НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про затвердження нового складу ради з питань безпечної життєдіяльності населення м.Коломиї та Положення про неї
Рішення виконавчого комітету №121 від 23.05.2017р. Втратив чинність
Про затвердження ради з питань безпечної життєдіяльності населення
Рішення виконавчого комітету №51 від 22.02.2011р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
28.11.2015
Про затвердження нового складу ради з питань безпечної життєдіяльності населення м. Коломиї та Положення про неї |
Відповідно до розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 04.10.2012 р. № 726 ’’Про обласну раду з питань безпечної життєдіяльності населення м. Коломиї’’ та у зв’язку з кадровими змінами, виконком міської ради
в и р і ш и в :
1. Затвердити новий склад ради з питань безпечної життєдіяльності населення м. Коломиї та Положення про неї (додається).
2. Координацію роботи та узагальнення інформації про виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради (О. Кротюк).
3. Вважати такими, що втратили чинність:
- рішення виконавчого комітету від 22.02.2011 р. № 51 ’’Про затвердження ради з питань безпечної життєдіяльності населення’’;
- рішення виконавчого комітету від 23.10.2012 р. № 327 ’’Про раду з питань безпечної життєдіяльності населення м. Коломиї’’;
- додаток 13 ’’Склад ради з питань безпечної життєдіяльності населення м. Коломиї’’ до рішення виконавчого комітету міської ради від 29.07.2014 р. № 156 ’’Про внесення змін та затвердження у новому складі окремих консультативно-дорадчих органів при виконкомі міської ради’’.
4. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови С.Коцюра.
Міський голова І. Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
міської ради
від 24.11.2015 р. № 280
СКЛАД
ради з питань безпечної життєдіяльності населення м. Коломиї
Коцюр Сергій Петрович |
-перший заступник міського голови, голова ради |
Кротюк Олександр Степанович |
- начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради, заступник голови ради |
Семчук Володимир Дмитрович |
-інспектор відділу організації державного нагляду Територіального управління Держгірпромнагляду в Івано-Франківській області, заступник голови ради |
Іванова Надія Михайлівна |
- головний спеціаліст відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради, секретар ради |
Члени ради:
Вацик Ігор Ярославович |
- начальник Коломийського міськрайонного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області |
Вінтоняк Василь Степанович |
- заступник начальника управління освіти міської ради |
Волошенюк Віктор Васильович |
- начальник відділу управління комунальним майном міської ради |
Гурак Галина Ярославівна |
- начальник управління праці та соціального захисту населення міської ради |
Косько Олексій Михайлович |
- завідувач відділу організації епідеміологічних досліджень Коломийського міськрайонного відділу Державного управління ’’Івано-Франківський обласний лабораторний центр’’ |
Кузич Василь Антонович |
- начальник відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань по місту Коломиї та Коломийському районі |
Мельничук Володимир Богданович |
- головний лікар комунального закладу Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» |
Михайлищук Василь Михайлович |
- директор комунального підприємства «Житлоінфоцентр» |
Циганчук Ольга Павлівна |
- заступник начальника управління -начальник бюджетного відділу фінансового управління міської ради |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
міської ради
від 24.11.2015 р. № 280
ПОЛОЖЕННЯ
про раду з питань безпечної життєдіяльності населення м. Коломиї
1. Рада з питань безпечної життєдіяльності населення м. Коломиї (далі – рада) є постійно діючим органом, який утворюється виконавчим комітетом міської ради відповідно до Закону України ’’Про охорону праці’’ з метою забезпечення практичної реалізації державної політики в галузі охорони життя людей на виробництві та профілактики побутового травматизму.
2. Рада у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради з даних питань та цим Положенням.
3. Функції і повноваження ради:
розробка міських програм, комплексних планів і заходів щодо поліпшення роботи з профілактики виробничого та побутового травматизму, нещасних випадків, а також контролю за їх практичною реалізацією;
координація діяльності структурних підрозділів міської ради у взаємодії з органами державного управління і нагляду з питань охорони життя і здоров’я людей у всіх сферах життєдіяльності населення міста;
організація перевірок діяльності підприємств, установ та організацій у галузі охорони життя і здоров’я людей на виробництві і в побуті з наступним заслуховуванням звітів керівників і посадових осіб з цих питань;
вивчення, узагальнення і поширення позитивного досвіду і методів роботи з питань безпечної життєдіяльності населення через засоби масової інформації або шляхом проведення семінарів, нарад, лекцій, бесід;
вивчення і аналіз причин нещасних випадків з внесенням рекомендацій щодо їх запобігання;
внесення пропозицій до чинного законодавства з питань безпеки, гігієни праці, охорони життя і здоров’я людей.
4. Основною організаційною формою роботи ради є засідання, які проводяться згідно з планом роботи, а також у разі необхідності, але не рідше, ніж щокварталу.
Засідання веде голова, а у разі його відсутності – заступник.
Організація роботи ради здійснюється головою ради з питань безпечної життєдіяльності населення за допомогою секретаря, який забезпечує підготовку, скликання та проведення засідань, а також здійснює контроль за виконанням її рішень.