НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 03 травня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про розгляд і вирішення звернень громадян у першому пів..."  № 191 від 08.09.2015р. 
Документ №191 від 08.09.2015р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

12.09.2015



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 08.09.2015р.  № 191
 

Про розгляд і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2015 року

       

       Пріоритетним напрямком діяльності в Коломийській міській раді та її виконавчих органах залишається забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. У міській раді створено необхідні умови для участі заявників у розгляді поданих ними звернень, надається можливість ознайомлюватися з матеріалами перевірок під час розгляду звернень.

Протягом звітного періоду усі звернення громадян, що надійшли до Коломийської міської ради, перебували на контролі у керівництва міської ради, та, згідно з резолюціями, розглянуті відповідальними виконавцями. Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. За звітний період малозабезпеченим жителям міста з міського бюджету виділено грошову допомогу на загальну суму 413 596 грн., а також виділено 121 730 грн. одноразової грошової матеріальної допомоги учасникам АТО та допомоги на поховання військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції та загинули на сході України і 45 000 грн. матеріальної допомоги на ліквідацію надзвичайної ситуації.

Згідно затверджених графіків проводилися прийоми громадян керівництвом міської ради, в тому числі у вихідні дні. Відбулося 5 прийомів громадян з міським головою, на яких побувало 47 громадян. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 37 мешканців міста. І надалі діє «гаряча» телефонна лінія та функціонує цілодобова служба оперативних чергових «служба – 05». З початку року послугами цієї служби скористалося 88 мешканців міста.

В зв’язку з суспільно політичними подіями в державі збільшилась кількість звернень до Коломийської міської ради як від органів влади вищого рівня так від мешканців міста.

Так, у першому півріччі 2015 року до Коломийської міської ради надійшло 527 звернень, що на 110 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені становить 77% від загальної кількості.

Продовжують мати місце випадки порушення ст.ст. 7, 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині, коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін, або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же п’ятиденний термін повертається заявнику, а звернення які не потребують додаткового вивчення, розглядаються в термін не пізніше п’ятнадцяти днів від їх надходження.

Виходячи з вищевикладеного, виконком міської ради


в и р і ш и в :


       1. Інформацію про розгляд і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2015 року взяти до відома.

       2. Секретарю міської ради, першому заступнику, заступникам міського голови та керуючому справами виконкому:

- дотримуватися графіків проведення «гарячих» телефонних ліній;

- посилити контроль за розглядом звернень, що надійшли на виконання до міської ради від органів влади вищого рівня, «гарячої» Урядової телефонної лінії Івано-Франківського обласного контактного центру;

- особливу увагу звернути при цьому на вирішення питань, поставлених у зверненнях інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів, учасників АТО та інших;

- вживати всіх заходів щодо скорочення кількості повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня.

       3. Провідному спеціалісту загального відділу міської ради І. Дикан:

       3.1. Довідку про стан розгляду звернень громадян в першому півріччі 2015 року (додається) надіслати у відділи та управління міської ради для розгляду та врахування в роботі.

3.2. Здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в структурних підрозділах міської ради.

3.3. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.

       3.4. Результати аналізу щоквартально висвітлювати на веб-сайті міської ради.

3.5 Забезпечити виконання графіку перевірок у структурних підрозділах міської ради та комунальних підприємствах згідно рішення виконкому від 24.02.2015р. № 18.

4. Керівникам структурних підрозділів міської ради:

- забезпечити виконання вимог статей 7 та 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині дотримання 5-ти та 15-ти денного терміну розгляду;

- вирішувати питання про відповідальність посадових осіб, з вини яких допущені порушення, бюрократизм і тяганина.

       5. Начальникам структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян, щоквартально, не пізніше 10 числа наступного за звітним, подавати провідному спеціалісту загального відділу міської ради І. Дикан статистичні звіти про роботу із зверненнями громадян.

6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (О.Шмідль, І. Дикан).

       7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Т. Кухтара.






Міський голова                                                                                                           І.Слюзар



Довідка

про стан розгляду звернень громадян в І півріччі 2015 року


Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:

забезпечено функціонування гарячої телефонної лінії керівництвом міської ради та цілодобової служби чергових «служби-05»;

затверджено графіки особистого прийому громадян з особистих питань щосуботи керівництвом міської ради.

Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в лютому, на засіданні виконавчого комітету розглядалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2014 році». Прийнято відповідне рішення від 24.02.2015 року № 18.

Відповідно до плану роботи виконавчого комітету міської ради на друге півріччя 2015 року стан виконавської дисципліни щодо розгляду і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2015 року буде заслухано на засіданні виконкому у вересні.

З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду  звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.

На веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ «Звернення громадян», де розміщені:

- законодавчі та нормативні документи, що стосуються розгляду звернень;

- роз’яснення, щодо способів подачі звернень до посадових осіб Коломийської міської ради та її виконавчих органів;

-  дані про постійно діючу комісію з розгляду звернень громадян;

- графіки прийому керівництва міської ради, обласної ради, обласної державної адміністрації;

- інформаційні дані та аналітичні довідки про роботу із зверненнями громадян;

-  інформація про службу оперативних чергових –«служба - 05».

В І півріччі 2015 році організовано 5 особистих прийоми з міським головою, на яких побувало 47 громадян, опрацьовано 32 зверненя. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 37 мешканців міста. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради.

З метою здійснення додаткових заходів спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань, що їх турбують, на місцевому телебаченні  ТРК «НТК» 19.02.2015р. та 28.05.2015р. проведено прямі ефіри з міським головою.

На даний момент актуальне питання щодо об’єднання територіальних громад 14.05.2015р. обговорювалось у ток-шоу «Коломия думає» за участю міського голови.

05.02.2015 року відбувся прямий ефір з заступником міського Тарновецьким В.В.

Відповіді та роз’яснення на тему надання субсидій населенню надавались у прямому ефірі 16.04.2015 р. заступником міського голови Тарновецьким В.В. та начальником управління праці та соціального захисту населення Гурак Г.Я.

В І півріччі 2015 року до Коломийської міської ради надійшло 527 звернень, що на 110 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. З них: на особистому прийомі зареєстровано - 73 звернення, надійшло поштою - 321 звернення, 526 звернень розглянуто вчасно, з порушенням термінів – 1 звернення, допустив відділ управління комунальним майном.

В зв’язку з суспільно політичними подіями в державі збільшилась кількість звернень через органи влади вищого рівня і склала 22 звернення, а це вдвічі більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. З них від Адміністрації Президента України - 10 звернень, Кабінету міністрів України – 2 та 12 звернень з обласної державної адміністрації. За результатами розгляду вирішено позитивно 7 звернень, на 10 звернень дано роз’яснення, відмовлено 3 та 2 звернення перебувають на розгляді.

Громадяни міста звернулися передусім з заявами та клопотаннями527 (94,8 % від загальної кількості звернень), скаргами – 5. За результатами розгляду: вирішено позитивно – 146 звернень, роз’яснено по суті - 262, відмовлено - 12, решту звернень перебувають на розгляді та додатковому контролі.

Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях  було порушено 532 питання. Одними із основних питань з якими звертаються мешканці міста є питання комунального господарства, соціального захисту, землекористування і землевпорядкування та житлової політики які склали відповідно 143, 100, 69 та 38 звернень. Актуальними залишаються питання: архітектури та містобудування, транспорту та зв’язку, охорони здоров’я, праці і заробітної плати і інші.

В І півріччі 2015 року до міської ради звернулося 1608 громадян з урахуванням колективних звернень. Колективних звернень надійшло - 60, що становить 12,2 % від загальної кількості.

В міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій:  учасники  війни та бойових дій – 23 особи,  ветерани праці та пенсіонери – 40, інваліди загального захворювання - 44, учасники ліквідації та постраждалі на аварії на ЧАЕС – 15, багатодітні сім’ї - 9 і інші громадяни, які потребують соціального захисту.

Для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує  продовжувала функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05 ”. Протягом півріччя послугами “служби – 05” скористалося 88 мешканців міста.

Громадяни продовжують активно звертатися  на Урядову «гарячу» телефонну лінію. З початку року міською радою опрацьовано 95 вищезгаданих звернень, що на 26 звернень більше ніж за аналогічний період минулого року. Основними питаннями з якими звертаються громадяни на Урядову «гарячу» телефонну лінію є питання соціального захисту населення (30 звернень), комунального господарства (11 звернень) та інші.

У відділі управління комунальним майном, КП «Житлоінфоценрі» та відділі земельних відносин залишені на контролі звернення від 2010 року. Порівнявши дані по зверненнях з аналогічним періодом минулого року, видно, що кількість залишених на контролі звернень зменшилась втричі.(таблиця)

В першому півріччі 2015 року даними структурними підрозділами залишено на контролі 17 звернень.


Аналіз звернень

залишених на контролі

в міській раді від 2010р. по 2014р.

І півріччя 2014 року

І півріччя 2015 року


Рік


Кількість


Рік


Кількість

2010

5

2010

1

2011

14

2011

1

2012

25

2012

5

2013

19

2013

6

2014

32

2014

9






Провідний спеціаліст загального відділу                                   І. Дикан




Дані про звернення громадян,

які надійшли у відділи та управління міської ради та комунальні підприємства міста у І півріччі 2015 року




Кількість всіх звернень

Звернення з міської ради

Звернення які надійшли безпосередньо до підприємств

На особистому прийомі керівників відділів чи управлінь

Повторних

Колективних

Заявників пільгової категорії

Задоволено

Відмовлено

Роз'яснено

В стадії розгляду

Розглянуто з порушенням терміну

Управління праці та соціального захисту населення

862

109

640

113

11

0

806

616

2

97

147

0

Відділ земельних відносин

309

69

208

32

0

3

91

14

40

142

113

0

Відділ архітектури

363

42

294

27

1

5

0

159

65

56

83

0

Відділ управління комунальним майном

251

158

45

48

4

32

32

84

0

156

11

0

КП «Коломияводоканал»

37

2

8

27

0

3

0

5

0

27

5

0

Служба у справах дітей

98

7

91

6

0

1

3

90

1

6

1

0

Відділ культури

31

14

0

17

0

7

3

12

0

19

0

0



Провідний спеціаліст загального відділу                                                                І. Дикан



ДАНІ

про звернення громадян, що безпосередньо надійшли до

органів місцевого самоврядування за І півріччя 2015 року в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року


з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)*

Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2)

Результати розгляду звернень:

вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено у задоволенні

п. 9.2

Дано роз”яснення

п. 9.3

Інше

п.9.4 - 9-6

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

201

2014

2015

2014

2015

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.

Коломийська міська рада

424

527

349

321

75

73

110

146

0

12

220

262

94

107



№ з/п

Кількість звернень з них:

Повторних

(п.2.2)

Колективних

(п.5.2)

Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

Від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи

(п.7.7, 7.8., 7.9)

Від ветеранів праці (п.7.6.)

Від дітей війни (п.7.2)

Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11, 7.12,7.13)

Від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

1.

8

9

65

60

13

23

12

44

11

5

2

6

2

9

3

15

№ з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

У тому числі:

Аграрної політики і земельних відносин

Транспорту  і зв”язку

Фінансової, податкової, митної політики

Соціального захисту

Праці і заробітної плати

Охорони здоров”я

Комуна-льного госпо-дарства

Житлової політики

Екології природних ресурсів

Забезпе-чення дотримання законності та охорони право-порядку

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015


33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

1.

439

532

80

69

14

14

2

1

33

100

12

8

9

11

90

143

14

38

5

0

8

1



№ з/п

У тому числі питання:

Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян

сім”ї, дітей, молоді гендерної рівності фізичної культури спорту

Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

Діяльність центральних органів виконавчої влади

Діяльності місцевих органів виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядува-ння

Державного будівництва, адміністра-тивно-територіаль-ного устрою

Інші


2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

2014

2015

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

1.

9

6

18

15

3

1

0

0

0

2

2

7

31

12

109

104

1

1




2011-2024 © Всі права застережено.