НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про організацію роботи щодо впровадження електронного д..."  № 339-р від 12.10.2017р. 
Документ №339-р від 12.10.2017р. Внесено зміни
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про внесення змін у робочу групу з впровадження електронного документообігу
Розпорядження міського голови  №383-р від 23.11.2017р. Чинний

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

16.10.2017



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 12.10.2017р.  № 339-р
 

Про організацію роботи щодо впровадження електронного документообігу


       З метою підвищення ефективності роботи виконавчих органів Коломийської міської ради, оптимізації внутрішніх процесів діловодства, покращення якості та швидкості обробки документів, економії бюджетних коштів, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.09.2017 № 649-р «Про схвалення Концепції розвитку електронного урядування в Україні»:


1. Затвердити робочу групу з впровадження електронного документообігу (додається).


2. Робочій групі:

2.1. Розробити систему кодування структурних підрозділів міської ради (в тому числі зі статусом юридичної особи), комунальних підприємств, засновниками яких є Коломийська міська рада.

2.2. Розробити Порядок роботи з електронними документами та описати процеси обробки документів.

2.3. Привести Інструкцію з діловодства в Коломийській міській раді та її виконавчих органах до розробленого Порядку роботи з електронними документами.

2.4. Підготувати та подати на затвердження міському голові графік впровадження електронного документообігу.


3. Керівникам структурних підрозділів міської ради, комунальних підприємств:

3.1. Надавати членам робочої групи максимальну підтримку та необхідну для впровадження електронного документообігу інформацію.

3.2. Визначити відповідальних працівників, що будуть задіяні при впровадженні системи електронного документообігу.

3.3. Провести модернізацію комп’ютерної техніки відповідно до бюджетних програм та призначень, а у випадку необхідності – звертатись з обґрунтованим клопотанням про збільшення таких призначень.


4. Відділу інформаційних технологій міської ради (М.Бондаренко) забезпечити впровадження, технічну підтримку системи електронного документообігу та розподілений доступ до неї працівників виконавчих органів міської ради.


5. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.






Міський голова                                                                                                              І.Слюзар



Додатки:



2011-2024 © Всі права застережено.