НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про роботу управління надання адміністративних послуг м..."  № 131-р від 30.04.2020р. 
Документ №131-р від 30.04.2020р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

04.05.2020



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 30.04.2020р.  № 131-р
 


  1. Про роботу управління надання адміністративних послуг міської ради під час карантину


На виконання Указу Президента України від 13.03.2020 року № 87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги”, Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, керуючись статтею 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою надання адміністративних послуг в період карантину:


  1. Затвердити графік прийому громадян в управлінні надання адміністративних послуг міської ради, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України (додається).
  2. Управлінню надання адміністративних послуг міської ради (Микола Андрусяк):
  • забезпечити допуск до робочого приміщення адміністраторів (фронт-офісу) не більше 10 відвідувачів одночасно, а в приміщення з оформлення паспорта громадянина України – не більше одного;
  • обмежити доступ громадян у приміщення управління надання адміністративних послуг міської ради без масок чи з ознаками респіраторних захворювань;
  • забезпечити постійне надання консультацій громадянам у робочий час за допомогою телефонного зв’язку чи інформаційно-телекомунікаційних мереж.
  1. Службі господарського забезпечення міської ради (Сергій Варваров) забезпечити тричі на день вологе прибирання приміщення та протирання поверхонь з використанням дезінфікуючих засобів, провітрювання приміщення, де здійснюється прийом відвідувачів.
  2. Контроль за виконанням розпорядження доручити керуючому справами виконавчого комітету міської ради Тарасу Кухтару.




Міський голова                                                                                                      Ігор Слюзар



               ЗАТВЕРДЖЕНО

               розпорядження  міського голови

               від  30.04.2020 р.  № 131-р




ГРАФІК

прийому громадян в управлінні надання адміністративних послуг міської ради, на період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України




Понеділок - четвер

-

900 - 1600

П’ятниця

-

900 - 1500

Субота, неділя

-

вихідні дні




Санітарна година

-

0800 - 0900

1200 - 1300

1600 - 1700






Керуючий справами

виконавчого комітету міської ради                                                        Тарас Кухтар






2011-2024 © Всі права застережено.