НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Середа, 08 травня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про Бюджетний регламент Коломийської міської ради..."  № 4728-63/2020-63 від 25.06.2020р. 
Документ №4728-63/2020 від 25.06.2020р. Внесено зміни
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про внесення змін до рішення міської ради від 25.06.2020 р. №4728-63/2020 "Про Бюджетний регламент Коломийської міської ради"
Рішення міської ради  №1176-19/2021 від 29.09.2021р. Внесено зміни в інший нормативний акт

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

29.06.2020



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(63  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 25.06.2020р.  № 4728-63/2020-63
 

Про Бюджетний регламент

Коломийської міської ради


       На виконання наказу Міністерства фінансів України від 31.03.2019 року № 228 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо підготовки та затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу на місцевому рівні» та з метою упорядкування процесів формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, що здійснюються органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду, а також регламентації взаємовідносин між різними учасниками бюджетного процесу, відповідно до п.10 ч.1 ст.7  Бюджетного кодексу України, ст.26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада


вирішила


  1. Затвердити Бюджетний регламент Коломийської міської ради (додається).
  2. Установити, що у разі внесення змін до структури міської ради та її виконавчих органів, виконавцями відповідних положень Бюджетного регламенту є їх правонаступники.
  3. Організацію виконання рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради (Ганна Бакай ).
  4. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально – економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин.
  5. Рішення набирає чинності з дня його оприлюднення на офіційному веб-сайті міської ради.




Міський голова                                                                                                          Ігор Слюзар


Додаток

до рішення міської ради «Про Бюджетний регламент Коломийської міської ради»

від 25.06.2020 р. №4728-63/2020




БЮДЖЕТНИЙ РЕГЛАМЕНТ

КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


РОЗДІЛ I.

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


Стаття 1. Бюджетний регламент Коломийської міської ради (далі – Бюджетний регламент) визначає організаційно - процедурні питання щодо підготовки, складання, розгляду, затвердження, виконання бюджету (включаючи внесення змін до рішення про бюджет), звітування про його виконання, а також контролю за дотриманням бюджетного законодавства.

Стаття 2. Метою Бюджетного регламенту є упорядкування процесів (механізму) формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, що здійснюються Коломийською міською радою, її виконавчими органами і підрозділами протягом бюджетного періоду, залучення громадськості до обговорення рішень, які стосуються бюджету міської  ОТГ, а також регламентації взаємовідносин між різними учасниками бюджетного процесу .

Стаття 3. Бюджетний регламент розроблений відповідно до Конституції України, з урахуванням положень Бюджетного кодексу України, Податкового кодексу України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про статус депутатів місцевих рад», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про доступ до публічної інформації», «Про відкритість використання публічних коштів», «Про звернення громадян» та інших нормативно – правових актів України що регулюють бюджетні відносини, який упорядковує процеси формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій,  що здійснюються Коломийською міською радою, її виконавчими органами протягом бюджетного періоду, а також регламентує взаємовідносини між різними учасниками бюджетного процесу.

Учасниками бюджетного процесу Коломийської міської ОТГ, згідно Бюджетного кодексу України, є органи, установи та посадові особи, наділені бюджетними повноваженнями (правами та обов’язками з управління бюджетними коштами) – міська рада, управління освіти, департамент соціальної політики, управління культури, відділ молоді та спорту, управління комунальним господарством, фінансове управління.

Стаття 4. Структура Бюджетного регламенту :

- складання прогнозу та проекту бюджету  міської ОТГ;

- розгляд проекту рішення про бюджет міської ОТГ та затвердження рішення про бюджет  міської ОТГ;

- організація виконання  бюджету та  внесення змін до рішення про бюджет  міської ОТГ);

- підготовка та розгляд звіту про виконання бюджету  міської ОТГ.


РОЗДІЛ II.

СКЛАДАННЯ ПРОГНОЗУ ТА  ПРОЕКТУ БЮДЖЕТУ


Стаття 5. Фінансове управління Коломийської міської ради щороку, спільно з  головними розпорядниками бюджетних коштів бюджету  міської ОТГ, відповідно до цілей та пріоритетів, визначених у прогнозних та програмних документах економічного і соціального розвитку, та з урахуванням Бюджетної декларації складає прогноз бюджету міської ОТГ - документ середньострокового бюджетного планування, що визначає показники бюджету на середньостроковий період і є основою для складання проекту бюджету міської ОТГ.

Стаття 6. Показники прогнозу бюджету міської ОТГ визначаються з урахуванням положень та показників, визначених на відповідні бюджетні періоди Бюджетною декларацією та прогнозом бюджету, схваленим у попередньому бюджетному періоді.

При цьому показники прогнозу бюджету міської ОТГ можуть відрізнятися від показників, визначених на відповідні бюджетні періоди прогнозом бюджету, схваленим у попередньому бюджетному періоді у разі:

  • відхилення оцінки основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку;
  • відхилення бюджетних показників, визначених рішенням про бюджет міської ОТГ, від аналогічних показників, визначених у прогнозі, схваленому у попередньому бюджетному періоді;
  • прийняття нових законодавчих  та інших нормативно – правових актів, рішень, що впливають на показники бюджету у середньостроковому періоді.

Стаття 7. Прогноз  бюджету міської ОТГ подається до міської ради разом з проектом рішення про бюджет міської ОТГ на відповідний період та схвалюється виконавчим комітетом міської ради.

Відповідно до Закону України «Про внесення до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»  від 13.04.2020 року, Бюджетна декларація на 2021 -2023 роки, з урахуванням якої мають формуватися прогнози місцевих бюджетів, не буде складатися, відповідно прогнози місцевих бюджетів на 2021 – 2023 роки не складаються місцевими фінансовими органами, не схвалюються місцевими державними адміністраціями/виконавчими органами відповідних місцевих рад та не подаються до відповідних місцевих рад.

Стаття 8. Для координації роботи з підготовки проекту бюджету  міської ОТГ розпорядженням міського голови створюється робоча група та визначаються конкретні організаційні заходи з формування проекту бюджету міської ОТГ.

Стаття 9. Вихідні матеріали для складання проекту бюджету міської ОТГ:

9.1. Доведені Міністерством фінансів України особливості складання розрахунків до проекту бюджету на наступний бюджетний період.

9.2. Доведені Міністерством фінансів України типові форми бюджетних запитів та інструкції щодо їх заповнення.

9.3. Доведені Міністерством фінансів України розрахунки прогнозних обсягів міжбюджетних трансфертів, методика їх визначення, організаційно – методологічні вимоги та інші показники щодо складання проекту бюджету, а також пропозиції щодо форми проекту рішення про бюджет (типова форма рішення).

9.4. Доведені Кабінетом Міністрів України (визначені у другому читанні проектом закону про Державний бюджет України) показники міжбюджетних відносин, включаючи обсяги міжбюджетних трансфертів,  і текстові статті, а також організаційно – методологічні вимоги щодо складання проекту бюджету.

9.5. Після отримання від Міністерства фінансів України інформації, щодо особливостей складання розрахунків до проектів місцевих бюджетів на наступний бюджетний період, здійснюються попередні розрахунки показників:

  1. доходної частини бюджету міської ОТГ;
  2. видаткової частини бюджету міської ОТГ відповідно до потреби, визначеної головними розпорядниками бюджетних коштів.

Стаття 10. На основі отриманих розрахунків прогнозних обсягів міжбюджетних трансфертів, методики їх визначення, організаційно-методологічних вимог та інших показників щодо складання проектів місцевих бюджетів, які доводяться Міністерством фінансів України після схвалення Кабінетом Міністрів України проекту закону про Державний бюджет України, фінансове управління  міської ради доводить до головних розпорядників бюджетних коштів:

1) Інструкцію з підготовки бюджетних запитів, розроблену згідно з типовою формою бюджетних запитів, визначеною Міністерством фінансів України;

2) граничні обсяги видатків/надання кредитів загального фонду бюджету, індикативні прогнозні показники бюджету (доводяться в цілому) та іншу інформацію, необхідну для складання бюджетних запитів та встановлює термін їх подання.

Стаття 11. При підготовці проекту бюджету, головними розпорядниками  коштів – виконавцями місцевих цільових програм, здійснюється оцінка виконання програм із застосуванням результативних показників, що характеризують виконання програмиГоловні розпорядники коштів бюджету до 01 листопада поточного року подають попередні узагальнені результати ефективності програм (на паперових та електронних носіях) фінансовому управлінню, для подальшого обов’язкового доведення до відома робочої групи та на розгляд постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально – економічного розвитку та зовнішньо –економічних відносин.

Питання щодо виділення коштів на виконання цільових програм здійснюється лише після заслуховування звітів про виконання відповідних програм, оцінки  та затвердження (пролонгації) цих програм  міською радою.

Стаття 12. Головні розпорядники бюджетних коштів забезпечують складання бюджетних запитів для подання до фінансового управління міської ради в установлений ним  термін.

Головні розпорядники бюджетних коштів включають до бюджетних запитів обсяги довгострокових зобов’язань на відповідні бюджетні періоди, показники за бюджетними програмами, які забезпечують протягом декількох років виконання інвестиційних проектів.

Головні розпорядники бюджетних коштів забезпечують своєчасність, достовірність та зміст поданих бюджетних запитів, які мають містити всю інформацію, необхідну для аналізу показників проекту бюджету, згідно з типовою формою бюджетних запитів, визначеною Міністерством фінансів України та  Інструкцією фінансового управління міської ради з підготовки бюджетних запитів.

При розробленні бюджетних запитів головні розпорядники бюджетних коштів опрацьовують запити, звернення, пропозиції, щодо виділення коштів з бюджету міської ОТГ, учасників бюджетного процесу та громадськості, і враховують їх у разі доцільності (пропозиції аналізуються на відповідність цілям та завданням міських (регіональних) програм, вимогам щодо ефективності використання бюджетних коштів тощо) та можливості  реалізації за рахунок коштів бюджету міської ОТГ (виходячи з реальних фінансових можливостей бюджету та за умови, що вирішення порушених питань належить до компетенції органів місцевого самоврядування та видаткових повноважень бюджету, визначених Бюджетним кодексом України).

Стаття 13. Громадськість ОТГ подає пропозиції депутатам на виборчий округ, котрі відповідно готують депутатські запити головним розпорядникам коштів, для врахування у бюджетному запиті установи на відповідний період.

Стаття 14. Фінансове управління Коломийської міської ради на будь-якому етапі складання і розгляду проекту бюджету проводить аналіз бюджетних запитів, поданих головними розпорядниками бюджетних коштів, з точки зору їх відповідності меті, пріоритетності, а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.

На основі результатів аналізу начальник фінансового управління  міської ради приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту бюджету ОТГ.

Стаття 15. Фінансове управління міської ради готує проект рішення про бюджет міської ОТГ на наступний рік відповідно до типової форми рішення, доведеної Міністерством фінансів України.

Після отримання від Міністерства фінансів України показників міжбюджетних відносин і текстових статей, а також організаційно-методологічних вимог щодо складання проектів місцевих бюджетів, які були проголосовані Верховною радою України при прийнятті проекту закону про Державний бюджет України в другому читанні, фінансове управління міської ради, у разі необхідності, готує пропозиції до проекту рішення про бюджет ОТГ.

Стаття 16. Основними вимогами до проекту бюджету міської ОТГ є:

1) застосування принципу обґрунтування видатків (тобто головні розпорядники бюджетних коштів мають обґрунтовувати необхідність виділення коштів);

2) першочерговому забезпеченню підлягають видатки: оплата праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, забезпечення продуктами харчування закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти, оплата комунальних послуг та енергоносіїв, надзвичайні ситуації, обслуговування місцевого боргу;

3) при плануванні капітальних вкладень в першу чергу передбачаються кошти на завершення (продовження) будівництва об’єктів, розпочатих у попередніх роках.

Стаття 17. Проектом рішення про бюджет міської ОТГ визначаються:

1) загальні суми доходів, видатків та кредитування бюджету (з розподілом на загальний та спеціальний фонди);

2) граничний обсяг річного дефіциту (профіциту) бюджету в наступному бюджетному періоді і місцевого боргу на кінець наступного бюджетного періоду; граничний обсяг надання місцевих гарантій, а також повноваження щодо надання таких гарантій з урахуванням положень статті 17 Бюджетного кодексу України;

3) доходи бюджету міської ОТГ за класифікацією доходів (у додатку до рішення);

4) фінансування бюджету міської ОТГ за бюджетною класифікацією (у додатку до рішення);

5) розподіл видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів з обов’язковим виділенням видатків споживання (з них видатки на оплату праці та енергоносії)  та видатків розвитку (у додатку до рішення);

6) міжбюджетні трансферти між бюджетом Коломийської міської ОТГ та іншими бюджетами (у додатку до рішення). До цього переліку включаються лише програми, затверджені  міською радою в установленому порядку.;

7) розподіл коштів бюджету розвитку за об’єктами (у додатку до рішення);

8) розподіл видатків бюджету міської ОТГ на реалізацію місцевих (регіональних) програм (у додатку до рішення);

9) розмір оборотного залишку коштів бюджету;

10) перелік захищених видатків бюджету міської ОТГ;

11) додаткові положення, що регламентують процес виконання бюджету міської ОТГ.

План заходів щодо складання прогнозу бюджету міської ОТГ та проекту бюджету міської ОТГ наведено у додатках 1,2 до  Бюджетного регламенту Коломийської міської ради.


РОЗДІЛ III.

РОЗГЛЯД ПРОЕКТУ РІШЕННЯ ПРО

БЮДЖЕТ ТА ЗАТВЕРДЖЕННЯ

РІШЕННЯ ПРО БЮДЖЕТ


Стаття 18. Разом із проектом рішення про бюджет міської ОТГ на розгляд подається:

1) пояснювальна записка до проекту рішення, яка повинна містити:

а) інформацію про соціально-економічний стан міста і прогноз його розвитку на наступний бюджетний період, покладені в основу проекту бюджету міської ОТГ;

б) оцінку доходів бюджету міської ОТГ з урахуванням втрат доходів бюджету внаслідок наданих Коломийською міською радою податкових пільг;

в) пояснення до основних положень проекту рішення про бюджет міської ОТГ, включаючи аналіз пропонованих обсягів видатків і кредитування за бюджетною класифікацією. Пояснення включають бюджетні показники за попередній, поточний, наступний бюджетні періоди в розрізі класифікації видатків та кредитування бюджету;

г) обґрунтування особливостей міжбюджетних взаємовідносин та надання субвенцій на виконання інвестиційних проектів;

ґ) інформацію щодо погашення місцевого боргу, обсягів та умов місцевих запозичень;

2) показники витрат бюджету міської ОТГ, необхідних на наступні бюджетні періоди для завершення інвестиційних проектів, що враховані в бюджеті, за умови якщо реалізація таких проектів триває більше одного бюджетного періоду;

3) перелік інвестиційних проектів на плановий бюджетний період ;

4) переліки та обсяги довгострокових зобов’язань за енергосервісом за бюджетними програмами до повного завершення розрахунків з виконавцями енергосервісу (у разі укладання енергосервісних договорів);

5) інформацію про хід виконання бюджету міської ОТГ у поточному бюджетному періоді;

6) пояснення головних розпорядників бюджетних коштів до проекту бюджету міської ОТГ.

Стаття 19. Проект рішення про бюджет міської ОТГ розглядається постійною комісією з питань бюджету, інвестицій, соціально – економічного розвитку та зовнішньо – економічних відносинВсі пропозиції комісії про зміни та доповнення до проекту бюджету подаються фінансовому управлінню міської ради для доопрацювання.

Всі зміни та доповнення, що не стосуються текстової частини проекту рішення про бюджет міської ОТГ, повинні бути:

- збалансовані та обґрунтовані (тобто пропозиції на збільшення видатків обов’язково подаються із зазначенням джерел їх забезпечення – вказуються статті видатків, які пропонується зменшити,  конкретні надходження, які пропонується збільшити, наводиться відповідне обґрунтування розрахунків; пропозиції на зменшення надходжень подаються із одночасним зазначенням витрат, які пропонується зменшити та ін.);

- орієнтовані на першочергове забезпечення потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами.

Пропозиції до доходної частини бюджету можуть прийматися лише в частині зміни ставок по податках і зборах, які можуть встановлюватись (змінюватись) Коломийською міською радою та за рахунок розширення бази оподаткування по податках і зборах, які зараховуються до бюджету міської ОТГ, при наявності обґрунтованих розрахунків та відповідно до вимог Податкового кодексу України.

Стаття 20. Для забезпечення дотримання принципу публічності та прозорості:

1) проект рішення про бюджет міської ОТГ та матеріали, що до нього додаються, розміщуються на офіційних сайтах міської ради з дотриманням вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

2) проводяться консультації з громадськістю щодо проекту бюджету міської ОТГ у терміни, визначені розпорядженням міського голови.

Громадські слухання щодо проекту бюджету проводяться відповідно до Положення про громадські слухання в місті Коломиї, затвердженого рішенням Коломийської міської ради від 23.05.2007 року № 520-17/2007.

Громадські слухання проводяться на засадах добровільності,гласності та відкритості, прозорості, свободи висловлювань.

Уся інформація пов’язана із підготовкою і проведенням слухань розміщується на офіційному сайті міської ради.

Стаття 21. Проект рішення про бюджет міської ОТГ подається до міської ради виключно виконавчим комітетом міської ради. Проект рішення, підготовлений з порушенням вимог цього пункту, на розгляд сесії міської  ради не вноситься, про що у триденний термін інформують його розробника – фінансове управління.

Стаття 22. По проекту бюджету міської ОТГ доповідає на сесії Коломийської  міської ради начальник фінансового управління міської ради.  Зі співдоповіддю виступає голова постійної комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально – економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (за згодою).

Стаття 23. Бюджет міської ОТГ затверджується рішенням Коломийської міської ради до 25 грудня (включно) року, що передує плановому.

Якщо до 1 грудня року, що передує плановому, Верховною Радою України не прийнято закон про Державний бюджет України, Коломийська міська рада при затвердженні бюджету міської ОТГ враховує обсяги міжбюджетних трансфертів (освітня субвенція, субвенції на здійснення державних програм соціального захисту, базова або реверсна дотації), визначені у проекті закону про Державний бюджет України на плановий бюджетний період.

У двотижневий строк з дня офіційного опублікування закону про Державний бюджет України Коломийська міська рада приводить обсяги міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України.

Стаття 24. Рішення про бюджет міської ОТГ має бути оприлюднене не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття у друкованих засобах масової інформації, та не пізніше 5 робочих днів з дня його прийняття на офіційних сайтах Коломийської міської ради.


РОЗДІЛ IV.

ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ

ТА  ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО РІШЕННЯ

ПРО БЮДЖЕТ


Стаття 25. Загальну організацію і управління виконанням бюджету міської ОТГ, а також координацію діяльності учасників з питань виконання бюджету здійснює фінансове управління Коломийської міської ради.

Стаття 26. Бюджет міської ОТГ виконується за розписом, який затверджується начальником фінансового управління Коломийської міської ради.  Начальник фінансового управління  міської ради протягом бюджетного періоду забезпечує відповідність розпису бюджету встановленим бюджетним призначенням.

Стаття 27. При виконанні бюджету міської ОТГ застосовується казначейське обслуговування, яке здійснюється органами Казначейства України відповідно до статті 43 Бюджетного кодексу України.

Стаття 28. Фінансове управління Коломийської міської ради за участю органів, що контролюють справляння надходжень до бюджету, у процесі виконання бюджету за доходами здійснює аналіз доходів бюджету міської ОТГ, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.02.2011 року № 106 «Деякі питання ведення обліку податків, зборів, платежів та інших доходів бюджету» .

Органи, що контролюють справляння надходжень бюджету: міська рада - відділ з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, відділ з питань майна комунальної власності, відділ земельних відносин, відділ економіки, відділ муніципальної інспекції, відділ з питань державного архітектурно – будівельного контролю, управління надання адміністративних послуг, головні розпорядники бюджетних коштів міської ради, забезпечують своєчасне та в повному обсязі надходження до бюджету податків і зборів та інших доходів відповідно до законодавства

Стаття 29. Виконання бюджету за видатками та кредитуванням здійснюється за процедурою, визначеною статтями 46 - 51 Бюджетного кодексу України, постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ» та іншими нормативно-правовими документами.

Стаття 30. Зміни до рішення про бюджет міської ОТГ можуть вноситись у разі:

1) необхідності приведення обсягів міжбюджетних трансфертів у відповідність із законом про Державний бюджет України (у випадку його несвоєчасного прийняття);

2) перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду бюджету міської ОТГ (на підставі офіційного висновку фінансового управління Коломийської міської ради про перевиконання чи недовиконання дохідної частини загального фонду бюджету). Факт перевиконання дохідної частини загального фонду бюджету визнається за підсумками першого кварталу та наступних звітних періодів з початку поточного бюджетного періоду на підставі офіційних висновків фінансового управління міської ради за умови перевищення доходів загального фонду бюджету міської ОТГ (без урахування міжбюджетних трансфертів), врахованих у розписі бюджету на відповідний період, не менше ніж на 5 відсотків. Факт недоотримання доходів загального фонду бюджету визнається на підставі офіційного висновку фінансового управління міської ради за підсумками квартального звіту в разі недоотримання доходів загального фонду бюджету, врахованих у розписі бюджету на відповідний період, більше ніж на 15 відсотків;

3) розподілу залишку коштів загального та спеціального фондів (крім власних надходжень бюджетних установ) бюджету міської ОТГ (на підставі офіційного висновку фінансового управління міської ради про обсяг залишку коштів загального та спеціального фондів бюджету);

4) перерозподілу бюджетних призначень між головними розпорядниками бюджетних коштів (за наявності відповідного обґрунтування);

5) внесення змін до показників Закону України про Державний бюджет України, зокрема, в частині взаємовідносин з місцевими бюджетами;

6) внесення змін до Податкового кодексу України та до Бюджетного кодексу України;

7) в інших випадках, передбачених Бюджетним кодексом України.

Стаття 31. Рішення про внесення змін до бюджету міської ОТГ затверджується Коломийською міською радою.

Проекти таких рішень готує фінансове управління Коломийської міської ради,  попередньо погоджує постійна комісія з питань бюджету, інвестицій, соціально – економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин Коломийської міської ради та  виносить на затвердження міської ради.

Стаття 32. Коломийська міська рада в рішенні про бюджет на відповідний рік, у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 12 січня 2011 року № 18 «Про затвердження Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету»  (зі змінами ) надає право  фінансовому управлінню Коломийської міської ради:

- здійснювати перерозподіл бюджетних призначень між головними розпорядниками коштів бюджету міської ОТГ та бюджетними програмами за рішенням міської ради згідно з вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 року № 18 «Про затвердження Порядку передачі бюджетних призначень, перерозподілу видатків бюджету і надання кредитів з бюджету» (зі змінами);

-         у випадку внесення змін  до наказів Міністерства фінансів України від 14.01.2011 року № 11 «Про бюджетну класифікацію» (зі змінами) та від 20.09.2017 року № 793 «Про затвердження складових програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів» (зі змінами),  в частині назв  кодів відомчої та функціональної класифікації, вносити відповідні зміни до розпису  бюджету  ОТГ на 2020 рік за джерелами доходів і напрямами видатків головних розпорядників коштів бюджету за кодами програмної класифікації видатків та кредитування бюджету ОТГ;

-        у межах загального обсягу бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами бюджету за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів, здійснювати перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету міської ОТГ та кошторисі, в розрізі відомчої, типової програмної  та функціональної і економічної класифікації бюджету;

-        у межах загального обсягу бюджетних призначень по субвенціях з державного та обласного бюджетів за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів, здійснювати перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету міської ОТГ та кошторисі, в розрізі відомчої, типової програмної  та функціональної і економічної класифікації бюджету;

-        у міжсесійний період здійснювати внесення змін до доходів та видатків бюджету за рахунок міжбюджетних трансфертів з державного та інших бюджетів, розподіл і перерозподіл базових дотацій та субвенцій між головними розпорядниками бюджетних коштів та внесення змін за відомчою та типовою програмною класифікацією видатків загального та спеціального фондів міського бюджету, за погодженням голови постійної комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин, з подальшим затвердженням на сесії міської ради.

Стаття 33. Підготовка і внесення на розгляд проектів рішень Коломийської міської ради про перерозподіл видатків бюджету  міської ОТГ здійснюється фінансовим управлінням Коломийської міської ради при наявності розрахунків та детальних обґрунтувань головних розпорядників бюджетних коштів щодо перерозподілу видатків. У проекті рішення про перерозподіл видатків бюджету обов’язково зазначаються: головний розпорядник бюджетних коштів, коди та назви Типової  програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів,  щодо яких здійснюється перерозподіл,  перелік об’єктів бюджету розвитку ( капітальних вкладень), обсяг перерозподілу бюджетних асигнувань у грошовому виразі та його економічна сутність (видатки споживання, з них – оплата праці, комунальні послуги та енергоносії, видатки розвитку і кредити з бюджету), а у разі перерозподілу додаткових дотацій та субвенцій – також обсяг їх перерозподілу між головними розпорядниками бюджетних коштів.

Стаття 34. Прийняте Коломийською міською радою рішення про внесення змін чи перерозподіл видатків бюджету міської ОТГ, є підставою для внесення фінансовим управлінням міської ради змін до розпису бюджету.

Стаття 35. Забороняється без внесення змін до рішення про бюджет Коломийської міської ОТГ збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами бюджету на:

1) оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків;

2) видатки за бюджетними програмами, пов'язаними із функціонуванням органів місцевого самоврядування, за рахунок зменшення видатків за іншими  бюджетними програмами та кредитування бюджету ОТГ.

Стаття 36. Особливості виконання бюджету міської ОТГ у разі несвоєчасного його прийняття.

Якщо до початку нового бюджетного періоду не прийнято рішення про бюджет, проводяться видатки бюджету міської ОТГ лише на цілі, визначені у рішенні про бюджет на попередній бюджетний період. При цьому щомісячні бюджетні асигнування бюджету ОТГ сумарно не можуть перевищувати 1/12 обсягу бюджетних призначень, встановлених рішенням про бюджет Коломийської міської ОТГ на попередній бюджетний період (крім випадків, передбачених частиною шостою статті 16 та частиною четвертою статті 23 Бюджетного кодексу України, а також з урахуванням необхідності проведення захищених видатків місцевого бюджету).

До прийняття рішення про бюджет на поточний бюджетний період забороняється здійснювати капітальні видатки і надавати кредити з бюджету (крім випадків, пов’язаних із виділенням коштів з резервного фонду бюджету ОТГ та проведенням видатків за рахунок трансфертів з державного бюджету місцевим бюджетам), а також здійснювати місцеві запозичення та надавати місцеві гарантії.

У разі несвоєчасного прийняття рішення про бюджет міського ОТГ при формуванні надходжень та здійсненні витрат бюджету застосовуються норми статті та закону про Державний бюджет України на відповідний бюджетний період (у разі несвоєчасного набрання чинності таким законом – норми пунктів 3-5частини другої статті 41 Бюджетного кодексу України).

Бюджет міської ОТГ виконується за тимчасовим розписом на відповідний період, який  затверджується начальником фінансового управління міської ради.

План заходів щодо організації виконання бюджету ОТГ наведено у додатку 3 до  Бюджетного регламенту Коломийської міської ради.


           РОЗДІЛ  V.

ПІДГОТОВКА ТА РОЗГЛЯД ЗВІТУ ПРО

ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ


Стаття 37. Коломийське управління Державної казначейської служби України  складає та подає фінансовому управлінню звітність про виконання бюджету міської ОТГ за встановленими формами.

Квартальний та річний звіти про виконання бюджету подаються виконавчому комітету Коломийської міської ради у двомісячний строк  після завершення відповідного бюджетного періоду, після чого міська рада  затверджує звіт про виконання, або приймає інше рішення з детальним обґрунтуванням.

Окремим додатком до звіту надається виконання  бюджету по доходах, виконання видаткової частини бюджету ОТГ та інформація про перелік об’єктів , видатки яких проводились за рахунок коштів бюджету розвитку.

Стаття 38. Підлягає обов’язковому оприлюдненню на сайтах Коломийської міської ради інформація про виконання бюджету міської ОТГ, у тому числі  квартальні та річний звіти про виконання бюджету.

Інформація про виконання бюджету міської ОТГ має містити показники за загальним та спеціальним фондами про доходи (деталізовано за видами доходів) та про видатки і кредитування (деталізовано за групами тимчасової класифікації видатків та кредитування бюджету), фінансування, а також показники про стан місцевого боргу та надання  місцевих гарантій. Показники за доходами наводяться порівняно з аналогічними показниками за відповідний період попереднього бюджетного періоду із зазначенням динаміки їх змін.

Стаття 39. Публічне представлення інформації про виконання бюджету міської ОТГ за попередній бюджетний період здійснюється до 20 березня року, що настає за звітним.  Інформація про час і місце публічного представлення такої інформації публікується разом з інформацією про виконання бюджету.

Головні розпорядники бюджетних коштів здійснюють публічне представлення інформації про виконання бюджетних програм, у тому числі досягнення цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник бюджетних коштів, у межах бюджетних програм за звітний бюджетний період до 15 березня, що настає за звітним.

Публічне представлення  інформації про бюджет, зазначеної в цій статті Бюджетного регламенту, проводиться шляхом проведення публічних заходів за участю головних розпорядників бюджетних коштів з залученням представників засобів масової інформації, громадських організацій та інших представників (за згодою).

План заходів з організації роботи з підготовки річної звітності про виконання бюджету міської ОТГ наведено у додатку 4 до  Бюджетного регламенту Коломийської міської ради.



Міський голова                                                                                                               Ігор Слюзар



Додаток 1
до Бюджетного регламенту
(розділу II)



ПЛАН ЗАХОДІВ

                                   щодо складання прогнозу бюджету



№ п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальні за виконання

1.

Здійснення аналізу виконання бюджету ОТГ у попередніх та поточному бюджетних періодах, виявлення тенденцій у виконанні дохідної та видаткової частин бюджету

постійно

фінансове управління

2.

Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів організаційно-методологічних засад складання прогнозу бюджету, визначених Мінфіном, та вказівок щодо основних організаційних засад процесу підготовки пропозицій до прогнозу бюджету

в одноденний термін з дня отримання їх з МФУ

фінансове управління

3.

Надання фінансовому управлінню основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку території на середньостроковий період

у терміни встановлені фінуправлінням

відділи та управління міської ради згідно повноважень

4.

Надання фінансовому управлінню інформації щодо чисельності населення

до 1 липня

територіальний орган статистики

5.

Підготовка та подання міському фінансовому управлінню разом з поясненнями (зокрема в частині фіскальних ризиків у майбутніх періодах) прогнозних обсягів доходів бюджету на середньостроковий період відповідно до типової форми прогнозу міського бюджету

до 1 липня

Коломийське управління ГУ ДФС у Івано – Франківській області

6.

Прогнозування обсягів доходів бюджету, визначення обсягів фінансування бюджету, повернення кредитів до бюджету та орієнтовних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету ОТГ на середньостроковий період на підставі прогнозу економічного і соціального розвитку України та території, аналізу виконання бюджету в попередніх та поточному бюджетних періодах

до 1 вересня

фінансове управління

7.

Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів організаційно – методологічних засад складання прогнозу бюджету ОТГ

до 20 липня

фінансове управління

8.

Надання фінансовому управлінню пропозицій до прогнозу бюджету

до 20 серпня

головні розпорядники бюджетних коштів

9.

Здійснення аналізу поданих головними розпорядниками бюджетних коштів пропозицій до прогнозу бюджету на відповідність доведеним орієнтовним граничним показникам видатків бюджету та надання кредитів з бюджету ОТГ і вимогам доведених інструкцій

до 1 вересня

фінансове управління

10.

Проведення погоджувальних нарад з головними розпорядниками бюджетних коштів щодо узгодження показників прогнозу бюджету

серпень –вересень

фінансове управління, головні розпорядники бюджетних коштів

11.

Доопрацювання прогнозу бюджету за результатами проведених погоджувальних нарад та інформації, отриманої від структурних підрозділів міської ради

вересень

фінансове управління

12.

Подання прогнозу бюджету ОТГ до виконавчого комітету міської ради

жовтень - листопад

фінансове управління

13.

Розгляд та схвалення прогнозу бюджету ОТГ

грудень (крім прогнозу на 2021-2023 роки)

виконавчий комітет міської ради

14.

Подання прогнозу бюджету разом із фінансово-економічним обґрунтуванням до міської ради для розгляду в порядку, визначеному законодавством

грудень

фінансове управління

15.

Супровід розгляду питання щодо прогнозу бюджету постійними комісіями міської ради та на пленарному засіданні міської ради в порядку, визначеному законодавством

листопад - грудень

фінансове управління, головні розпорядники бюджетних коштів






Додаток 2
до Бюджетного регламенту
(розділу IІ)


ПЛАН ЗАХОДІВ
   щодо складання проекту бюджету


№ п/п

Зміст заходів

Термін виконання

Відповідальні за виконання

1.

Уточнення параметрів, з урахуванням яких здійснюється горизонтальне вирівнювання податкоспроможності міського бюджету (обсягів надходжень податку на доходи фізичних осіб та податку на прибуток, чисельність населення)

червень – липень

фінансове управління

2.

Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів особливостей складання розрахунків до проекту міського бюджету та прогнозних обсягів міжбюджетних трансфертів на плановий рік, надісланих Мінфіном

в одноденний термін з дня отримання їх від МФУ

фінансове управління

3.

Підготовка пропозицій до проекту Державного бюджету в частині міжбюджетних трансфертів та їх надання Мінфіну і галузевим міністерствам

до 1 вересня

відділи та управління міської ради згідно повноважень,фінансове управління, головні розпорядники бюджетних коштів

4.

Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів прогнозних обсягів міжбюджетних трансфертів, врахованих у проекті Державного бюджету, схваленого Кабінетом Міністрів України;
та методики їх розрахунків

в одноденний термін з дня отримання їх від МФУ

фінансове управління

5.

Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів інструкції з підготовки бюджетних запитів

до 1 жовтня

фінансове управління

6.

Організація роботи з розробки бюджетних запитів

жовтень

головні розпорядники бюджетних коштів

7.

Подання бюджетних запитів фінансовому управлінню

до 20 жовтня

головні розпорядники бюджетних коштів

8.

Здійснення аналізу бюджетних запитів, отриманих від головних розпорядників бюджетних коштів, та прийняття рішення щодо включення їх до пропозиції проекту міського бюджету

до 1 листопада

фінансове управління

9.

Доведення до головних розпорядників бюджетних коштів обсягів міжбюджетних трансфертів, врахованих у проекті Державного бюджету, прийнятого Верховною Радою України у другому читанні

в одноденний термін з дня отримання їх від МФУ

фінансове управління

10.

Вжиття заходів щодо залучення громадськості до процесу складання проекту бюджету (проведення засідань громадських рад, громадських слухань, консультацій з громадськістю, форумів, конференцій, брифінгів, дискусій, вивчення громадських думок)

жовтень - листопад

відділи та управління міської ради згідно повноважень

11.

Підготовка проекту рішення міської ради про бюджет ОТГ з додатками згідно з типовою формою, затвердженою відповідним наказом Мінфіну, і матеріалів, передбачених статтею 76 Бюджетного кодексу України, та його подання виконавчому комітету міської ради

до 20 листопада (граничний термін)

фінансове управління

12.

Схвалення проекту рішення міської ради про бюджет ОТГ

до 25 листопада (граничний термін)

виконавчий комітет міської ради

13.

Направлення схваленого проекту рішення виконавчого комітету міської ради про бюджет ОТГ до міської ради

до 27 листопада (граничний термін)

виконавчий комітет міської ради

14.

Розміщення бюджетних запитів на офіційних сайтах або оприлюднення їх в інший спосіб

не пізніше ніж через 3 робочі дні після подання міській раді проекту рішення про бюджет

головні розпорядники коштів

15.

Оприлюднення проекту рішення міської ради про бюджет ОТГ, схваленого виконавчим комітетом міської ради

не пізніше, як за 20 днів до дати його розгляду міською радою

відділи та управління міської ради згідно повноважень

16.

Розгляд проекту рішення про бюджет на пленарному засіданні у міській раді та затвердження бюджету ОТГ

до 25 грудня (включно)

виконавчий комітет міської ради, фінансове управління, головні розпорядники бюджетних коштів

17.

Публікація рішення міської ради про бюджет ОТГ на плановий рік у засобах масової інформації  та оприлюднення на офіційному веб – порталі Коломийської міської ради в мережі Інтернет

не пізніше ніж через 10 днів з дня прийняття рішення про бюджет

відділи та управління міської ради згідно повноважень





Додаток 3
до Бюджетного регламенту
(розділу ІУ)


ПЛАН ЗАХОДІВ
щодо організації виконання бюджету


№ п/п

Зміст заходів

Термін виконання*

Відповідальні за виконання**

1.

Складання, затвердження, погодження з фінансовим управлінням та подання органу Казначейства мережі розпорядника коштів міського бюджету

до 20 грудня року , що передує плановому

відділ бухгалтерського обліку та звітності міської ради,фінансове управління, головні розпорядники бюджетних коштів

2.

Приведення обсягів міжбюджетних трансфертів у відповідність до закону про Державний бюджет (якщо до 1 грудня року, що передує плановому, Верховною Радою України не прийнято закон про Державний бюджет)

у 2 тижневий строк з дня офіційного опублікування

закону про Державний бюджет України

фінансове управління

3.

Затвердження та направлення до органу Казначейства тимчасового розпису бюджету (до затвердження розпису бюджету). Доведення до головних розпорядників витягів із тимчасового розпису

до 30 грудня відповідного бюджетного періоду

фінансове управління

4.

Доведення до міського фінансового управління показників міжбюджетних трансфертів згідно із затвердженим розписом державного бюджету

протягом 3-х робочих днів після затвердження розпису Державного бюджету

територіальний орган Казначейства

5.

Доведення до головних розпорядників лімітних довідок про бюджетні асигнування

у 2-тижневий термін з дня прийняття рішення про бюджет ОТГ на плановий рік

фінансове управління

6.

Подання фінансовому управлінню уточнених проектів зведених кошторисів та інших бюджетних документів, передбачених пунктом 30 Порядку складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Уряду від 28.02.2002 № 228

у терміни встановлені фінансовим управлінням

головні розпорядники бюджетних коштів

7.

Затвердження розпису бюджету. Подання розпису до територіального органу Казначейства

у місячний термін з дня прийняття рішення про міський бюджет на плановий рік

фінансове управління

8.

Доведення до головних розпорядників коштів витягів із розпису бюджету

у місячний термін з дня прийняття рішення про бюджет  ОТГ на плановий рік

фінансове управління

9.

Підготовка розпоряджень про виділення коштів загального/спеціального фонду бюджету ОТГ

постійно протягом бюджетного періоду

фінансове управління

10.

Подання головними розпорядниками бюджетних коштів заявок на виділення коштів відповідно до зареєстрованих бюджетних зобов'язань

постійно протягом бюджетного періоду

головні розпорядники бюджетних коштів

11.

Розроблення, затвердження за погодженням з фінансовим управлінням паспортів бюджетних програм

протягом 45-ти днів від дня набрання чинності рішення про бюджет ОТГ, та протягом 2-х тижнів після внесення змін до розпису

фінансове управління, головні розпорядники бюджетних коштів

12.

Зведення планових показників бюджету у грошовому виразі та планів по мережі, штатах і контингентах бюджетних установ

у терміни встановлені МФУ та Департаментом фінансів ОДА

фінансове управління

13.

Подання фінансовому управлінню узагальнених результатів аналізу ефективності бюджетних програм

протягом 30 днів після складання звіту про виконання паспорта бюджетної програми

головні розпорядники бюджетних коштів

14.

Перевірка правильності складання і затвердження кошторисів та планів використання коштів установами і організаціями, які фінансуються з бюджету ОТГ

квітень - травень

фінансове управління

15.

Внесення змін до рішення міської ради про бюджет ОТГ (з урахуванням вимог статті 78 Бюджетного кодексу України)

протягом бюджетного періоду

фінансове управління

16.

Внесення змін до розпису бюджету

протягом бюджетного періоду

фінансове управління

17.

Подання  квартального та річного звіту про виконання бюджету ОТГ до виконавчого комітету та міської ради

у двомісячний строк після завершення відповідного бюджетного періоду

фінансове управління

18.

Оприлюднення інформації, визначеної статтею 28 Бюджетного кодексу України, з додержанням вимог законів України "Про доступ до публічної інформації" та "Про відкритість використання публічних коштів", зокрема: - рішення міської ради про внесення змін до рішення про бюджет ОТГ;

- інформації про виконання бюджету ОТГ

-не пізніше 10-ти днів з дня прийняття рішення про внесення змін ;


-не пізніше 1 березня року, що настає за роком звіту.

учасники бюджетного процесу

19.

Інформування громадськості з питань використання коштів бюджету ОТГ та її участь у бюджетному процесі із застосуванням відповідних механізмів (проведення засідань громадських рад, проведення громадських слухань, консультацій з громадськістю, форумів, конференцій, брифінгів, дискусій, вивчення громадських думок)

до 20 березня  року, що настає за звітним

відділи та управління міської ради згідно повноважень






Додаток 4
до Бюджетного регламенту
(розділу У)

ПЛАН ЗАХОДІВ

щодо організації роботи з підготовки річної

звітності про виконання міського бюджету


№ п/п

Зміст заходів

Термін виконання*

Відповідальні за виконання**

1.

Визначення та доведення до головних розпорядників коштів бюджету ОТГ графіків подання зведеної річної звітності та консолідованої фінансової звітності

у терміни визначені органом Казначейства

Територіальний орган Казначейства

2.

Підготовка та надання фінансовому управлінню річної звітності про виконання бюджету ОТГ

у терміни визначені  МФУ

Територіальний орган Казначейства

3.

Подання фінансовому управлінню звітів про виконання паспортів бюджетних програм

у термін, визначений для подання річної бюджетної звітності

головні розпорядники коштів

4.

Підготовка пояснювальної записки та інших матеріалів до річного звіту про виконання бюджету

не пізніше 1 березня року, що настає за роком звіту

фінансове управління

5.

Підготовка та подання річного звіту по мережі, штатах і контингентах  бюджетними установами міста фінансовому управлінню

у терміни встановлені фінуправлінням

головні розпорядники коштів

6.

Зведення та подання  річного звіту про виконання бюджету міста по мережі, штатах і контингентах

у терміни встановлені Департаментом фінансів ОДА

фінансове управління

7.

Опублікування інформації про: - виконання бюджету за підсумками року; - час і місце публічного представлення такої інформації

до 1 березня

відділи та управління міської ради згідно повноважень

8.

Подання річного звіту про виконання бюджету ОТГ до міської ради

не пізніше 1 березня року, що настає за роком звіту

фінансове управління

9.

Публічне представлення інформації про виконання бюджету ОТГ за підсумками року

до 20 березня року, що настає за звітним

відділи та управління міської ради згідно повноважень

10.

Прийняття міською радою рішення щодо річного звіту про виконання бюджету ОТГ

у двомісячний строк після завершення відповідного бюджетного періоду

міська рада

11.

Оприлюднення рішення міської ради щодо річного звіту про виконання бюджету

не пізніше 10-ти днів з дня прийняття рішення виконання міського бюджету

відділи та управління міської ради згідно повноважень


       



2011-2024 © Всі права застережено.