НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
06.08.2016
Про розгляд і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2016 року та про виконання рішення виконкому від 22.12.2015 №294 «Про роботу із зверненнями громадян у комунальних підприємствах міста» |
Враховуючи важливу роль звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розглянувши довідку про стан розгляду звернень громадян у І півріччі 2016 року, виконком міської ради
в и р і ш и в:
1. Довідку про стан розгляду звернень громадян у І півріччі 2016 року (додається) взяти до відома та скерувати керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств для вжиття відповідних заходів.
2. Секретарю міської ради, першому заступнику, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому:
- посилити контроль за розглядом звернень громадян у встановлені терміни згідно із Законом України «Про звернення громадян»;
- забезпечити систематичний аналіз та узагальнення звернень для виявлення причин, що їх породжують, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, які потребують негайного вирішення, своєчасне розроблення пропозицій щодо прийняття відповідних рішень з урахуванням потреб щодо фінансування необхідних заходів під час уточнення міського бюджету;
- забезпечувати належну організацію усного прийому громадян, всебічне, об’єктивне і справедливе вирішення, порушених ними питань;
- дотримуватись графіків проведення «гарячих» телефонних ліній;
- вживати необхідних заходів щодо скорочення кількості повторних звернень;
- вживати конкретних заходів по налагодженню серед жителів міста ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо повноважень, завдань і функцій органів місцевого самоврядування.
3. Керівникам структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств забезпечити:
3.1. Кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників.
3.2. Вжиття додаткових заходів для підвищення виконавчої дисципліни по роботі зі зверненнями громадян.
3.3. Належну організацію усного прийому громадян.
3.4. Дотримання статті 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині невідкладного розгляду звернень, які не потребують додаткового вивчення та статті 7 коли звернення за належністю відправляється відповідному органу в п’ятиденний термін, або якщо воно не містить потрібних даних для прийняття рішення в цей же п’ятиденний термін повертається заявникові.
3.5. Розгляд на засіданнях колегій, нарадах двічі на рік стан роботи із зверненнями громадян та до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом подавати звітів в загальний відділі міської ради.
3.6. Вирішення питання про відповідальність посадових осіб, з вини яких допущені порушення.
4. Провідному спеціалісту загального відділу міської ради І.Дикан:
4.1. Довідку про стан розгляду звернень громадян у І півріччі 2016 року розмістити на офіційному веб-сайті міської ради.
4.2. Здійснювати щомісячно аналіз стану розгляду і вирішення питань піднятих у зверненнях, у разі виявлення недоліків по організації роботи із зверненнями громадян, надавати рекомендації щодо їх усунення та удосконалення такої роботи.
4.3. Здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в структурних підрозділах міської ради.
4.4. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.
5. Начальникам структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян, щоквартально, не пізніше 10 числа наступного за звітним, подавати провідному спеціалісту загального відділу міської ради І. Дикан статистичні звіти про роботу із зверненнями громадян.
6. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - загальний відділ міської ради (І.Дикан).
7. Рішення виконавчого комітету від 22.12.2015 року № 294 «Про роботу із зверненнями громадян у комунальних підприємствах міста» зняти з контролю.
8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.
Міський голова І.Слюзар
Довідка
про стан розгляду звернень громадян у І півріччі 2016 року
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” у виконавчому комітеті міської ради проводиться системна робота із забезпечення реалізації громадянам конституційного права на звернення, забезпечення кваліфікованого та своєчасного розгляду звернень громадян, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав громадян та запобігання у подальшому таких порушень.
Протягом звітного періоду в міській раді забезпечувалося функціонування «гарячої» телефонної лінії керівництвом міської ради відповідно до затвердженого графіку, продовжувала працювати цілодобова служба оперативних чергових «служби - 05», також затверджено графіки особистого прийому громадян та прийому громадян з особистих питань щосуботи керівництвом міської ради.
З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в лютому 2016р. на засіданні виконкому слухалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2015 році». Прийнято відповідне рішення від 23.02.2016 № 31.
За період з 1 січня по 30 червня 2016 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 948 звернень від громадян, що на 421 (44,4%) більше, ніж за відповідний період минулого року. За видом звернень - 933 становлять заяви, 11 - скарги та 4 - пропозиції. Поштою надійшло 837 листів, що на 383 або 45,7% більше ніж у минулому році, на особистому прийомі до міського голови та заступників міського голови зареєстровано 111 звернень громадян, що на 34,2% більше ніж за аналогічний період минулого року.
За І півріччя 2016 року безпосередньо до міської ради від мешканців міста надійшло 911 звернень, що на 384 звернення більше, ніж за відповідний період 2015 року (527 звернень), з них: 800 – надійшли поштою, що на 479 більше, ніж у І півріччі 2015 року (321).
У І півріччі 2016 році організовано 4 особистих прийомів з міським головою, на яких побувало 117 громадян, опрацьовано 83 звернення. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради. Секретарем міської ради проведено 3 особистих прийоми, на яких звернулося 11 мешканців міста та розглянуто 3 звернення. У першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому протягом звітного періоду на прийомі побувало 26 мешканців міста, опрацьовано 25 звернень.
Всього протягом першого півріччя 2016 року звернулося 2502 громадянина, що на 898 або 35,8% більше, ніж за аналогічний період 2015року. Збільшилась на 46% кількість надходження колективних звернень (110 проти 60) та у 3 рази повторних звернень (29 проти 9).
Аналізуючи тематику цих звернень, можна відзначити, що однією з болючих тем, що піднімались у колективних зверненнях громадян, є капітальний ремонт будинків, каналізаційних мереж, налагодження системи водопостачання, благоустрій прибудинкових територій та доріг, водовідведення, освітлення вулиць та ін.
Кількість порушених питань у зверненнях громадян протягом І півріччя 2016 року в порівнянні з минулим періодом 2015 року збільшилась на 421 (44%) і становить 948. Позитивно вирішено — 215 звернень, надано роз’яснення - 537, відмовлено у задоволені - 22, перебувають на контролі -136.
Кількість звернень, що надійшли від органів влади вищого рівня до виконавчого комітету становить 37 звернень (15 - за 2015р.). З них від Адміністрації Президента України - 19 звернень, Кабінету міністрів України – 5, Верховної ради України - 2 та 11 звернень з обласної державної адміністрації. За результатами розгляду вирішено позитивно 2 звернення, на 27 звернень дано роз’яснення, за належністю – 2 та 5 звернень перебувають на розгляді.
Громадяни продовжують активно звертатися на Урядову «гарячу» телефонну лінію. За перше півріччя 2016 рік міською радою опрацьовано 196 вищезгаданих звернень (у 2015 – 46), що на 76,5% або на 150 звернень більше ніж за аналогічний період минулого року. Основними питаннями з якими звертаються громадяни на Урядову «гарячу» телефонну лінію є питання соціального захисту населення (91), комунального господарства (49), охорони здоров’я (15), транспорт та зв’язок (13), освіти (7), та інші.
Актуальним у нинішньому році залишаються питання житлово-комунального господарства, що становить 217 звернень або 22% від загальної кількості звернень.
У першому півріччі 2016 року з питань забезпечення житлом громадян, що потребують поліпшення житлових умов (надання соціального житла та ін.) зареєстровано 38 звернень, що становить 4% від загальної кількості звернень. За відсутності будівництва житла в місті такі звернення не завжди можливо задовільнити, хоча постійно вишукуються можливості допомоги у наданні житла найменш захищеній категорії громадян, які мають пільги.
Аналізуючи тематику звернень громадян за І півріччя 2016 року, можна відзначити, що також збільшилось заяв з питань надання земельних ділянок в оренду та приватну власність і становить 15,8% від загальної кількості звернень.
В І півріччі 2016 року від громадян міста з питань соціального захисту надійшла 231 заява, що становить 24% від загальної кількості звернень. А це надання одноразової матеріальної допомоги, яка надається тяжкохворим громадянам; членам сімей, потерпілим від наслідків пожежі чи стихійного лиха, учасникам АТО.
До виконавчого комітету міської ради у першому півріччі 2016 року звернулось: пенсіонерів - 82, інвалідів - 84, учасників бойових дій та інвалідів ВВВ - 56, учасників війни — 5, учасників АТО - 47, членів багатодітних сімей - 13, одиноких матерів - 12, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС- 7 та осіб, які постраждали на аварії на ЧАЕС - 10. Кількість звернень від вищевказаних категорій громадян у 2016 році збільшилась на 75,2 % у порівнянні з минулим періодом 2015 року (58 – за 2015р.).
Незначна кількість звернень громадян надійшла з питань роботи пасажирського транспорту і зв”язку — 30 (3,2% від загальної кількості звернень) і торгівлі та громадського харчування – 29 (3,1% від загальної кількості звернень), а також з питань сім’ї, дітей і молоді – 17, охорони здоров’я - 16, освіти – 13, праці – 12 та ін.
На особистому контролі у міського голови є розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. З початку року малозабезпеченим жителям міста за кошти міського бюджету виділено грошову допомогу 640 особам в розмірі 949 790,20 грн. (з них 661 100,00 грн. учасникам антитерористичної операції, а також виділено 19 149,72 грн. на перевезення та поховання військовослужбовців, які загинули на сході України.).
Рішення виконкому «Про роботу із зверненнями громадян у комунальних підприємствах міста» від 22.12.2015 №294 знаходилось на контролі в загальному відділі міської ради для вжиття заходів щодо усунення недоліків у роботі комунальних підприємств. На виконання цього рішення керівники комунальних підприємств вжили відповідних заходів щодо роботи із зверненнями громадян та подали необхідну інформацію про усунення недоліків.
Незважаючи на вжиті заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян, не вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків визначених законодавством.
З метою своєчасного розгляду звернень, що перебувають на контролі в міській раді, постійно здійснювався відповідний моніторинг. З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради у звітному періоді, 4 звернення розглянуто з порушенням терміну розгляду, що становить 0,4% від загальної кількості, зокрема:
- у відділі управління комунальним майном на два колективні звернення з площі Привокзальної, 2 від Шкворак І.М., щодо прохання заборони торгівлі спиртними напоями та торгівлі у нічний час, а також прохання не зрізати металеву огорожу, яка захищає від засмічення прибудинкової території, відповідь було надано на 11 днів пізніше вказаного законом терміну.
На звернення жителя Кваснюк А.В., вул. Пекарська 8/14 щодо виставлення на аукціоні нежитлового приміщення по вул. Гетьманській 9, яке належить заявниці на правах власності, відповідь було надано на 1 день пізніше вказаного законом терміну;
- у КП «Коломияводоканал» – звернення Білан Л.К., вул. С.Стрільців 15/4 з приводу ліквідації системи каналізації протерміновано на 15 днів.
На офіційному веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ «Звернення громадян», де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень, графіки прийому керівництва міської ради, та інформація про особисті прийоми громадян керівництвом міської ради, інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян.
Відповідно до змін Закону України від 02.07.2015 № 577-VІІІ «Про звернення громадян» щодо електронного звернення на сайті міської ради у розділі «Звернення громадян» (http://ww2.gov.if.ua/kolomiyskiy/ua/1301.htm) є зазначені вимоги до подання електронного звернення. Електронною адресою для прийняття та відправлення електронних звернень є така адреса: tower.ko_sz@i.ua. З початку 2016 року надійшло 27 електронних звернень.
Також жителі міста на веб-сайті міської ради (http://ww2.gov.if.ua/) мають можливість подати електронну петицію, зайшовши у розділ «Звернення громадян», вибравши підрозділ «Електронна петиція», а саме посилання на сервер «Єдиної системи місцевих петицій» (http://e-dem.in.ua/kolomyia/petition/published).
Станом на 01.07.2016р. на сайті «Єдиної системи місцевих петицій» знаходиться 49 петицій, на які триває збір підписів. Одна електронна петиція після збору необхідної кількості підписів була розглянута на сесії міської ради, прийняте відповідне рішення та надана відповідь ініціатору петиції.
Крім того, постійно ведеться роз’яснювальна робота та надаються консультації громадянам про порядок найбільш ефективної реалізації їх конституційного права на звернення.
Провідний спеціаліст загального відділу І.Дикан
ДАНІ
про звернення громадян, що безпосередньо надійшли до
органів місцевого самоврядування в І півріччі 2016 році в порівнянні з 2015 роком
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)* |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
вирішено позитивно п. 9.1 |
відмовлено у задоволенні п. 9.2 |
Дано роз”яснення п. 9.3 |
Інше п.9.4 - 9-6 |
||||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Коломийська міська рада |
527 |
911 |
321 |
800 |
73 |
111 |
146 |
213 |
12 |
22 |
262 |
509 |
107 |
167 |
№ з/п |
Кількість звернень з них: |
|||||||||||||||||||
повторних (п.2.2) |
колективних (п.5.2) |
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи (п.7.7, 7.8., 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6.) |
від дітей війни (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11, 7.12,7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
|||||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
|||||
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|||||
1. |
9 |
27 |
60 |
110 |
23 |
61 |
44 |
106 |
5 |
6 |
6 |
10 |
9 |
25 |
15 |
17 |
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
У тому числі: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транс-порту і зв’язку |
фінансової,податкової, митної політики |
соціального захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
комуна- льного господарства |
житлової політики |
екології природних ресурсів |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
|||||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
|
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
53 |
54 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
|
1. |
532 |
911 |
69 |
4 |
14 |
26 |
1 |
0 |
100 |
228 |
8 |
12 |
11 |
16 |
143 |
215 |
38 |
33 |
0 |
8 |
1 |
16 |
№ з/п |
У тому числі питання: |
|||||||||||||||||
сім”ї, дітей, молоді гендерної рівності фізичної культури спорту |
Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин |
Діяльність центральних органів виконавчої влади |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
Діяльності органів місцевого самовряду-вання |
Державного будівни-цтва, адміністра-тивно-територіа-льного устрою |
Інші |
Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян |
||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
6 |
14 |
15 |
12 |
1 |
1 |
0 |
0 |
2 |
0 |
7 |
2 |
12 |
0 |
104 |
324 |
1 |
1 |
Провідний спеціаліст загального відділу міської ради І.Дикан
Дані про звернення громадян,
які надійшли у відділи та управління міської ради, комунальні підприємства міста в І півріччі 2016 році в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року
Кількість всіх звернень |
Звернення з міської ради |
Звернення які надійшли безпосередньо у відділ |
На особистому прийомі керівників відділів чи управлінь |
Повторних |
Колективних |
Заявників пільгової категорії |
Задоволено |
Відмовлено |
Роз'яснено |
В стадії розгляду |
Розглянуто з порушенням терміну |
|||||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 2012 |
2015 2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
|
Управління праці та соціального захисту населення |
862 |
1233 |
109 |
239 |
640 |
874 |
113 |
120 |
11 |
23 |
0 |
0 |
806 |
1113 |
616 |
695 |
2 |
0 |
97 |
132 |
147 |
406 |
0 |
0 |
КП «Житлоінфоцентр» |
384 |
402 |
69 |
96 |
287 |
279 |
28 |
27 |
17 |
15 |
42 |
26 |
76 |
42 |
151 |
174 |
1 |
0 |
128 |
142 |
104 |
86 |
0 |
0 |
Відділ архітектури та містобудування |
363 |
557 |
42 |
45 |
294 |
512 |
27 |
0 |
1 |
0 |
5 |
6 |
0 |
0 |
159 |
394 |
65 |
5 |
56 |
117 |
83 |
41 |
0 |
0 |
Відділ земельних відносин |
309 |
695 |
70 |
127 |
207 |
435 |
32 |
133 |
0 |
0 |
3 |
5 |
91 |
80 |
14 |
226 |
40 |
57 |
142 |
41 |
113 |
371 |
0 |
0 |
Відділ управління комунальним майном |
251 |
375 |
158 |
271 |
45 |
47 |
48 |
57 |
4 |
4 |
32 |
49 |
32 |
76 |
84 |
117 |
0 |
3 |
156 |
188 |
11 |
42 |
0 |
4 |
Служба у справах дітей |
98 |
112 |
7 |
4 |
91 |
102 |
6 |
6 |
0 |
0 |
1 |
0 |
3 |
2 |
90 |
101 |
1 |
0 |
6 |
6 |
1 |
5 |
0 |
0 |
КП «Коломияводоканал» |
37 |
89 |
2 |
23 |
8 |
20 |
27 |
46 |
0 |
1 |
3 |
9 |
0 |
9 |
5 |
31 |
0 |
0 |
27 |
51 |
5 |
7 |
0 |
0 |
Відділ культури |
31 |
38 |
14 |
14 |
0 |
0 |
17 |
24 |
0 |
0 |
7 |
3 |
3 |
7 |
12 |
26 |
0 |
0 |
19 |
12 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Управління освіти |
24 |
26 |
15 |
17 |
9 |
9 |
6 |
6 |
3 |
2 |
13 |
3 |
0 |
1 |
12 |
6 |
0 |
0 |
10 |
18 |
2 |
2 |
0 |
0 |
Провідний спеціаліст загального відділу міської ради І.Дикан