НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про визначення Переліку адміністративних послуг, які надаються через управління надання адміністративних послуг Коломийської міської ради у новій редакції
Рішення міської ради №4165-55/2019 від 21.11.2019р. Втратив чинність
Про визначення Переліку адміністративних послуг, які надаються через управління "Центр надання адміністративних послуг" Коломийської міської ради у новій редакції
Рішення міської ради №4617-62/2020 від 28.05.2020р. Втратив чинність
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
20.01.2020
Про визначення Переліку
адміністративних послуг, які
надаються через управління
надання адміністративних
послуг Коломийської міської
ради у новій редакції
Відповідно до частини 6 статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги", керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада
вирішила:
1. Визначити Перелік адміністративних послуг, які надаються через управління надання адміністративних послуг Коломийської міської ради у новій редакції (додається).
2. Вважати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 21.11.2019 р. № 4165-55/2019 "Про визначення Переліку адміністративних послуг, які надаються через управління надання адміністративних послуг Коломийської міської ради у новій редакції".
3. Організацію та контроль за виконанням рішення покласти на керуючого справами виконкому міської ради Т. Кухтара.
Міський голова Ігор Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 16.01.2020 р. №4354-57/2020
Перелік адміністративних послуг,
які надаються через управління надання адміністративних послуг
Коломийської міської ради
№ п/п |
Суб'єкт надання адміністративної послуги |
Назва адміністративної послуги |
1 |
2 |
3 |
1 |
Відділ земельних відносин міської ради |
Довідка про належність до членів особистого селянського господарства |
Рішення міської ради про поновлення договору оренди земельної ділянки |
||
Рішення міської ради про переоформлення договору оренди земельної ділянки |
||
Рішення міської ради про надання дозволу на встановлення земельного сервітуту |
||
Рішення міської ради про внесення змін в рішення |
||
Рішення міської ради про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
||
Рішення міської ради про затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового використання земельної ділянки |
||
Рішення міської ради про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
||
Рішення міської ради про передачу земельної ділянки в суборенду |
||
Рішення міської ради про надання дозволу на викуп земельної ділянки |
||
Рішення міської ради про надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо зміни цільового використання земельної ділянки |
||
Рішення міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо поділу (об’єднання) земельних ділянок |
||
Рішення міської ради про погодження технічної документації із землеустрою щодо поділу (об’єднання) земельних ділянок |
||
Рішення міської ради про надання дозволу на виготовлення технічної документації щодо встановлення (відновлення) зовнішніх меж землекористування в натурі (на місцевості) |
||
Рішення міської ради про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) зовнішніх меж землекористування в натурі (на місцевості) |
||
Рішення міської ради про передачу земельної ділянки фізичним особам у власність/оренду |
||
Рішення міської ради про передачу земельної ділянки юридичним особам в постійне користування |
||
2 |
Управління комунального господарства Коломийської міської ради |
Видача дозволу (ордеру) на видалення зелених насаджень |
Видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою |
||
3 |
Відділ інформаційної політики міської ради |
Видача та обмін посвідчень членам Коломийської міськрайонної Станиці Братства ОУН-УПА Карпатського краю |
Видача та обмін посвідчень членам Коломийської міськрайонної громадської організації Всеукраїнського товариства політичних в'язнів та репресованих |
||
4 |
Відділ архітектури та містобудування міської ради |
Присвоєння, зміна (уточнення) поштових адрес об’єктам будівництва та об’єктам нерухомого майна, а також у разі об’єднання, поділу, або виділення частини з об’єкта нерухомого майна |
Надання місто будівних умов та обмежень на нове будівництво, реконструкцію та внесення змін у містобудівні умови та обмеження для об’єктів архітектури та містобудування |
||
Надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки (нове будівництво, реконструкція) та внесення змін в існуючий будівельний паспорт |
||
Видача паспорту прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності |
||
Надання висновку про можливість розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності |
||
Дозвіл на розміщення пам'ятників (монументів) меморіальних дощок та пам'ятних знаків місцевого значення |
||
Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами |
||
Висновок про переведення садового будинку у житловий будинок |
||
Довідка про зміну (уточнення) адресного номера |
||
Погодження проекту вивіски |
||
Довідка про відсутність будівництва на земельній ділянці |
||
Надання висновку про зміну цільового призначення, чи надання у власність (оренду) земельної ділянки |
||
Погодження кадастрового плану земельної ділянки |
||
Продовження терміну дії паспорту прив'язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності |
||
Довідка про відповідність будівельним нормам збудованого об’єкту нерухомості |
||
Рішення виконавчого комітету про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
||
Присвоєння тимчасової поштової адреси об’єктам нерухомого майна |
||
5 |
Коломийський центр туризму та дозвілля |
Розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих заходів на строк проведення таких заходів у місті Коломиї. |
6 |
Міськрайонне управління у Коломийському районі та м. Коломиї Головного управління Держгео-кадастру в Івано-Франківській області |
1. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру |
2. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку |
||
3. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту з видачею витягу |
||
4. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць |
||
5. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу |
||
9. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель |
||
11. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) |
||
12. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) |
||
13. Надання довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) |
||
14. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до місцевого фонду документації із землеустрою |
||
15. Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями |
||
16. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки |
||
17. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, яка була допущена органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу |
||
18. Видача висновку про погодження документації із землеустрою |
||
19. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку |
||
20. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру |
||
7 |
Коломийський міськрайонний відділ Управління ДСНС в Івано-Франківській області |
Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки |
8 |
Коломийський районний відділ ДМС України в Івано-Франківській області |
1. Вклеювання фотокартки при досягненні 25-45-річного віку |
2. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14 – річного віку |
||
3. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм |
||
4. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України (у формі картки) |
||
5. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого |
||
6. Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки) |
||
7. Оформлення і видача паспорта громадянина України, з безконтактним електронним носієм, у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) |
||
8. Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном |
||
9 |
Відділ ведення реєстру територіальної громади управління надання адміністративних послуг міської ради |
1. Реєстрація місця проживання особи |
2. Реєстрація місця перебування особи |
||
3. Зняття з реєстрації місця проживання |
||
4. Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи |
||
5. Видача довідки про зареєстрованих за певною адресою осіб |
||
10 |
Управління Держпродспо живслужби в м. Коломиї |
1. Видача експлуатаційного дозволу оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження |
2. Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів |
||
3. Видача дозволу на проведення заходів із залученням тварин |
||
4. Видача дозволу (санітарного паспорта) на роботи з радіоактивними речовинами та іншими джерелами іонізуючого випромінювання |
||
5. Видача дозволу на проведення діагностичних, експериментальних, випробувальних, вимірювальних робіт на підприємствах, в установах та організаціях, діяльність яких пов’язана з використанням джерел неіонізуючого випромінювання |
||
11 |
Відділ державної реєстрації управління надання адміністратив-них послуг міської ради |
Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно |
||
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
||
Надання інформації про осіб, які отримали відомості про зареєстровані права на нерухоме майно |
||
Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень |
||
Заборона вчинення реєстраційних дій |
||
Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, скасування державної реєстрації речових прав та їх обтяжень, скасування рішення державного реєстратора (за рішенням суду) |
||
Державна реєстрація іншого (відмінного від права власності) речового права на нерухоме майно |
||
Державна реєстрація обтяжень речових прав на нерухоме майно |
||
Державна реєстрація створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу) |
||
Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про юридичну особу, створену та зареєстровану до 1 липня 2004 року (далі – Єдиний державний реєстр) |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи |
||
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту |
||
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа |
||
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі |
||
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи |
||
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації або реорганізації |
||
Державна реєстрація фізичної особи, яка має намір стати підприємцем |
||
Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відомостей про фізичну особу – підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі |
||
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою – підприємцем за її рішенням |
||
Видача витягу з Єдиного державного реєстру |
||
12 |
Управління патрульної поліції у м. Івано-Франківську Департаменту патрульної поліції |
Дозвіл на участь у дорожньому русі транспортного засобу, вагові або габаритні параметри якого перевищують нормативні |
Погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів |
||
13 |
Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю міської ради |
Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт/про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт |
Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта /про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта |
||
Реєстрація повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт / будівельних робіт (у разі виявлення технічної помилки – описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки) |
||
Реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) / про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
||
Реєстрація повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих робіт / будівельних робіт (право на будівництво передано іншому замовникові; змінено осіб відповідальних за проведення авторського і технічного нагляду; проведено коригування проектної документації в установленому порядку; виявлено технічну помилку) |
||
Внесення змін у зареєстровану в установленому порядку декларацію щодо об`єкта, який належить до ІІІ категорії складності (клас наслідків (відповідальності СС2) (у разі виявлення технічної помилки – описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки; виявлення недостовірних даних) |
||
Видача дозволу на виконання будівельних робіт (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками) |
||
Внесення змін у дозвіл на виконання будівельних робіт (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками) |
||
Видача сертифіката у разі прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками) |
||
Внесення змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта / декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) /декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду (у разі виявлення технічної помилки – описки, друкарської, граматичної, арифметичної помилки; виявлення недостовірних даних) |
||
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта |
||
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1) |
||
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду |
||
Реєстрація декларації про готовність до експлуатації |
||
14 |
Департамент соціальної політики Коломийської міської ради |
Надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива |
Надання державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування |
||
Надання державної допомоги при народженні дитини |
||
Надання державної допомоги на дітей одиноким матерям |
||
Надання державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування |
||
Призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» |
||
Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
||
Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю |
||
Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме |
||
Надання державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» |
||
Надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею |
||
Установлення статусу та видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
||
Продовження строку дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
||
Вклеювання нової фотокартки у посвідчення дитини з багатодітної сім’ї у разі досягнення дитиною 14 річного віку |
||
Надання пільг з оплати за комунальні послуги багатодітним сім’ям |
||
Надання державної допомоги при усиновленні дитини |
||
Видача дублікату посвідчення батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї у разі його втрати |
||
Надання надбавки на догляд за особою з інвалідністю з дитинства та дитиною з інвалідністю до 18 років |
||
Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
||
Надання допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях |
||
Видача направлення (путівки) особам з інвалідністю та/або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад |
||
Встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни |
||
Встановлення статусу учасника війни |
||
Встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни |
||
Видача путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату |
||
Призначення одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю |
||
Призначення одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту |
||
Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу |
||
Видача довідки для отримання пільг особам з інвалідністю, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу |
||
Надання державної соціальної допомоги на догляд |
||
Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг |
||
Призначення та виплата одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт, смерть яких пов’язана з участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт; одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою |
||
Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю |
||
Видача особі рішення виконавчого комітету міської ради про направлення в суд подання про призначення опікуна/піклувальника повнолітній недієздатній особі або особі, цивільна дієздатність якої обмежена |
||
Видача опікуну рішення виконавчого комітету міської ради на вчинення правочинів щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна; управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; передання нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі |
||
Видача піклувальнику рішення виконавчого комітету міської ради для надання згоди підопічній повнолітній особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочину щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів щодо іншого цінного майна |
||
Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату |
||
Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною |
||
Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги |
||
15 |
Головне територіальне управління юстиції в Івано-Франківській області |
Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки |
Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
||
Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
||
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки |
||
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації |
||
Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації |
||
Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
Державна реєстрація створення професійної спілки, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
||
Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
||
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
||
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок |
||
Державна реєстрація припинення професійної спілки, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації |
||
Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
||
Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
||
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців |
||
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації |
||
Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації |
||
Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
Державна реєстрація створення громадського об’єднання |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
||
Державна реєстрація про виділ громадського об’єднання |
||
Державна реєстрація рішення про припинення громадського об’єднання |
||
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання |
||
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання |
||
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації |
||
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації |
||
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
||
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання |
||
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
||
Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії |
||
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії |
||
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації |
||
Державна реєстрація громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання, що не має статусу юридичної особи |
||
Державна реєстрація структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи |
||
Державна реєстрація підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання |
||
Державна реєстрація відмови від всеукраїнського статусу громадського об’єднання |
||
Державна реєстрація постійно діючого третейського суду |
||
Державна реєстрація змін до відомостей про постійно діючий третейський суд, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань |
||
Державна реєстрація припинення постійно діючого третейського суду |
||
16 |
Відділ економіки міської ради |
1. Прийом документів по програмі співфінансування проведення капітальних ремонтів в житлових будинках ОСББ м. Коломия на 2018-2022 роки |
17 |
Відділ з питань майна комунальної власності міської ради |
Взяття громадян на квартирний облік за місцем проживання |
Взяття громадян на соціальний квартирний облік |
||
Надання жилого приміщення громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання |
||
Надання службового житла |
||
Виключення квартири з числа службового житла |
||
Видача ордеру на житло |
Начальник управління надання
адміністративних послуг міської ради Микола Андрусяк