НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Субота, 23 листопада 2024 року
Повязані документи
Пов'язаних документів немає
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
04.03.2017
Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2016 році та виконання рішення виконкому від 23.02.2016 № 31 |
Керуючись підпунктом 1 пункту “б” частини першої статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України „Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", проаналізувавши роботу із зверненнями громадян до Коломийської міської ради, заслухавши інформацію в.о. начальника відділу звернень міської ради Дикан І.В., з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня розгляду питань, що порушуються громадянами, виконком міської ради
в и р і ш и в :
1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Коломийської міської ради за 2016 рік , взяти до відома (додається) та скерувати керівникам структурних підрозділів міської ради для вжиття відповідних заходів.
2. Керівникам структурних підрозділів міської ради:
2.1. Посилити контроль за виконання статті 20 Закону України "Про звернення громадян", а також вжити додаткових заходів для підвищення виконавчої дисципліни по роботі зі зверненнями громадян.
2.2. Забезпечити надання обґрунтованих відповідей на звернення громадян.
2.3. Проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян та за наслідками вжити відповідних заходів щодо усунення причин, що призвели до повторних звернень громадян та звернень до органів вищого рівня.
2.4. Письмово повідомляти громадян про результати розгляду звернень і прийняте рішення в терміни, визначені чинним законодавством.
2.5. Взяти на особистий контроль стан розгляду звернень пільгової категорії населення.
2.6. Розглянути на засіданнях колегій, нарадах не рідше як двічі на рік стану роботи із зверненнями громадян та подання до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) у відділ звернень міської ради.
3. Відділу звернень міської ради (І.Дикан):
3.1. Забезпечити розміщення довідки про стан розгляду звернень громадян у 2016 році на офіційному веб-сайті міської ради.
3.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення.
3.3. Щокварталу надавати інформаційно-аналітичну довідку щодо стану роботи зі зверненнями громадян, особливу увагу при цьому приділяти заявам, скаргам та пропозиціям, які надходять із органів вищого рівня.
3.4. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.
3.5. Продовжити перевірки щодо забезпечення виконання нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян в підвідомчих організаціях.
4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення покласти на головного відповідального виконавця - відділ звернень міської ради (І.Дикан).
5. Рішення виконавчого комітету від 23.02.2016 року № 31 «Про підсумки
роботи із зверненнями громадян у 2015 році» зняти з контролю.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.
Міський голова І.Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому міської ради
від 28.02.2017 р. № 27
ГРАФІК
перевірок у структурних підрозділах міської ради на 2017 рік
№ з/п |
Структурний підрозділ міської ради |
дата |
1. |
Відділ економіки та муніципального розвитку |
квітень |
2. |
Відділ інвестиційної політики, зовнішньоекономічної діяльності та енергозбереження |
травень |
3. |
Управління надання адміністративних послуг |
червень |
4. |
Фінансове управління |
вересень |
5. |
Відділ капітального будівництва |
жовтень |
6. |
Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю |
листопад |
Довідка
про стан розгляду звернень громадян за 2016 рік
Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:
забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії керівництвом міської ради та цілодобової служби оперативних чергових «служби - 05»;
затверджено графік особистого прийому громадян, прийому громадян з особистих питань щосуботи;
планами роботи передбачено здійснення перевірок у структурних підрозділах міської ради та комунальних підприємствах міста.
Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в лютому 2016р. на засіданні виконкому слухалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2015 році». Прийнято відповідне рішення від 23.02.2016 № 31, а в липні «Про розгляд і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2016 року та про виконання рішення виконкому від 22.12.2015 №294 «Про роботу із зверненнями громадян у комунальних підприємства міста», про що було прийняте рішення від 02.08.2016р. №172.
З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.
Відповідно до плану роботи виконкому на 2016р. та з метою надання методичної допомоги в роботі із зверненнями громадян, в звітному періоді відповідно до затвердженого графіку, було здійснено перевірку з питання додержання законодавства про звернення громадян у відділах та структурних підрозділах міської ради, а саме: Службі у справах дітей міської ради, відділі земельних відносин міської ради, відділі у справах молоді та спорту міської ради, відділі культури, управлінні праці та соціального захисту населення, відділі архітектури та містобудування, управління освіти.
За результатами перевірки встановлено, що в основному в структурних підрозділах міської ради забезпечується дотримання вимог законодавства, що дає можливість громадянам звернутися з письмовим зверненням чи на особистий прийом до керівника, чим створено належні умови для реалізації прав на звернення громадян.
Незважаючи на вжиті заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян, не вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків, визначених законодавством.
З метою своєчасного розгляду звернень, що перебувають на контролі в міській раді, постійно здійснювався відповідний моніторинг. З усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради у звітному періоді, 18 звернень розглянуто з порушенням терміну розгляду, що становить 0,9% від загальної кількості.
Впродовж 2016 року до Коломийської міської ради всього надійшло 1938 звернень від громадян, що на 709 більше, ніж за відповідний період минулого року.
В 2016 році до міської ради звернулося 6965 громадян з урахуванням колективних звернень.
За 2016 року безпосередньо до міської ради від мешканців міста надійшло 1712 звернень, що на 535 (або у 1,5 рази) звернень більше, ніж за відповідний період 2015 року, з них:
1515 – надійшли поштою (990 – за 2015р.), на особистому прийомі до міського голови та заступників міського голови – 197 звернень (187 – у 2015р.)
Всього за 2016р. до міської ради надійшло:
- за видом звернень: 1915 заяв, 17 скарг та 6 пропозицій;
- за типом звернень: 1582 листи, 96 електронних звернень та 58 електронних петицій;
- за суб’єктом: 1699 індивідуальних, 237 колективних (у них підписів – 5027) та 2 анонімних;
- за ознакою надходження: первинних – 1852, повторних – 50, дублетних – 8, неодноразових – 27 та 1 – масове.
В 2016 році організовано 10 особистих прийомів з міським головою, на яких побувало 245 громадян, опрацьовано 188 звернень. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 304 мешканці міста, з них – 9 взято на розгляд та виконання. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради.
Від органів влади вищого рівня до виконавчого комітету надійшло 494 звернень, а це 25% від загальної чисельності.
З них: від Адміністрації Президента України (28), уповноваженої особи (1), Кабінету Міністрів України (6), Верховної Ради (5), з обласної державної адміністрації (22), а також від Департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури в Івано-Франківській області (1), Державної служби України з надзвичайних ситуацій (1), Генеральної прокуратури України (1), Міністерства юстиції України (1), «гарячої» лінії Івано-Франківської облдержадміністрації (2), «гарячої» лінії Міністерства регіональної політики (2), а також з Івано-Франківської обласної ради (2).
Також громадяни продовжують активно звертатися на Урядову «гарячу» телефонну лінію, що становить 423 звернення (2015р. – 238 звернень), що на 185 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Основними питаннями, з якими звертаються громадяни на Урядову «гарячу» телефонну лінію, є питання соціального захисту населення (183), комунального господарства (73), транспорту та зв’язку (27), охорони здоров’я (25), житлової політики (17), освіти (9), культура (9) та інші.
Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях було порушено 1938 питань. Одними із основних питань, з якими звертаються мешканці міста, є питання комунального господарства, землекористування і землевпорядкування та соціального захисту, які склали відповідно 455, 309 та 459 звернень. Актуальними залишаються питання: надання житла (86 звернень), транспорту та зв’язку (72).
Аналізуючи тематику цих звернень, можна відзначити, що однією з болючих тем, що піднімались у колективних зверненнях громадян, є капітальний ремонт будинків, каналізаційних мереж, налагодження систем теплопостачання та водопостачання, благоустрій прибудинкових територій та доріг, водовідведення, освітлення вулиць та ін.
Кількість порушених питань у зверненнях громадян протягом 2016 року в порівнянні з минулим роком збільшилась на 158% і становить 1938 звернень. За результатами їх розгляду: позитивно вирішених — 439, надано роз’яснення – 1163, відмовлено у задоволені – 49, перебувають на контролі –178, та 98 скеровано за належністю в інші установи.
Протягом 2016 року до виконавчого комітету надійшло 439 інформаційних запитів, що у 3 рази більше (156 – за 2015р.), ніж за аналогічний період 2015 року. З них – 253 запити від громадян міста та 125 запитів від юридичних осіб, 54 – від представників засобів масової інформації. Громадяни звертались з питань будівництва, комунального господарства, земельних відносин. Протягом 2016 року на 3 інформаційні запити були надані відповіді з порушенням встановленого терміну.
З метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань, що їх турбують, на місцевому телебаченні ТРК «НТК» протягом звітного періоду відбулося три прямих ефіри за участю міського голови, та два ефіри – за участю заступників міського голови. Також 15.09.2016 року відбулося ток-шоу «Прозора влада» за участю міського голови, на якому обговорювалось актуальне питання щодо створення ОСББ.
На офіційному веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ «Звернення громадян», де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень, графіки прийому громадян керівництва міської ради, та інформація про особисті прийоми громадян керівництвом міської ради, інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян.
В міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій: учасники війни (11) та інваліди війни (10), учасники бойових дій (80), діти війни (16), пенсіонери (149), ветерани праці (10), інваліди загального захворювання (193), учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи (17), багатодітні сім’ї (27), одинокі матері (18) та інші громадяни, які потребують соціального захисту.
Відповідно до затвердженого графіку щоп’ятниці у міській раді функціонує «гаряча» телефонна лінія керівництва міської ради. Так, з початку 2016 року організовано 54 «гарячих» телефонних лінії, на яких звернулося 26 осіб, з них зареєстровано та опрацьовано 5 звернень громадян.
Крім того, для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує, продовжує функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05”, послугами якої скористалися 156 мешканців міста.
Головний спеціаліст відділу звернень міської ради І.Дикан
УЗАГАЛЬНЕНІ ПОРІВНЯЛЬНІ ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до Коломийської міської ради
у 2016 та 2015 роках.
№ п/п |
2015 |
2016 |
+/- |
|
1 |
Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1=сумагр.1.1.гр-1.8) |
1229 |
1938 |
+709 |
у тому числі: |
||||
1.1 |
Надійшло поштою |
743 |
1117 |
+374 |
1.2 |
На особистому прийомі |
187 |
197 |
+10 |
1.3 |
Через уповноважену особу |
2 |
1 |
-1 |
1.4 |
Через органи влади |
51 |
494 |
+443 |
1.5 |
Через засоби масової інформації |
0 |
0 |
0 |
1.6 |
Від інших органів, установ, організацій |
246 |
28 |
-218 |
1.7 |
Засобами електронного зв’язку |
11 |
96 |
+85 |
1.8 |
Засобами телефонного зв’язку |
4 |
5 |
+1 |
2 |
Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2=сума 2.1-гр.2.5) |
1229 |
1938 |
+709 |
у тому числі: |
||||
2.1. |
Первинне |
1188 |
1852 |
+664 |
2.2 |
Повторне |
25 |
50 |
+25 |
2.3 |
Дублетне |
0 |
8 |
+8 |
2.4 |
Неодноразове |
16 |
27 |
+11 |
2.5 |
Масове |
0 |
1 |
+1 |
3 |
Всього звернень громадян за видами (гр.3=сума гр.3.1-гр.3.3) |
1229 |
1938 |
+709 |
у тому числі: |
||||
3.1 |
Пропозиція (зауваження) |
1 |
6 |
+5 |
3.2 |
Заява (клопотання) |
1210 |
1915 |
+705 |
3.3 |
Скарга |
18 |
17 |
-1 |
4 |
Всього звернень за статтю їх авторів (гр.4=гр.4.1.+гр.4.2) |
1229 |
1938 |
+709 |
у тому числі: |
||||
4.1 |
Чоловіча |
393 |
678 |
+285 |
4.2 |
Жіноча |
836 |
1260 |
+424 |
5 |
Всього звернень за суб'єктом (гр.5=сума гр.5.1-гр.5.3) |
1229 |
1938 |
+709 |
5.1 |
Індивідуальне |
1066 |
1699 |
+633 |
Колективне |
||||
5.2 |
Всього |
160 |
237 |
+77 |
5.2.1 |
У них підписів |
2293 |
5027 |
+2734 |
5.3 |
Анонімне |
3 |
2 |
-1 |
6 |
Всього звернень за типом (гр.6=сума гр.6.1 - гр.6.5) |
1229 |
1938 |
+709 |
у тому числі: |
||||
6.1 |
Телеграма |
0 |
0 |
0 |
6.2 |
Лист |
1042 |
1582 |
+540 |
6.3 |
Усне |
187 |
202 |
+15 |
6.4 |
Електронне |
11 |
96 |
+85 |
6.5 |
Петиція |
- |
58 |
+58 |
7 |
Всього звернень за категоріями авторів (гр.7=сума гр.7.1-гр.7.20) |
1229 |
1938 |
+709 |
З них від: |
||||
7.1 |
Учасників війни |
10 |
11 |
+1 |
7.2 |
Дітей війни |
13 |
16 |
+3 |
7.3 |
Інвалідів Великої Вітчизняної війни |
0 |
0 |
0 |
7.4 |
Інвалідів війни |
8 |
10 |
+2 |
7.5 |
Учасників бойових дій |
17 |
80 |
+63 |
7.6 |
Ветеранів праці |
7 |
10 |
+3 |
7.7 |
Інвалідів І групи |
27 |
34 |
+7 |
7.8 |
Інвалідів ІІ групи |
71 |
126 |
+55 |
7.9 |
Інвалідів ІІІ групи |
18 |
33 |
+15 |
7.10 |
Дітей-інвалідів |
2 |
3 |
+1 |
7.11 |
Одиноких матерів |
11 |
18 |
+7 |
7.12. |
Матерів-героїнь |
0 |
1 |
+1 |
7.13 |
Багатодітних сімей |
19 |
27 |
+8 |
7.14 |
Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи |
2 |
10 |
+8 |
7.15. |
Учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС |
14 |
7 |
-7 |
7.16 |
Героїв України |
0 |
0 |
0 |
7.17 |
Героїв Радянського Союзу |
0 |
0 |
0 |
7.17 |
Героїв Радянського Союзу |
0 |
0 |
0 |
7.18 |
Героїв Соціалістичної Праці |
0 |
0 |
0 |
7.19 |
Дітей |
0 |
2 |
+2 |
7.20 |
Інших категорій |
1010 |
1550 |
+540 |
8 |
Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8=сума гр.8.1-гр.8.12) |
1229 |
1938 |
+709 |
з них від: |
||||
8.1 |
Пенсіонерів |
96 |
149 |
+53 |
8.2 |
Робітників |
15 |
27 |
+12 |
8.3 |
Селян |
0 |
0 |
0 |
8.4 |
Працівників бюджетної сфери |
10 |
18 |
+8 |
8.5 |
Державних службовців |
0 |
0 |
0 |
8.6 |
Військовослужбовців |
0 |
0 |
0 |
8.7 |
Підприємців |
22 |
28 |
+6 |
8.8 |
Безробітних |
0 |
29 |
+29 |
8.9 |
Учнів, студентів |
0 |
7 |
+7 |
8.10 |
Служителів релігійних організацій |
0 |
1 |
+1 |
8.11 |
Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена |
0 |
0 |
0 |
8.12 |
Інших |
1086 |
1679 |
+593 |
9 |
Всього звернень за результатами їх розгляду (гр9. =сума гр.9.1 - гр. 9.7) |
1229 |
1938 |
+709 |
З них: |
||||
9.1 |
Вирішено позитивно |
431 |
439 |
+8 |
9.2 |
Відмовлено у задоволенні |
46 |
49 |
+3 |
9.3 |
Дано роз'яснення |
617 |
1163 |
+546 |
9.4 |
Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) |
1 |
3 |
+2 |
9.5 |
Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) |
23 |
98 |
+75 |
9.6. |
Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР) |
5 |
8 |
+3 |
9.7 |
Чекати остаточної відповіді |
106 |
178 |
+72 |
ІІ |
Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9=сума гр.010-гр.240) |
1229 |
1938 |
+709 |
у тому числі |
||||
010 |
Промислової політики |
0 |
0 |
0 |
020 |
Аграрної політики і земельних відносин |
184 |
309 |
+125 |
030 |
Транспорту і зв'язку |
40 |
72 |
+32 |
040 |
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва |
26 |
51 |
+25 |
050 |
Фінансової , податкової, митної політики |
1 |
1 |
0 |
060 |
Соціального захисту |
254 |
459 |
+205 |
070 |
Праці і заробітної плати |
19 |
26 |
+7 |
080 |
Охорони здоров'я |
20 |
42 |
+22 |
090 |
Комунального господарства |
327 |
455 |
+128 |
100 |
Житлової політики |
80 |
86 |
+6 |
110 |
Екології та природних ресурсів |
5 |
17 |
+12 |
120 |
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян |
3 |
23 |
+20 |
130 |
Сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
14 |
37 |
+23 |
140 |
Культури та культурної спадщини, туризму |
24 |
33 |
+9 |
150 |
Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
22 |
22 |
0 |
160 |
Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації |
4 |
3 |
-1 |
170 |
Діяльності об'єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
2 |
1 |
-1 |
180 |
Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України |
1 |
0 |
-1 |
190 |
Діяльності центральних органів виконавчої влади |
0 |
0 |
0 |
200 |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
3 |
1 |
-2 |
210 |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
7 |
4 |
-3 |
220 |
Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин |
1 |
0 |
-1 |
230 |
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою |
0 |
2 |
+2 |
240 |
Інше |
192 |
294 |
+102 |
Головний спеціаліст відділу звернень міської ради І. Дикан
ДАНІ
про звернення громадян, що безпосередньо надійшли до
органів місцевого самоврядування в 2016 році в порівнянні з 2015 роком
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)* |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень: |
||||||||||
вирішено позитивно п. 9.1 |
відмовлено у задоволенні п. 9.2 |
Дано роз”яснення п. 9.3 |
Інше п.9.4 - 9-6 |
||||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Коломийська міська рада |
1177 |
1712 |
990 |
1515 |
187 |
197 |
422 |
439 |
41 |
39 |
582 |
674 |
132 |
560 |
№ з/п |
Кількість звернень з них: |
|||||||||||||||||
повторних (п.2.2) |
колективних (п.5.2) |
від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи (п.7.7, 7.8., 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6.) |
від дітей війни (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь (п.7.11, 7.12,7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи (п.7.14, 7.15) |
|||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
|||
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|||
1. |
19 |
42 |
160 |
235 |
35 |
101 |
116 |
193 |
7 |
10 |
13 |
16 |
30 |
46 |
16 |
17 |
№ з/п |
Кількість питань, поруше-них у звернен-нях громадян |
У тому числі: |
||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транс-порту і зв’язку |
фінансо-вої, подат-кової, митної політики |
соціаль-ного захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
комуна- льного госпо-дарства |
житлової політики |
екології природних ресурсів |
забезпе-чення дотри-мання законності та охорони право-порядку |
|||||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
|
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
53 |
54 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
|
1. |
1128 |
1712 |
183 |
296 |
40 |
58 |
0 |
1 |
246 |
365 |
7 |
26 |
19 |
17 |
316 |
408 |
69 |
57 |
5 |
17 |
3 |
22 |
№ з/п |
У тому числі питання: |
Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян |
||||||||||||||||
сім”ї, дітей, молоді гендерної рівності фізичної культури спорту |
Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелект-туальної власності |
Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин |
Діяльність центральних органів виконавчої влади |
Діяльності місцевих органів виконавчої влади |
Діяльності органів місцевого самоврядування |
Державного будівництва, адміністративнотериторіального устрою |
Інші |
|||||||||||
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
2015 |
2016 |
|
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
|
1. |
13 |
33 |
19 |
12 |
2 |
1 |
0 |
0 |
2 |
1 |
7 |
2 |
0 |
2 |
197 |
394 |
1 |
2 |
Головний спеціаліст відділу звернень міської ради І.Дикан