НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 22 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Деякі питання здійснення соціальних виплат ..."  № 79 від 28.03.2017р. 
Документ №79 від 28.03.2017р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Рішення виконавчого комітету  Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 02.08.2016 р. № 175
Рішення виконавчого комітету  №11 від 24.01.2017р. Втратив чинність
Рішення виконавчого комітету  Деякі питання здійснення соціальних виплат
Рішення виконавчого комітету  №51 від 27.02.2018р. Втратив чинність
Рішення виконавчого комітету  Деякі питання здійснення соціальних виплат
Рішення виконавчого комітету  №175 від 02.08.2016р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

01.04.2017



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 28.03.2017р.  № 79
 


Деякі питання здійснення

соціальних виплат

       

На виконання постанов Кабінету Міністрів України від 21.10.1995р. №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», від 24.02.2003р. №250 «Про затвердження Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям», від 29.01.2003р. №117 «Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги», від 28.02.2011р. №158 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам», від 08.06.2016р. №365 «Деякі питання здійснення соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам», керуючись ст. 40 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

                                               вирішив:

  1. Затвердити склад комісії з питань надання населенню субсидій на оплату житлово - комунальних послуг, придбання скрапленого газу,твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям як виняток, пільг,одноразових грошових допомог виходячи з конкретних обставин, що сталися в сім’ях, для призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам (далі комісія), що додається.
  2. Затвердити склад робочої групи із здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування (далі робоча група), що додається.
  3. Затвердити Положення про комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям як виняток, пільг, одноразових грошових допомог виходячи з конкретних обставин, що склались в сім'ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, що додається.
  4. Рішення виконавчого комітету від 02.08.2016р. № 175 «Деякі питання здійснення соціальних виплат», та від 24.01.2017р. № 11 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради» вважати такими, що втратили чинність.

       5.        Координацію роботи та узагальнення інформації покласти на головного відповідального виконавця – департамент соціальної політики міської ради (Л.Яремчук).        

       6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови С. Коцюра.




       


Міський голова                                                                                І. Слюзар

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету міської ради

від 28.03.2017р. № 79



                               

Склад

комісії з питань надання населенню субсидій на оплату житлово- комунальних послуг, придбання скрапленого газу,твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям як виняток, пільг,одноразових грошових допомог виходячи з конкретних обставин, що сталися в сім’ях, для призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам




Коцюр

Сергій Петрович

-

перший заступник міського голови, голова коміcії;

Гурак

Галина Ярославівна

-

начальник управління соціального захисту департаменту соціальної політики міської ради, заступник голови комісії;

Бирчак

Лілія Василівна

-

головний державний соціальний інспектор відділу соціальної роботи департаменту соціальної політики міської ради, секретар комісії;



Члени комісії:

Вівчарук

Наталія Іванівна

-

начальник відділу персоніфікованого обліку державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян департаменту соціальної політики міської ради;

Вікарь

Вячеслав Маркович

-

провідний юрисконсульт Коломийського міськрайонного центру зайнятості;

Жибак

Наталія Іванівна

-

головний спеціаліст Коломийської виконавчої дирекції Івано-Франківського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;

Литвин

Вікторія Віталіївна


спеціаліст 1 категорії відділу правової роботи департаменту соціальної політики міської ради;

Ляшеник

Уляна Тадеївна


головний спеціаліст відділу соціальної роботи департаменту соціальної політики міської ради;




Мацьків

Мирослав Дмитрович

-

директор Коломийського міськрайонного центру зайнятості;


Михайлищук

Василь Михайлович

-

директор КП «Житлоінфоцентр»;


Перегінець

Олеся Вікторівна

-

головний спеціаліст сектору з виплати пенсій відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Коломийського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Івано- Франківської області; 




Потятинник

Іванна Іванівна





-

головний спеціаліст сектору страхових виплат та медико – соціального обслуговування потерпілих відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України у Коломийському районі;

Христан

Лілія Федорівна

-

начальник відділу призначення державних допомог та компенсацій  департаменту соціальної політики міської ради.


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконавчого комітету міської ради

від 28.03.2017р. № 79

                               


Склад

робочої групи із здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам за місцем їх фактичного проживання/перебування


Коцюр

Сергій Петрович

-

перший заступник міського голови, голова робочої групи;

Гурак

Галина Ярославівна

-

начальник управління соціального захисту департаменту соціальної політики міської ради, заступник голови робочої групи;

Литвин

Вікторія Віталіївна

-

спеціаліст 1 категорії відділу правової роботи департаменту соціальної політики міської ради, секретар робочої групи.






Члени робочої групи:

Андрусяк

Уляна Василівна

-

головний державний фінансовий інспектор відділу інспектування у сфері освіти, науки, спорту та інформації Державної фінансової інспекції України; 

Гдичинський

Ігор Ярославович

-

начальник сектору кадрового забезпечення  Коломийського відділу поліції головного управління Національної поліції в Івано-Франківській області;

Перегінець

Олеся Вікторівна

-

головний спеціаліст сектору з виплати пенсій відділу з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій Коломийського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Івано-Франківської області;

Прокопів

Любов Степанівна

-

заступник начальника Коломийського районного відділу управління Державної міграційної служби України в Івано-Франківській області.

Філяк

Євгеній Романович

-

співробітник Коломийського міжрайонного відділу Управління Служби безпеки України в Івано-Франківській області;


   ЗАТВЕРДЖЕНО

    рішення виконавчого комітету

       міської ради

           від 28.03.2017р. № 79



ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім'ям як виняток, пільг, одноразових грошових допомог виходячи з конкретних обставин, що склались в сім'ях, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.


1. Загальні положення


    1. Комісія з питань надання населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, державної допомоги малозабезпеченим сім’ям як виняток, пільг, одноразових грошових допомог, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, створена з метою забезпечення реалізації державної соціальної політики в м. Коломиї у сфері соціального захисту населення.
    2. Головним завданням комісії є підтримка найбільш незахищених верств населення, які не можуть самостійно підтримувати власне існування чи тимчасово опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин (пожежі, за станом здоров’я та інших).
    3. У своїй діяльності комісія керується Конституцією України, Законами України, постановами Кабінету Міністрів України, Положенням про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, Порядком призначення і виплати допомоги малозабезпеченим сім’ям, а також надання пільг за фактичним місцем проживання пільговика відповідно до Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам, рішеннями міської ради, виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
    4. Персональний склад комісії затверджується рішенням виконавчого комітету. До складу комісії входять: заступник міського голови, представники: представники департаменту соціальної політики міської ради, КП «Житлоінфоцентр», міськрайонного центру зайнятості, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, об’єднаного управління Пенсійного фонду України.


2. Функції

       З метою виконання завдань, зазначених у розділі 1 цього Положення на комісію покладається:

- розгляд заяв громадян, які не мають права на оформлення субсидії та державної допомоги на загальних умовах, призначення одноразової матеріальної допомоги та надання пільг за фактичним місцем проживання, призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.


3. Права

Комісія має право:

3.1. Виходячи з конкретних обставин, як виняток, на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї призначати житлову субсидію уповноваженому власнику (співвласнику) житла, наймачу житла у державному та громадському житловому фонді, членові житлово-будівельного кооперативу, власнику (співвласнику) житлового приміщення, на якового відкрито рахунок, або будь-якій особі, що зареєстрована з ним у житловому приміщенні (будинку) у випадках, коли за загальним правилом субсидія не призначається, а саме:

- особі, яка не зареєстрована, але фактично проживає у житловому приміщенні (будинку) на підставі договору найму (оренди) житла, якщо їй нараховується плата за житлово-комунальні послуги, або індивідуальним забудовникам, будинки, яких не прийняті в експлуатацію;

  • у разі коли кількість фактично проживаючих зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб є меншою, ніж кількість зареєстрованих у такому приміщенні  (будинку) осіб, субсидія розраховується виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, які фактично у ньому проживають. У разі відсутності документів, що підтверджують тимчасову відсутність осіб з числа зареєстрованих, рішення приймається на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства;
  • на понаднормову площу житла непрацездатним особам, які проживають самі;
  • будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб (осіб, які фактично проживають), яким нараховуються плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії (призначенням субсидії без звернення) здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплатив послуги (одноразово) з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного ( в тому числі мобільного) зв’язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами медичних послуг, пов’язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на дату купівлі (оплати) перевищує 50 тис. гривень;
  • якщо особи, зареєстровані у житловому приміщенні (будинку), сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки, субсидія може призначатися окремо за розділеними особовими рахунками виходячи з кількості зареєстрованих осіб, які сплачують за послуги на такі рахунки;
  • дитячим будинкам сімейного типу (з моменту їх створення) та прийомним сім’ям (крім багатодітних сімей), у яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, субсидія може бути розрахована виходячи з кількості дітей, які фактично проживають у житловому приміщенні (будинку), з урахуванням дітей, які не зареєстровані в ньому;
  • у разі звернення осіб, які проживають у сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах, у розрахунок субсидії може включатися місячний дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб у відповідному періоді.

3.2 . Згідно до Порядку призначення і виплати державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям має право, як виняток, призначати державну допомогу тільки сім’ям, у складі яких є інвалід, у малозабезпеченій багатодітній сім’ї виховується троє або більше дітей віком до 18 років (якщо діти навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, а також професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації, але не довше ніж до досягнення ними 23 років) та сім’ям в яких неможливе отримання будь-яких джерел для існування пов’язане з тривалою хворобою одного та/або кількох членів сім’ї у випадках, якщо:

       - працездатні члени малозабезпеченої сім'ї не працюють, не служать, не вчаться за денною формою навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням державної соціальної допомоги;

       - під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім'ї з'ясовано, що малозабезпечена сім'я має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здача у найм або оренду житлового приміщення (будинку) або його частини; один чи кілька членів сім'ї працюють без оформлення трудових відносин у встановленому порядку; можливість отримання доходу від утримання худоби, птиці, інших тварин; дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажної машини, мікроавтобуса тощо;

       - особи, які входять до складу малозабезпеченої сім'ї, протягом 12 місяців перед зверненням за наданням соціальної допомоги здійснили купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку тощо або оплатили послуги з навчання, будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв'язку тощо в сумі, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для сім'ї;

  • у власності чи володінні малозабезпеченої сім'ї є земельна ділянка площею понад 0,6 гектара;
  • у власності чи володінні малозабезпеченої сім'ї є друга квартира (будинок) за умови, що загальна площа житла перевищує 21 кв. метр на одного члена сім'ї та додатково 10,5 кв. метра на сім'ю, чи більше одного автомобіля, транспортного засобу (механізму);

       Комісія має право призначати державну допомогу без зменшення її розміру при кожному наступному зверненні за її призначенням відповідно на 20, 20 і 10 відсотків (але не більше, ніж до 50%) у разі повторного подання інформації про відсутність доходів у працездатних осіб, які включені до складу сім'ї (крім осіб, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку або за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікувально-консультаційної комісії, але не більше ніж до досягнення ними шестирічного віку; осіб, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років та особами, які досягли 80-річного віку; осіб, які в установленому порядку визнані безробітними та за інформацією центрів зайнятості не порушують законодавство про зайнятість щодо сприяння своєму працевлаштуванню).

       Рішення про призначення соціальної допомоги в таких випадках приймається комісією на підставі обстеження матеріально-побутових умов сім'ї.

3.3. Згідно Положення про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги, комісія має право надавати пільги за фактичним місцем проживання особам, які мають право на пільги згідно із чинним законодавством.

3.4. Надання один раз на рік одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам у разі тривалої хвороби, смерті близьких родичів (одного з подружжя, батьків, дітей), стихійного лиха та інших особливих обставин.

3.5. Комісія розглядає подання департаменту соціальної політики Коломийської міської ради про призначення (відновлення) або про відмову у призначенні (відновленні) внутрішньо переміщеним особам виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), довічних державних стипендій, усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, матеріального забезпечення, надання соціальних послуг, субсидій та пільг (далі соціальні виплати) за рахунок коштів державного бюджету та фондів загальнообов’язкового державного страхування.

       За результатами розгляду подання з урахуванням акта обстеження матеріально-побутових умов сім’ї комісія може прийняти рішення про призначення (відновлення) або відмову у призначенні (відновлення) соціальної виплати з моменту припинення її виплати, в тому числі з урахуванням інформації про стан фінансування та виплати, що оприлюднюється на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики або інших органів, що здійснюють соціальні виплати.

        Комісія, крім підстав відмови у призначенні (відновленні) соціальної виплати, передбачених законодавством, може відмовити заявникові у призначені (відновленні) такої виплати в разі його відсутності за фактичним місцем проживання/перебування, зазначеним у заяві про призначення (відновлення) соціальної виплати.

       Комісії має право винести позитивне рішення про поновлення соціальної виплати  в разі підтвердження фактичного місця проживання внутрішньо переміщеної особи на території м. Коломиї.

       У разі прийняття позитивного рішення комісією соціальні виплати поновлюються через два місяці з місяця прийняття рішення про припинення таких виплат. Комісія може прийняти рішення про поновлення соціальних виплат внутрішньо переміщеній особі з місяця припинення таких виплат у разі, коли така особа перебуває у складних життєвих обставинах і з поважних причин не виконала вимоги департаменту соціальної політики Коломийської міської ради (відсутність на момент проведення перевірки фактичного місця проживання).

3.6. Для здійснення контролю за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам створюється робоча група, яка проводить перевірку фактичного місця проживання/перебування внутрішньо переміщеної особи із складанням акта обстеження матеріально - побутових умов сім’ї.

       За відсутності внутрішньо переміщеної особи за фактичним місцем проживання/перебування представник робочої групи робить відповідний запис в акті обстеження матеріально - побутових умов сім’ї, який протягом одного робочого дня передається департаменту соціальної політики міської ради та залишає внутрішньо переміщеній особі повідомлення про необхідність протягом трьох робочих днів з’явитись до зазначеного управління для проходження фізичної ідентифікації.        

       Комісія має також право:

- одержувати додаткові довідки від заявника, що підтверджують конкретні обставини, викладені у заяві;

- запрошувати заявника на засідання комісії;

- виїздити до помешкання заявника з метою ознайомлення умов проживання.


4. Організація роботи


4.1. Керівництво роботою комісії здійснює її голова, у разі його відсутності заступник голови комісії.

4.2.Голова комісії організовує роботу комісії і несе персональну відповідальність за виконання покладених на комісію функцій.

4.3. Формою роботи комісії є засідання, які проводяться в разі потреби.

4.4. Рішення з питань, що розглядаються на засіданні комісії приймаються більшістю голосів у присутності не менше двох третин членів комісії. У разі рівного розподілу голосів, голос голови комісії є ухвальним.

4.5. Рішення комісії записуються до протоколу, який підписується головуючою на засіданні особою, секретарем та членами комісії.

4.6. Підготовка документів для розгляду заяв покладається на департамент соціальної політики Коломийської міської ради.



2011-2024 © Всі права застережено.