НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про стан виконання бюджету та завдань покладених на Кол..."  № 174 від 29.08.2017р. 
Документ №174 від 29.08.2017р. Чинний
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про дотримання страхувальниками законодавства про працю, в тому числі у бюджетній сфері
Рішення виконавчого комітету  №126 від 26.06.2018р. Чинний

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

02.09.2017



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 29.08.2017р.  № 174
 

Про стан виконання бюджету та завдань покладених на Коломийське об’єднане управ- ління Пенсійного фонду України


Коломийським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України постійно вживаються заходи щодо забезпечення наповнення бюджету, своєчасного фінансування виплати пенсій та допомог на поховання, а також недопущення росту боргів до бюджету Фонду.

Протягом січня – липня поточного року до бюджету Пенсійного фонду від платників  надійшло  155285,7 тис. грн. від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, що на 62066,8 тис. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року.

План з надходження коштів, адміністрування яких здійснюють органи Пенсійного фонду, виконано на 130,3% що більше планового показника на 398,6 тис.грн. В порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження власних коштів зменшились на 193,6 тис.грн.

Надходження власних коштів від платників міста складають 1173,5 тис.грн., або 68,5 відс. від загальної суми надходжень.

Протягом  2017 року надійшло збору на обов’язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій 7274,1 тис.грн., при плані 2201,0 тис.грн. що у 3,3 рази перевищує плановий показник.

Станом на 1 серпня 2017 року заборгованість по страхових внеcках до Фонду, складає 2153,8 тис.грн., що на 56,4 тис.грн. менше у порівнянні з початком року.

Близько 16,7 відс., або 312,0 тис.грн. заборгували підприємства, які перебувають в процедурі банкрутства,  економічно активні платники –  85,5%, або 1841,8 тис.грн.

Найбільші суми боргу залишаються за платниками: -  публічне акціонерне товариство  «Коломийський завод КРП» (796,7 тис. грн.); приватний вищий навчальний заклад «Коледж комп”ютерних наук» ( 97,3 тис. грн.); товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-комерційна фірма "Поліс" (49,2 тис.грн.); приватний вищий навчальний заклад  «Коломийський коледж права і бізнесу» (48,2 тис. грн.); комунальне підприємство “Житлотеплосервіс -2” (30,8 тис. грн.).

За трьома підприємствами (відкрите акціонерне товариство «Коломиясільмаш», товариство з обмеженою відповідальністю «Коломия м’ясо” та відкрите акціонерне товариство "Коломийський м'ясокомбінат"), які перебувають у процедурі банкрутства, числиться 304,4 тис.грн. боргу, або 14,5 відс. від всієї заборгованості.

Крім того, заборгованість зі сплати єдиного соціального внеску склала 1885,0 тис.грн., з якої понад 20,8 % або 391,2 тис.грн. - підприємств, які перебувають в процедурі банкрутства, економічно активні платники – 79,2 %, або 1493,8 тис.грн.

Залишається важливим стан із відшкодуванням витрат на виплату та доставку пільгових пенсій. Протягом січня – липня 2017 року заборгованість зросла на 87,0 тис.грн., або на 1,3 відс., і склала 6715,9 тис.грн., з якої 2259,8 тис.грн., або 33,7 відс. - заборгованість економічно-активних платників.

Найбільші суми боргу залишаються за платниками: публічне акціонерне товариство  «Коломийський завод КРП» (599,8 тис. грн.); публічне акціонерне товариство «Коломийський деревообробний завод» (239,1 тис. грн.); публічне акціонерне товариство «Коломийське будівельне управління» (190,4 тис. грн.); публічне акціонерне товариство «Прикарпаття» (55,1 тис. грн.);   мале приватне підприємство будівельно – монтажна фірма "Газовик" (28,7 тис.грн.).

Протягом 2017 року продовжувалась робота щодо опрацювання в судовому порядку заборгованості перед бюджетом Фонду. Так, з початку року подано 69 позовів про стягнення заборгованості на загальну суму 802,9 тис. грн.

Станом на 01.08.2017  на виконанні в органах державної виконавчої служби перебуває  виконавчих документів на суму 5428,2 тис. грн.

За наслідками проведеної роботи у 2017 році на рахунки управління надійшло 301,9 тис. грн.,  або 5,6 відс. від до суми, що перебуває на виконанні.

В результаті проведених ознайомлень з матеріалами виконавчих проваджень виявлено 28 порушень, що становить 15,7 відс. від перевірених виконавчих проваджень. На дії (бездіяльність) посадових осіб органів державної виконавчої служби подано 24 скарги.

Із 2 платниками погоджено графіки погашення заборгованості по відшкодуванню пільгових пенсій та страхових внесків на суму 50,1 тис.грн.

Сплачено  коштів  згідно  укладених  графіків  в  сумі 24,2 тис.грн.

Управлінням проводиться спільна робота з легалізації зайнятості та заробітної плати. За шість місяців п.р. органам державної фіскальної служби передано інформацію щодо 10 роботодавців, у яких працювало 11 найманих осіб, та у яких існують ризики порушення законодавства про працю.  Проведено перевірки у 6 роботодавців, де працює 6 найманих осіб, донараховано 0,9 тис.грн. єдиного соціального внеску.

Управлінню держпраці передано інформацію по 19 страхувальниках, у яких працює 105 найманих осіб з наявними ознаками порушення законодавства про працю. Управлінням держпраці із 4 проведених перевірок у 4 роботодавців, де працює 27 найманих осіб, виявлені порушення. Складено та передано до суду 4 протоколи щодо застосування  адміністративних штрафів, на усунення виявлених порушень внесено приписи. Накладено 4 штрафних санкції на суму 5,6 тис.грн.

На комісіях з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення розглянуто 19 суб’єктів господарювання стосовно виплати ними найманим працівникам низької заробітної плати. Керівників таких підприємств заслухано на 7 спільних з соціальними партнерами нарадах.

Крім того, управлінням направлено листи  керівникам 2 підприємств та 4 суб'єктам господарської діяльності - фізичним особам, в яких заробітна плата,  нарахована   за січень – червень 2017 року, є нижчою від законодавчо встановленого мінімуму з вимогою дотримання  трудового законодавства.

Спеціалістами управління проводять зустрічі із трудовими колективами тих підприємств, які недотримуються законодавчо встановленого мінімального рівня заробітної плати (протягом  п.р. проведено 198 зустрічі).

Станом на 01.08.2017 в міжрегіональному рекламно – інформаційному тижневику  «Реклама» та газеті «Вільний голос» надруковано в місцевій пресі 2 статті, а також розміщено на  сторінці Коломийського об’єднаного управління Пенсійного фонду України на сайті Коломийської   райдержадміністрації   та на сторінці управління в мережі «Facebook» статті "Легальна заробітна плата - запорука майбутньої гідної пенсії" та "Зарплата в конверті» - втрачена пенсія"

Також, дане питання обговорено на 9-ти засіданнях  круглих столів із Коломийським міськрайонним центром зайнятості.

Також, розповсюджено 38 листівок на тему – «Легалізація заробітної плати громадян – соціальні гарантії і достойна пенсія» серед роботодавців.

Враховуючи вище наведене, виконавчий комітет міської ради

в и р і ш и в:

  1. Доповідь начальника Коломийського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Г. Григорчук «Про стан виконання бюджету та завдань покладених на Коломийське об'єднане управління Пенсійного фонду України" та виконання рішення від 26.05.2015 №114 «Про наповнення бюджету Пенсійного фонду та погашення заборгованості до нього в т.ч. платниками комунальної форми власності та виконання рішень виконавчого комітету від 26.03.2013 №44 та від 12.09.2013 №158» взяти до уваги.

   2. Коломийському об'єднаному управлінню  Пенсійного фонду України:

2.1. Забезпечити виконання завдань з наповнення бюджету управління.

2.2. Спільно з органами Державної виконавчої служби забезпечити своєчасне та повне опрацювання боргів до Пенсійного фонду засобами примусового стягнення та домогтися своєчасного і повного виконання виконавчих документів, виданих на користь управління.

2.3. Продовжувати спільно з комісією з питань погашення заборгованості до Пенсійного фонду України, заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат заслуховування звітів керівників, які допустили найбільшу заборгованість до бюджету Фонду на засіданнях комісії.

3. Рішення виконавчого комітету Коломийської міської ради від 26.05.2015 №114 «Про наповнення бюджету Пенсійного фонду та погашення заборгованості до нього в т.ч. платниками комунальної форми власності та виконання рішень виконавчого комітету від 26.03.2013 №44 та від 12.09.2013 №158»  зняти з контролю.

4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця – Коломийське об'єднане  управління Пенсійного фонду України (Григорчук Г.П.).

5. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови  С. Коцюра.




Міський голова                                                                                                          І.Слюзар



2011-2024 © Всі права застережено.