НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Понеділок, 29 квітня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про впорядкування розгляду листів установ, підприємств ..."  № 225-р від 29.06.2017р. 
Документ №225-р від 29.06.2017р. Чинний
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про впорядкування розгляду листів установ, підприємств і організацій та звернень громадян
Розпорядження міського голови  №379-р від 30.11.2016р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

03.07.2017



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 29.06.2017р.  № 225-р
 

Про впорядкування розгляду листів установ, підприємств і організацій та звернень громадян


       Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян», «Про адміністративні послуги», «Про доступ до публічної інформації», іншими нормативно-правовими документами, з метою забезпечення оперативного розгляду і вирішення питань, порушених в листах установ, підприємств, організацій та зверненнях громадян, скорочення термінів  їх проходження між структурними підрозділами міської ради та впорядкування службового листування:


1. Загальному відділу, відділу звернень міської ради скеровувати листи установ, підприємств, організацій та звернення громадян згідно додатків 1, 2.

2. Встановити, що листи юридичних осіб та заяви громадян з питань, зазначених у розділі 3 додатку 2 цього розпорядження приймаються та реєструються безпосередньо у структурних підрозділах міської ради.

3. Делегувати керівникам структурних підрозділів міської ради повноваження щодо накладання резолюцій.

4. Зобов'язати керівників структурних підрозділів міської ради налагодити реєстрацію, облік, розгляд і вирішення листів установ, підприємств та організацій, заяв громадян, іншої службової документації відповідно до діючих інструкцій.

5. Дозволити загальному відділу міської ради після реєстрації та розгляду керівництвом міської ради залишати для використання в роботі безпосереднім виконавцям згідно накладених резолюцій:

5.1. Позовні заяви, касаційні та апеляційні скарги, постанови, рішення, ухвали суддів, відзиви на позови та клопотання, судові повістки тощо.

5.2. Листи-відповіді на запити відділу кадрів міської ради, які повинні зберігатися в особових справах працівників.

5.3. Іншу вхідну кореспонденцію на вимогу керівників структурних підрозділів міської ради.

6. Встановити, що відповіді на ініціативні листи міської ради, з проханням надання інформації з різних питань, за потреби, можуть залишатися у структурних підрозділах міської ради для подальшого використання в роботі.

7. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови  від 30.11.2016 № 379-р.

8. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.






Міський голова                                                                                                             І. Слюзар



Додатки:



2011-2024 © Всі права застережено.