НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Понеділок, 29 квітня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про затвердження Положення про відділ з питань майна ко..."  № 3981-51/2019-51 від 19.09.2019р. 
Документ №3981-51/2019 від 19.09.2019р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

23.09.2019



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(51  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 19.09.2019р.  № 3981-51/2019-51
 


Про затвердження Положення про відділ з питань майна комунальної власності Коломийської міської ради


Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада


в и р і ш и л а:

  1. Затвердити Положення про відділ з питань майна комунальної власності Коломийської міської ради (додається).
  2. Організацію виконання рішення покласти на заступника міського голови Р. Остяка.
  3. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань комунальної власності, приватизації та оренди. (С. Проскурняк).


Міський голова                                                                                                       Ігор Слюзар


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 19.09.2019 р. №3981-51/2019



ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ВІДДІЛ З ПИТАНЬ МАЙНА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


1. Загальні положення


    1. Відділ з питань майна комунальної власності Коломийської міської ради (надалі -Відділ) є виконавчим органом Коломийської міської ради.
    2. Відділ створений відповідно до ч.1 ст. 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та здійснює свої повноваження на території Коломийської міської об’єднаної територіальної громади.
    3. Відділ підконтрольний та підзвітний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Коломийської міської ради та безпосередньо заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, згідно функціональних повноважень.
    4. Утворення Відділу є виключною компетенцією Коломийської міської ради.
    5. У своїй діяльності Відділ керуєтьсяКонституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про приватизацію державного і комунального майна» та «Про оренду державного та комунального майна», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства розвитку громад та територій України інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями Івано-Франківської обласної і Коломийської міської ради, виконавчого комітету Коломийської міської ради, розпорядженнями Івано-Франківської обласної державної адміністрації, розпорядженнями міського голови, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами України.
    6. Повна назва: ВІДДІЛ З ПИТАНЬ МАЙНА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Скорочена назва: ВІДДІЛ З ПИТАНЬ МАЙНА.
    7. Посадові особи, що працюють у Відділі, є посадовими особами місцевого самоврядування і відповідно до цього Положення мають посадові повноваження щодо здійснення організаційно-розпорядчих та консультаційно-дорадчих функцій і отримують заробітну плату за рахунок міського бюджету.
    8. Відділ є самостійним, не має статусу юридичної особи.


2. Основні завдання Відділу


Завданням відділу є:

2.1.Реалізація повноважень міської ради у сфері приватизації, оренди комунального майна, управління майном комунальної власності відповідно до цього Положення.

2.2.Розробка нормативно-правових актів, та інших проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань, що належать до компетенції відділу;

2.3.Ведення квартирного обліку та здійснення розподілу житла, проведення обстеження квартир громадян з приводу покращення житлових умов, щорічної перереєстрації облікових даних осіб, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання;

2.4.Здійснення інших повноважень, визначених чинним законодавством та нормативно-правовими актами.


3. Функції відділу


       Відділ, відповідно до покладених на нього завдань та в межах повноважень, наданих міською радою, виконує такі функції:

       1. У сфері приватизації комунального майна.

       3.1.1.Готує та вносить на розгляд міської ради проекти рішень щодо приватизації комунального майна та переліку об'єктів, що не підлягають приватизації;

       3.1.2.Розробляє та подає на розгляд міської ради проект програми приватизації майна, що перебуває у комунальній власності та забезпечує її виконання;

       3.1.3.Розглядає заяви про приватизацію майна, що перебуває у комунальній власності та подає свої пропозиції на розгляд профільної комісії міської ради;

       3.1.4.Контролює надходження коштів, одержаних від приватизації комунального майна до міського бюджету;

       3.1.5.Здійснює контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу комунального майна протягом зазначеного у договорі терміну дії таких умов, нараховує пеню, неустойку відповідно до законодавства.

       3.1.6.Готує проекти договорів щодо проведення підготовки об'єктів до приватизації, проведення незалежної оцінки майна у процесі приватизації та його продажу;

       2. У сфері оренди комунального майна:

       3.2.1.Розробляє та подає на розгляд міській раді проекти положень про передавання в оренду майна комунальної власності та методики розрахунку орендної плати за його користування, типовий договір оренди;

       3.2.2.Здійснює повноваження орендодавця та готує проекти договорів оренди майна комунальної власності. Копії договорів оренди надає одержувачам коштів та балансоутримувачам для здійснення контролю за виконанням орендарями умов договорів;

       3.2.3.Організовує проведення конкурсу на право укладення договору оренди комунального майна;

       3.2.4.Здійснює контроль за надходженням орендної плати відповідно до договорів оренди;

       3.2.5.Здійснює контроль за виконанням умов договорів оренди організацій, установ, закладів, в тому числі використання комунального майна, повернення майна після закінчення договору оренди тощо.

       3. У сфері організації управління майном комунальної власності:

       3.3.1.Формує та подає на затвердження міською радою перелік суб'єктів (об'єктів) комунальної власності;

       3.3.2.Формує реєстр майна комунальної власності на підставі результатів інвентаризацій поданих суб’єктами комунальної власності;

       3.3.3.Розробляє та вносить пропозиції щодо ефективності використання майна комунальної власності;

       3.3.4.Готує відповідні проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету щодо передачі, відчуження, концесії, списання комунального майна та приймання об’єктів до комунальної власності відповідно до їх повноважень.

       3.4.Надає консультаційну допомогу іншим підрозділам міської ради та виконавчого комітету з питань управління, приватизації, оренди майна комунальної власності.

       3.5.Розглядає, за дорученням міського голови, заяви, пропозиції і скарги громадян з питань, що належать до компетенції відділу.

       3.6.Здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством, рішеннями міської ради, виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови.


4. Права

Відділ має право:

       4.1.Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань фахівців, спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій (за узгодженням з їх керівниками), представників інститутів громадянського суспільства.

       4.2.Одержувати, в установленому порядку, від державних органів та органів місцевого самоврядування, відділів та управлінь міської ради, правоохоронних органів, підприємств, установ, організацій, закладів усіх форм власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

       4.4.Безперешкодного доступу до комунального майна підприємств, установ, закладів та організацій з метою здійснення покладених на відділ завдань;

       4.5.Представляти міську раду при розгляді питань, що відносяться до компетенції відділу.

       4.6.Проводити претензійну роботу щодо виконання умов договорів купівлі-продажу та оренди комунального майна, або їх розірвання.

       

5. Обов’язки


Відділ, відповідно до покладених на нього завдань:

5.1.Здійснює контроль за використанням і збереженням балансоутримувачами майна комунальної власності шляхом:

5.1.1.Контрольних перевірок результатів інвентаризації майна комунальних підприємств, установ, організацій, закладів;

5.1.2.Ініціювання створення комісії для встановлення підстав використання майна комунальними підприємствами, установами, організаціями, закладами у разі отримання інформації про передачу третім особам в користування майна комунальної власності без достатніх правових підстав.

5.2.Забезпечує виконання міських програм приватизації та надходження до міського бюджету коштів від приватизації.

5.3.Контролює виконання покупцями умов договорів купівлі-продажу.

5.4.Здійснює щомісячний контроль за надходженням плати за оренду комунального майна від орендарів.

5.5.Веде реєстр договорів оренди комунальної власності.

5.6.Здійснює контроль за використанням майна переданих в оренду цілісних майнових комплексів комунальних підприємств, організацій та виконання умов договорів оренди.

5.7.Забезпечує прозорість та відкритість діяльності шляхом оприлюднення інформації про приватизацію і передачу в оренду комунального майна в засобах масової інформації  та на офіційному сайті Коломийської міської ради.

5.8.Надає, у встановленому порядку, звітну інформацію з питань діяльності відділу.

5.9.Здійснює підготовку регуляторних актів у сфері управління та використання майна комунальної власності згідно Закону України «Про основи державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

5.10.Готує пропозиції та матеріали для відповідного реагування у випадку виявлення порушення майнових прав Коломийської об'єднаної територіальної громадиу межах компетенції відділу.


6. Організація діяльності відділу


6.1.Відділ очолює начальник, який призначається на посаду міським головою на конкурсній основі в порядку передбаченому Законами України "Про службу в органах місцевого самоврядування" чи за іншою процедурою, встановленою законодавством України і звільняється з посади міським головою.

6.2.Особа, яка призначається на посаду начальника, повинна мати повну вищу освіту, досвід та стаж роботи в органах місцевого самоврядування або державної служби не менше ніж 5 років;.

6.4.Начальник відділу:

6.4.1.Визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками відділу, затверджує посадові інструкції та контролює їх виконання, аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності відділу, підвищення професійного рівня і ділової кваліфікації працівників;

6.4.2.Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього розпорядку, трудової і виконавської дисципліни, ділового етикету;

6.4.3.Координує роботу відділу з іншими відділами та управліннями міської ради і виконавчого комітету;

6.4.4.Підписує та візує документи в межах своєї компетенції;

6.4.5.Бере участь в роботі сесій міської ради, в засіданнях виконавчого комітету та інших заходах, що проводяться міською радою та виконавчим комітетом;

6.4.6.Здійснює безпосереднє керівництво діяльністю відділу та несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ функцій та завдань;

6.4.7.Діє без довіреності від імені відділу, представляє його інтереси у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування , підприємствами, установами, організаціями та громадянами;

6.4.8.Здійснює інші повноваження відповідно до Положення про відділ, а також покладених на нього завдань окремими рішеннями міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями  міського голови.


7. Відповідальність


       7.1. Начальник відділу несе відповідальність за:

       7.1.1.Виконання покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх функціональних обов'язків відповідно до цього Положення;

       7.1.2.Своєчасну і достовірну подачу інформацій та звітів, що входять до компетенції Відділу, стан діловодства;

       7.2. Працівник Відділу, який не вжив, передбачених цим Положенням, заходів до усунення порушень законодавства, що призвели до негативних економічних наслідків несе відповідальність в установленому законодавством порядку.


8. Прикінцеві положення


       8.1.Відділ утримується за рахунок місцевого бюджету. Структуру, граничну чисельність Відділу затверджує міська рада, штатний розпис та витрати на його утримання затверджує міський голова.

       8.2.Відділ має свій бланк, веде діловодство відповідно до Інструкції з діловодства у виконавчих органах міської ради. Посадові особи відділу мають службові посвідчення відповідного зразка.

       8.3.Міський голова створює умови для нормальної роботи і підвищення кваліфікації працівників відділу, забезпечує їх приміщеннями, телефонним зв'язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними місцями зберігання документів, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками та літературою з правових та організаційних питань.

       8.4.Покладання на відділ обов'язків, не передбачених цим Положенням не допускається.

       8.5.Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у встановленому законом порядку.

       8.6.Ліквідація і реорганізація відділу проводиться міською радою в порядку, встановленому чинним законодавством України.



2011-2024 © Всі права застережено.