальнюючих матеріалів та зняття їх з контролю в установленому порядку.
7.6. Забезпечити дотримання вимог пункту 217 Інструкції з діловодства в частині роботи з електронною поштою. На другому примірнику документа, що залишається у справі міської ради обов'язково робити відповідний запис (на яку електронну пошту відправлено документ, дата, підпис, прізвище виконавця).
8. Керівникам структурних підрозділів міської ради, міських установ, які визначені в документах (в резолюціях до документів, службових листів) як головні виконавці, організовувати роботу співвиконавців, зокрема визначати строки подання ними пропозицій (інформацій), порядок погодження і підготовки проекту документа (або листа - відповіді). У разі несвоєчасного подання пропозицій співвиконавцями інформувати про це керівника, який надавав доручення.
9. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (О.Шмідль).
10. Рішення виконкому від 22.08.2013р. № 148 зняти з контролю.
11. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому А. Грицана.
Міський голова І.Слюзар
Звіт
загального відділу про стан роботи з документами
та рівень виконавської дисципліни
у 2013 році
Ефективність діяльності міської ради, її виконавчого комітету, їх вплив на вирішення завдань, що виникають у повсякденному житті громадян міста, значною мірою залежать від чіткості організаційної роботи. Організація роботи зі службовими документами у виконкомі має системний характер, регламентована та автоматизована. Стан діловодства характеризує стиль роботи апарату управління виконкому, значною є роль діловодства і в організації праці керівництва міської ради та її виконавчих органів.
У 2013 році одним із головних завдань були організаційне забезпечення підготовки і проведення сесій міської ради та засідань виконавчого комітету.
На розгляд міської ради та виконавчого комітету виносилися найактуальніші питання розвитку міста: підбивалися підсумки виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку і бюджету міста, розроблено заходи по підготовці підприємств до роботи в осінньо-зимовий період, встановлено пріоритетні завдання, спрямовані на зміцнення здоров’я дітей, забезпечення їх належного оздоровлення та відпочинку, продовжено практику звітування керівників (в березні заслухано звіт начальника відділу у справах молоді та спорту міської ради В.Колесника і в травні - звіт директора міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Л.Галамейко). Також систематично аналізувалися в порядку контролю стан виконання рішень виконкому, питання про роботу із зверненнями громадян, виконавську дисципліну в роботі з документами тощо.
Продовжена практика проведення виїзних засідань виконкому спільно з іншими колегіальними органами. Так, 12 вересня, на базі ЗОШ № 4 відбулося спільне засідання виконкому з колегіями управління освіти, відділу культури та Громадськими радами при управлінні освіти та відділі культури, на якому заслухано питання затвердження мережі закладів освіти міста та шкіл естетичного виховання. Необхідно зазначити, що проведення засідань виконавчого комітету міської ради спільно з іншими колегіальними органами є ефективним та фінансово необтяженим. Ця робота буде продовжена і надалі.
Пленарні засідання сесій міської ради проводяться, як правило, у третій четвер кожного місяця. При необхідності скликаються позачергові пленарні засідання. Напередодні сесій проводяться засідання погоджувальної ради та депутатського клубу. Попередній розгляд проектів рішень в постійних комісіях, на засіданнях погоджувальної ради та депутатського клубу в значній мірі сприяє ефективній роботі депутатів на пленарних засіданнях. У 2013 році відбулося 9 сесій, які складались із 17 пленарних засідань. Міською радою прийнято 263 рішення, розтиражовано 2551 копій та витягів із рішень.
Засідання виконавчого комітету скликаються, як правило, у четвертий вівторок кожного місяця. При необхідності скликаються позачергові засідання виконкому. У 2013 році відбулося 17 засідань виконавчого комітету (при запланованих 12). Прийнято 249 рішень, розтиражовано 2739 копій та витягів із рішень.
Нижче наводимо діаграму про кількість прийнятих рішень міської ради, виконкому та розпоряджень в розрізі 2010-2013 років.
Кількість прийнятих рішень
та виданих розпоряджень міського голови
за 2010 – 2013 роки
Засідання виконавчого комітету є правомочним, якщо в них беруть участь більше половини від загального складу виконавчого комітету. У 2013 році із 17 засідань виконавчого комітету відвідали:
№ з/п |
Прізвище, ініціали |
Посада |
Кількість відвідувань |
1 |
Слюзар І.Б. |
Міський голова |
14 |
2 |
Яворський Т.О. |
Перший заступник міського голови |
11 |
3 |
Секретар міської ради |
10 |
|
4 |
Білоус М.М. |
Заступник міського голови |
15 |
5 |
Граділь І.І. |
Заступник міського голови |
15 |
6 |
Тарновецький В.В. |
Заступник міського голови |
14 |
7 |
Грицан А.В. |
Керуючий справами виконкому |
13 |
8 |
Атаманов М.П. |
Член виконкому |
14 |
9 |
Бежук І.Ю. |
Член виконкому |
11 |
10 |
Бучелюк С.В. |
Член виконкому |
14 |
11 |
Воробель Т.В. |
Член виконкому |
13 |
12 |
Вишиванюк О.Г. |
Член виконкому |
11 |
13 |
Гринишин М.С. |
Член виконкому |
11 |
14 |
Заренок А.В. |
Член виконкому |
13 |
15 |
Кифорук В.В. |
Член виконкому |
10 |
16 |
Курдибан М.В. |
Член виконкому |
11 |
17 |
Негрич М.М. |
Член виконкому |
7 |
18 |
Ославська М.В. |
Член виконкому |
14 |
19 |
Онопенко О.Г. |
Член виконкому |
10 |
20 |
Риндич В.С. |
Член виконкому |
3 |
21 |
Симотюк І.Д. |
Член виконкому |
11 |
22 |
Свиридюк В.М. |
Член виконкому |
17 |
23 |
Харук А.П. |
Член виконкому |
10 |
Динаміка відвідування
членів виконавчого комітету його засідань:
У засіданнях виконавчого комітету брали участь депутати міської ради, а саме, засідання відвідали:
Депутати міської ради
Андрійшин В.С. |
2 |
Бойцан Л.В. |
1 |
Будзінський В.П. |
2 |
Глушков Л.О. |
3 |
Довганюк В.М. |
1 |
Комісарук М.П. |
2 |
Козоріз В.Г. |
1 |
Колодніцький Б.Б. |
2 |
Мицак М.М. |
1 |
Остяк Р.А. |
7 |
Плекан Ю.В. |
1 |
Романюк Г.М. |
3 |
Сава Б.Є. |
2 |
Семенюк М.В. |
2 |
Тодорів Й.П. |
1 |
Федчук С.В. |
6 |
Неодноразово участь у засіданнях виконкому брали представники Івано-Франківської обласної державної адміністрації та обласних установ. Серед них:
Насадюк В.В. – перший заступник директора департаменту економіки обласної державної адміністрації 22.01.2013р.
Римарук П.В. – державний адміністратор – директор обласного дозвільного центру обласної державної адміністрації 26.03.2013р.
Балагура Леся Іванівна – заступник директора департаменту фінансів обласної державної адміністрації 23.04.2013р. та 30.07.2013
Овчар Олег Володимирович – заступник директора департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації 28.05.2013р.
Жиленко Анатолій Миколайович – начальник відділу персоніфікованого обліку, інформаційних систем та мереж головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області 25.06.2013р.
Гамула Оксана Михайлівна - консультант управління з організаційної роботи апарату обласної державної адміністрації 12.09.2013р.
Смеричанська Ольга Мартинівна – начальник відділу надходжень платежів Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області 26.11.2013р.
Федорак Володимир Васильович – начальник управління культури, національностей та релігії Івано-Франківської обласної державної адміністрації 18.12.2013р.
Що стосується характеру питань розглянутих на засіданні виконкому, то 16 рішень прийнято з питань опікунства і піклування, які готували служба у справах дітей і управління праці та соціального захисту населення, 13 рішень стосується позбавлення батьківських прав, 14 – відчуження, дарування майна, 36 – з питань сім’ї та молоді; управлінням архітектури, містобудування та капітального будівництва підготовлено 21 рішення з питань надання поштових адресних номерів, дозволів на встановлення реклами тощо; підготовлено та схвалено 14 міських програм та прийнято ряд інших рішень (інформація про характер питань розглянутих на засіданні виконкому додається).
Аналізуючи роботу щодо підготовки розпоряджень міського голови слід зазначити, що у 2013 році видано 1277 розпоряджень, що на 73 більше, ніж торік, зокрема: 263 - з основної діяльності та 1014 з кадрових питань, з них: тимчасового строку зберігання - 620 та тривалого строку зберігання - 394. В тому числі, із загальної кількості видано 2 розпорядження спільно з райдержадміністрацією та 3 - спільно з райдержадміністрацією та районною радою. Розтиражовано 2096 копій розпоряджень з основної діяльності.
Найбільше розпоряджень з основної діяльності видано про нагородження грамотами та відзнаками міського голови – 57, з питань фізкультури і спорту - 39, фінансово-бюджетної політики – 24, надання грошової допомоги на поховання, лікування - 10 та ін. Левову частку склали розпорядження про комісії, робочі групи, комітети, оперативні штаби тощо – 36 (інформація про тематику виданих розпоряджень додається).
Організація роботи з документами в підрозділах міської ради здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в міській раді та її виконавчих органах.
Відповідно до пункту 188 Інструкції з діловодства організацію контролю за виконанням завдань, визначених у документах здійснюють секретар міської ради, перший заступник, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та керуючий справами виконкому відповідно до розподілу обов’язків, начальники відділів, управлінь та служб міської ради.
Безпосередній (технічний контроль) за виконанням документів покладається на завідувача сектору контролю загального відділу міської ради.
У структурних підрозділах міської ради відповідальним за організацію контролю є його керівник або заступник, а безпосередній контроль здійснює працівник відповідальний за діловодство.
Протягом 2013 року до загального відділу міської ради надійшло 6165 документів та листів. На контролі перебувало 1142 різних документи.
Рік |
2008 |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
Надходження документів |
4264 |
3950 |
4897 |
5284 |
5470 |
6165 |
Перебувало на контролі |
823 |
777 |
792 |
892 |
1034 |
1142 |
Відсоток, % |
19.3 |
19.6 |
16.2 |
16.9 |
18.9 |
18.5 |
Усі документи зареєстровані, розглянуті керівництвом міської ради та доведені до виконавців. Залишається тенденція надходження документів термінових та негайних з термінами виконання 1 – 2 дні, що впливає на якість та повноту підготовки відповідей. У більшості підготовка відповіді на такі документи потребує збору інформації від структурних підрозділів міської ради, підприємств та організацій міста, аналізу і узагальнення, для чого потрібен певний час.
Розгляд документів
міським головою, першим заступником,
заступниками міського голови
та керуючим справами виконкому
Слюзар І.Б. |
5026 |
Яворський Т.О. |
1213 |
Граділь І.І. |
1001 |
Білоус М.М. |
1558 |
Тарновецький В.В. |
1715 |
Грицан А.В. |
189 |
Зареєстровано 144 протоколи нарад, які проведені керівництвом міської ради.
Використання автоматизованої технології роботи з документами дало можливість проаналізувати всі документи, що надійшли до міської ради.
У 2013 році документообіг в цілому становив 10124 документи, що на 939 більше, ніж торік. З них: 6165 вхідної кореспонденції, 3959 вихідної, в тому числі 1518 ініціативні листи та 2441 листи-відповіді.
Для порівняння:
Проведений аналіз вхідної кореспонденції свідчить, що з 6165 документів, дещо зменшилося надходження документів від органів влади вищого рівня, а саме: законів України, постанов Верховної Ради України, КМУ, ЦВК, розпоряджень голови ОДА та обласної ради тощо. Однак, суттєво збільшилась кількість отриманих листів – 5518, що на 904 більше в порівняні з минулим роком. Серед кореспондентів, які найчастіше надсилали листи це ОДА, її відділи та управління, обласні установи та організації, відділи та управління міської ради. (Інформаційні дані про документообіг у виконкомі Коломийської міської ради за 2012-2013 роки додається).
За характером питань піднятих в листах переважають питання житлово-комунального господарства - 673, 515 – позовні заяви, касаційні скарги, ухвали, постанови, рішення суду тощо, 500 – листування з питань фінансово-бюджетної політики, 272 – з питань паливно-енергетичного комплексу, 365 – про наради, навчання, семінари, 256 – з питань освіти, спорту, сім’ї, молодіжної політики, 215 – з питань будівництва та архітектури і інші (діаграма по характеру питань, порушених в листах додається).
Проведений моніторинг виконання документів, показує, що із 6165 надісланих документів 1142 перебувало на контролі, що на 108 документів більше ніж торік. Станом на 01.02.2014 року знято з контролю 1068 документів, з них 37 розглянуто з порушенням терміну. Залишено на контролі 74 документи з термінами виконання в наступний період. Найчастіше порушували терміни виконання контрольних документів працівники управління архітектури, містобудування та капітального будівництва і відділу земельних відносин та обліку комунального майна.
Всього з порушенням термінів розглянуто 102 документи від загальної кількості отриманих у 2013 році або 1.7 %. В 2012 році цей показник був відповідно 51 або 0.9% , в 2011р. - 98 або 1.8 %, в 2010р. - 88 або 1.8 %, в 2009р. - 118 або 2.98 %.
Стан виконавської дисципліни по структурних підрозділах міської ради, міських установах, які допустили порушення термінів виконання документів наведено в таблиці:
Структурний підрозділ (установа, організація) |
Доручено розглянути |
Розглянуто з порушенням терміну (у % до доручених до розгляду) |
|
всього |
у % до загальної к-сті |
||
Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва |
389 |
6.3% |
37 або 9.5% |
Відділ земельних відносин та обліку комунального майна |
367 |
5.9% |
27 або 7,3% |
Відділ управління комунальним майном |
828 |
13.4% |
8 або 0.9% |
Відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами |
327 |
5.3% |
4 або 1.2% |
Служба у справах дітей |
162 |
2.6% |
2 або 1.2% |
Відділ культури |
224 |
3.6% |
2 або 0.9% |
Управління освіти |
273 |
4.4% |
1 або 0.4% |
Управління праці та соціального захисту населення |
327 |
5.3% |
2 або 0.6% |
Міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді |
47 |
0.8% |
2 або 4.3% |
КП «Коломияводоканал» |
39 |
0.6% |
1 або 2.6% |
ЦРЛ |
101 |
1.6% |
9 або 8.9% |
Управління Пенсійного фонду України в м. Коломиї та Коломийському районі |
4 |
0.1% |
1 або 25% |
Громадська Рада при міській раді (В.Дем’янів) |
6 |
0.1% |
6 або 100% |
Всього |
102 або 1.7% |
Всі інші структурні підрозділи міської ради спрацювали без жодного порушення термінів виконання (статистика роботи працівників з документами за 2013 рік додається).
У звітному періоді отримано 47 актів прокурорського реагування, що на 10 більше, ніж торік а саме:
- 21 постанову Коломийської міжрайонної прокуратури про проведення перевірок у структурних підрозділах міської ради у порядку нагляду за додержанням та застосуванням законів;
- 26 подань, з них: 20 – з Коломийської міжрайонної прокуратури, 1 – з Івано-Франківської прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері, 5 - з обласної прокуратури, які отримано через облдержадміністрацію. Всі подання розглянуто та вчасно надано відповіді. За результатами розгляду за неналежне виконання посадових обов’язків притягнуто до дисциплінарної відповідальності 16 посадових осіб (5 керівників та 11 спеціалістів), з них 2 оголошено догану та 14 затримано до одного року у присвоєнні чергового рангу.
Дієвим механізмом вирішення існуючих проблем є передбачені законодавством засоби депутатського реагування. У звітному періоді від народних депутатів України та депутатів обласної ради отримано 32 депутатських звернення та 1 депутатський запит, що на 55 менше, ніж торік. З порушенням розглянуто 1 звернення або 3% від кількості отриманих, яке перебувало на розгляді у відділі з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради.
Для порівняння:
Рік |
2009 |
2010 |
2011 |
2012 |
2013 |
Отримано |
19 |
38 |
69 |
88 |
33 |
Депутатами Коломийської міської ради було внесено 259 запитів та звернень, з них 81 рішення по депутатських запитах і 178 депутатських звернень, які у своїй більшості стосувались житлово-комунального господарства, соціального захисту, охорони здоров’я. Керівниками виконавчих структур, в основному, забезпечено своєчасний розгляд та належне реагування, хоча не завжди була можливість виконати заплановані роботи через брак коштів в міській казні (аналіз розгляду запитів та звернень депутатів міської ради за 2013 рік додається).
У звітному періоді продовжував здійснюватися контроль за виконанням прийнятих рішень виконкому та виданих розпоряджень міського голови з основної діяльності. Так, протягом 2013 рік взято на контроль 68 документів, що на 35 більше, ніж торік, з них: 26 рішень виконкому та 42 розпорядження міського голови з основної діяльності, на які заведено контрольні справи для накопичення інформацій від безпосередніх виконавців.
Загалом, станом на 01.02.2014 року на контролі перебуває 61 розпорядчий документ, з них по роках:
2014 – 3 рішення та 1 розпорядження
2013 – 17 рішень виконкому та 23 розпорядження
2012 – 5 рішень виконкому та 1 розпоряджень
2011 – 9 рішень виконкому та 2 розпорядження
Протягом 2013 року на засіданні виконкому заслухано хід виконання 23 рішень. Знято з контролю і закрито до справи 71 розпорядчий документ, в тому числі 31 рішення виконкому та 40 розпоряджень (враховуючи минулі роки).
Для удосконалення організації роботи зі службовими документами та зміцнення стану виконавської дисципліни проводиться певна робота. З метою упереджувального контролю загальним відділом щотижнево готуються та направляються у структурні підрозділи переліки документів, термін виконання яких наступить. Щоденно проводиться індивідуальна співбесідами з безпосередніми виконавцями, надається практична допомога в оформленні розпорядчих документів, листів, щоквартально готуються доповідні записки про стан виконавської дисципліни, які розглядаються на засіданні виконкому або апаратних нарадах.
З метою прискорення обміну документами між міською радою та її структурними підрозділами, міськими установами, комунальними підприємствами міста, враховуючи необхідність економії бюджетних коштів в поточному році частково запроваджено електронний документообіг. У всіх структурних підрозділах міської ради створено електронні скриньки та призначено відповідальних за роботу з електронною поштою. Сформовано перелік електронних адрес структурних підрозділів міської ради, окремих комунальних підприємств та міських установ. Обмін електронною поштою застосовується паралельно з існуючим порядком обміну документами.
Питання діловодства та електронного документообігу обговорювалося на апаратному семінар-навчанні 10.09.2013 за участю керівників структурних підрозділів та працівників відповідальних за ведення діловодства. За результатами обговорення видано розпорядження міського голови від 20.11.2013 № 239-р «Про деякі питання ведення діловодства та архівної справи» відповідно до якого зобов’язано керівників структурних підрозділів з документообігом понад 600 запровадити з 1 січня 2014 року і використовувати в роботі автоматизовані технології. Дане доручення виконано управлінням освіти, економіки, праці та соціального захисту населення, відділом культури, відділом управління комунальним майном, в яких вхідна кореспонденція реєструється за допомогою відповідної програми.
Поряд з цим, в роботі з документами залишаються певні недоліки, які в основному зводяться до недотримання окремими структурними підрозділами міської ради вимог Інструкції з діловодства та Положення по контролю за документами. Мають місце випадки коли неправильно пишуться резолюції заступниками міського голови, в результаті документ починає ходити по «колу» між виконавцем та керівником, що в кінцевому результаті призводить до порушення терміну.
Наприклад, 15.04.2013р. Коломийська молодіжна громадська організація «Молодий рух» звернулася з проханням сприяти вирішенню проблемних питань зі станом приміщення, яке вони орендують по вул. Привокзальна, 2а. Після розгляду листа міським головою, заступником міського голови лист згідно резолюції 17.04.2013р. скеровано в управління архітектури, містобудування та капітального будівництва, який в свою чергу в передостанній день (14.05.2013р) закінчення терміну розгляду, звернувся до заступника який надавав доручення для переписання резолюції і скеровування документа у відділ культури. Тобто, відділу культури залишився на виконання 1 день, який в свою чергу не зміг оперативно вирішити підняте питання і відповідь підготував тільки 28.05.2013р. І такі випадки непоодинокі.
Продовжують мати місце випадки неправильного адресування листів, або підготовки відповіді, коли документом цього не вимагається. Так, у звітному періоді відділ земельних відносин та обліку комунального майна адресували листи-відповіді напряму центральним органам виконавчої влади, минаючи обласну державну адміністрацію, або писали відповідь на документи, які носили рекомендаційний характер, наприклад, на рішення обласної ради від 20.08.2013 № 1036-23/2013 «Про хід виконання земельної реформи в області».
Частина документів за 2013 рік не повернута, хоча термін їх розгляду та виконання минув. Це стосується управління архітектури, містобудування та капітального будівництва, ВУКМ, міськрайонного управління юстиції, міськвійськкомату.
Не завжди безпосередні виконавці звертають увагу на терміни виконання встановлені сектором контролю загального відділу міської ради, що враховує поштову пересилку. На це слід звернути увагу всім структурним підрозділам.
Головні відповідальні виконавці не завжди координують роботу співвиконавців. Співвиконавці, в свою чергу, не завжди інформують першого виконавця про хід виконання завдань.
Окремі структурні підрозділи міської ради продовжують подавати службові листи (вхідну кореспонденцію) на реєстрацію після 12 години, а вихідні документи та інші поштові відправлення - після 14.00 чим порушують порядок опрацювання документів.
Не всі керівники структурних підрозділів міської ради забезпечують щоденне отримання кореспонденції, інколи документи лежать в папках по декілька днів (навіть після нагадувань в телефонному режимі), забувають розписуватися в реєстрах про отримання тощо. Це стосується ВУКМ, МЦСССДМ, ССД та інших.
Все ще трапляються випадки, коли виконавці подають на підпис міському голові, листи, розпорядження без усіх необхідних віз.
Через допущені помилки та неправильне оформлення багато псується фірмових бланків. За звітний період структурними підрозділами зіпсовано та повернуто 392 бланки.
Окремими структурними підрозділами не дотримуються вимоги пункту 217 Інструкції з діловодства в частині що стосується роботи з документами, які направляються електронною поштою. На примірнику, що залишається у справі міської ради не робиться відповідний запис на яку електронну адресу відправлено документ, дата, підпис, прізвище відправника.
Не всі безпосередні виконавці, які готують власні розпорядчі документи обізнані з вимогами щодо правильного оформлення документів, підготовки пояснювальних записок, порівняльних таблиць тощо.
Враховуючи вищенаведене, пропонуємо звіт загального відділу міської ради розглянути на засіданні виконкому та направити в структурні підрозділи міської ради для аналізу та вжиття заходів реагування.
Начальник загального відділу О. Шмідль
Інформація про характер питань,
які розглянуті на засіданнях виконкому в 2013 році
№ п/п |
Характер питання, що розглядалося на засіданнях виконкому |
кількість прийнят. рішень |
1 |
Опікунство та піклування |
16 |
2 |
Позбавлення батьківських прав |
13 |
3 |
Відчуження, дарування майна тощо |
14 |
4 |
Сім'я та молодь |
36 |
5 |
Фізкультура і спорт |
- |
6 |
Релігія |
- |
7 |
Організаційні |
7 |
8 |
Робота із зверненнями громадян |
2 |
9 |
Робота відділів та управлінь |
2 |
10 |
Схвалення програм |
14 |
11 |
Комісії, робочі групи |
9 |
12 |
Внесення змін в рішення |
17 |
13 |
Нагородження, почесні звання |
4 |
14 |
Освіта |
5 |
15 |
Культура |
6 |
16 |
Пенсійне забезпечення |
3 |
17 |
Охорона здоров'я |
- |
18 |
Будівництво та архітектура |
21 |
19 |
Земельні питання |
- |
20 |
Соціально-економічний розвиток міста, промисловості |
2 |
21 |
Торгівля, громадське харчування, побут, робота ринків |
5 |
22 |
Фінансово-бюджетна політика |
6 |
23 |
Підприємництво |
- |
24 |
Житлово-комунальні питання, зняття з балансу будинків |
21 |
25 |
Паливно-енергетичні ресурси |
- |
26 |
Надзвичайні ситуації, цивільна оборони, мобілізаційна робота |
3 |
28 |
Тарифна політика |
- |
29 |
Допомога на поховання, лікування |
8 |
30 |
Подання, протести, приписи прокуратури |
- |
31 |
Транспорт, паркування |
- |
32 |
Матеріально-технічного забезпечення, списання |
5 |
33 |
Вибори |
- |
34 |
Квартирний облік |
11 |
35 |
Питання призову громадян |
- |
36 |
Громадські слухання |
- |
37 |
Про хід та виконання рішень |
11 |
38 |
ДСК |
- |
39 |
Інші питання |
8 |
Всього |
249 |
Інформація
про видані розпорядження міського голови
в 2013 році
№ п/п |
Тематика |
кількість |
1 |
Сім'я та молодь |
- |
2 |
Фізкультура і спорт |
39 |
3 |
Релігія |
- |
4 |
Організаційні |
30 |
5 |
Робота із зверненнями громадян |
8 |
6 |
Робота відділів та управлінь |
- |
7 |
Комісії, робочі групи, комітети, оперативні штаби тощо |
36 |
8 |
Внесення змін в розпорядження |
7 |
9 |
Нагородження |
57 |
10 |
Освіта |
- |
11 |
Культура |
5 |
12 |
Соціальне забезпечення населення |
7 |
13 |
Охорона здоров'я |
- |
14 |
Будівництво та архітектура |
- |
15 |
Земельні питання |
- |
16 |
Соціально-економічний розвиток міста, промисловості |
- |
17 |
Торгівля, громадське харчування, побут, робота ринків |
- |
18 |
Фінансово-бюджетна політика |
24 |
19 |
Підприємництво |
- |
20 |
Житлово-комунальні питання |
7 |
21 |
Паливно-енергетичні ресурси |
- |
22 |
Надзвичайні ситуації, цивільна оборони, мобілізаційна робота |
12 |
23 |
Допомога на поховання, лікування |
10 |
24 |
Подання, протести, приписи прокуратури |
- |
25 |
Транспорт, паркування |
- |
26 |
Матеріально-технічного забезпечення, списання |
5 |
27 |
Вибори |
- |
28 |
Питання призову громадян |
3 |
29 |
Громадські слухання |
5 |
30 |
ДСК |
- |
31 |
Кадрові питання (в т.ч. відпустки, відрядження) |
1014 |
32 |
Інші питання |
8 |
Всього |
1277 |
Інформаційні дані про документообіг
у виконкомі Коломийської міської ради за 2012-2013 роки
№ з/п |
Вид документів |
Кількість документів |
||
2012рік |
2013 |
+/- |
||
1. |
Документообіг в цілому становить, в тому числі: |
9185* |
10124* |
+939* |
Всього одержано документів, з них: |
5470 |
6165 |
+695 |
|
Указів Президента |
36 |
36 |
- |
|
Законів України |
103 |
44 |
-59 |
|
Постанов Верховної Ради України |
14 |
8 |
-6 |
|
Постанов Кабінету Міністрів України |
108 |
94 |
-14 |
|
Постанов ЦВК |
154 |
13 |
-141 |
|
Розпоряджень Президента України |
- |
3 |
+3 |
|
Розпоряджень Кабінету Міністрів України |
43 |
57 |
+14 |
|
Розпоряджень голови ОДА |
279 |
275 |
-4 |
|
Розпоряджень обласної ради |
18 |
10 |
-8 |
|
Рішень обласної ради |
45 |
40 |
-5 |
|
Доручень Президента України |
26 |
16 |
-10 |
|
Доручення Прем’єр-міністра |
- |
1 |
+1 |
|
Доручень ОДА |
30 |
50 |
+20 |
|
Листів |
4614 |
5518 |
+904 |
|
Обласної державної адміністрації |
1544 |
2048 |
+504 |
|
Обласної ради |
36 |
39 |
+3 |
|
Відділів та управлінь ОДА |
333 |
472 |
+139 |
|
Обласних установ та організації |
303 |
380 |
+77 |
|
Народних депутатів України, депутатів обласної ради |
79 |
13 |
-66 |
|
Організацій та установ, розташованих на території міста |
1411 |
1396 |
-15 |
|
Відділів та управлінь міської ради |
474 |
608 |
+134 |
|
Інших організацій та установ |
434 |
562 |
+128 |
|
2. |
Всього надіслано кореспонденції, в тому числі: |
3715 |
3959 |
+244 |
Верховній Раді, КМУ, Міністерствам та відомствам, іншим республіканським організаціям |
40 |
65 |
+25 |
|
Обласній державній адміністрації, облраді |
328 |
333 |
+5 |
|
Відділам та управлінням ОДА, обласним установам та організаціям |
1269 |
1703 |
+434 |
|
Відділам та управлінням міської ради, організаціям та установам розташованим на території міста |
1624 |
1517 |
-107 |
|
Іншим організаціям |
454 |
341 |
-113 |
|
Всього прийнято документів |
2208 |
1789 |
- 419 |
|
Розпоряджень міського голови |
1204 |
1277 |
+73 |
|
Рішень виконкому |
419 |
249 |
-170 |
|
Рішень міської ради |
585 |
263 |
-322 |
* - вхідна, вихідна кореспонденція
Звіт
про стан виконання в 2013 році отриманих документів
№ з/п |
Прізвище виконавця |
Всього опрацьовано доку-ментів |
В тому числі контрольних |
Вико-нано доку-ментів |
В тому числі контрольних |
Не ви-конано (термін минув) |
Вико-нано з пору-шен-ням |
1. |
О.Андріяшко |
11 |
2 |
11 |
2 |
- |
- |
2. |
М.Андрійчук |
122 |
25 |
122 |
25 |
- |
- |
3. |
Г.Бакай |
373 |
35 |
371 |
35 |
- |
- |
4. |
Л.Бурденюк |
25 |
7 |
25 |
7 |
- |
1 |
5. |
Т.Буртняк |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
6. |
І.Бежук |
4 |
1 |
4 |
1 |
- |
- |
7. |
І.Бойчук |
15 |
1 |
15 |
1 |
- |
- |
8. |
С.Варваров |
22 |
2 |
21 |
2 |
- |
- |
9. |
О.Вальдман |
35 |
3 |
35 |
3 |
- |
- |
10. |
В.Волошенюк |
85 |
21 |
85 |
21 |
- |
1 |
11. |
М.Грицан |
272 |
56 |
268 |
53 |
1 |
1 |
12. |
Г.Григорчук |
4 |
2 |
4 |
2 |
- |
1 |
13. |
Н.Геник |
1 |
- |
1 |
- |
- |
- |
14. |
Л.Галамейко |
47 |
22 |
46 |
21 |
- |
2 |
15. |
О.Гранда |
783 |
188 |
781 |
186 |
- |
- |
16. |
Г.Гурак |
327 |
76 |
327 |
76 |
- |
2 |
17. |
П.Данилейчук |
21 |
2 |
21 |
2 |
- |
- |
18. |
В.Данищук |
7 |
- |
6 |
- |
- |
- |
19. |
В.Дем’янів |
6 |
- |
6 |
- |
- |
6 |
20. |
Р.Джаман |
4 |
1 |
4 |
1 |
- |
- |
21. |
В.Дутчак |
2 |
- |
- |
- |
2 |
- |
22. |
Ю.Зінько |
14 |
2 |
13 |
2 |
- |
- |
23. |
Н.Іванова |
43 |
11 |
43 |
11 |
- |
- |
24. |
І.Івахнюк |
158 |
42 |
154 |
41 |
- |
2 |
25. |
І.Калиняк |
39 |
4 |
39 |
4 |
- |
1 |
26. |
Д.Кендзьор |
77 |
21 |
77 |
21 |
2 |
10 |
27. |
С.Кінаш |
55 |
8 |
55 |
8 |
- |
- |
28. |
В.Колесник |
171 |
39 |
170 |
38 |
- |
- |
29. |
І.Ковальський |
1 |
- |
1 |
- |
- |
- |
30. |
Т.Кухтар |
384 |
22 |
378 |
22 |
- |
- |
31. |
М.Кухтар |
3 |
2 |
3 |
2 |
- |
- |
32. |
М.Курянська |
21 |
1 |
21 |
1 |
- |
- |
33. |
О.Кротюк |
284 |
77 |
282 |
76 |
- |
4 |
34. |
М.Лазарович |
120 |
11 |
116 |
11 |
- |
- |
35. |
С.Лубоцька |
6 |
1 |
6 |
1 |
- |
- |
36. |
У.Мандрусяк |
224 |
33 |
224 |
33 |
- |
2 |
37. |
М.Мацьків |
10 |
5 |
8 |
3 |
- |
- |
38. |
М.Микитюк |
1 |
- |
1 |
- |
- |
- |
39. |
Г.Мисливчук |
3 |
1 |
3 |
1 |
- |
- |
40. |
В.Мисюга |
21 |
5 |
21 |
5 |
- |
- |
41. |
М.Михалушко |
740 |
180 |
732 |
179 |
6 |
7 |
42. |
В.Михайлищук |
46 |
7 |
45 |
7 |
- |
- |
43. |
М.Морозовська |
81 |
10 |
81 |
10 |
- |
- |
44. |
Б.Мондрик |
326 |
74 |
321 |
74 |
25 |
|
45. |
В.Оліградський |
34 |
7 |
34 |
7 |
- |
- |
46. |
О.Пархоменко |
4 |
1 |
3 |
1 |
2 |
- |
47. |
О.Панченко |
112 |
25 |
112 |
25 |
- |
- |
48. |
В.Пасічний |
1 |
1 |
1 |
1 |
- |
- |
49. |
Ю.Процюк |
312 |
68 |
308 |
66 |
4 |
27 |
50. |
І.Перцович |
1 |
- |
1 |
- |
- |
- |
51. |
М.Реп'ях |
249 |
42 |
246 |
41 |
- |
- |
52. |
І.Садов’як |
101 |
30 |
100 |
28 |
1 |
9 |
53. |
У.Савчук |
91 |
14 |
91 |
14 |
- |
- |
54. |
Л.Сончак |
450 |
7 |
450 |
7 |
- |
- |
55. |
В.Торос |
52 |
- |
52 |
- |
- |
- |
56. |
М.Фесюк |
2 |
1 |
2 |
1 |
- |
- |
57. |
О.Шмідль |
45 |
12 |
45 |
12 |
- |
- |
58. |
Н.Щербань |
7 |
7 |
7 |
- |
- |
- |
59. |
І.Юркевич |
8 |
1 |
8 |
1 |
- |
- |
60. |
І.Юзьків |
1 |
- |
1 |
- |
- |
1 |
61. |
Д.Якубенко |
17 |
7 |
17 |
7 |
- |
- |
Розгляд депутатських запитів та звернень за 2013 рік
№ п/п |
Виконавець |
Депутатські запити |
Депутатські звернення |
||||||
Доручено розглянути |
Розглянуто з порушенням терміну |
Доручено розглянути |
Розглянуто з порушенням терміну |
||||||
всього |
у % до загальної кількості |
всього від доручених до розгляду |
у % від доручених до розгляду |
всього |
у % до загальної кількості |
всього від доручених до розгляду |
у % від доручених до розгляду |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
1 |
ВУКМ |
57 |
67,2 |
3 |
5,25 |
84 |
42 |
- |
- |
2 |
Юридичний відділ |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
3 |
Відділ земельних відносин та обліку комунального майна |
3 |
3,5 |
- |
- |
14 |
7 |
- |
- |
4 |
Загальний відділ |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
5 |
Відділ кадрів |
- |
- |
- |
- |
2 |
1 |
1 |
50 |
6 |
Відділ державної реєстрації |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
7 |
Відділ культури |
1 |
1,18 |
- |
- |
2 |
1 |
- |
- |
8 |
Відділ інформаційної політики та зв’язків з громадськістю |
1 |
1,18 |
- |
- |
2 |
1 |
- |
- |
9 |
Відділ у справах молоді і спорту |
- |
- |
- |
- |
3 |
1,5 |
- |
- |
10 |
Організаційний відділ |
1 |
1,18 |
- |
- |
12 |
6 |
1 |
8,33 |
11 |
Відділ з питань надзви-чайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з право охорон-ними органами |
1 |
1,18 |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
12 |
Фінансове управління |
1 |
1,18 |
- |
- |
4 |
2 |
- |
- |
13 |
Управління освіти |
4 |
4,72 |
1 |
25 |
5 |
2,5 |
1 |
20 |
14 |
Управління праці та соці-ального захисту населення |
- |
- |
- |
- |
4 |
2 |
- |
- |
15 |
Управління архітектури та капітального будівництва |
5 |
5,8 |
- |
- |
20 |
10 |
1 |
5 |
16 |
Управління економіки |
- |
- |
- |
- |
10 |
5 |
- |
- |
17 |
Відділ державної реєстрації |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
18 |
КП «Коломияводоканал» |
- |
- |
- |
- |
2 |
1 |
1 |
50 |
19 |
КП «Муніципальна дружина» |
- |
- |
- |
- |
4 |
2 |
- |
- |
20 |
КП «Житлоінфоцентр» |
7 |
8,2 |
- |
- |
19 |
9 |
- |
- |
21 |
КП «Коломиятеплоенергія» |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
22 |
КП «Полігон Екологія» |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
23 |
Центральна районна аптека № 31 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
24 |
Районна санепідемстанція |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
25 |
Коломийське УЕГГ |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
26 |
Міський РЕМ |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
27 |
Прокуратура |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
28 |
МВ УМВС |
3 |
3,5 |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
29 |
Я. Гошій |
- |
- |
- |
- |
3 |
1,5 |
- |
- |
30 |
Т-во мисливців та рибалок |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
31 |
ПАТ «Укртелеком» |
1 |
1,18 |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
32 |
Коломийська СЕС |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
33 |
В. Тарновецький |
- |
- |
- |
- |
1 |
0,5 |
- |
- |
Разом: |
85 |
100 |
4 |
- |
201 |
98,49 |
5 |
- |
Примітка: Всього надійшло 81 запит та 178 звернень. Всі запити та звернення розглянуті, відповіді надані.
оргвідділ