НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2019 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2019 р. № 33 з цього питання
Рішення виконавчого комітету №59 від 26.05.2020р. Чинний
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
14.09.2019
Про підсумки роботи із зверненнями
громадян у І півріччі 2019 року
Керуючись підпунктом 1 пункту “б” частини першої статті 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», проаналізувавши роботу із зверненнями громадян до Коломийської міської ради та розглянувши довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2019 року, з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня розгляду питань, що порушуються громадянами, виконком міської ради
в и р і ш и в :
1. Довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Коломийської міської ради за І півріччя 2019 року, взяти до відома (додається) та скерувати керівникам структурних підрозділів міської ради для вжиття відповідних заходів.
2. Першому заступнику та заступникам міського голови, керуючому справами виконавчого комітету відповідно до функціонального розподілу обов’язків підвищити вимогливість до керівників підпорядкованих структурних підрозділів Коломийської міської ради за якісний, своєчасний та повний розгляд питань, визначених у зверненнях заявників, виконання завдань, визначених у резолюціях керівників вищих органів влади та міської ради.
3. Керівникам структурних підрозділів міської ради:
3.1. Взяти на постійний особистий контроль стан розгляду звернень пільгової категорії населення, а також вирішення питань, з якими громадяни звертаються до Коломийської міської ради, як одного з пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування.
3.2. Дотримуватися графіків проведення особистих прийомів громадян, забезпечити належне ведення обліку відвідувачів та документів по зверненнях на прийомах.
3.3. Постійно вживати дієвих заходів щодо упорядкування роботи зі зверненнями громадян та забезпечувати об’єктивний, всебічний і вчасний розгляд звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства. Посилити контроль за виконанням статтей 16, 18, 19, 20 Закону України "Про звернення громадян", а також вжити додаткових заходів для підвищення виконавчої дисципліни по роботі зі зверненнями громадян.
3.4. Забезпечити надання обґрунтованих відповідей на звернення громадян, а також неухильне дотримання статті 15 Закону України "Про звернення громадян" щодо порядку надання відповідей за результатами розгляду звернень, а також роз’яснення порядку оскарження прийнятого рішення при відмові.
3.5. Проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян та за наслідками вжити відповідних заходів щодо усунення причин, що призвели до повторних звернень громадян та звернень до органів вищого рівня.
3.6. Розглянути на нарадах у керівників структурних підрозділів не рідше як двічі на рік стан роботи із зверненнями громадян та подання до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) у відділ звернень міської ради.
4. Відділу звернень міської ради (І.Дикан):
4.1. Забезпечити розміщення довідки про стан розгляду звернень громадян у І півріччі 2019 року на офіційному веб-сайті міської ради.
4.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення.
4.3. Посилити контроль за недопущенням надання неповних або необґрунтованих відповідей за зверненнями громадян із порушенням строків, установлених законодавством.
4.4. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.
4.5. Продовжити перевірки щодо забезпечення виконання нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради.
5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - відділ звернень міської ради (І.Дикан).
6. Рішення виконавчого комітету Коломийської міської ради від 07.09.2018 року № 167 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2018 року» вважати виконаним та зняти з контролю.
7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.
Міський голова Ігор Слюзар
Довідка
про підсумки роботи із зверненнями
громадян в Коломийській міській раді
за І півріччя 2019 року
Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень, зокрема:
- відділом звернень міської ради забезпечено належний та своєчасний розгляд звернень громадян та інформаційних запитів на доступ до публічної інформації;
- забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії та телефону довіри міської ради;
- відповідно до плану роботи передбачено здійснення перевірок у структурних підрозділах міської ради;
- керівництвом міської ради проводиться особистий прийом громадян та виїзний прийом громадян з особистих питань згідно затверджених графіків.
Звіти про розгляд звернень громадян оприлюднюються щоквартально на офіційному веб-сайті Коломийської міської ради в розділі «Звернення» за посиланням http://kolrada.gov.ua/feedback/overviews/.
Так, на засіданні виконавчого комітету Коломийської міської ради 27.02.2019 року розглядалось питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2018 році та виконання рішення виконкому від 27.02.2018 №34 з цього питання», прийнято рішення виконавчого комітету міської ради від 27.02.2018 року №33. Керівниками структурних підрозділів міської ради проведена відповідна робота по виконанню пунктів прийнятого рішення, та відділом звернень міської ради здійснений контроль за станом їхнього виконання.
При міській раді діє постійно діюча комісія з розгляду звернень громадян, яка затверджена новим складом комісії відповідно до розпорядження міського голови від 01.07.2019 року № 215-р згідно Положення про постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при міській раді.
Протягом І півріччя 2019 року з метою належної підготовки відповідей на звернення громадян тричі було заслухано питання на постійній комісії з питань розгляду звернень громадян, де було розглянуто звернення від громадян, які потребували детального розгляду.
За І півріччя 2019 року до Коломийської міської ради надійшло та було розглянуто 1014 звернень від громадян, в тому числі 618 письмових звернень та 28 електронних звернень, а також 113 звернень на особистих прийомах керівників міської ради та на «гарячу» лінію міської ради – 9 звернень.
Протягом І півріччя 2019 року надійшло 28 електронних звернення, у 2018 році – 14. Основні питання, які були розглянуті під час розгляду та відпрацювання електронних звернень, стосувалися: комунального господарства, транспорту та соціального захисту.
У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року кількість звернень збільшилась на 104. Всього у зверненнях було порушено 1014 питань.
За звітній період до Коломийської міської ради надійшло 66 колективних звернення, що на 20 звернень менше ніж за аналогічний період 2018 року.
У І півріччі 2019 року кількість повторних звернень зменшилась та становила 15, що на 11 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року.
Найбільша кількість питань у зверненнях, які надійшли від громадян протягом І півріччя 2019 року, стосувалася:
- соціального захисту – 216 (21%), у 2018 році - 236 (25.9%);
- комунальних питань – 251 (24,7%), у 2018 році – 164 (18%);
- транспорту та зв’язку – 50 (4,9%), у 2018 році – 20 (2,1%);
- житлової політики – 89 (8,7%), у 2018 році – 86 (9,4%);
- охорони здоров’я – 17 (1,6%), у 2018 році – 16 (1,7%);
- будівництва та архітектури – 60 (5,9 %), у 2018 році – 51 (5,6%);
- земельних питань –152 (15 %), у 2018 році - 179 (19,6%);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 14 (1,4%), у 2018 році – 20 (2,2%);
- сім’ї, дітей, молоді – 27 (2,6%), у 2018 році – 17 (1,8%);
- екології та природних ресурсів – 23 (2,3%) у 2018 році - 9(0,9%);
- освіти – 18 (1,7%), у 2018 році – 13 (1,4%) та ін.
За перше півріччя 2019 року до міської ради надійшло 66 (6,5%) колективних звернень, у минулому році – 86 (9,4%). У більшості колективних звернень громадяни порушують питання житлово-комунального господарства, а саме ремонту дорожнього покриття, відновлення вуличного освітлення, благоустрою, комфортних та безпечних умов проживання, а також з питань транспорту – забезпечення рейсовими автобусами мешканців міста.
За звітний період вирішено позитивно 120 звернень, надано роз’яснення на 730 звернень, відмовлено 12 звернень, скеровано за належністю для розгляду в інші установи – 48 звернень, в стадії розгляду – 103 звернення.
На особистому контролі у міського голови є розгляд звернень від соціально незахищених категорій населення. З початку року малозабезпеченим жителям міста за кошти міського бюджету виділено одноразову грошову допомогу на оздоровлення 465 громадянам в розмірі 1 347 848 грн. А також надано одноразову грошову допомогу на оздоровлення 19 учасникам антитерористичної операції в сумі 57,0 тис. грн. та до роковин трагедії сім’ям загиблих учасників АТО виділено 1 особі в розмірі - 15 тис.грн.
Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Кількість і питома вага звернень громадян, які потребують соціального захисту:
Категорія заявників |
Січень-червень 2019 року |
Порівняння (+,-) |
Січень-червень 2018 року |
|
1 |
Дитина війни |
11 |
+6 |
5 |
2 |
Інвалід війни |
5 |
-10 |
15 |
3 |
Учасник війни |
7 |
+5 |
2 |
4 |
Учасник бойових дій |
53 |
+25 |
28 |
5 |
Ветеран праці |
7 |
+4 |
3 |
6 |
Ветеран військової служби |
1 |
+1 |
0 |
7 |
Інвалід І групи |
37 |
+12 |
25 |
8 |
Інвалід ІІ групи |
60 |
-15 |
75 |
9 |
Інвалід ІІІ групи |
37 |
+14 |
23 |
10 |
Особи, які постраждали від Чорнобильської катастрофи |
2 |
0 |
2 |
11 |
Учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС |
6 |
-2 |
8 |
12 |
Дитина-інвалід |
1 |
+1 |
0 |
13 |
Багатодітні сім’ї |
14 |
+2 |
12 |
14 |
Одинокі матері |
9 |
-8 |
17 |
|
Разом: |
243 |
+28 |
215 |
Основні питання, з якими звертаються громадяни цих категорій: виділення житла та поліпшення умов проживання, ремонт будинків, покрівель, надання матеріальної допомоги, відведення земельних ділянок тощо.
Від органів влади вищого рівня до міської ради за І півріччя 2019 року надійшло 246 звернень, а це 24 % від загальної кількості усіх звернень.
З них надійшло:
- від Адміністрації Президента України – 20 звернень,
- Верховної Ради України – 2 звернення,
- Кабінету Міністрів України – 7 звернень,
- Міністерство соціальної політики – 1 звернення,
- Івано-Франківської обласної державної адміністрації – 11 звернень,
- з «гарячої» лінії Івано-Франківської облдержадміністрації – 2 звернення та інші.
Також, від мешканців міста до державної установи «Урядовий контактний центр» надійшло 200 звернень. Найбільш важливими проблемами, які турбують мешканців міста, як і раніше залишаються питання: соціального захисту (127 звернень), комунального господарства (26 звернень), а також охорони здоров’я (17 звернень), транспорту і зв’язку (13 звернень) та освіти (4 звернення) та ін.
За січень-червень 2019 року на «гарячу» лінію міської ради прийнято 9 телефонних дзвінків.
За телефоном довіри до міської ради у січні-червні 2019 року дзвінків не надходило.
Відповідно до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630 у І півріччі 2019 року проводився аналіз організації цієї роботи в структурних підрозділах міської ради. За результатами цього аналізу в кінці ІІІ кварталу 2019 року буде підготовлена довідка.
За І півріччя 2019 року організовано 4 особистих прийомів з міським головою, на яких побувало 129 громадян, опрацьовано 61 звернення. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради.
Під час прийомів найчастіше мешканці міста зверталися з питань ремонту та утримання житлового фонду, щодо вирішення земельних питань, забезпечення житлом, надання одноразової матеріальної допомоги та з питань надання пільг в перевезенні у міському транспорті та інші. Більшості тим, хто звернувся, надані обґрунтовані відповіді та роз'яснення з порушених питань.
У першому півріччі 2019 року відповідно до затвердженого графіку прийому громадян на виїзних прийомах керівництва міської ради побувало 38 громадян.
Протягом І півріччя 2019 року в прямому ефірі місцевого телеканалу ТРК «НТК» міський голова двічі брав участь та відповідав на запитання коломиян з актуальних проблемних питань міста.
У першому півріччі 2019 року до Коломийської міської ради надійшло 167 інформаційних запити, у 2018 році - 305.
Кількість запитів на інформацію, що надійшли:
- поштою/на руки – 113,
- електронною поштою – 54,
- від представників засобів масової інформації – 16,
- від громадян міста – 99,
- від юридичних осіб – 9,
- від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 33,
- надіслано із Івано-Франківської облдержадміністрації – 4,
- направлено як розпоряднику інформації – 6.
В І півріччі 2019 року найбільш запитуваними документами по інформаційних запитах були, як і раніше, копії рішень міської ради та документи до них.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» звіти щодо задоволення запитів на інформацію щоквартально публікуються на веб-сайті Коломийської міської ради за посиланням http://kolrada.gov.ua/feedback/overviews/, а також щопівроку на порталі відкритих даних за посиланням https://kolomyya.danimist.org.ua/dataset.
Коломийською міською радою вживаються всі можливі заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадянина на письмові звернення та особистий прийом, неухильного виконання норм Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян», упорядкування роботи із зверненнями громадян.
Начальник відділу звернень Ірина Дикан
ДАНІ
про звернення громадян, що безпосередньо надійшли до
органів місцевого самоврядування за І півріччя 2019 року в порівнянні з І півріччям 2018 року
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)* |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
вирішено позитивно п. 9.1 |
відмовлено у задоволенні п. 9.2 |
Дано роз”яснення п. 9.3 |
Інше п.9.4 - 9-6 |
||||||||||||
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Коломийська міська рада |
707 |
768 |
652 |
646 |
55 |
122 |
110 |
115 |
14 |
12 |
340 |
540 |
243 |
101 |
№ з/п |
Кількість звернень з них: |
|||||||||||||||
повторних (п.2.2) |
колективних (п.5.2) |
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи (п.7.7, 7.8., 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6.) |
від дітей війни (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11, 7.12,7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
|||||||||
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
|
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
1. |
8 |
7 |
80 |
65 |
108 |
61 |
68 |
62 |
3 |
6 |
4 |
4 |
25 |
14 |
10 |
7 |
№з/п |
Кількість питань, поруше-них у звернен-нях громадян |
У тому числі: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транс-порту і зв’язку |
фінансо-вої,подат-кової, митної політики |
соціаль-ного захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
комуна- льного госпо-дарства |
житлової політики |
екології природних ресурсів |
забезпе-чення дотри-мання законності та охорони право-порядку |
|||||||||||||
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
|
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
53 |
54 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
|
1 |
707 |
768 |
177 |
144 |
8 |
38 |
1 |
8 |
175 |
104 |
3 |
1 |
3 |
9 |
136 |
227 |
85 |
79 |
9 |
23 |
20 |
14 |
№ з/п |
У тому числі питання: |
|
|||||||||||||||||
сім”ї, дітей, молоді, гендерної рівності фізичної культури спорту |
Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин |
Діяльність централь-них органів виконавчої влади |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
Діяльності органів місцевого самовряду-вання |
Державного будівництва, адміністра-тивно-територіаль-ного устрою |
Інші |
Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян |
|||||||||||
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
2018 |
2019 |
||
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
||
1. |
17 |
27 |
13 |
14 |
4 |
2 |
0 |
0 |
8 |
2 |
6 |
12 |
0 |
0 |
42 |
64 |
2 |
3 |
Начальник відділу звернень Ірина Дикан