НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 25 квітня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про виконання Плану реалізації Комунікаційної стратегії..."  № 70 від 26.05.2020р. 
Документ №70 від 26.05.2020р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про затвердження Плану реалізації Комунікаційної стратегії виконавчого комітету Коломийської міської ради
Рішення виконавчого комітету  №239 від 31.10.2017р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

30.05.2020



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 26.05.2020р.  № 70
 


Про виконання Плану реалізації Комунікаційної стратегії виконавчого комітету Коломийської міської ради у 2019 році


       На виконання рішення виконавчого комітету Коломийської міської ради від 31.10.2017р. №239 «Про затвердження Плану реалізації Комунікаційної стратегії виконавчого комітету Коломийської міської ради», відповідно до розробленої за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС) Комунікаційної стратегії виконавчого комітету Коломийської міської ради та заслухавши звіт начальника відділу інформаційної політики міської ради, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

вирішив:

       1. Звіт про виконання Плану реалізації Комунікаційної стратегії виконавчого комітету Коломийської міської ради у 2019 році взяти до відома (додається).

2. Співвиконавцям рішення, а саме: управлінню комунального господарства міської ради (Володимир Наливайко), департаменту соціальної політики міської ради (Людмила Яремчук), відділу економіки міської ради (Олена Остяк), відділу інвестиційної політики та енергозбереження міської ради (Ірина Жолоб), організаційному відділу міської ради (Ольга Пашанюк), управлінню надання адміністративних послуг міської ради (Микола Андрусяк), відділу інформаційної політики міської ради (Наталія Сандецька) забезпечити подальше виконання зазначених заходів до кінця 2020 року.

3. Структурним підрозділам, зазначеним у п.2, подавати звіт про виконання заходів відділу інформаційної політики міської ради щорічно до 1 березня.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Володимира Бойцана.



Міський голова                                                                                                                Ігор Слюзар

                                                                           Додаток

                                                               до рішення виконавчого

                                                               комітету міської ради

                                                               від 26.05.2020 р. № 70

                                                                       

Про виконання Плану реалізації Комунікаційної стратегії виконавчого комітету Коломийської міської ради у 2019 році


       План реалізації Комунікаційної стратегії виконавчого комітету Коломийської міської ради затверджено рішенням виконкому від 31.10.2017р. №239. Комунікаційну стратегію розроблено за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Уряду Канади.

Окремого фінансування імплементація плану інформаційних заходів протягом 2019 року з місцевого бюджету не потребувала.

Співвиконавці – департамент соціальної політики, відділ економіки, відділ інвестиційної політики та енергозбереження, управління комунального господарства, відділ інформаційних технологій, організаційний відділ, відділ інформаційної політики.

Планом передбачено заходи для реалізації трьох комунікаційних кампаній:

  • Із збільшення кількості ОСББ
  • Соціальний захист населення
  • Мобілізація громади на покращення благоустрою міста

Найбільш ефективними формами комунікації через ЗМІ, відповідно до моніторингу, є тематичні передачі та прямі ефіри на телебаченні, поширення ключових ідей кампаній в обласній та місцевій пресі. Також доволі ефективне розповсюдження інформаційних продуктів (буклетів, флаєрів, інформаційного бюлетеня «Ратуша») у ЦНАПі, в закладах Комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги", на території КП «Коломийський центральний продовольчий ринок», при здійсненні інформаційно-роз’яснювальної роботи робочою групою з питань легалізації праці.

Проаналізовано реакції на повідомлення у соцмережах, відвідуваність офіційного веб-сайту міської ради, збільшення чи зменшення запитів і звернень з питань, що стосуються тем комунікаційних кампаній, пости в соціальних мережах, як часто наші ключові ідеї висвітлювалися у ЗМІ, як вони вплинули на ставлення громадськості до проблем, які прагнули актуалізувати за допомогою комунікаційних кампаній. Відповідно відкореговано план інформаційних заходів у напрямку комбінації різних джерел, форм та каналів інформування цільових груп.

І. Комунікаційна кампанія зі збільшення кількості ОСББ

№ з/п

Завдання

Реалізація

Виконавець

1.1

Забезпечення збирання інформації про стан громадської думки та регулярного моніторингу матеріалів ЗМІ

Щоденний моніторинг публікацій ЗМІ та соцмереж

Н. Сандецька

1.2

Проведення прес-конференції щодо динаміки створення ОСББ у місті

Виїзні зустрічі заступників міського голови та представників проекту ЄС/ПРООН «HOUSES» у Товмачику та Коломиї з метою ознайомлення з можливостями ОСББ

Н. Сандецька

1.3

Проведення семінару для журналістів щодо особливостей створення ОСББ

За узгодженням із ЗМІ проводити семінар не було необхідно. Надіслано презентаційні матеріали для використання у публікаціях та при підготуванні програм на телебаченні.

Н. Сандецька

В. Наливайко

1.4

Підготовка аналітичної довідки «Досвід міста Коломиї у створенні ОСББ»

У розділі «Для громадськості»-«ОСББ» розміщена і щороку оновлюється аналітична довідка та інша корисна інформація для ініціативних груп, які планують створити ОСББ та для уже створених ОСББ

Н. Геник

Н. Сандецька

В. Наливайко

1.5

Проведення серії зустрічей з представниками багатоквартирних будинків щодо створення ОСББ (із залученням керівників вже існуючих ОСББ)

Зустріч керівництва КП «Коломияводоканал» з головами ОСББ щодо ознайомлення з новими моделями договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

Серія зустрічей департаменту соціальної політики Коломийської міської ради з інформування ОСББ про нове у законодавстві

Серія зустрічей з головами ОСББ та ініціативними групами для залучення до участі у новому проєкті ЄС/ПРООН «ОСББ для впровадження сталих енергоефективних рішень»

Н. Сандецька

Л. Яремчук

1.6

Організація відвідин представниками ЗМІ ОСББ міста, які успішно працюють

Надання інформації для ЗМІ про успішні ОСББ, на основі цього вони формують свої репортажі та публікації.

Інформування про успішний досвід ОСББ, які скористалися міськими програмами підтримки у 2019 році

Н. Сандецька

В. Наливайко

1.7

Налагодження технічних можливостей комунікації та обміну документами, повідомленнями між структурними підрозділами міської ради

1.01.2018 Впроваджено систему електронного документообігу «Документ»

М. Бондаренко

1.8

Проведення конкурсу «Краще ОСББ міста»

Здійснено аналіз успішності реалізованих проєктів ОСББ спільно з ЄС/ПРООН, також проєктів у рамках виконання міських цільових програм підтримки ОСББ у 2019 році. На підставі аналізу напрацьовуються критерії відбору найуспішніших ОСББ.

В. Образцова

1.9

Організація телепрограми, яка висвітлюватиме питання створення ОСББ (з можливістю отримувати запитання від глядачів)

Прямий ефір керівника департаменту соцполітики на телеканалі НТК

Серія виступів на телебаченні та радіо працівників департаменту

Н. Сандецька

1.10

Організація інтерв’ю з головами успішних ОСББ

Сюжети ТРК НТК. Засідання робочої групи з питань виконання Програми співфінансування проведення капітальних ремонтів в житлових будинках ОСББ м. Коломия на 2018-2022 роки

Н. Сандецька

1.11

Підготовка фотофактів (до і після створення ОСББ) для розповсюдження через засоби масової інформації, веб-сайт міськради та соціальні мережі

Підготовлено серію матеріалів для висвітлення у ЗМІ про можливості для ОСББ:

Новий тренінг для ОСББ: фінансова, податкова та внутрішня звітність ОСББ, кошторис і цільові фонди в ОСББ, а також стратегія розвитку ОСББ. http://kolrada.gov.ua/about/news/4911/

Нові реалії управління багатоквартирними будинками: юридичні аспекти   http://kolrada.gov.ua/about/news/4889/

Енергодім - для ОСББ   http://kolrada.gov.ua/about/news/4836/

Підтримка коломийських ОСББ від «HOUSES»: обмін досвідом   http://kolrada.gov.ua/about/news/4650/

Тренінги для ОСББ від проекту ЄС/ПРООН (HOUSES)  http://kolrada.gov.ua/about/news/4471/

Представники ОСББ міста беруть участь у семінарі "Зниження споживання тепла за рахунок утеплення будинку"  http://kolrada.gov.ua/about/news/4422/ 

Запрошуємо голів та представників ОСББ на семінар "Зниження споживання тепла за рахунок утеплення будинку"  http://kolrada.gov.ua/about/news/4403/

Реєструйтеся в новому проекті ЄС/ПРООН «ОСББ для впровадження сталих енергоефективних рішень»  http://kolrada.gov.ua/about/news/4393/

Майже 4 мільйони підтримки отримали ОСББ Коломиї минулого року  http://kolrada.gov.ua/about/news/4197/ 

Нові можливості для коломийських ОСББ  http://kolrada.gov.ua/about/news/4175/

Н. Сандецька

1.12

Виготовлення інформаційних стендів з питань створення ОСББ та їхнє розміщення в приміщеннях міської ради та ЦНАПу

За фінансової підтримки проекту ПРОМІС розроблено єврофлаєри і флаєри формату А4 із переліком документів, необхідних для державної реєстрації ОСББ в єдиному Держреєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

На інформаційних стендах розміщено плакати з переліком необхідних документів

Н. Сандецька

Л. Яремчук

1.13

Підготовка спеціального розділу про ОСББ на сайті міської ради

Створено

Н. Сандецька

М. Бондаренко

ІІ. Комунікаційна кампанія «Мобілізація громади на покращення благоустрою міста»

№ з/п

Завдання

Реалізація

Виконавець

2.1

Забезпечення збирання інформації про стан громадської думки та регулярного моніторингу матеріалів ЗМІ

Щоденний моніторинг публікацій ЗМІ та соцмереж

Н. Сандецька

2.2

Проведення прес-конференції щодо стану благоустрою міста

26.07 Брифінг Ігоря Слюзара «Ремонт доріг та тротуарів»

20.11 Брифінг Ігоря Слюзара «Безпека та комфорт в ОТГ»

Н. Сандецька

2.3

Підготовка періодичних звітів про проведені роботи з благоустрою міста для розповсюдження серед засобів масової інформації, через веб-сайт міської ради та бюлетень

Програма на ТРК НТК «Три запитання до влади»

КП «Коломияводоканал» висвітлює кожен етап робіт на власному сайті та у соцмережах, організовує дні відкритих дверей та проводить екскурсії. КП «Полігон Екологія» робить щоденний звіт про роботу із фото у соцмережах. Управління комунального господарства узагальнює та систематизує інформування громади про роботу у цій сфері.

Інформація дублюється на офіційній сторінці міської ради у Фейсбук, на офіційному вебсайті та у Telegram.

«Ратуша» (6 випусків)

Сюжети ТРК РАІ

Прямі ефіри ТРК НТК із заступником міського голови Б. Федоруком, керівниками комунальних підприємств, сюжети новин

Н. Сандецька

В. Наливайко

2.4

Налагодження технічних можливостей комунікації та обміну документами, повідомленнями між структурними підрозділами міської ради

1.01.2018 Впроваджено систему електронного документообігу «Документ»

Працює Платформа електронних повідомлень громадян «Відкрите місто»

М. Бондаренко

2.5

Організація громадських толок з благоустрою міста

Двічі на рік із залученням підприємств, установ, організацій, громадськості

В. Наливайко

2.6

Проведення інформаційної кампанії проти спалювання сміття, щодо шкідливості спалювання сміття та негативний вплив на здоров’я людей та довкілля

Серія публікацій на офіційному вебсайті, у соцмережах та поширення у місцевих інтернет виданнях, на телебаченні

Н. Сандецька

2.7

Створення розділу з питань благоустрою території міста на веб-сайті міської ради

Створено сторінку Управління комунального господарства у соцмережі Фейсбук

Створено розділ «Комунальні установи» на офіційному вебсайті

Поширення інформації про створення Карти комунального майна Коломиї

Поширення інформації про платформу «Відкрите місто».

М. Бондаренко

Н. Сандецька

В. Наливайко






2.8

Підготовка фотофактів про конкретні історії впорядкування об’єктів (парків, скверів, прибудинкових територій)

Відеоролик до звіту міського голови про найбільш значущі роботи 2019-го: капітальні ремонти доріг, благоустрій в мікрорайонах, виконання бюджету, капітальне будівництво, реалізація проектів громадського бюджету, капітальна заміна водопроводу, реконструкція очисних споруд, робота у селах Коломийської ОТГ.

Управління комунального господарства створило сторінку у Фейсбуці, де систематично розміщуються фотозвіти роботи комунальних підприємств та інша інформація у сфері благоустрою міста. Інформація дублюється на офіційному вебсайті та в інших соціальних мережах.

Н. Сандецька

В. Наливайко

ІІІ. Комунікаційна кампанія «Соціальний захист населення»

№ з/п

Завдання

Реалізація

Виконавець

3.1

Забезпечення збирання інформації про стан громадської думки та регулярного моніторингу матеріалів ЗМІ

Щоденний моніторинг публікацій ЗМІ та соцмереж

Н. Сандецька

3.2

Проведення прес-конференції щодо стану соціального захисту населення міста

132 виступи працівників департаменту соціальної політики на телебаченні з питань соціального захисту населення

Підсумковий брифінг міського голови у листопаді 2019р.

Н. Сандецька

Л. Яремчук

3.3

Налагодження технічних можливостей комунікації та обміну документами, повідомленнями між структурними підрозділами міської ради

1.01.2018 Впроваджено систему електронного документообігу «Документ»

М. Бондаренко

3.4

Налагодження координації з питань організації комунікації щодо соціального захисту населення для працівників міської ради, її виконавчих органів, зокрема Департаменту соціальної політики та ЦНАПу шляхом проведення нарад

Не рідше 1 разу на місяць спільні наради між департаментом соцполітики та управлінням надання адміністративних послуг із залученням відповідних фахівців

Н. Сандецька

Л. Яремчук

М. Андрусяк

3.5

Підготовка методичних рекомендацій для соціальних працівників щодо комунікації з вразливими групами населення

Виконано

Л. Яремчук

3.6

Організація телевізійних сюжетів з питань соціального захисту населення з коментарями від фахівців Управління надання адміністративних послуг та Департаменту соціальної політики міської ради

На ТРК НТК розміщені соціальні відеоролики. 248 виступів на радіо «Сяйво» з питань соціального захисту населення.

Л. Яремчук

Н. Сандецька

3.7

Підготовка та розміщення в приміщенні ЦНАПу спеціального стенду з питань соціального захисту населення з повним пакетом документів для різних видів допомоги

У приміщенні ЦНАПу розміщено стенд з питань соціального захисту населення з необхідним переліком документів для призначення різних видів соціальних допомог.

Створено новий веб-сайт ЦНАПу, де є інформація про усі соціальні послуги

Л. Яремчук

С. Варваров

3.8

Створення розділу з питань соціального захисту населення на веб-сайті міської ради

Створено розділ «Для громадськості»- «Соціальна політика», де розміщується необхідна інформація.

На сайті у розділі «ЦНАП» є усі соцпослуги http://cnap.kolrada.gov.ua/

М. Бондаренко

Л. Яремчук

3.9

Підготовка та друк інформаційних листівок щодо різних видів соціальної допомоги для вразливих груп населення

За фінансової підтримки проекту ПРОМІС розроблено до 6000 екземплярів єврофлаєрів і флаєрів формату А4 із переліком документів, необхідних для отримання соцпослуг

Л. Яремчук

3.10

Підготовка соціальної реклами для радіо щодо питань соціального захисту населення та трансляція її через радіоточку на зупинках громадського транспорту

248 виступів на радіо «Сяйво» з питань соціального захисту населення.

Л. Яремчук

Н. Сандецька




Керуючий справами виконавчого комітету                                Тарас Кухтар



2011-2024 © Всі права застережено.