НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
28.02.2015
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2014 році |
Реалізуючи вимоги Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розглянувши довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2014 році, виконком міської ради
в и р і ш и в:
1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян в Коломийській міській раді в 2014 році взяти до відома та надіслати керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств для вжиття заходів щодо виправлення виявлених недоліків (інформація додається).
2. Першому заступнику, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому:
2.1. Протягом місяця стан роботи із зверненнями громадян у підвідомчих структурних підрозділах міської ради та комунальних підприємствах розглянути на нарадах.
2.2. Забезпечувати ретельну перевірку усіх звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі Коломийської міської ради, її структурних підрозділів, а також про найбільш гострі суспільно значущі проблеми.
2.3. Забезпечувати належну організацію усного прийому громадян, всебічного та об’єктивного вирішення порушених ними питань.
2.4. Вживати заходів по налагодженню серед жителів міста ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо повноважень, завдань і функцій структурних підрозділів міської ради.
3. Зобов’язати керівників структурних підрозділів міської ради забезпечити:
3.1. Кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників.
3.2. Систематичний аналіз та узагальнення звернень для виявлення причин, що їх породжують, негайного вирішення, своєчасне розроблення пропозицій щодо прийняття відповідних рішень з урахуванням потреб щодо фінансування необхідних заходів під час уточнення міського бюджету.
Особливу увагу звернути при цьому на вирішення питань, поставлених у зверненнях інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів та ін.
3.3. Контроль за розглядом звернень, що надійшли для розгляду і вирішення до міської ради від органів влади вищого рівня та на Урядову “гарячу” телефонну лінію.
3.4. Виконання вимог статей 7 та 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині дотримання 5-ти та 15-ти денного терміну розгляду.
3.5. Розгляд на засіданнях колегій, нарадах не рідше як двічі на рік стану роботи із зверненнями громадян та подання щоквартально до 10 числа місяця наступного за звітним звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) в загальний відділ міської ради.
4. Міській міжвідомчій координаційно-методичній раді з питань правової освіти населення (І.Граділь) вживати в межах своєї компетенції заходів щодо практичної реалізації Програми правової освіти населення на 2011-2015 роки, систематично аналізувати стан правової освіти населення та вносити пропозиції щодо його поліпшення.
5. З метою надання методичної та практичної допомоги затвердити графік перевірок у структурних підрозділах міської ради, комунальних підприємствах на 2015 рік (додається) та забезпечити його виконання.
6. Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» запровадити оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради та комунальних підприємствах.
З цією метою затвердити показники за якими оцінюється рівень організації роботи із зверненнями громадян (додається).
7. Загальному відділу міської ради (О.Шмідль, Х.Геник) за результатами проведеної перевірки оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян готувати звіти та у разі виявлення недоліків надавати рекомендації щодо їх усунення та удосконалення такої роботи. Звіт розміщувати на офіційному веб-сайті міської ради.
8. Керівництву міської ради, керівникам структурних підрозділів міської ради продовжувати використовувати таку форму роботи із зверненнями громадян як прямі ефіри по місцевому телебаченню ТРК «НТК».
9. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - загальний відділ міської ради (О.Шмідль, Х.Геник).
10. Рішення виконавчого комітету від 29.07.2014 року № 136 «Про розгляд і вирішення звернень громадян за перше півріччя 2014 року» зняти з контролю.
11. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому А.Грицана.
Перший заступник міського голови Т. Яворський
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому міської ради
від 24.02.2015 р. № 18
Графік
перевірок у структурних підрозділах міської ради,
комунальних підприємствах на 2015 рік
№ з/п |
Структурний підрозділ міської ради |
дата |
1. |
Служба у справах дітей міської ради |
квітень |
2. |
Відділ земельних відносин міської ради |
травень |
3. |
Відділ у справах молоді та спорту міської ради |
липень |
4. |
Відділ управління комунальним майном міської ради |
серпень |
5. |
КП «Коломийська міська муніципальна дружина» |
вересень |
6. |
КП «Коломийська міська ритуальна служба» |
жовтень |
7. |
КП «Житлоінфоцентр» |
листопад |
8. |
КП «Коломияводоканал» |
грудень |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому міської ради
від 24.02.2015 р. № 18
ПОКАЗНИКИ
за якими оцінюється рівень організації роботи із зверненнями громадян
у структурних підрозділах Коломийської міської ради,
комунальних підприємствах
№ п/п |
Показники оцінювання |
(позитивно, негативно) |
1. |
Дотримання порядку реєстрації звернень громадян на реєстраційно-контрольних картках чи в журналах реєстрації, ведення карток (журналів) обліку особистого прийому громадян. |
|
2. |
Дотримання порядку формування справ і картотек за зверненнями громадян та їх комплектація. |
|
3. |
Дотримання строку розгляду звернень громадян. |
|
4. |
Дотримання строку та порядку пересилання звернень громадян іншим уповноваженим органам. |
|
5. |
Дотримання порядку розгляду звернень окремих категорій громадян (інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, жінок, яким присвоєно почесне звання "Мати-героїня"). |
|
6. |
Наявність затверджених графіка і порядку проведення особистого прийому громадян та їх дотримання. |
|
7. |
Розміщення актів законодавства, інформаційних буклетів, зразків оформлення звернень та інших документів, відомостей про посадових та службових осіб, які ведуть особистий прийом, місце і час прийому, контактні телефони тощо. |
|
8. |
Проведення аналітичної роботи із зверненнями громадян (аналізу звернень громадян щодо виявлення найбільш актуальних проблем та внесення пропозицій стосовно шляхів їх розв'язання; виявлення причин, що зумовлюють надходження повторних звернень громадян, безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників тощо). |
|
9. |
Проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. |
|
10. |
Систематичне інформування керівництва структурного підрозділу (комунального підприємства) про стан роботи із зверненнями громадян. |
Довідка
про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2014 році
Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:
- забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії керівництвом міської ради та цілодобової служби оперативних чергових «служби - 05»;
- затверджено графік особистого прийому громадян, прийому громадян з особистих питань щосуботи керівництвом міської ради;
- відповідно до графіку затвердженого розпорядженням міського голови передбачено здійснення перевірок у структурних підрозділах міської ради та комунальних підприємствах міста.
Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в січні, на засіданні виконкому слухалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2013 році», а в липні « Про розгляд і вирішення звернень громадян за перше півріччя 2014 року». Прийнято відповідні рішення. Також, дане питання 11.07.2014р. розглядалося на нараді у керуючого справами виконкому.
З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян по характеру питань, результатах розгляду звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.
Відповідно до графіку затвердженого розпорядженням міського голови №239-р від 20.11.2013р. в звітному періоді було здійснено перевірку з питання додержання законодавства про звернення громадян в управліннях освіти, економіки, праці та соціального захисту населення, архітектури, містобудування та капітального будівництва, відділі культури, центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
На веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ «Звернення громадян», де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень, графіки прийому керівництва міської ради, обласної ради, обласної державної адміністрації та інформація про особисті прийоми громадян керівництвом міської ради. Також, розміщені інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян.
В 2014 році організовано 9 особистих прийомів з міським головою, на яких побувало 147 громадян, опрацьовано 122 звернення. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 196 мешканців міста. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради в рубриці «Новини».
З метою здійснення додаткових заходів спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань, що їх турбують, на місцевому телебаченні ТРК «НТК» 20.02.2014р., 05.06.2014р., 04.09.2014р. та 06.11.2014р. проведено прямі ефіри з міським головою, 27.02.2014 та 08.05.2014 року відбулися ток-шоу «Коломия думає» за участю міського голови. Відбувся також прямий ефір з міським головою на обласному телеканалі «РАЙ» 19.03.2014 року.
З початку року до Коломийської міської ради надійшло 1027 звернень, що на 75 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року. З них: на особистому прийомі зареєстровано 108 звернень, надійшло поштою - 884 звернення.
Кількість звернень до міської ради через органи влади вищого рівня в 2014 році склала 35 звернень. З них: від Адміністрації Президента України - 7 звернень, Кабінету Міністрів України – 3, Верховної Ради – 3, 19 звернень з обласної державної адміністрації та 3 звернення з обласної ради. За результатами розгляду вирішено позитивно 7 звернень, на 27 звернень дано роз’яснення та 1 звернення перебуває на додатковому контролі.
Громадяни міста звернулися передусім з заявами та клопотаннями – 1014
(98.7% від загальної кількості звернень), скаргами – 10. За результатами розгляду: вирішено позитивно – 373 звернення, роз’яснено по суті 576, відмовлено – 12, решту 66 звернень перебувають на розгляді та додатковому контролі. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені за звітний період становить 92.4% від загальної кількості.
Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 1033 питання. Одними із основних питань з якими звертаються мешканці міста є питання комунального господарства, землекористування і землевпорядкування та соціального захисту, які склали відповідно 210, 145 та 142 звернення. Актуальними залишаються питання: архітектури та містобудування, торгівлі, транспорту та зв’язку, охорони здоров’я, освіти, надання житла і інші.
За звітній період до міської ради звернулося 2721 громадянин з урахуванням колективних звернень. Колективних звернень надійшло - 120, що становить 11.7% від загальної кількості. З початку року надійшло 10 повторних звернень.
В міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій: учасники війни та бойових дій – 8 осіб, ветерани праці та пенсіонери - 11, інваліди загального захворювання - 67, учасники ліквідації та постраждалі від аварії на ЧАЕС - 8, одинокі матері та багатодітні сім’ї - 21 та інші громадяни, які потребують соціального захисту.
Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. З початку року малозабезпеченим жителям міста за кошти міського бюджету виділено грошову допомогу в розмірі 375583 грн. (з них 43 000 грн. учасникам антитерористичної операції), а
також виділено 65000 грн. на перевезення та поховання військовослужбовців, які загинули на сході України.
Для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує продовжувала функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05”. За звітний період послугами “служби – 05” скористалося 188 мешканців міста. Щоп’ятниці з 14.00 до 15.00 год. діє “гаряча” телефонна лінія з керівництвом міської ради, графіки якої затверджуються щоквартально. Протягом звітного періоду відбулося 40 звернень на “гарячу” телефонну лінію.
Громадяни продовжують активно звертатися на Урядову «гарячу» телефонну лінію. З початку року міською радою опрацьовано 190 вищезгаданих звернень, це в двічі більше ніж за аналогічний період минулого року. Основними питаннями з якими звертаються громадяни на Урядову «гарячу» телефонну лінію є питання соціального захисту населення (47), комунального господарства (37), охорони здоров’я (29), освіти (20) та інші.
Хочеться відмітити високий рівень виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян в управліннях праці та соціального захисту населення, освіти та економіки, у відділах юридичному, загальному, організаційному та відділі з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.
Однак, через недостатню вимогливість до розгляду звернень громадян в окремих відділах та управліннях міської ради зустрічаються непоодинокі випадки формалізму та бюрократії, що не дає змоги значно скоротити кількість звернень до вищестоящих органів влади та кількість громадян, що бажають побувати на прийомі у міського голови і в такий спосіб задовольнити свої законні вимоги.
Проведений аналіз свідчить, що продовжують мати місце випадки порушення ст. 20 Закону України “Про звернення громадян” в частині, коли звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються в термін не пізніше п’ятнадцяти днів від їх надходження та ст.7 коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін, або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же п’ятиденний термін повертається заявникові.
Незважаючи на вжиті заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян не вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків визначених законодавством. З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради у звітному періоді, 4 звернення розглянуто з порушенням терміну розгляду, що становить 0.4% від загальної кількості, це на 3 звернення менше ніж у минулому році, зокрема:
- у відділі земельних відносин та обліку комунального майна – колективне звернення щодо виділення земельних ділянок (12 днів), звернення Найди У.О. з приводу земельного спору (4 дні).
- у комунальному підприємстві « Коломийська муніципальна дружина» - звернення Кибич Г.В. щодо засмічення сусідкою присадибної ділянки (12 днів).
- в управлінні архітектури, містобудування та капітального будівництва - колективне звернення жителів вул. Шухевича, 47, щодо встановлення власницею магазину вхідних дверей на несучій стіні будинку (12 днів).
Провідний спеціаліст загального відділу Х. Геник
ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до
міської ради в 2014 році в порівнянні з 2013 роком
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)* |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
|||||||||||
вирішено позитивно п. 9.1 |
відмовлено у задо-ні п. 9.2 |
Дано роз”яснення п. 9.3 |
Інше п.9.4 - 9-6 |
|||||||||||||
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|
1. |
Коломийська міська рада |
1102 |
1027 |
861 |
905 |
180 |
122 |
385 |
373 |
7 |
12 |
576 |
576 |
73 |
66 |
№ з/п |
Кількість звернень з них: |
|||||||||||||||
Повторних (п.2.2) |
Колективних (п.5.2) |
Від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
Від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи (п.7.7, 7.8., 7.9) |
Від ветеранів праці (п.7.6.) |
Від дітей війни (п.7.2) |
Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11, 7.12,7.13) |
Від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
|||||||||
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1. |
13 |
10 |
113 |
120 |
19 |
8 |
57 |
67 |
53 |
11 |
6 |
15 |
14 |
21 |
12 |
8 |
№ з/п |
Кількість питань, поруше-них у звернен-нях громадян |
У тому числі: |
||||||||||||||||||||
Аграрної політики і земельних відносин |
Транспорту і зв”язку |
Фінансо-вої, податко-вої, митної політики |
Соціально-го захисту |
Праці і заробіт-ної плати |
Охорони здоров”я |
Комуна-льного госпо-дарства |
Житлової політики |
Екології природ-них ресурсів |
Забезпе-чення дотриман-ня закон-ності та охорони правопо-рядку |
|||||||||||||
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
|
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
|
1. |
1061 |
1033 |
155 |
145 |
20 |
38 |
3 |
3 |
108 |
142 |
16 |
19 |
17 |
33 |
319 |
208 |
55 |
41 |
2 |
8 |
14 |
10 |
№ з/п |
У тому числі питання: |
Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян |
||||||||||||||||
сім”ї, дітей, молоді гендерної рівності фізичної культури спорту |
Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелект-туальної власності |
Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
Діяльність центральних органів виконавчої влади |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
Діяльності органів місцевого самоврядува-ння |
Державного будівництва, адміністра-тивно-територіаль-ного устрою |
Інші |
|||||||||||
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
14 |
13 |
13 |
32 |
1 |
3 |
0 |
0 |
2 |
1 |
6 |
4 |
0 |
0 |
324 |
333 |
1 |
1 |
Дані про звернення громадян,
які надійшли у відділи, управління міської ради та комунальні підприємства міста
в 2014 року у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року
Кількість всіх звер-нень |
Звер-нення з місь-кої ради |
Звер-нення які надій-шли безпо серед-ньо у відділ |
На особи-стому прийо-мі керів-ників відді-лів чи управ-лінь |
Пов-тор-них |
Колектив-них |
Заяв-ників піль-гової кате-горії |
Задо-воле-но |
Від мов-лено |
Роз'яснено |
В стадії роз гляду |
Роз глянуто з порушен ням терміну |
|||||||||||||
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 2012 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
2013 |
2014 |
|
Управління праці та соціального захисту населення |
805 |
978 |
105 |
137 |
439 |
575 |
251 |
261 |
28 |
9 |
0 |
0 |
730 |
967 |
339 |
735 |
9 |
46 |
165 |
100 |
292 |
97 |
0 |
0 |
Управління архітектури, містобудування та кап. будівництва |
768 |
739 |
98 |
80 |
580 |
566 |
90 |
89 |
3 |
3 |
11 |
8 |
2 |
0 |
435 |
408 |
79 |
107 |
212 |
220 |
42 |
4 |
4 |
2 |
КП «Житлоінфоцентр» |
672 |
664 |
91 |
86 |
532 |
530 |
49 |
48 |
16 |
18 |
77 |
68 |
134 |
111 |
247 |
250 |
2 |
3 |
205 |
200 |
218 |
211 |
0 |
0 |
Відділ земельних відносин та обліку комунального майна |
420 |
744 |
143 |
170 |
218 |
523 |
44 |
47 |
5 |
7 |
9 |
6 |
34 |
122 |
38 |
225 |
35 |
34 |
168 |
102 |
179 |
383 |
5 |
10 |
Відділ управління комунальним майном |
408 |
301 |
225 |
141 |
42 |
52 |
92 |
77 |
11 |
9 |
42 |
40 |
39 |
34 |
160 |
113 |
1 |
0 |
224 |
181 |
23 |
7 |
2 |
0 |
Управління економіки |
162 |
203 |
60 |
104 |
0 |
0 |
102 |
92 |
3 |
1 |
11 |
6 |
59 |
49 |
56 |
127 |
0 |
0 |
105 |
75 |
1 |
1 |
0 |
0 |
Служба у справах дітей |
216 |
227 |
4 |
5 |
201 |
213 |
11 |
9 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
206 |
218 |
0 |
0 |
10 |
9 |
0 |
0 |
0 |
0 |
КП «Коломияводоканал» |
63 |
49 |
2 |
9 |
11 |
8 |
50 |
31 |
0 |
1 |
4 |
1 |
1 |
2 |
19 |
13 |
0 |
0 |
42 |
35 |
2 |
1 |
0 |
0 |
Управління освіти |
40 |
92 |
17 |
45 |
12 |
26 |
11 |
21 |
0 |
4 |
6 |
30 |
3 |
1 |
14 |
13 |
0 |
4 |
26 |
67 |
0 |
8 |
0 |
0 |
Відділ культури |
29 |
37 |
9 |
18 |
0 |
0 |
20 |
19 |
0 |
0 |
0 |
4 |
5 |
2 |
15 |
14 |
0 |
0 |
14 |
24 |
0 |
2 |
0 |
0 |