НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Неділя, 24 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
04.11.2017
Про Програму «Благоустрій
м. Коломиї на 2018-2020роки»
Розглянувши проект програми «Благоустрій м. Коломиї на 2018-2020 роки», керуючись ст.27 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», з метою вдосконалення відносин, що виникають у сфері благоустрою міста, спрямування на створення сприятливого для життєдіяльності людини середовища, забезпечення комфортності проживання населення, виконком міської ради
вирішив:
1. Схвалити проект програми «Благоустрій м. Коломиї на 2018-2020 роки» (додається).
2. Відділу управління комунальним майном (В. Наливайко) подати дану програму для розгляду та затвердження на черговій сесії міської ради.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Б. Федорука.
Міський голова І. Слюзар
Розділ 1. Визначення проблеми на розв’язання якої спрямована Програма.
Програма «Благоустрій міста Коломиї на 2018-2020 роки» спрямована на реалізацію Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Питання благоустрою є одним з основних питань, з яким щоденно стикаються всі без виключення верстви населення міста та гості нашого краю. Тому воно дуже гостро стоїть на порядку денному міської виконавчої влади. Виключно через економічні чинники складними залишаються питання комплексного підходу до питань благоустрою. Фактичне фінансування за бюджетними призначеннями на утримання та ремонт об’єктів значно менше від кошторисної потреби. Об’єкти благоустрою не утримуються у належному експлуатаційному стані. Відсутня повноцінна інвентаризація матеріальних та нематеріальних активів. Виникає нагальна потреба перегляду підходів до обліку міського комунального майна, принципів утримання та облаштування об’єктів благоустрою.
Розділ 2. Характеристика населеного пункту.
Місто Коломия розташоване в західній частині України, у передгір`ї Карпат, на південному сході Івано-Франківської області, на лівому березі ріки Прут. Є містом обласного підпорядкування. Займає територію 44,1 кв. км. Чисельність населення в місті становить 61 390 жителів.
Рельєф міста Коломия – рівнинно - терасний, загальний похил поверхні міста – на схід. Абсолютна висота міста Коломия – 288,2 м над рівнем моря, абсолютні відмітки урізу води р.Прут (с. Корнич) – 262,3 м.
Середні температури січня місяця –5о, липня +18, +19оС. Мінімальні і максимальні температури для Коломиї відповідно –39о і +38оС.
Переважають вітри – північно-західні і східні.
На території міста наявне 22841 домогосподарство.
В місті зареєстровано: 6 лікарень, 3 поліклініки, 28 закладів освіти, 700 магазинів, 127 торгових кіосків, 120 підприємств громадського харчування, 35 аптек, 140 закладів побутового обслуговування, 6 ринків.
Розділ 3. Характеристика та аналіз стану об’єктів благоустрою.
3.1. Вулично–дорожня мережа та засоби регулювання дорожнього руху.
В місті є 396 вулиць, 5 площ, 1 проспект. Загальна протяжність міського дорожнього фонду становить 123,3 км, з них обладнаних дощовою каналізацією 45 км, протяжність тротуарів 49,2 км. Крім того, в місті експлуатується 64,4 тис. м2 внутрішньоквартальних доріг та тротуарів в мікрорайонах висотної забудови міста.
Згідно технічних паспортів існує 39 автомобільних мостів протяжністю 393 м/п і 6 пішохідних мостів протяжністю 47 м/п. З них 43 мости мають залізобетонні несучі конструкції, 2 мости – металеві несучі конструкції.
Згідно інвентаризації проведеної в 2010 році в місті існує встановлених 1144 дорожніх знаків, 13 світлофорних об’єктів, 500 м/п пішохідного та дорожнього огородження.
На даний час вулично–дорожня мережа потребує негайного ремонту. Більшість вулиць з асфальтовим покриттям збудовані ще в 70-х -80-х роках і на них жодного разу не проводився капітальний ремонт. Інтенсивність дорожнього руху та навантаження великовантажного автотранспорту призводить до руйнування покриття проїжджої частини вулиць та конструкцій мостових споруд. На даний час реконструкції або капітального ремонту потребують: Шкрумеляка, Шарлая, Франка, Стефаника, Атаманюка, Старицького, Міцкевича, Винниченка, Гетьманська, Антоненка-Давидовича, Шипайла, Соборна, частково Староміська, Хмельницького і багато інших. Крім того, потребують ремонту вулиці з гравійним покриттям, яких є в місті 21% від всієї площі існуючого в місті дорожнього покриття. У вкрай незадовільному стані знаходяться внутрішньоквартальні проїзди в мікрорайонах багатоповерхової забудови, які потребують негайного ремонту. Потребують також ремонту автодорожні мости по вул. Мазепи, Косачівській, Трильовського, Моцарта, братів Білоусів,
У вкрай незадовільному стані знаходяться тротуари в місті. Не задоволеними до цього часу є неодноразові прохання мешканців Коломиї щодо влаштування одностороннього тротуару по вул. Петлюри від залізничного переїзду до межі міста.
Однією з найважливіших проблем міста є відкриті дощезбірники, кришки з яких викрадені невідомими особами. Така ситуація може призвести до травматизму пішоходів і велосипедистів та пошкодження автотранспорту. З метою виключення можливості крадіжки кришок дощезбірників необхідно замінити їх на вироби з композитних матеріалів, які не представляють цінності для збирачів металобрухту.
Засоби регулювання дорожнього руху в місті (дорожні знаки, розмітка, світлофори тощо) також потребують щоденного обслуговування, ремонту, заміни та реконструкції. Необхідно провести модернізацію існуючих світлофорних об’єктів шляхом заміни на більш економні та інформативніші із світлодіодними джерелами світла (13 шт.), встановити пішохідні світлофори на перехрестях вулиць Чайковського – Шкрумеляка, Петлюри- Хмельницького, провести заміну та встановити додатково нові знаки для регулювання дорожнього руху і показники маршрутного орієнтування, щорічно наносити вертикальну та горизонтальну дорожню розмітки, встановлювати пішохідне та дорожнє огородження в місцях концентрації руху автотранспорту, на перехрестях та біля навчальних закладів і інші роботи, які забезпечать безпеку дорожнього руху та належне інформування його учасників.
Одним з таких заходів, які покращать ситуацію з безпекою дорожнього руху є потреба у влаштуванні кільцевих розв’язок на основних і небезпечних перехрестях міста. На даний час розробляється проектна документація на п’ять кільцевих розв’язок – на перехресті вулиць Петлюри – Чехова, Богуна – Мазепи, Січових Стрільців – Бандери, Хмельницького – Моцарта, біля пл. Скорботи.
Однією з важливих ланок обладнання вулично-дорожньої мережі є роботи пов’язані з створенням сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями. Це роботи по облаштуванню світлофорів пристроями мовного супроводження пішохідної зони, пониженню бортового каменю на пішохідних переходах, встановленню пішохідних напрямних огороджень біля пішохідних переходів, облаштуванню місць для паркування автомобілів з водіями-інвалідами.
Протягом всього року вулично-дорожня мережа потребує поточного утримання, а саме: прибирання, поливання в літній період, ліквідації слизькості та снігових утворень в зимовий період.
З метою розвантаження проїжджої частини вулиць від припаркованого автотранспорту необхідно передбачити місця для паркування автотранспорту та стоянки, обладнавши їх спеціальними засобами та паркоматами.
Одним з першочергових заходів, які необхідно провести для подальшого якісного обслуговування вулично-дорожньої мережі – паспортизація вулично-дорожньої мережі, так як в паспорті відображені вся інформація про ту чи іншу вулицю.
Як вулично-дорожня мережа, так і газони, парки сквери та інші території, які знаходяться в комунальній власності, потребують постійного та щоденного прибирання, вивезення сміття, впорядкування.
3.2.Санітарни очистка.
Найбільш пріоритетний напрямок розвитку міської інфраструктури -це туризм. З огляду на це, забезпечення належного санітарного стану території міста, а особливо рекреаційних та відпочинкових зон є одним із важливих питань розвитку сфери поводження з відходами.
За рахунок місцевого бюджету комунальними службами проводиться санітарна очистка вулиць, площ, скверів міста. На даний час прибирається 33% від необхідної території, яка знаходиться в комунальній власності. З вказаних об’єктів відходи транспортуються комунальними підприємствами, якими проводиться прибирання.
Інші побутові відходи в тому числі і від мешканців міста, відповідно до проведеного конкурсу збирають та транспортують до місця видалення побутових відходів - ТзОВ «АВЕ Коломия».
У відповідності до національної стратегії поводження з ТПВ в Україні першочерговими завданнями, які повинні бути здійснені, є стовідсоткове охоплення населення послугами зі збирання ТПВ, підвищення їх якості та запровадження роздільного збирання. Забезпечення стовідсоткового охоплення послугами зі збирання ТПВ стосується в першу чергу районів приватної забудови, які безпосередньо впливають на кількість несанкціонованих сміттєзвалищ та бюджетних витрат на їх ліквідацію, стан довкілля та здоров’я людей на цих територіях.
У місті існує проблема стихійних сміттєзвалищ. Це пов’язано з тим, що не все населення охоплене збором та вивозом побутових відходів через недостатню кількість контейнерів і спецавтотранспорту.
Для забезпечення належного санітарного стану міста необхідно визначити стратегію в даному напрямку орієнтовану на роздільний збір ТПВ, придбання обладнання для роздільного збору побутових відходів (контейнери) та запровадження роздільного збирання ТПВ, розширення парку спецтехніки для транспортування твердих побутових відходів; облаштування нових контейнерних майданчиків; ліквідацію стихійних сміттєзвалищ; створення пунктів прийому небезпечних відходів (електроніка, автомобільні шини) у складі ТПВ; охоплення збором твердих побутових відходів всіх мешканців міста і на кінець здійснення будівництва сміттєпереробного комплексу.
Для того щоб орієнтуватись, яким шляхом рухається місто в питаннях санітарного очищення та перспективних планів в напрямку його розвитку та покращення розроблена та затверджена схема санітарного очищення міста.
3.3. Вуличне освітлення.
Протяжність мереж зовнішнього освітлення складає 205,7 км., в тому числі повітряних ліній 181,5 км., кабельних 24,2 км. На опорах повітряних і кабельних ліній знаходиться 4400 світлоточок. На даний час для функціонування вуличного освітлення задіяно 38 трансформаторних підстанцій, на яких встановлені багатотарифні лічильники з диференційованим обліком електроенергії. Освітлюється 105 вулиць.
Необхідно постійно проводити ремонт і обслуговування ліній та елементів вуличного освітлення і збільшувати кількість освітлюваних вулиць з доведення їх кількості до 100 %. Забезпечити впровадження енергозберігаючих технологій в цю галузь.
3.4. Водні об’єкти міста та інженерний захист території.
На території міста існують п’ять річок (Прут, Радилівка, Чорний потік, Косачівка, Млинівка, Коломийка) протяжністю 33,3 км та три озера площею 29,5 га (по вул. А. Чехова по вул. Р. Шипайла, біля парку ім.. Т. Шевченка), які знаходяться у власності міської громади і утворюють водний баланс в місті. Вони потребують постійного утримання, прибирання, розчистки русел від сміття та дерев, регулювання та кріплення берегів. Однією з найбільших проблем міста є зруйноване повінню 2008 року берегоукріплення дамби на р. Прут в районі парку ім. Т. Шевченка. Незакінчені розпочаті в 2008 році роботи по поліпшенню технічного стану та благоустрою озера по вул. Чехова. Також незакінчені роботи по регулюванню р. Коломийка. Крім того, необхідно постійно проводити робот із розчистки існуючих русел річок та озер, здійснювати зрізку чагарників та дерев. Проводити санітарну очистку русел. Також є необхідність у ремонті існуючих дамб та берегоукріплень. Дані проблеми потребують негайного вирішення, тому що ігнорування їх найближчим часом може призвести до негативних наслідків при надзвичайних ситуаціях.
Необхідно забезпечити належне водовідведення з територій, які потенційно підтоплюються дощовими, талими та ґрунтовими водами. Це мікрорайони Лисенка, Богуна, Бандери, Шарлая, Довбуша, Староміська, Миколайчука, Сосюри, Тичини, Сковороди, Кропивницького.
Крім того, для забезпечення належного та безпечного відпочинку громадян на водних об’єктах міста необхідно створити та обладнати пляжі та зони відпочинку на озері по вул. Чехова, озері в парку ім. Т. Шевченка та лівому березі р. Прут в районі моста на с. Н. Вербіж.
3.5. Об’єкти природно-заповідного фонду.
Існують 4 природно заповідних об’єкти місцевого значення: «Пам’ятка садово –паркового мистецтва «Парк ім. К. Трильовського», по вул. Франка - «Дуб Івана Франка», в парку ім. Т. Шевченка - «Горіх сірий», по вул. Театральній - «Магнолія», які потребують виготовлення проектів землеустрою, впорядкування і догляду.
«Парк ім. К. Трильовського» необхідно огородити, провести санітарну рубку аварійних та сухих дерев, реконструювати існуючі споруди, доріжки, впорядкувати зелені зони.
«Дуб Івана Франка» та «Магнолію» необхідно обгородити.
«Горіх сірий» треба почистити від сухих гілок та забезпечити його цілісність, так як одна з гілок відчахнулась від стовбура та загрожує падінням.
3.6. Озеленення.
Загальна площа зелених насаджень становить 899,1 га, з них зелених насаджень загального користування 259,1 га. В місті є 3 парки (ім. Т. Шевченка, по вул. Чехова – Петлюри, ім. К. Трильовського), 31 сквер (по вул. І. Мазепи біля ЗОШ № 1, на площі відродження біля кафе «Роксолана», по вул. О. Пушкіна біля цегельного заводу, по вул. Франка біля Коломийського районного району електромереж, біля озера по вул. А. Чехова, по вул. Січових Стрільців біля приміщення «Укрсоцбанку», по вул. Й. Кобринського біля приміщення ЦТП № 8, по вул. родини Крушельницьких, між вулицями І. Майданського - Карпатською, між вулицями Карпатською і Ю. Шкрібляка, біля кінотеатру «Джерело», на бул. Л. Українки біля стоматологічної поліклініки, біля відділу управління комунальним майном, біля пам’ятника пречистій Діві Марії, по вул. Чорновола біля будинку № 53, по вул. Січових Стрільців біля залізничного моста, по вул. А. Міцкевича біля РАЦСУ, по вул. С. Бандери біля пам’ятника С. Бандері, біля будинку № 46, по вул. Шевченка біля будинку № 21, на пл. Вічевий Майдан, по вул. М. Коцюбинського біля пам’ятного знаку І. Франку, сквер 750-річчя м. Коломиї по пр.. Грушевського, по вул. Січових Стрільців біля будинку № 12, біля базару «Гранд», біля музею «Писанка», по вул. О. Довбуша біля геріатричного будинку, біля пам’ятника воїнам – афганцям, на розі бул. Л. Українки і вул. Мазепи, по пр. Грушевського біля готелю «Прикарпаття», по вул. Гетьманській біля ринку «Торговиця»). Площа існуючих парків становить – 32,27 га, скверів загального користування становить 11,989 га.
Через відсутність належного фінансування на потреби озеленення зелені зони загального користування міста знаходяться в занедбаному стані.
Зелені насадження загального користування потребують термінової інвентаризації та паспортизації.
Відповідно до складених актів комісії з озеленення в місті потребують зрізки 228 аварійних та сухих дерев.
Необхідно проводити посадку саджанців декоративних дерев на центральних вулицях міста та щорічне формування крони існуючих дерев.
Потребують реконструкції газони, які розміщені вздовж вулиць на тротуарах з метою пониження рівня ґрунту в них для мінімізації винесення його на проїжджу частину.
В весняно-літній періоди потребують викошування газони, необхідна стрижка живоплоту та інші роботи.
З метою розвитку міста, як туристично привабливого об’єкта та забезпечення естетичної привабливості є потреба у влаштуванні нових та догляді за існуючими квітниками .
3.7. Міські кладовища.
В комунальній власності перебувають три міських кладовища по вул. Довбуша площею 26,2 га (діюче), по вул. Карпатській площею 6 га та по вул. Мазепи площею 5,7 га. Необхідно щоденно проводити прибирання території, викошування газонів, ліквідацію чагарників, зрізання аварійних дерев, вивезення сміття. На території діючого кладовища по вул. Довбуша необхідно влаштувати доріжки між рядами поховань, огородити території кладовищ де не має огорожі, влаштувати вуличне освітлення, збудувати дренаж території. В 2014 році поряд з існуючим кладовищем по вул.. Довбуша виділено нову площу 8,2 га для проведення поховань. Вказана територія потребує забезпечення благоустрою, в тому числі огорожі, доріжок, освітлення, туалетів і інших елементів.
3.8. Дитячі та спортивні майданчики.
На території міста існують 88 дитячих та 16 спортивних майданчиків розміщених на території мікрорайонів житлової забудови або в місцях масового відпочинку громадян. За останні три роки їх суттєво збільшилось, що говорить про те, що міська влада дбає за покращення можливості відпочинку та оздоровлення найменшого населення міста.
Однак, необхідність в влаштуванні ще майданчиків не відпала, так як не всі райони міста забезпечені достатньою кількістю тих чи інших споруд.
3.9. Громадські вбиральні.
В місті існує 10 громадських вбиралень, 6 з яких є в комунальній власності (в сквері біля кінотеатру «Джерело», в парку ім. К. Трильовського, біля озера по вул. Чехова, по вул. Антоненка-Давидовича, 15 біля автостанції, на центральному продовольчому ринку, в парку ім.. Т. Шевченка), 1 в державній власності (на залізничному вокзалі) і 3 в приватній власності (на ринку «Торговиця», на промисловому ринку «Водолій», біля центрального продовольчого ринку). Всі вбиральні, які знаходяться в комунальній власності потребують капітального ремонту або реконструкції, так як вони не відповідають сучасним вимогам гігієни і санітарного забезпечення.
3.10. Полігон твердих побутових відходів.
Захоронення твердих побутових відходів здійснюється на полігоні твердих побутових відходів, який розміщений по вул. Шарлая. Полігон має площу 14 га , експлуатується з 1996 року. Щороку на полігоні захоронюється близько 60 тис м3 побутового сміття. На даний час полігон експлуатується і проводиться захоронення ТзОВ «Колокомунсервіс». На полігоні необхідно провести освітлення всієї території, влаштувати належні під’їздні дороги, придбати спеціалізовану техніку та інші роботи відповідно до виготовленої проектно-технічної документації для здійснення встановленого технологічного процесу. Крім того, та територія на якій проводилось захоронення потребує рекультивації.
Однак, головними проблемами експлуатації полігону є безпосередня близькість звалища до житлових будинків та відсутність можливості відсортування вторинної сировини. Ще однією проблемою у цій сфері є утворення метану та летких вуглеводнів на полігоні ТПВ внаслідок анаеробних процесів, які відбуваються у захоронених шарах сміття без доступу повітря. Це призводить до забруднення атмосферного повітря та створює високу ймовірність займання сміття. Тому в перспективі необхідно відмовлятись від послуги захоронення сміття і вишукувати можливих залучення інвесторів для будівництва сміттєпереробного заводу.
3.11. Безпритульні тварини.
Одним із критеріїв приналежності до європейської цивілізації є ставлення суспільства до тварин. Саме прийняття Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження» відбиває якісне зрушення в громадській свідомості, коли проблема захисту тварин від жорстокого поводження переходить до розряду соціально значущих. Безпритульні тварини, бігаючи вулицями міста спричиняють багато незручностей для мешканців і гостей міста. Деяка частина цих собак є агресивними і можуть покусати людей. Крім того, є небезпека, що частина з них несуть важкі захворювання. Найбільш ефективним і науково підтвердженим методом зменшення чисельності безпритульних тварин є метод їхньої стерилізації хірургічним шляхом.
На даний час відловом бродячих собак опікується комунальне підприємство «Коломийська ритуальна служба», яке ловлячи собак спеціальними засобами, з умовою не причинити шкоди тварині, транспортує їх у створений на території міста притулок, здійснює їх вакцинацію, стерилізацію, ідентифікацію і повертає в міське середовище.
Притулок для бродячих собак перебуває в комунальній власності і розміщений по вул. Горбаша, 10А. На даний час в притулку проживають 148 собак. Притулок створений в 2013 році. Утримується притулок за рахунок коштів міського бюджету та частково за рахунок громадських організацій та небайдужих до даної проблеми людей.
На даний час розробляється проектно-технічна документація для будівництва притулку, який би відповідав всім існуючим нормам і правилам. В 2017 році заплановано відповідно до виготовленої документації розпочати будівництво притулку за рахунок коштів обласного фонду охорони навколишнього природного середовища.
Для функціонування даної служби та виконання вищеперечислених робіт необхідне належне фінансування, яке необхідно передбачити в бюджетах різних рівнів.
3.12. Інші об’єкти благоустрою.
На території міста існують інші об’єкти благоустрою, що потребують ремонту існуючих на них споруд, а саме: пл. Скорботи, пл. Шевченка, пл. Відродження, пл. 750-річчя Коломиї, кляштор. Елементами благоустрою також є малі архітектурні форми (лавки, урни, рекламні тумби), декоративне огородження, пам’ятники, павільйони автобусних зупинок, меморіальні дошки і інше. Вказані об’єкти також потребують вкладення коштів для іх утриманні чи ремонту.
4. Мета програми.
Визначення комплексу завдань та заходів, спрямованих на забезпечення утримання в належному стані об’єктів благоустрою, які знаходяться в комунальній власності міста.
Завданням програми є реалізація комплексу заходів щодо забезпечення благоустрою міста, належного санітарного стану, забезпечення нормативного рівня умов проживання населення в урбанізованому середовищі.
Шляхи розв’язання проблем у сфері благоустрою міста є дотримання населенням правил благоустрою і належне фінансування комплексу робіт необхідних для покращення об’єктів благоустрою, а саме:
- ремонту і утримання дорожньої мережі та засобів регулювання дорожнього руху;
- утримання вуличного освітлення;
- утримання зелених насаджень;
- утримання кладовищ;
- санітарна очистка міста;
- обслуговування і ремонт споруд на водних об’єктах;
- утримання об’єктів природно-заповідного фонду;
- утримання та ремонт дитячих і спортивних майданчиків;
- утримання громадських вбиралень;
- утримання притулку для безпритульних тварин;
- проведення інвентаризації та паспортизації зелених насаджень та вулично-дорожньої мережі;
- розроблення схеми санітарного очищення міста;
- утримання в належному санітарному і технічному стані полігону твердих побутових відходів;
- постійне інформування громадськості про проблемні питання сфери благоустрою;
- вивезення та недопущення утворень стихійних сміттєзвалищ;
- залучення широких верств населення до здійснення заходів у сфері благоустрою;
- навчально-виховні та інформаційно-рекламні заходи, спрямовані на активізацію участі населення у сфері благоустрою.
5. Фінансове забезпечення виконання завдань Програми.
Фінансування заходів програми передбачається здійснювати за рахунок видатків з державного, обласного та міського бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, спонсорів, благодійних організацій, громадськості міста.
Завдання та кошти необхідні для реалізації програми наведені в додатку.
6. Координація та контроль за виконанням Програми.
Контроль за виконанням цієї програми здійснює міська рада у межах своєї компетенції.
Координацію виконання заходів Програми здійснює виконавчий комітет Коломийської міської ради.
Громадський контроль за ходом реалізації програми здійснюють (за їх бажанням) представники громадських організацій, у статутах яких передбачено діяльність у сфері житлово-комунального господарства та громадська рада у сфері житлово-комунального господарства.
7.Очікувані результати.
Виконання Програми дасть можливість забезпечити:
збереження стану об'єктів загального користування, історико-культурного, природоохоронного та іншого призначення, а також природних ландшафтів, рекреаційних зон;
ремонт та будівництво нових автомобільних доріг та тротуарів;
поліпшення санітарного стану навколишнього природного середовища та створення кращих умов для життєдіяльності мешканців;
зменшення шкідливого впливу побутових відходів на навколишнє природнє середовище та здоров'я людини;
підвищення рівня якості послуг, що надаються населенню з питань благоустрою та санітарної очистки;
поліпшення стану освітлення території міста;
покращення інженерного захисту території міста;
створення умов для очищення міста від забруднення побутовими відходами;
впровадження сучасних технологій, використання спеціалізованого обладнання;
підвищення ефективності функціонування підприємств з питань благоустрою.
Додаток
до програми «Благоустрій міста Коломиї на 2018 - 2020 роки»
ЗАВДАННЯ ТА КОШТИ
необхідні для реалізації програми
(тис. гривень)
Найменування завдання |
Найменування показника (одиниця виміру) |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
Виконавець програми |
Джерела фінансування (місцевий бюджет, інші джерела) |
Прогнозований обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис.грн |
В т.ч. за роками |
|||||
Усього |
за роками |
2018 |
2019 |
2020 |
|||||||||
2018 |
2019 |
2020 |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
Забезпечення дотримання законодавства у сфері благоустрою |
Інвентаризація і паспортизація вулично-дорожньої мережі, (вулиць, площ, проспектів) |
402 |
202 |
200 |
- |
Виготовлення документації по інвентаризації і паспортизації вулиць |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
1000,0 |
500,0 |
500,0 |
- |
Інвентаризація зелених насаджень вздовж вулиць (км) |
21,7 |
- |
21,7 |
- |
Виготовлення документації по інвентаризації |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
100,0 |
- |
100,0 |
- |
|
Інвентаризація скверів (га) |
8,65 |
- |
8,65 |
- |
Виготовлення документації по інвентаризації |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
50,0 |
- |
50,0 |
- |
|
Інвентаризація та паспортизація мереж вуличного освітлення (км) |
207 |
- |
207 |
- |
Проведення паспортизації мереж вуличного освітлення |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
400,0 |
400,0 |
- |
- |
|
Схема маршрутного орієнтування |
1 |
- |
1 |
- |
Розроблення технічної документації – схема маршрутного орієнтування з визначенням необхідної кількості дорожніх знаків |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
500,0 |
- |
500,0 |
- |
|
Контроль за зрізанням, посадкою дерев, кущів |
- |
- |
- |
- |
Контроль за зрізанням, посадкою дерев, кущів |
ВУКМ, відділ муніципальної інспекції, екологічна інспекція |
ВУКМ |
- |
- |
- |
- |
- |
|
Вулично-дорожня мережа |
Вулиці (км) |
15 |
5 |
5 |
5 |
Реконструкція вулично–дорожньої мережі |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджети |
150000,0 |
50000,0 |
50000,0 |
50000,0 |
Вулиці (тис.м2) |
55,0 |
15,0 |
20,0 |
20,0 |
Капітальний ремонт вулиць |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджети |
49500,0 |
13500,0 |
18000,0 |
18000,0 |
|
Вулиці (тис.м2) |
30,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
Поточний ремонт вулиць |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджети |
15000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
|
Інженерні споруди |
5 |
2 |
1 |
2 |
Ремонт автодорожніх і пішохідних мостів |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджети |
1050,0 |
550,0 |
100,0 |
400,0 |
|
(шт.) |
45 |
45 |
- |
- |
Проведення технічного огляду та надання висновків про стан мостів |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
100,0 |
100,0 |
- |
- |
|
Тротуари (тис. м2) |
13,0 |
5,0 |
5,0 |
3,0 |
Ремонт тротуарів |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджети |
3900,0 |
1500,0 |
1500,0 |
900,0 |
|
Тротуари (тис. м2) |
2250 |
- |
2250 |
- |
Влаштування тротуарів |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджети |
1500,0 |
- |
1500,0 |
- |
|
Тротуари (шт..) |
81 |
40 |
41 |
- |
Пониження бортового каменю в місцях переходу з тротуарів на проїжджу частину |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
120,0 |
60,0 |
60,0 |
- |
|
Вулиці (тис.м2) |
891,4 |
Утримання в зимовий і літній періоди |
ВУКМ |
КП «Полігон екологія» |
Міський бюджет |
6000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
||||
Узбіччя вулиць (км) |
50,0 |
10,0 |
20,0 |
20,0 |
Впорядкування узбіч вулиць (пониження рівня та вивезення грунту) |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
600,0 |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
|
Вулиці (км) – 945 решіток |
45 |
Ремонт і утримання мережі дощової каналізації |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
630,0 |
180,0 |
200,0 |
250,0 |
||||
Дощезбірники (шт.) |
120 |
120 |
- |
- |
Встановлення кришок на дощезбірники та люків на мережі дощової каналізації |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
200,0 |
200,0 |
- |
- |
|
Водовідвідні канави( м/п) |
15,7 |
3,1 |
6,3 |
6,3 |
впорядкування відкритих водовідвідних канав та узбіччя на вулицях міста |
ВУКМ, мешканці приватного сектору |
ВУКМ |
Міський бюджет, власні кошти мешканців |
250,0 |
50,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Внутрішньоквартальні проїзди (тис.кв. м.) |
1700,0 |
5000,0 |
5000,0 |
7000,0 |
Ремонт внутрішньо- квартальних проїздів в житлових мікрорайонах |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
15300,0 |
4500,0 |
4500,0 |
6300,0 |
|
Місця паркування і стоянки |
3 |
1 |
1 |
1 |
Будівництво місць для паркування та стоянок для автотранспорту |
Відділ капітального будівництва |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет |
3000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
|
Камери відеоспостереження |
50 |
25 |
25 |
Встановлення камер відеоспостереження за дорожнім рухом |
МВ УМВС |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет |
300,0 |
150,0 |
150,0 |
- |
||
Засоби регулювання дорожнього руху |
Світлофори (шт..) |
13 |
Утримання та обслуговування |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
1200,0 |
400,0 |
400,0 |
400,0 |
|||
Ремонт світлофорів із заміною головок з світлодіодними джерелами світла |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
600,0 |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
||||||
2 |
2 |
- |
- |
Встановлення пішохідних світлофорів на перехресті вул. Петлюри – Хмельницького, Чайковського - Шкрумеляка |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
100,0 |
100,0 |
- |
- |
||
3 |
1 |
1 |
1 |
Встановлення на світлофорах засобів мовного супроводу пішохідної фази (Грушевського- автостанція, Мазепи-Л. Українки, Мазепи - Богуна) |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
140,0 |
40,0 |
50,0 |
50,0 |
||
Огородження (м/п) |
600 |
200 |
200 |
200 |
Встановлення та ремонт металевого огородження |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
900,0 |
300,0 |
300,0 |
300,0 |
|
Дорожні знаки (шт..) |
300 |
100 |
100 |
100 |
Встановлення та ремонт |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
600,0 |
300,0 |
150,0 |
150,0 |
|
Дорожня розмітка (м2) |
14000 |
4000 |
5000 |
5000 |
Нанесення дорожньої розмітки вертикальної, повздовжньої та пішохідних переходів |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
1680,0 |
480,0 |
600,0 |
600,0 |
|
Обмежувачі руху автотранспорту |
Встановлення засобів обмеження руху автотранспорту (стовпчики, рампи, шлагбауми, «лежачі поліцейські») |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|||||
Санітарна очистка |
Прибирання (тис. м2) |
630,0 |
180,0 |
200,0 |
250,0 |
Підмітання, збирання сміття в літній і зимовий періоди |
ВУКМ |
КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
6800,0 |
2000,0 |
2300,0 |
2500,0 |
Очистка русел та берегів міських річок (м/п) |
11000 |
3500 |
3500 |
4000 |
Очистка від сміття, гілок , бруду, трави |
ВУКМ |
КП «Полігон Екологія», КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
560,0 |
180,0 |
180,0 |
200,0 |
|
Вивезення побутових відходів (тис. м3) |
15,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
Навантаження та вивезення побутових відходів |
ВУКМ |
КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
3200,0 |
1000,0 |
1000,0 |
1200,0 |
|
Захоронення побутових відходів (тис. м3) |
15,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
Захоронення побутових відходів |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
710,0 |
230,0 |
230,0 |
250,0 |
|
Ліквідація стихійних сміттєзвалищ (тис. м3) |
1,5 |
0,5 |
0,5 |
0,5 |
Збирання вивезення та захоронення стихійних сміттєзвалищ |
ВУКМ |
КП «Полігон Екологія», КП «Житлоіфноцентр» |
Міський бюджет |
130,0 |
40,0 |
40,0 |
50,0 |
|
Будівництво комплексу по переробці побутових відходів (шт..) |
1 |
Будівництво комплексу по переробці побутових відходів |
Міська рада |
ВУКМ |
інвестиції |
1100000,0 |
- |
550000,0 |
550000,0 |
||||
Об’єкт переробки біорозкладальних відходів |
1 |
Утримання площадки переробки біорозкладальних відходів |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
||||
Контейнерні майданчики (шт..) |
39 |
13 |
13 |
13 |
Ремонт та влаштування контейнерних майданчиків |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
390,0 |
130,0 |
130,0 |
130,0 |
|
Сортування побутових відходів (шт..) |
2 |
- |
2 |
- |
Створення сортувальних пунктів чи станцій для побутових відходів |
ВУКМ |
Міський бюджет, обласний фонд ОНПС |
100,0 |
- |
100,0 |
- |
||
Вуличне освітлення |
Будівництво, реконструкція, ремонт і утримання мережі вуличного освітлення (км) |
40,0 |
14 |
13 |
13 |
Реконструкція вуличного освітлення з застосуванням енергозберігаючих технологій, заміною опор |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний державний бюджети,» |
5500,0 |
1500,0 |
2000,0 |
2000,0 |
19,3 |
4,2 |
7,1 |
8,0 |
Капітальний ремонт вуличного освітлення з застосуванням енергозберігаючих технологій, заміною опор |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний державний бюджети |
3600,0 |
600,0 |
1000,0 |
2000,0 |
||
107,0 |
107,0 |
107,0 |
107,0 |
Утримання мережі вуличного освітлення з заміною ламп |
ВУКМ |
КП «Житлоінфоцентр» |
Міський, обласний державний бюджети |
10500,0 |
3000,0 |
3500,0 |
4000,0 |
||
1 |
1 |
- |
- |
Встановлення пульта дистанційного управляння вуличним освітленням |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет |
650,0 |
650,0 |
- |
- |
||
11,0 |
1,5 |
3,5 |
6,0 |
Влаштування освітлення на вулицях |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет |
15000,0 |
2250,0 |
5250,0 |
7500,0 |
||
Засоби обліку електричної енергії (електролічильник) |
51 |
Заміна, повірка ремонт електролічильників та їх обслуговування |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
50,0 |
10,0 |
20,0 |
20,0 |
||||
Електроенергія (млн..кВт) |
3800 |
1200 |
1200 |
1400 |
Оплата за електроенергію використану для вуличного освітлення та світлофорів |
ВУКМ |
Коломийський МРЕМ ПАТ «Прикарпаттяобленерго» |
Міський бюджет |
6100,0 |
1800,0 |
2000,0 |
2300,0 |
|
Озеленення (259,1 га) |
Парки (32,27 га), сквери (11,989га) |
Реконструкція, капітальний ремонт та утримання парків, скверів |
ВУКМ, ВКБ |
КП «Житлоінфоцентр» |
Міський, обласний, державний бюджет |
12000,0 |
2000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
||||
Нові парки (шт.) |
2 |
1 |
- |
1 |
Створення парків, скверів (з виготовленням проектно-технічної документації) |
ВУКМ, ВКБ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет |
5351,1 |
2500,0 |
- |
2851,1 |
|
Дерева кущі (шт.) |
3800 |
800 |
1000 |
2000 |
Садіння дерев, кущів |
ВУКМ |
КП «Житлоінфоцентр» |
Міський, обласний, державний бюджет |
350,0 |
50,0 |
100,0 |
200,0 |
|
Дерева (шт..) |
450 |
150 |
150 |
150 |
Зрізання аварійних і фаутних дерев |
ВУКМ |
КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
700,0 |
200,0 |
250,0 |
250,0 |
|
Газони (тис.м2) |
27,461 |
27,461 |
27,461 |
27,461 |
Впорядкування та догляд за газонами |
ВУКМ |
КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
3700,0 |
1000,0 |
1200,0 |
1500,0 |
|
Квітники (тис. м2) |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
5,0 |
Посадка та догляд за квітниками |
ВУКМ |
КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
1500,0 |
500,0 |
500,0 |
500,0 |
|
Живопліт (тис. м/п) |
3,5 |
3,5 |
3,5 |
3,5 |
Догляд за живоплотом |
ВУКМ |
КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
450,0 |
150,0 |
150,0 |
150,0 |
|
Боротьба з бур’янами (га) |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
10,0 |
Знищення буряну в т. ч. шкідливого, механічним та хімічним способом |
ВУКМ |
КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
Декоративні дерева |
1300 |
1300 |
1300 |
1300 |
Формувальне обрізання |
ВУКМ |
КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
680,0 |
200,0 |
200,0 |
280,0 |
|
Інші роботи по озелененню |
Викорчовування пнів, згрібання гілок, поливання газонів і інші |
ВУКМ |
КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|||||
Водні об’єкти та інженерний захист територій |
Озера( шт.) |
1 |
Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Чехова |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
3000,0 |
- |
1000,0 |
2000,0 |
|||
1 |
Впорядкування озера в парку ім.. Т. Шевченка |
ВУКМ ,ВКБ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
10000,0 |
- |
5000,0 |
5000,0 |
|||||
1 |
Впорядкування озера по вул. Шипайла |
ВУКМ, ВКБ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
3000,0 |
- |
3000,0 |
- |
|||||
(шт..) |
3 |
Догляд за озерами |
ВУКМ |
КП «Полігон Екологія», КП «Житлоінфоцентр» |
Міський бюджет |
1500,0 |
500,0 |
500,0 |
500,0 |
||||
Пляжі (шт..) |
3 |
Обладнати пляжів на озері по вул. Чехова, в парку ім.. Т. Шевченка, на р. Прут |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний державний бюджет, обласне УНС |
1050,0 |
350,0 |
350,0 |
350,0 |
||||
Ріки (км) |
0,56 |
Реконструкція берегоукріплення – влаштування дамби на р. Прут від моста на с. Н. Вербіж до парку ім.. Т. Шевченка |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
17751,054 |
17751,054 |
- |
- |
||||
3,95 |
- |
- |
3,95 |
Регулювання і берегоукріплення р. Коломийка |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
3600,0 |
- |
1800,0 |
1800,0 |
||
0,6 |
- |
0,6 |
- |
Регулювання русла р. Чорний потік |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
2000,0 |
1000,0 |
1000,0 |
- |
||
1,5 |
- |
- |
- |
Кріплення берега з/б плитами і регулювання р. Чорний потік від буд.. № 130 по вул. Довбуша до вул. Міцкевича |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
20000,0 |
- |
- |
20000,0 |
||
2,0 |
- |
- |
2,0 |
Регулювання р. Чорний потік від вул. Міцкевича до р. Прут |
ВУКМ |
ВУКМ |
обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
8000,0 |
- |
- |
8000,0 |
||
0,85 |
0,25 |
0,3 |
0,3 |
Берегоукріплення правого берега р. Прут: в районі водозабірних споруд в с. Княждвір; в р – ні інфільтраційних басейнів №1,2, 3,4; в місці переходу ЛЕП 6,0 кВТ електропостачання водозабірних споруд |
ВУКМ, КП «Коломия водоканал» |
ВУКМ |
обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
5500,0 |
1500,0 |
2000,0 |
2000,0 |
||
1,0 |
- |
- |
1,0 |
Реконструкція берегоукріплювальне споруд лівого берега р. Прут в районі паперової фабрики |
ВУКМ |
ВУКМ |
обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
20000,0 |
- |
- |
20000,0 |
||
0,92 |
- |
- |
- |
Регулювання і кріплення берега з/б плитами від вул. Чайковського до вул. Гірняка |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
12000,0 |
- |
- |
12000,0 |
||
Захист від підтоплення житлових мікрорайонів міста (га) |
162,0 |
26,0 |
52,7 |
83,3 |
Влаштування системи поверхневого водовідведення |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, |
61760,0 |
10000,0 |
20000,0 |
31760,0 |
|
Об’єкти природно-заповідного фонду |
Утримання об’єктів природно-заповідного фонду (шт.) |
3 |
3 |
- |
- |
Виготовлення проектно-технічної документації на землю на по т.. Франка – («Дуб Івана Франка»), в парку ім. Т. Шевченка – («Горіх сірий»), по вул. Театральній – («Магнолія») |
ВУКМ, ВКБ |
ВУКМ |
Міський, обласний, бюджет, фонд охорони НПС |
40,0 |
40,0 |
- |
- |
1 |
- |
1 |
- |
Огородження об’єктів природно-заповідного фонду – парк ім.. К. Трильовського |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, бюджет, фонд охорони НПС |
1000,0 |
500,0 |
500,0 |
- |
||
4 |
Утримання об’єктів природно-заповідного фонду |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
6000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
2000,0 |
|||||
Кладовища |
Кладовище по вул. Довбуша (га) |
26,2 |
Утримання кладовища |
ВУКМ |
КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський, державний бюджет |
1600,0 |
500,0 |
500,0 |
600,0 |
|||
Влаштування огорожі кладовища |
ВУКМ «КП Коломийська ритуальна служба» |
ВУКМ, «КП Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
500,0 |
500,0 |
- |
- |
||||||
Влаштування доріжок |
ВУКМ «КП Коломийська ритуальна служба» |
ВУКМ, «КП Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
500,0 |
200,0 |
200,0 |
100,0 |
||||||
Влаштування освітлення |
ВУКМ «КП Коломийська ритуальна служба» |
ВУКМ, «КП Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
100,0 |
50,0 |
50,0 |
- |
||||||
8,2 |
Будівництво нової площі кладовища |
відділ архітектури, містобудування та капітального будівництва |
ВУКМ, «КП Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
8763,5 |
3000,0 |
2000,0 |
3763,5 |
|||||
Кладовище по вул. Карпатській (га) |
6,0 |
Утримання кладовища |
ВУКМ |
КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
||||
Ремонт та влаштування огорожі |
ВУКМ, «КП Коломийська ритуальна служба» |
ВУКМ, КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
1200,0 |
500,0 |
500,0 |
200,0 |
||||||
Ремонт освітлення |
ВУКМ |
ВУКМ, КП «Житлоіфноцентр» |
Міський бюджет |
20,0 |
10,0 |
10,0 |
- |
||||||
Кладовище по вул. Мазепи (га) |
5,7 |
Утримання кладовищ |
ВУКМ |
КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
160,0 |
100,0 |
30,0 |
30,0 |
||||
Вирубування аварійних дерев |
ВУКМ |
КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
50,0 |
20,0 |
20,0 |
10,0 |
||||||
Ремонт огорожі |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет, польська громада |
100,0 |
100,0 |
- |
- |
||||||
Дитячі та спортивні майданчики |
Дитячі майданчики (щт.) |
63 |
21 |
21 |
21 |
Ремонт майданчиків |
ВУКМ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
ВУКМ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
150,0 |
50,0 |
50,0 |
50,0 |
14 |
4 |
6 |
4 |
Встановлення дитячих майданчиків |
ВУКМ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
ВУКМ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський, державний, обласний бюджет |
1400,0 |
400,0 |
600,0 |
400,0 |
||
Спортивні майданчики (щт.) |
12 |
4 |
4 |
4 |
Ремонт спортивних майданчиків |
ВУКМ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
ВУКМ, КП «Житлоінфоцентр», КП «Полігон Екологія» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|
7 |
2 |
3 |
2 |
Встановлення спортивних майданчиків |
ВУКМ |
Міський, державний, обласний бюджет |
8000,0 |
2000,0 |
3000,0 |
3000,0 |
|||
Громадські вбиральні |
Комунальні вбиральні (шт.) |
6 |
2 |
2 |
2 |
Капітальний ремонт вбиралень які є в комунальній власності |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
2000,0 |
1000,0 |
500,0 |
500,0 |
Полігон твердих побутових відходів |
(шт) |
1 |
Обладнання полігону відповідно до проектно-технічної документації |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
10000,0 |
5000,0 |
2000,0 |
3000,0 |
|||
Рекультивація недіючого сміттєзвалища по вул. Шарлая (відповідно до розробленої проектно-технічної документації) |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
1000,0 |
300,0 |
400,0 |
300,0 |
||||||
Безпритульні тварини |
Притулок для собак |
Утримання притулку для безпритульних тварин |
ВУКМ |
КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
2500,0 |
500,0 |
1000,0 |
1000,0 |
||||
Розширення та придбання обладнання для притулку |
ВУКМ, КП «Коломийська ритуальна служба» |
ВУКМ, КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
1500,0 |
700,0 |
400,0 |
400,0 |
||||||
Будівництво притулку для безпритульних тварин |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, фонд охорони НПС |
30000,0 |
10000,0 |
10000,0 |
10000,0 |
||||||
Відлов собак |
Відлов бродячих собак |
ВУКМ |
КП «Коломийська ритуальна служба» |
Міський бюджет |
300,0 |
100,0 |
100,0 |
100,0 |
|||||
Інші об’єкти благоустрою |
Пл. Скорботи |
1 |
Реконструкція пл.. Скорботи |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський, обласний, державний бюджет, |
10000,0 |
5000,0 |
5000,0 |
- |
|||
Пл.. Відродження |
1 |
Ремонт конструкцій на пл. .Відродження |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
1000,0 |
- |
1000,0 |
- |
||||
Пл.. Шевченка |
1 |
Ремонт пл.. Шевченка |
Управління архітектури, містобудування та капітального будівництва |
ВУКМ |
Міський бюджет |
1500,0 |
500,0 |
1000,0 |
- |
||||
Пл.. 750-річчя Коломиї |
1 |
Ремонт споруд пл... 750-річчя Коломиї |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
1500,0 |
1500,0 |
- |
- |
||||
Павільйони автобусних зупинок (шт) |
13 |
- |
7 |
6 |
Ремонт павільйонів з встановленням лавок |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
600,0 |
200,0 |
200,0 |
200,0 |
|
23 |
10 |
5 |
8 |
Встановлення павільйонів автобусних зупинок |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
1890,0 |
800,0 |
450,0 |
640,0 |
||
Лавки |
Встановлення і ремонт лавок для сидіння |
300 |
50 |
130 |
120 |
Встановлення та ремонт лавок на площах, в парках , скверах |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
1500,0 |
250,0 |
650,0 |
600,0 |
Урни для сміття |
Встановлення урн для сміття (т..) |
120 |
40 |
40 |
40 |
Встановлення урни для сміття вздовж вулиць, в парках скверах |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет, фонд охорони НПС |
330,0 |
100,0 |
110,0 |
120,0 |
Рекламні тумби |
7 |
- |
7 |
- |
Ремонт тумб |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
20,0 |
- |
20,0 |
- |
|
10 |
5 |
3 |
2 |
Встановлення тумб |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
130,0 |
50,0 |
30,0 |
50,0 |
||
Декоративне огородження (м) |
500 |
100 |
200 |
200 |
Встановлення декоративного огородження в центральній частинці міста |
ВУКМ |
ВУКМ |
Міський бюджет |
500,0 |
100,0 |
200,0 |
200,0 |
|
Фонтан на пл.. Шевченка |
1 |
1 |
1 |
1 |
Обслуговування фонтана, придбання обладнання для його обслуговування |
ВУКМ |
ВУКМ, КП «Коломия водоканал» |
Міський бюджет |
900,0 |
300,0 |
300,0 |
300,0 |
|
Спеціалізована техніка та обладнання |
Придбання спецтехніки та обладнання для утримання об’єктів благоустрою (од..) |
Придбання сміттєвоза, з ручним завантаженням, тротуарної підмітальної машини, намулососа, гідромашини, екскаватора, бульдозера, ямобура, автогрейдера, котка, піскорозкидувача, поливальної машини, автовишки та іншої техніки та обладнання |
ВУКМ, КП «Полігон Екологія», КП «Коломийська ритуальна служба» КП «Житлоіфноцентр», КП Коломия «Паркосервіс», КП «Центральний ринок» |
КП «Коломийська ритуальна служба» КП «Житлоіфноцентр», КП Коломия «Паркосервіс», КП «Центральний ринок» |
Міський бюджет, фонд охорони НПС |
20000,0 |
10000,0 |
5000,0 |
5000,0 |