НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про схвалення Програми удосконалення казначейського обс..."  № 97 від 26.04.2016р. 
Документ №97 від 26.04.2016р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

30.04.2016



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 26.04.2016р.  № 97
 

Про схвалення Програми удосконалення казначейського обслуговування місцевих бюджетів на 2016-2018 роки


       Заслухавши проект Програми удосконалення казначейського обслуговування місцевих бюджетів на 2016-2018 роки, керуючись  Законом  України  «Про  місцеве  самоврядування в Україні», виконком міської ради:


в и р і ш и в:


  1. Схвалити Програму удосконалення казначейського обслуговування місцевих бюджетів на 2016-2018 роки  (додається).


  1. Координацію робіт та узагальнення інформації про виконання Програми покласти на головного відповідального виконавця – Коломийське УДКСУ Івано-Франківської області (Вінтоняк Г.М.).


  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови – Коцюра С.П.






Міський голова                                                                                                              І.Слюзар

ЗМІСТ

І.    Основні положення........…………………………6

ІІ.   Головна мета та основні завдання Програми …...........................................7-8


ІІІ.  Очікувані результати........………………………..8

ІV. Заходи на виконання Програми........…………......................8



Паспорт

«Програми удосконалення казначейського обслуговування місцевих бюджетів на 2016-2018 роки»


Назва Програми

«Програма  удосконалення казначейського обслуговування місцевих бюджетів на 2016-2018 роки»

Підстави для розробки Програми

-Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

-Бюджетний кодекс України

Дата затвердження Програми


Замовник Програми

Коломийська міська рада

Головний розробник Програми

- Коломийське управління Державної казначейської служби України Івано-Франківської області

- Відділ економіки Коломийської міської ради

Мета

Удосконалення існуючої системи казначейського обслуговування місцевих бюджетів, рух до побудови єдиної трансакції бази даних для управління надходження та видатками  бюджету м.Коломиї, створення єдиної бази нормативно-довідкової інформації, включаючи єдиний реєстр та функціонально повну мережу розпорядників бюджетних коштів

Завдання

- Створення єдиної інформації системи для органів місцевого самоврядування, фінансових,  та казначейських органів.

- Налагодження електронного зв’язку між фінансовим управлінням, казначейством,   та органами місцевого самоврядування.

- Встановлення програмно-технічного  комплексу «Клієнт-Казначейство».

- Вивчення можливості та доцільності організації роботи виносних робочих місць, обладнаних за місцезнаходженням розпорядника бюджетних коштів.

- Створення належних умов роботи органів держказначейства та розпорядників коштів місцевих бюджетів.

Терміни реалізації

2016 -2018 роки

Основні джерела фінансування заходів Програми

Власні кошти

Міський бюджет

Інші джерела

Обсяг коштів міського бюджету

200 тис. грн.

Система організації контролю за виконанням Програми

Контроль за виконанням заходів Програми здійснюють:

- міська рада;

- постійна комісія з питань бюджету, фінансів, податків, інвестицій та соціально-економічного розвитку;

- виконавчий комітет міської ради;

- Коломийське Управління Державної казначейської служби України Івано-Франківської області.


І. Основні положення

Основним завданням управління казначейства є реалізація державної політики у сфері обслуговування бюджетних коштів, відповідно до чого управління здійснює відкриття та закриття рахунків розпорядників бюджетних коштів бюджетного періоду, здійснює безспірне списання коштів державного та місцевого бюджетів на підставі рішень суду, веде базу даних про мережу розпорядників і одержувачів бюджетних коштів, веде бухгалтерський облік усіх операцій з виконання бюджетів, зводить та складає звітність про виконання бюджетів, складає та надає місцевим фінансовим органам звітність про виконання місцевого бюджету, здійснює контроль за цільовим використанням бюджетних коштів відповідно до виділених бюджетних асигнувань, встановлених розписами і кошторисами, забезпечує функціонування багаторівневої інформаційно-обчислювальної системи внутрішньої платіжної системи вживає заходів до захисту інформації, яка обробляється управлінням.

           Програма  складає  комплекс   взаємопов'язаних   окремих  завдань спрямованих на реалізацію державної політики та пріоритетних напрямів створення сучасної інформаційної інфраструктури Коломийського УДКСУ Івано-Франківської області  спрямованої на  удосконалення казначейського обслуговування місцевих бюджетів, запобіганню порушенню законодавства у сфері використання бюджетних коштів, уникнення втрат місцевого бюджету.


ІІ. Головна мета та основні завдання програми.

Головною метою програми є покращення та удосконалення казначейського обслуговування розпорядників коштів та інших клієнтів бюджету м. Коломиї.

До мережі розпорядників бюджетних коштів м. Коломиї на 2016 рік включено 49 клієнтів, що на 20 більше, ніж було у 2014 році.

Клієнтам, включеним до мережі, відкрито 205 реєстраційних рахунків та 365 дохідних рахунків. Проте обслуговування розпорядників бюджетних коштів та інших клієнтів м.Коломиї потребує вдосконалення інформаційно-технічної бази.

Програма спрямована на вирішення таких основних завдань:

1.   Формування   правових,   організаційних,   економічних,   фінансових  та   методичних передумов розвитку казначейської служби.

2.  Застосування та розвиток сучасних інформаційних технологій у процесі казначейського обслуговування  розпорядників бюджетних кошів та інших клієнтів, які включені до мережі  бюджету м. Коломиї.

       3.   Формування системи інформаційних ресурсів:

3.1.  Створення   мережі   інформаційного   забезпечення   між   казначейською службою  та органами державної влади та місцевого самоврядування.

       4. Отримання споживачами оперативної, достовірної та повної інформації відповідно до ступеню доступу.

       5. Оперативне виявлення та усунення негативних факторів, які впливають на рівень обслуговування клієнтів та на результати діяльності Коломийського УДКСУ Івано-Франківської області.

6. Оснащення   робочих   місць   працівників   казначейської служби ,  які безпосередньо здійснюють обслуговування клієнтів, сучасною
комп’ютерною технікою. Застосування автоматизованої системи обробки інформації, наданої клієнтами значною мірою сприяє вдосконаленню роботи  органів казначейської служби.

       7. Забезпечення швидкодіючими друкуючими пристроями для друкування виписок, звітів та довідок які  надаються розпорядникам бюджетних коштів.

       8. Заміна та прокладання нових швидкісних ліній для підключення комп'ютерної техніки до локальної обчислювальної мережі.

       9.  Заміна та встановлення додаткового мережевого обладнання.


ІІІ. Очікувані результати.


Виконання Програми дасть змогу:

  • Створити єдину інформаційну систему для органів місцевого самоврядування, фінансових, податкових та казначейських органів.
  • Налагодити електронний зв’язок між фінансовим управлінням, казначейством, податковою інспекцією та органами місцевого самоврядування.
  • Встановити  програмно-технічний  комплекс «Клієнт-Казначейство».
  • Вивчення можливості та доцільності організації роботи виносних робочих місць, обладнаних за місцезнаходженням розпорядника бюджетних коштів.
  • покращити належні умови роботи органів держказначейства та розпорядників коштів місцевих бюджетів.


ІV.Заходи на виконання програми.


з/п

Призначення видатків

Видатки на

2016-2018 роки

(тис.грн.)

2016

2017

2018

1.

Забезпечення робочих місць працівників  матеріалами,обладнанням та інветарем

35,0

25,0

30,0

2.

Придбання багатофункціональних пристроїв та копіювальної техніки

45,0

40,0

25,0






Всього:

80,0

65,0

55,0




2011-2024 © Всі права застережено.