НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
12.09.2015
Про розгляд і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2015 року |
Пріоритетним напрямком діяльності в Коломийській міській раді та її виконавчих органах залишається забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. У міській раді створено необхідні умови для участі заявників у розгляді поданих ними звернень, надається можливість ознайомлюватися з матеріалами перевірок під час розгляду звернень.
Протягом звітного періоду усі звернення громадян, що надійшли до Коломийської міської ради, перебували на контролі у керівництва міської ради, та, згідно з резолюціями, розглянуті відповідальними виконавцями. Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. За звітний період малозабезпеченим жителям міста з міського бюджету виділено грошову допомогу на загальну суму 413 596 грн., а також виділено 121 730 грн. одноразової грошової матеріальної допомоги учасникам АТО та допомоги на поховання військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції та загинули на сході України і 45 000 грн. матеріальної допомоги на ліквідацію надзвичайної ситуації.
Згідно затверджених графіків проводилися прийоми громадян керівництвом міської ради, в тому числі у вихідні дні. Відбулося 5 прийомів громадян з міським головою, на яких побувало 47 громадян. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 37 мешканців міста. І надалі діє «гаряча» телефонна лінія та функціонує цілодобова служба оперативних чергових «служба – 05». З початку року послугами цієї служби скористалося 88 мешканців міста.
В зв’язку з суспільно політичними подіями в державі збільшилась кількість звернень до Коломийської міської ради як від органів влади вищого рівня так від мешканців міста.
Так, у першому півріччі 2015 року до Коломийської міської ради надійшло 527 звернень, що на 110 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені становить 77% від загальної кількості.
Продовжують мати місце випадки порушення ст.ст. 7, 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині, коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін, або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же п’ятиденний термін повертається заявнику, а звернення які не потребують додаткового вивчення, розглядаються в термін не пізніше п’ятнадцяти днів від їх надходження.
Виходячи з вищевикладеного, виконком міської ради
в и р і ш и в :
1. Інформацію про розгляд і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2015 року взяти до відома.
2. Секретарю міської ради, першому заступнику, заступникам міського голови та керуючому справами виконкому:
- дотримуватися графіків проведення «гарячих» телефонних ліній;
- посилити контроль за розглядом звернень, що надійшли на виконання до міської ради від органів влади вищого рівня, «гарячої» Урядової телефонної лінії Івано-Франківського обласного контактного центру;
- особливу увагу звернути при цьому на вирішення питань, поставлених у зверненнях інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів, учасників АТО та інших;
- вживати всіх заходів щодо скорочення кількості повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня.
3. Провідному спеціалісту загального відділу міської ради І. Дикан:
3.1. Довідку про стан розгляду звернень громадян в першому півріччі 2015 року (додається) надіслати у відділи та управління міської ради для розгляду та врахування в роботі.
3.2. Здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в структурних підрозділах міської ради.
3.3. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.
3.4. Результати аналізу щоквартально висвітлювати на веб-сайті міської ради.
3.5 Забезпечити виконання графіку перевірок у структурних підрозділах міської ради та комунальних підприємствах згідно рішення виконкому від 24.02.2015р. № 18.
4. Керівникам структурних підрозділів міської ради:
- забезпечити виконання вимог статей 7 та 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині дотримання 5-ти та 15-ти денного терміну розгляду;
- вирішувати питання про відповідальність посадових осіб, з вини яких допущені порушення, бюрократизм і тяганина.
5. Начальникам структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян, щоквартально, не пізніше 10 числа наступного за звітним, подавати провідному спеціалісту загального відділу міської ради І. Дикан статистичні звіти про роботу із зверненнями громадян.
6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – загальний відділ міської ради (О.Шмідль, І. Дикан).
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Т. Кухтара.
Міський голова І.Слюзар
Довідка
про стан розгляду звернень громадян в І півріччі 2015 року
Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:
забезпечено функціонування гарячої телефонної лінії керівництвом міської ради та цілодобової служби чергових «служби-05»;
затверджено графіки особистого прийому громадян з особистих питань щосуботи керівництвом міської ради.
Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в лютому, на засіданні виконавчого комітету розглядалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2014 році». Прийнято відповідне рішення від 24.02.2015 року № 18.
Відповідно до плану роботи виконавчого комітету міської ради на друге півріччя 2015 року стан виконавської дисципліни щодо розгляду і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2015 року буде заслухано на засіданні виконкому у вересні.
З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.
На веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ «Звернення громадян», де розміщені:
- законодавчі та нормативні документи, що стосуються розгляду звернень;
- роз’яснення, щодо способів подачі звернень до посадових осіб Коломийської міської ради та її виконавчих органів;
- дані про постійно діючу комісію з розгляду звернень громадян;
- графіки прийому керівництва міської ради, обласної ради, обласної державної адміністрації;
- інформаційні дані та аналітичні довідки про роботу із зверненнями громадян;
- інформація про службу оперативних чергових –«служба - 05».
В І півріччі 2015 році організовано 5 особистих прийоми з міським головою, на яких побувало 47 громадян, опрацьовано 32 зверненя. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 37 мешканців міста. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради.
З метою здійснення додаткових заходів спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань, що їх турбують, на місцевому телебаченні ТРК «НТК» 19.02.2015р. та 28.05.2015р. проведено прямі ефіри з міським головою.
На даний момент актуальне питання щодо об’єднання територіальних громад 14.05.2015р. обговорювалось у ток-шоу «Коломия думає» за участю міського голови.
05.02.2015 року відбувся прямий ефір з заступником міського Тарновецьким В.В.
Відповіді та роз’яснення на тему надання субсидій населенню надавались у прямому ефірі 16.04.2015 р. заступником міського голови Тарновецьким В.В. та начальником управління праці та соціального захисту населення Гурак Г.Я.
В І півріччі 2015 року до Коломийської міської ради надійшло 527 звернень, що на 110 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. З них: на особистому прийомі зареєстровано - 73 звернення, надійшло поштою - 321 звернення, 526 звернень розглянуто вчасно, з порушенням термінів – 1 звернення, допустив відділ управління комунальним майном.
В зв’язку з суспільно політичними подіями в державі збільшилась кількість звернень через органи влади вищого рівня і склала 22 звернення, а це вдвічі більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. З них від Адміністрації Президента України - 10 звернень, Кабінету міністрів України – 2 та 12 звернень з обласної державної адміністрації. За результатами розгляду вирішено позитивно 7 звернень, на 10 звернень дано роз’яснення, відмовлено 3 та 2 звернення перебувають на розгляді.
Громадяни міста звернулися передусім з заявами та клопотаннями – 527 (94,8 % від загальної кількості звернень), скаргами – 5. За результатами розгляду: вирішено позитивно – 146 звернень, роз’яснено по суті - 262, відмовлено - 12, решту звернень перебувають на розгляді та додатковому контролі.
Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 532 питання. Одними із основних питань з якими звертаються мешканці міста є питання комунального господарства, соціального захисту, землекористування і землевпорядкування та житлової політики які склали відповідно 143, 100, 69 та 38 звернень. Актуальними залишаються питання: архітектури та містобудування, транспорту та зв’язку, охорони здоров’я, праці і заробітної плати і інші.
В І півріччі 2015 року до міської ради звернулося 1608 громадян з урахуванням колективних звернень. Колективних звернень надійшло - 60, що становить 12,2 % від загальної кількості.
В міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій: учасники війни та бойових дій – 23 особи, ветерани праці та пенсіонери – 40, інваліди загального захворювання - 44, учасники ліквідації та постраждалі на аварії на ЧАЕС – 15, багатодітні сім’ї - 9 і інші громадяни, які потребують соціального захисту.
Для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує продовжувала функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05 ”. Протягом півріччя послугами “служби – 05” скористалося 88 мешканців міста.
Громадяни продовжують активно звертатися на Урядову «гарячу» телефонну лінію. З початку року міською радою опрацьовано 95 вищезгаданих звернень, що на 26 звернень більше ніж за аналогічний період минулого року. Основними питаннями з якими звертаються громадяни на Урядову «гарячу» телефонну лінію є питання соціального захисту населення (30 звернень), комунального господарства (11 звернень) та інші.
У відділі управління комунальним майном, КП «Житлоінфоценрі» та відділі земельних відносин залишені на контролі звернення від 2010 року. Порівнявши дані по зверненнях з аналогічним періодом минулого року, видно, що кількість залишених на контролі звернень зменшилась втричі.(таблиця)
В першому півріччі 2015 року даними структурними підрозділами залишено на контролі 17 звернень.
Аналіз звернень залишених на контролі в міській раді від 2010р. по 2014р. |
|||
І півріччя 2014 року |
І півріччя 2015 року |
||
Рік |
Кількість |
Рік |
Кількість |
2010 |
5 |
2010 |
1 |
2011 |
14 |
2011 |
1 |
2012 |
25 |
2012 |
5 |
2013 |
19 |
2013 |
6 |
2014 |
32 |
2014 |
9 |
Провідний спеціаліст загального відділу І. Дикан
Дані про звернення громадян,
які надійшли у відділи та управління міської ради та комунальні підприємства міста у І півріччі 2015 року
Кількість всіх звернень |
Звернення з міської ради |
Звернення які надійшли безпосередньо до підприємств |
На особистому прийомі керівників відділів чи управлінь |
Повторних |
Колективних |
Заявників пільгової категорії |
Задоволено |
Відмовлено |
Роз'яснено |
В стадії розгляду |
Розглянуто з порушенням терміну |
|
Управління праці та соціального захисту населення |
862 |
109 |
640 |
113 |
11 |
0 |
806 |
616 |
2 |
97 |
147 |
0 |
Відділ земельних відносин |
309 |
69 |
208 |
32 |
0 |
3 |
91 |
14 |
40 |
142 |
113 |
0 |
Відділ архітектури |
363 |
42 |
294 |
27 |
1 |
5 |
0 |
159 |
65 |
56 |
83 |
0 |
Відділ управління комунальним майном |
251 |
158 |
45 |
48 |
4 |
32 |
32 |
84 |
0 |
156 |
11 |
0 |
КП «Коломияводоканал» |
37 |
2 |
8 |
27 |
0 |
3 |
0 |
5 |
0 |
27 |
5 |
0 |
Служба у справах дітей |
98 |
7 |
91 |
6 |
0 |
1 |
3 |
90 |
1 |
6 |
1 |
0 |
Відділ культури |
31 |
14 |
0 |
17 |
0 |
7 |
3 |
12 |
0 |
19 |
0 |
0 |
Провідний спеціаліст загального відділу І. Дикан
ДАНІ
про звернення громадян, що безпосередньо надійшли до
органів місцевого самоврядування за І півріччя 2015 року в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)* |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
вирішено позитивно п. 9.1 |
відмовлено у задоволенні п. 9.2 |
Дано роз”яснення п. 9.3 |
Інше п.9.4 - 9-6 |
||||||||||||
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
201 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Коломийська міська рада |
424 |
527 |
349 |
321 |
75 |
73 |
110 |
146 |
0 |
12 |
220 |
262 |
94 |
107 |
№ з/п |
Кількість звернень з них: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Повторних (п.2.2) |
Колективних (п.5.2) |
Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
Від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи (п.7.7, 7.8., 7.9) |
Від ветеранів праці (п.7.6.) |
Від дітей війни (п.7.2) |
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11, 7.12,7.13) |
Від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
|||||||||||||||||||||||||||||
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
|||||||||||||||||||||
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|||||||||||||||||||||
1. |
8 |
9 |
65 |
60 |
13 |
23 |
12 |
44 |
11 |
5 |
2 |
6 |
2 |
9 |
3 |
15 |
||||||||||||||||||||
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
У тому числі: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аграрної політики і земельних відносин |
Транспорту і зв”язку |
Фінансової, податкової, митної політики |
Соціального захисту |
Праці і заробітної плати |
Охорони здоров”я |
Комуна-льного госпо-дарства |
Житлової політики |
Екології природних ресурсів |
Забезпе-чення дотримання законності та охорони право-порядку |
|||||||||||||||||||||||||||
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
|||||||||||||||
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
|||||||||||||||
1. |
439 |
532 |
80 |
69 |
14 |
14 |
2 |
1 |
33 |
100 |
12 |
8 |
9 |
11 |
90 |
143 |
14 |
38 |
5 |
0 |
8 |
1 |
№ з/п |
У тому числі питання: |
Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян |
||||||||||||||||
сім”ї, дітей, молоді гендерної рівності фізичної культури спорту |
Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльність центральних органів виконавчої влади |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
Діяльності органів місцевого самоврядува-ння |
Державного будівництва, адміністра-тивно-територіаль-ного устрою |
Інші |
|||||||||||
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
9 |
6 |
18 |
15 |
3 |
1 |
0 |
0 |
0 |
2 |
2 |
7 |
31 |
12 |
109 |
104 |
1 |
1 |