НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Четвер, 25 квітня 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І піврічч..."  № 175 від 29.08.2017р. 
Документ №175 від 29.08.2017р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

02.09.2017



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 29.08.2017р.  № 175
 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2017 року



Керуючись підпунктом 1 пункту “б” частини першої статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України „Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", проаналізувавши роботу із  зверненнями громадян до Коломийської міської ради та розглянувши довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2017 року, з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня розгляду питань, що порушуються громадянами, виконком міської ради


в и р і ш и в :

1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Коломийської міської ради за І півріччя 2017 року, взяти до відома (додається) та скерувати керівникам структурних підрозділів міської ради для вжиття відповідних заходів.

2. Керівникам структурних підрозділів міської ради:

2.1. Взяти на постійний особистий контроль вирішення питань, з якими громадяни звертаються до Коломийської міської ради, як одного з пріоритетних завдань органів місцевого самоврядування.

2.2. Забезпечити неухильне дотримання статті 15 Закону України "Про звернення громадян" щодо порядку надання відповідей за результатами розгляду звернень, а також роз’яснення порядку оскарження прийнятого рішення при відмові.

2.3. Посилити контроль за виконання статтей 16, 18, 19, 20 Закону України "Про звернення громадян", а також вжити додаткових заходів для підвищення виконавчої дисципліни по роботі зі зверненнями громадян.

       2.4. Забезпечити надання обґрунтованих відповідей на звернення громадян.

2.5. Проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян та за наслідками вжити відповідних заходів щодо усунення причин, що призвели до повторних звернень громадян та звернень до органів вищого рівня.

2.6. Взяти на особистий контроль стан розгляду звернень пільгової категорії населення.

2.7. Розглянути на засіданнях колегій, нарадах не рідше як двічі на рік стану роботи із зверненнями громадян та подання до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) у відділ звернень міської ради.

3. Відділу звернень міської ради (І.Дикан):

3.1. Забезпечити розміщення довідки про стан розгляду звернень громадян у І півріччі 2017 року на офіційному веб-сайті міської ради.

3.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення.

3.3. Посилити контроль за недопущенням надання неповних або необґрунтованих відповідей за зверненнями громадян із порушенням строків, установлених законодавством.

3.4. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.

3.5. Продовжити перевірки щодо забезпечення виконання нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян в структурних підрозділах міської ради.

3.6. Розглянути можливість зміни організації роботи відділу звернень, з метою удосконалення порядку звернень мешканцями до міської ради та ефективної взаємодії із структурних підрозділами міської ради.

4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення  покласти на головного відповідального виконавця -  відділ  звернень міської ради (І.Дикан).

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.






Міський голова                                                                                                            І.Слюзар




Довідка

про стан розгляду звернень громадян у І півріччі 2017 року


На виконання Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Закону України «Про звернення громадян», виконавчим комітетом Коломийської міської ради проведено відповідну роботу щодо здійснення організаційних і практичних заходів для своєчасного і якісного розгляду звернень громадян, вирішення порушених у них питань, забезпечення контролю за їх виконанням і вирішенням.

Упродовж І півріччя 2017 року до виконкому міської ради надійшло 1112 звернень, з них - 1043 письмових та 69 усних звернень, що на 164 більше, ніж за І півріччя 2016 року (948 звернень). Загальна кількість громадян, що звернулися до міської ради становить 3701 з урахуванням колективних звернень.

Найчастіше мешканці міста звертаються з приводу питань:

- комунального господарства – 313;

- соціального захисту – 298;

- землекористування і землевпорядкування – 142;

- надання житла – 38;

- транспорту та зв’язку – 44

- освіта – 20 та ін.

За результатами їх розгляду:        

  • позитивно вирішених – 28 % (310 звернень);
  • надано роз’яснення – 53 % (593 звернення);
  • скеровано за належністю – 5% (53 звернення);
  • відмовлено – 1% (14 звернень);
  • решта перебували на контролі – 13 % (142 звернення).

Особлива увага приділялась керівництвом виконкому розгляду звернень громадян пільгових категорій.

Здійснено комплекс заходів щодо надання підтримки та соціального захисту учасників АТО, членів їх сімей, внутрішньо переміщених громадян. Місто прийняло на проживання 57 родин (115 осіб), які прибули з АР Крим та районів проведення антитерористичної операції. З них – 53 працездатних осіб, 29 дітей, 29 пенсіонерів та 4 інвалідів

Здійснюється часткова компенсація за оплату житлово-комунальних послуг особам, які переміщені з тимчасово окупованої території України та районів проведення АТО на загальну суму 232,53 тис.грн.

Також щомісячно департаментом соціальної політики міської ради проводиться виплата грошової допомоги батькам (вдовам) загиблих учасників АТО (12 чоловік в сумі 30 тис.грн.), дітям загиблих (померлих) учасників АТО (4 дитини в сумі 30,45 тис.грн.) та допомоги батькам (вдовам) загиблих (померлих) учасників АТО до роковин трагедії ( в сумі 8,5 тис.грн.).

Проведений аналіз звернень, які надійшли до міськвиконкому, підтвердив актуальність питань соціального захисту населення, надання матеріальних допомог, призначення субсидій.

Питома вага звернень, у яких порушувалися питання соціального захисту складає 26 % і становить 298 звернень.

Актуальними залишаються питання житлово-комунального господарства, а це – 27 % від усіх звернень і становить 313 звернень.

Упродовж І півріччя 2017 року кількість звернень, у яких порушено земельні питання становить 142 звернення (13%).

Серед усіх звернень громадян, що надійшли у міську раду, 155 – колек-тивні, що на 45 більше, ніж за І півріччя 2016 року. Повторних звернень у звітному періоді надійшло 12, що на 17 менше у порівнянні з минулим періодом 2017 року – 29 звернень.

Протягом І півріччя 2017 року безпосередньо до міської ради всього надійшло 878 звернень (на 33 менше в порівнянні з минулим періодом 2016р.) та звернулося 3461 громадянин з урахуванням колективних звернень (148 звернень). Однією з причин зростання колективних звернень у І півріччі 2017 року є зняття з балансу комунальної власності міста багатоквартирних будинків, а також капітальний ремонт будинків та проведення каналізаційних мереж.

У І півріччі 2017 року році кількість звернень громадян, які надійшли від органів влади вищого рівня становить 235 (у 2016 року – 233).

Кількість звернень, адресованих обласною державною адміністрацією, які були скеровані для розгляду та вирішення по суті виконавчому комітету Коломийської міської ради за І півріччя 2017року, склала 40 звернень (у 2016 році – 37 звернень), з них із Адміністрації Президента України – 6 (у 2016 році – 19), з Секретаріату Кабінету Міністрів України – 9 звернень (у 2016 році – 5), з Верховної Ради України – 4 (у 2016 році – 2), від Міністерства оборони України – 1 звернення, з Івано-Франківської обласної державної адміністрації – 17 звернень (у 2016 році – 11 звернень) та по "гарячій" телефонній лінії ОДА – 3 звернення (у 2016 році – 0).

За І півріччя 2017 року до Коломийської міської ради з ДУ "Урядовий контактний центр" надійшло 173 звернення (у 2016 році - 196).

Безпосередньо з Секретаріату Кабінету Міністрів України, Апарату Верховної Ради України, Адміністрації Президента звернень не надходило, з обласної ради – 1 звернення.

Всього протягом І півріччя 2017 року міським головою на особистому прийомі прийнято 95 громадян, та зареєстровано 60 звернень. За результатами розгляду на 23 звернення надано роз’яснення, 31 звернення скеровано для належного розгляду у відділи та структурні підрозділи міської ради. На особистому прийомі до секретаря міської ради, заступників міського голови, керуючого справами виконкому зареєстровано 9 звернень, на 8 з них дано роз’яснення та 1 задоволено.

Під час прийомів найчастіше мешканці міста зверталися з питань ремонту та утримання житлового фонду, щодо вирішення земельних питань, забезпечення житлом, надання одноразової матеріальної допомоги та з питань надання пільг в перевезенні у міському транспорті. Більшості тим, хто звернувся надані обґрунтовані відповіді та роз'яснення з порушених питань.

Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради.

Згідно з регламентом виконавчого комітету Коломийської міської ради двічі на рік розглядаються питання роботи зі зверненнями громадян.

У лютому 2017 року на засіданні виконкому заслухано питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2016 році» та прийняте відповідне рішення від 28.02.2017 року №27. Відповідно до даного рішення міським головою зобов’язано заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, керівників структурних підрозділів міської ради проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян та за наслідками вжити відповідних заходів щодо усунення причин, що призвели до повторних звернень громадян та звернень до органів вищого рівня. Вжити додаткових заходів для підвищення виконавчої дисципліни по роботі зі зверненнями громадян та посилити контроль за виконанням статті 20 Закону України «Про звернення громадян». За результатом слухання прийнято відповідне рішення виконавчого комітету від 28 лютого 2017 року №27.

З метою безумовного виконання Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 №109/2008 щодо забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення, відповідних заходів щодо оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників, щомісячно аналізуються і узагальнюються звернення громадян, що надходять до міської ради.

Відділом звернень міської ради протягом І півріччя 2017 року вивчено дійсний стан справ щодо виконання вимог чинних нормативно-правових актів з питань розгляду звернень громадян у відділі інвестиційної політики, зовнішньоекономічної діяльності та енергозбереження міської ради, відділ економіки та муніципального розвитку міської ради, центр надання адміністративних послуг міської ради з наданням практичної та методичної допомоги.

Відповідно до затвердженого графіку щоп’ятниці у міській раді функціонує «гаряча» телефонна лінія керівництва міської ради. Так, за І півріччя 2017 року організовано 26 «гарячих» телефонних лінії, на яку надійшло 2 звернення громадян.

Для оперативного зв'язку з мешканцями у міській раді продовжує працювати телефон прямої "гарячої лінії" 1555, на який за І півріччя 2017 року надійшло 117 звернень.

Суттєвим елементом забезпечення якісного реагування на звернення громадян є відкритість органів виконавчої влади перед територіальною громадою міста. Цьому слугує ВЕБ-сторінка Коломийської міської ради в соціальній мережі Фейсбук, де регулярно публікуються актуальні новини життєдіяльності міста та  інформація про діяльність структурних підрозділів та комунальних підприємств міської ради. У середньому дописи на офіційній сторінці Коломийської міської ради охоплюються біля 11 тисяч користувачів на тиждень.

Для діалогу з коломиянами міський голова І.Слюзар у 2017 році створив офіційну сторінку, де кожен мешканець міста має змогу звернутися особисто з невідкладних питань та з пропозиціями чи зауваженнями.

Також на офіційному веб-сайті Коломийської міської ради забезпечено функціонування веб-платформи «Відкрите місто», де коломияни мають змогу повідомити владу міста про проблеми свого мікрорайону, а також мають можливість звертатися з важливих питань, що стосуються життєдіяльності міста. З початку 2017 року на даний сайт надійшло 38 звернень, з них – 29 знаходиться в роботі, 9 – задоволено.

З метою проведення роз’яснювальної роботи серед населення міста щодо повноважень органів місцевого самоврядування в частині розгляду звернень громадян, на запровадженій окремій сторінці офіційного веб-сайту  Коломийської міської ради в розділі «Звернення громадян» розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень громадян, графіки прийому керівництва міської ради, керівництва Івано-франківської обласної державної адміністрації та обласної ради, інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян, а також є форма, заповнивши яку громадяни можуть відправити електронне звернення чи запит, а також інформаційні матеріали з питань розгляду звернень громадян.

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» на офіційному веб-сайті Коломийської міської ради запроваджено прийом електронних звернень громадян. Протягом І півріччя 2017 року надійшло    19 електронних звернень. Більшості тим, хто звернувся, надані обґрунтовані відповіді та роз'яснення з порушених питань, а це – 13 звернень, вирішено позитивно – 3, на виконанні знаходиться 3 звернення.

З 2016 року на веб-сайті Коломийської міської ради здійснюється прийом та реєстрація електронних петицій громадян. Всього надійшло 67 електронних петицій, 10 з них за перше півріччя 2017 року.

Відповідно до Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Коломийській міській раді, затвердженого рішенням міської ради від 13.04.2016 року № 324-6/2016, з початку 2017 року перебуває на зборі підписів – 2 петиції, не підтримані – 9, з відповіддю – 1, відхилені як такі, що не можуть бути розглянуті, оскільки вирішення порушених у них питань не відноситься до повноважень та компетенції Коломийської міської ради та її виконавчого комітету – 3.

Протягом першого півріччя 2017 року в прямому ефірі програм ТРК «НТК» та  ТРК «РАІ» міський голова, перший заступник міського голови та заступники міського голови неодноразово відповідали на запитання коломиян з актуальних проблемних питань міста.

16 травня 2017 року в Коломийській міській раді відбувся виїзний прийом у першого заступника голови Івано-Франківської ОДА Марії Савки. У виїзному прийомі також брав участь і міський голова Ігор Слюзар. Громадяни порушували питання надання житла, виділення земельних ділянок, а також зверталися із приводу підвищення тарифів на комунальні послуги, пільгового проїзду в приміському транспорті. На більшість звернень жителям міста було надано роз’яснення під час прийому. А решту скеровано виконавцям для додаткового вивчення та надання відповіді.

Особливу увагу керівництво виконкому зосереджує на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей.

З початку року 2017 року до міської ради надійшло 354 інформаційних запитів, що в 2,4 більше (147 – за 2016р.), ніж за І півріччя 2016 року.

З них 316 запитів від громадян міста та 30 запитів від юридичних осіб, 8 – від представників засобів масової інформації. Громадяни звертались з питань комунального господарства, земельних відносин та надання копій витягів з рішень міської ради.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва виконавчого комітету Коломийської міської ради.






Начальник відділу звернень                                                                                             І.Дикан












ДАНІ

про звернення громадян, що безпосередньо надійшли до

органів місцевого самоврядування в І півріччі 2017 році в порівнянні з 2016 роком

з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)*

Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2)

Результати розгляду звернень:

вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено у задоволенні

п. 9.2

Дано роз”яснення

п. 9.3

Інше

п.9.4 - 9-6

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.

Коломийська міська рада

911

878

800

809

111

69

213

275

22

14

509

418

167

171


№ з/п

Кількість звернень з них:

повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи

(п.7.7, 7.8., 7.9)

від ветеранів праці (п.7.6.)

від дітей війни (п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11, 7.12,7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2015

2016

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

1.

27

9

110

148

61

106

106

59

6

3

10

4

25

7

17

6


№ з/п

Кількість питань, порушених у звернен-нях громадян

У тому числі:

аграрної політики і земельних відносин

транс-порту

  і зв’язку

фінансо-вої,подат-кової, митної політики

соціаль-ного захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров’я

комуна-

льного госпо-дарства

житлової політики

екології природних ресурсів

забезпе-чення дотри-мання законності та охорони право-порядку

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

53

54

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

1.

911

878

4

156

26

35

0

0

228

237

12

16

16

18

215

283

33

38

8

6

16

10


№ з/п

У тому числі питання:


сім”ї, дітей, молоді гендерної рівності фізичної культури спорту

Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелект-туальної власності

Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин

Діяльність центральних органів виконавчої влади

Діяльності місцевих органів виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самовряду-вання

Державного будівни-цтва, адміністра-тивно-територіа-льного устрою

Інші

Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

2016

2017

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

1.

14

6

12

20

1

9

0

0

0

0

2

2

0

6

324

36

1

2



Начальник відділу звернень                                                                                І. Дикан



2011-2024 © Всі права застережено.