НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
24.12.2017
Про затвердження Положення про «гарячу» телефонну лінію міської ради та Положення про телефон довіри міської ради |
На виконання розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації від 27.10.2017 року № 636 та відповідно до ст.40 Конституції України, законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного реагування на звернення громадян і вирішення порушених ними питань:
- Затвердити:
Положення про «гарячу» телефонну лінію міської ради (додається);
Положення про телефон довіри міської ради (додається).
- Відділу звернень міської ради (І.Дикан):
- Забезпечити функціонування «гарячої» телефонної лінії та телефону довіри відповідно до Положень про них.
- Інформувати населення міста про функціонування в міській раді «гарячої» телефонної лінії та телефону довіри.
- Забезпечити подання узагальненої інформації керівництву міської ради щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телефонну лінію та телефону довіри міської ради.
3. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – відділ звернень міської ради (І.Дикан).
4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Т. Кухтара.
Міський голова І. Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського
голови
від 20.12.2017 р. № 426-р
Положення
про «гарячу» телефонну лінію міської ради
- «Гаряча» телефонна лінія міської ради створена та функціонує відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою оперативного реагування на звернення мешканців міста.
- Прийом та реєстрація звернень, що надходять на «гарячу» телефонну лінію, здійснюються працівниками відділу звернень міської ради відповідно до посадових обов’язків.
- «Гаряча» телефонна лінія працює щоденно, крім вихідних та святкових днів: понеділок – четвер 8:00 до 17:15 години, п’ятниця – з 8:00 до 16:00 години за номером 2-68-58.
- Звернення громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, реєструються у день їх надходження в журналі реєстрації звернень громадян.
- Звернення, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення (або звернення висловлені на особистому прийомі громадян) відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
- Працівник, відповідальний за функціонування «гарячої» телефонної лінії міської ради:
надає громадянам інформацію або відповідні роз’яснення на звернення інформативного, довідкового чи консультативного характеру;
забезпечує реєстрацію звернень громадян в журналі реєстрації звернень громадян, що надійшли на «гарячу» телефонну лінію, та заповнення реєстраційної картки відповідної форми (додається);
здійснює контроль за дотримання термінів їх розгляду;
забезпечує ведення діловодства за зверненнями громадян, які надійшли на «гарячу» телефонну лінію міської ради, відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року №348;
щоквартально готує узагальнену інформацію щодо звернень громадян, які надійшли на «гарячу» телефонну лінію міської ради.