НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про затвердження Положення про Коломийську міську ланку..."  № 156 від 21.06.2016р. 
Документ №156 від 21.06.2016р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

25.06.2016



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 21.06.2016р.  № 156
 

Про затвердження Положення про Коломийську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області

             

На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 р. № 11 ”Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту”,  від 11.03.2015 р. № 101 Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи  цивільного захисту, розпорядження голови Івано-Франківської обласної  державної  адміністрації від 18.05.2016 р. № 313 Про затвердження Положення про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області, виконком  міської  ради

вирішив:

1. Затвердити  Положення про Коломийську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області та функції структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради і міських служб у складі Коломийської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області, що додається.

2. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради (О. Кротюк).

3. Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради від 25.09.2012 р. № 294 ”Про нову редакцію Положення про Коломийську міську підсистему єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру”.

4. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови  С.Коцюра.


Міський голова                                                                                                                   І. Слюзар




4) забезпечення оповіщення та інформування органів управління, сил цивільного захисту та населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;

5)  організація  та здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;

6) проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого населення;

7) ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;

8) здійснення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризиків їх виникнення на території міста, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозних даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та фінансових ресурсах;

9) ліквідація медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій та епідемій, надання екстреної медичної допомоги постраждалим, здійснення заходів медичного забезпечення;

10) навчання населення щодо поведінки та дій у разі загрози чи виникнення надзвичайної ситуації;

11) організація і проведення підготовки керівного складу та фахівців органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту;

12) здійснення заходів щодо створення, використання та підтримання в належному стані наявного фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;

13) створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;

14) забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання і територій в особливий період;

15) здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;

16) інші завдання, визначені чинним законодавством України.

5. Коломийська міська ланка територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області утворюється виконавчим комітетом Коломийської міської ради.

Положення про ланку територіальної підсистеми затверджується органом, що її утворив.

6. Безпосереднє керівництво ланкою територіальної  підсистеми здійснює посадова особа, яка очолює орган, що  створив ланку – міський голова.

7. До складу ланки територіальної підсистеми входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання.

8. Для координації діяльності виконавчого комітету міської ради, суб’єктів господарювання у сфері цивільного захисту функціонують:

на місцевому рівні – міська комісія з питань ТЕБ та НС;

на об’єктовому рівні – комісії з питань надзвичайних ситуацій суб’єктів господарювання.

Міська і об’єктові комісії з питань  ТЕБ та НС здійснюють свою діяльність відповідно до положень про них.

Для координації  робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на місцевому та об’єктовому рівні, у разі потреби, утворюється спеціальна комісія з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Рішення про утворення такої комісії приймає відповідно керівник ланки територіальної підсистеми або суб’єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного рівня.

9. Управління ланкою територіальної підсистеми здійснюють:

на місцевому рівні – виконавчий комітет Коломийської міської ради, відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними  органами міської ради, Коломийський міськрайонний відділ Управління ДСНС України в Івано-Франківській області;

на об’єктовому рівні – керівники суб’єктів господарювання, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються  (призначаються) відповідно до законодавства.

10. Для забезпечення управління, координації дій органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту, здійснення цілодобового чергування і забезпечення збору, обробки, узагальнення та аналізу інформації про обстановку функціонують:

чергова служба виконавчого комітету Коломийської міської ради;

чергові (диспетчерські) служби суб’єктів господарювання, установ і  організацій (де такі передбачені штатним розписом).

У разі виникнення надзвичайних ситуацій до організації заходів з ліквідації їх наслідків залучаються представники заінтересованих органів державної влади.

Порядок збору та опрацювання інформації з питань цивільного захисту населення і територій, обмін цією інформацією визначається регламентом інформаційного обміну, який затверджується розпорядженням міського голови.

11. Для забезпечення сталого управління заходами цивільного захисту та реалізації функцій, передбачених на особливий період, Коломийською міською ланкою територіальної підсистеми використовується:

- пункт управління в приміщенні  виконавчого комітету міської ради.

12. До сил цивільного захисту Коломийської міської ланки територіальної підсистеми належать:

Коломийський міськрайонний відділ Управління ДСНС України в Івано-Франківській області;

ДПРЧ-7 Управління ДСНС України в Івано-Франківській області;

міські, комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні служби;

об’єктові та територіальні формування цивільного захисту;

об’єктові та територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту;

13. До складу Коломийської міської ланки територіальної підсистеми  входять територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту, що утворюються органами управління і суб’єктами господарювання відповідно до чинного законодавства України.

14. Режими функціонування.

В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної і пожежної  обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій, Коломийська міська ланка територіальної підсистеми цивільного захисту працює в режимі повсякденного функціонування.

Залежно від масштабу і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла в місті встановлюється один із таких режимів функціонування ланки територіальної підсистеми:

повсякденного функціонування;

підвищеної готовності;

надзвичайної ситуації;

надзвичайного стану.

Режим функціонування надзвичайного стану встановлюється Президентом України.

Підставами для тимчасового введення на території міста режиму підвищеної готовності є загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.

Підставами для  тимчасового введення режиму надзвичайної ситуації  є виникнення надзвичайної ситуації, що класифікується як ситуація місцевого рівня.

15.Переведення ланки територіальної підсистеми у режим функціонування в умовах особливого періоду здійснюється відповідно до актів Президента України, Кабінету Міністрів України, планів цивільного захисту на особливий період.

        16. Ланка територіальної підсистеми провадить свою діяльність відповідно до планів основних заходів цивільного захисту на рік.

  1. Заходи із запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюються на основі планів реагування на надзвичайні ситуації.
  2. На об'єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації  і ліквідації наслідків аварій на таких об'єктах.
  3. З метою забезпечення заходів із запобігання надзвичайних ситуацій на території  міста здійснюється постійний моніторинг природної і техногенної обстановки. 
  4. Реагування на надзвичайні ситуації та ліквідація їх наслідків.

        Керівництво аварійно-рятувальними та іншими невідкладними роботами здійснює керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який призначається та діє відповідно до статті 75 Кодексу цивільного захисту України.

На час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації у підпорядкування керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації переходять усі аварійно-рятувальні служби, що залучаються до ліквідації таких наслідків.

Ніхто не може втручатися в діяльність керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Залежно від обставин, що склалися у зоні надзвичайної ситуації, керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації самостійно приймає рішення щодо:

здійснення заходів з евакуації;

зупинення діяльності суб'єктів господарювання (крім об'єктів з безперервним циклом виробництва, припинення діяльності яких може спричинити більш суттєві наслідки, ніж зупинка його роботи у разі виникнення надзвичайної ситуації), розташованих у зоні надзвичайної ситуації, та обмеження доступу населення до такої зони;

залучення в установленому порядку до проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт необхідних транспортних засобів, іншого майна суб'єктів господарювання, розташованих у зоні надзвичайної ситуації, аварійно-рятувальних служб, а також громадян за їх згодою;

зупинення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, якщо виникла підвищена загроза життю або здоров'ю рятувальників та інших осіб, які беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

необхідності прийняття інших рішень для ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та забезпечення безпеки постраждалих.

Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб з ліквідації її наслідків, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Рішення про утворення та ліквідацію такого штабу, його склад приймає керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Основну частину робіт, пов'язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або усуненням загрози її виникнення, виконують сили цивільного захисту підприємства, установи чи організації, де виникла така ситуація, з наданням необхідної допомоги силами цивільного захисту адміністративно-територіальної одиниці, на території якої розташоване дане підприємство, установа чи організація, а також відповідними територіальними підрозділами ДСНС, Міноборони, Національної поліції, МОЗ України тощо.

До виконання зазначених робіт залучаються насамперед сили функціональної  підсистеми, до сфери управління якої належить об'єкт, на якому сталася аварія, що призвела до виникнення надзвичайної ситуації, сили цивільного захисту  ланки територіальної підсистеми.

Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється органами управління, яким підпорядковані такі сили відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації.

У разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залучаються додаткові сили цивільного захисту.

Пошук і рятування людей здійснюються суб'єктами забезпечення цивільного захисту відповідно до компетенції.

Залучення сил цивільного захисту до проведення заходів цивільного захисту  в  особливий  період здійснюється відповідно до планів цивільного захисту на особливий період.

Аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи здійснюються відповідно до порядку, що визначається інструкціями, правилами, статутами, іншими нормативно-правовими актами та нормативними документами щодо дій у надзвичайних ситуаціях, які затверджуються  виконавчим комітетом міської ради.

В порядку взаємодії до робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій можуть залучатися військові формування та правоохоронні органи спеціального призначення відповідно до Конституції  і законів України.

До робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації  їх  наслідків  можуть  залучатися на добровільних або договірних засадах громадські об'єднання за наявності в учасників, які залучаються до таких робіт, відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному керівництвом такого об'єднання або керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.

Залучення сил цивільного захисту ланки територіальної підсистеми цивільного захисту для надання допомоги іноземним державам здійснюється відповідно до чинного законодавства України.

Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються персоналом (кадрами) та забезпечуються засобами  цивільного захисту з урахуванням необхідності проведення робіт у автономному режимі протягом не менше трьох діб.

  1. Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються та забезпечуються органами управління цивільного захисту, що їх утворили, з урахуванням необхідності проведення робіт, пов'язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію  або  запобігання  її  виникненню в автономному режимі не менше трьох діб.












Додаток до Положення про Коломийську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської  області


ФУНКЦІЇ

структурних підрозділів виконавчого комітету Коломийської міської ради та міських  служб  у складі Коломийської  міської  ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області


      Структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради та територіальні органи міністерств і відомств України у Коломийській міській ланці територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Івано-Франківської області (далі – ланка територіальної підсистеми) забезпечують, відповідно до затверджених положень про них, виконання таких функцій з питань цивільного захисту.

І. Відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Коломийської міської ради:

  1. Забезпечення здійснення заходів цивільного захисту на території міста Коломиї.
  2. Забезпечення виконання завдань  ланкою  територіальної  підсистеми.
  3. Розробка та забезпечення реалізації регіональних і місцевих програм та заходів  у  сфері цивільного захисту, зокрема, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки.
  4. Координація діяльності створених аварійно-рятувальних служб, формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту, методичне забезпечення їх діяльності та здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням.
  5. Підтримання у постійній готовності територіальної системи централізованого оповіщення, здійснення її модернізації та забезпечення функціонування.
  6. Забезпечення оповіщення  виконавчого комітету міської ради, територіальних органів центральних органів виконавчої влади та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі.
  7. Організація  аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт,  робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на відповідній території, а також радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків таких ситуацій.
  8. Організація заходів з проведення відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
  9. Організація заходів з евакуації населення, майна у безпечні райони  та їх розміщення.
  1. Розробка заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування суб'єктів господарювання в особливий період.
  2. Підготовка пропозицій щодо віднесення міста до груп цивільного захисту та подання їх до Управління ДСНС України в області.
  3. Віднесення відповідно до основних показників суб'єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, до категорії цивільного захисту та затвердження їх переліку у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.
  4. Створення і використання міського матеріального резерву для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
  5. Завчасне накопичення і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для  формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного і хімічного контролю та розвідки.
  6. Взаємодія з Коломийським міськрайонним відділом Управління ДСНС України в Івано-франківській області щодо виконання завдань цивільного захисту.
  7. Організація та забезпечення життєдіяльності постраждалих від надзвичайних ситуацій, а також під час ведення воєнних (бойових) дій або внаслідок таких дій.
  8. Забезпечення функціонування міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, а в разі виникнення надзвичайних ситуацій - спеціальної комісії з їх ліквідації (за потреби).
  9. Забезпечення навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осіб виконавчого комітету міської ради, суб'єктів господарювання, керівників та їх заступників, здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.
  10. Організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту.
  11. Визначення потреби фонду захисних споруд цивільного захисту.
  12. Планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення.
  13. Прийняття рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності.
  14. Організація  обліку  фонду  захисних  споруд  цивільного  захисту.
  15. Здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту;
  16. Організація проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, виключення їх, за погодженням з Управлінням ДСНС України в Івано-Франківській області, з фонду таких споруд.

26. Здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту України та іншими законодавчими актами.

II. Коломийський міськрайонний відділ Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій в Івано-Франківській області:

  1. Забезпечення на території міста координації діяльності, спрямованої на реалізацію державної політики у сфері цивільного захисту.
  2. Здійснення управління підрозділами (частинами) оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, забезпечення готовності сил і засобів оперативного реагування на території міста до дій за призначенням у межах компетенції.
  3. Організація виконання заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, контроль за їх здійсненням.
  4. Здійснення інформування  виконавчого комітету міської ради про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій, а також методичне керівництво  належного функціонування систем оповіщення цивільного захисту різних рівнів.
  5. Залучення підрозділів сил цивільного захисту  виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, і координація їх діяльності під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій місцевого рівня, організація проведення пошуково-рятувальних робіт та здійснення контролю за їх проведенням.
  6. Забезпечення гасіння пожеж, рятування людей та надання допомоги в ліквідації наслідків аварій, катастроф, стихійного лиха та інших видів небезпечних подій, що становлять загрозу життю або здоров'ю населення чи призводять до завдання матеріальних збитків.
  7. Надання, на запити замовників, вихідних даних та вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту, необхідних для розроблення проектної документації.
  8. Здійснення організації авіаційного пошуку і рятування повітряних суден, що зазнають або зазнали лиха, координація проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт силами і засобами  виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності.

9.        Участь  у  межах  повноважень  у забезпеченні  заходів:
з евакуації населення;

медичного та біологічного захисту населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.

  1. Виконання заходів з мінімізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, пов'язаних з технологічними терористичними проявами та іншими видами терористичної діяльності під час проведення антитерористичних операцій,
  2. Проведення просвітницької та практично-навчальної роботи щодо підготовки населення до дій в умовах вчинення терористичного акту.
  1. Виконання піротехнічних робіт, пов'язаних із знешкодженням вибухонебезпечних предметів, що залишилися на території міста після війн, сучасних боєприпасів та підривних засобів (крім вибухових пристроїв, що використовуються в терористичних цілях).
  2. З'ясування причин виникнення надзвичайних ситуацій, невиконання заходів із запобігання цим ситуаціям, оцінка дій органів управління, сил і засобів цивільного захисту під час виконання рятувальних та інших невідкладних робіт.
  3. Здійснення державного нагляду за техногенною і пожежною безпекою.
  4. Контроль за дотриманням законів та інших нормативно-правових актів і норм, а також виконання заходів, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій, виконавчим комітетом міської ради, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності.
  5. Перевірка наявності і готовності до використання за призначенням засобів колективного та індивідуального захисту населення, майна цивільного захисту, їх утримання та облік.
  6. Участь, спільно з органами, які здійснюють державний нагляд у відповідній сфері, у перевірках із забезпечення умов зберігання, транспортування, знешкодження, утилізації та захоронення небезпечних речовин і виробів, що містять такі речовини.
  7. Контроль за накопиченням, збереженням і цільовим використанням місцевих та об'єктових резервів матеріальних та фінансових ресурсів, призначених для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, виконавчим комітетом міської ради, підприємствами, установами та організаціями незалежно від їх форм власності у межах ланки територіальної підсистеми.
  8. Організація взаємодії з навчально-методичним центром сфери цивільного захисту щодо навчання з питань цивільного захисту, пожежної безпеки посадових осіб  виконавчого комітету міської ради і суб'єктів господарювання, організація розгляду та погодження програм з навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, зокрема пожежно-технічного мінімуму та організація і контроль за їх виконанням.
  9. Методичне керівництво і контроль за періодичністю проведення спеціальних об'єктових навчань і тренувань з питань цивільного захисту та ведення їх обліку.
  10. Участь в атестації в межах компетенції аварійно - рятувальних формувань і  рятувальників.
  11. Здійснення інших повноважень відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Конституції та законів України.


Ш. Відділ  економіки та муніципального розвитку,  відділ  

      управління  комунальним  майном  Коломийської  міської  ради:

  1. Забезпечення здійснення заходів цивільного захисту на підприємствах промисловості, транспорту, зв'язку і енергопостачальних підприємствах на території  міста.
  2. Забезпечення реалізації вимог техногенної безпеки на потенційно небезпечних об'єктах та інших суб'єктах господарювання, які можуть створити реальну загрозу виникнення аварії, що належать до сфери їх управління.
  3. Керівництво створеними аварійно-рятувальними службами, формуваннями та спеціалізованими службами цивільного захисту, забезпечення їх діяльності та здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням.
  4. Організація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у разі їх виникнення на підприємствах промисловості, транспорту, зв'язку і енергопостачальних підприємствах міста.
  5. Організація та керівництво відновлювальними роботами з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у разі їх виникнення на підприємствах промисловості, транспорту, зв’язку і енергопостачальних підприємствах міста.
  6. Організація та здійснення транспортного забезпечення евакуації населення, майна у безпечні райони.
  7. Розробка та здійснення на підприємствах промисловості, транспорту, зв'язку і енергопостачальних підприємствах міста заходів, спрямованих на забезпечення їх сталого функціонування в особливий період.
  8. Організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту на підприємствах промисловості, транспорту, зв'язку і енергопостачальних підприємствах міста.
  9. Сприяння здійсненню функцій компетентного державного органу з перевезення небезпечних вантажів залізничним, автомобільним і повітряним транспортом.
  1. Забезпечення перевезення у межах міста сил і засобів, матеріальних ресурсів, необхідних для здійснення заходів цивільного захисту.
  2. Організація  роботи  автотранспортних  підприємств  міста, задіяних до ліквідації надзвичайних ситуацій  і  їх наслідків.
  3. Сприяння  розвитку інфраструктури транспорту в місті, формування та удосконалення автотранспортної мережі, ринку транспортних послуг, координації роботи окремих видів транспорту, оптимізації мережі маршрутів перевезення пасажирів та вантажів у межах міста.
  4. Підготовка до роботи в осінньо-зимовий період підприємств промисловості, транспорту,  зв'язку  і енергопостачальних підприємств міста.
  5. Здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту та іншими законодавчими актами.
  6.   Техніко-економічне обґрунтування розміщення об'єктів на території міста з урахуванням вимог техногенної безпеки.
  7. Передбачення під час формування проектів міського бюджету та програми економічного і соціального розвитку міста, з урахуванням реальних можливостей, та фінансування коштів на виконання заходів щодо створення міського матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.
  8. Забезпечення у встановленому порядку фінансування робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню в межах асигнувань, що передбачаються на цю мету в міському бюджеті.
  9. Створення страхових і фінансових резервних фондів, а також незнижуваних ресурсів продуктів харчування та непродовольчих товарів першочергового вжитку, необхідних для реагування на надзвичайні ситуації.
  10. Прогнозування і оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій.


1У.  Фінансове управління Коломийської міської  ради:

  1. Забезпечення в установленому порядку фінансування заходів цивільного захисту, робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню в межах асигнувань, що передбачаються на цю мету в міському бюджеті.
  2. Передбачення під час формування проектів міського бюджету та програми економічного і соціального розвитку міста, з урахуванням реальних можливостей, та фінансування коштів на виконання заходів щодо створення міського матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.


       

V. Відділ архітектури та містобудування міської ради, відділ управління комунальним майном міської ради, КП «Житлоінфоцентр»:

  1. Організація нагляду за об'єктами житлово-комунальної сфери.
  2. Нормативно-методичне забезпечення виконання заходів запобігання надзвичайних ситуацій під час здійснення на території міста будівництва та інженерного захисту об'єктів і територій. Державний архітектурно-будівельний контроль та ліцензування.
  3. Організація розрахунку шкоди, заподіяної об'єктам комунальної сфери і майну громадян внаслідок надзвичайних ситуацій, потреби в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також для повного відновлення цих об’єктів.
  1. Створення комплексних схем захисту міста та об'єктів від небезпечних природних процесів шляхом організації будівництва протизсувних, протиповеневих, протиселевих, протилавинних, протиерозійних та інших інженерних споруд спеціального призначення.
  2. Організація і здійснення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на підвідомчих об'єктах.
  3. Забезпечення участі спеціалізованих будівельно-монтажних і проектних організацій, сил та засобів підлеглих формувань в аварійно-рятувальних та інших невідкладних роботах, включаючи захоронення загиблих.
  4. Моніторинг питної води централізованих систем водопостачання, стічних вод  міської  каналізаційної мережі та очисних споруд, що перебувають на балансі цих підприємств, а також стану зелених насаджень у місті.
  5. Комплексне освоєння підземного простору міста для взаємопогодженого розміщення в ньому споруд і приміщень соціально-побутового, виробничого і господарського призначення з урахуванням необхідності пристосування і використання частини приміщень для укриття населення в разі виникнення надзвичайних ситуацій.
  6. Врахування під час розробки генеральних планів забудови міста і ведення містобудування в умовах підвищеного ризику можливості виникнення надзвичайних ситуацій на окремих територіях.
  1. Організація розрахунків шкоди, заподіяної об'єктам комунальної сфери і майну громадян внаслідок надзвичайних ситуацій, потреби в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також для повного відновлення цих об'єктів.
  2. Забезпечення виконання заходів запобігання та реагування на надзвичайні ситуації під час будівництва підвідомчих об'єктів.
  3. Організація проведення розрахунку потреби в матеріальних ресурсах, потрібних для аварійно-рятувальних робіт, а також для повного відновлення постраждалих об'єктів.
  4. Забезпечення участі сил і засобів підлеглих формувань (у межах їх тактико-технічних можливостей), спеціалізованих будівельно-монтажних і проектних організацій у проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт на територіях впливу надзвичайних ситуацій.
  5. Контроль  за  якістю  проведення відбудовчих робіт на території міста.


VI. Комунальний заклад Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги», Коломийська центральна районна лікарня, Коломийська станція екстреної медичної допомоги комунального закладу «Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», Коломийський міськрайонний відділ Державного управління «Івано-Франківський обласний лабораторний центр Державної санітарно-епідеміологічної служби України»:

  1. Організація медичного забезпечення, надання екстреної медичної допомоги постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій та особовому складу підрозділів цивільного захисту.
  2. Організація медичної евакуації постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій до закладів охорони здоров'я з урахуванням медичних показань, організація та координація роботи закладів охорони здоров'я під час прийому великої кількості постраждалих у разі виникнення надзвичайної ситуації.
  3. Організація взаємодії медичних сил, засобів та закладів охорони здоров'я на територіальному рівні у сфері медичного захисту населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій та під час ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій; координація роботи із забезпечення готовності органів охорони здоров'я до дій у надзвичайних ситуаціях.
  4. Завчасне створення, підготовка та використання в умовах надзвичайних ситуацій необхідної кількості сил і засобів незалежно від форм власності та господарювання, додаткових тимчасових мобільних медичних підрозділів або залучення додаткових закладів охорони здоров'я.
  5. Участь закладів охорони здоров'я в організації комплексу санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів у районах надзвичайних ситуацій, які здійснюють територіальні органи Державної санітарно-епідеміологічної служби України в місті.
  6. Збір та аналіз інформації про медико-санітарні наслідки надзвичайних ситуацій, прогнозування їх розвитку у районах виникнення надзвичайних ситуацій та на прилеглих територіях, розробка рекомендацій щодо здійснення заходів з метою зниження негативного впливу таких ситуацій, надання  органам управління ланки територіальної підсистеми та Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації відомостей про постраждалих під час надзвичайних  ситуацій  у  межах обласної  інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій.
  7. Накопичення необхідного резерву лікарських засобів, виробів медичного призначення та іншого спеціального майна і техніки для здійснення заходів з ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.
  8. Організація роботи Коломийської станції екстреної медичної допомоги комунального закладу «Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», забезпечення її функціонування та удосконалення діяльності.
  9. Розробка плану медико-санітарного забезпечення населення в надзвичайних ситуаціях або у разі їх виникнення, завчасне створення та підготовка спеціальних медичних формувань для роботи в умовах надзвичайних ситуацій.
  1. Організація підготовки та перепідготовки медичних працівників з питань надання екстреної медичної допомоги постраждалим, організація та проведення навчально-тренувальних заходів з підрозділами системи екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, закладами охорони здоров'я з ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.
  2. Організація та проведення згідно з програмами, затвердженими МОЗ України, навчання та практичної підготовки немедичних працівників з питань надання домедичної допомоги.
  3. Організація та здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду та  контролю, санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
  4. Своєчасне виявлення чинників та осередку біологічного зараження населення, прогнозування масштабів і наслідків біологічного зараження, розробка та запровадження своєчасних протиепідемічних профілактичних заходів з локалізації та ліквідації осередку біологічного зараження, режимів обсервації, карантину та забезпечення лікування інфекційних хворих.
  5. Організація та проведення екстреної неспецифічної та специфічної профілактики інфекційних захворювань серед населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій, своєчасне застосування профілактичних медичних препаратів та проведення санітарно-протиепідемічних заходів у районі надзвичайної ситуації.
  6. Організація та здійснення заходів щодо недопущення негативного впливу на здоров'я населення шкідливих факторів навколишнього природного середовища та наслідків надзвичайних ситуацій, умов для виникнення і поширення інфекційних захворювань у разі надзвичайних ситуацій.
  7. Організація  та  здійснення санітарно-епідеміологічного  контролю за станом довкілля, якістю харчових продуктів і продовольчої сировини, питної води і джерелами питного водопостачання у разі виникнення надзвичайної ситуації
  8. Організація та здійснення заходів щодо спостереження та лабораторного контролю та санітарно-епідемічною ситуацією при радіаційному, хімічному та біологічному зараженні (забрудненні) у разі виникнення надзвичайної ситуації.
  9. Організація інших заходів, пов'язаних з медичним захистом і забезпеченням санітарного та епідемічного благополуччя населення, залежно від надзвичайної ситуації, що склалася.


VП. Управління освіти Коломийської міської ради:

       1. Здійснення заходів щодо захисту учасників навчально-виховного процесу та забезпечення виконання завдань цивільного захисту суб'єктами господарювання, що належать до сфери управління.

                 2.        Організація вивчення студентами і школярами основ безпеки життєдіяльності, забезпечення їх відповідними підручниками і посібниками.


VШ. Управління праці та соціального захисту населення

Коломийської міської ради:

         1.Забезпечення соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайної ситуації, зокрема виплати матеріальної допомоги.

         2.Організація нарахувань та виплат грошової допомоги населенню, яке постраждало від наслідків надзвичайних ситуацій, у межах асигнувань, передбачених законодавством та додатково виділених коштів.



           1Х. Відділ  культури  Коломийської  міської  ради:

  1. Планування  і  реалізація  заходів  щодо  запобігання та мінімізації втрат національної культурної спадщини міста в разі виникнення надзвичайних ситуацій.
  2. Методичне забезпечення аварійно-рятувальних робіт на об'єктах, які становлять культурне надбання національного, регіонального та місцевого значення.
  3. Здійснення державного контролю за вивезенням з міста і ввезенням у місто  культурних цінностей  у разі виникнення надзвичайних ситуацій.


           Х. Відділ  інформаційної  політики  Коломийської  міської  ради :

  1. Своєчасне і об'єктивне інформування населення міста про наслідки надзвичайних ситуацій в Україні, області, міста і за їх межами.
  2. Позачергова передача повідомлень стосовно надзвичайних ситуацій та рекомендацій населенню щодо правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій.
  3. Надання органам виконавчої влади, управлінню з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами міської ради  і  Коломийському міськрайонному відділу Управлінню ДСНС України в Івано-Франківській області найкращого ефірного часу для пропаганди  засад  безпеки життєдіяльності, а також створення на їх замовлення спеціальних рекламних кліпів і роликів.
  4. Централізоване використання мереж зв'язку, радіомовлення, телебачення та інших технічних засобів передачі інформації незалежно від форми  власності і підпорядкування в разі виникнення надзвичайних ситуацій.


           Х1. Управління  Держпродспоживслужби України  в  м. Коломиї:

1.Організація і здійснення заходів, у межах компетенції, щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру на території міста.

          2. Моніторинг сільськогосподарських тварин  і  продуктів  з них.

3. Організація і координація роботи з епізоотичного і токсикологічного контролю, ліквідації епізоотій.

4. Забезпечення оперативного одержання інформації про надзвичайні ситуації,  її  опрацювання  і оповіщення суб'єктів  господарської  діяльності про небезпеку.

5. Забезпечення безпеки харчової сировини і готової продукції для населення, постраждалого в результаті надзвичайних ситуацій.

6. Забезпечення участі сил і засобів (у межах тактико-технічних можливостей) у  проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у районі виникнення надзвичайних ситуацій.


XП. КП «Коломияводоканал»:

1.        Організація роботи, пов'язаної із здійсненням нагляду за безпечною експлуатацією гідротехнічних споруд, водойм, визначенням ступеня їх надійності та прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій, прийняття рішення щодо доцільності подальшої експлуатації або зміни режиму роботи цих об'єктів.

2.        Розробка разом з органами виконавчої влади комплексу заходів щодо запобігання надзвичайним ситуаціям, зменшення руйнівних наслідків повеней, забезпечення безаварійного пропуску повеневих та паводкових вод.





XIII. РЦТ № 173  Івано-Франківської  філії  ПАТ "Укртелеком":

1.        Організація і здійснення заходів щодо забезпечення сталої роботи систем централізованого оповіщення і зв'язку на регіональному і місцевому рівні в усіх режимах функціонування єдиної державної системи цивільного захисту, включаючи терміновий ремонт чи заміну пошкоджених комунікацій і засобів зв'язку.

2.        Першочергове забезпечення керівних органів Коломийської міської ланки  територіальної  підсистеми каналами  і  засобами надання послуг зв'язку у разі здійснення ними заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.

  1. Забезпечення участі сил і засобів підлеглих формувань (у межах їх тактико-технічних можливостей) у проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у районах виникнення надзвичайних ситуацій.
  2. Забезпечення сталого зв'язку, необхідного для спільної роботи підсистем обласної інформаційно-аналітичної системи з питань надзвичайних ситуацій.

Х1V. Коломийська  метеорологічна  станція:

  1. Організація і проведення спостереження, оцінки і прогнозу стану атмосфери, водних об'єктів  і  сільськогосподарських культур, радіоактивного і хімічного забруднення довкілля території області.
  2. Попередження про стихійні гідрометеорологічні явища, екстримально високі рівні забруднення довкілля.
  3. Забезпечення керівних органів Коломийської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту гідрометеорологічною інформацією та інформацією про забруднення довкілля.
  4. Здійснення у разі виникнення надзвичайних ситуацій оперативного контролю і вимірів радіоактивного і хімічного забруднення згідно з установленим регламентом у місцях проведення постійних спостережень.


           ХV. Військові частини  Коломийського гарнізону:

1. Організація робіт, пов'язаних із збереженням, експлуатацією і транспортуванням озброєння і військової техніки, знешкодженням боєприпасів у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

  1. Контроль за радіаційною, хімічною, біологічною обстановкою в районах розташування підпорядкованих об'єктів.
  2. Виділення сил для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій у районі розташування військових частин.






2011-2024 © Всі права застережено.