НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 29 березня 2024 року
 Рішення міської ради  "Про порядок підготовки питань на сесію міської ради, оф..."  № 3447-41/2019-41 від 21.02.2019р. 
Документ №3447-41/2019 від 21.02.2019р. Внесено зміни в інший нормативний акт
        

 
Повязані документи

Пов'язаних документів немає

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

25.02.2019



 
РІШЕННЯ
 
Коломийської міської ради
(41  сесія)
7  демократичного скликання
 
від 21.02.2019р.  № 3447-41/2019-41
 

Про порядок підготовки питань на сесію міської ради, оформлення рішень та зняття їх з контролю



       З метою вдосконалення практики підготовки та подання на сесії міської ради проектів рішень, підвищення вимог до їх оформлення, впорядкування процедури зняття рішень з контролю,  керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", міська рада


    вирішила:


       1. Затвердити Порядок підготовки питань на сесію міської ради,    оформлення рішень  та зняття їх з контролю (додається).

       2. Вважати таким,  що втратило чинність рішення міської ради від 30.03.2011 р. №212-4/2011  "Про порядок підготовки  питань на сесію міської ради, оформлення рішень  та зняття їх з контролю "

       3. Контроль за виконанням рішення покласти на секретаря міської ради  О. Романюка.





Міський голова                                                                                                         І. Слюзар






                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                               рішення міської ради                                                                                                        від 21.02.2019 р. №3447-41/2019



ПОРЯДОК

підготовки питань на сесію міської ради, оформлення рішень 

та зняття їх з контролю


1. Цей Порядок установлює загальні правила підготовки питань для розгляду на сесіях міської ради, подання проектів рішень, вимоги до їх оформлення та зняття рішень з контролю.

2. Проекти рішень для розгляду на сесіях міської ради мають відповідати  Конституції  і законам України, узгоджуватися  з раніше прийнятими  рішеннями міської ради.

3. Проекти рішень для розгляду на сесіях міської ради вносять міський голова, заступники міського голови, секретар міської ради, депутати міської ради, постійні комісії, депутатські групи та фракції, виконавчий комітет, управління та відділи міської ради, загальні збори громадян.

4. Питання, які виносяться на сесію міської ради, попередньо розглядаються профільними постійними комісіями, які в прийнятих ними рішеннях дають свої висновки, пропозиції, рекомендації.

5. Проект рішення разом з доданими документами (матеріалами)  подається у організаційний відділ міської ради у терміни, визначені Регламентом міської ради.        

6. Проект рішення подається на паперовому носії та в електронному виді із супровідним листом, клопотанням, пояснювальною запискою, довідковими, аналітичними  та іншими необхідними  для прийняття рішення матеріалами.

Пояснювальна записка до проекту рішення міської ради має містити обґрунтування необхідності прийняття рішення, посилання на норми чинного законодавства, на основі і на виконання яких пропонується прийняття відповідного рішення, мета прийняття рішення  і шляхи її досягнення,  прогноз очікуваних соціально-економічних та правових наслідків його виконання, громадське обговорення.

7. Проект рішення на паперовому носії оформляється комп'ютерним набором на білому аркуші формату А4 чорним шрифтом. Текст розміщується з дотриманням таких вимог: відступ від верхнього краю аркуша -10 мм, від лівого краю -30 мм, від правого краю – 10 мм, від нижнього краю - 20 мм (взірець додається).

8. Назва рішення повинна містити короткий виклад змісту рішення. Якщо у рішенні йдеться про кілька питань, назва може бути узагальнена.

9. Текст проекту рішення повинен складатися з таких частин:

- констатуючої, в якій містяться посилання на закон, інший акт або документ, обставини, якими викликана необхідність прийняття даного рішення;

- розпорядчої, в якій конкретно і чітко формулюються рішення (заходи), виконавці поставленого завдання, терміни виконання, зазначаються посадова особа, на яку покладається виконання рішення та постійна комісія, якій доручається  контроль за виконанням рішення.

       Розпорядча частина викладається у вигляді пунктів з єдиною нумерацією арабськими цифрами. У разі потреби окремі пункти  поділяються на підпункти другого і третього порядку, що нумеруються відповідно до взірців “3.1, 3.1.1.”.

10. Проект рішення погоджується посадовими особами шляхом проставлення підпису та дати  візування. Проект рішення погоджується  такими посадовими особами і в наступній послідовності: виконавець (особа, що готувала проект рішення), начальник відділу, управління, служби, від якого надходить проект рішення, начальник юридичного відділу або посадова особа (юрист), яка відповідає за законність проекту рішення, начальник організаційного відділу, уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції, заступник міського голови, який згідно функціонального розподілу обов’язків відає питаннями відповідної галузі, голова профільної постійної комісії, секретар міської ради.

Обов'язок проходити процедуру погодження проекту рішення покладається на посадову особу, яка його готувала.

Візи проставляються в нижній лівій частині останнього аркуша рішення, а при недостатності місця - на зворотній стороні аркуша у нижній його частині і розміщуються таким чином: ліворуч - прізвище та ініціали, праворуч - підпис і дата візування.

     Візування проекту рішення є обов'язковим (відмова від візування не допускається). При наявності у того, хто візує, зауважень і пропозицій, вони викладаються на окремому аркуші. При цьому навпроти візи проставляється помітка "із зауваженнями".

11. Документи, які затверджуються рішеннями міської ради (положення, плани, інструкції, програми, кошториси і т.п.) погоджуються в тому ж порядку, що і рішення.

12. Проекти рішень, до яких є зауваження юридичного відділу щодо їх невідповідності чинному законодавству, повертаються на доопрацювання з метою усунення таких порушень.

13. До проекту рішення додаються оригінали заяв, звернень, клопотань юридичних та фізичних осіб, а також інші документи, необхідні для розгляду та прийняття рішення.

З питань, що вносяться на розгляд сесії відповідно до планів роботи міської ради чи виконавчого комітету, до проекту рішення додаються: довідка з висвітленням позитивних та проблемних питань і шляхи їх вирішення, пам’ятка з підготовки питання, склад робочої групи, яка готувала питання.

З питань регулювання земельних відносин до проекту рішення додаються тільки оригінали документів згідно з переліком, встановленим чинним законодавством.

14. До проекту рішення прикріплюється список організацій, установ, служб, виконавців та осіб, яким розсилається рішення після набрання чинності.

               15. Відповідальність за перевірку достовірності та повноту документів, які додаються до рішень міської ради, несуть посадові особи, що готували проект рішення.

16. Наступного робочого дня, що настає за останнім днем подання проектів рішень, організаційний відділ передає матеріали з переліком питань, що виносяться на розгляд сесії, секретарю міської ради.

       Не пізніше як за 10 днів до початку сесії секретар міської ради забезпечує формування порядку денного та регламенту сесії, прийняття розпорядження про скликання сесії, повідомлення через засоби масової інформації про час, місце проведення сесії та перелік питань порядку денного.

17. Порядок денний та проекти рішень роздаються для ознайомлення та опрацювання депутатам не пізніше як за 5 днів до початку сесії організаційним відділом.

18. У випадку внесення до порядку денного додаткових питань безпосередньо на пленарному засіданні особа, яка ініціювала розгляд питання, подає головуючому на сесії проект рішення, погоджений відповідно до цього Порядку, та копії рішення  присутнім на пленарному засіданні депутатам.

У окремих випадках при достатньо обґрунтованій необхідності термінового прийняття рішення, його проект опрацьовується під час пленарного засідання профільною постійною комісією спільно з редакційною комісією.

19. Рішення міською радою приймаються в порядку, встановленому Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Регламентом Коломийської міської ради.

20. У разі внесення до проекту рішення змін, доповнень, поправок (граматичних та стилістичних) воно протягом 3 днів після прийняття підлягає відповідному коригуванню, новому оформленню та погодженню, що проводиться особою, яка готувала проект рішення.

21. Рішення міської ради нумеруються таким чином: арабськими цифрами проставляється порядковий номер рішення від початку чергового скликання ради, через тире – порядковий номер сесії, через дріб – рік прийняття.

22. Тиражування прийнятих рішень, виготовлення копій проводиться організаційним відділом з примірника, підготовленого відповідно до вимог цього Порядку.

23. Перший примірник рішення з візами підписується головуючим на пленарному засіданні та скріплюється печаткою міської ради. Головуючим також підписуються документи до рішення, оформлені як додатки (переліки, кошториси, таблиці тощо).

Інші примірники рішень, копії та витяги з них завіряються печаткою організаційного відділу.

24. Рішення, які прийняті в редакції проекту (без змін і доповнень), в п'ятиденний строк після пленарного засідання надсилаються згідно реєстру виконавцям та зацікавленим особам.

Рішення, що потребують нового оформлення та візування у зв'язку з внесеними змінами, доповненнями, уточненнями надсилаються в  десятиденний строк з моменту їх прийняття.

25. Оригінали рішень, разом з доданими документами та протоколом пленарного засідання  зберігаються у організаційному відділі протягом встановленого терміну.

26.  Рішення міської ради знімаються з контролю наступним чином:

А) Рішення, якими затверджувались галузеві програми:

- рішенням міської ради при прийнятті аналогічної програми на новий термін;

- згідно резолюції міського голови або секретаря міської ради, після закінчення терміну дії програми та відсутності проекту аналогічної програми на новий термін на підставі службової записки керівника відповідного виконавчого органу міської ради, погодженою протоколом постійної комісії, яка здійснювала контроль за виконанням рішення.

Б) Рішення про депутатські запити:

- рішенням міської ради, якщо депутат наполягає на розгляді відповіді на його запит на сесії міської ради;

- на підставі резолюції міського голови або секретаря ради, якщо депутат погодився про зняття його запиту з контролю без розгляду питання на сесії;

- після закінчення чергового скликання, якщо депутата не обрано на новий термін, а порушене в запиті питання вирішено.

В) Інші рішення:

-  згідно резолюції міського голови або секретаря міської ради, на підставі службової  записки керівника відповідного виконавчого органу міської ради про виконання рішення чи неможливості його виконання, погодженою постійною комісією, яка здійснювала контроль за виконанням рішення.

У протоколі постійної комісії вказується назва рішення, дата і номер, яке знімається з контролю. Підписаний головою та секретарем протокол постійної комісії передається в організаційний відділ міської ради.

- організаційний відділ міської ради на підставі поданого протоколу постійної комісії вносить відповідний запис про зняття рішення з контролю у систему електронного документообігу «Діловод».


Взірець


УКРАЇНА

Коломийська міська рада

Сьоме демократичне скликання

______________________ сесія

Р І Ш Е Н Н Я


від _____________                       м. Коломия                                 №________


Назва рішення друкується через 1 міжрядковий інтервал на ком-п'ютері (жирним шрифтом)


       Розглянувши звернення……………………, керуючись Законом України…………………………….., міська рада


вирішила:


       1. Текст друкується через 1-1,5 інтервали у текстовому редакторі Microsoft Word  шрифтом Times New Roman розмір шрифту 14.

       Якщо текст рішення займає більше як одну сторінку, всі інші сторінки нумеру-ються вверху посередині арабськими цифрами.

Нумерація пунктів і підпунктів рішення проводиться арабськими цифрами - 1., 2., 1.1, 1.2 і т.д.

2. Між текстом і підписом 5 одинарних інтервалів (тобто 5 раз натиснути на клавішу Enter)  або 3 см.





Міський голова                                                                                                                І. Слюзар

(Слово "Міський голова" починається без абзацу)








(питання, що стосуються фінансування погоджуються з фінансовим управлінням)

Ліве поле - 3 см; Праве поле - 1 см; Верхнє поле -1 см; Нижнє поле - 2 см










Погоджено:


Секретар міської ради

прізвище та ініціали                                                          "___"_______20  р.


Голова постійної комісії

з питань  (назва комісії)

прізвище та ініціали                                                      "___"_______20  р.


Заступник міського голови,

який веде  питання

прізвище та ініціали                                                    "___"_______20  р.


Начальник юридичного відділу

міської ради

прізвище та ініціали                                                         "___"_______20  р.


Начальник _________________

міської ради, уповноважена особа

з питань запобігання та виявлення корупції

прізвище та ініціали                                                         "___"_______20  р.


Начальник організаційного відділу

міської ради

прізвище та ініціали                                                        "___"_______20  р.


Посада керівника структурного підрозділу чи управління,

який готує питання

прізвище та ініціали                                                       "___"_______20  р.


Виконавець:

Посада

прізвище та ініціали                                                        "___"_______20  р.



(питання, що стосуються фінансування погоджуються з фінансовим управлінням)



2011-2024 © Всі права застережено.