НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Неділя, 28 квітня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про схвалення уточнених прогнозних індикативних показни..."  № 134 від 26.05.2015р. 
Документ №134 від 26.05.2015р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

30.05.2015



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 26.05.2015р.  № 134
 

Про     схвалення    уточнених

прогнозних        індикативних

показників міського бюджету

на 2016-2017 роки



       Відповідно до  ст. 21 Бюджетного кодексу України  та ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет міської ради


вирішив:


       1. Схвалити уточнені  прогнозні індикативні показники міського бюджету на 2016-2017  роки згідно додатку.


       2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступників міського голови.






Міський голова                                                                                                           І. Слюзар

Додаток

до рішення виконавчого

комітету міської ради

від 26.05 2015 р. № 134



Уточнений прогноз міського бюджету м. Коломиї

на 2016 та 2017 роки


Загальна частина


Прогноз базується на результатах аналізу  розвитку економіки поточної соціально – економічної ситуації та припущеннях, які враховують вплив зовнішніх і внутрішніх чинників на прогнозований період.

Прогноз міського бюджету на 2016 та 2017 роки розроблено з урахуванням Закону України «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2014 р.№ 404  «Про схвалення прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2015 рік та основних макропоказників  економічного і соціального розвитку України на 2016 і 2017 роки », змін внесених до законодавчих актів, що стосуються місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин, основних положень проекту Основних напрямів бюджетної політики, схвалених розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 квітня 2014 року № 385-р, завдань, визначених Програмою діяльності Кабінету Міністрів України, схваленою постановою Верховної ради України від 11 грудня 2014 року № 26-УІІІ, та враховано норми Закону України від 28.12.2014р № 76-VIII «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України», рішення міської ради від 05.01.2015 р. «Про запровадження акцизного податку з реалізації через роздрібну торговельну мережу підакцизних товарів», Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України», Закону України «Про Державний бюджет на 2015 рік» та інших законодавчих актів.

Основними завданнями  на середньострокову перспективу для міста є:

-        забезпечення відновлення та подальшого утримання темпів економічного зростання - зміцнення фінансово-економічної самостійності міського бюджету;

-        визначення пріоритетних програм розвитку, фінансування яких здійснюватиметься за бюджетні кошти;

-        використання фінансових ресурсів таким чином, щоб отримати максимальний економічний ефект і вирішити найбільш нагальні та важливі завдання;

-        покращення добробуту та якості життя населення;

-        підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування програмно-цільового методу та подальшої оптимізації бюджетних програм.



Доходи міського бюджету

               Прогноз доходів міського бюджету на 2016-2017 роки  розроблено з урахуванням основних напрямів та вимог визначених у Бюджетному та Податкових кодексах України,  внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2014 року №404 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2015 рік та основних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2016 і 2017 роки ».

       В основі реформованого бюджетного та податкового законодавства на ці роки враховано  значне розширення бази дохідної частини міського бюджету шляхом передачі з державного бюджету плати за надання адміністративних послуг, державного мита;

- збільшення відсотка зарахування екологічного податку;

- закріплено за  міським бюджетом стабільного джерела доходу - податку на доходи фізичних осіб за новим нормативом ( 60 %);

- запроваджено збір з роздрібного продажу підакцизних товарів за ставкою  5% вартості реалізованого товару;

- розширено базу оподаткування податку на нерухомість шляхом включення до оподаткування комерційного ( нежитлового) майна.

Пріоритетними завданнями податкової політики на середньострокову перспективу, спрямованими на забезпечення економічного зростання та виконання зобов’язань держави перед населенням, є:

здійснення постійного контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати платежів до бюджету;

підвищення відповідальності платників за своєчасність внесення задекларованих платежів та заохочення до добровільної сплати податків шляхом масово-роз’яснювальної роботи;

вжиття економічних та адміністративних заходів для легалізації доходів громадян, недопущення випадків виплати заробітної плати в «конвертах», або у розмірах, менших від встановленого законодавством мінімуму;

підвищення рівня інформаційного забезпечення й впровадження автоматизації в органах державної податкової служби з метою зниження витрат на адміністрування податкової системи.


Прогнозні показники доходів міського бюджету на 2016-2017 роки

                                                                                               тис. грн.


Обсяг доходів

У відсотках до попереднього року

2016 рік

2017 рік

2016 рік до 2015 року

2017 рік до 2016 року

Всього доходів міського бюджету *

85000,0

87685,0

96,0

103,2

у тому числі:





Доходи загального фонду

73990,0

76025,0

100,9

102,7

Доходи спеціального фонду

11010,0

11660,0

72,3

105,9

з них :





Бюджет розвитку

6290,0

6805,0

56,5

108,2

* Показники не включають обсяги міжбюджетних трансфертів


Прогноз надходжень з податку на доходи фізичних осіб розраховано відповідно до базової ставки оподаткування доходів, з урахуванням внесених змін до норм Податкового та Бюджетного кодексів України.

Відповідно, основними факторами, що впливатимуть на зростання поступлень, будуть:

- поступове підвищення рівня заробітної плати на підприємствах, установах виробничої та бюджетної сферах;

          - здійснення контролю за діяльністю СПД, які приховують отримані доходи, виплачують заробітну плату з порушенням вимог податкового законодавства ;

- погашення податкового боргу з податку на доходи фізичних осіб;

- погашення заборгованості із виплати заробітної плати.

Розрахунок прогнозної суми інших податків проведено з урахуванням динаміки надходжень у попередніх роках та передачею і запровадженням нових  податків і зборів.

Розрахунок прогнозної суми надходжень до бюджету розвитку  на 2016-2017 роки проведено відповідно до норм чинного законодавства, з урахуванням  внесених змін до Податкового та Бюджетного  кодексів України, враховуючи додаткові джерела надходжень, а саме: згідно рішень міської ради буде здійснюватись передача коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку - спеціального фонду (не менше 10 відсотків доходів загального фонду).

Видатки міського бюджету

Прогноз видатків бюджету на 2016-2017 роки розроблено з урахуванням завдань та перспектив розвитку економіки міста, показників дохідної частини бюджету, обсягів фінансування.

З метою підвищення стандартів життя населення передбачається підвищення розміру заробітної плати залежно від зростання продуктивності праці.

Прогнозні показники видатків міського бюджету

за функціональними призначеннями


Обсяг видатків, тис. грн.

2016 рік

2017рік

Загальний обсяг видатків

181775,0

193045,0

з них:



Органи місцевого самоврядування

11312,9

12014,3

Освіта

89964,4

95542,1

Охорона здоровя

19572,0

20785,4

Соціальний захист та соціальне забезпечення

4313,8

4634,4

Культура і мистецтво

12022,8

12821,4

Фізична культура і спорт

1289,8

1369,8

У середньостроковому періоді за видами діяльності головними завданнями бюджетної політики будуть:


Освіта

Пріоритетом розвитку галузі є забезпечення доступності високоякісної освіти для всіх громадян України, незалежно від місця їх проживання, відповідно до європейських стандартів освітньої системи.

У 2016 та 2017 роках основними напрямками є:

-        підвищення рівня охоплення дошкільною освітою дітей перед шкільного віку;

-        оптимізація мережі навчальних закладів з урахуванням демографічних та економічних реалій;

-        підвищення рівня забезпеченості загальноосвітніх шкіл сучасними засобами навчання (кабінети біології, фізики та хімії) та сучасною комп’ютерною технікою;

-        реалізація нових соціальних ініціатив на розширення мережі дошкільних навчальних закладів, модернізацію дитячих спортивних майданчиків загальноосвітніх і дошкільних навчальних закладів;

-        створення умов для переходу фінансування навчальних закладів від принципу утримання до принципу формування їх бюджету, виходячи з кількості учнів та стандарту вартості навчання одного учня;

-        дотримання типових штатних нормативів у навчальних закладах та установах освіти;

-        підключення загальноосвітніх закладів до мережі Інтернет, подолання «цифрової неграмотності дітей, підлітків, учителів»;

-        розширення переліку платних послуг, які можуть надаватися навчальними закладами, з метою раціонального поєднання та ефективного використання бюджетних ресурсів та позабюджетних коштів у галузі освіти;

-        створення належних умов для здобуття високоякісної освіти дітьми-сиротами, дітьми позбавленими батьківського піклування, та дітьми які потребують соціальної адаптації.


Соціальний захист та соціальне забезпечення

Пріоритетними завданнями у сфері соціального захисту та соціального забезпечення є підвищення ефективності управління бюджетними коштами на державну підтримку соціально вразливих верств населення, забезпечення адресного характеру надання соціальної підтримки, підвищення рівня охоплення соціальною підтримкою незаможних верств населення при раціональному використанні бюджетних коштів, подальше реформування сфери надання соціальних послуг та соціального захисту.

У середньостроковій перспективі передбачається:

-        збільшення розміру державних соціальних гарантій з урахуванням реальних можливостей бюджету;

-        здійснення структуризації системи надання пільг (з урахуванням рівня доходів всіх отримувачів пільг), компенсацій та державної допомоги;

-        підвищення охоплення адресною соціальною допомогою незахищених верств населення;

-        перехід до принципу адресності для всіх видів соціальної підтримки, за винятком допомоги у разі народження дитини, інвалідам з дитинства й дітям-інвалідам, а також пільг особам, які мають виняткові заслуги перед Батьківщиною;

-        стимулювання зайнятості та створення нових робочих місць з метою підвищення рівня життя населення.


Житлово-комунальне господарство

Пріоритетними завданнями реформування житлово-комунального господарства є підвищення якості житлово-комунальних послуг для всіх верств населення та проведення обґрунтованої тарифної політики.

У 2016 та 2017 роках передбачається:

-        надання населенню житлово-комунальних послуг належної якості відповідно до вимог національних стандартів;

-        комплексна модернізація системи водопостачання та водовідведення;

-        збільшення кількості об’єднань співвласників багатоквартирних будинків;

-        створення конкурентного середовища у житлово-комунальній сфері;

-        удосконалення порядку коригування тарифів на житлово-комунальні послуги.


Місцевий борг та гарантований територіальною громадою міста борг

       З метою покращення якості та надійності у наданні комунальних послуг, розвитку та удосконалення водопровідних, каналізаційних та теплоенергетичних систем, впровадження нових енергозберігаючих технологій, а також реалізації проектів за рахунок коштів міжнародних банків міською радою були прийняті рішення, відповідно до яких  Коломийська міська рада виступає гарантом зобов’язань, що виникають у рамках виконання кредитних угод.

       Учасниками відповідних проектів є :

  • комунальне підприємство «Коломияводоканал» - спільного з Міжнародним банком реконструкції та розвитку  проекту  «Розвитку міської інфраструктури»;
  • відділ управління комунальним майном – з Європейським інститутом - суспільства та партнерства в рамках програми транскордонного  співробітництва Угорщина – Словаччина - Румунія – Україна проект

     «Управління відходами, що біологічно розкладаються в м. Коломиї»;

- відділ управління комунальним майном – вуличне освітлення до проекту із Північною Економічною Фінансовою Корпорацією НЕФКО.


Індикативні прогнозні показники місцевого боргу та гарантованого територіальною громадою міста боргу на 2016-2017 роки

                                                                                                                          тис. грн.

Найменування

2016 рік

2017 рік

    Місцевий борг



1. Внутрішній борг - разом, у т.ч.:



  1. Заборгованість перед юридичними особами



Казначейські зобов’язання



2. Зовнішній борг - разом, у т.ч.:

6290,0

6805,0

Гарантований територіальною громадою міста борг

6290,0

6805,0

1. Внутрішній борг - разом, у т.ч.:



  1. Заборгованість перед юридичними особами



2. Зовнішній борг - разом, у т.ч.:

6290,0

6805,0

1. Заборгованість за  наданими гарантіями міською радою

6290,0

6805,0

1.1 Міжнародний банк реконструкції та розвитку

6290,0

6805,0






Керуючий справами виконкому                                                          Т. Кухтар




2011-2024 © Всі права застережено.