НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Середа, 23 жовтня 2019 року
 Рішення виконавчого комітету  "Про встановлення тарифів на послуги централізованого по..."  № 73 від 26.03.2019р. 
Документ №73 від 26.03.2019р. Чинний
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

30.03.2019



УКРАЇНА
Коломийська міська рада
Виконавчий комітет
 
РІШЕННЯ
 
м. Коломия
 
від 26.03.2019р.  № 73
 

Про встановлення тарифів на послуги централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) для споживачів КП «Коломияводоканал»


       Розглянувши звернення комунального підприємства «Коломияводоканал», з метою покращення якості надання послуг централізованого водопостачання та водовідведення, виходячи із збільшення фактичних витрат на надання послуг, відповідно до вимог Порядку формування тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» № 869  від 01.06.2011 року (із змінами внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України №670 від 02.09.2015 року), наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад» № 390 від 30.07.2012, статті 4 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», статтею 8 Закону України «Про ціни і ціноутворення», керуючись статті 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  виконавчий комітет міської ради 

вирішив:

1. Встановити з 01.05.2019 року тарифи для споживачів в наступних розмірах (без урахування податку на додану вартість згідно з додатком):

- послуга з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем) – 13,80 грн. за 1 куб.м (без ПДВ);

      - послуга з централізованого водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) – 8,60 грн. за 1 куб.м (без ПДВ).

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови Б. Федорука.




Міський голова                                                                                                             І. Слюзар

                                                                                 Додаток

                                                                   до рішення виконавчого

                                                                   комітету міської ради

                                                                             від 26.03.2019 № 73




Структура тарифів

на послуги з централізованого постачання холодної води,водовідведення

                 (з використанням внутрішньобудинкових систем) для споживачів КП"Коломияводоканал"

(без ПДВ)

№ з/п

Найменування показників

Послуга централізованого постачання  холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем)

Послуга з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)

усього, тис. грн

грн/куб. м

усього, тис. грн

грн/куб. м

1

2

3

4

5

6

1

Виробнича собівартість, усього, у тому числі:

12624,98

13,15

8020,33

8,18

3

Витрати на збут

617,54

0,64

411,62

0,42

6

Усього витрат повної собівартості

13242,52

13,80

8431,95

8,60

7

Планований прибуток

0,00

0,00

0,00

0,00

8

Вартість на послугу централізованого постачання  холодної води/водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) споживачам за відповідними тарифами

13242,52

13,80

8431,95

8,60

9

Обсяг на послугу  централізованого постачання  холодної води/водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем)  споживачам (тис. куб. м)

959,78

 

980,00

 

10

Середньозважений тариф

 

13,80

 

8,60






Керуючий справами виконкому                                                Т. Кухтар



2011-2019 © Всі права застережено.