НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Середа, 08 травня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про схвалення Програми енергозбереження та енергоефекти..."  № 34 від 23.02.2016р. 
Документ №34 від 23.02.2016р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

27.02.2016



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 23.02.2016р.  № 34
 

Про схвалення Програми енергозбереження та енергоефективності міста Коломиї на 2016-2020 роки


Розглянувши проект Програми енергозбереження та енергоефективності міста Коломиї на 2016-2020 роки, розроблений за участю відділів і управлінь міської ради, комунальних підприємств  міста та відповідно до Програми енергозбереження для населення Івано-Франківської області на 2015-2018,  виконком міської  ради 

в и р і ш и в  :

1. Схвалити Програму енергозбереження та енергоефективності міста Коломиї на 2016-2020 роки (додається).

  1. Відділу економіки міської ради (Геник Н.А.) забезпечити подання програми для затвердження Коломийською міською радою в установленому порядку.

3. Керівникам відділів і управлінь міської ради, керівникам бюджетних установ міста:

-  забезпечити виконання заходів передбачених Програмою;

- скоротити споживання енергоресурсів в натуральних показниках до 15 відсотків у порівнянні з 2015 роком, своєчасно проводити розрахунки за спожиті енергоносії.

4. Керівникам бюджетних установ міста, в яких встановлено  інформаційну систему енергомоніторинку (ІСЕ), взяти під особистий контроль щоденне внесення у визначений час споживання енергоресурсів у систему.

5. Координацію робіт та узагальнення інформації про виконання програми покласти на головних відповідальних виконавців - відділ економіки міської ради (Геник Н.О.), відділ управління комунальним майном міської ради (Волошенюк В.В.)

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови (Коцюра С.П.).




Міський голова                                                                                      І.Слюзар



ПАСПОРТ

програми енергоефективності та енергозбереження 

міста  Коломиї на 2016 – 2020 роки



     1. Ініціатор замовлення програми (замовник): Коломийська міська рада

  1. Розробник програми: відділ економіки міської ради.

     3. Термін реалізації програми: 5 років (2016-2020 роки)

     4. Джерела фінансування:

тис.грн.


Державний бюджет

Місцевий

бюджет

Інші джерела фінансування

2016-2020

1335,0

19133,71

75677,114



  1. Обсяг фінансування програми з міського бюджету для проведення енергоаудиту в бюджетних установах міста
  1. рік - 150,0 тис.грн.
  2. рік – 180,0 тис.грн.
  3. рік -150,0 тис.грн.
  4. рік – 100,0 тис.грн.
  5. рік -  100,0 тис.грн.
  1. Очікувані результати виконання програми:
  • Зменшення споживання енергоресурсів бюджетними установами, комунальними підприємствами, населенням міста Коломиї;
  • Сприяння розвитку галузі енергоефективного будівництва і реконструкції, забезпечення умов щодо залучення вітчизняних та іноземних інвестицій;
  • Виконання заходів Програми дозволить суттєво зменшити рівень споживання енергоресурсів у бюджетній сфері та видатків міського  бюджету на їх оплату.
  1. Термін  проведення  звітності:   щорічно   до 10 числа  другого місяця, що

     настає за звітним роком.




Інформація

про виконання заходів з енергозбереження та впровадження

енергозберігаючих технологій по  місту Коломиї в 2015 році


Бюджетною сферою забезпечено виконання ряду заходів щодо зменшення споживання  енергоресурсів, зокрема природного газу. Впродовж січня-грудня 2015 року бюджетними установами міста використано:

-  569,2 тис. м3 природного газу, що  на 1,5 % більше  аналогічного періоду минулого року; 5304,02 Гкал. теплової енергії (зростання споживання газу та теплоенергії зумовлено тим, що температурні режими в січні – лютому 2015 року були нижчі, ніж у відповідному періоді 2014 року, опалювальний період у 2015 році закінчився 10 квітня, що на 4 дні пізніше, ніж у 2014 році і розпочався 09 жовтня 2015 року, що на 21 день швидше ніж у 2014 році; опалювальні  періоди приймались відповідно до рішень виконавчого комітету від 03.04.2014 №64 „Про припинення опалювального періоду 2013-2014 року”, від 21.10.2014 №212 „Про початок опалювального періоду 2014-2015 років”,  від 20.04.2015 №109 „Про нову редакцію рішень виконкому з питань припинення опалювального   періоду  2014-2015 років”, від 05.10.2015 №230 „Про початок опалювального сезону 2015-2016 року”);

- 1079,5 тис.кВт.год. електроенергії (на 0,1 % більше) (збільшення споживання електроенергії в основному відбулось за рахунок того, що з жовтня 2015 року для опалення  приміщень Коломийської міської ради встановили електричні конвектори потужністю 2,0 кВт.год. в кількості 37 штук; в березні 2015 року було проведено перевірку Коломийським МРЕМ загальноосвітньої школи №3, під час проведення перевірки було виявлено розбіжності в фактичних показниках лічильника та поданих звітів, в результаті чого приведено у відповідність показники лічильника та донараховано споживання електроенергії близько 38,0 тис.кВт.год; разом з тим майже всі бюджетні установи міста у звітному періоді встановлювали нове електрообладнання, зокрема в дошкільному навчальному закладі №5 встановлено 3 бойлери на 340 літри,  в навчально-виховному комплексі №9 „Школа-природничо-математичний ліцей” встановлено комп’ютерну та оргтехніку (встановлено 11 комп’ютерів), спеціалізована школа №1 за рахунок батьківських коштів встановлювала мультимедійні дошки в молодших класах та комп’ютерну техніку в дошкільних навчальних закладах міста встановлено 13 комп’ютерів для ведення бухгалтерського обліку).

        З метою організації контролю за раціональним використанням та економією паливно-енергетичних ресурсів у бюджетній сфері міста проводиться щомісячний моніторинг та аналіз споживання енергоресурсів.

           За даними щомісячного моніторингу щодо споживання енергоресурсів за 2015 рік проведено аналіз енергоефективності закладів бюджетної сфери. Серед закладів освіти і культури енергоефективними щодо споживання газу є 10 установ, що споживають  до 15,0 м.куб. газу на 1 м.кв. площі, а саме: спеціалізовано школа І-ІІІ ступеня №1,  загальноосвітні школи І-ІІ ступеня №7, загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №8, загальноосвітня школа І-ІІ ступеня №10, дошкільний навчальний заклад №3, дитяча бібліотека №3, бібліотека №2 для дорослих, музей історії міста Коломиї, дитяча художня школа ім. Ярослава Пстрака

Аналогічно визначено 9 енергоефективних закладів щодо споживання електричної енергії на 1 м.кв. площі, які споживають від 4,4 до 6,0 кВт/год на 1 кв.м., в тому числі 6 закладів освіти (загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №2, загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №4, загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня №6, навчально-виховному комплексі №9 школа-природничо-математичний ліцей, гімназія ім..Грушевського) та 3 – культури (музична школа №2, музей історії міста Коломиї,  дитяча бібліотека №2).

Робота із запровадження заходів щодо економії паливно-енергетичних ресурсів в бюджетній сфері міста за  2015 рік, в основному, проводилася за такими основними напрямками:

  • модернізація та реконструкція котелень та тепломереж;
  • реконструкція систем освітлення установ та організацій з використанням енергоекономічних ламп та заміна дерев”яних вікон і дверей на металопластикові з склопакетом;
  • реконструкція системи водопостачання та водовідведення, у тому числі, з впровадженням попередньоізольованих труб.

Для  переведення котелень з природного газу на тверде паливо  виконується   модернізація котелень по вулиці Лисенка, 28 (18а) (виконано І чегу реконструкції на суму 716,0 тис.грн., проектно - кошторисна документація проходить експертизу) та бульвару Лесі Українки,12а (виготовлено проектно-кошторису документацію) з   встановленням 2 твердопаливних  котлів, запуск котелень планується в 2016 році.

В рамках реалізації Проекту Українсько-Німецького співробітництва GІZ “Енергоефективність у громадах” місту надається технічна підтримка  щодо впровадження енергетичного менеджменту, енергетичного моніторингу, розробки Плану дій сталого енергетичного розвитку (SEAP) та підтримки в сфері залучення зовнішнього фінансування для реалізації енергоефективних проектів. На сьогоднішній день, запроваджено інформаційну систему енергомоніторингу у будівлях бюджетних установ для здійснення щоденного моніторингу.

З метою впровадження інформаційної системи енергетичного моніторингу в бюджетних установах міста здійснено ряд заходів, а саме:

- сформовано перелік потенційних об'єктів в кількості 71 будівлі;

- протягом вересня проведено навчальні семінари для осіб, відповідальних за ведення моніторингу споживання енергоресурсів;

Відповідно до Меморандуму щодо співпраці із Проектом у сфері залучення кредитних ліній для реалізації енергоефективних проектів, у березні поточного року підписана кредитна пропозиція із Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО) щодо реалізації на території міста проекту “Капітальний ремонт мереж вуличного освітлення в м.Коломия шляхом технічного переоснащення світильників на основі LED технологій” (загальна вартість якого становить917, 210 тис. грн.). Станом на 01.01.2016 року укладений кредитний договір ESC 4/15 між Північною Екологічною Фінансовою Корпорацією (НЕФКО) та Коломийською міською радою.

  В рамках реалізації на території міста спільного проекту Європейського Союзу та Програми Розвитку ООН “Місцевий розвиток, орієнтований на громаду” відібрано для участі 10 ОСББ міста, з яких 9 - уклали угоду про надання мікрогранту між ПРООН та ОСББ. Разом з тим, у реалізації Проекту МРГ-III приймають участь два соціальні об'єкти міста, зокрема Громадська організація “Батьківська рада ЗОШ №6” та Громадська організація “Батьківський комітет Коломийської ЗОШ I-III ступенів №8”. Бюджет Проекту МРГ для м.Коломиї у 2015 році становив 3 380,716 тис.грн., в тому внесок ПРООН — 1 827,345 тис. грн., ОСББ та громадських організацій — 177,076 тис.грн., бюджетне співфінансування - 1376,295 тис.грн.



Загальна частина


Програма енергоефективності та енергозбереження по місту Коломиї на 2016-2020 роки (далі - програма) орієнтована на підвищення енергоефективності та зменшення обсягів використання енергетичних ресурсів комунальними підприємствами, бюджетними установами та населенням міста Коломиї і враховує відповідні положення Закону України від 01.07.1997р. N 74/94-ВР «Про енергозбереження», Стратегії розвитку Івано-Франківської області на період до 2020 року.

Сучасний стан енергетичного забезпечення та споживання енергоресурсів характеризує Україну, як державу з надзвичайно високим рівнем енергозатрат, що виникають внаслідок незбалансованої структури енергоспоживання та нераціонального використання енергії. При існуючому рівні споживання енергоресурсів країна забезпечує себе власними наливними ресурсами приблизно на 40 відс. Однак, при дотриманні світових пропорцій ефективність енергетичного забезпечення залишається вкрай низькою. Потенціал економії енергії в Україні загалом,  і в місті зокрема сягає близько 70 відс. Це стосується  населення, закладів бюджетної сфери, комунальних підприємств.

Потенціал     підвищення    ефективності    використання    енергоресурсів становить:

- у промисловості до 50 відс.,

- у бюджетній сфері  - 40 відс.,

- у житловому секторі 55 відс.

Вирішення проблем енергоефективності переведе Україну (в т.ч. місто Коломию) до категорії енергонезалежності.

Основними проблеми енергетичного сектору сьогодні є:

- високий   рівень енергоємності, значна залежність від імпортного газу,

нафти і ядерного палива, низька ефективність використання енергії;

- місцеві (власні)  природні  джерела енергії обмежені запасами вугілля, нафти та газу, невеликими запасами гідроресурсів.

Враховуючи, що на сьогодні економія паливної одиниці є у три рази ефективнішою, ніж її видобуток, інтенсифікація енергозбереження стає одним з вузлових питань розвитку економіки. Суть її полягає у використанні всього комплексу ефективних заходів, які скеровані на зниження питомих енерговитрат на виробництво продукції (у т. ч. товарної енергії) і підвищення продуктивності праці.

Подолання значної диспропорції в економічному розвитку України та провідних країн ЄС, особливо з урахуванням європейського вибору держави, зумовлює потребу в інноваційному підході до розвитку високотехнологічних виробництв з пріоритетом на вітчизняні науково-технічні розробки, пов’язані з термомодернізацією житлового фонду та об”єктів бюджетної сфери, енергетичної галузі, енергопостачання і енергоспоживання.

Щодо енергоспоживання в житлово-комунальному господарстві, то підприємства цієї галузі займають третє місце після населення і промисловості за споживанням енергоресурсів. Найбільшими споживачами енергії (понад 40 відс. ресурсу) є будинки усіх типів, а потенціал економії в них становить:

- електроенергії - близько 50-65 відс.,

- газу - близько 50 відс.

Втрати теплової енергії будинком, а також потенціал енергозбереження на сьогодні становлять:

- зовнішні стіни - 40 відс. (потенціал економії - 70 відс.);

- вікна, двері - 25 відс. (потенціал економії - 50 відс.);

- вентиляція 15 відс. (потенціал економії 65 відс.);

- гаряча вода - 10 відс. (потенціал економії - ЗО відс.);

- дах, підлога - 8 відс. (потенціал економії - 50 відс.);

- трубопроводи, арматура - 2 відс. (потенціал економії 35 відс.).

Як видно, основні обсяги споживання пов’язані з опаленням будинків для компенсації теплових втрат через вікна, стіни, дах, підлогу та за рахунок вентиляції. Враховуючи загальну кількість будинків і споруд та питомі витрати енергії на їх теплозабезгіечення, необхідно приділяти велику увагу теплоізоляції та енергозбереженню.

Метою енергоресурсоощадної політики у житлово-комунальному господарстві та бюджетній сфері є скорочення витрат на утримання та експлуатацію житла, соціальної інфраструктури, проведення енергоаудиту в бюджетних установах.


Визначення мети програми


 Метою програми є:

- зменшення енергоємності виробництва одиниці продукції, виконаних робіт, наданих послуг;

- скорочення рівня невиробничих втрат паливно-енергетичних ресурсів та води;

- відносне скорочення бюджетних видатків на використання паливно-енергетичних ресурсів та води в бюджетних установах;

- проведення щоденного енергомоніторингу в бюджетних установах міста за результатами якого проведення енергоаудиту в найбільш енергоємних установах міста.


Фінансове забезпечення програми


Заходи програми реалізуються за рахунок коштів міського бюджету, кредитних ресурсів та інших джерел фінансування, не заборонених законодавством України.

Бюджетні призначення для реалізації заходів програми передбачаються щорічно при формуванні міського бюджету, виходячи із можливостей їх дохідної частини та інших джерел фінансування, не заборонених законодавством України.

Перелік заходів, обсягів та джерел фінансування, очікуваних результатів програми наведено у додатку.


Очікувана ефективність виконання програми


Реалізація програми сприятиме:

- зменшенню споживання паливно-енергетичних ресурсів населенням через стимулювання впровадження енергозберігаючих заходів;

- активізації розвитку галузі енергоефективного будівництва і реконструкції, забезпеченню умов для виявлення й залучення вітчизняних та

іноземних інвестицій;

- популяризації економічних, екологічних і соціальних переваг енергозбереження, підвищенню громадського та освітнього рівня у цій сфері.



Популяризація енергозбереження серед суб’єктів господарювання та різних верств населення


Популяризація енергозбереження серед суб’єктів господарювання та різних верств населення займає важливе місце у справі економії ПЕР. Щорічно (у жовтні) за програмою Тижня енергозбереження проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу з нагальних питань економії ПЕР, у т.ч. при підготовці до роботи в осінньо-зимовий період дошкільних та навчальних закладів, організацій бюджетної сфери, житлово-комунального господарства. Системно проводяться наради з питань енергозбереження і своєчасних розрахунків за спожиті енергоносії.

Через засоби масової інформації та на сайті міської ради для населення надавати інформацію з питань раціонального використання енергоресурсів, реформування житлово-комунальної сфери та забезпечення економії енергоресурсів.


                                                                                                                       Додаток

ЗАХОДИ ЩОДО СКОРОЧЕННЯ

ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ

ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ  ПО МІСТУ КОЛОМИЇ 

У 2016 -2020 роках

№ п/п

Назва заходу

Місце впроваджу-ння

Обсяг фінансування, тис.грн.

Термін купно-сті, роки

Еко-номія коштів, тис.грн.

Економі-чний ефект, тонн умовного палива

Всього

Державний бюджет

Місцевий бюджет

Облас-ний бюджет

Інші джерела фінансування

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Комунальні підприємства міста

1.

Реконструкція водозабірних споруд та водопровідних мереж

Водозабір,

водопровідні мережі

м. Коломия

75000,00

-

-

-

75000,00

-

1141,5

109,1

2.

Реконструкція системи опалення виробничих та адміністративних приміщень

с. Шепарівці,

с. Корнич

184,9

-

-

-

184,9

3

52,0

24,6

3.

Капітальний ремонт (заміна освітлювальної арматури на світодіодні світильники) в місцях загального користування в житлових будинках м.Коломиї

Житлові будинки КП ”Житло-інфоцентр”

1906,9

1335,0

521,0

-

50,9

4,1

468,0

91,3

4.

Реконструкція котельні на пл. Привокзальна,15 з установкою твердо-паливного котельного обладнання

Котельня на пл. Привок-зальна, 15

3 600,00

-

3 600,00

-

-

1,82

1 977,74

270,36

5.

Реконструкція котельні на вул. Лисенка, 28 з установкою твердо-паливного котельного обладнання /на один котел/

Котельня по вул. Лисенка, 28

1 490,00

-

1 490,00

-

-

1,67

891,17

121,82

6.

Реконструкція котельні на вул. Костомарова, 5 з установкою твердо-паливного котельного обладнання

Котельня на вул. Костомарова, 5

1 490,00

-

1 490,00

-

-

2,1

707,95

96,78

7.

Реконструкція котельні на вул. Леонтовича, 14а з установкою твердо-паливного котельного обладнання

Котельня на вул. Леонтовича, 14а

1 490,00

-

1 490,00

-

-

1,86

802,5

109,7

8.

Реконструкція котельні на вул. І. Франка, 12а з установкою твердопаливного котельного обладнання

котельня на вул. І.Франка, 12а

1 490,00

-

1 490,00

-

-

1,97

758,04

103,63

9.

Реконструкція котельні на вул. Довбуша, 117а з установкою твердопаливного котельного обладнання

котельня на вул. Довбуша, 117а

1 190,00

-

1 190,00

-

-

5,32

223,61

30,58

Всього комунальними підприємствами міста

87841,8

1335,0

11271,0

-

75235,8

-

7022,51

957,87

Закладах освіти міста

1

Заміна вікон в спортивному залі, майстерні, їдальні та фойє

ЗОШ І-ІІІ ст.

№ 2

м.Коломия, вул.Лисенка, 24

101,038

-

101,038

-

-

5

20,208

2,02

2

Заміна вікон, дверей в майстерні

ЗОШ І-ІІІ ст. № 3

м.Коломия, вул. Мазепи, 132

24,0

-

24,0

-

-

5

4,8

0,62

3

Заміна вікон, дверей

ЗОШ І-ІІІ ст. № 4

м.Коломия, вул. Заньковець-кої, 11

1198

-

1198

-

-

10

119,8

11,98

4

Заміна вікон, дверей

ЗОШ І-ІІІ ст. № 6

м.Коломия, вул. Леонтовича, 14

280,679

-

60

-

220,679

5

44,136

4,42

5

Заміна вікон

ЗОШ І-ІІ ст. № 7

м.Коломия, вул. Карпатська, 74

30,0

-

30

-

-

5

6,0

0,77

6

Заміна вікон

ЗОШ І-ІІІ ст. № 8

м.Коломия, вул. Коновальця,

10

343,527

-

122,892

-

220,635

5

68,705

8,86

7

Заміна вікон, дверей в майстерні НВК  № 9 «Школа природничо-математичний ліцей»

м.Коломия, вул. Івана Франка, 12

76,800

-

76,800

-

-

5

15,36

1,54

8

Заміна вікон гімназії імені М.Грушевського

м.Коломия, вул. Івана Франка,19

40,000

-

40,000

-

-

5

8,0

1,19

9

Заміна вікон

ЗОШ І-ІІІ ст. № 5

м.Коломия, просп. Грушевсько-го, 74

108,00

-

108,00

-

-

5

21,6

2,16

10

Капітальний ремонт теплотраси ДНЗ № 3

м.Коломия, вул. Ковцуняка,1 в

97,28

-

97,28

-

-

5

19,456

2,5

11

Капітальний ремонт системи опалення ДНЗ № 5

м.Коломия, вул.Карпатсь-ка 40 б

15,6

-

15,6

-

-

5

3,12

0,31

12

Заміна вікон, дверей

ДНЗ № 7

м.Коломия, вул. Яворницько-го, 9

23,8

-

23,8

-

-

5

4,76

0,47

13

Капітальний ремонт системи опалення ДНЗ № 7

м.Коломия, вул. Яворницько-го, 9

16,0

-

16,0

-

-

5

3,2

0,32

14

Капітальний ремонт системи опалення ДНЗ № 9

м.Коломия, вул. Гординсько-го, 5 б

16,6

-

16,6

-

-

5

3,32

0,43

15

Заміна вікон

ДНЗ № 9

м.Коломия, вул. Гординсько-го, 5 б

20,0

-

20,0

-

-

5

4,0

0,45

16

Заміна вікон

ДНЗ № 16

м.Коломия, просп.

Грушевсько-го,78

48,0

-

48,0

-

-

5

9,6

0,96

17

Заміна вікон

ДНЗ № 17

м.Коломия, вул. Стефаника, 11а

32,7

-

32,7

-

-

5

6,54

0,65

18

Капітальний ремонт теплотраси ДНЗ № 18

м.Коломия, вул. Старомісь-ка,70

25,5

-

25,5

-

-

5

5,1

0,66

19

Заміна вікон, дверей

ДНЗ № 19

м.Коломия, вул. Чайковського, 20

84,0

-

84,0

-

-

5

16,8

2,17

20

Капітальний ремонт системи опалення підвального прміщення НВК № 20

м.Коломия, вул. Маковея, 16

27,6

-

27,6

-

-

5

5,52

0,71

21

Заміна вікон, дверей НВК № 20

м.Коломия, вул. Маковея, 16

67,8

-

67,8

-

-

5

13,56

1,75

22

Заміна вікон, дверей

ДНЗ № 21

м.Коломия, вул. Леонтовича, 12

30,0

-

30,0

-

-

5

6,0

0,60

23

Заміна пічного опалення на автономне будинку дитячої та юнацької творчості

м.Коломия, вул. Театральна, 33

146,40

-

146,40

-

-

5

29,28

3,78

24

Заміна вікон станції юних туристів

м.Коломия, вул. Кобилянської, 21

40,0

-

40,0

-

-

5

8,0

1,03

25

Заміна пічного опалення на автономне станції юних туристів

м.Коломия, вул. Кобилянської,21

96,0

-

96,0

-

-

5

19,2

2,46

26

Капітальний ремонт системи опалення ДЮСШ № 1

м.Коломия, вул. Петлюри, 17 б

80,0

-

80,0


-


-

5

16,0

2,06

Всього по закладах освіти

3069,324

-

2628,01

-

441,314

-

482,065

54,87

Заклади культури міста

1

Влаштування

внутрішньої системи опалення;

Дитяча музична школа №1

623,1

-

623,1

-

-

-

15,4

2,93

2

Капремонт

внутрішньої системи опалення;

Дитяча музична школа №2

ім. Г. Грабець

606,4

-

606,4

-

-

-

10.1

2,50

3

Утеплення стін;

Утеплення даху;

Дитяча художня школа

ім. Я. Пстрака вул. С.Петлюри, 34

488,0

-

488,0

-

-

-

2,5

0,59

4

Встановлення енергозберігаючих лампочок;

Заміна вікон;

Влаштування внутрішньої системи опалення;

Міський палац культури «Народний дім»

1063,0

-

1063,0

-

-

-

25,0

5,5

5

Утеплення даху;

Заміна вікон;

Капремонт-

внутрішньої системи опалення;

Музей історії

м. Коломиї

1420,0

-

1420,0

-

-

-

15,0

3,81

6

Заміна вікон;

Бібліотека №2

для дітей

ім.Т. Мельничука

29,4

-

29,4

-

-

-

1,2

0,27

7

Заміна вікон;

Утеплення даху;

капремонт внутрішньої системи опалення;

Бібліотека №3

для дітей

77,8

-

77,8

-

-

-

1,4

0,35

8

Заміна вікон;

Утеплення даху;

капремонт внутрішньої системи опалення;

Бібліотека №1

для дорослих

614,5

-

614,5

-

-

-

4,1

1,05

9

Утеплення стін;

Заміна вікон;

капремонт внутрішньої системи опалення;

Бібліотека №2

для дорослих

230,3

-

230,3

-

-

-

3,1

0,52

10

Заміна вхідних дверей

Заміна вікон;

капремонт внутрішньої системи опалення;

Бібліотека №3

для дорослих

82.2

-

82.2

-

-

-

2,0

0,46

Всього по закладах культури

5234,7

-

5234,7

-

-

-

79,8

17,98

Всього по місту

96145,824

1335,0

19133,71

-

75677,114

-

7584,375

1030,72



2011-2024 © Всі права застережено.