НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Субота, 20 квітня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про організаційний комітет з визначення логотипу міста ..."  № 216-5/2016 -5 від 18.02.2016р. 
Документ №216-5/2016  від 18.02.2016р. Внесено зміни
        

 
Повязані документи

Рішення міської ради  Про внесення змін у Положення про конкурс із розроблення логотипу міста Коломиї
Рішення міської ради  №331-6/2016 від 13.04.2016р. Внесено зміни в інший нормативний акт

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

22.02.2016



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(5  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 18.02.2016р.  № 216-5/2016 -5
 

Про організаційний комітет з визначення логотипу міста Коломиї та затвердження Положення про конкурс із розроблення логотипу міста Коломиї        


Розглянувши звернення ГО «СПІЛЬНИЙ ВНЕСОК», керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

       

                           вирішила:


       1. Утворити склад організаційного комітету з визначення логотипу міста

Коломиї згідно додатку 1.

       2. Затвердити Положення про конкурс із розроблення логотипу міста Коломиї згідно додатку 2.

       3. Визнати таким, що втратило чинність рішення міської ради від 24.02.2015р. №2069-50/2015 «Про оголошення конкурсу з розроблення логотипу міста Коломиї».

       4. Відділу інформаційної політики міської ради (Н. Сандецька) оприлюднити рішення на офіційному веб-сайті міської ради та у місцевих засобах масової інформації.

       5. Організацію виконання рішення покласти на першого заступника міського голови С. Коцюра.

       6. Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії з питань освіти, культури, спорту, інформаційної та молодіжної політики, соціального захисту та охорони здоров’я (Г. Романюк) та постійній комісії з питань бюджету, інвестицій, соціально-економічного розвитку та зовнішньоекономічних відносин (Р. Крутко).



Міський голова                                                                                                                    І.Слюзар



         Додаток 1

         рішення міської ради

                                                                                              від 18.02.2016 р. №216-5/2016

                                                        Склад організаційного комітету        

з визначення логотипу міста Коломиї


       Дячук Олег Дмитрович – заступник міського голови, голова організаційного комітету;

       Романенчук Назарій Володимирович – голова ГО «СПІЛЬНИЙ ВНЕСОК», заступник голови організаційного комітету;

    Полюк Ольга Михайлівна – начальник організаційного відділу міської ради, секретар організаційного комітету;

Члени організаційного комітету:

       

       Бойцан Володимир Васильович – заступник міського голови;

       Бордун Любомир Бориславович – начальник управління освіти міської ради, депутат міської ради;

       Будзінський Віктор Богданович – депутат міської ради;

       Геник Наталія Антонівна – начальник відділу економіки міської ради;

       Колесник Володимир Любомирович – начальник відділу у справах молоді та спорту міської ради;

       Костюк Таїса Андріївна – директор бюро подорожей та екскурсій;

       Коцюр Сергій Петрович – перший заступник міського голови;

       Крутко Роман Ігорович – депутат міської ради;

       Куничак Андрій Ігорович – член виконавчого комітету міської ради;

       Лабич Василь Володимирович – голова ГО «Коломийські атракції»;

       Мандрусяк Уляна Іванівна – начальник відділу культури міської ради;

       Сандецька Наталія Василівна – начальник відділу інформаційної політики міської ради.

       

Міський голова                                                                                                                   І. Слюзар

Додаток 2

рішення міської ради

                                                                                     від 18.02.2016 р. №216-5/2016

Положення

про конкурс із розроблення логотипу міста Коломиї

1. Загальні положення

1.1. Положення про конкурс із розроблення логотипу міста Коломиї (далі – Положення) визначає єдині вимоги щодо визначення логотипу міста Коломиї.

1.2. Логотип – будь-яка комбінація позначень (емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів), яка здатна передати автентичність та унікальність міста, а також ідентифікувати місто серед інших; постійний графічний, словесний, образотворчий або об'ємний знак, комбінований із зображеннями, літерами, цифрами, словами або без них.

1.3. Логотип не замінює офіційну символіку міста (гімн, герб і прапор).


2. Мета і завдання конкурсу

2.1. Конкурс проводиться з метою визначення логотипу міста Коломиї, який буде використаний в рекламних, промоційних та інших заходах, спрямованих на формування позитивного іміджу міста, використання його культурного, економічного, наукового та соціального потенціалу.

2.2. Завданнями конкурсу є:

  • визначення найкращого логотипу міста Коломиї.
  • залучення максимальної кількості учасників до розроблення логотипу міста;
  • поширення інформації про місто Коломию як туристичний центр Прикарпаття;


3. Умови та порядок проведення конкурсу

3.1. Для організації та проведення Конкурсу, а також оголошення його результатів, рішенням міської ради затверджується персональний склад організаційного комітету з визначення логотипу міста Коломиї.

3.2. Основною формою роботи організаційного комітету є засідання.

3.3. Засідання організаційного комітету є легітимним, якщо на ньому присутні не менше ніж половина від його складу.

3.4. Рішення організаційного комітету приймається більшістю від присутніх членів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів, головуючий має право вирішального голосу.

3.5. Члени організаційного комітету:

  • беруть участь в обговоренні, розгляді та зіставленні конкурсних пропозицій і забезпечують прийняття рішення конкурсним журі про визначення переможця конкурсу;
  • мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, поданими на конкурс, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання журі;
  • зобов’язані дотримуватися норм законодавства, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції;
  • мають право відхилити конкурсну роботу, якщо вона не відповідає вимогам та суперечить основним засадам і принципам громади міста Коломиї та чинному законодавству України.

3.6. У Конкурсі можуть взяти участь як фізичні, так і юридичні особи.

3.7. Участь у конкурсі безкоштовна.

3.8. До участі в Конкурсі допускаються конкурсні роботи, які включають такі елементи візуальної ідентифікації міста:

  • емблема (графічні елементи, образи, шрифти, кольорові рішення);
  • гасло (за бажанням автора, ключова ідея).

3.9. До конкурсних робіт обов’язково додається конверт та надсилається текстовий файл з відомостями про автора (прізвище ім’я по батькові, дата народження, місце роботи (навчання), контактні телефони та електронна адреса.

3.10. Конкурсні роботи подаються на розгляд у друкованому вигляді за адресою: 78200, м. Коломия, пр. Михайла Грушевського, 1 (міська рада, кабінет №8), а також надсилаються в електронному варіанті на адресу  logokol@ukr.net.

3.11. Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.

3.12. Кінцевий термін подання конкурсних робіт на участь у Конкурсі      01 липня 2016 р. Організаційний комітет залишає за собою право продовжити строки на подання конкурсних робіт.

3.13. Організаційний комітет не несе відповідальності за несвоєчасне надходження заявки.

3.14. Конкурс проводиться у три етапи. Перший етап передбачає відбір професійним журі десяти конкурсних робіт фіналістів. Другий етап передбачає оцінку конкурсних робіт жителями міста, відібраних на першому етапі. Третій етап передбачає визначення професійним журі переможця конкурсу.

3.15. Конкурсні роботи, які надійдуть несвоєчасно або не відповідатимуть умовам конкурсу, або оформлені з порушенням встановлених правил, до участі у конкурсі не допускаються.

3.16. Конкурсні роботи, подані на конкурс, не повертаються і не рецензуються.

3.17. Проведення конкурсу супроводжується інформаційною кампанією за участю засобів масової інформації з метою об’єктивного, відкритого доступу до інформації про конкурс та його безпосереднього відстеження громадськістю.

3.18. Факт участі у конкурсі означає ознайомлення та повну згоду учасників з Положенням про конкурс.


4. Технічні вимоги до конкурсних робіт:

  • наявність усіх документів;
  • оригінальність ідеї та зміст художнього рішення, які будуть відображати мету і завдання конкурсу;
  • унікальний, оригінальний, сучасний, лаконічний, графічний елемент;
  • текст гасла двома мовами (українська, англійська);
  • графічний файл зображення;
  • кольорове рішення (можливість відтворення в кольоровому, монохромному вигляді);
  • можливість розміщення на будь-яких поверхнях (папір, картон, скло, дерево, метал);
  • відповідність технологічним вимогам (збереження можливості прочитання при змінах розміру, однаково вдалий вигляд як в кольоровому, так і в монохромному варіанті);
  • приклади поєднання логотипу разом з офіційною символікою міста;
  • надання письмового обґрунтування змісту логотипу у паперовому та електронному вигляді.


5. Визначення переможців конкурсу

5.1. Для організації конкурсу організаційний комітет утворює журі з фахівців у сфері дизайну, реклами, туризму, представника органів місцевої влади та маркетингу. Журі складається з семи осіб (голова та шість членів журі), імена яких до оголошення переможця конкурсу не розголошуються.

5.2. Основною роботою журі є засідання.

5.3. Засідання журі є легітимним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини його складу.

5.4. Рішення приймається більшістю від присутніх членів журі відкритим голосуванням. У разі рівного розподілу голосів головуючий має право вирішального голосу.

5.5. Результати роботи журі оформлюються протоколом засідання.

5.6. Протокол засідання містить інформацію:

  • дату, час та місце проведення;
  • прізвища, імена та по батькові членів журі;
  • прізвища, імена та по батькові конкурсантів;
  • результати голосування.

5.7. Журі визначає 10 робіт-фіналістів першого етапу конкурсу не пізніше 15 липня 2016 року.

5.8. Для проведення другого та третього етапів конкурсу журі враховує громадську оцінку мешканців Коломиї щодо конкурсних робіт - переможців першого туру конкурсу. Способи висловлення думки мешканцями міста можуть включати: соціологічні опитування, смс-голосування, Інтернет-голосування, листи, електронні листи тощо.

5.9. Строки початку та закінчення другого та третього етапів конкурсу визначаються організаційним комітетом, але не повинні перевищувати строк закінчення конкурсу відповідно до п.3.12 цього положення.

5.10. Підрахунок та підведення підсумків конкурсу здійснюється журі.

5.11. Переможцем конкурсу є робота, яка, за підсумками другого та третього етапів, визнана найкращою.

5.12. Рішення журі вводиться в дію після визначення переможця конкурсу.


6. Нагородження переможця конкурсу

6.1. Переможець конкурсу нагороджується грошовою премією у сумі 10000 (десять тисяч) гривень.

6.2. Після оголошення переможця конкурсу робота та інформація про її автора опубліковуються в засобах масової інформації.

6.3.Після виплати винагороди автору робота стає власністю територіальної громади міста в особі Коломийської міської ради.

6.4. Право щодо логотипу автора-переможця конкурсу передається у встановленому законодавством порядку територіальній громаді міста в особі Коломийської міської ради.



Міський голова                                                                                                                   І. Слюзар




2011-2024 © Всі права застережено.