НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
29.02.2020
Про звіт директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» за 2019 рік
Керуючись рішенням міської ради від 21.11.2019 року №4156-55/2019 «Про затвердження статуту комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» в новій редакції», рішенням виконавчого комітету міської ради від 24.12.2019 року № 310__ «Про план роботи виконавчого комітету міської ради на перше півріччя 2020 року», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», заслухавши звіт директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» щодо роботи установи за 2019 рік, виконавчий комітет міської ради
в и р і ш и в:
1. Звіт директора комунального некомерційного підприємства Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» щодо роботи установи за 2019 рік взяти до відома (додається).
2. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Володимира Бойцана.
Міський голова Ігор Слюзар
Додаток
до рішення виконавчого
комітету міської ради
від 25.02.2020 р. № 19
Звіт директора комунального некомерційного підприємства
Коломийської міської ради «Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги» щодо роботи установи за 2019 рік
Коломийський міський центр ПМСД заснований 01.10.2014 року, згідно рішення 31-шої сесії шостого демократичного скликання Коломийської міської ради №1573-31/2013 від 05.09.2013 року та на даний час працює в складі дев’яти амбулаторій загальної практики - сімейної медицини і двох фельдшерсько-акушерських пунктів. Загальна чисельність персоналу 227,0 посад.
З 01.10.2018р. до складу Коломийського міського центру ПМСД увійшли 2 амбулаторії ЗП-СМ та 2 ФАП приєднаних сільських територіальних громад. Загальна чисельність населення Коломийської ОТГ становить 70644 особи. З 01.04.2019р. в підпорядкування Центру ввійшла амбулаторія загальної практики - сімейної медицини с. Воскресинці.
В дев’яти АЗПСМ працюють 24 лікаря ЗП-СМ, 13 лікарів-терапевтів, 13 лікарів-педіатрів, 103 спеціалісти середнього медичного персоналу. Адміністративно-господарський відділ представлений керівним складом, інформаційно-аналітичним кабінетом, господарською частиною (див. табл. 1).
Участь в реформуванні охорони здоров’я
У зв’язку із втіленням в дію реформи охорони здоров’я та забезпечення належної медичної допомоги населенню в місті Коломия, а власне на виконання Законів України від 06.04.2017 року № 2002-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров’я», від 10.04.2017 року №6327 «Закон про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів», впровадження в дію електронних реєстрів пацієнтів та електронного ведення медичної документації, оптимізації діяльності та покращення надання медичних послуг, Коломийський міський центр ПМСД веде активну діяльність щодо втілення даної реформи.
Станом на 01.01.2020р. приписною кампанією охоплено 55094 мешканця міста та району, що становить понад 77% від загальної чисельності міських та сільських мешканців які в процесі декларування населення, з умовою вільного вибору лікаря, в число задекларованих включено значну кількість сільського населення району.
У 2019 році Коломийський міський центр ПМСД став одним із 15-ти Центрів передового досвіду в Україні, які беруть участь у грантовій програмі проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» «Розбудова комунальних закладів ПМД як центрів передового досвіду». Це дало можливість протягом 2019 року отримувати фінансову, технічну та експертну підтримку в питаннях створення системи якості (вперше в закладах ПМСД), внутрішнього моніторингу, написання стратегії розвитку Центру, створення системи клієнтського сервісу, запровадження телемедицини для віддалених населених пунктів ОТГ. Також у щоденну лікарську практику впроваджуються міжнародні протоколи, зокрема, фінські настанови DUODECIM.
Статево-віковий склад задекларованого населення
по КНП КМР «Коломийський міський центр ПМСД»
станом на 01.01.2020 року
Вік |
Рік народження |
Кількість осіб |
||
Всього |
чоловіки |
Жінки |
||
0 років |
2019 |
565 |
299 |
266 |
1 рік |
2018 |
662 |
342 |
320 |
2 роки |
2017 |
745 |
380 |
365 |
3 роки |
2016 |
787 |
411 |
376 |
4 роки |
2015 |
800 |
421 |
379 |
0-4 роки |
2019-2015 |
3559 |
1853 |
1706 |
5 років |
2014 |
866 |
448 |
418 |
6 років |
2013 |
851 |
412 |
439 |
7 років |
2012 |
893 |
471 |
422 |
8 років |
2011 |
820 |
417 |
403 |
9 років |
2010 |
831 |
404 |
427 |
5-9 років |
2010-2014 |
4261 |
2152 |
2109 |
10 років |
2009 |
883 |
426 |
457 |
11 років |
2008 |
816 |
431 |
385 |
12 років |
2007 |
789 |
398 |
391 |
13 років |
2006 |
718 |
375 |
343 |
14 років |
2005 |
671 |
320 |
351 |
7-14 років |
2012-2005 |
6421 |
3242 |
3179 |
15 років |
2004 |
737 |
382 |
355 |
16 років |
2003 |
677 |
350 |
327 |
10-14 років |
2009-2005 |
3877 |
1950 |
1927 |
0-14 років |
2019-2005 |
11697 |
5955 |
5742 |
17 років |
2002 |
548 |
273 |
275 |
18 років |
2001 |
268 |
131 |
137 |
19 років |
2000 |
485 |
231 |
254 |
15-17 років |
2004-2002 |
1962 |
1005 |
957 |
0-17 років |
2019-2002 |
13659 |
6960 |
6699 |
Працездатний вік від 16 років |
2003 |
30920 |
14216 |
16704 |
Працездатний вік від 18 років |
2001 |
29695 |
13593 |
16102 |
20-29 років |
1999-1990 |
5739 |
2685 |
3054 |
30-39 років |
1989-1980 |
8208 |
3829 |
4379 |
18-39 років |
2001-1980 |
14700 |
6876 |
7824 |
40-49 років |
1979-1970 |
6739 |
3071 |
3668 |
50-59 років |
1969-1960 |
7307 |
3179 |
4128 |
Старші працездатного віку |
<1953 ч <1958 ж |
10285 |
2781 |
7504 |
60-64 років |
1959-1955 |
3962 |
1651 |
2311 |
Старше 40 років |
1979 |
26735 |
10954 |
15781 |
7-64 років |
2012-1955 |
41093 |
19024 |
22069 |
65 років і старші |
1954 і старші |
8719 |
3052 |
5667 |
в т.ч. 70 років |
1949 |
626 |
227 |
399 |
Всього дорослих (старших 18 років) |
2001 і старші |
41435 |
17830 |
23605 |
Всього населення |
Всі вікові категорії |
55094 |
24790 |
30304 |
Матеріально-технічне забезпечення установи
Матеріально-технічне забезпечення закладів охорони здоров’я, що надають первинну медичну допомогу регулюється Примірним табелем оснащення, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.01.2018 року № 148 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб – підприємців, які надають первинну медичну допомогу» зі змінами відповідно до наказу МОЗ України від 08.04.2019 р. № 797.
Матеріально-технічне забезпечення Коломийського міського центру ПМСД відповідає Примірному табелю оснащення приблизно на 90%.
Протягом 2019 року табельне оснащення амбулаторій поповнено наступним медичним обладнанням: імунологічний аналізатор, 3 шафи медичні, 6 столиків інструментальних, 2 деструктори голок, 5 ростомірів, 3 гігрометри, термометр інфрачервоний, 4 штативи для тривалих вливань, 30 сумок-укладок для медичних сестер, дозатор перемінного об’єму, 7 тонометрів, 5 ваг електронних дитячих, 9 опромінювачів, 1 лампа бактерицидна, 5 підставок для ліктьового дозатора, апарат для вимірювання холестирину і глюкози в крові, 2 контейнери для стерилізації, іншим медичним інструментарієм та медикаментами на загальну суму 504 978,66 грн.
Оснащені процедурні кабінети та кабінети профілактичних щеплень амбулаторій, сформовані сумки невідкладної допомоги для лікарів та середнього медичного персоналу. Практично кожен лікарський кабінет оснащений електрокардіографом., отоофтальмоскопами, пульсоксиматрами, глюкометрами. Також наявні швидкі тести для діагностики гепатитів В і С, ВІЛ-інфекції, онкологічних захворювань простати і кишківника. Також згідно наказу Міністерства охорони здоров’я України від 18.03.2018 року № 504 «Про затвердження порядку надання первинної медичної допомоги” на первинному рівні мають здійснюватись певні лабораторні обстеження (загальний аналіз крові, загальний аналіз сечі, біохімічний аналіз крові на визначення холестерину). Крім того, у грудні було виділено додаткові кошти з місцевого бюджету на закупівлю медичного обладнання для доповнення табельного оснащення амбулаторій на загальну суму 139 252,00 грн.
В кожній амбулаторії ЗП-СМ наявний санітарний автотранспорт. У грудні 2019р. Коломийською міською радою, за рахунок субвенції з обласного бюджету, за КПКВК 0117367 «Виконання інвестиційних проектів в рамках реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості», було закуплено та передано на баланс Центру 2 комплекти систем реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний корпус діагностичний комплекс) загальною вартістю 216336,88, а також автомобіль легковий Renault Duster, вартістю 455000,00 грн. для підвищення якості обслуговування населення у сільській місцевості.
Всі робочі місця Центру (28 кабінетів лікарського прийому, 4 реєстратури, 9 кабінетів завідувачів амбулаторій та адміністративний персонал) забезпечені комп’ютерним обладнанням. Всюди надано доступ до Інтернет мережі.
Також, за протягом року закуплено Коломийською міською радою та передано на баланс Центру меблі для АЗПСМ № 5,6 на суму 20356,00 грн. З балансу Коломийської ЦРА №31 безоплатно передано автомобіль ВАЗ 21043 2005р. випуску вартістю 30 000,00 грн та гараж вартістю 4000 грн. Отримано благодійну допомогу від громадських організацій та фізичних осіб, а саме: 25 глюкометрів, персональний комп’ютер, аналізатор сечі на суму 42 464,00 грн.
Демографічна ситуація Коломиийської ОТГ
Коломийський міський центр ПМСД протягом 2019 року обслуговував 55094 особи, які подали декларації про медичне обслуговування за програмою медичних гарантій, з них 13659 дитячого населення, в т.ч. дітей 0-14 років 11697, підлітків 15-17р.- 1962 (2508 разом з підлітками інших районів, які навчаються в училищах та коледжах м. Коломиї), дорослі від 18р.- 41435, з них працездатного віку – 29695 (ч-до 60р., ж-до 55р.) старше працездатного віку-(ч-від 60р., ж-від 55р.) 10285.
Демографічна ситуація в Коломийській ОТГ за 2019 рік: народилось 559 дітей, що складає 10,3 на 1000 населення проти 525 за 2018 рік (8,7‰) – населення м. Коломиї. Померло 639 людей, що складає 11,8 на 1000 населення проти 635 за 2018 рік (10,4‰) - населення м. Коломиї. Природній приріст населення за 2019 рік - -82 (-1,5‰), проти -110 у 2018р. (-1,7‰ ) (див. табл. 2)
Аналіз дитячої смертності по Коломийській міській ОТГ за 2019 рік
2018 (м. Коломия) |
2019 (Коломия ОТГ) |
|
Народилось |
525(-35) |
557(+32) |
Померло новонароджених |
6(5) |
3 |
Мертвонароджених |
1 |
3 |
Дитяча смертність |
11,4(9,5) |
5,4 |
Структура смертності
2018 |
2019 |
|
Рання неонатальна( 0-6 діб.) |
7,6(5,7) |
2/3,6 |
Неонатальна ( 0-27 діб.) |
7,6(5,7) |
3/5,4 |
Пізня неонатальна ( 7-27 діб) |
- |
1/1,8 |
Перинатал.( мертвонарод.+ пом. до 6 діб.) |
9,5(7,6) |
5/9,0 |
Постнеонатальна( 28 днів-до року) |
1,9 |
- |
Захворюваність і смертність дітей у віці до 1 року (кількість захворювань)
за 2019рік (див. табл. 3).
Стан інвалідності дитячого населення по Коломийському МЦ ПМСД за 2018-2019 рр. (див. табл. 4)
Амбулаторно поліклінічна допомога населенню міста Коломиї.
Амбулаторно поліклінічна допомога населенню міста Коломиї здійснюється лікарями-терапевтами, лікарями-педіатрами дільничними та лікарями загальної практики – сімейної медицини відповідно до укладених декларацій.
Протягом 2019 року число відвідувань в поліклініці становить 168 065, в тому числі дитячого населення – 69 315, дорослого населення - 98750; відповідно число відвідувань на одного жителя становить 3,05 проти 2,8 за 2018 рік, дитячого населення – 5,07 на 1 жителя, дорослого населення – 2,4 на 1-го жителя.
Кількість відвідувань лікарями хворих вдома: всього 14361, з них дитячого населення – 7113, дорослого населення – 7248. Показник відвідувань на 100 жителів за 2019 рік – 26,06 проти 69,1 за 2018р.
Показники відвідувань за 2019 рік розраховані на задеклароване населення (станом на 01.01.2020р.), що становить 55094 осіб, з них дітей – 13659, дорослі – 41435. (див. табл. 5).
Диспансеризація дитячого населення проводиться згідно наказу МОЗ України № 682 від 16.08.2010р.
Оперативна інформація про діяльність денних стаціонарів АЗПСМ
за 2019 рік
Перелік ЛПУ в яких розгорнуто ДС |
Кількість ліжок їх профіль в розрізі кожного ЛПЗ |
Кадрова укомплектація штатні, інші (пояснити) ким забезпечується робота ДС |
Кількість пролікованих хворих в розрізі кожного ЛПЗ |
Середня тривалість 1 випадку в розрізі кожного ЛПЗ |
Перелік ЛУ де не розгорнуто ДС причини |
Примітка |
АЗПСМ. № 1- 9 |
22 |
10 м/с |
2699 |
5,7 |
- |
- |
Із числа пролікованих (в розрізі кожного ЛПУ) |
Кількість хворих, які переведені із стаціонару на доліковування в ДС |
Кількість хворих, яких переведено із ДС на стаціонарне лікування (вказати в яку ЛПУ причини) |
|||||||
В працездатному віці % від заг. кількості |
із видачею Л. Л. % від заг кільк |
Хворі із числа диспансерних % до заг. кільк. |
Із числа пролікованих є інвалідами % до загальної кількості |
||||||
АЗПСМ № 1-9 |
667 (24,7) |
172 (6,4) |
805 (29,8) |
68 (2,5) |
29 |
- |
Структура захворювань осіб, що перебували на лікуванні в денних стаціонарах
По класах захворювань |
число хворих |
проведено л/д. |
середній л/д 1 випадку |
% захв. від пролікован. |
|
1,0 |
Всього |
2699 |
15371 |
5,7 |
100 |
2,0 |
Деякі інфекційні та паразитарні хвороби |
23 |
108 |
4,7 |
0,85 |
3,0 |
Новоутворення |
13 |
76 |
5,85 |
0,48 |
4,0 |
Хвороби крові |
10 |
114 |
11,4 |
0,37 |
5,0 |
Хвороби ендокринної системи |
120 |
749 |
6,24 |
4,4 |
6,0 |
Розлад психіки і поведінки |
5 |
17 |
3,4 |
0,2 |
7,0 |
Хвороби нервової системи |
398 |
2153 |
5,41 |
1,4 |
8,0 |
Хвороби ока |
1 |
8 |
8,0 |
0,03 |
9,0 |
Хвороби ЛОР |
65 |
411 |
6,32 |
2,4 |
10.0 |
Хвороби системи кровообігу |
684 |
4320 |
6,3 |
25,3 |
11.0 |
Хвороби органів дихання |
487 |
2419 |
5,0 |
18,0 |
12,0 |
Хвороби органів травлення |
255 |
1460 |
5,7 |
9,4 |
13,0 |
Хвороби шкіри |
31 |
146 |
4,7 |
1,1 |
14,0 |
Хвороби кістково-м’язевої системи та сполучної тканини |
369 |
2171 |
5,8 |
13,7 |
15,0 |
Хвороби сечо-статевої системи |
66 |
337 |
5,1 |
2,4 |
16.0 |
Вагітність пологи та післяпологовий період |
- |
- |
- |
- |
17,0 |
Окремі стани , які виникли в перинатальному періоді |
- |
- |
- |
- |
18,0 |
Симптоми, ознаки та відхилення від норми, що виявлені при лабораторних та клінічних дослідженнях, не класифіковані в інших рубриках |
27 |
89 |
3,3 |
1,0 |
19,0 |
Травми, отруєння та деякі інші наслідки дії зовнішніх причин |
145 |
793 |
5,5 |
5,4 |
Середня тривалість перебування хворих на ліжку за звітний рік становить 5,7 днів (у 2018р. – 4,6 днів). В денному стаціонарі проліковано всього 2699 осіб (2018р. – 1936), з них найбільше лікувалося осіб з хворобами системи кровообігу – 684 особи, на другому місці – хвороби органів дихання – 487 осіб, третє місце займають хвороби нервової системи – 398 осіб. З числа пролікованих 667 осіб працездатного віку (24,7% від заг.кількості), диспансерні хворі – 805 (29,8%), осіб з інвалідністю – 68 (2,5%).
Основні епідемічні показники по туберкульозу
Знизився показник охоплення флюорографічними оглядами запланованого населення і відповідно складає 228,5 проти 457,3 на 1000 нас в 2018 році. (див. табл. 6, 7).
Інформація про результати обстеження осіб методом триразової мікроскопії мазка мокротиння
Кількість осіб, що обстежені методом двохразової мікроскопії мазка мокротиння на мікобактерії туберкульозу |
Виявлено бактеріовиділювачів |
|
абс. Число |
% від обстежених |
|
352 |
6 |
1,7 |
Туберкулінодіагностика проведена 1591 дітям віком від 1 року до 14 років, а також 25-ти підліткам віком 15-17 рр., за 2019р. Зареєстровано позитивних реакцій – 147, від’ємних – 1087, сумнівних – 288. Післявакцинальна алергія спостерігається у 3-х дітей. Вперше позитивних – 17 дітей.
Обстежено у фтизіопульмонолога – 25 дітей. Виявлено 29 віражів.
Обстежено 16 членів сімей дітей, які направлені на обстеження до фтизіопульмонолога.
Протягом 2019р. проведено 102 вакцинації БЦЖ.
Оперативна інформація про вперше виявлених онкохворих
в Коломийському МЦ ПМСД за 2019 рік
Виявлено вперше |
Залучено до спецлікування всього |
Померло |
|||||||||||
Всього |
В тому числі |
Стадійність |
всього |
% |
всього |
До 1 року |
|||||||
Чоловіки |
Жінки |
Проф.% |
Морфологічно підтверджено |
II |
III |
IV |
IV % занедбаності |
156 |
77 |
80 |
29 |
||
Коломийська ОТГ |
203 |
100 |
103 |
23 |
180 |
59 |
45 |
49 |
24 |
Проблемою онкології, як і в попередні роки, залишається низька якість проведення онкопрофілактичних оглядів, недотримання стандартів обстеження хворих в закладах вторинного рівня, незадовільне медикаментозне забезпечення онкохворих, в першу чергу хіміопрепаратами та препаратами супроводу.
Інформація про захворюваність на ВІЛ/СНІД за 2019 рік
по Коломийському району
Станом на 26.12.2019р. по Коломийському району на «Д» обліку знаходиться 114 ВІЛ-інфікованих осіб, із них 67 -ВІЛ-інфікованих, 47-хворих на СНІД. Всього на обліку міських жителів -57 (м. Коломия – 48), з них 33 -ВІЛ-інфікованих (м. Коломия – 28), 24 - хворих на СНІД (м. Коломия – 23). Всього на обліку сільських жителів -57, з них ВІЛ-інфікованих -34, хворих на СНІД -23. Жінок на обліку -50, чоловіків -64. Також на «Д» обліку знаходиться 3 дитини.
В виправній колонії с. Товмачик знаходиться на «Д» обліку 11 ВІЛ-інфікованих. Приймають АРТ (антиретровірусна терапія) 90 хворих: місто – 49, село – 41.
Всього на обліку 30 хворих, визнаних інвалідами загального захворювання:
І група -4,
ІІ група - 7,
ІІІ група – 17,
допомога з дитинства – ІІ – 1 дитина
За 2019р. померло 3 хворих.
За 2019р. взято на облік 12 осіб (м. Коломия – 5), з них 6 ВІЛ-інфікованих (м. Коломия – ВІЛ - 1) і 6 хворих на СНІД (м. Коломия – СНІД - 4).
Діяльність кабінету УЗД
Найменування |
Номер рядка |
Усього |
У тому числі дітям віком: |
|
0-17 років включно |
з них: 0-2 роки включно |
|||
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
Ультразвукові дослідження, усього |
1.0 |
5409 |
57 |
1 |
у тому числі: нейросонографії (діти до року) |
2.0 |
|||
щитоподібної залози |
3.0 |
1335 |
4 |
|
молочної залози |
4.0 |
163 |
х |
|
ехокардіографії |
5.0 |
|||
органів черевної порожнини |
6.0 |
2221 |
39 |
1 |
нирок |
7.0 |
1296 |
13 |
|
передміхурової залози |
8.0 |
134 |
х |
|
сечового міхура |
9.0 |
203 |
||
жіночих статевих органів |
10.0 |
х |
||
у тому числі під час вагітності |
10.1 |
х |
||
з них під час вагітності до 22 тижнів |
10.2 |
х |
||
виявлено вроджених вад розвитку (із рядка 10.2) |
10.3 |
х |
||
кістково-суглобної системи |
11.0 |
|||
доплерівське дослідження периферичних судин |
12.0 |
|||
пункційна біопсія та дренування за ультразвуковим променем |
13.0 |
|||
інтраопераційні ультразвукові дослідження |
14.0 |
|||
інші |
15.0 |
57 |
1 |
За 2019 рік зроблено 5409 досліджень усього (у 2018р. – 7943) на 2534 менше ніж минулого року. Найбільше досліджень проведено на органах черевної порожнини – 2221, та щитоподібної залози – 1335 досліджень. За звітний рік було обстежено 57 дітей 0-17р. та 1 дитина 0-2 роки включно.
Діяльність лабораторного кабінету Центру
У січні 2019 року на базі Коломийського міського центру ПМСД було відкрито лабораторний кабінет.
На сьогодні в закладі наявно 2 гематологічних аналізатора, 2 аналізатора сечі, 2 апарата для визначення рівня холестерину та апарат для визначення рівня гліколізованого гемоглобіну, що не є обов’язковим на первинному рівні надання медичної допомоги, але дуже важливо для осіб, що страждають на цукровий діабет.
За звітний період лабораторним кабінетом було зроблено 4730 загальноклінічних аналізів, з них: загальний аналіз крові – 2523, та загальний аналіз сечі – 2207.
Інформація про стан імунопрофілактики населення м. Коломиї та приєднаних сільських територіальних громад станом на 01.01.2020 року
Станом на 01.01.2020 року Коломийський міський центр ПМСД забезпечений достатньою кількістю всіх необхідних імунобіологічних препаратів для проведення профілактичних щеплень дорослому та дитячому населенню міста згідно Календаря профщеплень. Всі вакцини Центр отримує в централізованому порядку з департаменту охорони здоров’я Івано-Франківської області, згідно затвердженого розподілу, крім туберкуліну для проведення туберкулінодіагностики дітям, закупівля якого здійснюється за рахунок місцевого бюджету на виконання міської комплексної Програми «Здоров’я громади на 2019 – 2023 роки» затвердженої від 13.12.2018 року № 3232-39/2018.
Стан виконання профілактичних щеплень за 2019 рік:
Вакцину БЦЖ (туберкульозу) отримало 97,9% дітей до 1 року, що становить. Вакцинація проти поліомієліту станом на 01.01.2020 року:
Діти до 1 року отримали 479 дітей з 517 запланованих, що становить 91,7%
Діти 18 міс. отримали 360 дітей з 369 запланованих, що становить 98,4%
Діти 6 років отримали 496 дітей з 521 запланованих, що становить 95,2%
Діти 14 років отримали 495 дітей з 622 запланованих, що становить 79,6%
Вакцинація проти гепатиту В
Третю дозу до року отримало 364 дітей з 517 запланованих (70,4%).
Третю дозу у віці після року – 1097 дітей з 1100 (99,7%).
Щеплення проти гемофільної інфекції (Hib):
Першу дозу вакцини отримало 485 дітей з 517 запланованих (93,8%)
Третю дозу вакцини отримало 363 дітей з 569 запланованих (63,8%)
Вакцинація проти дифтерії, правця (АДП):
Вакцину АДП у віці 6 років отримали 818 дітей з 826 запланованих (99,6%)
Вакцинація проти дифтерії, правця (АДП-м):
Вакцину АДП-м отримали 472 підлітків у віці 16 років з 493 запланованих (95,7%)
Доросле населення отримало вакцину згідно календаря 4052 осіб з 4056 запланованих 99,9%).
Вакцинація проти кору (КПК)
У зв’язку з посиленою рутинною імунізацією проти кору, спостерігається значне збільшення обсягів вакцинації проти кору, епідемічного паротиту та краснухи (КПК).
Рівень вакцинації дітей у віці:
1 рік 602 з 609 – 98,9%
6 років 673 з 678 – 99,3%
7 років і старші 539 з 540 – 99,8%
Інформація про профілактичну роботу
Основним завданням первинного рівня надання медичної допомоги є створення сприятливого для здоров'я середовища, формування відповідального ставлення громадян до свого здоров'я та мотивації населення до здорового способу життя.
Центр регулярно проводить заходи з популяризації здорового способу життя для населення: дитячий велопробіг, виїзд лікарів на підприємства та громадські місця для проведення діагностичних обстежень, проведення тренінгів з ефективного консультування з питань вакцинації для медичних працівників та працівників освітніх закладів Івано-Франківської області.
На базі КНП КМР «КМЦ ПМСД» відкрита «Школа здоров’я», яка працює в 4-х напрямках: Школа відповідального батьківства; Школа здорової постави; Школа невідкладної допомоги; Школа цукрового діабету та створена з метою профілактичної медицини, зміцнення здоров’я громади, пропаганди здорового способу життя, навчання основ надання першої медичної допомоги, профілактики захворювань хребта, надання консультативної допомоги щодо планування сім’ї.
Сторінки у соціальних мережах Facebook Instagram – основні канали комунікації Центру з громадою. Вони постійно наповнюються актуальною та корисною інформацією: важливими оголошеннями, інфографікою, корисними порадами, партнерськими матеріали від МОЗ, UNICEF.
Також, працівниками Коломийського міського центру ПМСД регулярно проводяться бесіди серед населення міста щодо здорового способу життя. Основна тематика бесід: профілактика захворювань, значення здорового способу життя, планування сім’ї, імунізації, реформування охорони здоров’я тощо.
Інформація про стан виконання міської комплексної Програми
«Здоров’я громади на 2019-2023 роки»
Протягом 2019 року у Коломийському міському центрі ПМСД діяла міська комплексна Програма «Здоров’я громади на 2019-2023 роки». Передбачене фінансування на 2019 рік - 1 211,00 тис. грн. (див. табл. 8).
Диспансерний нагляд за ветеранами війни за 2019 рік
- Контингенти
Найменування |
№ ряд. |
Учасники бойових дій |
в т.ч. учасники АТО |
Інваліди війни |
в т.ч. учасники АТО |
Учасники війни |
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
||
Перебувало на обліку на початку звітного року |
1 |
537 |
339 |
125 |
11 |
593 |
Взято на облік у звітному періоді |
2 |
98 |
95 |
7 |
7 |
5 |
Знято з обліку на протязі звітного періоду |
3 |
45 |
9 |
18 |
1 |
32 |
В тому числі: виїхали |
4 |
31 |
6 |
7 |
12 |
|
померли |
5 |
14 |
3 |
11 |
1 |
20 |
Перебуває на обліку в кінці звіт. періоду |
6 |
590 |
425 |
114 |
17 |
566 |
в тому числі сільських жителів |
6.1. |
45 |
16 |
24 |
||
Мають групу інвалідності І |
7 |
37 |
14 |
9 |
||
ІІ |
8 |
23 |
9 |
38 |
7 |
24 |
ІІІ |
9 |
44 |
13 |
62 |
10 |
12 |
Перебуває під диспансерним наглядом у: терапевтів.............. |
10 |
284 |
160 |
72 |
17 |
288 |
хірургів................. |
11 |
48 |
32 |
15 |
11 |
|
невропатологів..... |
12 |
25 |
19 |
26 |
18 |
|
ортопедів ............. |
13 |
32 |
28 |
47 |
32 |
|
психіатрів............... |
14 |
15 |
12 |
16 |
7 |
15 |
урологів................. |
15 |
41 |
25 |
35 |
14 |
49 |
офтальмологів....... |
16 |
55 |
28 |
46 |
35 |
52 |
інших спеціалістів |
17 |
72 |
42 |
41 |
31 |
33 |
Отримали стац. лікування в ЦРЛ |
18 |
68 |
55 |
47 |
15 |
36 |
Отримали стац. лікування в інших закладах |
18.1 |
27 |
15 |
35 |
4 |
19 |
Із них сільські жителі |
18.2 |
9 |
1 |
3 |
12 |
|
Отримали сан.-кур. лікування |
19 |
35 |
29 |
29 |
12 |
21 |
Крім того: - проліковано в денному стаціонарі |
20 |
55 |
38 |
49 |
||
- проліковано в стац. на дому |
21 |
9 |
19 |
36 |
- Охоплено медичними оглядами
Контингенти |
№ рядка |
Кількість контингенту (перебувало на обліку + взято на облік) |
Кількість оглянутих |
% |
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
учасники бойових дій/ в т.ч. АТО |
635/434 |
445/210 |
70,1/48,4 |
|
інваліди війни/ в т.ч. АТО |
132/18 |
114/17 |
86,4/94,4 |
|
учасники війни |
598 |
326 |
54,5 |
|
чл. сімей загиблих |
50 |
32 |
64,0 |
- Використання асигнувань на безплатне амбулаторне лікування та протезування зубів
Контингенти |
Амбулаторне лікування |
||
План на рік |
Виконання |
% |
|
УБД |
46957,00 |
39196,56 |
83,5 |
ІВ |
18394,00 |
10894,00 |
59,2 |
УВ |
10027,00 |
7345,38 |
73,3 |
Члени сімей загиблих |
7000,00 |
1828,50 |
26,1 |
Всього |
82378,00 |
59264,44 |
72,0 |
Інформація про стан медичного обстеження задекларованого населення постраждале внаслідок аварії на ЧАЕС по КНП КМР «КМЦ ПМСД» за 2019 рік
№ |
Назва заходів |
За 2019 рік (неповний) |
1. |
Проаналізувати стан здоров’я осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (дата проведення медради по району) |
0 |
2. |
Провести аналіз причин інвалідності і смертності осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, окремо виділити уч. Ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС |
0 |
3. |
Охоплено медичними оглядами (підлягало, всього) в т.ч. по групах (абс.ч): |
177 |
І група первинного обліку |
64 |
|
ІІ група первинного обліку |
47 |
|
ІІІ група первинного обліку |
31 |
|
ІV група первинного обліку |
35 |
|
Оглянуто всього -в т.ч. по групах (абс.ч): |
157 |
|
І група первинного обліку |
55 |
|
ІІ група первинного обліку |
39 |
|
ІІІ група первинного обліку |
28 |
|
ІV група первинного обліку |
35 |
|
4. |
Виявлено здорових всього -в т.ч. по групах (абс.ч): |
43 |
І група первинного обліку |
3 |
|
ІІ група первинного обліку |
7 |
|
ІІІ група первинного обліку |
12 |
|
ІV група первинного обліку |
21 |
|
5. |
Виявлено хворих всього -в т.ч.по групах (абс.ч): |
114 |
І група первинного обліку |
52 |
|
ІІ група первинного обліку |
32 |
|
ІІІ група первинного обліку |
16 |
|
ІV група первинного обліку |
14 |
|
6. |
Оздоровлено: |
|
Амбулаторно всього -в т.ч. по групах (абс.ч): |
114 |
|
І група первинного обліку |
52 |
|
ІІ група первинного обліку |
32 |
|
ІІІ група первинного обліку |
16 |
|
ІV група первинного обліку |
14 |
|
Стаціонарно всього -в т.ч. по групах (абс.ч): |
52 |
|
І група первинного обліку |
26 |
|
ІІ група первинного обліку |
19 |
|
ІІІ група первинного обліку |
7 |
|
ІV група первинного обліку |
- |
|
Санаторно-курортне всього -в т.ч. по групах (абс.ч): |
22 |
|
І група первинного обліку |
22 |
|
ІІ група первинного обліку |
0 |
|
ІІІ група первинного обліку |
0 |
|
ІV група первинного обліку |
0 |
|
7. |
Пільгове медикаментозне забезпечення амбулаторних хворих: |
0 |
Число виписаних пільгових рецептів |
272 |
|
Кількість постраждалих від наслідків аварії на ЧАЕС, яким випис. пільгові рецепти |
86 |
|
Сума коштів, витрачених на оплату пільгових рецептів |
57 600 |
|
8. |
Кількість постраждалих, які підлягають санації ротової порожнини |
72 |
-із них сановано |
72 |
|
9. |
Кількість постраждалих, які підлягали зубопротезуванню |
10 |
-із них запротезовано |
0 |
|
-затрачені кошти |
0 |
|
10. |
Число осіб з підвищеним АТ яким згідно з «Програмою проф. та лікування АГ на 2001-2010р.» проведене лікування з метою профілактики серцево-судинних та судинно-мозкових ускладнень. |
38 |
Фінансування Коломийського міського центру ПМСД
протягом 2019 року
Фінансування Коломийського міського центру ПМСД протягом 12 місяців 2019 року здійснювалось за рахунок за рахунок коштів НСЗУ, відповідно до укладеного договору від 25.04.2019р. № 0000-T5XM-M000, а також отриманого гранту проекту USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я» «Розбудова закладів ПМД як центрів передового досвіду».
За 12 місяців 2019 року, згідно звітів про обсяг медичних послуг, пов’язаних з медичною допомогою, перераховано 32 150 619.31 грн., що дало змогу значно підвищити заробітну плату працівників Центру та покращити матеріально-технічне оснащення установи. За рахунок коштів НСЗУ та за підтримки міського бюджету у 2019 році вдалось здійснити ремонт амбулаторії ЗП-СМ №1 та відкрити нове приміщення для амбулаторій ЗП-СМ № 5,6 по вул. Привокзальна, 13.
За рахунок грантового проекту «Розбудова закладів ПМД як центрів передового досвіду» за 12 місяців поточного року профінансовано 331 234 грн.
Згідно підписаного договору між Deloitte Consulting Overseas Projects LLC та Комунальним некомерційним підприємством Коломийської міської ради “Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги” від 08.02.2019 року № RG-1812-00152 «Розбудова комунальних закладів ПМД як центрів передового досвіду», відповідно до Detailed Budget/Детального бюджету де було заплановано співфінансування 90:10, було проведено ряд закупівель, а саме:
- Закуплено мультимедійний проектор та екран, а також автономну акустичну систему, яка складається з колонки та безпровідних мікрофонів загальна вартість договорів становила 30,12 тис. грн.
- Проведено закупівлю ноутбуку, планшету, двох фліпчартів та блокнотів. Також, закуплений спеціальний одяг для персоналу. (47,45 тис. грн.)
- Закуплено телевізори для кімнат очікування та денних стаціонарів, а також пеленальні столики для зон очікування та мобільні телефони для реєстратур амбулаторій ЗП-СМ та ФАП, розташованих в сільській місцевості. Знято рекламний ролик для впізнаваності на місцевому телебаченні та локальних інтернет-мережах. (35,0 тис. грн.)
- Придбано інформаційний термінал для самостійного запису на прийом пацієнтів, закуплено дитячі меблі для зон очікування (крісла, стінка дитяча, кухня дитяча, стіл дитячий), інтерактивні дошки для дітей в зонах очікування; (83,27 тис. грн.)
- Проведено рекламну кампанію з просування бренду закладу: закуплено фотоапарат; орендовано площі для сітілайтів та біл-бордів терміном на 1 квартал; здійснено друк інформації. (49,47 тис. грн.)
- Закуплено м'ячі (фіт-боли) для "Школи здоров'я". (2,99 тис. грн.)
- Закуплено принтер 3 в 1 та принтер; (9,95 тис. грн.)
- Закуплено крісла для батьків у зоні очікування і м'який диван для холу. (50,5 тис. грн.)
- Виготовлено брендовані товари (карт флеш-пам'яті, кулькові ручки, блокноти). (80,54 тис. грн.)
- Надруковано логотип на закупленому спецодязі для працівників підприємства. (3,75 тис. грн.)
- Закуплено та встановлено обладнання для роботи кол-центру. Проведено навчання персоналу для роботи в кол-центрі. (25,48 тис. грн.)
- Проводилось харчування учасників під час тренінгів, навчань, обміну досвідом. (10,5 тис. грн.). Та виплачувалась протягом року винагорода членам команди проекту (103,3 тис. грн.)
Інші надходження (орендна плата та продаж металобрухту) становлять загальною сумою 38502.77 грн.
Здійснено видатків на суму 33 689 429,61 грн., в тому числі: енергоносії 693 981,40 грн., заробітна плата – 29 422 245,12 грн., капітальні видатки та медикаменти 854 446,66 грн.
Основні напрямки діяльності, плани установи на 2020 рік
- Впровадження клінічних настанов, розроблених за європейськими стандартами.
На даний момент в закладі вже створена та працює робоча група з розробки та впровадження клінічного маршруту пацієнта відповідно до нових клінічних протоколів. Протягом 2020 року планується розробити 120 маршрутів пацієнта, а також провести комплексне навчання лікарів щодо використання клінічних настанов.
- Впровадження системи мотивації персоналу на основі індикаторів якості.
З метою впровадження системи мотивації персоналу, мають бути внесені зміни до Колективного договору.
- Збільшення фінансових надходжень шляхом введення платних послуг.
Це дозволить збільшити фінансові надходження, розширити спектр надання послуг, покращити матеріально-технічну базу установи.
- Впровадження телемедицини
Основними завданнями телемедицини є забезпечення надання медичної допомоги пацієнту, коли відстань є критичним чинником її надання, сприяння підвищенню якості допомоги та оптимізації процесів організації та управління охороною здоров’я.
На виконання Закону України «Про підвищення доступності та якості медичного обслуговування у сільській місцевості», Коломийською міською радою було закуплено та передано на баланс Центру 2 комплекти систем реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Портативний телемедичний корпус діагностичний комплекс) для амбулаторій ЗП-СМ с. Воскресинці та с. Товмачик.
- Розвиток Школи здоров’я
У 2020 році планується розширення напрямків роботи Школи здоров’я, зокрема відкриття Школи відповідального батьківства, робота з групами пацієнтів з хронічними захворюваннями; імунопрофілактика; навчання навичкам надання невідкладної допомоги.
Директор
КНП КМР «КМЦ ПМСД» Марія Буртик
Таблиця 1
МЕРЕЖА СТРУКТУРНИХ І ВІДОКРЕМЛЕНИХ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ,
ЯКІ НАДАЮТЬ ПЕРВИННУ МЕДИКО-САНІТАРНУ ДОПОМОГУ
№ п/п |
Структурні підрозділи |
Кількість підрозділів |
В т.ч. сімейної медицини |
Лікарі |
Середній медичний персонал |
|||||
штатні посади |
зайняті посади |
фіз. особи |
штатні посади |
зайняті посади |
фіз. особи |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||
1. |
Лікарські амбулаторії, всього |
9 |
9 |
59,5 |
58,25 |
55 |
102,25 |
102,25 |
98 |
|
2. |
з них: в складі самостійних ЦПМСД |
9 |
9 |
59,5 |
58,25 |
55 |
102,25 |
102,25 |
98 |
|
3. |
в складі інших лікувально-профілактичних закладів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
В тому числі (з р.1) міські лікарські амбулаторії всього |
6 |
6 |
53,5 |
52,25 |
50 |
92,25 |
92,25 |
89 |
|
5. |
з них: в складі самостійних ЦПМСД |
6 |
6 |
53,5 |
52,25 |
50 |
92,25 |
92,25 |
89 |
|
6. |
в складі інших лікувально-профілактичних закладів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
В тому числі (з р.1) сільські лікарські амбулаторії всього |
3 |
3 |
6,0 |
6,0 |
5 |
10,0 |
10,0 |
9 |
|
8. |
з них: в складі самостійних ЦПМСД |
3 |
3 |
6,0 |
6,0 |
5 |
10,0 |
10,0 |
9 |
|
9. |
в складі інших лікувально-профілактичних закладів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
Фельдшерсько-акушерські пункти всього |
2 |
х |
|
|
|
2,0 |
2,0 |
2 |
|
11. |
з них: в складі самостійних ЦПМСД |
2 |
х |
х |
х |
х |
2,0 |
2,0 |
2 |
|
12. |
в складі інших лікувально-профілактичних закладів |
|
х |
х |
х |
х |
|
|
|
|
13. |
Центри ПМСД, які є структурними підрозділами лікувально-профілактичних закладів |
|
х |
х |
х |
х |
х |
х |
х |
Таблиця 2
Демографічна ситуація в Коломийській ОТГ за 2019 рік
Народилось |
Померло |
Природній приріст |
Померло |
Дитяча смертність |
Мертво-народжуваність |
Перинатальна смертність |
|||||||||||||||||
Дорослі |
Діти |
||||||||||||||||||||||
всього |
%0 |
всього |
%0 |
Абсолют |
Показник |
всього |
працездатні |
чоловіки |
всього |
%0 |
|||||||||||||
всього |
% |
всього |
% ( прац. віку) |
всього |
До 1р. |
0-6дн. |
7-28дн |
29-1рік |
1-2р. |
2-17р. |
У т.ч. 15-17 |
||||||||||||
2018 рік |
525 |
8,7 |
635 |
10,4 |
-110 |
-1,7 |
629 |
82 |
13,0 |
319 |
71(22,2) |
6 |
4(2) |
2(2) |
2 |
2 |
7,6 |
1 |
1,9 |
5,7 |
|||
2019 рік |
559 |
10,3 |
639 |
11,8 |
-82 |
-1,5 |
635 |
126 |
19,8 |
307 |
71(23,1) |
5 |
3 |
2 |
1 |
2 |
8,9 |
3 |
1,8 |
8,9 |
Таблиця 3
Захворюваність і смертність дітей у віці до 1 року (кількість захворювань) за 2019рік
Найменування класів і окремих хвороб |
Номер рядка |
Шифр за МКХ-10 |
Зареєстровано захворювань вперше в житті |
померли |
Із загальної кількості померлих (гр. 3) – померло поза стаціонаром |
||
усього |
з них у хлопчиків |
усього |
з них хлопчиків |
||||
А |
Б |
В |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Усього захворювань |
1.0 |
А00-Т98 |
1548 |
807 |
- |
- |
- |
з них деякі інфекційні та паразитарні хвороби |
2.0 |
А00-В99 |
21 |
13 |
- |
- |
- |
у тому числі кишкові інфекційні хвороби |
2.1 |
А00-А09 |
- |
- |
- |
- |
- |
туберкульоз |
2.2 |
А15-А19 |
- |
- |
- |
- |
- |
хвороба, зумовлена вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ) |
2.3 |
В20-В24 |
- |
- |
- |
- |
- |
Новоутворення |
3.0 |
С00-D48 |
13 |
5 |
- |
- |
- |
у тому числі злоякісні новоутворення - усього |
3.1 |
С00-С97 |
- |
- |
- |
- |
- |
Хвороби крові і кровотворних органів |
4.0 |
D50-D89 |
174 |
86 |
- |
- |
- |
у тому числі анемії |
4.1 |
D50-D64 |
174 |
86 |
- |
- |
- |
гемофілія |
4.2 |
D66, 67, 68.0,1,4 |
- |
- |
- |
- |
- |
Хвороби ендокринної системи, розладу харчування, порушення обміну речовин |
5.0 |
Е00-Е90 |
138 |
73 |
- |
- |
- |
у тому числі уроджений гіпотиреоз |
5.1 |
Е03.0,1 |
- |
- |
- |
- |
- |
цукровий діабет |
5.2 |
Е10-Е14 |
- |
- |
- |
- |
- |
фенілкетонурія |
5.3 |
Е70.0 |
1 |
1 |
- |
- |
- |
Розлади психіки і поведінки |
6.0 |
F51,F93,F94, F98.2,3,4, F99.2 |
- |
- |
- |
||
Хвороби нервової системи |
7.0 |
G00-G99 |
29 |
15 |
- |
- |
- |
у тому числі дитячий церебральний параліч |
7.1 |
G80 |
- |
- |
- |
- |
- |
Хвороби ока та придаткового апарату |
8.0 |
Н00-Н59 |
41 |
19 |
|||
у тому числі ретинопатія недоношених |
8.1 |
Н35.1,2, Н33.4 |
- |
- |
- |
- |
- |
Хвороби вуха та соскоподібного відростка |
9.0 |
Н60-Н95 |
31 |
18 |
- |
- |
- |
Хвороби системи кровообігу |
10.0 |
I00-I90 |
- |
- |
- |
- |
- |
Хвороби органів дихання |
11.0 |
J00-J99 |
848 |
449 |
- |
- |
- |
у тому числі гострі інфекції верхніх дихальних шляхів, пневмонії, грип |
11.1 |
J00-J06, J10-J18 J20-J22 |
848 |
449 |
- |
- |
- |
Хвороби органів травлення |
12.0 |
K00-K93 |
69 |
38 |
- |
- |
- |
Хвороби шкіри та підшкірної клітковини |
13.0 |
L00-L99 |
67 |
31 |
- |
- |
- |
Хвороби кістково-м’язової системи та сполучної тканини |
14.0 |
M00-M99 |
1 |
1 |
- |
- |
- |
Хвороби сечостатевої системи |
15.0 |
N00-N99 |
10 |
6 |
- |
- |
- |
Окремі стани, які виникли в перинатальному періоді |
16.0 |
P05-P96 |
74 |
39 |
- |
- |
- |
Уроджені аномалії |
17.0 |
Q00-Q99 |
26 |
12 |
- |
- |
- |
у тому числі розщілина хребта |
17.1 |
Q05 |
- |
- |
- |
- |
- |
інші вроджені вади розвитку нервової системи |
17.2 |
Q00-Q04, Q06-Q07 |
- |
- |
- |
- |
- |
уроджені вади розвитку системи кровообігу |
17.3 |
Q20-Q28 |
3 |
3 |
- |
- |
- |
розщеплення губи та піднебіння |
17.4 |
Q35-Q37 |
- |
- |
- |
- |
- |
уроджена відсутність, атрезія та стеноз тонкої кишки |
17.5 |
Q41 |
- |
- |
- |
- |
- |
інші вроджені вади розвитку органів травлення |
17.6 |
Q38-Q40, Q42-Q45 |
- |
- |
- |
- |
- |
неопущення яєчка |
17.7 |
Q53 |
2 |
2 |
|||
інші вроджені вади розвитку сечостатевої системи |
17.8 |
Q50-Q52, Q54-Q64 |
4 |
- |
- |
- |
- |
уроджені деформації стегна |
17.9 |
Q65 |
- |
- |
- |
- |
- |
уроджені деформації ступні |
17.10 |
Q66 |
1 |
- |
- |
- |
- |
інші вроджені вади розвитку та деформації кістково-м’язової системи |
17.11 |
Q67-Q79 |
7 |
3 |
- |
- |
- |
інші вроджені вади розвитку |
17.12 |
Q10-Q18, Q30-Q34, Q80-Q89 |
5 |
2 |
- |
- |
- |
хромосомні аномалії, не класифіковані в інших рубриках |
17.13 |
Q90-Q99 |
4 |
2 |
- |
- |
- |
з них хвороба Дауна |
17.14 |
Q90 |
2 |
2 |
- |
- |
- |
Симптоми, ознаки та відхилення від норми |
18.0 |
R00-R99 |
- |
- |
- |
- |
- |
у тому числі лабораторне виявлення вірусу імунодефіциту людини (ВІЛ) |
18.1 |
R75 |
х |
х |
|||
синдром раптової смерті немовляти |
18.2 |
R95 |
х |
х |
- |
- |
- |
Травми, отруєння та деякі інші наслідки дії зовнішніх причин |
19.0 |
S00-T98 |
6 |
2 |
- |
- |
- |
Крім того, безсимптомна інфекція, спричинена вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ) |
20.0 |
Z21 |
- |
- |
- |
- |
- |
Таблиця 4
Стан інвалідності дитячого населення по Коломийському МЦ ПМСД за 2018-2019 рр. (по причинах)
Нозології |
Число дітей, які вперше визнані інвалідами |
Інвалідизація (на 10 тис. дит. нас.) |
Діти інваліди (до 17 рр. включно |
Дитяча інвалідність (на 10 тис. дит. нас.) |
||||||
2018 |
2019 |
Абс + - |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
Абс + - |
2018 |
2019 |
|
Всього у т.ч.: |
22 |
35 |
+13 |
18,4 |
25,6 |
253 |
274 |
+21 |
211,4 |
200,6 |
Інфекційні та паразитарні хвороби |
- |
1 |
+1 |
- |
0,73 |
2 |
3 |
+1 |
1,67 |
2,2 |
Новоутворення |
- |
3 |
+3 |
- |
2,2 |
11 |
12 |
+1 |
9,2 |
8,8 |
Хвороби крові |
- |
2 |
+2 |
- |
1,4 |
1 |
3 |
+2 |
0,83 |
2,2 |
Хвороби ендокринної системи |
2 |
5 |
+3 |
1,67 |
3,6 |
24 |
30 |
+6 |
20,0 |
21,9 |
Розлади психіки |
1 |
10 |
+9 |
0,83 |
7,3 |
33 |
42 |
+9 |
27,6 |
30,7 |
Хвороби нервової системи |
7 |
5 |
-2 |
5,85 |
3,6 |
38 |
41 |
+3 |
31,7 |
30,0 |
Хвороби ока |
1 |
1 |
- |
0,83 |
0,73 |
14 |
13 |
-1 |
11,7 |
9,5 |
Хвороби вуха |
1 |
- |
-1 |
0,83 |
- |
16 |
18 |
+2 |
13,3 |
13,2 |
Хвороби системи кровообігу |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Хвороби органів дихання |
- |
- |
- |
- |
- |
8 |
7 |
-1 |
6,7 |
5,1 |
Хвороби органів травлення |
1 |
- |
-1 |
0,83 |
- |
3 |
3 |
- |
2,5 |
2,2 |
Хвороби шкіри |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
Вроджені аномалії |
5 |
6 |
+1 |
4,18 |
4,4 |
83 |
78 |
-5 |
69,3 |
57,1 |
Хвороби кістково-м’язевої системи |
1 |
2 |
+1 |
0,83 |
1,4 |
11 |
13 |
+2 |
9,2 |
9,5 |
Хвороби сечостатевої системи |
3 |
- |
-3 |
2,5 |
- |
8 |
10 |
+2 |
6,7 |
7,3 |
Травми і отруєння |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
1 |
- |
0,83 |
0,73 |
Хлопчиків |
11 |
23 |
17,9 |
33,0 |
||||||
Дівчаток |
11 |
12 |
18,8 |
17,9 |
Розподіл по рангових місцях (інвалідність): |
2018р. |
2019р. |
І. Вроджені аномалії |
83 (69,3) |
78 (57,1) |
ІІ. Хвороби нервової системи |
38 (31,7) |
41 (30,0) |
ІІІ. Розлади психіки |
33 (27,6) |
42 (30,7) |
ІV. Хвороби ендокринної системи |
24 (20,0) |
30 (21,9) |
V. Хвороби вуха |
16 (13,3) |
18 (13,2) |
Таблиця 5
Оперативна інформація про діяльність амбулаторій ЗП-СМ за 2019 рік
АЗПСМ |
Число відвідувань в АЗПСМ |
Число відвідувань вдома |
||||||||||
Всього |
На 1 жит. |
Дорослі |
На 1 жит. |
Діти 0-17 |
На 1 жит. |
Всього |
На 100 жит. |
Дорослі |
На 100 жит. |
Діти |
||
Всього |
На 100 жит. |
|||||||||||
АЗПСМ №1 Завідувач - Семенюк О.М. |
30125 |
2,5 |
27976 |
2,6 |
2149 |
1,5 |
1617 |
13,3 |
897 |
8,3 |
720 |
51,6 |
АЗПСМ №2 Зав.- Кархут М.І. |
37948 |
3,3 |
21292 |
2,8 |
16656 |
4,3 |
3417 |
30,03 |
1876 |
25,0 |
1541 |
40,06 |
АЗПСМ №3 Завідувач- Чумак С.М. |
26189 |
3,3 |
17990 |
2,7 |
8199 |
6,6 |
2781 |
35,6 |
1596 |
24,3 |
1185 |
95,7 |
АЗПСМ №4 с. Товмачик Завідувач- Гасюк С.І. |
6882 |
3,05 |
4495 |
2,6 |
2387 |
4,3 |
1026 |
45,5 |
674 |
39,7 |
352 |
63,3 |
АЗПСМ №5 Завідувач- Юзюк Д.М. |
21214 |
3,5 |
4158 |
1,4 |
17056 |
5,7 |
1350 |
22,6 |
162 |
5,4 |
1188 |
39,8 |
АЗПСМ №6 Зав.-В.о. Юзюк Д.М. |
16410 |
2,03 |
5180 |
0,8 |
11230 |
7,03 |
882 |
10,9 |
127 |
1,9 |
755 |
47,3 |
АЗПСМ №7 Завідувач.- Лудчак Л.П. |
19573 |
4,5 |
11081 |
3,8 |
8492 |
5,6 |
1187 |
27,06 |
521 |
18,1 |
666 |
44,2 |
АЗПСМ №8 с. Саджавка Завідувач- Сахнюк А.В. |
5832 |
2,8 |
3597 |
2,2 |
2235 |
5,3 |
1637 |
79,7 |
1133 |
69,4 |
504 |
120,0 |
АЗПСМ №9 с. Воскресинці Завідувач- Москаленко Г.О. |
3892 |
3,9 |
2981 |
3,4 |
911 |
7,5 |
464 |
46,5 |
262 |
29,9 |
202 |
166,9 |
Таблиця 6
Профілактичні флюорографічні огляди задекларованого населення
КНП КМР «Коломийський міський центр ПМСД»
Кількість дорослого населення (15 р. і старші) |
Підлягає обстеженню |
Дані про кількість виконаних рентгендосліджень (проф. + діагн.легень) по ф.20 |
Дані про огляди окремих контингентів |
||||||||||||||
Підлягає огляду |
оглянуто |
% |
На 1 тис.нас. (п 2) |
Декретовані |
Група ризику |
Не оглянуті 2 і більше років |
|||||||||||
Профі- лактичні |
Діагнос- тичні |
Разом |
Підлягає |
Огля- нуто |
% |
Підля гає |
Огля- нуто |
% |
Підля гає |
Огля- нуто |
% |
||||||
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |
11. |
12. |
13. |
14. |
15. |
16. |
17. |
18. |
1 квартал 2019 |
38423 |
15945 |
2627 |
16,5 |
68,4 |
2206 |
421 |
2627 |
2224 |
309 |
13,9 |
3221 |
406 |
12,6 |
2936 |
296 |
10,1 |
6 місяців 2019 |
3415 |
21,4 |
88,8 |
2905 |
510 |
3415 |
425 |
19,1 |
702 |
21,8 |
658 |
22,4 |
|||||
9 місяців 2019 |
7840 |
49,2 |
204,0 |
5880 |
1960 |
7840 |
956 |
43,0 |
1310 |
40,7 |
1008 |
34,3 |
|||||
12 місяців 2019 |
8780 |
55,0 |
228,5 |
6305 |
2475 |
8780 |
1311 |
59,0 |
1892 |
58,7 |
1310 |
44,6 |
Таблиця 7
Проведення обов’язкових профілактичних оглядів на виявлення туберкульозу певних категорій населення
Категорії осіб, що підлягають обов”язковому огляду |
Кількість осіб, що підлягало огляду |
Оглянуто |
|
Абс. число |
% від тих, що підлягали огляду |
||
Діти та особи віком до 21 р. |
10403 |
2615 |
25,1 |
у т.ч. діти, обстежені методом туберкулінодіагностики |
7397 |
1591 |
21,5 |
Працівники, зайняті на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці, а також працівники окремих професій виробництв та організацій, діяльність яких пов”язана з обслуговуванням населення. |
2224 |
1350 |
60,7 |
Особи, які тримаються в установах кримінально-виконавчої системи. |
- |
- |
- |
Особи, звільнені з установ кримінально-виконавчої системи. |
- |
- |
- |
Особи, які понад один рік зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, та безробітні. |
272 |
185 |
68,0 |
Члени малозабезпечених сімей, які понад один рік отримують державну соціальну допомогу. |
201 |
75 |
37,3 |
Особи, які перебували під медичним (диспансерним) наглядому протитуберкульозних закладах; |
173 |
159 |
92,0 |
Особи, які перебувають під медичним (диспансерним) наглядом у наркологічному чи психоневрологічномузакладі. |
145 |
91 |
62,7 |
Таблиця 8
Інформація про стан виконання Програми «Здоров’я громади на 2019-2023 роки»