НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про організацію роботи міського штабу з ліквідації насл..."  № 142-р від 13.04.2017р. 
Документ №142-р від 13.04.2017р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

17.04.2017



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 13.04.2017р.  № 142-р
 


Про організацію роботи міського

штабу з ліквідації наслідків

надзвичайної ситуації


Відповідно до статті 76 Кодексу цивільного захисту України, пункту 40 Положення про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 р. № 11, наказу  Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2014 р. № 1406 ’’Про затвердження Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та Видів оперативно-технічної звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації’’, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.01.2015 р. № 47/26492, розпорядження Івано-Франківської обласної державної адміністрації  від 23.03.2017 р. № 149 ’’Про  організацію  роботи регіонального штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації’’, з метою забезпечення безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій:


1. Затвердити організаційну структуру міського штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (далі – Штаб з НС), що утворюється у разі загрози або виникнення  масштабних надзвичайних ситуацій (далі – НС), які становлять небезпеку життю або здоров’ю людей, створюють передумови для порушення нормальних умов життєдіяльності значної кількості людей або можуть перерости у НС регіонального чи державного рівня (додається).

2. Керівникам Коломийського міськрайонного відділу Управління ДСНС України в Івано-Франківській області (І.Вацик), відділу з питань цивільного захисту міської ради (О.Кротюк), відділу економіки та муніципального розвитку міської ради (С.Сенюк), Коломийської рятувально-водолазної станції (Д.Буряк), КП «Коломияводоканал» (І.Калиняк), відділу інформаційної політики міської ради (Н.Сандецька) забезпечити участь представників у Штабі з НС.

3. Керівникам Коломийського міськрайонного відділу Управління ДСНС України в Івано-Франківській області (І.Вацик), відділу з питань цивільного захисту міської ради (О.Кротюк), установ, організацій, представники яких залучаються до роботи у Штабі з НС:

- забезпечити подання через відділ з питань цивільного захисту міської ради списків посадових осіб, які будуть входити до складу Штабу з НС, та проведення з визначеними посадовими особами інструктажів;

- організувати вивчення посадовими особами Положення про штаб з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та Види оперативно-технічної  і звітної документації штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації  у системі професійної підготовки, забезпечити у разі необхідності їхню участь у роботі Штабу з НС;

- організувати оповіщення та термін прибуття визначених до роботи у складі Штабу з НС посадових осіб у терміни, визначені керівником робіт з ліквідації наслідків НС.

4. Першому заступнику міського голови С.Коцюру забезпечити організацію роботи міського штабу з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та його готовність до виконання завдань за призначенням у разі виникнення НС.

5. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на головного відповідального виконавця – відділ з питань цивільного захисту міської ради (О. Кротюк).

6. Співвиконавцям розпорядження у місячний термін подати головному відповідальному виконавцю інформацію про стан виконання розпорядження.

7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови С.Коцюра.






Міський голова                                                                                                                  І. Слюзар



Додатки:



2011-2024 © Всі права застережено.