НОРМАТИВНІ АКТИ
КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Середа, 24 квітня 2019 року
 Розпорядження міського голови  "Про функціональні повноваження першого заступника міськ..."  № 17-р від 24.01.2019р. 
Документ №17-р від 24.01.2019р. Втратив чинність
        

 
Повязані документи

Розпорядження міського голови  Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради
Розпорядження міського голови  №271-р від 03.10.2018р. Втратив чинність
Розпорядження міського голови  Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради
Розпорядження міського голови  №98-р від 08.04.2019р. Внесено зміни

 
Історія документа

Історії немає

 
Публікації документа

28.01.2019



УКРАЇНА
місто Коломия Івано-Франківської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
міського голови
 
м. Коломия
 
від 24.01.2019р.  № 17-р
 

Про функціональні повноваження першого заступника міського голови Григорука В.Р.



       Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та у зв’язку із змінами у структурі апарату міської ради та її виконавчих органів:

       

       1. Затвердити функціональні повноваження  першого заступника міського голови Григорука В.Р. (додаються).

       2. Установити, що перший заступник міського голови Григорук В.Р. здійснює свої функції та повноваження визначені цим розпорядженням і несе персональну відповідальність за стан справ на дорученій йому ділянці роботи перед міським головою.

       3. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 03.10.2018 р. № 271-р «Про функціональні повноваження міського голови, секретаря міської ради, першого заступника міського голови, заступників міського голови, керуючого справами виконкому міської ради» в частині, що стосується першого заступника міського голови Григорука В.Р.

       4. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.






Міський голова                                                                                                              І.Слюзар


ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 24.01.2019 № 17-р


Перший заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих органів міської ради

Григорук Володимир Романович


У разі відсутності міського голови скликає та проводить засідання виконавчого комітету міської ради.


Веде питання: соціально-економічного розвитку, промисловості, регуляторно-дозвільної політики і підприємництва, праці та соціального захисту населення, охорони праці, пенсійного забезпечення, стратегічного планування  розвитку об’єднаної територіальної громади, туризму, статистики, місцевих програм, виставково-ярмаркової діяльності, бюджетної, податкової, цінової та сімейної і гендерної політики, банківської справи, державного страхування, зайнятості населення, побутового обслуговування населення, внесків до фонду соціально-економічного розвитку, енергоефективності та енергозбереження, надання адміністративних послуг, додержання законодавства про працю фізичними та юридичними особами на території об’єднаної територіальної громади, надзвичайних ситуацій та правоохоронної діяльності, пасажирських перевезень.


       1. Прогнозує та координує:

       - розробку програм соціально-економічного та культурного розвитку міста, розвитку туризму, цільових програм, трудових відносин і фінансових ресурсів;

       - організацію роботи по розвитку та розширенню зовнішньоекономічної діяльності підприємств міста з різними формами власності, проведення заходів, спрямованих  на залучення внутрішніх та іноземних інвестицій в економіку міста та їх раціонального використання;

       - складання проектів планів фінансово-економічної діяльності підприємств і організацій, які належать до комунальної власності територіальної громади, контроль за їх виконанням, а також розглядає пропозиції щодо розміщення, спеціалізації та розвитку підприємств і організацій, незалежно від форм власності;

       - організацію  державної політики у сфері соціального захисту пенсіонерів, інвалідів, багатодітних, малозабезпечених сімей з дітьми, дітей-сиріт, дітей-інвалідів, учасників антитерористичної операції, членів їх сімей, бійців-добровольців, внутрішньо переміщених осіб, інших соціально незахищених громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку органів місцевого самоврядування.

       - здійснення методичного керівництва економічною роботою, діяльністю з цих питань управлінь, відділів міської ради, інших підприємств з питань розроблення програм економічного і соціального розвитку міста, забезпечення взаємодії з ними під час розв'язання інших проблем;

       - діяльність усіх розміщених на території об’єднаної територіальної громади  промислових підприємств по міжгалузевих зв’язках;

       - діяльність туристичних  підприємств і організацій;

       - підготовку аналітичних матеріалів,

- роботу міського пасажирського транспорту.


       2. Контролює та сприяє:

       - підвищенню ефективності використання коштів місцевого бюджету, підприємств і організацій комунальної власності територіальної громади міста, комунального майна, яке передається до статутних фондів спільних підприємств та інших економічних формувань;

       - розвитку підприємництва, малого та середнього бізнесу;

       - залученню зовнішніх та внутрішніх інвестицій та на договірних засадах, коштів підприємств, підприємців до участі в комплексному соціально-економічному розвитку;

       - вирішенню колективних трудових спорів, реєстрації колективних договорів, угод, здійснює контроль за їх виконанням;

       - організації та проведенню виставок, ярмарків, презентацій фірм і представництв;

       - поступленню коштів від пайової участі (внеску) у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури  відповідно до укладених договорів;

       - призначенню та виплаті всіх видів соціальної допомоги, встановленої законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного  побутового палива.


       3. Контролює та забезпечує:

- дотримання зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності;

- ефективне використання прибутків підприємств, організацій, установ, заснованих на комунальній власності;

       - організацію праці та соціального захисту населення;

       - реалізацію державної політики у сфері соціального захисту пенсіонерів, інвалідів, багатодітних, малозабезпечених сімей, які потребують допомоги та соціальної підтримки з боку держави і міської ради;

       - виконання рішень державних органів та міської ради, її виконавчого комітету з питань надання житлових субсидій;

       - організацію проведення громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні;

- забезпечує здійснення заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству за ознакою статті,  забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на території об’єднаної територіальної громади;

       - забезпечення необхідного рівня та якості послуг побутового обслуговування населення;

-  дотримання законодавства щодо захисту прав споживачів;

- дотримання законодавства про працю фізичними та юридичними особами на території об’єднаної територіальної громади;

       - дотримання цін;

- розроблення та  здійснення заходів по енергозбереженню;

- здійснення заходів з питань, що стосуються сімейної та гендерної політики, протидії торгівлі людьми, демографічного розвитку, підтримки багатодітних сімей.


       4. Є відповідальним за реалізацію конкурентної та регуляторної політики і роботу  центру надання адміністративних послуг міської ради.

Керує діяльністю: департаменту соціальної політики, управління надання адміністративних послуг, відділу економіки, інвестиційної політики та енергозбереження, відділу з питань цивільного захисту, Центру допомоги учасникам антитерористичної операції міської ради,  відділу з питань контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення міської ради.


Координує діяльність фінансового управління міської ради з питань формування та контролю за виконанням міського бюджету, об'єднаної Державної податкової інспекції Головного управління Державної фіскальної служби України в Івано-Франківській області, управління статистики в м. Коломиї, Єдиного центру надання реабілітаційних та соціальних послуг міста Коломиї,  Коломийського геріатричного пансіонату, Коломийського дитячого будинку-інтернату, центру дозвілля та туризму, комунальної установи «Інститут розвитку міста Коломиї».

Забезпечує взаємодію з:

       - Коломийською міськрайонною філією Івано-Франківського обласного центру зайнятості;

       - Коломийським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду в Івано-Франківській області;

-  Коломийським відділенням Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Івано-Франківській області.

Очолює мобільну оперативну групу у випадку виникнення надзвичайних ситуацій та комісії виконкому:

- опікунську раду;

- комісію з питань наданню населенню субсидій на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та державної допомоги малозабезпеченим сім’ям як виняток пільг, одноразових грошових допомог;

- конкурсний комітет по визначенню автомобільних перевізників з перевезення пасажирів на міському маршруті, конкурсний комітет з визначення робочого органу;

       -  координаційну раду з питань розвитку підприємництва;

- координаційну раду з питань запобігання та протидії домашньому насильству за ознакою статті;

       - конкурсну комісію на заміщення вакантних посад;

       - раду з питань безпечної життєдіяльності населення міста Коломиї;

       - міську евакуаційну комісію;

       - комісію з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків до бюджетів усіх рівнів;

       - міжвідомчу раду з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку та протидії торгівлі людьми;

- дорадчий орган з питань координації дій між суб’єктами соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах;

- комісію з питань визначення пайової участі замовників будівництва у соціально-економічному розвитку міста Коломиї;

- координаційний комітет сприяння зайнятості населення;

- міську спеціальну комісію з ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;

- робочу групу з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення;

- комісію по компенсації з бюджету втрат доходів від пільгових перевезень.

- комітет забезпечення доступності осіб з інвалідністю та інших

маломобільних груп населення до об’єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури;

       

Підписує договори щодо пайової участі (внесків) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.






2011-2019 © Всі права застережено.