НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 23 листопада 2024 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2016 році..."  № 27 від 28.02.2017р. 
Документ №27 від 28.02.2017р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

04.03.2017



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 28.02.2017р.  № 27
 

Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2016 році та виконання рішення виконкому від 23.02.2016 № 31



Керуючись підпунктом 1 пункту “б” частини першої статті 38 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", Законом України „Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", проаналізувавши роботу із  зверненнями громадян до Коломийської міської ради, заслухавши інформацію в.о. начальника відділу звернень міської ради Дикан І.В., з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечення належного рівня розгляду питань, що порушуються громадянами, виконком міської ради


в и р і ш и в :


        1. Інформацію про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Коломийської міської ради за 2016 рік , взяти до відома (додається) та скерувати керівникам структурних підрозділів міської ради для вжиття відповідних заходів.

2. Керівникам структурних підрозділів міської ради:

2.1. Посилити контроль за виконання статті 20 Закону України "Про звернення громадян", а також вжити додаткових заходів для підвищення виконавчої дисципліни по роботі зі зверненнями громадян.

2.2. Забезпечити надання обґрунтованих відповідей на звернення громадян.

2.3. Проаналізувати стан справ щодо ефективності реагування на звернення громадян та за наслідками вжити відповідних заходів щодо усунення причин, що призвели до повторних звернень громадян та звернень до органів вищого рівня.

2.4. Письмово повідомляти громадян про результати розгляду звернень і прийняте рішення в терміни, визначені чинним законодавством.

2.5. Взяти на особистий контроль стан розгляду звернень пільгової категорії населення.

2.6. Розглянути на засіданнях колегій, нарадах не рідше як двічі на рік стану роботи із зверненнями громадян та подання до 10 числа місяця наступного за звітним кварталом звітів (стосується структурних підрозділів міської ради, які здійснюють самостійно реєстрацію звернень громадян) у відділ звернень міської ради.

3. Відділу звернень міської ради (І.Дикан):

3.1. Забезпечити розміщення довідки про стан розгляду звернень громадян у 2016 році на офіційному веб-сайті міської ради.

3.2. Здійснювати систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян для виявлення суспільно-значущих проблем, які потребують негайного вирішення.

3.3. Щокварталу надавати інформаційно-аналітичну довідку щодо стану роботи зі зверненнями громадян, особливу увагу при цьому приділяти заявам, скаргам та пропозиціям, які надходять із органів вищого рівня.

3.4. Інформувати керівництво міської ради про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявником.

3.5. Продовжити перевірки щодо забезпечення виконання нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян в підвідомчих організаціях.

4. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання рішення  покласти на головного відповідального  виконавця -  відділ  звернень міської ради (І.Дикан).

5. Рішення виконавчого комітету від 23.02.2016 року № 31 «Про підсумки

роботи із зверненнями громадян у 2015 році» зняти з контролю.

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Т.Кухтара.




Міський голова                                                                                                          І.Слюзар



ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконкому міської ради

від 28.02.2017 р. № 27


ГРАФІК

перевірок у структурних підрозділах міської ради на 2017 рік


№ з/п

Структурний підрозділ міської ради

дата

1.

Відділ економіки та муніципального розвитку

квітень

2.

Відділ інвестиційної політики, зовнішньоекономічної діяльності та енергозбереження

травень

3.

Управління надання адміністративних послуг

червень

4.

Фінансове управління

вересень

5.

Відділ капітального будівництва

жовтень

6.

Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю

листопад


Довідка

про стан розгляду звернень громадян за 2016 рік


Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у міській раді здійснюється постійний контроль за організацією роботи із зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень:

забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії керівництвом міської ради та цілодобової служби оперативних чергових «служби - 05»;

затверджено графік особистого прийому громадян,  прийому громадян з особистих питань щосуботи;

планами роботи передбачено здійснення перевірок у структурних підрозділах міської ради та комунальних підприємствах міста.

Питання про розгляд звернень громадян є на повсякденному контролі в міській раді. Так, в лютому 2016р. на засіданні виконкому слухалося питання «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2015 році». Прийнято відповідне рішення від 23.02.2016 № 31, а в липні «Про розгляд і вирішення звернень громадян у першому півріччі 2016 року та про виконання рішення виконкому від 22.12.2015 №294 «Про роботу із зверненнями громадян у комунальних підприємства міста», про що було прийняте рішення від 02.08.2016р. №172.

З метою здійснення постійного контролю за станом роботи та додержання законодавства з питань звернень громадян щомісячно керівництву міської ради готується аналіз звернень громадян: по характеру питань, результатах розгляду  звернень, категорій заявників, порівняльний аналіз з аналогічним періодом минулого року.

Відповідно до плану роботи виконкому на 2016р. та з метою надання методичної допомоги в роботі із зверненнями громадян, в звітному періоді відповідно до затвердженого графіку, було здійснено перевірку з питання додержання законодавства про звернення громадян у відділах та структурних підрозділах міської ради, а саме: Службі у справах дітей міської ради, відділі земельних відносин міської ради, відділі у справах молоді та спорту міської ради, відділі культури, управлінні праці та соціального захисту населення, відділі архітектури та містобудування, управління освіти.

За результатами перевірки встановлено, що в основному в структурних підрозділах міської ради забезпечується дотримання вимог законодавства, що дає можливість громадянам звернутися з письмовим зверненням чи на особистий прийом до керівника, чим створено належні умови для реалізації прав на звернення громадян.

Незважаючи на вжиті заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян, не вдалося досягнути бажаних результатів в частині дотримання строків, визначених законодавством.

З метою своєчасного розгляду звернень, що перебувають на контролі в міській раді, постійно здійснювався відповідний моніторинг. З  усієї кількості звернень, які надійшли до міської ради у звітному періоді, 18 звернень розглянуто з порушенням терміну розгляду, що становить 0,9% від загальної кількості.

Впродовж 2016 року до Коломийської міської ради всього надійшло 1938 звернень від громадян, що на 709 більше, ніж за відповідний період минулого року.

В 2016 році до міської ради звернулося 6965 громадян з урахуванням колективних звернень.

За 2016 року безпосередньо до міської ради від мешканців міста  надійшло 1712 звернень, що на 535 (або у 1,5 рази) звернень більше, ніж за відповідний період 2015 року, з них:

1515 – надійшли поштою (990 – за 2015р.), на особистому прийомі до міського голови та заступників міського голови – 197 звернень (187 – у 2015р.)

Всього за 2016р. до міської ради надійшло:

  • за видом звернень: 1915 заяв, 17 скарг та 6 пропозицій;
  • за типом звернень: 1582 листи, 96 електронних звернень та 58 електронних петицій;
  • за суб’єктом: 1699 індивідуальних, 237 колективних (у них підписів – 5027) та 2 анонімних;
  • за ознакою надходження: первинних – 1852, повторних – 50, дублетних – 8, неодноразових – 27 та 1 – масове.

В 2016 році організовано 10 особистих прийомів з міським головою, на яких побувало 245 громадян, опрацьовано 188 звернень. У секретаря міської ради, першого заступника, заступників міського голови та керуючого справами виконкому побувало 304 мешканці міста, з них – 9 взято на розгляд та виконання. Результати усного прийому громадян міським головою постійно висвітлюються на офіційному веб-сайті міської ради.

Від органів влади вищого рівня до виконавчого комітету надійшло 494 звернень, а це 25% від загальної чисельності.

З них: від Адміністрації Президента України (28), уповноваженої особи (1), Кабінету Міністрів України (6), Верховної Ради (5), з обласної державної адміністрації (22), а також від Департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури в Івано-Франківській області (1), Державної служби України з надзвичайних ситуацій (1), Генеральної прокуратури України (1), Міністерства юстиції України (1), «гарячої» лінії Івано-Франківської облдержадміністрації (2), «гарячої» лінії Міністерства регіональної політики (2), а також з Івано-Франківської обласної ради (2).

Також громадяни продовжують активно звертатися на Урядову «гарячу» телефонну лінію, що становить 423 звернення (2015р. – 238 звернень), що на 185 звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Основними питаннями, з якими звертаються громадяни на Урядову «гарячу» телефонну лінію, є питання соціального захисту населення (183), комунального господарства (73), транспорту та зв’язку (27), охорони здоров’я (25), житлової політики (17), освіти (9), культура (9) та інші.

Протягом звітного періоду громадянами у своїх зверненнях  було порушено 1938 питань. Одними із основних питань, з якими звертаються мешканці міста, є питання комунального господарства, землекористування і землевпорядкування та соціального захисту, які склали відповідно 455, 309 та 459 звернень. Актуальними залишаються питання: надання житла (86 звернень), транспорту та зв’язку (72).

Аналізуючи тематику цих звернень, можна відзначити, що однією з болючих тем, що піднімались у колективних зверненнях громадян, є капітальний ремонт будинків, каналізаційних мереж, налагодження систем теплопостачання та водопостачання, благоустрій прибудинкових територій та доріг, водовідведення, освітлення вулиць та ін.

Кількість порушених питань у зверненнях громадян протягом 2016 року в порівнянні з минулим роком збільшилась на 158% і становить 1938 звернень. За результатами їх розгляду: позитивно вирішених — 439, надано роз’яснення – 1163, відмовлено у задоволені – 49, перебувають на контролі –178, та 98 скеровано за належністю в інші установи.

Протягом 2016 року до виконавчого комітету надійшло 439 інформаційних запитів, що у 3 рази більше (156 – за 2015р.), ніж за аналогічний період 2015 року. З них – 253 запити від громадян міста та 125 запитів від юридичних осіб, 54 – від представників засобів масової інформації. Громадяни звертались з питань будівництва, комунального господарства, земельних відносин. Протягом 2016 року на 3 інформаційні запити були надані відповіді з порушенням встановленого терміну.

З метою здійснення додаткових заходів, спрямованих на поліпшення інформованості громадян з питань, що їх турбують, на місцевому телебаченні  ТРК «НТК» протягом звітного періоду відбулося три прямих ефіри за участю міського голови, та два ефіри – за участю заступників міського голови. Також 15.09.2016 року відбулося ток-шоу «Прозора влада» за участю міського голови, на якому обговорювалось актуальне питання щодо створення ОСББ.

На офіційному веб-сайті Коломийської міської ради продовжує функціонувати розділ «Звернення громадян», де розміщені нормативні та законодавчі акти, що стосуються розгляду звернень, графіки прийому громадян керівництва міської ради, та інформація про особисті прийоми громадян керівництвом міської ради, інформаційні довідки про роботу із зверненнями громадян.

В міській раді особливу увагу приділено вирішенню проблем, з якими звернулися громадяни пільгових категорій: учасники війни (11) та інваліди війни (10), учасники бойових дій (80), діти війни (16), пенсіонери (149), ветерани праці (10), інваліди загального захворювання (193), учасників ліквідації аварії на ЧАЕС та осіб, які  потерпіли від Чорнобильської катастрофи (17), багатодітні сім’ї (27), одинокі матері (18) та інші  громадяни, які потребують соціального захисту.

Відповідно до затвердженого графіку щоп’ятниці у міській раді функціонує «гаряча» телефонна лінія керівництва міської ради. Так, з початку 2016 року організовано 54 «гарячих» телефонних лінії, на яких звернулося 26 осіб, з них зареєстровано та опрацьовано 5 звернень громадян.

Крім того, для отримання мешканцями міста інформації, що їх турбує, продовжує функціонувати цілодобова служба оперативних чергових “служба – 05”, послугами якої скористалися 156 мешканців міста.





Головний спеціаліст відділу звернень міської ради                         І.Дикан


УЗАГАЛЬНЕНІ ПОРІВНЯЛЬНІ ДАНІ

про звернення громадян, що надійшли до Коломийської міської ради

у 2016 та 2015 роках.

п/п


2015

2016

+/-

1

Всього звернень громадян за формою надходження (гр.1=сумагр.1.1.гр-1.8)

1229

1938

+709


у тому числі:




1.1

Надійшло поштою

743

1117

+374

1.2

На особистому прийомі

187

197

+10

1.3

Через уповноважену особу

2

1

-1

1.4

Через  органи влади

51

494

+443

1.5

Через засоби масової інформації

0

0

0

1.6

Від інших органів, установ, організацій

246

28

-218

1.7

Засобами електронного зв’язку

11

96

+85

1.8

Засобами телефонного зв’язку

4

5

+1

2

Всього звернень громадян за ознакою надходження (гр.2=сума 2.1-гр.2.5)

1229

1938

+709


у тому числі:




2.1.

Первинне

1188

1852

+664

2.2

Повторне

25

50

+25

2.3

Дублетне

0

8

+8

2.4

Неодноразове

16

27

+11

2.5

Масове

0

1

+1

3

Всього звернень громадян за видами (гр.3=сума гр.3.1-гр.3.3)

1229

1938

+709


у тому числі:




3.1

Пропозиція (зауваження)

1

6

+5

3.2

Заява (клопотання)

1210

1915

+705

3.3

Скарга

18

17

-1

4

Всього звернень за статтю їх авторів (гр.4=гр.4.1.+гр.4.2)

1229

1938

+709


у тому числі:




4.1

Чоловіча

393

678

+285

4.2

Жіноча

836

1260

+424

5

Всього звернень за суб'єктом (гр.5=сума гр.5.1-гр.5.3)

1229

1938

+709

5.1

Індивідуальне

1066

1699

+633


Колективне




5.2

Всього

160

237

+77

5.2.1

У них підписів

2293

5027

+2734

5.3

Анонімне

3

2

-1

6

Всього звернень за типом (гр.6=сума гр.6.1 - гр.6.5)

1229

1938

+709


у тому числі:




6.1

Телеграма

0

0

0

6.2

Лист

1042

1582

+540

6.3

Усне

187

202

+15

6.4

Електронне

11

96

+85

6.5

Петиція

-

58

+58

7

Всього звернень за категоріями авторів (гр.7=сума гр.7.1-гр.7.20)

1229

1938

+709


З них від:




7.1

Учасників війни

10

11

+1

7.2

Дітей війни

13

16

+3

7.3

Інвалідів Великої Вітчизняної війни

0

0

0

7.4

Інвалідів війни

8

10

+2

7.5

Учасників бойових дій

17

80

+63

7.6

Ветеранів праці

7

10

+3

7.7

Інвалідів І групи

27

34

+7

7.8

Інвалідів ІІ групи

71

126

+55

7.9

Інвалідів ІІІ групи

18

33

+15

7.10

Дітей-інвалідів

2

3

+1

7.11

Одиноких матерів

11

18

+7

7.12.

Матерів-героїнь

0

1

+1

7.13

Багатодітних сімей

19

27

+8

7.14

Осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

2

10

+8

7.15.

Учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

14

7

-7

7.16

Героїв України

0

0

0

7.17

Героїв Радянського Союзу

0

0

0

7.17

Героїв Радянського Союзу

0

0

0

7.18

Героїв Соціалістичної Праці

0

0

0

7.19

Дітей

0

2

+2

7.20

Інших категорій

1010

1550

+540

8

Всього звернень за соціальним станом їх авторів (гр.8=сума гр.8.1-гр.8.12)

1229

1938

+709


з них від:




8.1

Пенсіонерів

96

149

+53

8.2

Робітників

15

27

+12

8.3

Селян

0

0

0

8.4

Працівників бюджетної сфери

10

18

+8

8.5

Державних службовців

0

0

0

8.6

Військовослужбовців

0

0

0

8.7

Підприємців

22

28

+6

8.8

Безробітних

0

29

+29

8.9

Учнів, студентів

0

7

+7

8.10

Служителів релігійних організацій

0

1

+1

8.11

Осіб, що позбавлені волі; осіб, воля яких обмежена

0

0

0

8.12

Інших

1086

1679

+593

9

Всього звернень за результатами їх розгляду (гр9. =сума гр.9.1 - гр. 9.7)

1229

1938

+709


З них:




9.1

Вирішено позитивно

431

439

+8

9.2

Відмовлено у задоволенні

46

49

+3

9.3

Дано роз'яснення

617

1163

+546

9.4

Звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР)

1

3

+2

9.5

Звернення, що пересилається за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР)

23

98

+75

9.6.

Звернення, що не підлягає розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України "Про звернення громадян" (393/96-ВР)

5

8

+3

9.7

Чекати остаточної відповіді

106

178

+72

ІІ

Всього питань порушених у зверненнях громадян (гр.9=сума гр.010-гр.240)

1229

1938

+709


у тому числі




010

Промислової політики

0

0

0

020

Аграрної політики і земельних відносин

184

309

+125

030

Транспорту і зв'язку

40

72

+32

040

Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва

26

51

+25

050

Фінансової , податкової, митної політики

1

1

0

060

Соціального захисту

254

459

+205

070

Праці і заробітної плати

19

26

+7

080

Охорони здоров'я

20

42

+22

090

Комунального господарства

327

455

+128

100

Житлової політики

80

86

+6

110

Екології та природних ресурсів

5

17

+12

120

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян

3

23

+20

130

Сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту

14

37

+23

140

Культури та культурної спадщини, туризму

24

33

+9

150

Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

22

22

0

160

Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації

4

3

-1

170

Діяльності об'єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

2

1

-1

180

Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України

1

0

-1

190

Діяльності центральних органів виконавчої влади

0

0

0

200

Діяльності місцевих органів виконавчої влади

3

1

-2

210

Діяльності органів місцевого самоврядування

7

4

-3

220

Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин

1

0

-1

230

Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

0

2

+2

240

Інше

192

294

+102





Головний спеціаліст відділу звернень міської ради                                 І. Дикан


ДАНІ

про звернення громадян, що безпосередньо надійшли до

органів місцевого самоврядування в 2016 році в порівнянні з 2015 роком

з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)*

Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2)

Результати розгляду звернень:

вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено у задоволенні

п. 9.2

Дано роз”яснення

п. 9.3

Інше

п.9.4 - 9-6

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.

Коломийська міська рада

1177

1712

990

1515

187

197

422

439

41

39

582

674

132

560


№ з/п

Кількість звернень з них:

повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників та інвалідів війни, учасників бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

від інвалідів І,ІІ,ІІІ групи

(п.7.7, 7.8., 7.9)

від ветеранів праці (п.7.6.)

від дітей війни (п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11, 7.12,7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016


17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32


1.

19

42

160

235

35

101

116

193

7

10

13

16

30

46

16

17



№ з/п

Кількість питань, поруше-них у звернен-нях громадян

У тому числі:

аграрної політики і земельних відносин

транс-порту

  і зв’язку

фінансо-вої, подат-кової, митної політики

соціаль-ного захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров’я

комуна-

льного госпо-дарства

житлової політики

екології природних ресурсів

забезпе-чення дотри-мання законності та охорони право-порядку

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

53

54

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

1.

1128

1712

183

296

40

58

0

1

246

365

7

26

19

17

316

408

69

57

5

17

3

22



№ з/п

У тому числі питання:

Штатна чисельність відділу роботи із зверненнями громадян

сім”ї, дітей, молоді гендерної рівності фізичної культури спорту

Освіти наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелект-туальної власності

Діяльності об”єднань громадян, релігії та міжконфе-сійних відносин

Діяльність центральних органів виконавчої влади

Діяльності місцевих органів виконавчої влади

Діяльності органів місцевого самоврядування

Державного будівництва, адміністративнотериторіального устрою

Інші

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

2015

2016

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

1.

13

33

19

12

2

1

0

0

2

1

7

2

0

2

197

394

1

2




Головний спеціаліст відділу звернень міської ради                                                               І.Дикан



2011-2024 © Всі права застережено.