НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Вівторок, 23 квітня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про деякі питання роботи з документами..."  № 364-р від 06.11.2017р. 
Документ №364-р від 06.11.2017р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

10.11.2017



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 06.11.2017р.  № 364-р
 

Про деякі питання роботи з документами


       Розглянувши доповідну записку загального відділу міської ради від 27.10.2017 № 30/01-48 про стан роботи з документами та рівень виконавської дисципліни в структурних підрозділах міської ради за 9 місяців 2017 року:

1. Доповідну записку загального відділу міської ради направити секретарю міської ради, першому заступнику, заступникам міського голови для аналізу та відповідного реагування (додається).

2. Секретарю міської ради, першому заступнику, заступникам міського голови:

2.1. Посилити вимогливість до керівників структурних підрозділів міської ради стосовно дотримання виконавської дисципліни в роботі з документами, забезпечення належного рівня підготовки матеріалів на засідання виконкому, дотримання вимог Регламенту виконкому сьомого демократичного скликання, Інструкції з діловодства.

2.2. Враховувати стан виконавської дисципліни під час розгляду питань щодо заохочення керівників структурних підрозділів міської ради.

2.3. Дотримуватись порядку розгляду та організації передачі документів. Не допускати фактів затримки розгляду документів більше як на один день та передачі документів безпосереднім виконавцям напряму, минаючи загальний відділ. Документи зі стислими термінами виконання розглядати негайно.

2.4. Взяти на особистий контроль розгляд питань, які заплановано розглянути на нарадах відповідно до плану роботи виконавчого комітету міської ради на друге півріччя 2017 року, затвердженого рішенням виконкому від  27.06.2017 № 139.

3. Попередити начальника управління освіти міської ради Л.Бордуна, відділу з питань цивільного захисту міської ради О.Кротюка, відділу з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради В.Перлюка,  відділу земельних відносин міської ради Б.Мондрика про персональну відповідальність за дотримання термінів розгляду документів (листів), вжити дієвих заходів щодо поліпшення організації контролю в підпорядкованих структурних підрозділах.

4. Керівникам структурних підрозділів міської ради:

4.1. Забезпечити дієвий внутрішній контроль за термінами виконання документів, рішень виконкому та розпоряджень міського голови на які заведено контрольні справи.

4.2. Ознайомлювати новопризначених працівників з вимогами Регламенту виконавчого комітету міської ради, Інструкції з діловодства.

4.3. При підготовці проміжних листів-відповідей вказувати дату подання остаточної відповіді (місяць, квартал, рік тощо). Врахувати, що у разі відсутності дати надання остаточної відповіді термін виконання продовжується на 30 календарних днів.

4.4. У разі якщо документ (лист) не потребує письмової відповіді, зазначати короткі відомості про виконання.

5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.






Міський голова                                                                                                              І.Слюзар




Додатки:



2011-2024 © Всі права застережено.