НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
20.11.2016
Про роботу управління надання адміністративних послуг міської ради та виконання рішення виконкому від 26.08.2014 № 162 “Про роботу центру надання адміністративних послуг Коломийської міської ради” |
Розглянувши інформацію про діяльність управління надання адміністративних послуг міської ради, керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», виконавчий комітет міської ради
вирішив:
1. Інформацію про роботу управління надання адміністративних послуг міської ради та про виконання рішення виконкому від 26.08.2014 № 162 “Про роботу центру надання адміністративних послуг Коломийської міської ради” взяти до відома (додається).
2. Структурним підрозділам міської ради не допускати прийому документів за межами УНАП, з послуг, які віднесені до Переліку адміністративних послуг, які надаються через управління надання адміністративних послуг, затвердженого рішенням міської ради від 13.07.2016 № 584-10/2016.
3. Керівникам структурних підрозділів міської ради:
- тримати на постійному контролі питання відповідності надання адміністративних послуг нормам чинного законодавства;
- інформацію про необхідність внесення змін до переліку адміністративних послуг подавати керівнику УНАП у триденний термін з дня набрання чинності відповідних нормативних актів.
4. Рішення виконавчого комітету від 26.08.2014р. №162 “Про роботу центру надання адміністративних послуг Коломийської міської ради” зняти з контролю.
5. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови С. Коцюра.
Міський голова І. Слюзар