НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Субота, 23 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
27.02.2016
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2015 році |
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розглянувши довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2015 році, виконком міської ради
в и р і ш и в:
1. Довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян в Коломийській міській раді в 2015 році взяти до відома та надіслати керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств для вжиття заходів щодо виправлення виявлених недоліків (довідка додається).
2. Першому заступнику, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому:
2.1. Протягом місяця стан роботи із зверненнями громадян у підвідомчих структурних підрозділах та комунальних підприємствах розглянути на нарадах.
2.2. Забезпечувати ретельну перевірку усіх звернень громадян, в яких йдеться про недоліки у роботі Коломийської міської ради, її структурних підрозділів, а також про найбільш гострі суспільно значущі проблеми.
2.3. Забезпечувати належну організацію усного прийому громадян, всебічного та об’єктивного вирішення порушених ними питань.
2.4. Вживати заходів по налагодженню серед жителів міста ефективної інформаційно-роз’яснювальної роботи щодо повноважень, завдань і функцій структурних підрозділів міської ради.
3. Зобов’язати керівників структурних підрозділів міської ради забезпечити:
3.1. Кваліфікований, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників.
3.2. Систематичний аналіз та узагальнення звернень для виявлення причин, що їх породжують, негайного вирішення, своєчасне розроблення пропозицій щодо прийняття відповідних рішень з урахуванням потреб щодо фінансування необхідних заходів під час уточнення міського бюджету.
Особливу увагу звернути при цьому на вирішення питань, поставлених у зверненнях інвалідів, учасників бойових дій, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів та ін.
3.3. Контроль за розглядом звернень, що надійшли для розгляду і вирішення до міської ради від органів влади вищого рівня на Урядову “гарячу” телефонну лінію.
3.4. Виконання вимог статей 7 та 20 Закону України «Про звернення громадян» в частині дотримання 5-ти та 15-ти денного терміну розгляду.
3.5. Розгляд на засіданнях колегій, нарадах не рідше як двічі на рік стану роботи із зверненнями громадян та подання до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) провідному спеціалісту загального відділу міської ради.
4. З метою надання методичної та практичної допомоги затвердити графік перевірок у структурних підрозділах міської ради, комунальних підприємствах на 2016 рік (додається) та забезпечити його виконання.
5. Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 року № 630 «Про затвердження методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» запровадити оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради.
З цією метою затвердити показники за якими оцінюється рівень організації роботи із зверненнями громадян (додається).
6. Загальному відділу міської ради (І.Дикан) за результатами проведеної перевірки оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян готувати звіти та у разі виявлення недоліків надавати рекомендації щодо їх усунення та удосконалення такої роботи. Звіт розміщувати на офіційному веб-сайті міської ради.
7. Керівництву міської, керівникам структурних підрозділів міської ради продовжувати використовувати таку форму роботи із зверненнями громадян як прямі ефіри по місцевому телебаченню ТРК «НТК».
8. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - загальний відділ міської ради (І.Дикан).
9. Рішення виконавчого комітету від 24.02.2015 року № 18 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2014 році» зняти з контролю.
10. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.
Міський голова І.Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому міської ради
від 23.02.2016 р. № 31
ГРАФІК
перевірок у структурних підрозділах міської ради на 2016 рік
№ з/п |
Структурний підрозділ міської ради |
дата |
1. |
Служба у справах дітей міської ради |
квітень |
2. |
Відділ земельних відносин міської ради |
травень |
3. |
Відділ у справах молоді та спорту міської ради |
червень |
4. |
Відділ культури |
липень |
5. |
Управління праці та соціального захисту населення |
вересень |
6. |
Відділ архітектури та містобудування |
жовтень |
7. |
Управління освіти |
листопад |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому міської ради
від 23.02.2016 р. № 31
ПОКАЗНИКИ
за якими оцінюється рівень організації роботи із зверненнями громадян
у структурних підрозділах Коломийської міської ради,
комунальних підприємствах
№ п/п |
Показники оцінювання |
(позитивно, негативно) |
1. |
Дотримання порядку реєстрації звернень громадян на реєстраційно-контрольних картках чи в журналах реєстрації, ведення карток (журналів) обліку особистого прийому громадян. |
|
2. |
Дотримання порядку формування справ і картотек за зверненнями громадян та їх комплектація. |
|
3. |
Дотримання строку розгляду звернень громадян. |
|
4. |
Дотримання строку та порядку пересилання звернень громадян іншим уповноваженим органам. |
|
5. |
Дотримання порядку розгляду звернень окремих категорій громадян (інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної праці, жінок, яким присвоєно почесне звання "Мати-героїня"). |
|
6. |
Наявність затверджених графіка і порядку проведення особистого прийому громадян та їх дотримання. |
|
7. |
Розміщення актів законодавства, інформаційних буклетів, зразків оформлення звернень та інших документів, відомостей про посадових та службових осіб, які ведуть особистий прийом, місце і час прийому, контактні телефони тощо. |
|
8. |
Проведення аналітичної роботи із зверненнями громадян (аналізу звернень громадян щодо виявлення найбільш актуальних проблем та внесення пропозицій стосовно шляхів їх розв'язання; виявлення причин, що зумовлюють надходження повторних звернень громадян, безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників тощо). |
|
9. |
Проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян. |
|
10. |
Систематичне інформування керівництва структурного підрозділу (комунального підприємства) про стан роботи із зверненнями громадян. |
Довідка
про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2015 році
Робота із зверненнями громадян у Коломийській міській раді протягом 2015 року здійснювалась відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», положень Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.
Протягом звітного періоду в міській раді забезпечувалося функціонування «гарячої» телефонної лінії керівництвом міської ради відповідно до затвердженого графіку, продовжувала працювати цілодобова служба оперативних чергових «служби - 05», також затверджено графік особистого прийому громадян та прийому громадян з особистих питань щосуботи керівництвом міської ради. Відповідно до плану роботи виконкому міської ради на ІІ півріччя 2015р. згідно затвердженого графіку було здійснено перевірку в комунальних підприємствах міста.
Протягом 2015 року до міської ради надійшло всього 1229 звернень, що на 202 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року (додаток 2).
Аналіз обсягу звернень громадян, які надійшли до міської ради протягом 2012 – 2015рр. представлений в додатку 5.
Кількість звернень до міської ради через органи влади вищого рівня в 2015 році склала 53 звернення, або 4,3 % від загальної кількості (у 2014 р.– 35) або у 1,5 рази більше в порівнянні з 2014р. Обсяг звернень, які надійшли до міської ради з вищестоячих органів влади протягом 2012-2015рр. відображено у додатку 6. Так, у 2012р. звернулося 88 громадян, у 2013р. – 61, що на 27 менше, ніж у 2012р., в 2014р – кількість звернень зменшилась у 2,5 рази у порівнянні з 2012 роком і становила 35 звернень.
З них: від Адміністрації Президента України - 21 звернення, Кабінету Міністрів України – 4, Верховної Ради України – 2, через уповноважену особу – 2 та 24 звернення з обласної державної адміністрації. За результатами розгляду вирішено позитивно 10 звернень, на 35 звернень дано роз’яснення, відмовлено – 5 та 3 звернення перебувають на розгляді.
За 2015 рік безпосередньо до міської ради надійшло 1177 звернень, що на 182 звернення більше, ніж за 2014 рік (995). З них: 990 – письмові, що на 100 більше, ніж за відповідний період минулого року (890), 187 – зареєстровано під час проведення особистих прийомів керівниками міської ради (у 2014 р. – 105) (додаток 1). Усього, з урахуванням колективних звернень, у 2015 році звернулось 3359 громадян. З усіх звернень, що надійшли до розгляду, 25 повторних (у 2014 р. – 10) та 160 – колективних (в 2014 р. – 120).
Громадяни міста звернулися передусім із заявами та клопотаннями – 1210 (98.5% від загальної кількості звернень), пропозиції – 1 та скаргами –18. За результатами розгляду: вирішено позитивно – 431 звернення, роз’яснено по суті 617, відмовлено – 46, скеровано за належністю – 23, решту 106 звернень перебувають на розгляді та додатковому контролі. Сукупний показник вирішених позитивно звернень і тих, питання в яких були роз’яснені за звітний період становить 85,3% від загальної кількості.
З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.
Відповідно до плану роботи виконкому на ІІ півріччя 2015р. в звітному періоді було здійснено перевірку з питання додержання законодавства про звернення громадян в комунальних підприємствах міста «Житлоінфоцентр», «Коломияводоканал», «Коломийська міська ритуальна служба», «Коломийська муніципальна дружина», комунальному закладі Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» та відділі управління комунальним майном.
Відповідно до результатів перевірок підготовлено довідки, які скеровано керівникам відповідних установ для вжиття заходів щодо усунення виявлених недоліків. Крім того, роботу по комунальних підприємствах заслухано на засіданні виконкому міської ради та прийнято відповідне рішення виконкому від 22.12.2015р. № 294. За результатами перевірки встановлено, що в основному в комунальних підприємствах забезпечується дотримання вимог законодавства, що дає можливість громадянам звернутися з письмовим зверненням чи на особистий прийом до керівника, чим створено належні умови для реалізації прав на звернення громадян.
Аналізуючи звернення громадян варто зазначити, що досить великою є зацікавленість населення як роботою окремих підрозділів так і комунальною службою вцілому. Відповідно до поданих даних комунальних підприємств станом на 01 січня 2016р. (додаток 3) кількість всіх звернень громадян, які надійшли в 2015 році у відділ управління комунальним майном становить 608 звернень, а це на 50% більше в порівнянні з 2014р. (301 звернення). Також на 82% збільшилася кількість звернень громадян до комунальних підприємств міста. Так, у 2015р. надійшло 872 звернення, у 2014р. – 713. Переважна більшість їх стосується стану доріг, ремонту житлового фонду, благоустрою території, оренди приміщень для підприємницької діяльності тощо. Основну частину звернень вирішено позитивно або дано роз'яснення по суті. Проте недостатнє фінансування не дає можливості в повній мірі і вчасно вирішити питання, порушені у заявах і скаргах жителів міста.
Незважаючи на те, що робота по розгляду звернень у комунальних підприємствах покращилася, однак мають місце випадки коли окремі працівники комунальних підприємств у останній день закінчення терміну розгляду готують відповіді та подають на підпис керівництву .
Також, варто зазначити високий рівень виконавської дисципліни в роботі із зверненнями громадян в управлінні праці і соціального захисту населення, відділі управління комунальним майном та КП «Житлоінфоцентр».
На офіційному веб-сайті міської ради продовжує функціонувати розділ «Звернення громадян», де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень, графіки прийому керівництва міської ради та інформація про особисті прийоми громадян керівництвом міської ради, інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян.
В 2015 році організовано 12 особистих прийомів з міським головою, на яких побувало 176 громадян, опрацьовано 175 звернень. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради. Секретарем міської ради проведено 7 особистих прийомів, на яких звернулося 31 мешканець міста, опрацьовано 12 звернень громадян. У першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому протягом 2015 року на прийомі побувало 167 громадян.
Дієвим механізмом в роботі із зверненнями громадян є систематичне спілкування міського голови з населенням міста через “прямі ефіри» телеканалу місцевого телебачення ТРК «НТК». Так, протягом року на місцевому телебаченні відбулося чотири прямих ефіри за участю міського голови. Крім того, 14.05.2015р у ток-шоу «Коломия думає» за участі міського голови обговорювалось актуальне питання щодо об’єднання територіальних громад. В червні 2015 року міський голова виступив на місцевому телебаченні в програмі «Актуальне інтерв’ю», де проаналізував ситуацію щодо адміністративно-територіальної реформи. Також, у прямому ефірі 16.04.2015р. населенню надавались відповіді та роз’яснення на тему надання субсидій екс-заступником міського голови Тарновецьким В.В. і начальником управління праці та соціального захисту населення Гурак Г.Я.
Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 1229 питань. Детальний аналіз тематики питань, порушених у зверненнях громадян, свідчить, що складна суспільно-політична ситуація вплинула на спектр і характер основних питань, з якими звертались мешканці міста до керівництва міської ради. Якщо на початку 2014 року увага мешканців міста була в основному зосереджена на питаннях побутового характеру, то у звітному періоді 2015 року їх цікавили питання стосовно нарахування соціальних пільг на сплату за житлово-комунальні послуги, виділення земельних ділянок учасникам АТО та сім’ям мобілізованих і загиблих військовослужбовців, надання належної їм матеріальної допомоги та ін. Разом з тим, актуальними для мешканців міста залишались питання комунального господарства, землекористування і землевпорядкування та соціального захисту, які склали відповідно 327, 184 та 254 звернення, а також житлової політики (80 звернень), транспорту та зв’язку (40 звернень), освіти (22 звернення), охорони здоров’я (20 звернень) та інші. Детальний аналіз звернень громадян, що надійшли до міської ради в 2015 році в розрізі питань можна розглянути в додатках 2 та 4.
Міським головою взято на особистий контроль розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. З початку року малозабезпеченим жителям міста за кошти міського бюджету виділено грошову допомогу в розмірі 704190,00 грн. (з них 198000,00 грн. учасникам антитерористичної операції), а також виділено 44718,84 грн. на перевезення та поховання військовослужбовців, які загинули на сході України.
В міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій, що становить 219 звернень, або 17,8% від загальної кількості звернень. Зокрема розглянуто 31 звернення від учасників та дітей війни, учасників бойових дій, 116 – від інвалідів, 11 – від одиноких матерів, 19 звернень – від багатодітних сімей та інші громадяни, які потребують соціального захисту (додаток 2). Серед питань, що найчастіше порушувались цією категорією громадян, були збільшення розміру пенсій, надання соціальних пільг та матеріальної допомоги, субсидій та санаторно-курортне лікування.
Для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує продовжувала функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05”. Протягом року послугами “служби – 05” скористалося 238 мешканців міста. Щоп’ятниці з 14.00 до 15.00 діє “гаряча” телефонна лінія з керівництвом міської ради, графіки якої затверджуються щоквартально. Протягом звітного періоду відбулося 47 “гарячих” телефонних ліній.
Громадяни продовжують активно звертатися на Урядову «гарячу» телефонну лінію. За 2015 рік міською радою опрацьовано 238 вищезгаданих звернень (у 2014 – 190), що на 48 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року. Основними питаннями, з якими звертаються громадяни на Урядову «гарячу» телефонну лінію, є питання соціального захисту населення (115), комунального господарства (26), освіти (23), транспорт та зв’язок (18), охорони здоров’я (14) та інші.
З метою своєчасного розгляду звернень, що перебувають на контролі в міській раді, постійно здійснювався відповідний моніторинг.
З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради у звітному періоді 3 звернення розглянуто з порушенням терміну розгляду, що становить 0,3% від загальної кількості, зокрема:
- у комунальному підприємстві «Коломийська муніципальна дружина» на звернення Сметюка О.Л. щодо неправомірних дій власника підприємства по вул. Соборна (комплекс будівель колишнього м’ясокомбінату), відповідь заявнику було надано на 4 дні пізніше вказаного законом терміну;
- в управлінні освіти мають місце порушення термінів такі звернення громадян:
1) звернення Михайлюк С.Я. (батьківський комітет ДНЗ №17 «Калинка») з приводу недоцільного використання коштів в ДНЗ №17 «Калинка». Незважаючи на те, що термін був продовжений ще на 15 днів, відповідь було надано з порушенням терміну на 39(!) днів;
2) звернення Щербина Є.А. щодо черги у ДНЗ №17 «Калинка» відповідь було надано через 8 днів після закінчення терміну відповідно до закону.
Крім того, постійно велась роз’яснювальна робота та надавались консультації громадянам про порядок найбільш ефективної реалізації їх конституційного права на звернення.
Провідний спеціаліст
загального відділу міської ради І.Дикан
Додаток 1
ДАНІ
про звернення громадян, що безпосередньо надійшли до
Коломийської міської ради в 2015 році в порівнянні з 2014 роком
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)* |
Кількість звернень на особис-тому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||||||||||||||||||||||
вирішено позитивно п. 9.1 |
відмовлено у задоволенні п. 9.2 |
Дано роз”яснення п. 9.3 |
Інше п.9.4 - 9-6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
||||||||||||||||||||
1. |
Коломийська міська рада |
995 |
1177 |
890 |
990 |
105 |
187 |
357 |
422 |
10 |
41 |
521 |
582 |
107 |
28 |
||||||||||||||||||||
№ з/п |
Кількість звернень з них: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
повторних (п.2.2) |
колективних (п.5.2) |
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи (п.7.7, 7.8., 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6.) |
від дітей війни (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11, 7.12,7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
||||||||||||||||||||||||||||
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
||||||||||||||||||||
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
||||||||||||||||||||
1. |
10 |
19 |
120 |
160 |
8 |
35 |
67 |
116 |
10 |
7 |
15 |
13 |
17 |
30 |
8 |
16 |
Продовження додатку 1
№ з/п |
Кількість питань, порушених у звернен-нях громадян |
У тому числі: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транс-порту і зв’язку |
фінансо-вої,подат-кової, митної політики |
соціаль-ного захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
комуна- льного госпо-дарства |
житлової політики |
екології природних ресурсів |
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
|||||||||||||
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
|
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
53 |
54 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
|
1. |
1004 |
1128 |
144 |
183 |
37 |
40 |
3 |
0 |
141 |
246 |
10 |
3 |
30 |
19 |
203 |
316 |
31 |
69 |
8 |
5 |
10 |
3 |
№ з/п |
У тому числі питання: |
Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян |
||||||||||||||||
сім”ї, дітей, молоді гендерної рівності фізичної культури спорту |
Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелект-туальної власності |
Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин |
Діяльність центральних органів виконавчої влади |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
Діяльності органів місцевого самовряду-вання |
Державного будівни-цтва, адміністра-тивно-територіа-льного устрою |
Інші |
|||||||||||
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
12 |
13 |
30 |
19 |
3 |
2 |
0 |
0 |
1 |
2 |
2 |
7 |
0 |
0 |
332 |
187 |
1 |
1 |
Провідний спеціаліст загального відділу міської ради І. Дикан
Додаток 2
УЗАГАЛЬНЕНІ ПОРІВНЯЛЬНІ ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до Коломийської міської ради у 2015 та 2014роках.
№ п/п |
2015 |
2014 |
+/- |
||
1 |
Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1=сумагр.1.1.гр-1.6) |
1229 |
1027 |
+202 |
|
у тому числі: |
|||||
1.1 |
Надійшло поштою |
743 |
690 |
+53 |
|
1.2 |
На особистому прийомі |
187 |
108 |
+79 |
|
1.3 |
Через уповноважену особу |
2 |
2 |
0 |
|
1.4 |
Через органи влади |
51 |
35 |
+16 |
|
1.5 |
Через засоби масової інформації |
0 |
0 |
0 |
|
1.6 |
Від інших органів, установ, організацій |
246 |
192 |
54 |
|
2 |
Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2=сума 2.1-гр.2.5) |
1229 |
1027 |
+202 |
|
у тому числі: |
|||||
2.1. |
Первинне |
1188 |
1004 |
+184 |
|
2.2 |
Повторне |
25 |
10 |
+15 |
|
2.3 |
Дублетне |
0 |
1 |
-1 |
|
2.4 |
Неодноразове |
16 |
12 |
+4 |
|
2.5 |
Масове |
0 |
0 |
0 |
|
3 |
Всього звернень громадян за видами (гр.3=сума гр.3.1-гр.3.3) |
1229 |
1027 |
+202 |
|
у тому числі: |
|||||
3.1 |
Пропозиція (зауваження) |
1 |
2 |
-1 |
|
3.2 |
Заява (клопотання) |
1210 |
1015 |
+195 |
|
3.3 |
Скарга |
18 |
10 |
+8 |
|
4 |
Всього звернень за статтю їх авторів (гр.4=гр.4.1.+гр.4.2) |
1229 |
1027 |
+202 |
|
у тому числі: |
|||||
4.1 |
Чоловіча |
393 |
419 |
-26 |
|
4.2 |
Жіноча |
836 |
608 |
+228 |
|
5 |
Всього звернень за суб'єктом (гр.5=сума гр.5.1-гр.5.3) |
1229 |
1027 |
+202 |
|
5.1 |
Індивідуальне |
1066 |
886 |
+180 |
|
Колективне |
|||||
5.2 |
Всього |
160 |
120 |
+40 |
|
5.2.1 |
У них підписів |
2293 |
2721 |
-428 |
|
5.3 |
Анонімне |
3 |
21 |
-18 |
|
6 |
Всього звернень за типом (гр.6=сума гр.6.1 - гр.6.3) |
1229 |
1027 |
+202 |
|
у тому числі: |
|||||
6.1 |
Телеграма |
0 |
0 |
0 |
|
6.2 |
Лист |
1042 |
919 |
+123 |
|
6.3 |
Усне |
187 |
108 |
+79 |
|
7 |
Всього звернень за категоріями авторів (гр.7=сума гр.7.1-гр.7.20) |
1229 |
1027 |
+202 |
|
З них від: |
|||||
7.1 |
Учасників війни |
10 |
4 |
+6 |
|
7.2 |
Дітей війни |
13 |
15 |
-2 |
|
7.3 |
Інвалідів Великої Вітчизняної війни |
0 |
0 |
0 |
|
7.4 |
Інвалідів війни |
8 |
3 |
+5 |
|
7.5 |
Учасників бойових дій |
17 |
4 |
+13 |
|
7.6 |
Ветеранів праці |
7 |
0 |
+7 |
|
7.7 |
Інвалідів І групи |
27 |
13 |
+14 |
|
7.8 |
Інвалідів ІІ групи |
71 |
38 |
+33 |
|
7.9 |
Інвалідів ІІІ групи |
18 |
13 |
+5 |
|
7.10 |
Дітей-інвалідів |
2 |
3 |
-1 |
|
7.11 |
Одиноких матерів |
11 |
7 |
+4 |
|
7.12. |
Матерів-героїнь |
0 |
0 |
0 |
|
7.13 |
Багатодітних сімей |
19 |
14 |
+5 |
|
7.14 |
Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи |
2 |
4 |
-2 |
|
7.15. |
Учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС |
14 |
4 |
+10 |
|
7.16 |
Героїв України |
0 |
0 |
0 |
|
7.17 |
Героїв Радянського Союзу |
0 |
0 |
0 |
|
7.18 |
Героїв Соціалістичної Праці |
0 |
0 |
0 |
|
Продовження додатку 2 |
|||||
7.19 |
Дітей |
0 |
0 |
0 |
|
7.20 |
Інших категорій |
1010 |
905 |
+105 |
|
8 |
Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8=сума гр.8.1-гр.8.12) |
1229 |
1027 |
+202 |
|
з них від: |
|||||
8.1 |
Пенсіонерів |
96 |
11 |
+85 |
|
8.2 |
Робітників |
15 |
2 |
+10 |
|
8.3 |
Селян |
0 |
0 |
0 |
|
8.4 |
Працівників бюджетної сфери |
10 |
0 |
+10 |
|
8.5 |
Державних службовців |
0 |
0 |
0 |
|
8.6 |
Військовослужбовців |
0 |
46 |
-46 |
|
8.7 |
Підприємців |
22 |
5 |
+17 |
|
8.8 |
Безробітних |
0 |
0 |
0 |
|
8.9 |
Учнів, студентів |
0 |
1 |
+1 |
|
8.10 |
Служителів релігійних організацій |
0 |
0 |
0 |
|
8.11 |
Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена |
0 |
0 |
0 |
|
8.12 |
Інших |
1086 |
962 |
+124 |
|
9 |
Всього звернень за результатами їх розгляду (гр9. =сума гр.9.1 - гр. 9.7) |
1229 |
1027 |
+202 |
|
З них: |
|||||
9.1 |
Вирішено позитивно |
431 |
346 |
+85 |
|
9.2 |
Відмовлено у задоволенні |
46 |
10 |
+36 |
|
9.3 |
Дано роз'яснення |
617 |
541 |
+76 |
|
9.4 |
Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) |
1 |
1 |
0 |
|
9.5 |
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) |
23 |
15 |
+8 |
|
9.6. |
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) |
5 |
4 |
+1 |
|
9.7 |
Чекати остаточної відповіді |
106 |
110 |
-4 |
|
ІІ |
Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9=сума гр.010-гр.240) |
1229 |
1027 |
+202 |
|
у тому числі |
|||||
010 |
Промислової політики |
0 |
1 |
-1 |
|
020 |
Аграрної політики і земельних відносин |
184 |
146 |
+38 |
|
030 |
Транспорту і зв'язку |
40 |
38 |
+2 |
|
040 |
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва |
26 |
56 |
-30 |
|
050 |
Фінансової , податкової, митної політики |
1 |
3 |
-2 |
|
060 |
Соціального захисту |
254 |
142 |
+112 |
|
070 |
Праці і заробітної плати |
19 |
19 |
0 |
|
080 |
Охорони здоров'я |
20 |
30 |
-10 |
|
090 |
Комунального господарства |
327 |
211 |
+116 |
|
100 |
Житлової політики |
80 |
38 |
+42 |
|
110 |
Екології та природних ресурсів |
5 |
8 |
-3 |
|
120 |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян |
3 |
10 |
-7 |
|
130 |
Сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
14 |
12 |
-2 |
|
140 |
Культури та культурної спадщини, туризму |
24 |
6 |
+18 |
|
150 |
Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
22 |
31 |
+9 |
|
160 |
Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації |
4 |
0 |
+4 |
|
170 |
Діяльності об'єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
2 |
3 |
-1 |
|
180 |
Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України |
1 |
0 |
+1 |
|
190 |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
0 |
0 |
0 |
|
200 |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
3 |
1 |
+2 |
|
210 |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
7 |
4 |
+3 |
|
220 |
Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин |
1 |
0 |
+1 |
|
230 |
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
0 |
0 |
0 |
|
240 |
Інше |
192 |
268 |
-76 |
Провідний спеціаліст загального відділу міської ради І. Дикан
Додаток 3
Дані про звернення громадян,
які надійшли у відділи та управління міської ради, комунальні підприємства міста в 2015 році в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року
Кількість всіх звер-нень |
Звернення з місь-кої ради |
Звернення які надій-шли безпо серед-ньо у відділ |
На особи-стому прийомі керів-ників відділів чи управ-лінь |
Повторних |
Колективних |
Заяв-ників піль-гової кате-горії |
Задо-воле-но |
Від мовлено |
Роз'яснено |
В стадії роз гляду |
Роз глянуто з порушен ням терміну |
|||||||||||||
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 2012 |
2015 2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
2014 |
2015 |
|
Управління праці та соціального захисту населення |
978 |
1692 |
137 |
221 |
575 |
1211 |
261 |
240 |
9 |
23 |
0 |
0 |
967 |
1452 |
735 |
1302 |
46 |
6 |
100 |
215 |
97 |
169 |
0 |
0 |
Відділ архітектури та містобудування |
739 |
850 |
80 |
88 |
566 |
714 |
89 |
48 |
3 |
3 |
8 |
13 |
0 |
0 |
408 |
506 |
107 |
78 |
220 |
176 |
4 |
90 |
2 |
0 |
КП «Житлоінфоцентр» |
664 |
808 |
86 |
149 |
530 |
594 |
48 |
60 |
18 |
28 |
68 |
82 |
111 |
134 |
250 |
361 |
3 |
1 |
200 |
265 |
211 |
181 |
0 |
0 |
Відділ земельних відносин |
744 |
1069 |
170 |
183 |
523 |
803 |
47 |
80 |
7 |
5 |
6 |
8 |
122 |
320 |
225 |
456 |
34 |
6 |
102 |
72 |
383 |
535 |
10 |
0 |
Відділ управління комунальним майном |
301 |
608 |
141 |
342 |
52 |
85 |
77 |
111 |
9 |
9 |
40 |
90 |
34 |
98 |
113 |
221 |
0 |
0 |
181 |
387 |
7 |
0 |
0 |
0 |
Відділ економіки (Управління економіки у 2014р.) |
203 |
264 |
104 |
264 |
0 |
0 |
92 |
4 |
1 |
4 |
6 |
14 |
49 |
0 |
127 |
159 |
0 |
0 |
75 |
93 |
1 |
12 |
0 |
0 |
Служба у справах дітей |
227 |
211 |
5 |
11 |
213 |
185 |
9 |
9 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
6 |
218 |
202 |
0 |
1 |
9 |
8 |
0 |
0 |
0 |
0 |
КП «Коломияводоканал» |
49 |
64 |
9 |
13 |
8 |
8 |
31 |
43 |
1 |
0 |
1 |
6 |
2 |
0 |
13 |
38 |
0 |
0 |
35 |
26 |
1 |
0 |
0 |
0 |
Управління освіти |
92 |
52 |
45 |
34 |
26 |
13 |
21 |
8 |
4 |
6 |
30 |
20 |
1 |
0 |
13 |
25 |
4 |
0 |
67 |
25 |
8 |
2 |
0 |
2 |
Відділ культури |
37 |
57 |
18 |
23 |
0 |
0 |
19 |
34 |
0 |
0 |
4 |
7 |
2 |
8 |
11 |
28 |
0 |
0 |
24 |
28 |
2 |
1 |
0 |
0 |
Провідний спеціаліст загального відділу міської ради І.Дикан
Додаток 4
Додаток 5