НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
П'ятница, 22 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
29.06.2019
Про проведення конкурсу з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
З метою залучення на конкурсних засадах суб'єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом автобусів і підготовки інформації про роботу перевізників, впровадження автоматизованої системи інформаційного забезпечення пасажирських перевезень, відповідно до ст.7 Закону України «Про автомобільний транспорт», п.10 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. №1081, п.39 Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176, керуючись ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради
в и р і ш и в:
1. Затвердити Порядок проведення конкурсу з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді (додається).
2. Утворити конкурсний комітет по відбору суб’єкта господарювання з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді та затвердити його склад (додається).
3. Доручити відділу економіки, інвестиційної політики та енергозбереження міської ради (В. Образцова) провести конкурс з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови В. Григорука.
Міський голова І. Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
міської ради
від 25.06.2019 р. № 144
Порядок
проведення конкурсу з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
1. Мета та правові підстави проведення конкурсу
1.1. Порядок проведення конкурсу щодо відбору суб’єкта господарювання з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування у Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді (далі – Порядок) розроблено на виконання Закону України «Про автомобільний транспорт», постанов Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 №176 «Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» та від 03.12.2008 року № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» (із змінами).
1.2. Метою здійснення конкурсного відбору суб’єктів господарювання з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування у Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді є створення системи GPS-моніторингу транспорту, підготовка та отримання достовірної інформації про роботу автомобільних перевізників, покращення якості пасажирських перевезень.
1.3. Цей Порядок визначає процедуру підготовки та проведення конкурсу по відбору суб’єктів господарювання з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування у Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді, терміном на 5 (п’ять) років і є обов’язковим для виконання Організатором пасажирських перевезень, конкурсним комітетом та суб’єктами, які планують приймати участь у конкурсі.
2. Терміни, що вживаються в цьому Порядку
Організатор конкурсного відбору - виконавчий комітет Коломийської міської ради, який є Організатор пасажирських перевезень.
Конкурсний комітет – тимчасовий орган, утворений організатором пасажирських перевезень для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу.
Система – комплекс організаційних, апаратно-технічних та програмних рішень, які дозволяють виконати завдання ефективного управління та контролю за міськими пасажирськими перевезеннями.
Конкурсна пропозиція – умови впровадження системи організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді та підготовки інформації про роботу перевізників.
Учасник конкурсного відбору (претендент) – суб’єкт господарювання, який в установленому порядку подав заяву та документи, визначені цим Порядком, для участі в конкурсі.
Оператор системи - суб’єкт господарювання, відповідальний за експлуатацію, диспетчеризацію, забезпечення технічного обслуговування та передачу даних.
GPS – глобальна система визначення місцезнаходження - Global Positioning System (GPS) - супутникова навігаційна система, яка дозволяє визначати координати, швидкість і напрямок руху об'єктів в будь-якій точці земної кулі, в будь-який час доби, при будь-якій погоді.
GPS-моніторинг транспорту – комплекс заходів, обладнання та програмного забезпечення для визначення місця розташування транспортних засобів, встановлення маршруту їх прямування, доставка зібраної інформації користувачам різними каналами зв'язку та формування відповідних звітів за певні проміжки часу.
3. Об’єкт конкурсу
3.1. Об’єктом конкурсу є комплекс заходів для впровадження системи організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування, виконання функції оператора цієї системи та інформаційного доступу до неї.
4. Основні вимоги до Системи
4.1. Система повинна мати можливість забезпечити обслуговування всіх транспортних засобів (надалі – ТЗ) суб’єктів господарювання-перевізників (надалі – Перевізників), які надають послуги з перевезення пасажирів на підставі укладених з Організатором пасажирських перевезень договорів про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді.
4.2. Обладнання має використовувати систему глобального позиціонування GPS з подальшою передачею даних на сервер Оператора системи та з сервера Оператора системи передачу оброблених даних на програмну частину Системи “робоче місце” Організатора пасажирських перевезень.
4.3. Доступ до програмної частини Системи “робоче місце” - повинен мати як Перевізник, так і Організатор пасажирських перевезень. Така структура дає змогу Перевізнику використовувати Систему для здійснення оперативного керування та вдосконалення організаційної структури суб’єкта господарювання, а Організатору пасажирських перевезень - можливість здійснювати контроль за якістю послуг, що надаються Перевізниками і отримувати об’єктивну інформацію про їх роботу на міських маршрутах.
4.4. Система повинна відповідати всім далі визначеним технічним та/або іншим вимогам і можливостям, встановленим даним Порядком.
5. Основні цілі та завдання впровадження Системи
5.1. Впровадження системи організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування має забезпечити для Організатора пасажирських перевезень:
- надання об'єктивних даних для здійснення контролю за виконанням зобов'язань Перевізниками згідно договорів про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді;
- безперервний on-line контроль за дотриманням схем та розкладів руху ТЗ з використанням даних GPS-моніторингу;
- одержання статистичних даних для контролю, ефективного планування та звітності;
- контроль та відстеження нецільового використання ТЗ, фактів простою та недотримання швидкісного режиму ТЗ;
- створення єдиної бази даних з контрольованим доступом;
- підвищення ефективності управління, безпеки перевезення пасажирів та експлуатації ТЗ;
- покращення якості послуг, що надаються населенню міста пасажирським транспортом;
- можливості розширення системи для впровадження інших електронних засобів (табло прогнозування часу прибуття транспорту на зупинках, надання пасажирам додаткової аудіо- та відеоінформації у салоні ТЗ, підключення Web-додатків для відстеження руху громадського транспорту, підключення до автоматизованої системи оплати проїзду (електронного квитка).
6. Вимоги до програмного забезпечення Системи
6.1. Програмне забезпечення повинно виконувати такі функції і завдання:
6.1.1. Автоматизоване ведення контролю за об'єктами моніторингу в режимі реального часу, з прив’язкою до контрольних зон, за розташуванням ТЗ в поточний момент часу з можливістю відображення стану об'єкта, адреси, швидкості та напряму руху, з можливістю визначення інтервалу передачі даних на сервер;
6.1.2. Створення та введення в Систему: маршрутів, контрольних зон, планових показників кількості рейсів та графіків, їх виконання ТЗ;
6.1.3. Відображення історії пройденого шляху (треку) ТЗ за обраний проміжок часу, із зазначенням: місць зупинок, адреси, швидкості у конкретній точці;
6.1.4. Онлайн контроль за дотриманням графіку руху ТЗ з відображенням відхилень від графіків руху ТЗ з цифровим та кольоровим позначенням;
6.1.5. Автоматичне формування звітів план/факт виконання рейсів та графіків ТЗ Перевізників, з можливістю фільтрації по маршруту, перевізнику, ТЗ та автоматичне відправлення звітів за визначений час на визначені електронні адреси;
6.1.6. Забезпечення можливості підключення спеціалізованого обладнання для виконання різних завдань (забезпечення підключення системи автоматичного аудіо та відео інформаційного забезпечення пасажирів в салоні ТЗ, забезпечення можливості підключення до автоматизованої системи оплати проїзду (електронного квитка));
6.1.7. Відображення інформації прогнозування часу прибуття ТЗ на світлодіодних інформаційних табло;
6.1.8. Відображення інформації про стан руху ТЗ по маршрутам та прогноз прибуття ТЗ на обрану зупинку за допомогою веб-додатку та додатку для мобільних пристроїв на системах Android та IOS;
6.1.9. Формування звітів проходження транспортних засобів через окрему зупинку з відображенням часу прибуття на зупинку та часу від’їзду;
6.1.10. Можливість вносити допустимі значення часу відхилення, окремо на випередження та відставання від графіку руху.
6.2. Учасник конкурсного відбору повинен надати документи походження пропонованого програмного забезпечення (бути його автором або мати ліцензійний договір).
6.3. Програмне забезпечення повинно мати можливість нарощування функціональності на вимогу Організатора пасажирських перевезень.
6.4. Мовою інтерфейсу має бути державна мова.
7. Підтвердження відповідності та кваліфікації
Учасника конкурсного відбору
7.1. Учасник конкурсного відбору на підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним вимогам подає наступні документи:
7.1.1 Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно Додатку 4 до цього Порядку);
7.1.2. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (згідно Додатку 5 до цього Порядку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів з іншими виконавчими комітетами міських рад або з міськими диспетчерськими центрами відбору з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування та копію договору і копію позитивного відгуку про співпрацю відповідно до наданого Претендентом аналогічного договору, що відповідає копії поданого аналогічного договору від установи, яке зазначене в довідці про виконання аналогічного договору).
7.2. Учасник конкурсного відбору засвідчує вірність всіх копій документів підписом представника та печаткою (у разі наявності).
8. Загальні вимоги до Обладнання Системи
8.1. Обладнання повинне відповідати характеристикам, зазначеним у Таблиці 1.
Таблиця 1
Характеристики GPS/GSM Обладнання
№ |
Параметри |
Характеристики |
1 |
Стандарт передачі даних |
GSM 900/1800 |
2 |
Канали зв’язку |
GPRS, SMS |
3 |
Клас GPRS |
10 |
4 |
Тип навігаційної системи |
LBS, GPS або Glonass/GPS, LBS |
5 |
GPS и GSM антени |
Внутрішні або зовнішні |
6 |
Датчик руху |
Акселерометр |
7 |
Кількість SIM карт |
Не менше 1 |
8 |
Кількість дискретних входів з активним “0” |
Не менше 1 |
9 |
Кількість дискретних входів з активною “1” |
Не менше 2 |
10 |
Кількість дискретних виходів |
Не менше 2 |
11 |
Кількість аналогових входів |
Не менше 2 |
12 |
Тип живлення |
Постійне |
13 |
Ємність АКБ |
Не менше 130 mAh |
14 |
Середній споживаний струм (12В) |
Не більше 40 мА |
15 |
Об’єм енергонезалежної пам’яті |
Не менше 2 МБ (або 50000 записів) |
16 |
Клас захисту корпусу |
Не менше IP 54 |
17 |
Допоміжні цифрові інтейфейси |
RS-485 |
8.2. Вимоги до комплектації Обладнання.
До базового комплекту постачання Обладнання мають входити:
- З’єднувальний кабель;
- Технічний паспорт;
- Пакувальна коробка;
- Сертифікати відповідності якості пристрою;
- Гарантійний лист на обслуговування обладнання терміном не менше ніж 12 місяців з моменту введення його в експлуатацію.
8.3. Вимоги до дозвільної документації на Обладнання.
На підтвердження легітимності використання пропонованого Обладнання Учасник конкурсного відбору повинен надати такі документи:
- Витяг з Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватися на території України в смугах радіочастот загального використання;
- Листи Українського Державного центру радіочастот та відповідного сертифікаційного центру про погодження технічних умов на виготовлення модулів GPS/GSM;
- Декларація відповідності пристрою спостереження за рухомими об’єктами;
- Сертифікат дослідження конструкції пристрою спостереження за рухомими об’єктами;
- Якщо Учасник конкурсного відбору не є розробником або імпортером обладнання, він має подати документ на підтвердження права розповсюджувати, встановлювати, налаштовувати, обслуговувати, експлуатувати тощо обладнання (дилерський сертифікат або гарантійний лист виробника чи імпортера);
- Паспорт якості, технічний паспорт або інший аналогічний документ українською мовою від виробника чи їх копії.
9. Вимоги до постачання та введення в експлуатацію Обладнання та Системи
9.1. У разі перемоги, Учасник конкурсного відбору повинен:
9.1.1. Безкоштовно встановити Організатору пасажирських перевезень програмну частину Системи “робоче місце” з доступом до Системи.
9.1.2. Протягом 2-ох місяців з моменту підписання договору з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді, налаштувати та ввести Систему в експлуатацію. Оплата за встановлення Обладнання на ТЗ Перевізників та його щомісячне обслуговування проводиться за рахунок коштів Перевізників на основі договорів, укладених до моменту введення Системи в експлуатацію.
9.2. Встановлення Обладнання на ТЗ Перевізників повинно бути здійснено з дотриманням таких вимог:
- усі кабельні з’єднання повинні бути легко доступні для перевірки та ремонту;
- якщо під час інсталяції Обладнання була знята ізоляція, вона повинна бути встановлена заново;
- усі місця з’єднань, роз’єми, технологічні отвори Обладнання повинні бути захищені пломбами (стікерами), що руйнуються у разі спроби усунення.
10. Порядок організації та проведення Конкурсного відбору
10.1. Організатор конкурсного відбору не пізніше, ніж за 15 днів до початку Конкурсного відбору забезпечує публікацію оголошення про Конкурсний відбір, яке повинно містити таку інформацію:
- рішення, на підставі якого проводиться Конкурсний відбір;
- найменування організатора Конкурсного відбору;
- найменування об’єкта Конкурсного відбору;
- умови Конкурсного відбору;
- перелік документів, що подаються для участі у Конкурсному відборі;
- кінцевий строк приймання документів на Конкурсний відбір;
- адресу, за якою приймаються документи на Конкурсний відбір;
- місце, дату і час проведення Конкурсного відбору;
- телефон, електронну адресу для довідок з питань проведення Конкурсного відбору.
10.2. Конкурсний відбір є відкритим для всіх претендентів, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам. Кількість Учасників конкурсного відбору не обмежується.
10.3. До участі в Конкурсному відборі не допускаються суб’єкти господарювання:
- визнані банкрутами або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або які перебувають у стадії ліквідації;
- незареєстровані в установленому законодавством порядку суб’єкти господарювання;
- мають заборгованість з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
- відсутність досвіду виконання аналогічних договорів;
- подали до участі в конкурсі неналежним чином оформлені документи чи не в повному обсязі, а також такі, що містять недостовірну інформацію.
10.4. За результатами розгляду конкурсних пропозицій конкурсний комітет має право відхилити їх з наступних причин:
- Учасник Конкурсного відбору не відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим Порядком;
- конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Порядку;
- програмне забезпечення Учасника конкурсного відбору не відповідає вимогам Організатора конкурсного відбору.
10.5. Конкурсний відбір може бути визнаний таким, що не відбувся у разі:
- неподання конкурсних пропозицій;
- відхилення всіх конкурсних пропозицій з причин, передбачених п.10.4. цього Порядку.
10.6. Конкурсна пропозиція повинна містити наступні документи:
10.6.1. Заяву на участь у конкурсному відборі за формою визначеною у Додатку 1 до Порядку;
10.6.2. Анкету Учасника конкурсного відбору за формою визначеною в Додатку 2 до Порядку;
10.6.3. Засвідчену Претендентом копію статуту зі змінами (у разі їх наявності) або код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації або іншого установчого документа;
10.6.4. Довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Претендента та завірена печаткою (у разі використання), яка містить відомості про Претендента:
а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, електронна адреса, ідентифікаційний код юридичної особи);
б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові).
10.6.5. Копія витягу з реєстру платників ПДВ або копія витягу з реєстру платників єдиного податку;
10.6.6. Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видана органами державної фіскальної служби, чинною на момент проведення конкурсного відбору;
10.6.7. Інформацію про відсутність/наявність підстав щодо визнання Претендента у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрито ліквідаційну процедуру (довідка у довільній формі);
10.6.8. Для визначення повноважень щодо підпису конкурсних пропозицій Учасника конкурсного відбору та/або договору за результатами проведення конкурсного відбору надати: протокол (або виписку з протоколу) засновників, копію наказу про призначення, або довіреність або доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та договору;
10.6.9. Копія штатного розпису;
10.6.10. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (згідно Додатку 4 до Порядку);
10.6.11. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (згідно Додатку 5 до Порядку, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів з іншими виконавчими комітетами міських рад або з міськими диспетчерськими центрами відбору з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування та копію договору і копію позитивного відгуку про співпрацю відповідно до наданого Претендентом аналогічного договору, що відповідає копії поданого аналогічного договору від установи, яке зазначене в довідці про виконання аналогічного договору).
10.6.12. Поетапний план підприємства, щодо впровадження Системи, у тому числі поставки та монтажу технічних засобів, програмного забезпечення, забезпечення віддаленого контролю за транспортними засобами, одержання статистичних та звітних даних та інше.
10.6.13. Копії дозвільної, ліцензійної та правовстановлюючої документації Учасника конкурсного відбору відповідно до п. 8.3. даного Порядку;
10.6.14. Інформаційний лист-опис додаткових інвестиційних зобов’язань.
10.7. Конкурсна пропозиція подається особисто або надсилається поштою у закритому конверті, з описом вкладання кореспонденції, на якому зазначається повне найменування і місцезнаходження Організатора конкурсного відбору та Учасника конкурсного відбору, повна назва об’єкта конкурсу, на який подається пропозиція.
10.8. Конверти з конкурсними пропозиціями, що надійшли після закінчення строку їх надання, не розкриваються і повертаються Учасникам конкурсного відбору без реєстрації.
10.9. Учасник конкурсного відбору має право подати лише одну конкурсну пропозицію.
10.10. Конкурсні пропозиції реєструються секретарем конкурсного комітету в журналі обліку по відбору суб’єкта господарювання. Конверти з конкурсними пропозиціями відкриваються під час проведення конкурсу та у присутності всіх учасників та оголошуються пропозиції, що зазначені Учасником конкурсного відбору в Анкеті Учасника конкурсного відбору (Додаток 2) до Порядку.
10.11. Учасник конкурсного відбору має право відкликати власну конкурсну пропозицію до моменту або під час засідання конкурсного комітету.
10.12. Учасник конкурсного відбору повинен продемонструвати конкурсному комітету відповідність запропонованого програмного забезпечення відповідно до розділу 6, та відповідність Обладнання відповідно до розділу 8. Неможливість демонстрації прирівнюється до відсутності технічної можливості або відповідної функції.
10.13. Конкурсні пропозиції, які не були відхилені з підстав, передбачених пунктом 10.4 цього Порядку, оцінюються конкурсним комітетом за методикою, визначеною у Додатку 3 до Порядку.
10.14. Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсний комітет, у разі потреби, може залучати без права голосу, в ролі експертів чи консультантів працівників структурних підрозділів Організатора пасажирських перевезень, наукових закладів та інших установ.
10.15. Переможцем конкурсу визнається Учасник конкурсного відбору, який відповідає кваліфікаційним вимогам, може забезпечити надання послуг відповідної якості й конкурсна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінювання згідно методики, визначеної Додатком 3 до Порядку.
10.16. Рішення про результати проведення конкурсу приймається конкурсним комітетом на відкритому засіданні в присутності не менше, як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету.
10.17. Рішення конкурсного комітету у 5-денний строк оформляється протоколом, який підписується головою або заступником голови та секретарем конкурсного комітету.
10.18. Якщо в Конкурсному відборі взяв участь тільки один Учасник конкурсного відбору, його може бути визнано переможцем за умови, що він відповідає кваліфікаційним вимогам Порядку та його конкурсна пропозиція відповідає вимогам даного Порядку.
10.19. Переможець Конкурсного відбору оголошується на відкритому засіданні конкурсного комітету, на яке запрошуються всі його учасники або уповноважені ними особи.
10.20. Рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця вводяться в дію рішенням Організатора пасажирських перевезень.
10.21. Договір з переможцем Конкурсного відбору на виконання функцій з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді укладається протягом 5-ти днів з моменту введення в дію рішення Організатора пасажирських перевезень.
10.22. У разі відмови переможця Конкурсного відбору від підписання договору, договір укладається з Учасником конкурсного відбору, який за підсумками конкурсу зайняв друге місце. У разі відмови усіх Учасників конкурсного відбору від підписання договору, або у разі відсутності претендентів конкурсний комітет має право прийняти рішення про визнання конкурсу таким, що не відбувся та повторно оголосити про проведення нового конкурсу.
10.23. Спори, що виникають у зв'язку з проведенням конкурсу, розглядаються в установленому законодавством порядку.
Додаток 1
до Порядку проведення конкурсу з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
З А Я В А
на участь у конкурсному відборі суб’єкта господарювання з
організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
Учасник конкурсного відбору ______________________________________ в особі ______________________ відповідно до рішення виконавчого комітету _____________ міської ради № _____ від «___» _________2019 року, претендує на право здійснювати організацію та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді.
Реквізити Учасника конкурсного відбору:
Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код): ______________________________
Телефон: ____________________
факс: _______________________
Мобільний телефон_______________________________________________
Контактна особа__________________________________________________
(посада, прізвище, ім’я та по батькові )
Юридична адреса:______________________________________________ __
(область, район, місто, вулиця, будинок
Фактична адреса: _________________________________________________
(область, район, місто, вулиця, будинок)
На умовах, затверджених рішенням виконавчого комітету _______________ міської ради № _____ від «___» ___________ 2019 року, згоден взяти участь у конкурсному відборі.
Зобов’язуюсь дотримуватись порядку та умов конкурсного відбору, вимог законодавчих та нормативно-правових актів.
До заяви додаються такі документи:
1)
2)
3)
…
«____» «______________» 20__р.
________________ ______________ _________________
(посада) (підпис) (прізвище та ініціали)
М.П.
Додаток 2
до Порядку проведення конкурсу з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
А Н К Е Т А
Учасника конкурсного відбору з організації та управління рухом
міського пасажирського транспорту загального користування
в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
Учасник конкурсного відбору ______________________________
Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний код) __________________________
Юридична адреса __________________________
Фактична адреса __________________________
Телефон/факс __________________________
Мобільний телефон __________________________
Електронна пошта __________________________
Розрахунковий рахунок __________________________
Банк __________________________
МФО __________________________
Відомості про керівника (прізвище, ім'я, по батькові, посада, контактний телефон, освіта, час перебування на займаній посаді )
____________________________________________________________________
Конкурсна пропозиція Учасника конкурсного відбору
№ |
Критерій |
Одиниця виміру |
Пропозиція |
1 |
Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ трекера, згідно технічних вимог вказаних в пункті 8.1. |
грн. з ПДВ |
|
2 |
Вартість оренди та встановлення одного GРS/GSМ трекера, згідно технічних вимог вказаних в пункті 8.1. |
грн. з ПДВ |
|
3 |
Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу (залишається без змін протягом 24 місяців з дати підписання договору); |
грн. з ПДВ/місяць |
|
Інші пропозиції: |
|||
4 |
Інвестиційні зобов’язання |
Так/Ні |
|
5 |
Можливості розширення Системи для впровадження інших електронних засобів: 1) 2) … |
Так/Ні |
Інша інформація на розсуд Учасника конкурсного відбору: ____________________________________________________________________
_________________ ______________ __________________
(посада) (підпис) (прізвище та ініціали)
М.П.
Додаток 3
до Порядку проведення конкурсу з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
Методика оцінювання конкурсних пропозицій
Учасників конкурсного відбору з організації та управління рухом
міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
1. Оцінка конкурсних пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
№ |
Критерій |
Одиниця виміру |
Максимальна кількість балів |
1 |
Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ трекера, згідно технічних вимог вказаних в пункті 8.1. |
грн. з ПДВ |
20 |
2 |
Вартість оренди та встановлення одного GРS/GSМ трекера, згідно технічних вимог вказаних в пункті 8.1. |
грн. з ПДВ |
20 |
3 |
Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу (залишається без змін протягом 24 місяців з дати підписання договору) |
грн. з ПДВ/місяць |
20 |
Інші пропозиції: |
|||
4 |
Інвестиційні зобов’язання |
Так/Ні |
Так- від 1 до 20 Ні - 0 |
5 |
Можливості розширення Системи для впровадження інших електронних засобів: 1) 2) … |
Так/Ні |
Так- від 1 до 10 Ні - 0 |
- 2. Обрахунок кількості балів за критеріями:
2.1. Кількість балів за критерієм «Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.» визначається наступним чином. Конкурсній пропозиції, значення критерію «Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.» у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів - 20. Кількість балів для решти тендерних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Вmin / Вобчисл *20, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Вmin - найнижче значення за критерієм «Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.»;
Вобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється;
20 - максимально можлива кількість балів за критерієм «Вартість придбання та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.».
2.2. Кількість балів за критерієм «Вартість оренди та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.» визначається наступним чином. Конкурсній пропозиції, значення критерію «Вартість оренди та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.» у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів - 20. Кількість балів для решти тендерних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Вmin / Вобчисл *20, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Вmin - найнижче значення за критерієм «Вартість оренди та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.»;
Вобчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється;
20 - максимально можлива кількість балів за критерієм «Вартість оренди та встановлення одного GРS/GSМ модуля, грн.».
2.3. Кількість балів за критерієм «Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу, грн» визначається наступним чином. Конкурсній пропозиції, значення критерію «Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу, грн.» у якої є найвигіднішим (найменшим), присвоюється максимально можлива кількість балів - 20. Кількість балів для решти тендерних пропозицій визначається за формулою:
Бобчисл = Оmin / Ообчисл * 20, де
Бобчисл - обчислювана кількість балів;
Оmin - найнижче значення за критерієм «Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу, грн.»;
Ообчисл - значення поточного критерію конкурсної пропозиції, кількість балів для якого обчислюється;
20 - максимально можлива кількість балів за критерієм «Вартість щомісячного обслуговування Системи (абонплата) з одного транспортного засобу, грн.».
2.4. Кількість балів за критерієм Інші пропозиції визначаються підсумком балів пунктів 4,5 :
Бобчисл = І 4 + І 5, де
Бобчисл - підсумок балів за критерієм,
І (4, 5) - кількість балів за кожним підпунктом.
2.5. Підсумковий бал для кожної конкурсної пропозиції визначається шляхом додавання балів за усіма критеріями:
Б підсум = ? Бобчисл, де
Б підсум - підсумок балів конкурсної пропозиції,
Бобчисл - кількість балів за кожним критерієм.
2.6. Найкращою визнається конкурсна пропозиція, у якої за результатами оцінювання є найвищий підсумковий бал.
У випадку однакового значення підсумкових балів у двох або більше Учасників конкурсного відбору, переможець визначається шляхом голосування членів конкурсного комітету на відкритому засіданні в присутності не менше, як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету.
Додаток 4
до Порядку проведення конкурсу з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
Довідка
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
№ п/п |
Найменування обладнання та механізмів |
Кількість |
Технічний стан |
Примітки (власність, оренда тощо) |
-х- |
-х- |
-х- |
-х- |
-х- |
Дана довідка подається на фірмовому бланку Претендента, та повинна містити посаду, П.І.Б., підпис уповноваженої посадової особи Претендента завірена печаткою (у разі наявності).
Додаток 5
до Порядку проведення конкурсу з організації та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
Довідка
про досвід виконання аналогічного договору
№ п/п |
Замовник, адреса, телефон |
Предмет договору |
Сума договору, тис. грн. |
Рік постачання товарів (виконання робіт, надання послуг) |
Дана довідка подається на фірмовому бланку Претендента, та повинна містити посаду, П.І.Б., підпис уповноваженої посадової особи Претендента завірена печаткою (у разі наявності).
Учасник подає копію аналогічного договору, завіреної належним чином, та копію позитивного листа-відгуку за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, що свідчать про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань Претендента по договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору.
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконавчого комітету
міської ради
від 25.06.2019 № 144
СКЛАД
конкурсного комітету по відбору суб’єкта господарювання з організації
та управління рухом міського пасажирського транспорту загального користування в Коломийській міській об’єднаній територіальній громаді
Григорук Володимир Романович |
- перший заступник міського голови, голова комітету |
Образцова Вікторія Тарасівна |
- начальник відділу економіки, інвестиційної політики та енергозбереження міської ради, заступник голови комітету |
Васкул Тетяна Степанівна |
- головний спеціаліст відділу економіки, інвестиційної політики та енергозбереження міської ради, секретар комітету |
Члени комітету: |
|
Андріїшин Володимир Степанович |
- член виконавчого комітету |
Бондаренко Микола Сергійович |
- начальник відділу інформаційних технологій міської ради |
Гарат Роман Михайлович |
- приватний перевізник |
Геник Налалія Антонівна |
- начальник відділу економічного аналізу та стратегічного планування міської ради |
Ільків Тарас Михайлович |
- приватний перевізник |
Кіцанюк Юрій Дмитрович |
- приватний перевізник |
Марціновський Степан Франкович |
- приватний перевізник |
Непийвода Роман Васильович |
- приватний перевізник |
Остапа Вячеслав Михайлович |
- директор ТДВ «Коломийське АТП» |
Сончак Любов Богданівна |
- начальник юридичного відділу міської ради |