НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

П'ятница, 29 березня 2024 року
 Розпорядження міського голови  "Про організацію забезпечення військового обліку в м.Кол..."  № 29-р від 08.02.2019р. 
Документ №29-р від 08.02.2019р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про організацію забезпечення військового обліку в м.Коломиї та завдання на 2018 рік
Розпорядження міського голови  №37-р від 09.02.2018р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  ДСК
Розпорядження міського голови  №156-р від 22.05.2020р. Втратив чинність

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

12.02.2019



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 08.02.2019р.  № 29-р
 



Про організацію забезпечення військового обліку в м. Коломиї та приєднаних сільських територіальних громадах  с.іШепарівці, с.іТовмачик, с.іІванівці, с.іСаджавка с.іКубаївка та с.іВоскресинці, завдання на 2019 рік


       Відповідно до законів України  ’’Про   місцеве самоврядування в Україні’’, ’’Про  мобілізаційну підготовку та мобілізацію’’, ’’Про військовий  обов’язок і військову службу” , постанов  Кабінету Міністрів України від 07.12.2016 р. № 921 ’’Про затвердження Порядку  організації та ведення військового  обліку  призовників і військовозобов’язаних’’,  від 04.02.2015 р.  № 45 ’’Про  затвердження Порядку бронювання військовозобов’язаних  за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями на період мобілізації та на воєнний час’’ (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.01.2018 р. № 12), розпорядження  Івано-Франківської обласної державної адміністрації  від 18.01.2019 р. № 16 ’’Про  організацію забезпечення військового обліку в області  та завдання на 2019 рік’’, з метою забезпечення належного функціонування системи військового обліку та контролю за виконанням громадянами України військового обов’язку  і за дотриманням ними встановлених правил військового обліку, своєчасного бронювання військовозобов’язаних за підприємствами, установами і організаціями на  період мобілізації та на воєнний час, завчасної підготовки  кадрів  для  заміни   військовозобов’язаних,  які підлягають призову у разі мобілізації  на території м. Коломиї  та приєднаних сільських територіальних громад с.іШепарівці, с.іТовмачик, с.іІванівці, с.іСаджавка с.іКубаївка та с.іВоскресинці у 2019 році:


       1. Затвердити Перелік заходів щодо поліпшення стану військового обліку у 2019 році (додаток 1).


       2. Затвердити план перевірок стану військового обліку на території м.Коломиї та приєднаних сільських територіальних громад с. Шепарівці, с.іТовмачик, с. Іванівці, с. Саджавка с. Кубаївка та с. Воскресинці  у  2019 році (додаток 2).

       3. Затвердити завдання з методичного забезпечення військового обліку та підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за організацію та ведення військового обліку, забезпечення функціонування системи військового обліку на 2019 рік (додаток 3).

       4. Затвердити плани звіряння облікових даних підприємств, установ, організацій, навчальних закладів, територіальних громад с.Шепарівці, с.Товмачик, с.Іванівці, с.Саджавка с.Кубаївка та с.Воскресинці , міської ради з обліковими даними Коломийського об’єднаного міського військового комісаріату (додаток 4).

       5. Створити комісію щодо перевірок стану військового обліку у 2019 році (додаток 5).

6. Керівникам підприємств, установ  та організацій:

Видати відповідні розпорядчі документи щодо організації та ведення військового обліку у 2019 році на підпорядкованих підприємствах, установах та організаціях, завдання з методичного забезпечення військового обліку та підвищення кваліфікації посадових осіб, відповідальних за його організацію та ведення, а також плани звіряння  облікових даних сільських територіальних громад громад  с. Шепарівці, с. Товмачик, с. Іванівці, с. Саджавка, с. Кубаївка, с. Воскресинці, підприємств, установ, організацій  і навчальних закладів державної і недержавної форми власності з обліковими даними Коломийського об’єднаного міського військового комісаріату  і надіслати їх  до Коломийського об’єднаного міського військового комісаріату та  міської ради до 01 лютого 2019 року.

7. Комунальному некомерційному підприємству Коломийської міської ради ’’Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги’’ (Мельничук В.Б.) організувати контроль за виконанням лікувальними закладами, медико-соціальної експертною комісією  обов’язків, визначених законодавством з питань військового обліку та надання головою медико-соціальної експертної комісії у семиденний термін даних  про    військовозобов’язаних і призовників, яких визнано інвалідами.

8. Відділу інформаційної політики міської ради (Палій О.Д.) організувати інформаційний супровід функціонування системи військового обліку, створення інформаційних медійних продуктів  (інформаційних статей в засобах масової інформації). Спільно з  Коломийським  об’єднаним  міським  військовим  комісаріатом  (Срібняк А.С.) розробити та підтримувати на платформі офіційного веб-сайту міської ради веб-сторінку з інформаційними матеріалами з питань військового обліку  та можливістю онлайн-консультування військово-облікового персоналу, а також громадян з питань військового обліку.

       9. Коломийському  об’єднаному  міському  військовому  комісаріату  (Срібняк А.С.) у взаємодії з відділом з питань цивільного захисту міської ради (Кротюк О.С.):

9.1. Організувати контроль за веденням  військового обліку на підприємствах, в установах і організаціях на території м.Коломиї та сільських територіальних громад с. Шепарівці, с. Товмачик, с. Іванівці, с. Саджавка с.іКубаївка та с. Воскресинці. 

9.2. Надати методичну допомогу керівникам структурних підрозділів міської ради в організації та веденні військового обліку.

       9.3. На підставі інформації та пропозицій, наданих Коломийським  об’єднаним  міським  військовим  комісаріатом  підготувати до 01 лютого 2020 року проект розпорядження міського голови щодо стану військового обліку у 2019 році та завдання на 2020 рік.

       10. Координацію роботи та узагальнення інформації щодо виконання розпорядження покласти на  відповідального виконавця -  відділ з питань цивільного захисту міської ради (Кротюк О.С.). 

       11. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від  09.02.2018 р.  № 37-р  ’’Про   організацію   забезпечення  військового обліку в м. Коломиї  та  завдання  на  2018 рік’’.

       12. Контроль за виконанням  розпорядження залишаю за собою.






Міський голова                                                                                               І. Слюзар



Додаток 1

до розпорядження міського голови від 08.02.2019 № 29-р


Перелік

заходів щодо поліпшення стану військового обліку у 2019 році


  1. Щодо забезпечення персонально-первинного обліку призовників і військовозобов’язаних виконавчим комітетом міської ради

       1.1. Використовувати кожне прибуття військовозобов'язаних і призовників  з особистих питань до Центру надання адміністративних послуг міської ради для звіряння їх облікових даних із картками первинного обліку.

       1.2. Використовувати кожне прибуття військовозобов'язаних і призовників з особистих питань для роз’яснення правил військового обліку та доведення їх під особистий підпис в картках первинного обліку.

       1.3. При необхідності внесення змін у військові квитки військовозобов'язаних (при зміні військово-облікових ознак) приймати їх під розписку та подавати до військового комісаріату для внесення необхідних змін.

       1.4. Розробити плани звірянь облікових даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку, з їх обліковими даними, що містяться в особових картках призовників і військовозобов’язаних підприємств, установ, організацій, де вони працюють (навчаються), що перебувають на території відповідальності міської ради, а також плани контролю за виконанням посадовими особами підприємств, установ та організацій, які перебувають на території відповідних населених пунктів, встановлених правил військового обліку та здійснювати заходи звіряння і контролю відповідно до цих планів.

       1.5. Розглянути можливість встановлення доплат особам, які виконують обов’язки по веденню військового обліку.

1.6. Оновити інформаційні матеріали на стендах військового обліку.

2.Щодо забезпечення персонального обліку призовників

і військовозобов’язаних державними органами,

підприємствами, установами та організаціями

       2.1. Проаналізувати кваліфікаційні вимоги до посад на відповідність спеціальностям, визначеним у Постанові Кабінету Міністрів України від 14.10.1994 р. № 711 "Про затвердження переліку спеціальностей, за якими жінки, що мають відповідну підготовку, можуть бути взяті на військовий облік". При наявності жінок, що працюють на таких посадах і мають відповідні спеціальності – скеровувати їх до Коломийського об’єднаного міського військового комісаріату для взяття на військовий облік.

       2.2. Встановити взаємодію із військовими комісаріатами інших адміністративно-територіальних одиниць (за наявності в них на обліку військовозобов'язаних та призовників, що працюють в державному органі, підприємстві, установі, організації). Здійснювати їх письмове інформування про призначення, переміщення і звільнення осіб, відповідальних за ведення військового обліку. В ході взаємодії уточнити строки та способи звіряння даних особових карток, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також порядок оповіщення призовників і військовозобов’язаних. Відряджати осіб, відповідальних за ведення військового обліку у визначені строки до таких військових комісаріатів для проведення звіряння даних особових карток призовників і військовозобов’язаних з їх обліковими документами у районних (міських) військових комісаріатах.

       2.3. Керівникам навчальних закладів забезпечити відпрацювання особових карток на усіх призовників (військовозобов'язаних), що працюють та навчаються в навчальних закладах, а також забезпечити наявність (перевірку) у працівників дійсних військово-облікових документів. В разі необхідності, направляти працівників, які втратили військово-облікові документи або мають недійсні військово-облікові документи, до військових комісаріатів за місцем знаходження на військовому обліку.

       2.4. Керівникам сільськогосподарських підприємств забезпечити відпрацювання особових карток на усіх призовників (військовозобов'язаних), що працюють в підпорядкованих організаціях та забезпечити наявність (перевірку) у працівників дійсних військово-облікових документів. В разі необхідності, направляти працівників, які втратили військово-облікові документи або мають недійсні військово-облікові документи, до військових комісаріатів за місцем знаходження на військовому обліку.


  1. Щодо розшуку військовозобов'язаних, які ухиляються

від виконання військового обов’язку

       Начальнику Коломийського відділу Національної поліції Головного управління Національної поліції України в Івано-Франківській області відпрацювати дієву систему роботи щодо розшуку, затримання і доставки до Коломийського об’єднаного міського військового комісаріату громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку. Направляти списки таких громадян до державних органів, виконавчих органів місцевого самоврядування, до яких прибувають громадяни для вирішення особистих питань і де здійснюється ідентифікація їх особи, – для виклику представників Коломийського відділу Національної поліції Головного управління Національної поліції України в Івано-Франківській області при прибутті таких осіб.




Керуючий справами виконкому                                                              Т.Кухтар



Додаток 2

до розпорядження міського голови

від 08.02.2019 № 29-р



ПЛАН

перевірок стану військового обліку

на території м. Коломиї та сільських територіальних громад с.Шепарівці,

с.Товмачик, с.Іванівці, с.Саджавка с.Кубаївка та с.Воскресинці 

в 2019 році


з/п

Найменування підприємств, установ та організацій

Планові дати перевірок на 2019 рік

Результати перевірки

Відмітка про виконання

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

кількість в/зоб. офіцерів

кількість в/зоб. сержантів і солдатів

кількість в/зоб. жінок

кількість призовників

Коломийське об’єднане управління Пенсійного фонду України










02








Коломийський міськрайонний суд










08








Коломийська міська рада









11









Коломийська філія ТОВ “Прикарпатський торговий дім”





22













ТОВ “Леоні Ваерінг Системс УА ГмбХ”


12
















Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"







10











ТОВ “ДС Трейд Плюс”

м. Коломия







24











ПП “Прикарпатський експрес”









18









Коломийський медичний коледж ім.І.Франка






26












Фірма “Щит” м. Коломия





28













Коломийський політехнічний коледж національного університету “Львівська політехніка”






19












ТДВ “Коломийське АТП”







17











ТОВ Виробничо-комерційне підприємство “Чернівецький завод теплоізоляційних матеріалів”






12












ПрАТ “Коломийське заводоуправління будівельних матеріалів”









04









ДУ “Коломийська виправна колонія № 41” с. Товмачик





07
















Керуючий справами виконкому                                                                                       Т.Кухтар




Додаток 3

до розпорядження міського голови

від 08.02.2019 № 29-р


Завдання

з методичного забезпечення військового обліку та

підвищеннякваліфікації посадових осіб, відповідальних за організацію

та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, забезпечення функціонування системи військового обліку на території м.Коломиї та сільських територіальних громад на 2019 рік

з/п

Найменування заходів

Строк

проведення

Відповідальний за виконання

Відмітки про виконання

І. Організаційні заходи

1.

Організація роботи щодо ведення військового обліку і бронювання відповідно до планів

Протягом року

Керівники структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ, організацій, в.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та      

с. Кубаївка

(Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


2.

Контроль за веденням військового обліку і бронювання

За планом перевірок

Відділ з питань цивільного захисту міської ради (Кротюк О.С.),

Коломийський ОМВК

(Срібняк А.С.)


3.

Контроль виконання громадянами та посадовими особами встановлених правил військового обліку

Протягом року

Керівники структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ, організацій,

в.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та       с. Кубаївка

(Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


4.

Проведення занять з відпові-дальними за ведення військового обліку і бронювання на підприємствах, установах з підвищення кваліфікації. Для організації та проведення занять спланувати виділення коштів у необхідній кількості

06.02.2019.

25.06.2019.

Коломийський ОМВК

(Срібняк А.С.),

відділ з питань цивільного захисту міської ради (Кротюк О.С.)


5.

Проведення нарад з питань забезпечення функціонування системи військового обліку та його стану із заслуховуванням посадових осіб, які допустили порушення правил ведення військового обліку

25.06.2019.

25.12.2019.

Керівники структурних підрозділів міської ради, підприємств, установ, організацій, в.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та       с. Кубаївка

(Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


6.

Інформування  Р(М)ВК про призначення, переміщення і звільнення осіб, відповідальних за ведення військово-облікової роботи

У 7-денний термін

Керівники підприємств, установ, організацій


ІІ. Заходи щодо військового обліку призовників і військовозобов’язаних

1.

Взяття на військовий облік громадян, які прибули на нове місце проживання, тільки після їх взяття на військовий облік у Р(М)ВК

Постійно

Управління надання адміністративних послуг міської ради (Андрусяк М.М.)


2.

Зняття з військового обліку громадян для їх вибуття в іншу місцевість (адміністративно-територіальну одиницю) до нового місця проживання тільки після їх зняття з військового обліку в Р(М)ВК

Постійно

Управління надання адміністративних послуг міської ради (Андрусяк М.М.)


3.

Виявлення призовників і військовозобов’язаних, які проживають на території, що обслуговується, і не перебувають в них на військовому обліку, взяття таких працівників і військовозобов’язаних на персонально-первинний облік та направлення до Р(М)ВК для взяття на військовий облік

Постійно

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та        с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)  керівники підприємств, установ, організацій, управління надання адміністративних послуг міської ради (Андрусяк М.М.)


4.

Оповіщення на вимогу Р(М)ВК призовників івійськовозобов’язаних про їх виклик до Р(М)ВК і забезпечення їх своєчасного прибуття

За розпоряд­женням Р(М)ВК

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та       с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)  керівники підприємств, установ, організацій


5.

Постійна взаємодія з Р(М)ВК щодо строків та способів звіряння даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних з обліковими даними Р(М)ВК, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних

За планом

В.о. старост

с.Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та        с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)  керівники підприємств, установ, організацій,


6.

Внесення до карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних змін щодо їх сімейного стану, місця проживання, освіти, місця роботи і посади

У 5-денний строк

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та        с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


7.

Надсилання до Р(М)ВК повідомлення про зміну облікових даних та мобілізаційних розпоряджень, що вилучені

Щомісяця до 5 числа

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та       с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


8.

Звіряння облікових даних карток первинного обліку призовників і військовозобов’язаних, які перебувають на військовому обліку, з їх обліковими даними, що містяться в особових картках призовників і військово-зобов’язаних підприємств, установ, організацій, в яких вони працюють (навчаються), що перебувають на території відповідальності сільських територіальнх громад та міської ради, а також із будинковими книгами (даними реєстраційного обліку), іншими документами з питань реєстрації місця проживання фізич­них осіб, а також з фактичним проживанням (перебуванням) призовників і військовозобов’я­заних шляхом подвірного обходу

За планом

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та       с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


9.

Звіряння даних карток первинного обліку призовників, які перебувають на військовому обліку в органах місцевого самоврядування, з обліковими даними районних (міських) військових комісаріатів (після приписки громадян до призовних дільниць і перед призовом їх на строкову військову службу, а також в інші строки, визначені районними (міськими) військовими комісаріатами)

За планом

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та       с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


10.

Складення і подання до Р(М)ВК списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць

До 1 грудня

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та        с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


11.

Приймання під розписку від призовників і військово-зобов’язаних їх військово-облікових документів для подання до Р(М)ВК для звіряння з картками первинного обліку та оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час

Постійно

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та       с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.),   керівники підприємств, установ та організацій


12.

Постійний контроль за виконанням громадянами, посадовими особами підприємств, установ та організацій, які перебувають на території відповідних населених пунктів, встановлених правил військового обліку та проведенням відповідної роз’яснювальної роботи. Звернення щодо громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку, надсилаються до органів Національної поліції для їх розшуку, затримання і доставки до відповідних Р(М)ВК

Постійно

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та        с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.),   керівники структурних підрозділів міської ради


13.

Інформування Р(М)ВК про всіх громадян, посадових осіб підприємств, установ та організацій, власників будинків, які порушують правила військового обліку, для притягнення винних до відповідальності згідно із законом

Постійно

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та       с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.),   керівники структурних підрозділів міської ради, управління надання адміністративних послуг міської ради

(Андрусяк М.М.)


14.

Повідомлення Р(М)ВК про реєстрацію, ліквідацію підприємств, установ та організацій, які перебувають на території відповідних населених пунктів

Щомісяця до 5 числа

Управління  надання адміністративних послуг міської ради

(Андрусяк М.М.)


15.

Ведення та зберігання журналу обліку результатів перевірок стану військового обліку призовників і військовозобов’язаних та звіряння облікових даних з даними Р(М)ВК

Постійно

В.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та       с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.),

відповідальні особи за ведення військового обліку на підприємствах та в установах


16.

Перевірка у громадян під час прийняття на роботу (навчання) наявності військово-облікових документів (у військово-зобов’язаних – військових квитків або тимчасових посвідчень, а у призовників – посвідчень про приписку до призовних дільниць). Приймання на роботу (навчання) призовників івійськовозобов’язаних здійснюється тільки після взяття їх на військовий облік у Р(М)ВК, а також у разі перебування на військовому обліку в СБУ та СЗР

Постійно

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій


17.

Надсилання до Р(М)ВК повідомлень про зміну облікових даних призовників і військово-зобов’язаних, прийнятих на роботу (навчання) чи звільнених з роботи (відрахованих з навчального закладу)

У

7-денний строк

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій, навчальних закладів


18.

Оповіщення призовників і військовозобов’язаних про їх виклик до Р(М)ВК і забезпечення їх своєчасного прибуття

За

розпоряд-женням Р(М)ВК

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій, навчальних закладів


19.

Забезпечення повноти та достовірності облікових даних призовниківі військовозобов’язаних

Постійно

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій, навчальних закладів


20.

Взаємодія з Р(М)ВК щодо строків та способів звіряння даних особових карток, списків призов-ників і військовозобов’язаних, їх облікових даних, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних

Постійно

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій, навчальних закладів


21.

Звіряння особових карток призовників і військовозобов’я-заних із записами у військових квитках та посвідченнях про приписку до призовних дільниць

Щомісяця

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій


22.

Проведення звіряння особових карток працівників з обліковими документами Р(М)ВК, в яких вони перебувають на військовому обліку

За планом (не рідше одного разу на рік)

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій


23.

Внесення до особових карток призовників і військовозобов’я-заних змін щодо їх сімейного стану, місця проживання (перебування), освіти, місця роботи і посади

У 5-денний строк

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій


24.

Надсилання до Р(М)ВК повідомлення про зміну облікових даних

Щомісяця до 5 числа

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій


25.

Складення і подання до Р(М)ВК списків громадян, які підлягають приписці до призовних дільниць

До 1 грудня

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій


26.

Приймання під розписку від призовників і військовозобов’яза-них їх військово-облікових документів для подання до Р(М)ВК для звіряння з обліковими картками та оформлення бронювання військовозобов’язаних на період мобілізації та на воєнний час

Постійно

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій


27.

Постійний контроль за виконанням посадовими особами державних органів, підприємств, установ та організацій, призовниками і військово-зобов’язаними встановлених правил військового обліку та проведенням відповідної роз’яснювальної роботи

Постійно

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій, навчальних закладів


28.

Постійне інформування Р(М)ВК про громадян та посадових осіб, які порушують правила військового обліку, для притягнення їх до відповідальності згідно із законом

Постійно

Керівники державних органів, підприємств, установ та організацій


29.

Здійснення реєстрації (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військово-зобов’язаних лише в разі наявності в їх військово-облікових документах позначок Р(М)ВК про зняття з військового обліку або перебування на військовому обліку за місцем проживання

Постійно

Управління надання адміністративних послуг міської ради

(Андрусяк М.М.)


30.

Надсилання до Р(М)ВК повідомлення про реєстрацію (зняття з реєстрації) місця проживання призовників і військовозобов’язаних

Щомісяця

до 5 числа

Управління надання адміністративних послуг міської ради

(Андрусяк М.М.)


31.

Повідомлення про місце перебування зареєстрованих призовників і військовозобов’я-заних на запити Р(М)ВК

Щомісяця

до 5 числа

Управління надання адміністративних послуг міської ради

(Андрусяк М.М.),

в.о. старост

с.Шепарівці

(Муцак І.М.),

с.Іванівці (Мочернюк В.В.),

с.Товмачик (Григорчук В.Д.),

с.Саджавка та с.Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с.Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


32.

Надсилання до Р(М)ВК або органів місцевого самоврядування, що ведуть військовий облік, повідомлення про осіб, які отримали громадянство України і повинні бути взяті на облік

У

2-тижневий термін

Управління надання адміністративних послуг міської ради

(Андрусяк М.М.)


33.

Надання Р(М)ВК допомоги у прийнятті призовників і військовозобов’язаних на військовий облік, здійснення контролю за виконанням ними правил військового обліку та виявлення призовників і військовозобов’язаних, які порушують зазначені правила. Повідомлення про виявлення таких осіб надсилаються до Р(М)ВК

Постійно

Управління надання адміністративних послуг міської ради

(Андрусяк М.М.),

в.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та         с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),

с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


34.

Здійснення досудових розслідувань стосовно ухилення військовозобов’язаних від військового обліку

За зверненням Р(М)ВК

Начальник відділу ГУ НП


35.

Здійснення розшуку, затримання та доставки до Р(М)ВК громадян, які ухиляються від виконання військового обов’язку

За зверненням органів місцевого самовряду-вання, Р(М)ВК

Начальник відділу ГУ НП


36.

Повідомлення після звернення громадян щодо реєстрації актів цивільного стану Р(М)ВК, в яких перебувають на військовому обліку призовники і військовозобов’язані, про зміну їх прізвища, імені та по батькові, одруження (розлучення), реєстрацію смерті призовників і військовозобов’язаних, вилучення військово-облікових документів, пільгових посвідчень, а також зміну інших даних

У

7-денний термін

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану


37.

Повідомлення Р(М)ВК про призовників і військовозобов’язаних, стосовно яких повідомлено про підозру у вчинені кримінального правопорушення

У

7-денний термін

Начальник органу досудового розслідування


38.

Повідомлення Р(М)ВК про призовників, стосовно яких кримінальні справи розглядаються судами, а також про вироки щодо призовників і військовозобов’я-заних, які набрали законної сили

У

7-денний термін

Голова суду


39.

Вилучення та надсилання до відповідних Р(М)ВК військово-облікових документів призовників і військовозобов’язаних, засуджених до позбавлення волі, обмеження волі або арешту

Постійно

Голова суду


40.

Повідомлення Р(М)ВК про призовників і військово-зобов’язаних, яких визнано інвалідами

У

7-денний термін

Голова

медико-соціальної експертної комісії


41.

Під час проведення призову громадян на строкову військову службу повідомлення Р(М)ВК про громадян призовного віку, які перебувають на стаціонарному лікуванні

У

3-денний термін

Керівники лікувальних закладів


42.

Відповідно до розпоряджень Р(М)ВК та рішень міської ради своєчасне подання необхідних відомостей до зазначених органів про призовників і військовозобов’язаних, сповіщення їх про виклик до Р(М)ВК шляхом вручення повісток та забезпечення прибуття за викликом

Постійно

Керівники підприємств та установ, що здійснюють експлуатацію будинків, а також власники будинків


43.

Для зняття з військового обліку військовозобов’язаних, яких після проходження строкової військової служби прийнято на службу до органів Національної поліції, органів і підрозділів цивільного захисту, Держспецзв’язку та Державної кримінально-виконавчої служби - вилучення у військово-зобов’язаних військово-облікових документів, які надсилаються до Р(М)ВК за місцем перебування призовників і військовозобов’яза-них на військовому обліку разом з витягами з наказів про прийняття на службу та списком

У

7-денний термін

Керівники органів Національної поліції, органів і підрозділів цивільного захисту, Держспецзв’язку та Державної кримінально-виконавчої служби


44.

Повідомлення Р(М)ВК про звільнення військово-зобов’язаних із служби, яким повертають під розписку особисті військово-облікові документи та видають довідки

У

7-денний термін

Керівники органів Національної поліції, органів і підрозділів цивільного захисту, Держспецзв’язку та Державної кримінально-виконавчої служби


ІІІ. Заходи щодо бронювання військовозобов’язаних

1.

Своєчасне оформлення документів для бронювання військовозобов’язаних за центральними і місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, підприємствами, установами та організаціями на період мобілізації та на воєнний час

У

10-денний термін

Відповідальні за ведення військового обліку


2.

Повідомлення військового комісаріату, де військовозобов’я-зані працівники перебувають на військовому обліку про їх бронювання за посадами і зарахування на спеціальний облік

У

5-денний термін

Відповідальні за ведення військового обліку


3.

Інформування військового комісаріату, про анулювання посвідчень про відстрочку від призову на період мобілізації та на воєнний час

У 5-денний термін

Відповідальні за ведення військового обліку


4.

Уточнення переліку органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, яким встановлено мобілізаційні завдання (замовлення) та доведення його до військового комісаріату

До 01.02.

Відділ з питань цивільного захисту міської ради

(Кротюк О.С.)


5.

Уточнення плану вручення посвідчень, списків уповноважених про вручення посвідчень

Щомісяця

Відповідальні за ведення військового обліку


6.

Уточнення плану заміщення військовозобов’язаних працівників, які підлягають призову за мобілізацією

25.06

25.12

Відповідальні за ведення військового обліку


ІV. Звітність з питань військового обліку та бронювання

1.

Надсилання до військового комісаріату повідомлення про зміну облікових даних призовників і військовозобов’язаних, які змінили місце проживання в межах адміністра-тивно-територіальної одиниці, та військовозобов’язаних, що прибули з мобілізаційними розпорядженнями.

Щомісяця

до 5 числа

Управління надання адміністративних послуг міської ради

(Андрусяк М.М.),

в.о. старост

с. Шепарівці

(Муцак І.М.),

с. Іванівці (Мочернюк В.В.),

с. Товмачик (Григорчук В.Д.),

с. Саджавка та         с. Кубаївка (Кузьмин А.І.),      с. Воскресинці (Білейчук Л.Ю.)


2.

Надання інформації на запити з питань військового обліку та бронювання

Постійно

Відповідальні за ведення військового обліку


3.

Складання та погодження у військовому комісаріаті Звіту про чисельність працюючих та війсь-ковозобов’язаних, заброньованих згідно з переліками посад та професій, станом, станом на 1 січня (за формою згідно з додатком 3 до Постанови КМУ від 12.01.2018 р.  № 12)

До 30.12.

Відповідальні за ведення військового обліку


4.

Інформування міської ради та внесення на їх розгляд пропозиції щодо поліпшення стану військового обліку

До 15.01.

Коломийський об’єднаний міський військовий комісаріат

(Срібняк А.С.)


V. Виконання інших заходів

1.

Доведення до підприємств, установ, організацій змін в законодавстві щодо військового обліку, військової служби та бронювання

Протягом року

Коломийський об’єднаний міський військовий комісаріат

(Срібняк А.С.)


2.

Проведення роз’яснювальної роботи з військовозобов’язаними працівниками щодо виконання правил військового обліку

Протягом року

Коломийський об’єднаний міський військовий комісаріат

(Срібняк А.С.),

відповідальні за ведення військового обліку


3.

Виготовлення друкарським способом правил військового обліку і вивішування їх на видному місці у відповідних приміщеннях

До 01.02.

Керівники підприємств, установ та організацій, де ведеться військовий облік призовників і військово-зобов’язаних


4.

Організація оформлення наочної агітації, інформаційних буклетів з питань військового обліку та бронювання, військового обов’язку та мобілізації, проходження військової служби за контрактом

До 01.04.

Коломийський об’єднаний міський військовий комісаріат

(Срібняк А.С.),

відповідальні за ведення військового обліку


5.

Опрацювання та видання необхідної документації для відповідальних за ведення військового обліку

До 01.03.

Коломийський об’єднаний міський військовий комісаріат

(Срібняк А.С.)





                Керуючий справами виконкому                                                                Т.Кухтар




Додаток 4

до розпорядження міського голови

від 08.02.2019 № 29-р




План

звіряння облікових даних підприємств, установ та організацій Коломийської міської  ради

з обліковими даними Коломийського об’єднаного міського військового комісаріату

на 2019 рік



У територіальних сільських громадах

№        з/п

Найменування виконавчих комітетів міських, сільських та селищної рад

Планові дати звіряння на 2019 рік

Результати звіряння

Відмітка про виконання

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

кількість в/зоб. офіцерів

кількість в/зоб. сержантів і солдатів

кількість в/зоб.

жінок

кількість

призовників

с. Воскресинці








13










с. Товмачик









03









с. Шепарівці




19














с. Іванівці






05


















На підприємствах, в установах, організаціях та навчальних закладах

№        з/п

Найменування підприємств, установ та організацій

Планові дати звіряння на 2019 рік

Результати звіряння

Відмітка про виконання

січень

лютий

березень

квітень

травень

червень

липень

серпень

вересень

жовтень

листопад

грудень

кількість в/зоб. офіцерів

кількість в/зоб. сержантів і солдатів

кількість в/зоб. жінок

кількість призовників

Коломийська філія ТОВ “Прикарпатський торговий дім”





22













КП “Полігон Екологія”






12












Управління освіти міської ради






19












Комунальне некомерційне підприємство Коломийської міської ради "Коломийський міський центр первинної медико-санітарної допомоги"







10











ПП “Коломийський хлібокомбінат”







17











ТОВ “ДС Трейд Плюс” м. Коломия







24











ПП “Прикарпатський експрес”









18









Коломийське об’єднане управління Пенсійного фонду України









13









ТОВ “АБО-МІКС”


13
















ТОВ ЗПК “ЮМАС”




23














КП “Зеленосвіт”


27
















ТОВ “Леоні Ваерінг”



05















ТДВ “Коломийське АТП”








20










Коломийський політехнічний коледж національного університету «Львівська політехніка»






11












Коломийський медичний коледж

імені І.Франка





28













ТОВ “ТРОКС УКРАЇНА”










16








ПрАТ “Коломийське заводоуправління будівельних матеріалів”










22








ДУ “Коломийська виправна колонія

№ 41” с. Товмачик


20
















ПП “Прикарпатський експрес”









06









КП “Коломияводоканал”








27













Керуючий справами виконкому                                                                                       Т.Кухтар


Додаток 5

до розпорядження міського голови

від 08.02.2019 № 29-р


СКЛАД

комісії  щодо перевірок стану військового обліку

на території м.Коломиї та сільських громад  с.Шепарівці,

с.Іванівці, с.Товмачик, с.Саджавка та с.Кубаївка, с.Воскресинці

в 2019 році


Григорук

Володимир Романович

- перший заступник  міського голови,

  голова комісії

Члени

комісії:

Волошенюк

Віктор  Васильович

- заступник начальника – головний інженер, начальник відділу реалізації інвестиційних проектів управління комунального господарства  міської ради

                                                         (за погодженням)

Єрмоленко

Вадим Анатолійович

-начальник відділення військового обліку та бронювання сержантів і солдатів запасу Коломийського об’єднаного міського військового комісаріату

Колесник

Володимир Любомирович

- начальник відділу молоді та спорту міської ради

                                                        (за погодженням)

Кротюк

Олександр Степанович

- начальник  відділу з  питань цивільного захисту міської ради

Логінов

Максим Андрійович

-начальник відділення офіцерів запасу і кадрів Коломийського об’єднаного міського військового комісаріату

Пасічний

Дмитро Васильович

– заступник військового комісара - начальник відділу комплектування Коломийського об’єднаного міського військового комісаріату

Рогулько

Юрій  Васильович

- заступник начальника управління надання адміністративних послуг міської ради – начальник відділу ведення реєстру територіальної громади 

                                                         (за погодженням)

Сенюк

Світлана Михайлівна

- начальник відділу з питань контролю праці міської  ради, уповноважена особа з питань запобігання  та  виявлення  корупції

                                                         (за погодженням)

Тимків

Юлія  Йосипівна

- заступник начальника управління освіти міської ради

                                                         (за погодженням)


Керуючий справами виконкому                                                               Т.Кухтар



2011-2024 © Всі права застережено.