НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 25 квітня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про тимчасові функціональні повноваження міського голов..."  № 1-р від 04.01.2011р. 
Документ №1-р від 04.01.2011р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

08.01.2011



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 04.01.2011р.  № 1-р
 


Про тимчасові функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови, т.в.о. заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради



       Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та у зв’язку з кадровими змінами:

       

       1. Затвердити тимчасові функціональні повноваження між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, т.в.о. заступників міського голови, керуючим справами виконкому міської ради (додаються).

       2. Установити, що секретар міської ради, перший заступник міського голови, т.в.о. заступників міського голови, керуючий справами виконкому міської ради здійснюють свої функції та повноваження, визначені цим розпорядженням, і несуть персональну відповідальність за стан справ на дорученій їм ділянці роботи перед міським головою.

       3. Розпорядження міського голови від 25.12.2007 № 345-р, від 08.02.2010 № 16-р та від 29.09.2010 № 215-р вважати такими, що втратили чинність.

       4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.



Міський голова                                                                                                                  І.Слюзар


                                       Затверджено

                                                                               розпорядженням

                                                                               міського голови

                                                                               від 04.01.2011 № 1-р


Тимчасові функціональні повноваження

міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови, т.в.о. заступників міського голови та керуючого справами виконкому Коломийської міської ради


Міський голова

Слюзар Ігор Богданович


1. Забезпечує здійснення на території міста у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади, додержання Конституції України та Законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади.

2. Організовує в межах, визначених Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", роботу міської ради та її виконавчого комітету.

3. Підписує рішення міської ради та її виконавчого комітету.

4. Вносить на розгляд міської ради пропозицію стосовно кандидатури на посаду секретаря міської ради.

5. Вносить на розгляд міської ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету ради.

6. Вносить на розгляд міської ради пропозиції щодо структури виконавчих органів ради, апарату ради та її виконавчого комітету, їх штатів, встановлених відповідно до  типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України.

7. Здійснює керівництво апаратом ради та її виконавчого комітету.

8. Скликає сесії міської ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій ради і головує на пленарних  засіданнях ради.

9. Забезпечує підготовку на розгляд міської ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, міського бюджету та звіту про його виконання, рішень з інших питань, віднесених до її відання. Оприлюднює затверджені програми, бюджет та звіти про  їх виконання.

10. Призначає та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та  позашкільних навчальних закладів. Керівники відділів, управлінь та інших виконавчих органів міської ради призначаються міським головою одноособово, а у випадках передбачених законом, за погодженням з відповідними органами виконавчої влади. 

11. Скликає збори громадян за місцем проживання.

12. Забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, міської ради та її виконавчого комітету.

13. Є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним міською радою.

14. Представляє  територіальну громаду, міську раду, її виконавчий комітет у відносинах з державними органами, іншими органами місцевого самоврядування, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності, громадянами, а також у між-народних відносинах відповідно до  законодавства.

       15. Звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій, які обмежують права та інтереси  міської територіальної громади, а також повноваження ради та її органів.

       16. Укладає від імені міської територіальної громади, ради, її виконавчого комітету договори відповідно до  законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції ради, подає їх на затвердження ради.

       17. Веде особистий прийом громадян, забезпечує на території міста до-держання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об'єднань.

       18. Бере участь у здійсненні державної регуляторної політики в межах та у способі, встановлені Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.

       19. У межах своїх повноважень видає розпорядження та доручення.

       20. Здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень міської ради або не віднесені радою до відання її виконавчих органів. 

       21. Веде питання: фінансів, податкової та контрольно-ревізійної роботи, кадрової політики, забезпечення законності, прав і свобод громадян, між-народних та зовнішньо-економічних відносин, цивільного захисту населення, інвестиційної політики, оборонної та мобілізаційної роботи.

       22. Керує діяльністю: фінансового управління, юридичного відділу міської ради.

23. Координує діяльність: управління Державного казначейства України в Коломийському районі, міського відділу управління Міністерства внутрішніх справ України в області, міськрайонного управління юстиції, об'єднаної Державної податкової інспекції, районного відділу головного управління міністерства надзвичайних ситуацій.

24. Забезпечує взаємодію міської ради з: прокуратурою міста, міжрайонним відділом управління Служби безпеки України в Івано-Франківській області;  міськрайонним місцевим судом; міським військовим комісаріатом; військовою частиною Збройних Сил України, що дислокується на території міста.

25. Очолює: виконавчий комітет міської ради, міський штаб цивільної оборони.



Секретар міської ради

______________________________


1. У випадках, передбачених частиною першою статті 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", здійснює повноваження міського голови.

2. Скликає сесії міської ради у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"; повідомляє депутатам і доводить до відома населення інформацію про час  і місце проведення сесії міської ради, питання, які передбачається внести на розгляд ради.

3. Веде засідання міської ради та підписує її рішення у випадках, передбачених частиною шостою статті 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".

4. Організовує підготовку сесій міської ради, питань, що вносяться на розгляд ради.

5. Забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності.

6. За дорученням міського голови координує діяльність постійних та інших комісій міської ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій.

7. Сприяє депутатам міської ради у здійсненні їх повноважень.

8. Організовує за дорученням міської ради відповідно до законодавства заходів, пов’язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування.

9. Забезпечує зберігання у міській раді та її виконавчих органах офіційних документів, пов’язаних з місцевим самоврядуванням міської територіальної громади, забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку.

10. Вирішує за дорученням міського голови або міської ради інші питання, пов’язані з діяльністю  ради та її виконавчих органів.

11. Здійснює керівництво відділом організаційно-аналітичного забезпе-чення міської ради в частині сесійної і депутатської діяльності, здійснення заходів, пов’язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування.

Очолює комісії:

- атестаційну;

- конкурсну по відбору кадрів.


Засвідчує копії документів, прийнятих і виданих міською радою.



Загальні функціональні повноваження

першого заступника міського голови, т.в.о. заступників міського голови,

керуючого справами виконкому міської ради


1. Забезпечують виконання положень Конституції України, Законів України, постанов Верховної Ради, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, здійснення повноважень міської ради та її виконавчого комітету у визначених напрямках діяльності, спрямовують, координують та контролюють роботу відділів та управлінь міської ради, а також підприємств, установ і організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Коломиї щодо:

- формування та виконання міського бюджету;

- підготовки проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку міста і цільових програм;

- розроблення  міських,  міжнародних угод  стосовно соціально-економічного та культурного розвитку міста;

- контролю, аналізу і оцінки стану соціально-економічного та культурного  розвитку міста у відповідних сферах;

- виконання розпоряджень та доручень міського голови;

- підготовки засідань комісій, груп, інших дорадчих органів при міському голові, виконкомі;

- вирішення питань діяльності управлінь, відділів, інших виконавчих ор-ганів ради відповідно до розподілу повноважень.

2. Вносять на розгляд міського голови пропозиції з питань:

- що належать до компетенції міської ради, її виконавчого комітету,

- ініційованих відділами та управліннями, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян;

- взаємодії міської ради з органами виконавчої влади.

3. Відповідають за підготовку проектів рішень ради, виконкому, розпо-ряджень міського голови, інших документів (листів, інформацій, звернень, тощо), вживають вичерпних заходів щодо врегулювання розбіжностей між розробниками проектів документів, візують та вносять на розгляд міського голови доопрацьовані документи.

4. Дають доручення управлінням, відділам та іншим виконавчим органам міської ради.

5. Беруть участь у розгляді питань, що належать до сфери їх відання, під час розгляду їх міською радою, виконавчим комітетом.

6. Повертають виконавцям звернення, документи та інші матеріали, внесені з порушенням встановленого порядку.

7. Згідно з розподілом обов'язків вносять міському голові пропозиції щодо призначення на посади та звільнення з посад посадових осіб та службовців виконавчих органів ради, керівників підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста, а також пропозиції щодо їх заохочення або  накладення стягнень.


8. Здійснюють згідно з функціональними повноваженнями або дорученнями міського голови керівництво відповідними комісіями, комітетами, групами, іншими консультативно-дорадчими  органами.

9. Погоджують структуру, плани роботи виконавчого комітету.

10. В межах своїх повноважень засвідчують акти, свідоцтва, інші доку-менти, які розробляються в підпорядкованих відділах та управліннях міської ради, за дорученням міської ради або міського голови укладають  договори (угоди) від імені  та за дорученням міської ради, її виконавчого комітету.

11. Розглядають звернення громадян, ведуть особистий прийом громадян згідно затвердженого міським головою графіку.


Перший заступник міського голови

Яворський Тарас Орестович


Веде питання: будівництва, містобудування, архітектури, вико-ристання та охорони земель, надзвичайних ситуацій, правоохоронної діяльності.


1. Прогнозує та координує:

       - розробку програм з питань будівництва та реконструкції об'єктів в межах міста;

       - розвиток потужностей будівельної індустрії і промисловості будівельних матеріалів;

       - ведення земельного кадастру, проведення земельної реформи, здійснен-ня вибору, вилучення і надання землі для містобудівних та інших потреб, підготовку матеріалів щодо земельних питань, договорів оренди та купівлі-продажу земельних ділянок;

       - розробку та реалізацію генерального плану забудови міста, ефективного використання земельних ресурсів

2. Контролює та забезпечує:

- встановлення режиму використання та забудови земель;

- надання дозволів на спорудження об’єктів містобудування незалежно від форм власності;

- встановлення та розміщення реклами;

- організації стоянок автомобільного транспорту;

- сприяння розширенню житлового будівництва;

- встановлення ставок орендної плати та вартості продажу земельних ділянок;

- справляння плати за землю;

- дотримання і охорону земельних ресурсів, планування забудовою тери-торії міста, надійності  та безпечності будинків і споруд;

Керує діяльністю відділів міської ради: архітектури та містобудування, земельних відносин, з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.


       Координує діяльність будівельних та проектних організацій, кадастрової служби.

Організовує співпрацю з Коломийським міським відділом земельних ресурсів, обласним комунальним підприємством "Коломийське міжрайонне бюро технічної інвентаризації".


Очолює комісії виконкому:

       - міжвідомчу з питань будівництва;

       - з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій;

       - розміщення малих архітектурних форм для здійснення підприємницької діяльності та місць паркування транспортних засобів;

       - міжвідомчої з питань перепланування житлових будинків і квартир .

       

Т.в.о. заступника міського голови

Білоус Михайло Михайлович


Веде питання: житлово-комунального та дорожнього господарства, охорони навколишнього природного середовища, енергозабезпечення, енергоефективності та енергозбереження (за винятком бюджетних установ), зв'язку, управління майном, приватизації.


1. Прогнозує та координує:

       - розробку програм з питань забезпечення життєдіяльності міста, охорони довкілля, ефективного використання матеріально-технічних та місцевих природних ресурсів;

       - реформування житлово-комунального господарства;

       - роботу з обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, розподіл та надання житла, інвентаризації комунального майна територіальної  громади міста, експлуатації житлового фонду, електричних, водопровідних, каналізаційних, теплових та газових мереж і споруд;

       - вирішення питання щодо використання нежилих приміщень, будинків і споруд, що належать до комунальної власності;

       - забезпечення утримання в належному стані кладовищ, інших місць поховання та їх охорони;

       - вирішення питань збирання, транспортування, утилізації та знешкодження побутових відходів ;

       - роботу з акумулювання коштів, отриманих внаслідок передачі в оренду майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста, організації благоустрою та озеленення міста, охорони зелених насаджень і водойм, створення місць відпочинку громадян;

       - оформлення, реформування відносин власності та подання на затвердження міської ради програми приватизації комунального майна, переліку об’єктів, що підлягають приватизації згідно з чинним законодавством;

       - питання переліку об’єктів, які не підлягають приватизації

2. Вирішує питання щодо здійснення протизсувних, берегоукріп-лювальних, природоохоронних робіт.

3. В межах повноважень, визначених міською радою, координує роботу по управлінню майном, що є у комунальній власності територіальної громади міста: надання в оренду, користування, під заставу, відчуження тощо.

4. Роботу по встановленню тарифів щодо оплати житлово-комунальних та інших послуг.

5. Роботу по енергозабезпеченню, енергоефективності, енерго-збереженню (за винятком бюджетних установ) та оплати за енергоносії.

Керує діяльністю: відділу управління комунальним майном міської ради.

Координує діяльність комунальних підприємств з водо- та теплопостачання, комунального підприємства по експлуатації житла, філії ВАТ "Прикарпаттяобленерго" "Коломийський МРЕМ", управління по експлуатації газового господарства, служби екологічної безпеки.

       Організовує співпрацю з бюро з приватизації житла, цехом телекомунікаційних послуг № 8 Івано-Франківської філії ВАТ "Укртелеком", центром поштового зв'язку № 3.

Очолює комісії виконкому:

       - з приватизації державного житлового фонду;

       - з визначення технічного стану будинків і квартир;

       - громадської комісії з житлових питань.

       Підписує ордери на житлову площу


Т.в.о. заступника міського голови

Граділь Ігор Іванович


       Веде питання: внутрішньої, інформаційної та молодіжної  політики, освіти, охорони здоров’я, культури, туризму, фізкультури і спорту, гендерної політики, взаємодії з засобами масової інформації, громадськими організаціями і політичними  партіями.


1. Організовує роботу щодо здійснення державної політики з гумані-тарних питань, координує діяльність виконавчих органів в галузі освіти, охорони здоров'я, культури, туризму, фізичної культури та спорту, молодіжної та гендерної політики.

2. Погоджує розроблені управліннями і відділами міської ради пропозиції щодо розвитку мережі закладів освіти, культури, охорони здоров'я, спорту та туризму, враховує їх при розробці проектів програм соціально-економічного розвитку та міських цільових програм.

3. Організовує роботу по реалізації державної політики щодо соціального і правового захисту дітей та попередження правопорушень серед них, надання їм інформаційної, правової, психолого-педагогічної, медичної та інших форм допомог, запобігання бездоглядності дітей.

4. Організовує вирішення питань про повне державне утримання дітей-сиріт і дітей, які залишилися без піклування батьків.

5. Організовує роботу з охорони, реставрації та використання пам’яток історії і культури.

6. Сприяє роботі творчих спілок, товариств, асоціацій, громадських організацій, які діють у сфері  освіти, охорони здоров'я, культури, туризму, фізкультури та спорту, роботи з молоддю.

7. Погоджує пропозиції про ліцензування індивідуальної підприєм-ницької діяльності у сфері охорони здоров'я.

8. Сприяє організації призову громадян на строкову військову службу.

Керує діяльністю: управління освіти, відділу організаційно-аналітичного забезпечення в частині, що стосується питань внутрішньої та інформаційної політики; відділів у справах молоді та спорту, культури та туризму; служби у справах дітей міської ради, міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.

Забезпечує взаємодію з:

- Товариством Червоного Хреста України,

- санітарно-епідеміологічною станцією;

- центральною районною лікарнею та іншими лікувально-профілактични-ми закладами;

- ветеринарною службою;

- політичними партіями та громадськими організаціями;

- засобами масової інформації;

- релігійними організаціями;

- благодійним фондами та благодійними організаціями.

Очолює комісії:

- призовну;

- надзвичайні протиепідеміологічну та протиепізоотичну;

- координаційну раду по боротьбі з наркоманією та СНІДом;

- спостережну;

- координаційну раду у справах дітей;

- консультативну раду з питань Чорнобильської катастрофи;

- дорадчий орган по роботі з сім’ями, що опинилися в складних життєвих обставинах;

- комісію з питань поновлення прав реабілітованих;

- з присудження літературної премії імені Т. Мельничука;

- по визначенню претендентів до Книги шани міста Коломиї;

- міжвідомчу координаційно-методичну раду з питань правової освіти населення.


Підписує посвідчення реабілітованим.


Т.в.о. заступника міського голови

Тарновецький Володимир Васильович


       Веде питання: соціально-економічного розвитку, промисловості, регуляторно-дозвільної політики і підприємництва, праці та соціального захисту населення, охорони праці, пенсійного забезпечення, стратегічного планування  розвитку міста, статистики, місцевих програм, виставково-ярмаркової діяльності, бюджетної, податкової і цінової політики, банківської справи, державного страхування, зайнятості населення, торговельного і побутового обслуговування населення, транспорту, внесків до фонду соціально-економічного розвитку міста, енергозбереження в бюджетних установах.


       1. Прогнозує та координує:

       - розробку програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, цільових програм, трудових відносин і фінансових ресурсів;

       - організацію роботи по розвитку та розширенню зовнішньоекономічної діяльності підприємств міста з різними формами власності, проведення заходів, направлених на залучення внутрішніх та іноземних інвестицій в економіку міс-та та їх раціонального використання;

       - складання проектів планів фінансово-економічної діяльності підприємств і організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади міста, контроль за їх виконанням, а також розглядає пропозиції щодо розміщення, спеціалізації та розвитку підприємств і організацій, незалежно від форм власності;

       - здійснення методичного керівництва економічною роботою в місті, ді-яльністю з цих питань управлінь, відділів міської ради, інших підприємств з питань розроблення програм економічного і соціального розвитку міста, забез-печення взаємодії з ними під час розв'язання інших проблем;

       - діяльність усіх розміщених на території міста промислових підприємств по міжгалузевих зв’язках;

       - діяльність підприємств, організацій та установ транспорту.

       2. Контролює та сприяє:

       - підвищенню ефективності використання коштів міської ради, підприємств і організацій комунальної власності територіальної громади міста, комунального майна, яке передається до статутних фондів спільних підприємств та інших економічних формувань;

       - розвитку підприємництва, малого та середнього бізнесу в місті;

       - залученню зовнішніх та внутрішніх інвестицій та на договірних засадах коштів підприємств, підприємців до участі в комплексному соціально-економічному розвитку міста;

       - вирішенню колективних трудових спорів щодо підприємств, установ та організацій, реєстрації колективних договорів, угод, здійснює контроль за їх виконанням;

       - організації та проведенню виставок, ярмарків, презентацій фірм і представництв;

       - поступленню коштів до фонду соціально-економічного розвитку міста.

       3. Контролює та забезпечує:

- дотримання зобов’язань щодо платежів до міського бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності;

- ефективне використання прибутків підприємств, організацій, установ, заснованих на комунальній власності;

       - організацію праці та соціального захисту населення;

       - реалізацію у місті державної політики у сфері соціального захисту пенсіонерів, інвалідів, багатодітних, малозабезпечених сімей, які потребують допомоги та соціальної підтримки  з боку держави і міської ради;

       - виконання рішень державних органів та міської ради, її виконавчого комітету з питань надання житлових субсидій;

       - організацію проведення громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні;

       - ведення єдиного державного реєстру суб’єктів підприємництва;

       - управління об'єктами побутового, торговельного обслуговування, що перебувають у комунальній власності міської територіальної громади, забезпечення  необхідного рівня та якості послуг населенню;

       - встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих в місті підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності;

       - організацію місцевих ринків, сприяння розвитку всіх форм торгівлі;

       - дотримання законодавства щодо захисту прав споживачів;

       - дотримання цін ;

- затвердження маршрутів і графіків руху міського пасажирського транспорту;

- здійснення заходів по енергозбереженню в бюджетних установах.

       4. Є відповідальним за реалізацію конкурентної та регуляторної політики і роботу дозвільного центру міської ради.

Керує діяльністю: управлінь економіки; праці та соціального захисту населення; відділом державної реєстрації, дозвільного центру.

Координує діяльність фінансового управління міської ради з питань формування та контролю за виконанням міського бюджету, управління статистики в м. Коломиї.

Забезпечує взаємодію з :

       - бізнес-центром;

       - Коломийським міськрайонним центром зайнятості;

       - міським управлінням Пенсійного фонду в м. Коломиї;

       - відділеннями виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тим-часової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві  та професійних захворювань.

Очолює:

- міську комісію з питань альтернативної ( невійськової ) служби;

- опікунську раду;

- комісію з питань розгляду заяв громадян по призначенню житлових субсидій та допомог малозабезпеченим сім’ям;

       - координаційну раду з питань розвитку підприємництва;

       - міську евакуаційну комісію.

        - комісію з безпеки дорожнього руху;

       - конкурсний комітет по визначенню автомобільних перевізни-

ків з перевезення пасажирів на міському маршруті загального користування;

       - комісію з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків до бюджетів усіх рівнів;

       - комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат.


       Підписує договори щодо внесків до фонду соціально-економічного розвитку міста.


Керуючий справами виконкому міської ради

Грицан Андрій Васильович


Веде питання: організаційно-правової, фінансово-господарської, кадрової та аналітичної роботи, навчання кадрів, кадрового резерву, підготовки та проведення засідань виконавчого комітету, семінарів, сприяння у проведенні виборів та референдумів, контролю, перевірки й організації виконання рішень виконкому, розпоряджень міського голови, особистого прийому громадян, організації діловодства у виконавчих органах міської ради, контролю за підготовкою, проходженням і виконанням службових документів та звернень громадян, архівної справи.

       

1. Підписує додатки до рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови.

       2. Організовує відповідно до законодавства матеріально-технічне забез-печення проведення референдумів, виборів Президента України, до Верховної Ради України та органів місцевого самоврядування.

3. Бере участь в розробці структури, штатної чисельності та штатного розпису виконавчих органів міської ради.

       4. Організовує роботу апарату міської ради, підготовку інформаційно-аналітичних матеріалів.

5. Забезпечує підготовку матеріалів на розгляд виконавчого комітету,  доведення рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови до виконавців.

6. Здійснює контроль за дотриманням трудової дисципліни,  правил внутрішнього трудового розпорядку.

7. Готує пропозиції про заохочення працівників апарату, відділів і управлінь міської ради та накладення стягнень.

8. Відповідає за організацію роботи щодо запобігання корупційним проявам у виконавчих органах ради.

Керує діяльністю відділів міської ради: загального, ведення Державного реєстру виборців, архівного, бухгалтерського обліку і звітності, кадрів, служби господарського забезпечення.


       Очолює експертну комісію по підготовці документів для постійного зберігання.


       Засвідчує копії документів, виданих у виконкомі та міській раді



2011-2024 © Всі права застережено.