НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
01.02.2014
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2013 році |
Заслухавши і обговоривши питання про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2013 році та керуючись вимогами Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», виконком міської ради
в и р і ш и в:
1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2013 році взяти до відома.
2. Першому заступнику, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому, керівникам структурних підрозділів міської ради:
2.1. Враховувати у планах соціально-економічного і культурного розвитку пропозиції і зауваження, висловлені громадянами в письмових зверненнях та під час особистих і виїзних прийомів.
2.2. При формуванні бюджету міста на 2014 рік врахувати потреби фінансового забезпечення на вирішення актуальних проблем, порушених громадянами у зверненнях.
2.3. Продовжувати роз’яснювальну роботу серед населення, інформувати про стан справ у місті, про заходи, які вживаються для подолання існуючих проблем активно використовуючи для цього «круглі столи», громадські слухання, міські засоби масової інформації та телебачення.
2.4. Посилити контроль за розглядом звернень, що надійшли на виконання до міської ради від органів влади вищого рівня, Урядової «гарячої» телефонної лінії.
2.5. Не допускати хибної практики направлення скарги громадянина для розгляду тим органом або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються.
2.6. Вживати всіх заходів щодо скорочення кількості повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня.
2.7. Забезпечити особливо уважне ставлення до розгляду звернень пільгової категорії населення.
3. Головному спеціалісту загального відділу міської ради Якубенко Д.Р.:
3.1. Довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2013 році надіслати в структурні підрозділи міської ради, комунальні підприємства, міські установи, підприємства, організації для розгляду та врахування в роботі.
3.2. І надалі здійснювати постійний моніторинг та контроль за станом розгляду звернень громадян у структурних підрозділах міської ради, комунальних підприємствах, міських підприємствах, установах та організаціях. Щоквартально результати аналізу розміщувати на веб-сайті міської ради.
Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.
3.3. Розробити графік виїзних прийомів керівництвом міської ради на перше півріччя 2014 року та забезпечити належну організацію за його дотриманням.
3.4. Здійснити перевірки дотримання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах міської ради відповідно до графіку затвердженого розпорядженням міського голови від 20.11.2013 № 239-р. За результатами перевірок підготувати доповідні записки.
3.5. Результати роботи із зверненнями громадян у 2013 році розмістити на веб-сайті міської ради.
4. Зобов’язати керівників структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств та рекомендувати керівникам міських підприємств, установ та організацій:
4.1. Проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян у 2013 році та за наслідками вжити необхідних заходів щодо усунення конкретних причин, що призвели до повторних звернень громадян та звернень до органів влади вищого рівня.
4.2. Забезпечити постійний контроль за станом роботи зі зверненнями громадян та взяти до уваги, що кожний факт не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до їх компетенції, посадової чи службової особи, є підставою для притягнення винних до встановленої законодавством відповідальності.
4.3. Не допускати протермінування розгляду звернень громадян та надавати у встановлений законом строк вичерпні, аргументовані письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду, принципово реагувати на факти порушень термінів розгляду звернень громадян.
4.4. Забезпечити виконання вимог статей 7 та 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині дотримання 5-ти та 15-ти денного терміну розгляду.
5. Начальникам управління архітектури, містобудування та капітального будівництва Процюку Ю.А., відділу управління комунальним майном Михалушко М.Я., відділу земельних відносин та обліку комунального майна Мондрику Б.Й. вжити додаткових заходів для підвищення виконавської дисципліни у підпорядкованих відділах.
6. Начальникам структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян, щоквартально, не пізніше 10 числа наступного за звітним, подавати головному спеціалісту загального відділу міської ради Д.Якубенко статистичні звіти про роботу із зверненнями громадян.
7. Відділу інформаційної політики та зв’язків з громадськістю міської ради (М.Реп’ях) і надалі вести облік виступів керівників міської ради та її структурних підрозділів по місцевому телебаченню ТРК “НТК» та зустрічей з громадою міста. Результати зустрічей оприлюднювати на веб-сайті міської ради.
8. Рішення виконкому від 30.07.2013р. № 122 зняти з контролю.
9. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - загальний відділ міської ради (Д. Якубенко).
10. Начальникам структурних підрозділів міської до 01.03.2014 р. надати головному відповідальному виконавцю інформацію про виконання даного рішення з долученням копій наказів про притягнення до відповідальності осіб, які допустили прояви тяганини, порушення термінів розгляду тощо.
11. Контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому А. Грицана.
Перший заступник міського голови Т.Яворський
Довідка
про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2013 році
Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:
забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії керівництвом міської ради та цілодобової служби оперативних чергових «служби - 05»;
затверджено графік особистого прийому громадян, прийому громадян з особистих питань щосуботи та виїзних прийомів керівництвом міської ради;
планами роботи передбачено здійснення перевірок у структурних підрозділах міської ради та комунальних підприємствах міста.
Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в лютому на засіданні виконкому слухалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2012 році», а в липні «Про розгляд і вирішення звернень громадян в І півріччі 2013 року». Прийнято відповідні рішення. Також, дане питання 15.02.2013 р. та 12.04.2013 р. розглядалося на нарадах у керуючого справами виконкому.
З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.
З метою надання методичної допомоги в роботі із зверненнями громадян, в звітному періоді відповідно до затвердженого графіку, було здійснено перевірку з питання додержання законодавства про звернення громадян в управлінні економіки, відділі управління комунальним майном міської ради та КП “Коломияводоканал”.
Продовжила свою роботу постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. Відбулося 9 засідань комісії.
На веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ «Звернення громадян», де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень, графіки прийому керівництва міської ради, обласної ради, обласної державної адміністрації та інформація про особисті прийоми громадян керівництвом міської ради. Також розміщені інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян.
В 2013 році організовано 13 особистих прийомів з міським головою, на яких побувало 191 громадянин, опрацьовано 161 звернення. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 245 мешканців міста. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради.
Розпорядженням міського голови затверджено графік виїзних прийомів керівництва міської ради. З початку року проведено 8 виїзних прийомів на яких зафіксовано 39 звернень. Виїзні прийоми відбулися у Коломийському медичному коледжі, гімназії ім. М.Грушевського, СШ І-ІІІ ступенів №1 імені В.Стефаника, ЗОШ І-ІІ ступенів № 6, ТзОВ «Коломийський бетон», ТзОВ ЗПК «ЮМАС», КП «Полігон-Екологія».
У звітному періоді міський голова провів зустрічі з педагогічними колективами 10 загальноосвітніх шкіл, вищих учбових закладів та з жителями 4 мікрорайонів міста, на яких розповів про плани щодо розвитку міста в майбутньому, відповів на запитання педагогів, студентів та жителів міста.
З метою здійснення додаткових заходів спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань що їх турбують, по місцевому телебаченню ТРК «НТК» з початку року проведено прямі ефіри з міським головою 15.03.2013 та 05.09.2013 року, а також, за участю міського голови 24.02.2013 та 19.12.2013 року відбулося ток-шоу «Коломия думає». Відбулися також прямі ефіри, в яких брали участь заступник міського голови М. Білоус, начальник управління освіти М.Грицан, директор КП «Коломияводоканал» І.Калиняк, директор КП «Коломияжитлоінфоцентр» В.Михайлищук, начальник відділу управління комунальним майном М.Михалушко, що позитивно сприяло налагодженню зворотнього зв’язку між міською радою і жителями міста та дозволило оперативно вирішувати проблемні питання.
В 2013 році до Коломийської міської ради надійшло 1102 звернення, що на 303 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року. З них: на особистому прийомі зареєстровано - 180 звернень (на 19 менше), надійшло поштою - 861 звернення (на 256 менше).
Протягом звітного періоду зменшилася на 27 кількість звернень через органи влади вищого рівня і склала 61 (5.5 % від загальної кількості звернень). З них: від Секретаріату Президента України – 10 звернень, Кабінету Міністрів України 6, 42 - з обласної державної адміністрації та - 3 звернення від інших органів влади. За результатами розгляду вирішено позитивно 10 звернень, 1 відмовлено, на 48 звернень дано роз’яснення та 2 звернення перебувають в стадії розгляду. До органів влади вищого рівня звернулося 20 заявників пільгових категорій населення.
Громадяни міста звернулися передусім з заявами та клопотаннями – 1088
(98.7% від загальної кількості звернень), скаргами – 10 та з 4 пропозиціями. За результатами розгляду: вирішено позитивно – 412 звернення, роз’яснено по суті – 617, 8 - відмовлено, решту 65 звернення перебувають на розгляді та додатковому контролі. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені за звітний період становить 93.3% від загальної кількості.
Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 1122 питання. Одними із основних питань з якими звертаються мешканці міста є питання комунального господарства, землекористування і землевпорядкування та соціального захисту, які склали відповідно 333, 155 та 112 звернення. Актуальними залишаються питання: надання житла, архітектури та містобудування і інші.
В 2013 році до міської ради звернулося 1891 громадян з урахуванням колективних звернень. Колективних звернень надійшло - 116, що становить 10.5% від загальної кількості.
Вжитими заходами у 2013 році вдалося зменшити кількість отриманих повторних звернень, що становить 1.3% від загальної кількості і на 14 звернень менше ніж за 2012 рік.
В міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій: учасники війни та бойових дій – 24 особи, ветерани праці та пенсіонери - 60, інваліди загального захворювання - 64, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС - 12, одинокі матері та багатодітні сім’ї - 11, мати –героїня - 2 та інші громадяни, які потребують соціального захисту. Таких звернень надійшло 135 і їх питома вага за звітній період становить 12.2% від загальної кількості.
Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. З початку року малозабезпеченим жителям міста за кошти міського бюджету виділено грошову допомогу в розмірі 200440 грн. Додатково надавалася допомога в розмірі 15000 грн. потерпілим від пожежі.
Для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує продовжувала функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05”. Цього року послугами “служби – 05” скористалося 242 мешканці міста. Щоп’ятниці з 14.00 до 15.00 діє «гаряча» телефонна лінія з керівництвом міської ради, графіки якої затверджуються щоквартально. Протягом звітного періоду відбулося 39 “гарячих” телефонних ліній.
Громадяни продовжують активно звертатися на Урядову «гарячу» телефонну лінію. З початку року міською радою опрацьовано 144 вищезгаданих звернень. Як показав аналіз, це вдвічі більше, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Основними питаннями з якими звертаються громадяни на Урядову «гарячу» телефонну лінію є питання комунального господарства (36 звернень), соціального захисту населення (25), земельні питання (13), медицини (11), заборгованості по зарплаті (7), питання освіти (7) та інші.
Хочеться відмітити високий рівень виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян в управліннях праці та соціального захисту населення, освіти та економіки, у відділах юридичному, загальному, організаційному та відділі з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.
Однак, через недостатню вимогливість до розгляду звернень громадян в окремих відділах та управліннях міської ради зустрічаються непоодинокі випадки формалізму та бюрократії, що не дає змоги значно скоротити кількість звернень до вищестоящих органів влади та кількість громадян, що бажають побувати на прийомі у міського голови і в такий спосіб задовільнити свої законні вимоги.
Проведений аналіз свідчить, що продовжують мати місце випадки порушення ст. 20 Закону України “Про звернення громадян” в частині, коли звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються в термін не пізніше п’ятнадцяти днів від їх надходження та ст.7 коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін, або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же п’ятиденний термін повертається заявникові.
Незважаючи на вжиті заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян не вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків визначених законодавством. З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради у звітному періоді, 7 звернень розглянуто з порушенням терміну розгляду, що становить 0.6% від загальної кількості та на 4 звернення більше ніж у минулому році, зокрема:
- в управлінні архітектури, містобудування та капітального будівництва звернення Федорук І.І. з приводу незаконного ведення будівництва розглянуто з порушенням термінів на 10 днів, звернення Бурдяк Л.М. про незаконне зведення підсобного об’єкту (13 днів), звернення Бойчук М.М. до міжрайонної прокуратури про незаконне встановлення малої архітектурної форми (2 дні) та звернення Данилюк О.М. про недоцільність добудови до квартири (3 дні).
- у відділі управління комунальним майном звернення Харченко С.П. щодо незаконного встановлення гаража (6 днів), та колективне звернення жителів буд. № 7 по вул. Куліша також про встановлення гаража ( 6 днів).
- у відділі земельних відносин та обліку комунального майна – звернення Молотковського Б.М. з приводу земельного спору (3 дні).
Залишається незадовільним розгляд звернень, які перебувають на додатковому контролі, так станом на 13.01.2014 року у відділі управління комунальним майном та КП» «Житлоінфоцентр» залишені на додатковому контролі:
- 2010 рік – 6 звернень
- 2011 рік – 16 звернень
- 2012 рік – 24 звернення
- 2013 рік - 23 звернення
Головний спеціаліст загального відділу Д. Якубенко
Дані
про звернення громадян, що надійшли до міської ради у 2013 році в порівнянні з 2012 роком
Таблиця 1
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою |
Кількість звернень на особистому прийомі |
Кількість звернень з вищестоящих органів влади |
З них: |
||||||||||||||||||||||||||||
Повторних |
Колективних |
Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій |
Від інвалідів І,ІІ, ІІІ групи |
Від ветеранів праці |
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь |
Від учасників ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС, осіб потерпілих від Чорно-більської катастрофи |
||||||||||||||||||||||||||
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
різниця |
1404 |
1102 |
-302 |
1120 |
861 |
-259 |
199 |
180 |
-19 |
85 |
61 |
-24 |
29 |
14 |
-15 |
147 |
116 |
-31 |
30 |
24 |
-6 |
41 |
64 |
+ 29 |
41 |
70 |
+29 |
19 |
13 |
-6 |
4 |
12 |
+8 |
кількість питань порушених у зверненнях |
У тому числі питаннях: |
||||||||||||||||||||||||||||
Аграрної політики і земельних відносин |
Транспорту і зв’язку |
Фінансової, податкової, митної політики |
Соціального захисту |
Праці і заробітної плати |
Охорони здоров’я |
Комунального господарства |
Житлової політики |
Екології та при-родних ресурсів |
|||||||||||||||||||||
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
1422 |
1122 |
-320 |
170 |
155 |
-15 |
35 |
20 |
-15 |
4 |
3 |
-1 |
67 |
112 |
+45 |
12 |
18 |
-6 |
4 |
17 |
+13 |
357 |
333 |
-24 |
65 |
67 |
+2 |
5 |
2 |
-3 |
У тому числі питаннях: |
||||||||||||||||||||||||||
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
Сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
Освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльність об’єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин |
Діяльність центральних органів виконавчої влади |
Діяльність місцевих органів виконавчої влади |
Діяльність органів місцевого самовряду-вання |
Державного будівництва, адміністратив-но-територіаль-ного устрою |
Інші |
||||||||||||||||||
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
2012 |
2013 |
Різниця |
7 |
14 |
+7 |
8 |
14 |
+6 |
13 |
17 |
+4 |
0 |
2 |
+2 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
0 |
2 |
7 |
+5 |
0 |
0 |
0 |
671 |
339 |
-324 |
Дані про звернення громадян, які надійшли у відділи та управління міської ради та комунальні підприємства міста у 2013 році в порівнянні з 2012 роком
Таблиця 2
Кількість всіх звернень |
Звернення з міської ради |
Звернення які на-дійшли безпо-середньо у відділ |
На особистому прийомі керівників відділів чи управлінь |
Повторних |
Колективних |
Заявників пільгової категорії |
Задоволено |
Відмовлено |
Роз'яснено |
В стадії розгляду |
Розглянуто з порушенням терміну |
|||||||||||||
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 2012 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
2012 |
2013 |
|
КП «Житлоінфоцентр» |
2007 |
672 |
113 |
91 |
1788 |
532 |
106 |
49 |
15 |
16 |
360 |
77 |
570 |
134 |
814 |
247 |
16 |
2 |
569 |
205 |
608 |
218 |
0 |
0 |
Управління праці та соціального захисту населення |
855 |
805 |
72 |
105 |
519 |
449 |
264 |
251 |
7 |
28 |
0 |
3 |
779 |
730 |
542 |
339 |
7 |
9 |
95 |
165 |
211 |
292 |
0 |
0 |
Відділ земельних відносин та обліку комунального майна |
821 |
420 |
126 |
143 |
666 |
233 |
29 |
44 |
5 |
5 |
2 |
9 |
36 |
13 |
372 |
38 |
44 |
35 |
180 |
168 |
225 |
179 |
0 |
1 |
Управління архітектури, містобудування та кап. будівництва |
636 |
768 |
98 |
98 |
450 |
580 |
88 |
90 |
3 |
3 |
15 |
11 |
0 |
2 |
393 |
435 |
9 |
79 |
224 |
212 |
10 |
42 |
0 |
4 |
Відділ управління комунальним майном |
591 |
408 |
244 |
225 |
243 |
91 |
104 |
92 |
9 |
11 |
70 |
42 |
51 |
39 |
303 |
160 |
0 |
1 |
246 |
224 |
42 |
21 |
0 |
2 |
Управління економіки |
201 |
162 |
81 |
60 |
0 |
0 |
120 |
102 |
8 |
3 |
11 |
11 |
58 |
59 |
99 |
56 |
0 |
0 |
100 |
105 |
2 |
1 |
0 |
0 |
Служба у справах дітей |
167 |
209 |
4 |
6 |
157 |
195 |
6 |
8 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
167 |
209 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
КП «Коломияводоканал» |
79 |
73 |
10 |
2 |
23 |
11 |
46 |
60 |
1 |
0 |
5 |
4 |
0 |
1 |
61 |
19 |
0 |
0 |
18 |
52 |
0 |
2 |
0 |
0 |
Управління освіти |
33 |
40 |
16 |
17 |
6 |
12 |
11 |
11 |
0 |
0 |
4 |
6 |
4 |
3 |
6 |
14 |
1 |
0 |
26 |
26 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Відділ культури і туризму |
20 |
7 |
7 |
1 |
0 |
0 |
13 |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
11 |
4 |
0 |
0 |
9 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ВСЬОГО: |
5410 |
3564 |
771 |
748 |
3852 |
2103 |
787 |
713 |
48 |
66 |
467 |
163 |
1498 |
981 |
2768 |
1521 |
77 |
126 |
1467 |
1160 |
1098 |
755 |
0 |
7 |