НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вівторок, 14 травня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про затвердження Положення про порядок використання еле..."  № 4732-63/2020-63 від 25.06.2020р. 
Документ №4732-63/2020 від 25.06.2020р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про затвердження Положення про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення міської ради  №3789-47/2019 від 27.06.2019р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

29.06.2020



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(63  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 25.06.2020р.  № 4732-63/2020-63
 


Про затвердження Положення про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»


З метою впорядкування використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», наказ ДП «ПРОЗОРРО» від 17.04.2020 №18 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19.03.2019 року №10 (зі змінами)», керуючись Законом України  «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада


в и р і ш и л а:

        1. Затвердити Положення про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».

2. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від  27.06.2019  №3789-47/2019 «Про затвердження Положення про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»».

3. Організацію виконання  рішення покласти на заступників міського голови і керуючого справами виконавчого комітету міської ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

4. Контроль за виконанням цього рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного  розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Роман Крутко).




Міський голова                                                                                                     Ігор Слюзар



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 25.06.2020 р. №4732-63/2020


Положення

про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3

Закону України «Про публічні закупівлі»


1. Загальні положення


    1. Положення визначає порядок використання електронної системи закупівель у зв’язку із введенням в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, замовник повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та може використовувати електронну систему закупівель, у тому числі електронні каталоги для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.


1.2. Це Положення розроблене на підставі  частини 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», наказів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування», від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», від 17.03.2016 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», враховуючи наказ ДП «ПРОЗОРРО» від 17.04.2020 №18 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19.03.2019 року №10 (зі змінами)» та Регламенти авторизованих електронних майданчиків.


1.3. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 17.04.2020 №18 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19.03.2019 року №10 (зі змінами)», наведені нижче терміни:

закупівля — придбання товарів, послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, шляхом здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про закупівлю;

допорогові закупівлі – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», або суб’єктом підприємницької діяльності, що не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» на будь-яку суму»;

замовник закупівлі — це Коломийська міська рада та її структурні підрозділи із статусом юридичної особи, визначені в частині 1 статті 2 Закону, а також комунальні підприємства, установи та заклади, в яких комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків;

не замовник в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» - юридичні особи, інші суб’єкти підприємницької діяльності, що не відповідають критеріям, визначеним у статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»;

переможець — учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем;

пропозиція учасника — пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником;

учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією;

електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами;

авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;

електронний каталог - систематизована база актуальних пропозицій, що формується та супроводжується централізованою закупівельною організацією в електронній системі закупівель та використовується замовником з метою відбору постачальника товару (товарів), вартість якого (яких) є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3  Закону;

товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;

роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;

послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.


1.4. Під час проведення закупівлі в електронній системі закупівель інформація розміщується українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Використання латинських та інших символів при написанні українських слів не допускається.

Інформація може бути додатково розміщена англійською мовою за наявності відповідних функціональних можливостей авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика. При цьому інформація, що розміщена українською мовою, є автентичною.

Доступ користувачів до інформації про закупівлі, а також надання можливості замовникам, комунальним підприємствам, установам та закладам, в яких комунальна частка у статутному капіталі становить 50 і більше відсотків, проводити закупівлі і учасникам брати участь у закупівлях здійснюється відповідно до Порядку функціонування системи електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166. 


1.5. Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ.


1.6. Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України.


1.7. Замовник має право зареєструватись на декількох авторизованих електронних майданчиках.


1.8. Всі замовники, комунальні підприємства, установи та заклади, в яких комунальна частка у статутному капіталі становить 50 і більше відсотків зобов'язані:

- дотримуватися вимог цього положення;

- здійснювати закупівлі відповідно до річного плану закупівель та безоплатно оприлюднювати їх на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно до вимог ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі», звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі»,  а також забезпечити оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 17.04.2020 №18 «Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19.03.2019 року №10 (зі змінами)».


2. Сфера застосування Положення


2.1. Положення застосовується Замовником закупівлі у разі використання електронної системи закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт.


2.2. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3  Закону України «Про публічні закупівлі», замовники обов’язково оприлюднюють звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».


2.3. Під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3  Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт для укладення договору.


3. Порядок здійснення закупівель

3.1. Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів.


3.2. Під час здійснення закупівель Замовник повинен дотримуватися таких принципів здійснення закупівель визначених Законом:

3.2.1. добросовісна конкуренція серед учасників;

3.2.2. максимальна економія та ефективність;

3.2.3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;

3.2.4. недискримінація учасників;

3.2.5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;

3.2.6. запобігання корупційним діям і зловживанням.


3.3. Закупівля в електронній системі закупівель передбачає такі етапи:

3.3.1. оголошення про проведення закупівлі;

3.3.2. період уточнення інформації, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі;

3.3.3. подання пропозицій учасниками;

3.3.4. електронний аукціон;

3.3.5. розгляд пропозицій учасників;

3.3.6. визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі.


3.4. Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:

3.4.1. найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія;

3.4.2. назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);

3.4.3. інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;

3.4.4. кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт

чи надання послуг;

        3.4.5. строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

3.4.6. умови оплати;

3.4.7. очікувана вартість предмета закупівлі;

3.4.8. період уточнення інформації про закупівлі (не менше трьох робочих днів);

3.4.9.кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні);

3.4.10. перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;

3.4.11. розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);

3.4.12. розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);   

3.4.13. розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0.5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.

Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.


3.5. Замовник має можливість вносити зміни в інформацію та документи щодо закупівлі до початку етапу подання пропозицій учасників. Уся історія внесених змін зберігається і доступна для перегляду користувачами. Якщо зміни вносяться до інформації і документів, які були завантажені окремими файлами, такі зміни додатково завантажуються у ЕСЗ окремими файлами.


3.6. Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.

Звернення щодо роз’яснення та/або вимога формуються лише в текстовому вигляді без можливості приєднання файлів.

Усі питання/відповіді зберігаються в ЕСЗ та є доступними всім користувачам для перегляду. Інформація стосовно автора звернення щодо роз’яснення та/або вимоги в ЕСЗ є анонімною та не розкривається.

Питання учасників є анонімними до закінчення аукціону. З метою збереження анонімності замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі.


3.7. На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.

Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.


3.8. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.

Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону.

ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію до закінчення строку її подання, встановленого замовником.


3.9. Інформація, зазначена у пунктах 3.4, 3.5, 3.6 цього розділу, яка подається окремими файлами повинні мати розширення «.doc», «.docx», «.ppt», «.pptx», «.pdf», «.jpeg», «.png» та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.


4. Порядок проведення аукціону


4.1. Дата та час електронного аукціону призначаються ЕСЗ автоматично.

Перед початком етапу електронного аукціону ЕСЗ автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни пропозицій учасників. Інформація про учасників та їх пропозиції є закритою до закінчення етапу електронного аукціону.

Якщо на етапі подання пропозицій учасників подано більше ніж одна пропозиція, ЕСЗ активує єдиний модуль «Аукціон». Якщо на етапі подання пропозицій учасників подано одну пропозицію, то ЕСЗ автоматично переходить до етапу розгляду пропозицій учасників.

Усі користувачі мають можливість у режимі онлайн (on-line) спостерігати за ходом електронного аукціону.


4.2. Доступ учасників до єдиного модуля «Аукціон» здійснюється через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.


4.3. Перед початком електронного аукціону ЕСЗ робить паузу 5 хвилин після чого автоматично оголошує раунд. У кожному раунді учасники в порядку, що визначається від пропозиції з найвищої до найнижчої ціни/приведеної ціни, а для пропозицій з однаковими цінами/приведеними цінами — першою наданою пропозицією, протягом 2 хвилин мають можливість знизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни.

Під час раунду до завершення часу подання ціни пропозиції учасник має можливість змінювати ціну/приведену ціну своєї пропозиції. У разі, якщо учасником не здійснюються дії щодо зміни ціни/приведеної ціни його пропозиції, ЕСЗ зберігається попередня ціна/приведена ціна пропозиції учасника і надається можливість наступному учаснику подати ціну/приведену ціну його пропозиції.

Аукціон проводиться в три етапи (раунди), пауза між раундами складає 2 хвилини.


5.  Розгляд пропозицій, визначення  переможця та укладення договорів


5.1. На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни.

Документи замовника з інформацією щодо переможця закупівлі та/або відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції завантажуються ним в ЕСЗ окремими файлами.

Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника, у разі відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, визначається ЕСЗ автоматично. При цьому замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі.


5.2. Інформацію про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.

Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше, ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, замовник зобов’язаний надати йому відповідь.


5.3. На етапі визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі замовником, у разі прийняття замовником рішення про визначення переможця закупівлі, в ЕСЗ публікується повідомлення про намір укласти договір про закупівлю шляхом завантаження окремого файлу та ЕСЗ формується інформація про переможця закупівлі (назва переможця закупівлі, ціна його остаточної пропозиції, документи щодо пропозиції).


6. Відміна Закупівлі чи визнання її такою, що не відбулася


6.1. Відмінити Закупівлю може виключно Замовник зазначивши підстави про таку відміну шляхом заповнення відповідних полів та завантаження окремого файлу з відповідною інформацією та у разі, якщо всі учасники Закупівлі були дискваліфіковані.


6.2. У разі, якщо до кінця завершення строку подання пропозицій учасників не зареєстровано жодну пропозицію, ЕСЗ автоматично визначає закупівлю такою, що не відбулася.


7. Оскарження результатів закупівель


7.1 Оскарження результатів закупівлі здійснюється відповідно до діючого законодавства України, а також Регламенту Авторизованого електронного майданчика.


8. Прикінцеві положення


8.1. Положення набирає чинності з дня його прийняття та діє у межах, які не суперечать законодавству України та Регламенту Авторизованого електронного майданчика.



2011-2024 © Всі права застережено.