НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Середа, 04 грудня 2024 року
Повязані документи
Про внесення змін у структуру та чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів
Рішення міської ради №1614-22/2017 від 22.06.2017р. Внесено зміни в інший нормативний акт
Історія документа
Історії немає
Публікації документа
14.11.2015
Про затвердження структури та чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів
Відповідно до пункту 5 частини 1 статті 26 та статті 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні" міська рада
в и р і ш и л а :
- Затвердити структуру виконавчих органів міської ради, загальну чисельність апарату міської ради та її виконавчих органів згідно з додатком.
- Фінансовому управлінню міської ради врахувати зазначені зміни при розподілі бюджетних асигнувань.
- Вважати таким, що втратив чинність пункт 2 рішення міської ради від 25.06.2015р. № 2171-53/2015.
- Відділу кадрів та відділу бухгалтерського обліку і звітності міської ради внести зміни у штатний розпис.
- Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.
Міський голова І. Слюзар
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 10.11.2015 р. № 2-1/2015
СТРУКТУРА
і штатна чисельність апарату Коломийської міської ради
та її виконавчих органів
Назва відділів, управлінь та посад |
Чисельність |
|
I. Апарат міської ради та виконавчого комітету |
||
1.1. |
Керівництво міської ради і виконавчого комітету |
9 |
в т.ч. |
||
Міський голова |
1 |
|
Секретар міської ради |
1 |
|
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
1 |
|
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
3 |
|
Керуючий справами виконавчого комітету |
1 |
|
Радник міського голови |
2 |
|
1.2. |
Загальний відділ |
6 |
1.3. |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
3 |
Всього по апарату: |
18 |
|
ІІ. Виконавчі органи міської ради |
||
2.1. |
Організаційний відділ |
3 |
2.2. |
Юридичний відділ |
3 |
2.3. |
Відділ з питань надзвичайних ситуацій, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами |
2 |
2.4. |
Відділ кадрів |
2 |
2.5. |
Архівний відділ |
2 |
2.6. |
Відділ інформаційної політики |
5 |
2.7. |
Відділ ведення Державного реєстру виборців |
3 |
2.8. |
Відділ земельних відносин |
3 |
2.9. |
Відділ у справах молоді та спорту |
3 |
2.10. |
Відділ архітектури та містобудування |
5 |
2.11. |
Відділ з питань державного архітектурно-будівельного контролю |
3 |
2.12. |
Відділ економіки |
6 |
2.13. |
Центр надання адміністративних послуг |
8 |
2.14. |
Служба у справах дітей |
3 |
2.15. |
Служба господарського забезпечення |
12 |
2.16. |
Фінансове управління (з статусом юридичної особи) |
13,5 |
2.17. |
Управління праці та соціального захисту населення (з статусом юридичної особи) |
45 |
2.18. |
Управління освіти (з статусом юридичної особи) |
5 |
2.19. |
Відділ культури (з статусом юридичної особи) |
3 |
2.20. |
Відділ управління комунальним майном (з статусом юридичної особи) |
15,5 |
Всього: |
145 |
|
Разом: |
163 |