НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
01.08.2015
|
На виконання п.2 рішення виконавчого комітету від 28.10.2014 № 215 “Звіт про рівень виконавської дисципліни, організації виконання документів у відділі земельних відносин та обліку комунального майна міської ради за 9 місяців 2014 року”, п. 3 рішення виконавчого комітету від 29.07.2014 № 135 “Про стан виконавської дисципліни в роботі з документами за перше півріччя 2014 року” та п.2 рішення виконавчого комітету від 24.02.2015 № 17 “Звіт загального відділу міської ради про стан роботи з документами та рівень виконавської дисципліни у 2014 році” начальником відділу земельних відносин Мондриком Б.Й. проведено нараду з працівниками відділу, наголошено на недопустимості порушення термінів при розгляді документів та дотриманні вимог Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах.
Питання дотримання термінів при розгляді документів у відділі земельних відносин міської ради неодноразово було предметом розгляду на нарадах у першого заступника міського голови Яворського Т.О.
За перше півріччя 2015 року надійшло для розгляду 369 заяв від фізичних та юридичних осіб. Дані звернення опрацьовано, заявникам підготовлено відповіді. Порівняно з аналогічним періодом минулого року за перше півріччя 2015 року порушено термін розгляду одного документу.
З метою покращення системи організації контролю за виконанням документів, внесено зміни до журналу реєстрації вхідних документів відділу, доповнивши його графою “Відповідальний виконавець”.
Проведено експертизу цінності документів починаючи з 2006 року. За результатами якої підготовлено акт про вилучення документів для знищення.
Відділ постійно здійснює підготовку матеріалів на розгляд постійної комісії з питань екології, використання земель, природних ресурсів та регулювання земельних відносин та комісії по розгляду земельних спорів з приводу суміжного землекористування.
З початку поточного року підготовлено на розгляд сесії міської ради 33 проекти рішення щодо регулювання земельних відносин на території міста Коломиї.
Враховуючи вищезазначене та беручи до уваги що відділом земельних відносин суттєво виправлено ситуацію із виконанням документів виконком міської ради
вирішив:
1. Звіт начальника відділу земельних відносин міської ради Мондрика Б.Й. про виконання у відділі рішень виконкому з питань виконавської дисципліни та роботи з документами взяти до відома.
2. Начальнику відділу земельних відносин міської ради Б. Мондрику неухильно дотримуватись Інструкції з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах та не допускати в подальшому порушення термінів розгляду документів.
3. Рішення виконавчого комітету від 28.10.2014 № 215, п. 3 рішення виконавчого комітету від 29.07.2014 № 135 та п. 2 рішення виконавчого комітету від 24.02.2015 № 17 зняти з контролю.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Яворського Т.О.
Міський голова І. Слюзар