НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про міську комісію з питань техногенно-екологічної без..."  № 47 від 24.02.2015р. 
Документ №47 від 24.02.2015р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій
Рішення виконавчого комітету  №163 від 26.08.2014р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

28.02.2015



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 24.02.2015р.  № 47
 

Про міську комісію з питань техногенно-екологічної  безпеки і надзвичайних  ситуацій


На виконання постанови Кабінету  Міністрів України від 26.01.2015 р.  № 18 ’’Про Державну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій’’, розпорядження  голови Івано-Франківської обласної державної адміністрації  від 11.02.2015 р. № 59 ’’Про обласну комісію з питань техногенно-екологічної  безпеки  і надзвичайних ситуацій’’ і з метою забезпечення координації діяльності місцевих органів виконавчої влади, пов’язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення та територій від наслідків надзвичайних  ситуацій, організаційних заходів протидії терористичній діяльності і воєнній загрозі, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та реагування на них,  виконком  міської ради

в и р і ш и в :

        1. Затвердити Положення про міську комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій (додається).

        2. Затвердити посадовий склад міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій  (додається).

        3. Затвердити керівний склад міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій  (додається).

        4. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету міської ради від 26.08.2014 р. № 163 ’’Про міську комісію з питань техногенного-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій’’.

        5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради.

       6. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови Т. Яворського.


Перший заступник міського голови                                                                       Т. Яворський

Затверджено

рішення виконавчого комітету

міської ради

від 24.02.2015 р. № 47

                                                               

ПОЛОЖЕННЯ

про міську комісію з питань техногенно-екологічної

безпеки та надзвичайних ситуацій


        1. Міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (далі – міська надзвичайна комісія) є постійно діючим органом, який забезпечує координацію діяльності територіальних органів центральних органів виконавчої влади і місцевих органів виконавчої влади, пов’язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, організаційних заходів протидії терористичної діяльності та воєнній загрозі, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них.

       2. Міська надзвичайна комісія у своїй діяльності  керується Конституцією і законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції і законів України, актами Кабінету Міністрів України  та цим Положенням.

        3. Основними завданнями міської надзвичайної комісії  є:

        1) координація діяльності територіальних органів центральних органів виконавчої влади і місцевих органів виконавчої влади, пов’язаної із:

        функціонуванням єдиної державної системи цивільного захисту;

        здійсненням оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також  населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;

       залучення сил цивільного захисту до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

       забезпечення реалізації вимог техногенної та пожежної безпеки;

       навчання населення діям у надзвичайній ситуації;

       визначення меж зони надзвичайної ситуації;

       здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;

       організацією робіт із локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;

       організацією та здійсненням заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;

       організацією та здійсненням у разі потреби заходів з евакуації;

       організацією і здійсненням радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації,

       вжиттям заходів щодо забезпечення готовності єдиної державної системи цивільного захисту до дій в умовах надзвичайної ситуації та в особливий період;

       здійсненням безперервного контролю за розвитком  надзвичайної ситуації  та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

       інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;

       забезпеченням живучості об’єктів національної економіки та державного управління під час реагування на надзвичайну ситуацію;

    забезпечення стабільного функціонування паливно-енергетичного комплексу під час виникнення надзвичайної ситуації, злагодженої роботи підприємств, установ та організацій для забезпечення сталої і безперебійної роботи єдиної газотранспортної та об’єднаної енергетичної систем України;

       забезпеченням безпеки та сталої роботи транспортної інфраструктури, послуг поштового зв’язку та всіх видів електричного зв’язку;

      здійсненням заходів щодо охорони здоров’я  та санітарно-епідемічного благополуччя населення;

       організацією та керівництвом за проведенням робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій державного, регіонального та місцевого рівня;

       встановленням кількісних та якісних показників виведення з ладу транспортних засобів, промислових, громадських і житлових будинків та споруд, комунальних і енергетичних мереж, засобів зв’язку, залізничного вузла, мостів тощо;

       2) визначення шляхів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час:

      функціонування єдиної державної системи цивільного захисту;

      здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення внаслідок виникнення надзвичайної ситуації;

       здійснення заходів щодо медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайної ситуації;

    порушення умов належного функціонування об’єктів інфраструктури та безпеки життєдіяльності населення, зокрема у сферах національної безпеки і оборони, енергетики, фінансів, соціального захисту, охорони здоров’я та навколишнього природного середовища;

      3) підвищення ефективності діяльності територіальних органів центральних органів виконавчої влади і місцевих органів виконавчої влади під час реагування на надзвичайну ситуацію.             


       4. Міська надзвичайна комісія  відповідно до покладених на неї завдань:


        1) у режимі повсякденної роботи


        готує і подає міському голові пропозиції щодо визначення прав і обов’язків у сфері техногенно-екологічної безпеки територіальних органів центральних органів виконавчої влади і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій;

        координує діяльність територіальних органів центральних органів виконавчої влади та місцевих органів виконавчої влади, пов’язану з розробленням та виконання цільових і науково-технічних програм, здійсненням заходів у сфері цивільного захисту;

         здійснює заходи щодо забезпечення захисту населення, сталого функціонування господарських об’єктів, зменшення можливих матеріальних втрат та збереження національної культурної спадщини у разі виникнення надзвичайної ситуації;

       бере участь у  розгляді питань щодо утворення або припинення діяльності підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, що використовують небезпечні технології (хімічні, радіаційні тощо) і подає  міському голові відповідні пропозиції;

       сприяє проведенню гідрометеорологічних спостережень і прогнозів, розвитку державної системи моніторингу навколишнього природного середовища, системи цивільного захисту, форм контролю за функціонуванням потенційно небезпечних об’єктів;

       координує здійснення заходів щодо профілактики та локалізації інфекційних захворювань, а також запобігання виникненню випадків масових харчових отруєнь населення.


        2)  у режимі підвищеної  готовності:


        здійснює заходи щодо активізації роботи з проведення спостереження та контроль за станом навколишнього природного середовища, перебігом епідемій і спалахами інфекційних захворювань, масовими харчовими отруєннями населення, обстановкою на потенційно небезпечних об’єктах і прилеглих до них територіях, прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;

       організовує розроблення плану комплексних заходів щодо захисту населення і територій в разі виникнення  надзвичайної ситуації, забезпечення сталого функціонування господарських об’єктів;

       забезпечує координацію заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної ситуації державного, регіонального та місцевого рівня;

        готує пропозиції щодо визначення джерел і порядку фінансування заходів реагування на надзвичайну ситуацію;

       координує заходи щодо створення резерву засобів індивідуального захисту та матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайної ситуації та ліквідації її  наслідків, визначає обсяги і порядок використання таких резервів;

      забезпечує стабільне виробництво, передачу, постачання і використання енергоносіїв під час виникнення надзвичайної ситуації підприємствами, установами та організаціями паливно-енергетичного комплексу;

        забезпечує покращення державного управління у разі виникнення негативних тенденцій до створення потенційних або реальних загроз національним інтересам.


       3) у  режимі надзвичайної  ситуації:


       забезпечує   координацію, організацію робіт та взаємодію функціональних і територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, а також громадських, міжнародних організацій щодо надання допомогу постраждалому населенню; 

       організовує роботу з локалізації або ліквідації надзвичайної ситуації державного рівня, у тому числі з транскордонним впливом;

       залучає до виконання робіт з ліквідації надзвичайної ситуації необхідні рятувальні, транспортні, будівельні, медичні та інші формування з використанням наявних матеріально-технічних, продовольчих та інших ресурсів і запасів;

       вживає заходів, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у небезпечних районах;

       забезпечує здійснення заходів щодо соціального захисту населення, що постраждало внаслідок виникнення  надзвичайної ситуації;     

       встановлює межі зони, на якій виникла надзвичайна ситуація, та організовує визначення розміру шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання і населенню внаслідок виникнення надзвичайної ситуації державного рівня;

        організовує здійснення постійного контролю за станом навколишнього природного середовища на території, що зазнала впливу надзвичайної ситуації державного рівня, обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;

       вивчає обставини, що склалися, та готує інформацію міському голові про здійснені заходи, пов’язані з реагуванням на надзвичайну ситуацію державного рівня, та причини її виникнення.


       4) у  режимі надзвичайного  стану:


        забезпечує координацію, організацію робіт та взаємодію функціональних і територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту з урахуванням особливостей, що визначаються згідно з вимогами Законів України ’’Про правовий режим воєнного стану’’, ’’Про правовий режим надзвичайного стану’’, а також інших нормативно-правових актів;

       здійснює заходи, необхідні для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, забезпечення функціонування національної економіки, органів державної влади та органів місцевого самоврядування;

       проводить моніторинг стану виконання органами виконавчої влади покладених на них завдань;

        доручає аварійно-рятувальній службі вводити тимчасову заборону або обмеження руху транспортних засобів і пішоходів поблизу та в межах зони надзвичайної ситуації відповідно до статті 23 Кодексу цивільного захисту України.

     

       5. Міська надзвичайна комісія має право:


       застосовувати без попереднього узгодження з відповідними територіальними органами центральних органів виконавчої влади і місцевими органами виконавчої влади сили і засоби, призначені виконувати завдання із запобігання виникненню надзвичайної ситуації та реагування на неї (крім запасів державного матеріального резерву);

       заслуховувати керівників (представників) територіальних органів центральних органів виконавчої влади і місцевих органів виконавчої влади з питань, що належать до її компетенції, надавати їм відповідні доручення;

       одержувати від територіальних органів центральних органів виконавчої влади і місцевих органів виконавчої влади матеріали і документи, необхідні для вирішення питань, що належать до її компетенції;

       залучати, у разі потреби, до ліквідації наслідків надзвичайної  ситуації всі функціональні і територіальні підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту;

         розглядати матеріали розслідувань про причини і наслідки виникнення надзвичайної ситуації та вносити пропозиції щодо притягнення до адміністративної або кримінальної відповідальності посадових осіб, винних у її виникненні.


         6. Роботою міської надзвичайної комісії керує її голова, а у разі відсутності – голови за його дорученням перший заступник та у разі відсутності  першого заступника – заступник голови.

        Керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації є заступник голови міської надзвичайної комісії або інша визначена головою комісії особа.

       Засідання міської надзвичайної комісії веде голова, а у разі його відсутності – перший заступник голови.

        Голова міської надзвичайної комісії і його заступники призначаються рішенням виконавчого комітету міської ради.

      Посадовий склад міської надзвичайної комісії затверджується міським головою, а персональний склад визначається головою комісії.

         Голова міської  надзвичайної  комісії організовує її роботу за допомогою секретаря.


        7. Голова міської надзвичайної комісії має право:


       залучати до роботи із запобігання виникненню  надзвичайної ситуації або ліквідації її наслідків будь-які транспортні, рятувальні, відбудовні, медичні та інші сили і засоби відповідно до законодавства;

        приймати в межах повноважень міської надзвичайної комісії рішення щодо реагування на надзвичайну ситуацію;

        вносити на розгляд міського голови пропозиції  щодо заохочення (нагородження) осіб, які зробили вагомий внесок у запобігання виникненню надзвичайної ситуації, ліквідації їх наслідків;

      делегувати на період ліквідації наслідків надзвичайної ситуації свої повноваження заступникам міського голови.

       8. Робочим органом міської надзвичайної комісії, що забезпечує  підготовку, скликання та проведення засідань, а також контроль за виконанням її рішень, є відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради.

       9. Міська надзвичайна  комісія проводить засідання на постійній основі. Рішення міської надзвичайної комісії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів з числа присутніх на засіданні  її членів  і оформляється протоколом, який підписується головою та відповідальним секретарем міської надзвичайної комісії.

       Рішення  міської  надзвичайної  комісії,  прийняті в межах її повноважень, є обов’язковими для виконання територіальними органами центральних органів виконавчої влади і місцевими органами виконавчої влади.

       10. До виконання завдань міської надзвичайної комісії можуть залучатися в установленому порядку спеціалісти з урахуванням складності надзвичайної ситуації. 

       11. За членами міської надзвичайної комісії на час виконання завдань зберігається заробітна плата за основним місцем роботи.

       12. Члени міської надзвичайної комісії, посадові особи та фахівці, які залучаються до роботи міської надзвичайної комісії, забезпечуються всіма видами зв’язку.

        13. Транспортне забезпечення членів міської надзвичайної комісії у повсякденній діяльності і під час виникнення надзвичайної ситуації здійснюється за рахунок територіальних органів центральних органів виконавчої влади і місцевих органів виконавчої влади, які вони представляють, а під час роботи в зоні надзвичайної ситуації – спеціально призначеними транспортними засобами формувань, що виконують завдання з ліквідації її наслідків.

       14. Організація побутового забезпечення членів міської надзвичайної комісії  під час роботи в зоні надзвичайної ситуації покладається на виконавчий комітет міської ради.

     Члени міської надзвичайної комісії на період проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у разі потреби забезпечуються спеціальним одягом та іншими засобами індивідуального захисту за рахунок Коломийського міськрайонного відділу управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в області.

        15. Міська надзвичайна комісія має бланк із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.


Затверджено

рішення виконавчого комітету

міської ради

від 24.02.2015 р. № 47

                                                           


Посадовий склад

міської комісії з питань техногенно–екологічної безпеки

і надзвичайних ситуацій


п/п

Установи та організації

Посада

1.

Міська  рада

Перший заступник міського голови,

голова  комісії

2.

Міська рада

Начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізацій-ної роботи та взаємодії з правоохоронними органами,

перший заступник голови комісії

3.

Коломийський міськрайонний відділ Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області

Начальник Коломийського міськрайонного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області, заступник  голови комісії – керівник робіт з ліквідації надзвичайної ситуації

4.

Управління економіки міської  ради

Начальник управління економіки міської ради

5.

Фінансове управління міської ради

Начальник фінансового управління міської ради

6.

Центральна районна лікарня

Головний лікар центральної районної лікарні

7.

«Коломийська станція екстреної медичної допомоги» комунального закладу «Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»

Головний  лікар

8.

Комунальний заклад Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги»

Головний  лікар

9.

Управління  архітектури, містобудування  та капітального будівництва міської ради

Начальник управління архітектури, містобудування та капітального будівництва міської ради, головний архітектор міста

10.

Відділ управління комунальним майном міської ради

Начальник відділу управління комунальним майном міської ради

11.

КП  «Житлоінфоцентр»

Директор КП  «Житлоінфоцентр»

12.

Коломийський МВ УМВС України в Івано-Франківській області

Заступник начальника відділу - начальник міліції громадської безпеки Коломийського МВ УМВС України в Івано-Франківській  області

13.

Коломийський МВ УСБУ України в Івано-Франківській області

Заступник начальника Коломий-ського МВ УСБУ України в Івано-Франківській області

14.

КП «Коломияводоканал»

Директор  КП «Коломияводоканал»

15.

Коломийське районне управління Держсанепідемслужби  України в  Івано-Франківській області

Начальник Коломийського управління Держсанепідемслужби  України в Івано-Франківській  області

16.

Коломийське управління по експлуатації  газового господарства  ПАТ «Івано-Франківськгаз»

Головний інженер Коломийського управління по експлуатації газового господарства ПАТ «Івано-Франківськгаз»

17.

Міський район електричних  мереж  ПАТ «Прикарпаття-обленерго»

Головний інженер Коломийського міського району електричних мереж ПАТ «Прикарпаттяобленерго»

18.

РЦТ № 173  Івано-Франківської  філії  ПАТ «Укртелеком»

Начальник РЦТ № 173 Івано-Фран-ківської філії ПАТ «Укртелеком»

19.

Залізнична  станція «Коломия» відокремленого підрозділу «Івано-Франківська  дирекція залізничних  перевезень»

Начальник залізничної станції «Коломия» відокремленого підроз-ділу «Івано-Франківська дирекція залізничних  перевезень»

20.

Міська  рада

Головний  спеціаліст  відділу з питань надзвичайних ситуацій,мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохорон-ними органами міської ради,

відповідальний  секретар  комісії



Затверджено

рішення виконавчого комітету

міської ради

від 24.02.2015 р. № 47

                                                          

Керівний склад

міської комісії з питань техногенно–екологічної безпеки

і надзвичайних ситуацій


п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

1


Яворський

Тарас  Орестович

Перший  заступник  міського  голови,

голова  комісії

2.




Кротюк

Олександр  Степанович



Начальник відділу з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії  з правоохоронними органами,

перший заступник голови комісії

3.

Вацик

Ігор  Ярославович

Начальник Коломийського міськрайонного відділу Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області, заступник  голови комісії – керівник робіт з ліквідації надзвичайної ситуації




2011-2024 © Всі права застережено.