НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Понеділок, 29 квітня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Звіт про роботу відділу кадрів Коломийської міської рад..."  № 3 від 28.01.2014р. 
Документ №3 від 28.01.2014р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

01.02.2014



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 28.01.2014р.  № 3
 

Звіт про роботу відділу кадрів Коломийської міської ради за

2013 рік

Керуючись статтею 40 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, заслухавши звіт начальника відділу кадрів міської ради Т.Кухтара про роботу відділу кадрів міської ради за 2013 рік, виконком міської ради


вирішив:

       

1. Звіт про роботу відділу кадрів Коломийської міської ради за 2013 рік взяти до відома (додається).

2. З метою підтримання належного професійного рівня посадовими особами при виконанні своїх службових обов’язків відділу кадрів Коломийської міської ради (Т.Кухтар) продовжувати роботу з працівниками щодо підвищення їх кваліфікації.

3. Керівникам структурних підрозділів міської ради проводити роботу з особами, які зараховані до кадрового резерву. В планах роботи передбачити вивчення і аналіз виконання законів України, нормативних актів, рішень міської ради і виконавчого комітету, систематичне навчання, участь у роботі семінарів, нарад, конференцій з питань діяльності органів місцевого самоврядування, стажування, залучення до розгляду відповідних питань, проведення перевірок, участь у підготовці проектів розпоряджень міського голови, рішень міської ради та виконкому.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому А.Грицана.



Перший заступник міського голови                                                                    Т.Яворський




ЗВІТ

про роботу відділу кадрів Коломийської міської ради за 2013 рік


Впроваджуючи державну кадрову політику відділ кадрів Коломийської міської ради (далі – Міська рада) забезпечує виконання та бере участь у вирішенні багатьох важливих завдань, які стосуються підготовки проектів нормативно-правових актів та застосуванні на практиці їх вимог з питань місцевого самоврядування; проведення конкурсів на заміщення вакантних посад, атестацій і щорічних оцінок виконання посадовими особами покладених на них обов’язків і завдань; статистичного і персонального обліку посадовців; прогнозування і планування потреб у кадрах для проходження служби в органах місцевого самоврядування; організації професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.

Постійно проводиться моніторинг нових нормативно-правових актів, що стосуються кадрової роботи в органах державної влади та органах місцевого самоврядування.

Систематично проводиться аналіз якісного складу посадових осіб з метою завчасного виявлення працівників, які найближчим часом досягають граничного віку перебування на службі, та підготовки дієвого кадрового резерву для їх заміщення.

Ведення кадрової роботи у міській раді та її виконавчих органах покладено на відділ кадрів міської ради, основним завданням якого є реалізація державної кадрової політики у міській раді.  Відділ кадрів міської ради веде роботу п'яти управлінь, тринадцяти відділів, двох служб та  двох центрів міської ради.

Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством, на конкурсній основі та з проведенням іспитів відповідно до розпорядження міського голови від 19.08.2011 № 164-к "Про затвердження порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб Коломийської міської ради".

Протягом 2013 року відділом готувались матеріали на засідання конкурсної комісії міської ради, оформлювалась необхідна документація, протоколи, тощо. З січня по грудень 2013 року проведено 6 конкурсів на заміщення 8 вакантних посад, в яких взяло участь загалом 20 бажаючих, 4 кандидати на заміщення вакантних посад, за рекомендацією конкурсної комісії, зараховані до кадрового резерву.

Прийняття на роботу до міської ради на посади службовців та обслуговуючого персоналу здійснюється міським головою одноособово, відповідно до вимог чинного законодавства.

Протягом 2013 року на службу у виконавчі органи міської ради прийнято 36 працівників, з них 17 посадових осіб, 17 фахівців та 2 робітників. 14 посадових осіб прийнято на конкурсній основі після проведення спеціальної перевірки, 2 – по переводу за результатами стажування, одна – у результаті обрання на посаду. На рівнозначні або вищі посади було переведено 22 посадові особи, в тому числі – 6 на керівні посади та звільнено із займаних посад 9 посадових осіб.

Новоприйняті посадові особи попереджені про обмеження, пов'язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, ознайомлені із Загальними правилами поведінки державних службовців та Правилами внутрішнього трудового розпорядку.

Здійснювався постійний контроль за своєчасним присвоєнням чергових рангів посадовим особам місцевого самоврядування, так 15 особам присвоєно чергові ранги посадових осіб місцевого самоврядування.

Також ведеться контроль за стажем служби в органах місцевого самоврядування посадових осіб і в разі потреби готуються розпорядження про встановлення надбавки за вислугу років, так у 2013 році 27 посадовим особам підвищено надбавку за вислугу років.

Протягом року проводилась робота щодо укладення та переукладення контрактів з керівниками комунальних підприємств, установ та організацій міста, що є в комунальній власності міста, в яких закінчувався термін, а також вносилися доповнення до них. У 2013 році всього укладено і переукладено 9 контрактів.

Здійснивши аналіз складу працівників виконавчих органів міської ради можна зазначити, що на сьогодні у виконавчих органах всього працює 181 працівник (24 перебуває у соціальних відпустках у зв'язку з вагітністю та пологам та по догляду за дитиною), з них – 158 посадові особи, 9 – службовці, 14 – обслуговуючий персонал.

Із загальної кількості посадових осіб: чоловіків – 30 %, жінок – 70 %. Віком до 27 років складають 14,5 % від загальної кількості посадових осіб, віком 28-34 роки – 27,8 %, віком 35-45 років – 24,7 % віком 46-54 роки – 23,9 %,  віком понад 55 років  – 9,1 %.

Аналіз вікового складу посадових осіб міської ради засвідчив, що найчисельнішою залишається вікова група 28-34 роки, яка становить 27,8 % загальної кількості посадових осіб, а це молоді працівники з уже наявним певним професійним досвідом.

За стажем праці розподіл посадових осіб в міській раді наступний:

       

       З повною вищою освітою працює 141 посадова особа, або 89,2 відсотка. З них: 6 – магістри державного управління, 5 – магістри державної служби.

Постійно на контролі перебуває питання підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування. Працівники направляються в Івано-Франківський обласний центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій та в інші заклади підвищення кваліфікації відповідно до планів-графіків навчань. Протягом 2013 року пройшли навчання на курсах підвищення кваліфікації 66 працівників міської ради.

Проводилась робота щодо направлення на навчання до вищих навчальних закладів, що здійснюють підготовку магістрів за спеціальностями освітньої галузі “Державна служба” та “Державне управління” посадових осіб місцевого самоврядування. Так у 2013 році скеровано на навчання за освітньо-професійними програмами підготовки магістрів за спеціальностями освітньої галузі “Державне управління” 2 посадових осіб. Загалом на даний час навчаються у Національній академії державного управління при Президентові України (м.Київ), її регіональному інституті (м.Львів) та Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу за спеціальностями “Державна служба” та “Державне управління” 13 посадових осіб.

Крім того набуло доброї практики проводити внутрішні семінари-навчання працівників міської ради, на яких розглядаються найбільш важливі теми, що стосуються діяльності міської ради та зміни, які відбулися в законодавстві.

Відділом кадрів забезпечується не тільки планування службової кар’єри, а й аналіз ефективності роботи персоналу. Ця робота пов’язана з проведенням щорічної оцінки діяльності посадових осіб та їх атестації.

Так, у січні-лютому 2013 року була проведена щорічна оцінка виконання посадовими особами міської ради покладених на них завдань і обов’язків у 2012 році. За результатами проведеного оцінювання із загальної кількості посадових осіб, які підлягали щорічному оцінюванню (103), підсумкова оцінка  "висока" була виставлена 32 посадовим особам, решті – "добра". У жовтні – листопаді 2013 року проведена атестація посадових осіб місцевого самоврядування, якій підлягали 102 посадові особи. Згідно графіку проведення атестації відбулося 8 засідань атестаційної комісії міської ради. Результати проведеної атестації засвідчили  про відповідний професійний рівень посадових осіб місцевого самоврядування, так із 102 атестованих – 101 відповідає займаній посаді і лише 1 - відповідає займаній посаді за умови покращення виконання посадових обов’язків.

Одним із основних напрямків роботи з кадрами є застосування до працівників заходів заохочення. Так, протягом 2013 року 5 працівників нагороджено обласними відзнаками, 5 працівників – відзнаками міського голови та 6 – грамотами міського голови.

Загалом відділом кадрів підготовлено 54 розпорядження міського голови про нагородження різного роду відзнаками міського голови, в яких 296 осіб нагороджено грамотами та 17 відзнаками міського голови.

Що стосується дисциплінарної практики, то протягом 2013 року за неналежне виконання посадових обов’язків притягнуто до дисциплінарної відповідальності 18 посадових осіб (11 керівників та 7 спеціалістів), з них 4 оголошено догану та 14 затримано  до одного року у присвоєнні чергового рангу.

Одним із напрямків забезпечення ефективної та якісної роботи виконавчих органів міської ради є формування дієвого кадрового резерву, який створюється для заміщення вакантних посад та просування по службі посадових осіб органів місцевого самоврядування.

Розпорядженням міського голови від 31.12.2013 №392-к/тр затверджено кадровий резерв на заміщення вакантних посад на 2014 рік, до якого зараховано як молодих спеціалістів, так і професійно підготовлених працівників, які успішно справляються з виконанням посадових (службових) обов’язків, виявляють ініціативу, володіють навичками роботи на комп’ютері, мають організаторські здібності, необхідні для виконання посадових обов’язків.

Поряд із вказаним, на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 1997 року № 918 «Про програму розроблення та впровадження єдиної державної комп’ютерної системи «Кадри» облікові дані посадових осіб виконавчих органів районної у місті ради вносяться до  комп’ютерної системи «Картка» підсистеми «Кадри», метою якої є вдосконалення роботи, що проводиться у сфері обліку, навчання та інформування посадових осіб органів місцевого самоврядування.

У звітному періоді зареєстровано 664 заяви громадян з кадрових питань, за результатами розгляду яких, а також в межах визначених законодавством повноважень міським головою видано 1014 розпоряджень з кадрових питань.

Окремо слід звернути увагу на дотримання вимог антикорупційного законодавства у виконавчих органах міської ради.

Відповідно до статті 12 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» забезпечено подання до 01.04.2013 року посадовими особами декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2012 рік і здійснено організаційні заходи щодо збору декларацій.

Відповідно до указу Президента України від 25.01.2012р. № 33/2012 "Про Порядок організації спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування" (із змінами) щодо осіб, по яких прийнято рішення про призначення на посади проводиться спеціальна перевірка відомостей наданих кандидатами. Таким чином усі посадові особи, які призначені на посади протягом 2013 року пройшли спеціальну перевірку.

На виконання розпоряджень та доручень обласної державної адміністрації, листів управління державної служби в Івано-Франківській області відділом кадрів міської ради подається:

  • щотижнево інформація про кадрові зміни в міській раді;
  • щомісячно інформація про наявні вакантні посади;
  • щоквартально інформація про проведену роботу з виконання розпорядження голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 30.12.2010р. № 912 «Про виконання завдань у сфері державної кадрової політики»;
  • щоквартально інформація про витрати міської ради на відрядження працівників за кордон.


Начальник відділу кадрів міської ради                                                                Т.Кухтар



2011-2024 © Всі права застережено.